Ik dacht het wel
Juist als of der hersenstam of het ruggemerg wordt getroffen , vind een spontane contractie van de nekspieren plaats , waardoor het hoofd naar achteren slaat.
quote:Is dat zo? Het blijft ook vreemd dat Oswald direct na de aanslag toen politieagenten de Depository binnen kwamen rennen, rustig in de kantine een glas water aan het drinken was, hij zweette niet, was niet gespannen etc. Had hij wel tijd genoeg om drie keer te schieten en daarna het wapen te verstoppen en van de 5e verdieping naar de 2e te gaan? Hij is daarna rustig naar huis gegaan en werd pas later in een bioscoop opgepakt.....
Op maandag 24 november 2003 15:45 schreef CANARIS het volgende:
Hum ,
Is het mogenlijk dat een kop naar achteren slaat terwijl het schot ook daar vandaan kwamIk dacht het wel
Juist als of der hersenstam of het ruggemerg wordt getroffen , vind een spontane contractie van de nekspieren plaats , waardoor het hoofd naar achteren slaat.
quote:Nee, hij heeft agent J.D. Tippit vermoord en is zonder kaartje de bioscoop binnengegaan, waar hij probeerde zijn derde moord van de dag te plegen.
Op maandag 24 november 2003 16:40 schreef Bonobo11 het volgende:[..]
Is dat zo? Het blijft ook vreemd dat Oswald direct na de aanslag toen politieagenten de Depository binnen kwamen rennen, rustig in de kantine een glas water aan het drinken was, hij zweette niet, was niet gespannen etc. Had hij wel tijd genoeg om drie keer te schieten en daarna het wapen te verstoppen en van de 5e verdieping naar de 2e te gaan? Hij is daarna rustig naar huis gegaan en werd pas later in een bioscoop opgepakt.....
![]()
quote:De FBI/CIA liggen te veel met elkaar in de clinch om zo iets ooit te kunnen organiseren.
Op vrijdag 27 juni 2003 16:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ik ga voor het netwerk zoals in 'JFK' wordt verteld.
En vroeg of laat moet er iemand gaan lekken.
Oswald zou puur op eigen houtje gehandeld hebben uit pure frustratie en defaitisme.
Hij mocht nergens 'meedoen', mocht nieteens terug naar de Sovjet Unie, had eigenlijk niet zoveel meer om voor te leven en wilde zichzelf nog eenmaal bewijzen, 'op de kaart zetten' danwel onsterfelijk maken.
Dat is 'm wel gelukt geloof ik, alleen op de verkeerde manier.
Maar zal het ooit allemaal aan het licht komen?
quote:Betwist ik ook niet. Ik zeg dat hij rustig naar huis is gegaan, een revolver heeft gepakt en daarna weer de straat op is gegaan. Daar heeft hij agent Tippit vermoord en is een bioscoop ingegaan waar hij is gearresteerd.
Op maandag 24 november 2003 17:03 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Nee, hij heeft agent J.D. Tippit vermoord en is zonder kaartje de bioscoop binnengegaan, waar hij probeerde zijn derde moord van de dag te plegen.
http://www.jfk-online.com/jfk100theatre.html
quote:Okay, verkeerd begrepen. Ik verstond al wat anders onder rustig naar huis gaan.
Op maandag 24 november 2003 18:18 schreef Bonobo11 het volgende:[..]
Betwist ik ook niet. Ik zeg dat hij rustig naar huis is gegaan, een revolver heeft gepakt en daarna weer de straat op is gegaan. Daar heeft hij agent Tippit vermoord en is een bioscoop ingegaan waar hij is gearresteerd.
quote:Zie:
Op dinsdag 25 november 2003 11:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wat waren ook alweer de argumenten tegen een tweede schutter? Of is de bewering dat Oswald het niet zelf allemaal heeft kunnen doen nog niet onderuit gehaald?
quote:Ik vind het een beetje vreemd dat elke docu, elke website en elke onderzoeker weer wat anders zegt.
Op dinsdag 25 november 2003 11:41 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Zie:
http://www.jfk-online.com/jfk100easy.html
En dan is er nog de vraag als Oswald de moordenaar is (gewoon gefrusteerd zoals iemand zei, wat me vrij onlogisch lijkt gezien het feit dat de weduwe van Oswald als een van de weinige wist hoe hij echt in elkaar zat) waarom wordt er dan 75 jaar gewacht met de hele shit openbaar te maken. Het zal wel wettelijk zo zijn, maar het komt bepaalde mensen volgens mij verdomd goed uit.
quote:Hey anders ga jij ff opzoek naar zo' n magic rifle
Op zaterdag 28 juni 2003 15:32 schreef snoodiakk het volgende:[..]
Ga jij je nou eerst maar eens verdiepen in de meest recente wetenschappelijke literatuur. Daarna mag je een keer terugkomen, ventje.
.
met je 'ventjuh', gadver wat een arrogantie als je dat in het echt tegen me zou zeggen ramde ik je kop door een muur prutser ....
quote:Wacht maar tot je Lou Grant tegenkomt....
Op woensdag 26 november 2003 18:48 schreef DAMH het volgende:
met je 'ventjuh', gadver wat een arrogantie als je dat in het echt tegen me zou zeggen ramde ik je kop door een muur prutser ....
Neen!quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik ben redelijk om nu. Zag paar dagen terug op BBC een docu waarin alle complotten en argumenten voor complotten uit de weg geruimd werden. Begin wel (redelijk laat) te geloven dat Oliver Stone een grote fout heeft gemaakt.
Nou ja, gezien de reputatie van de BBC (bij Discovery Channel zet ik wel vaker vraagtekens) en de mensen die er opgevoerd werden. En de overtuigende argumenten die werden geven natuurlijk.quote:Op zondag 5 september 2004 05:08 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Neen!
Hoe kunt ge zo dwalen jongeling? Den duivel zit in den televisie, gewis.
Eerst waanzinnige complot-theorieen zitten te verdedigen en na een docutje omslaan. Lees jij eigenlijk wel eens een boek?
En ik geef toe- die biblioitheek op de FHJ stelt niet veel voor, maar toch...Er is een De Slechte in de Heuvelstraat.
Beschouw dit maar als een leermoment, en een mooi en gepast plaatje van Lou Grant zou nu toch gewist worden door een of andere incompetente mod.
Aanschouw 's mensens schoonheid: beschaving in intellectuele progressie.quote:Op zondag 5 september 2004 05:08 schreef NoSigar het volgende:
Eerst waanzinnige complot-theorieen zitten te verdedigen en na een docutje omslaan. Lees jij eigenlijk wel eens een boek?
Dat zeg ik.quote:Op zondag 5 september 2004 12:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nou ja, iemand zei ooit: wie in het leven niet van mening verandert of durft te veranderen, wordt eigenlijk nooit slimmer of boekt zoals jij het zegt nooit 'progressie'.
Had gehoopt dat je wist wie die persoon was, die dat zei..quote:Op zondag 5 september 2004 12:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Je hebt dus eindelijk de moeite genomen het ook eens van de andere kant te bekijken. Dat zouden meer mensen moeten doen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik ben redelijk om nu. Zag paar dagen terug op BBC een docu waarin alle complotten en argumenten voor complotten uit de weg geruimd werden. Begin wel (redelijk laat) te geloven dat Oliver Stone een grote fout heeft gemaakt.
Overigens, het belangrijkste dat aangetoond is, is dat de 'magic bullet'-theorie lang zo gek niet was, dat dit goed mogelijk is, alswel dat het zeer onwaarschijnlijk is dat schoten vanaf de 'Grassy Knoll' afkwamen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Waar haal je deze info vandaan? Je gaat mij niet vertellen dat je dit allemaal zelf heb verzonnenquote:Op maandag 6 september 2004 11:21 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Overigens, het belangrijkste dat aangetoond is, is dat de 'magic bullet'-theorie lang zo gek niet was, dat dit goed mogelijk is, alswel dat het zeer onwaarschijnlijk is dat schoten vanaf de 'Grassy Knoll' afkwamen.
...
Veel interessanter vind ik de werking van toeval, van zaken die niet gaan zoals ze misschien wel gepland zijn (die heerlijke 'Magic Bullet' die door etterige kleine details, de loop der geschiednis schijnbaar lijkt te veranderen)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |