credits completely without Tizmo
[Dit bericht is gewijzigd door onetouch op 27-06-2003 15:55]
quote:We zijn zo volgzaam, hier, he...
Op vrijdag 27 juni 2003 15:54 schreef onetouch het volgende:
rest volgt
quote:als jij me aankijkt lieve schat
Op vrijdag 27 juni 2003 15:54 schreef Driftwood het volgende:
ik voel me plots weer zo............
quote:Doe's nie?
Op vrijdag 27 juni 2003 15:55 schreef Tizmo het volgende:
En ik ben weer weg.
quote:polonaise, me 2
Op vrijdag 27 juni 2003 15:56 schreef onetouch het volgende:[..]
ik volg je
quote:woooops
Op vrijdag 27 juni 2003 15:56 schreef Driftwood het volgende:
453 is een beetje snel btw
quote:Beter vasthouden
Op vrijdag 27 juni 2003 16:03 schreef Andyvie het volgende:
Hmmm, mijn mobiel crasht ook al....het gaat echt lekker vandaag
Nou ik heb weer wat opdrachten af, time to fok!
Voel me net doornroosje nu we al bij 453 schijnen te zijn
quote:Tja, iemand die 19 wil zijn schijnt toch niet zo goed te kunnen tellen
Op vrijdag 27 juni 2003 16:31 schreef Waxxer het volgende:
*eelt op mijn vingertoppen heb*Nou ik heb weer wat opdrachten af, time to fok!
![]()
quote:Ik heb het via ICQ al bij QyRoZ gemeld, maar ja, die is niet online op het moment.
![]()
quote:whehe, mjwa t gaat soms wel errug snel en soms weer langzaam...
![]()
Nou ja je kunt het wel melden Twoflower (hoi trouwens ook naar de rest!), maarja, misschien moeten ze dan eerst naar de wijzigingscommissie, dan naar de Chef Fora en dan nog naar de Chef Onzin, dan weer naar de hoofdredactie van Fok en tegen de tijd dat het geregeld is, zijn we ECHT bij deel 453
Over anderhalve maand heb ik adsl goed he?
En weten jullie wat?? Ik heb het allemaal ZELF geregeld, met installatiehulp van W98 (hoger kan mijn comp niet aan) van een cd-rom. Zonder die cd-rom was ik nog nergens. En zonder degene die mij de cd-rom heeft gegeven, was ik al helemaaal nergens.
Ik heb mezelf dus weer onderschat, qua werken met hard- en software op de computer.
En als ik nu mijn geopende topic over die installatie lees, en de moeilijkdoenerij zie van sommigen....
Iemand misschien een eet-tip voor vanavond, dat snel te maken en lekker is??? Ik heb geen inspiratie...
quote:ja zo lekker dat de trein keilangzaam reed en ik me bus mistte
Op vrijdag 27 juni 2003 16:52 schreef Waxxer het volgende:
Hey Jerruh!Lekker getreind met dit fan-tas-ti-sche weer??
Nou ja je kunt het wel melden Twoflower (hoi trouwens ook naar de rest!), maarja, misschien moeten ze dan eerst naar de wijzigingscommissie, dan naar de Chef Fora en dan nog naar de Chef Onzin, dan weer naar de hoofdredactie van Fok en tegen de tijd dat het geregeld is, zijn we ECHT bij deel 453
Over anderhalve maand heb ik adsl
goed he?
En weten jullie wat?? Ik heb het allemaal ZELF geregeld, met installatiehulp van W98 (hoger kan mijn comp niet aan) van een cd-rom. Zonder die cd-rom was ik nog nergens. En zonder degene die mij de cd-rom heeft gegeven, was ik al helemaaal nergens.
Ik heb mezelf dus weer onderschat, qua werken met hard- en software op de computer.
En als ik nu mijn geopende topic over die installatie lees, en de moeilijkdoenerij zie van sommigen....Iemand misschien een eet-tip voor vanavond, dat snel te maken en lekker is??? Ik heb geen inspiratie...
quote:Nee, QyRoZ is zo niet. Ik ken hem persoonlijk...
quote:Awww, moest je lang op de volgende bus wachten, of viel het mee? als ik ook maar een trein of bus mis als ik naar mijn ouders ga, ben ik weer een uur verder...
Op vrijdag 27 juni 2003 16:53 schreef Jerruh het volgende:[..]
ja zo lekker dat de trein keilangzaam reed en ik me bus mistte
.
ik snap trouwens niet waarom mensen gewoon niet normaal eerlijk kunnen doen enzo!.
Enne... wie doet er niet eerlijk dan?
Die mensen die reageerden op mijn topic waren erg betweterig, of ze deden expres zo om mij op de kast te jagen
Maar tegen jou kan toch niemand oneerlijk doen??
quote:Toe maar, jij bent helemaal doorgedrongen tot het brein van fok?
Op vrijdag 27 juni 2003 16:53 schreef Twoflower het volgende:[..]
Nee, QyRoZ is zo niet. Ik ken hem persoonlijk...
quote:hehe gelukkig dat het overdag was, anders had ik een uur moeten wachten...
Op vrijdag 27 juni 2003 17:10 schreef Waxxer het volgende:[..]
Awww, moest je lang op de volgende bus wachten, of viel het mee? als ik ook maar een trein of bus mis als ik naar mijn ouders ga, ben ik weer een uur verder...
Enne... wie doet er niet eerlijk dan?
Die mensen die reageerden op mijn topic waren erg betweterig, of ze deden expres zo om mij op de kast te jagen
Maar tegen jou kan toch niemand oneerlijk doen??
quote:Jee, je wordt nog eens een echte computertechneut, ik weet wel wie ik in het vervolg kan vragen
Hey Jerruh!Lekker getreind met dit fan-tas-ti-sche weer??
Over anderhalve maand heb ik adsl
goed he?
[...]
Iemand misschien een eet-tip voor vanavond, dat snel te maken en lekker is??? Ik heb geen inspiratie...
Ik ga qua eten zo eens kijken wat mijn keukenkastjes te bieden hebben. Is dat een bruikbare tip?
quote:* Jerruh stuurt een verkoelend briesje naar X toe..
Op vrijdag 27 juni 2003 18:00 schreef XMN8R het volgende:
wat is het hier heeeerlijk rustig...
quote:Nou... ik heb gezien hoe XMN8R zelf rijdt
Op vrijdag 27 juni 2003 18:06 schreef Jerruh het volgende:[..]
* Jerruh stuurt een verkoelend briesje naar X toe..
moet jij krnkje nie helpen met ze rijexamen?.
overigens niet gevaarlijk...
quote:woei, een briesje..
Op vrijdag 27 juni 2003 18:06 schreef Jerruh het volgende:
* Jerruh stuurt een verkoelend briesje naar X toe..
moet jij krnkje nie helpen met ze rijexamen?.
hij heeft me nog niet om hulp gevraagd, dus ik denk dat het wel goed gaat zo
quote:dank je, jou rijstijl is ook erg goed.
Op vrijdag 27 juni 2003 18:39 schreef fulco- het volgende:
Nou... ik heb gezien hoe XMN8R zelf rijdtoverigens niet gevaarlijk...
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 19:02 schreef XMN8R het volgende:[..]
woei, een briesje..
hij heeft me nog niet om hulp gevraagd, dus ik denk dat het wel goed gaat zo
[..]dank je, jou rijstijl is ook erg goed.
quote:goed hoor
Op vrijdag 27 juni 2003 19:03 schreef Jerruh het volgende:.
moek doorblazen?.
hoe issie met jou trouwens?
*intussen ijsjes uitdeel*
quote:lekker!!!!
Op vrijdag 27 juni 2003 19:08 schreef XMN8R het volgende:[..]
goed hoor
nog één weekje werken en dan heb ik lekker 2 weken vakantie !*intussen ijsjes uitdeel*
quote:heerlijk, ik ben daar echt aan toe!
Op vrijdag 27 juni 2003 19:09 schreef Jerruh het volgende:
lekker!!!!
en ga je nog ergens heen?
Neuh, ik ga nergens heen. Ik ga mijn tijd besteden aan het zoeken naar een nieuw huisje. Het blok waar ik nu woon wordt over 3 jaar afgebroken.
quote:niet terugzwaai, want dit is geen zwaaitopic
Op vrijdag 27 juni 2003 19:18 schreef NathaN het volgende:
*zwaai en verder DS9 kijk*
quote:Heet jij soms Ola?
Op vrijdag 27 juni 2003 19:08 schreef XMN8R het volgende:[..]
goed hoor
nog één weekje werken en dan heb ik lekker 2 weken vakantie !*intussen ijsjes uitdeel*
[..]
quote:Mag je dan niet alvast met voorrang wat op de lijst beschikbare woningen kijken? Of is dat pas als de afbraak erg dichtbij komt?
Neuh, ik ga nergens heen. Ik ga mijn tijd besteden aan het zoeken naar een nieuw huisje. Het blok waar ik nu woon wordt over 3 jaar afgebroken.
quote:aangenaam
Op vrijdag 27 juni 2003 19:21 schreef fulco- het volgende:
Heet jij soms Ola?
quote:Neuh, dat mag pas één jaar van te voren (dan wordt de wijk een zogenaamd "actiegebied") en zo lang wil ik niet gaan wachten.
Mag je dan niet alvast met voorrang wat op de lijst beschikbare woningen kijken? Of is dat pas als de afbraak erg dichtbij komt?
quote:das wel jammer dat da zomaar kan, net als hier in de buurt waar mensen na 50 jaar uit hun huis moeten omdat ze er de HSL willen neerplanten... zonde....
Op vrijdag 27 juni 2003 19:24 schreef XMN8R het volgende:[..]
aangenaam
[..]Neuh, dat mag pas één jaar van te voren (dan wordt de wijk een zogenaamd "actiegebied") en zo lang wil ik niet gaan wachten.
Dus ook geen verhuisvergoeding voor mij, helaas
quote:Gezien de naar verwachting zakkende huizenprijzen misschien toch handig om nog ff te wachten... Zeker als je er nu goed zit.
Op vrijdag 27 juni 2003 19:24 schreef XMN8R het volgende:
Neuh, dat mag pas één jaar van te voren (dan wordt de wijk een zogenaamd "actiegebied") en zo lang wil ik niet gaan wachten.Dus ook geen verhuisvergoeding voor mij, helaas
quote:Het is een wijk met oude huizen, maar ik betaal dan ook weinig huur. Het wordt tijd dat deze woningen vernieuwd worden, hoewel de bewoners er met een renovatie nog lang plezier van zouden kunnen hebben. Helaas komen er in de nieuwe situatie 70% koopwoningen, dus blijven er nog minder goedkope huurwoningen over..
Op vrijdag 27 juni 2003 19:39 schreef Jerruh het volgende:
das wel jammer dat da zomaar kan, net als hier in de buurt waar mensen na 50 jaar uit hun huis moeten omdat ze er de HSL willen neerplanten... zonde....
quote:Je hebt gelijk, en als ik nog twee of drie jaar wacht krijg ik voorrang bij de woningbouwverenigingen in deze regio en een verhuisvergoeding.
Op vrijdag 27 juni 2003 19:40 schreef NathaN het volgende:
Gezien de naar verwachting zakkende huizenprijzen misschien toch handig om nog ff te wachten... Zeker als je er nu goed zit.
Maar ik wil nu weg. Zo goed zit ik hier niet. Het is een gezellig huisje hoor, maar ik merk wel dat het erg oud is (ik mis heel erg centrale verwarming in de winter). En ik heb het wel gehad in de grote boze stad.
En binnenkort heb ik waarschijnlijk de mogelijkheid om een leuk, niet te duur huisje in het bos te kopen en dat is wat ik graag wil.
quote:Als je kan krijgen wat je wil, moet je er voor gaan, he
Op vrijdag 27 juni 2003 19:49 schreef XMN8R het volgende:
Je hebt gelijk, en als ik nog twee of drie jaar wacht krijg ik voorrang bij de woningbouwverenigingen in deze regio en een verhuisvergoeding.Maar ik wil nu weg. Zo goed zit ik hier niet. Het is een gezellig huisje hoor, maar ik merk wel dat het erg oud is (ik mis heel erg centrale verwarming in de winter). En ik heb het wel gehad in de grote boze stad.
En binnenkort heb ik waarschijnlijk de mogelijkheid om een leuk, niet te duur huisje in het bos te kopen en dat is wat ik graag wil.
quote:Ga ik zeker doen!
Op vrijdag 27 juni 2003 20:05 schreef NathaN het volgende:
Als je kan krijgen wat je wil, moet je er voor gaan, he
Ik kan niet wachten tot de komende week voorbij is en ik echt actie kan gaan ondernemen..
Daarna nog een leuk nieuw baantje en ik ben weer helemaal blij!
quote:lekker rustig hier he
Op vrijdag 27 juni 2003 20:11 schreef Waxxer het volgende:
Hoi hoi, ik heb net mijn bestelde spareribs open een salade erbij, kost me weer een (talking about) rib uit m'n lijf maar was wel lekker!
Vandaag ook nog 4 uur gereden en ik heb wel vertrouwen in maandag...
Nu is Frankje super moe
Ik heb een top dag gehad! Vanmorgen m'n broer z'n bul. Ben vanmiddag even over Gouda gereist om een zeker iemand met een bezoekje te vereren. En ik ga nu douchen en zo naar NextDance toe...
Gegroet!
* KrnKje gaat douchen en vroeg t bedje in
quote:Tot straks
Op vrijdag 27 juni 2003 20:30 schreef Vlarp het volgende:Gegroet!
quote:will young
Op vrijdag 27 juni 2003 19:39 schreef Jerruh het volgende:[..]
das wel jammer dat da zomaar kan, net als hier in de buurt waar mensen na 50 jaar uit hun huis moeten omdat ze er de HSL willen neerplanten... zonde....
quote:nouuuuuuuuuuuuuuuuu
Op vrijdag 27 juni 2003 21:48 schreef Riann het volgende:[..]
will young
quote:toch is het zo
Op vrijdag 27 juni 2003 21:54 schreef Jerruh het volgende:[..]
nouuuuuuuuuuuuuuuuu
.
ik lijk NIET op hem...
alleen hij heeft een bredere bek
en zeg nou eerlijk hij ziet er best aardig uit
quote:Doe's een foto? dan kunnen we beter vergelijken...
Op vrijdag 27 juni 2003 21:55 schreef Riann het volgende:
toch is het zoalleen hij heeft een bredere bek
quote:ik vind will young lelijk, en om zow minderwaardig te zijn|: ik vind mezelf ook lelijk dus das dan een overeenkomst.
Op vrijdag 27 juni 2003 21:55 schreef Riann het volgende:[..]
toch is het zo
alleen hij heeft een bredere bek
quote:jij bent niet lelijk
Op vrijdag 27 juni 2003 21:58 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik vind will young lelijk, en om zow minderwaardig te zijn|: ik vind mezelf ook lelijk dus das dan een overeenkomst.
.
neem dat nou maar van mij aan
quote:hoi ik ben gewoon hier aan het fokken
Op vrijdag 27 juni 2003 22:00 schreef Waxxer het volgende:
hai?is iedereen al dansen of naar de film op V8 aan het kijken?
maar is er een leuke film op V8 dan
quote:ik ben me ff aant vervelen!!!
Op vrijdag 27 juni 2003 22:00 schreef Waxxer het volgende:
hai?is iedereen al dansen of naar de film op V8 aan het kijken?
quote:mja saturday night fever, of iets vergelijkbaars geloof ik...
Op vrijdag 27 juni 2003 22:02 schreef Riann het volgende:[..]
hoi ik ben gewoon hier aan het fokken
maar is er een leuke film op V8 dan
GOD ik heb echt niks te doen.... nou gelukkig is een deel van de 'clan' nog hier
quote:Shit shit shit
Op vrijdag 27 juni 2003 22:06 schreef Waxxer het volgende:[..]
mja saturday night fever, of iets vergelijkbaars geloof ik...
GOD ik heb echt niks te doen.... nou gelukkig is een deel van de 'clan' nog hier
ja saturday night fever met john travolta
helemaal vergeten dat die kwam die had op willen nemen
quote:Dankje enzo!
Op vrijdag 27 juni 2003 22:07 schreef NathaN het volgende:
Jer? Jij bent veel leukerder...
quote:dat is duidelijk
Op vrijdag 27 juni 2003 22:07 schreef NathaN het volgende:
Jer? Jij bent veel leukerder...
maaruh het lijkt toch wel een beetje
quote:nog...
Op vrijdag 27 juni 2003 22:06 schreef Waxxer het volgende:
mja saturday night fever, of iets vergelijkbaars geloof ik...GOD ik heb echt niks te doen.... nou gelukkig is een deel van de 'clan' nog hier
quote:Ook aan het vervelen?
Op vrijdag 27 juni 2003 22:03 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik ben me ff aant vervelen!!!
mogguh feestje in Best!!van een wildvreemde hahah
.
En een feestje van een wildvreemde?
Dat klinkt gezellig! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! En nog wel in Best joh! Dat gaat een puike avond worden!
quote:hahaha max zit naast me met de restanten van een slof van me pa e ravotten haha!
Op vrijdag 27 juni 2003 22:09 schreef Waxxer het volgende:[..]
Ook aan het vervelen?
haha zit je weer een beetje te comp met Max op je schoot
En een feestje van een wildvreemde?
![]()
Dat klinkt gezellig! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! En nog wel in Best joh! Dat gaat een puike avond worden!
ja, tim vroeg of ik mee wilde en marjon zou ook meegaan dus ik maar ja roepen! alleen moek om 1 uur al in best zijn
.
quote:......en de pasjes overnemen?
Op vrijdag 27 juni 2003 22:08 schreef Riann het volgende:[..]
Shit shit shit
ja saturday night fever met john travolta
helemaal vergeten dat die kwam die had op willen nemen
quote:Mwoa, niet echt, vinnik. Allebei mannen met donker haar, maar daar houdt het gewoon op.
Op vrijdag 27 juni 2003 22:08 schreef Riann het volgende:
dat is duidelijkmaaruh het lijkt toch wel een beetje
Enne, Jer, nie zo blozen, het is gewoon zo!
quote:ja maar ikmweet nooit met dat soort opmerkingen om e gaan, wantik krijg ze nooit
Op vrijdag 27 juni 2003 22:11 schreef NathaN het volgende:[..]
Mwoa, niet echt, vinnik. Allebei mannen met donker haar, maar daar houdt het gewoon op.
Enne, Jer, nie zo blozen, het is gewoon zo!
quote:Max is liev
Op vrijdag 27 juni 2003 22:10 schreef Jerruh het volgende:[..]
hahaha max zit naast me met de restanten van een slof van me pa e ravotten haha!
ja, tim vroeg of ik mee wilde en marjon zou ook meegaan dus ik maar ja roepen!
alleen moek om 1 uur al in best zijn
.
waf waf
woef woef
sorry
Tim en Marjon!!! Hoe is het met hen!!! Jeee zeg die heb ik al lang niet meer gesproken! Wel cool altijd, zulke feestjes... maar altijd wel ergens een risico omdat je niet weet wat voor mensen je verder tegen zult komen...
Trusten
quote:Like I already told you
Op vrijdag 27 juni 2003 22:13 schreef Jerruh het volgende:[..]
ja maar ikmweet nooit met dat soort opmerkingen om e gaan, wantik krijg ze nooit
. ik ben da allemaal nie gewend enzo.
* KrnKje nu echt slapen is
quote:Vraag het maar na bij je vriendje, je zal zien da'k gelijk heb
Op vrijdag 27 juni 2003 22:13 schreef Jerruh het volgende:
ja maar ikmweet nooit met dat soort opmerkingen om e gaan, wantik krijg ze nooit. ik ben da allemaal nie gewend enzo.
quote:trustuh
Op vrijdag 27 juni 2003 22:14 schreef KrnKje het volgende:
't is ook altijd zo dat van mijn goede voornemens niks terecht komt
Nu echt richting bedje... Wat is het erg zeg, een week lang zo vroeg opstaan... Morgen ook maar niet weg en dan maandag goed uitgeslapen zijn hopelijk... Dan moet het ook nog eens lukken, dan is het allemaal compleet...Trusten
@waxxer: whahahaha, ja ik noem ook maar weer es wa namen .
Het gaat toch over een verbouwing van een kerk, anders kijk ik desnoods wel in de gemeentegids of ik wandel de buurt in voor wat praatjes en citaten en een telefonische toelichting van iemand van die kerk...
quote:Probeer het eens op zondag
Op vrijdag 27 juni 2003 22:21 schreef Waxxer het volgende:
Het gaat toch over een verbouwing van een kerk, anders kijk ik desnoods wel in de gemeentegids of ik wandel de buurt in voor wat praatjes en citaten en een telefonische toelichting van iemand van die kerk...
De kerktoren van de katholieke kerk in het dorp waar ik vandaan kom, staat in de steigers. Of ik daar een interview over wil doen met de voorzitter van het kerkbestuur. En dat is dus die man die ik niet kan bereiken.
Ik vrees dat ik dat enorm creatief moet zien op te lossen om een wit vlak te voorkomen....
quote:weet je de vragen al?
Op vrijdag 27 juni 2003 22:24 schreef Waxxer het volgende:
Oh dat klinkt wat vaag wat ik zei. Het zit zo.De kerktoren van de katholieke kerk in het dorp waar ik vandaan kom, staat in de steigers. Of ik daar een interview over wil doen met de voorzitter van het kerkbestuur. En dat is dus die man die ik niet kan bereiken.
Ik vrees dat ik dat enorm creatief moet zien op te lossen om een wit vlak te voorkomen....
quote:Nou das wel een beetje de knuppel in het hoenderhok gooien he, om als homo op nota bene zondag naar nota bene de katholieke kerk te gaan.
Op vrijdag 27 juni 2003 22:23 schreef NathaN het volgende:[..]
Probeer het eens op zondag
1) homo ---> katholieke kerk
2) dorp ---> werken op zondag
3) ik ---> zondagochtend
driewerf
quote:Mietje
Op vrijdag 27 juni 2003 22:27 schreef Waxxer het volgende:
Nou das wel een beetje de knuppel in het hoenderhok gooien he, om als homo op nota bene zondag naar nota bene de katholieke kerk te gaan.1) homo ---> katholieke kerk
2) dorp ---> werken op zondag
3) ik ---> zondagochtend
driewerf
1) verkleed je als hetero
2) maak gewoon informeel een praatje met wat oude mensen/meneer pastoor
3) je hebt er maar es wat voor over
quote:Oh das zo gedaan:
Op vrijdag 27 juni 2003 22:25 schreef Jerruh het volgende:[..]
weet je de vragen al?
.
wie?
De mensen die ik ondervraag: buurtbewoners met een grote groene toren in hun buurt, iemand van de kerkeraad....
wat?
De kerktoren die in de steigers staat. Hoe oud is de kerk, hoe vaak verbouwd, waarom nu
waar?
Beschrijving van de woonwijk en de plaats van de kerk erin
waarom?
spreekt voor zich
wanneer?
Hoe lang al aan de gang en tot wanneer duurt het?
hoe?
Wat wordt eraan gedaan en op welke manier en hoe secuur en moeilijk is het werk?
Wordt een beetje een dorps lal-verhaal met veel blabla en goede woorden over en weer. Heb vaker over veel interessantere dingen geschreven hoor haha
quote:1) ik sta algemeen bekend als 'zoon van' of 'van de krant' in het dorp, bij een grote groep denk ik ook als homo (de schoonmaakster is katholiek en zij is een tante Klepgraag)
Op vrijdag 27 juni 2003 22:30 schreef NathaN het volgende:[..]
Mietje
1) verkleed je als hetero
2) maak gewoon informeel een praatje met wat oude mensen/meneer pastoor
3) je hebt er maar es wat voor over![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Waxxer op 27-06-2003 22:34]
quote:vraag vooral wat de architectuur is (welke stijl) en wat voor aspecten juist worden gerenoveerd
Op vrijdag 27 juni 2003 22:30 schreef Waxxer het volgende:[..]
Oh das zo gedaan:
wie?
De mensen die ik ondervraag: buurtbewoners met een grote groene toren in hun buurt, iemand van de kerkeraad....
wat?
De kerktoren die in de steigers staat. Hoe oud is de kerk, hoe vaak verbouwd, waarom nu
waar?
Beschrijving van de woonwijk en de plaats van de kerk erin
waarom?
spreekt voor zich
wanneer?
Hoe lang al aan de gang en tot wanneer duurt het?
hoe?
Wat wordt eraan gedaan en op welke manier en hoe secuur en moeilijk is het werk?Wordt een beetje een dorps lal-verhaal met veel blabla en goede woorden over en weer. Heb vaker over veel interessantere dingen geschreven hoor haha
quote:hahaha ik zie die vent al kijken ,,*kuch*kuch*", eeehhhmmm, koffie?
Op vrijdag 27 juni 2003 22:34 schreef Jerruh het volgende:[..]
vraag vooral wat de architectuur is (welke stijl) en wat voor aspecten juist worden gerenoveerd
.
poewee!.
quote:De nadelen van een dorp, natuurlijk
Op vrijdag 27 juni 2003 22:33 schreef Waxxer het volgende:
1) ik sta algemeen bekend als 'zoon van' of 'van de krant' in het dorp, bij een grote groep denk ik ook als homo (de schoonmaakster is katholiek en zij is een tante Klepgraag)
2) Zie punt 1, gaat dus niet lukken
3) Dat heb ik zeer zeker, ik heb het er zelfs voor over onaangekondigd bij mensen aan te bellen, me voor te stellen en er zo wat leuks uit te krijgen (heb ik al meerdere malen gedaan, komen leuke dingen uit, alleen ben ik wel veel meer tijd kwijt)
Naja, succes in elk geval. Ik ben er weer vandoor.
quote:Ik, maar of je met mij wilt overblijven...
Op vrijdag 27 juni 2003 23:04 schreef Twoflower het volgende:
Zo, en wie is er hier NIET naar NextDance?
ow ik ben gedurft bezig met msn .
quote:Met MSN 6 en webcam?
Op vrijdag 27 juni 2003 23:11 schreef Jerruh het volgende:[..]
Ik, maar of je met mij wilt overblijven...
ow ik ben gedurft bezig met msn
.
quote:Gezellig!
Op vrijdag 27 juni 2003 23:10 schreef Dave het volgende:
Ik natuurlijk niet.
quote:nope geen webcam, zie me naam
Op vrijdag 27 juni 2003 23:11 schreef Twoflower het volgende:[..]
Met MSN 6 en webcam?
[..]Gezellig!
quote:Aha... That explains. Wat doe je hier dan nog?
Op vrijdag 27 juni 2003 23:13 schreef Jerruh het volgende:[..]
nope geen webcam, zie me naam
.
quote:mogguh eej....mogguh
Op vrijdag 27 juni 2003 23:14 schreef Twoflower het volgende:[..]
Aha... That explains. Wat doe je hier dan nog?
quote:Ik... ik moest onverwacht een technisch probleem elders oplossen, en een crisis in een vrijwilligersorganische bezweren. 't Is wel gelukt geloof ik... er zijn nu 3 mensen vrijwillig opgestapt, die ook de aanleiding voor de problemen waren.
Op vrijdag 27 juni 2003 23:04 schreef Twoflower het volgende:
Zo, en wie is er hier NIET naar NextDance?
Ik heb al gewerkt. Was om 8 uur uit bed en lag er om 4:30 in Pff.. nou ja, ik heb geen alcohol op gisteren, dus zo brak ben ik ook weer niet
quote:*haaatsjoe*
Op zaterdag 28 juni 2003 12:54 schreef Riann het volgende:[..]
... .
quote:heb ik je net een kusje gegeven en dan doe je meteen haatjoeen
Op zaterdag 28 juni 2003 12:59 schreef Tizmo het volgende:[..]
*haaatsjoe*
.
....
quote:dat vind ik nou ook
Op zaterdag 28 juni 2003 13:03 schreef Marc_mga het volgende:
'tis werkelijk schandalig!
quote:Nou....
Op zaterdag 28 juni 2003 13:03 schreef Marc_mga het volgende:
'tis werkelijk schandalig!
.
quote:Dat is de grap, enzo
Op zaterdag 28 juni 2003 13:00 schreef Riann het volgende:[..]
heb ik je net een kusje gegeven en dan doe je meteen haatjoeen
quote:*zucht*, nou laat maar dan
Op zaterdag 28 juni 2003 13:08 schreef Riann het volgende:[..]
quote:Ja zonder bril computer is lastig ik zie echt alles wazig ookal hang ik zo dicht op dat scherm
Op zaterdag 28 juni 2003 13:08 schreef Tizmo het volgende:[..]
*zucht*, nou laat maar dan
.
quote:wat is daar nou weer mis mee
Op zaterdag 28 juni 2003 13:14 schreef Marc_mga het volgende:
vrouwen
nou ik ga de verf eruit spoelen
quote:Hebben ze een bril, doen ze hem niet op
Op zaterdag 28 juni 2003 13:15 schreef Riann het volgende:[..]
wat is daar nou weer mis mee
quote:Ik had verf in mijn haren zitten
Op zaterdag 28 juni 2003 13:17 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Hebben ze een bril, doen ze hem niet op
![]()
zwart dus
quote:Gelukkig controleer ik eerst waar ik evt. op zou klikken...
Op zaterdag 28 juni 2003 14:06 schreef Driftwood het volgende:
Harde Porno
oja, goeiemorgen
quote:Niet alleen gezopen geloof ik
Op zaterdag 28 juni 2003 14:31 schreef Cazman het volgende:
yay wakker. Ik brak. Joost kater en brak. Gezopen gisteren? best wel.
quote:de wijven worden toch aardig nat na een tijdje hoor
Op zaterdag 28 juni 2003 17:06 schreef Twoflower het volgende:[..]
Gelukkig controleer ik eerst waar ik evt. op zou klikken...
quote:En dan?
Op zaterdag 28 juni 2003 17:38 schreef Driftwood het volgende:[..]
de wijven worden toch aardig nat na een tijdje hoor
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 17:26 schreef Kogando in dit topic het volgende:
DennisMoore natuurlijk...
[Dit bericht is gewijzigd door Tizmo op 28-06-2003 19:26]
quote:Wie? Ik? Hoe kom je daar nou bij?
Op zaterdag 28 juni 2003 17:41 schreef Driftwood het volgende:[..]
HOMO
quote:ach, het straalt eraf
Op zaterdag 28 juni 2003 17:44 schreef Twoflower het volgende:[..]
Wie? Ik? Hoe kom je daar nou bij?
quote:Dan ben je echt de eerste die het ziet...
Op zaterdag 28 juni 2003 17:48 schreef Driftwood het volgende:[..]
ach, het straalt eraf
quote:Mjah, die waterdingen waren wel leuk speelgoed. Vooral de haai
Op zaterdag 28 juni 2003 17:24 schreef Vlarp het volgende:[..]
Niet alleen gezopen geloof ik
quote:Als je het linkje zou aanpassen was het makkelijker geweest. Maar ik snap het verder ook niet. Hij zal wel iets tegen DM hebben...
Op zaterdag 28 juni 2003 17:40 schreef Tizmo het volgende:[..]
.
quote:Nou.. het was echt helemaal tegek
Op zaterdag 28 juni 2003 17:52 schreef Cazman het volgende:[..]
Mjah, die waterdingen waren wel leuk speelgoed. Vooral de haai
quote:oeh, had je daar je benen over elkaar en je handen op een knie Giedjuh?
Op zaterdag 28 juni 2003 18:37 schreef Twoflower het volgende:
Zeg Nate, wat was er met je aan de hand? Je straalde helemaal...
quote:Done
Op zaterdag 28 juni 2003 18:05 schreef Twoflower het volgende:[..]
Als je het linkje zou aanpassen was het makkelijker geweest. Maar ik snap het verder ook niet. Hij zal wel iets tegen DM hebben...
quote:Ik wil u niet geheel onopvallend wijzen op ook mijn foto's van NextDance
Op zaterdag 28 juni 2003 18:37 schreef Twoflower het volgende:
Zeg Nate, wat was er met je aan de hand? Je straalde helemaal...
quote:Fotow!
Op zaterdag 28 juni 2003 19:38 schreef onetouch het volgende:
mouwloze t-shirtjes
Of bedoel je Nate?
quote:Hij bedoelt dat ie mouwloze shirtjes wel kan waarderen volgens mij
Op zaterdag 28 juni 2003 19:40 schreef Twoflower het volgende:[..]
Fotow!
Of bedoel je Nate?
quote:helaas, guess again
Op zaterdag 28 juni 2003 19:41 schreef Vlarp het volgende:[..]
Hij bedoelt dat ie mouwloze shirtjes wel kan waarderen volgens mij
quote:helaas, geen zin in
Op zaterdag 28 juni 2003 19:42 schreef onetouch het volgende:[..]
helaas, guess again
quote:goed gegokt
Op zaterdag 28 juni 2003 19:43 schreef Vlarp het volgende:[..]
helaas, geen zin in
quote:Die had ik daarvoor zelfs al gezien. Daar straalde hij volgens mij ook best wel. Had 'ie sjans?
Op zaterdag 28 juni 2003 19:40 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik wil u niet geheel onopvallend wijzen op ook mijn foto's van NextDance
Hier te bewonderen
quote:leuk die foto's van Nate
Op zaterdag 28 juni 2003 19:44 schreef Twoflower het volgende:[..]
Die had ik daarvoor zelfs al gezien. Daar straalde hij volgens mij ook best wel. Had 'ie sjans?
quote:LOL.. Ik hoop het niet voor Nate
Op zaterdag 28 juni 2003 19:44 schreef Twoflower het volgende:[..]
Die had ik daarvoor zelfs al gezien. Daar straalde hij volgens mij ook best wel. Had 'ie sjans?
quote:Al een tijdje hoor...
Op zaterdag 28 juni 2003 19:49 schreef Vlarp het volgende:
*ieks*Ik sta samen met Maarten in de banner boven aan de foto pagina van de Kamkrant
quote:Ik heb niet voor niks een digitale camera
Op zaterdag 28 juni 2003 19:50 schreef Tizmo het volgende:
Zo Vlarp jij hebt ook veel foto's op die gallery staan.
quote:Wat is er met die foto?
Op zaterdag 28 juni 2003 19:49 schreef Marc_mga het volgende:
[afbeelding]Muhah
Ik vind deze foto niet eens zo heel slecht. Terwijl kammie me vrijwel altijd kut op de foto zet.
Hallow allemaal trouwens
quote:Want?
Op zaterdag 28 juni 2003 19:50 schreef Vlarp het volgende:[..]
LOL.. Ik hoop het niet voor Nate
quote:Dies coowl
Op zaterdag 28 juni 2003 19:55 schreef Vlarp het volgende:[..]
Wat is er met die foto?
Ik vind deze foto niet eens zo heel slecht. Terwijl kammie me vrijwel altijd kut op de foto zet.
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 20:02 schreef Jerruh het volgende:
Helleu.
quote:*hmm... khoop dat er nog iemand reageert voordat ik 3 8er elkaar heb...*
Op zaterdag 28 juni 2003 20:02 schreef Twoflower het volgende:[..]
Want?
Hij vindt kammie denk ik niet zow lief... Maar hij heeft wel 'n heerlijk waterbed
Edit: Tiepvaud
[Dit bericht is gewijzigd door KrnKje op 28-06-2003 20:05]
quote:Ah, is dat kammie? (Ja, wat weet ik er nou allemaal van...)
Op zaterdag 28 juni 2003 20:03 schreef KrnKje het volgende:[..]
*hmm... khoop dat er nog iemand reageerd voordat ik 3 8er elkaar heb...*
Hij vindt kammie denk ik niet zow lief... Maar hij heeft wel 'n heerlijk waterbed
:P
quote:Haha
Op zaterdag 28 juni 2003 20:04 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ah, is dat kammie? (Ja, wat weet ik er nou allemaal van...)
quote:het was relaxed, ben naar een feestje geweest in best met tim, marjon en steffie, en ben net trug
Op zaterdag 28 juni 2003 20:03 schreef KrnKje het volgende:[..]
Leuk gehad vandaag?
quote:Kammie is soms een beetje opdringerig
Op zaterdag 28 juni 2003 20:04 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ah, is dat kammie? (Ja, wat weet ik er nou allemaal van...)
quote:Dan was 'ie vandaag zeker ook in Deventer?
Op zaterdag 28 juni 2003 20:06 schreef Vlarp het volgende:[..]
Kammie is soms een beetje opdringerig. Maar, hij's wel aardig verder, en hij zorgt er wel voor dat bijna elk homo evenement in Nederland op de foto gaat
quote:Juh, dat eerste was duidelijk
Op zaterdag 28 juni 2003 20:06 schreef Jerruh het volgende:[..]
het was relaxed, ben naar een feestje geweest in best met tim, marjon en steffie, en ben net trug
, was echt super dus,
* KrnKje ziet dat t nog bescheiden blijft vrijdag 20 mensjes ongeveer...
Zondag al die familie en kennissen enzow Volgende week dus
quote:Je moet em gewoon duidelijk maken wat de grenzen zijn
Op zaterdag 28 juni 2003 20:06 schreef Vlarp het volgende:[..]
Kammie is soms een beetje opdringerig
Maar, hij's wel aardig verder, en hij zorgt er wel voor dat bijna elk homo evenement in Nederland op de foto gaat
quote:*meldt* of welke bedoel je?
Op zaterdag 28 juni 2003 20:08 schreef Tizmo het volgende:
waar is die vage gozer nou zeg?.
quote:Is dat nou? Wist wel dat t ergens rond mijn rijexamen was
Op zaterdag 28 juni 2003 20:10 schreef Tizmo het volgende:
euh allemaal op jerruh stemmen met misetr fok! verkiezing.
quote:Is dat 'Roze Zaterdag' gebeuren iets puur Nederlands? Want ik hoorde dat er in Parijs vandaag ook een homo-happening was...
Op zaterdag 28 juni 2003 20:07 schreef Twoflower het volgende:[..]
Dan was 'ie vandaag zeker ook in Deventer?
quote:naar miss_bleu@fok.nl
Op zaterdag 28 juni 2003 20:10 schreef KrnKje het volgende:[..]
Is dat nou? Wist wel dat t ergens rond mijn rijexamen was
*gaat ff stemmen dan*
quote:ben jij ook vaag?
Op zaterdag 28 juni 2003 20:09 schreef KrnKje het volgende:[..]
*meldt* of welke bedoel je?
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 20:11 schreef Jerruh het volgende:[..]
naar miss_bleu@fok.nl
.
quote:*kijkt op IRC, neej is ze niet*
Op zaterdag 28 juni 2003 20:11 schreef Jerruh het volgende:[..]
naar miss_bleu@fok.nl
.
quote:Soms wel n beetje krijg ik te horen
Op zaterdag 28 juni 2003 20:12 schreef Tizmo het volgende:[..]
ben jij ook vaag?
.
quote:DM
Op zaterdag 28 juni 2003 20:09 schreef KrnKje het volgende:[..]
*meldt* of welke bedoel je?
quote:Ik moet ook 'n vrouw stemmen...doet Riann ook mee?
Op zaterdag 28 juni 2003 20:13 schreef KrnKje het volgende:[..]
*kijkt op IRC, neej is ze niet*
Hmm toch maar mailen
quote:Ik denk dat die nog in Deventer zit...
Op zaterdag 28 juni 2003 20:14 schreef Jerruh het volgende:[..]
DM
.
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 20:15 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ik denk dat die nog in Deventer zit...
quote:zich lekker op te rijen tegen de naakte lijven
quote:Ja, als ie maar snel komt dan
quote:komen zal ie
Op zaterdag 28 juni 2003 20:17 schreef Jerruh het volgende:[..]
Ja, als ie maar snel komt dan
.
.
quote:*niet veel van snap*
.
quote:Anders bel/sms je 'm toch?
.
quote:Ik ook niet al teveel
Op zaterdag 28 juni 2003 20:18 schreef KrnKje het volgende:[..]
*niet veel van snap*
quote:Om wat te zeggen?
Op zaterdag 28 juni 2003 20:18 schreef Twoflower het volgende:[..]
Anders bel/sms je 'm toch?
quote:Dat je em mist?
Op zaterdag 28 juni 2003 20:20 schreef Jerruh het volgende:[..]
Om wat te zeggen?
quote:Geen idee, jij zoekt hem, niet ik!
Op zaterdag 28 juni 2003 20:20 schreef Jerruh het volgende:[..]
Om wat te zeggen?
quote:als kiespijn zeker?
Op zaterdag 28 juni 2003 20:20 schreef KrnKje het volgende:[..]
Dat je em mist?
quote:Hmm, good point
Op zaterdag 28 juni 2003 20:20 schreef Twoflower het volgende:[..]
Geen idee, jij zoekt hem, niet ik!
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 20:21 schreef Tizmo het volgende:
als kiespijn zeker?.
en trouwens, me mobiel is nog niet funcionerend!.
quote:Hoezo dat dan
Op zaterdag 28 juni 2003 20:21 schreef Tizmo het volgende:[..]
als kiespijn zeker?
.
en trouwens, me mobiel is nog niet funcionerend!.
quote:Dat gummen we gewoon weg:
Op zaterdag 28 juni 2003 20:22 schreef Jerruh het volgende:[..]
Hmm, good point
.
quote:daarom
Op zaterdag 28 juni 2003 20:23 schreef Jerruh het volgende:[..]
Hoezo dat dan
.
.
quote:Kapot ofzow lijkt me...
Op zaterdag 28 juni 2003 20:23 schreef Jerruh het volgende:[..]
Hoezo dat dan
.
* KrnKje heeft trouwens telefoonrekening ook weer gehad
quote:* Twoflower belt nog steeds prepaid.
Op zaterdag 28 juni 2003 20:26 schreef KrnKje het volgende:[..]
Kapot ofzow lijkt me...
He-le-maal kapot...* KrnKje heeft trouwens telefoonrekening ook weer gehad
![]()
quote:Inderdaad, met een gasbrander gaat het beter trouwens
Op zaterdag 28 juni 2003 20:24 schreef KrnKje het volgende:[..]
Dat gummen we gewoon weg:
[afbeelding]
quote:Denk het niet eig
Op zaterdag 28 juni 2003 20:26 schreef KrnKje het volgende:[..]
Kapot ofzow lijkt me...
He-le-maal kapot...* KrnKje heeft trouwens telefoonrekening ook weer gehad
![]()
quote:Prepaid =
Op zaterdag 28 juni 2003 20:27 schreef Twoflower het volgende:[..]
* Twoflower belt nog steeds prepaid.
quote:gewoon overheen lezen werkt ook wel, ofzo
Op zaterdag 28 juni 2003 20:28 schreef Jerruh het volgende:[..]
Inderdaad, met een gasbrander gaat het beter trouwens
!
[afbeelding].
quote:Ik ook niet
Op zaterdag 28 juni 2003 20:29 schreef Jerruh het volgende:[..]
Denk het niet eig
.
quote:Dat schiet niet op... Maarjah, beetje met 'n gasbrander je beeldscherm bijwerken tot 't weg is, is ook niks...
Op zaterdag 28 juni 2003 20:30 schreef Tizmo het volgende:[..]
gewoon overheen lezen werkt ook wel, ofzo
.
quote:Ik kom nog niet aan een uur bellen per maand (vast én mobiel samen), dus dan is prepaid gewoon een uitkomst.
Op zaterdag 28 juni 2003 20:30 schreef KrnKje het volgende:[..]
Prepaid =
Was ik net zo veel kwijt voor de helft van wat ik nu kan gebruikenDus ik ben nog steeds wel blij met m'n abotje
Alleen beetje vervelend als je over de bundel gaat, dan zijn de 'vaste lasten' weer wat hoger...
quote:Ik brand liever het topic af
Op zaterdag 28 juni 2003 20:30 schreef Tizmo het volgende:[..]
gewoon overheen lezen werkt ook wel, ofzo
.
quote:Whaz do zjoe recon?
Op zaterdag 28 juni 2003 20:31 schreef KrnKje het volgende:[..]
Ik ook niet
quote:Ff kijken... Jah, deze maand heb ik wel ruim 2 uur gebeld... Maar ik sms normaal 't meeste, dat was dit keer wat minder
Op zaterdag 28 juni 2003 20:32 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ik kom nog niet aan een uur bellen per maand (vast én mobiel samen), dus dan is prepaid gewoon een uitkomst.
quote:vuurtje?
Op zaterdag 28 juni 2003 20:32 schreef Jerruh het volgende:[..]
Ik brand liever het topic af
.
.
quote:Never mind....
Op zaterdag 28 juni 2003 20:32 schreef Jerruh het volgende:[..]
Whaz do zjoe recon?
quote:Graag
Op zaterdag 28 juni 2003 20:33 schreef Tizmo het volgende:[..]
vuurtje?
.
.
quote:Vertel op!
Op zaterdag 28 juni 2003 20:34 schreef KrnKje het volgende:[..]
Never mind....
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 20:37 schreef Jerruh het volgende:[..]
Vertel op!
[Dit bericht is gewijzigd door Twoflower op 28-06-2003 20:44]
quote:Pas op, straks gaan de buren klagen
Op zaterdag 28 juni 2003 20:42 schreef KrnKje het volgende:[..]
*stampvoet*
quote:*vlammenwerper pak*
Op zaterdag 28 juni 2003 20:36 schreef Jerruh het volgende:[..]
Graag
.
voila! .
quote:Dank u
Op zaterdag 28 juni 2003 20:44 schreef Tizmo het volgende:[..]
*vlammenwerper pak*
voila!
.
quote:fighting fire with fire.
Op zaterdag 28 juni 2003 20:47 schreef Jerruh het volgende:[..]
Dank u
.
[afbeelding]
quote:Spreek voor jezelf
Op zaterdag 28 juni 2003 20:49 schreef Tizmo het volgende:[..]
fighting fire with fire.
.
quote:dat doe ik ook
Op zaterdag 28 juni 2003 20:53 schreef Jerruh het volgende:[..]
Spreek voor jezelf
.
quote:Geen last van
Op zaterdag 28 juni 2003 20:44 schreef Jerruh het volgende:[..]
Pas op, straks gaan de buren klagen
.
Erg leuk joh, discussies binnen de organisatie van een bedrijf...
quote:Adios
Op zaterdag 28 juni 2003 21:06 schreef KrnKje het volgende:
* KrnKje gaat maar ff bank-hangen ofzow...
Lekker rustig vanavond, niet op stap, geen verplichtingen... Heeeeeeeerlijk
quote:Geen idee, ben ik reden genoeg?
Op zaterdag 28 juni 2003 22:40 schreef Waxxer het volgende:Ik ben geen reden om te blijven, zeker...?
[sub]ik blijf ook niet enorm lang hoor, ga vandaag eens goed slapen en morgen de 5 tentamens van ma en di leren....
Maar alles oke?
quote:Ja hoor. Heb vandaag echt helemaal niks uitgevoerd. En ik denk ook niet dat dat morgen erg anders zal zijn...
Op zaterdag 28 juni 2003 22:46 schreef Waxxer het volgende:
hehe, komt er toch nog iemand om het hoekje kijken?[sub]ik blijf ook niet enorm lang hoor, ga vandaag eens goed slapen en morgen de 5 tentamens van ma en di leren....
Maar alles oke?
quote:zo zo, druk weekend dus
Op zaterdag 28 juni 2003 22:47 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ja hoor. Heb vandaag echt helemaal niks uitgevoerd. En ik denk ook niet dat dat morgen erg anders zal zijn...
Ik ga maar slapen, anders lig ik er morgen rond het middaguur nog in, en dat zie ik bepaald niet zitten
Doeg en slaap lekker!
@krnkje: cruisen klinkt momenteel beetje...ehm...fout .
wederom, ook al gezien, blijft ie vet!!!! .
ik heb vanavond tegen mn ouders vertelt dat ik homo ben en een vriendje heb!
Was dat slim? Tijd zal het uitwijzen....
quote:Wat was hun eerste reactie? Niet dat dat alles zegt, maar soms krijg je er toch wel een goed idee van...
Op zondag 29 juni 2003 01:01 schreef Joosteh het volgende:
!!ik heb vanavond tegen mn ouders vertelt dat ik homo ben en een vriendje heb!
quote:tuurlijk is dat slim !!!
Op zondag 29 juni 2003 01:01 schreef Joosteh het volgende:
!!ik heb vanavond tegen mn ouders vertelt dat ik homo ben en een vriendje heb!
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door XMN8R op 29-06-2003 01:06]
quote:Mn pa was teleurgesteld maar in principe stond hij er wel voor open (mn broer is t ook) en mn ma was er meer ok mee. T gaat gewoon tijd kosten dat weet ik. Ze hadden t allebei niet verwacht.
Op zondag 29 juni 2003 01:04 schreef Twoflower het volgende:[..]
Wat was hun eerste reactie? Niet dat dat alles zegt, maar soms krijg je er toch wel een goed idee van...
quote:tenks denk ik
Op zondag 29 juni 2003 01:05 schreef XMN8R het volgende:[..]
tuurlijk is dat slim !!!
gefeliciteerd met deze belangrijke stap!
quote:Dan reageren ze überhaupt beter dan de mijne. Dus dat zit volgens mij wel goed. Maar heel goed dat je het hebt verteld hoor.
Op zondag 29 juni 2003 01:05 schreef Joosteh het volgende:[..]
Mn pa was teleurgesteld maar in principe stond hij er wel voor open (mn broer is t ook) en mn ma was er meer ok mee. T gaat gewoon tijd kosten dat weet ik. Ze hadden t allebei niet verwacht.
quote:even volhouden nu!
Op zondag 29 juni 2003 01:07 schreef Joosteh het volgende:
tenks denk ik
quote:uhhuh maar die is heel anders dan ik. Die heeft geen contact met mn ouders echt. En dat wil ik nie. Ik wil Caz mee naar huis nemen en bbq-en met de familie
Op zondag 29 juni 2003 01:08 schreef XMN8R het volgende:[..]
even volhouden nu!
ze gaan er vast wel aan wennen, ze hebben het "proces" immers ook al gehad met je broertje.
quote:houd hij zelf de boot af, of komt dat ook door je ouders?
Op zondag 29 juni 2003 01:09 schreef Joosteh het volgende:
uhhuh maar die is heel anders dan ik. Die heeft geen contact met mn ouders echt. En dat wil ik nie. Ik wil Caz mee naar huis nemen en bbq-en met de familie
quote:komt helemaal door hemzelf
Op zondag 29 juni 2003 01:11 schreef XMN8R het volgende:[..]
houd hij zelf de boot af, of komt dat ook door je ouders?
quote:jammer,
Op zondag 29 juni 2003 01:11 schreef Joosteh het volgende:
komt helemaal door hemzelf
quote:Wil Caz dat wel?
Op zondag 29 juni 2003 01:09 schreef Joosteh het volgende:[..]
uhhuh maar die is heel anders dan ik. Die heeft geen contact met mn ouders echt. En dat wil ik nie. Ik wil Caz mee naar huis nemen en bbq-en met de familie
Maar ik denk zeker dat als ze al 'bekend' zijn met het fenomeen, en je er heel normaal mee omgaat, dat het dan niet echt een probleem zal zijn. (Moeten je ouders Caz natuurlijk ook nog leuk vinden... )
quote:dat komt wel goed caz is heel lief
Op zondag 29 juni 2003 01:14 schreef Twoflower het volgende:[..]
Wil Caz dat wel?
Maar ik denk zeker dat als ze al 'bekend' zijn met het fenomeen, en je er heel normaal mee omgaat, dat het dan niet echt een probleem zal zijn. (Moeten je ouders Caz natuurlijk ook nog leuk vinden...
)
quote:idd! Im gonna prove them wrong!
Op zondag 29 juni 2003 01:13 schreef XMN8R het volgende:[..]
jammer,
maar dan kun jij dus laten zien dat een goede relatie met je ouders wel degelijk mogelijk is !
quote:yep!
Op zondag 29 juni 2003 01:21 schreef Joosteh het volgende:
idd! Im gonna prove them wrong!
quote:Waarom niet, het was toch gezellig
Op zondag 29 juni 2003 03:16 schreef Driftwood het volgende:
ok, ik had niet zoveel moeten drinken vanavond
maar het was me zwaar gezellig
Nouja, van 5 uur tot half 9 dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |