Ik begin wel met mijn vraag:
http://www.dda.now.nu/ Ik ben hier bezig een shoutbox, en 2 bestandjes klopt iets niet die kan ik wel veranderen er staat regel 221 en regel 79
HOe kan ik die bepaalde regel met een .php bestand opzoeken? Ik hoef toch niet te tellen van bovenste is 1, daaronder 2, dan 3
Oh en gebruik een ditor zoals phped ofzow dan kan je regels aanzetten dan zie je het aan de zijkant welke lijn je zit
[Dit bericht is gewijzigd door Suphafly op 27-06-2003 17:03]
Notepad? Ctrl+G
Warning: main(shoutbox.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/dda/public_html/dda/index.php on line 51
Fatal error: main(): Failed opening required 'shoutbox.php' (include_path='') in /home/dda/public_html/dda/index.php on line 51
quote:Wat moet ik aan die index.php sleutelen?
Op vrijdag 27 juni 2003 17:04 schreef Suphafly het volgende:
en nu zie ik een hele mooievolgens mij klopt het pad naar de bestand nie helemaal ofzow
Warning: main(shoutbox.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/dda/public_html/dda/index.php on line 51
Fatal error: main(): Failed opening required 'shoutbox.php' (include_path='') in /home/dda/public_html/dda/index.php on line 51
Ben nog n00b met dit
UTFS
quote:Voor elke vraag een
Op vrijdag 27 juni 2003 17:16 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Hoeveel van die Centrale PHP/HTML topics komen er per dag?UTFS
quote:in dreamweaver kan je nummering aanzetten.
Op vrijdag 27 juni 2003 16:59 schreef HomerJ het volgende:
Anders komen er te veel topic's dus het handigste is allemaal in 1 centraal topic.Ik begin wel met mijn vraag:
http://www.dda.now.nu/ Ik ben hier bezig een shoutbox, en 2 bestandjes klopt iets niet die kan ik wel veranderen er staat regel 221 en regel 79HOe kan ik die bepaalde regel met een .php bestand opzoeken? Ik hoef toch niet te tellen van bovenste is 1, daaronder 2, dan 3
in notepad kan je ctrl+f doen
quote:ctrl+g
Op vrijdag 27 juni 2003 17:18 schreef _GdR_ het volgende:[..]
in dreamweaver kan je nummering aanzetten.
in notepad kan je ctrl+f doen
Maar post je code 's waar het fout gaat? Maakt het wat makkelijker om te helpen..
=edit=
is gewoon een tekst editor
EDIT: eff wegegehaalt
[Dit bericht is gewijzigd door HomerJ op 27-06-2003 17:33]
quote:op regel 221 heb je het volgende staan:
Op vrijdag 27 juni 2003 17:24 schreef HomerJ het volgende:
hij geeft deze foutmelding Parse error: parse error in /home/dda/public_html/dda/shoutbox.php on line 221
Bij shoutbox.php-knip-
Fatal error: Call to undefined function: isvalidcookie() in /home/dda/public_html/dda/index.php on line 79
Geen idee waarom je dat in je code hebt staan, zeker per ongeluk erin gepaste
quote:ctrl + f
Op vrijdag 27 juni 2003 17:19 schreef r.o.b het volgende:[..]
ctrl+g
Maar post je code 's waar het fout gaat? Maakt het wat makkelijker om te helpen..
quote:Zoeken Ctrl+F
Op vrijdag 27 juni 2003 17:31 schreef _GdR_ het volgende:[..]
ctrl + f
quote:Nee, hij geeft 2 foutmeldingen, regel 221 bestaat niet, onder 220 had ik die andere foutmelding gezet.
Op vrijdag 27 juni 2003 17:28 schreef r.o.b het volgende:[..]
op regel 221 heb je het volgende staan:
Fatal error: Call to undefined function: isvalidcookie() in /home/dda/public_html/dda/index.php on line 79
Geen idee waarom je dat in je code hebt staan, zeker per ongeluk erin gepaste
Maar als ik 221 invoeg vraagt hij om 222
enne, ctr + F en ctrl + G zijn allebij goed
De index die al op de site stond, is de front maar ik moet nog een index hebben van de shoutbox, hoe kan ik die combineren?
Ik heb in de map van de site een zogenaamde index.php staan die zorgt voor de lay-out. Nou en ik heb ook bestanden van shoutbox maar die staan in dezelfde map. en die heeft ook een index.php nodig.
kan ik die bestanden ze verwijzen dat hij naar indexshoutbox of index2.php kijken?
quote:Zet die shoutbox in een andere map dan je site.. en dan de shoutbox php includen waar je de shoutbox wilt hebben in de index van je site.
Op vrijdag 27 juni 2003 18:00 schreef HomerJ het volgende:
oké ik ben er nu precies achter,
Ik heb in de map van de site een zogenaamde index.php staan die zorgt voor de lay-out. Nou en ik heb ook bestanden van shoutbox maar die staan in dezelfde map. en die heeft ook een index.php nodig.
kan ik die bestanden ze verwijzen dat hij naar indexshoutbox of index2.php kijken?
Je gebruikt die webfroot shoutbox he? Ik geloof dat daar een tamelijk uitgebreide Readme bij zat, waarin precies staat hoe je hem goed werkend krijgt.
quote:Als ik dat doe gebeurt er niets,
Op vrijdag 27 juni 2003 18:16 schreef r.o.b het volgende:[..]
Zet die shoutbox in een andere map dan je site.. en dan de shoutbox php includen waar je de shoutbox wilt hebben in de index van je site.
Je gebruikt die webfroot shoutbox he? Ik geloof dat daar een tamelijk uitgebreide Readme bij zat, waarin precies staat hoe je hem goed werkend krijgt.
(en dan ook nog een markup-language en een script-taal in één topic )
quote:Hey,
Op vrijdag 27 juni 2003 18:16 schreef r.o.b het volgende:[..]
Zet die shoutbox in een andere map dan je site.. en dan de shoutbox php includen waar je de shoutbox wilt hebben in de index van je site.
Alks ik jou nou de ip gebruikersnaam en w8woord geef, wil je dan zorgen voor die shoutbox?
quote:Nu geen tijd voor, ga maar weer eens tentamen leren
Op vrijdag 27 juni 2003 18:33 schreef HomerJ het volgende:[..]
Hey,
Alks ik jou nou de ip gebruikersnaam en w8woord geef, wil je dan zorgen voor die shoutbox?
Lukt je zelf ook wel, ik zou zeggen begin gewoon even overnieuw (verwijder alle shoutbox bestanden en upload ze opnieuw in een aparte map). Dan stap voor stap de readme volgen, kan er eigenlijk niks mis gaan. Ik geloof dat je alleen maar de config hoeft aan te passen en dan zou die al moeten werken...
Succes verder!
Kleine tip, geef niet zomaar aan mensen login en wachtwoord, wil nog wel eens verkeerd aflopen.
quote:zeg waarom antwoord jij niet op je mail , en krijg ik een ik ben op vakantie mailtje terug , ipv dat je iets regelt voor het product wat je geleverd hebt
Op vrijdag 27 juni 2003 18:33 schreef HomerJ het volgende:[..]
Hey,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |