quote:ja, maar ik weet niet of er uberhaupt wel losse recievers zijn die over twee van dat soort optische digitale ingangen beschikken.
Op vrijdag 10 oktober 2003 10:26 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Tis allang goed dat het kan
Mjah, switchen is dan weer minder, 1-0 voor de losse reciever
Eerste keer dat ik trouwens een optische kabel gebruikte onlangs tussen Xbox en reciever plaatste, vergat meteen de beschermkapjes (jah, weet IK veel, zou er toch bij kunnen horen?)
quote:Ik heb er op de mijne iig minstens 2 optische ingangen, en gezien alles in een stellingkast staat waar het net in past heb ik geen zin om steeds eronder te kruipen (niet dat ik een PS2 heb, magoed..)
Op vrijdag 10 oktober 2003 10:40 schreef Smots het volgende:[..]
ja, maar ik weet niet of er uberhaupt wel losse recievers zijn die over twee van dat soort optische digitale ingangen beschikken.
En zo erg is het nou ook weer niet, ik moet gewoon het kabeltje OF in mijn Xbox OF in mijn PS2 ploppen
quote:oh, dus ze zijn er wel..
Op vrijdag 10 oktober 2003 10:46 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Ik heb er op de mijne iig minstens 2 optische ingangen, en gezien alles in een stellingkast staat waar het net in past heb ik geen zin om steeds eronder te kruipen (niet dat ik een PS2 heb, magoed..)
1-DVD Speler kopen
2-Losse set kopen (geen idee welke, lekker concreet "Creative")
3-Huiswerk doen....
Over het algemeen doet men het toch zo:
1-Huiswerk doen
2- DVD Speler kopen
3- Geluid aanschaffen
2&3 kunnen hierbij gecombineerd worden.
Ze zijn binnen, binnekort maar eens fotos maken
quote:Hamer
Op donderdag 23 oktober 2003 16:52 schreef macondo het volgende:
Heb nu mijn Denon apparaatjes een tijdje staan en bevallen prima.. Maar weet iemand hoe ik mijn dvd speler regiovrij kan maken??
Neej, ff serieus: gewoon lokaal rondvragen bij kleine electro zaken...
Ik zal er mijn xbox voor moeten modden...
overigens kostte de reciever 400 euro en de speakers 600, volgens mij wel een goede deal gedaan tot nu toe
Verder zou het handig zijn als ik mijn cassette-speler,cd-speler,dvd-speler, TV en platenspeler erop aan kan sluiten. Vooral omdat ik een platenspeler erop aan wilt sluiten is het voor mij moeilijk om een versterker/receiver te vinden...
Het hoeft geen pioneer te zijn, maar ik wil het liefst niet veel duurder uit zijn dan 350 euro.. En ik kan ook niet naar duitsland rijden
Ja das pas een uitdaging lol
alvast bedankt!
quote:niemand????
Op vrijdag 31 oktober 2003 13:04 schreef The_Tankgirl het volgende:
Hallo allemaal, ik heb een vraagje voor jullie...
Ik heb nu een leuk pioneer setje, maar ik wil graag een andere receiver/versterker met in ieder geval pro logic erop (ik heb niet veel verstand van dat soort dingen)...Verder zou het handig zijn als ik mijn cassette-speler,cd-speler,dvd-speler, TV en platenspeler erop aan kan sluiten. Vooral omdat ik een platenspeler erop aan wilt sluiten is het voor mij moeilijk om een versterker/receiver te vinden...
Het hoeft geen pioneer te zijn, maar ik wil het liefst niet veel duurder uit zijn dan 350 euro.. En ik kan ook niet naar duitsland rijden
alvast bedankt!
quote:surround versterkertje? pioneer 511 of de 512, alleen voor de platenspeler zul je een extra voor-versterkertje nodig zijn, maar zon dingetje kost 2 á 3 tientjes
Op vrijdag 31 oktober 2003 13:04 schreef The_Tankgirl het volgende:
Hallo allemaal, ik heb een vraagje voor jullie...
Ik heb nu een leuk pioneer setje, maar ik wil graag een andere receiver/versterker met in ieder geval pro logic erop (ik heb niet veel verstand van dat soort dingen)...Verder zou het handig zijn als ik mijn cassette-speler,cd-speler,dvd-speler, TV en platenspeler erop aan kan sluiten. Vooral omdat ik een platenspeler erop aan wilt sluiten is het voor mij moeilijk om een versterker/receiver te vinden...
alvast bedankt!
quote:idd, zo'n marantz moet ook lukken voor dat geld!
Op zaterdag 1 november 2003 21:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Snel naar de lokale audioboer rennen voor een Marantz SR-4300, en anders idd een pioneertje oppikken
quote:Let wel dat de SR-4300 er TERINGhard doorheen gaat, ik heb de mijne 4 weken terug gehaald... Toen voor 350, maar wees snel...
Op zaterdag 1 november 2003 21:56 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
idd, zo'n marantz moet ook lukken voor dat geld!
quote:Waar gehaald????
Op zondag 2 november 2003 11:41 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Let wel dat de SR-4300 er TERINGhard doorheen gaat, ik heb de mijne 4 weken terug gehaald... Toen voor 350, maar wees snel...
quote:Tilburg, Audio Bartels.
Op zondag 2 november 2003 16:25 schreef The_Tankgirl het volgende:[..]
Waar gehaald????
![]()
Lokale zaken checken is geen slecht idee hoor
PAL progressive scan DVD Player for Those Who Want High Quality Plus Convenience, with the Ability to Play Many Different Types of Discs.
PAL/NTSC Progressive Scanning
PAL/NTSC Conversion
YUV component output terminal
DVD-Video, SVCD, VCD, JPEG, Audio CD and MP3 (multisession) playback
DVD+RW/+R, DVD-R/-RW and CD-R/RW playback
54MHz/12-bit video D/A conversion for high picture quality
Picture CD playback with display
MP3 navigation display
MP3 fast forward/rewind/special playback
Playback of discs with both JPEG and MP3 tracks.
ik heb em besteld, maar kan eigenlijk nergens iets vinden hier over.
quote:Decoderen van de audiostream wordt door je receiver gedaan als je hem digitaal aansluit. Elke DVD speler (zelfs de goedkope) kan dat signaal doorgeven als het meegemixed is (of de versterker simuleert het)
Op donderdag 6 november 2003 16:41 schreef Ultimora het volgende:
snel vraagje... vandaag DVD speler besteld, maar bedenk me ineens of dat kreng wel alle kanalen aan kan sturen ik heb dus 6.1 en ook alle bijbehorende speakers. maar kan een Yamaha DVD S540 dat weergeven?
specs:
Dolby digital & DTSPAL progressive scan DVD Player for Those Who Want High Quality Plus Convenience, with the Ability to Play Many Different Types of Discs.
PAL/NTSC Progressive Scanning
PAL/NTSC Conversion
YUV component output terminal
DVD-Video, SVCD, VCD, JPEG, Audio CD and MP3 (multisession) playback
DVD+RW/+R, DVD-R/-RW and CD-R/RW playback
54MHz/12-bit video D/A conversion for high picture quality
Picture CD playback with display
MP3 navigation display
MP3 fast forward/rewind/special playback
Playback of discs with both JPEG and MP3 tracks.ik heb em besteld, maar kan eigenlijk nergens iets vinden hier over.
Dus daar hoef je je niet druk om te maken. Zorg wel dat je die extra speaker hebt En je moet dus een versterker hebben die 6.1 aankan!
quote:ok tnx dat wou ik ff weten, (en ja ik heb 6.1 speakers en reciever) dat scheelt weer
Op donderdag 6 november 2003 16:46 schreef basset het volgende:[..]
Decoderen van de audiostream wordt door je receiver gedaan als je hem digitaal aansluit. Elke DVD speler (zelfs de goedkope) kan dat signaal doorgeven als het meegemixed is (of de versterker simuleert het)
Dus daar hoef je je niet druk om te maken. Zorg wel dat je die extra speaker hebt
En je moet dus een versterker hebben die 6.1 aankan!
Ik wil aanschaffen een:
FINLUX Home Cinema System HCS-3015
Bij webwinkel:
www.bestekeus.nl
Voor EUR 183 (excl. bez.kst)
Okee...what's your oppinion?!
Het hangt er vanaf wat je zoekt. Voor films klinkt het prima, muziek hankt van jezelf af. Gewoon luisteren en vind je hem goed klinken moet je het doen.
Meningen op dit gebied zijnaltijd lastig omdat iedereen gauw roept dat het niks kan zijn, maar je moet het echt zelf beluisteren
Philips LX3600D
een leuke starter setje met
ik wil een home cinema systeem kopen met dvd speler die DivX / XviD
afspeeld en cd-rw's kan lezen (voor mp3's) en dvd's natuurlijk
ik heb 350 euro te besteden.
alvast bedankt
greetz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |