abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 juni 2003 @ 20:38:08 #251
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_11419425
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 20:31 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Een baggerforum? Wat dacht je van dit forum? Elke user die je niet mag is toch een baggeruser immers? Elke user wiens humor je niet deelt moet toch gebanned worden, vinden jullie? Elk topic dat gezellig is maar volgens de regeltjes op slot kan, moet toch dicht he? En elke user die iets toe probeert te voegen aan het forum door een leuk linkje te posten moet toch helemaal de grond in gekankerd worden omdat het linkje 2 uur geleden ook al in een topic stond?

nee, maar ik vraag me wel af wat voor zin het heeft als er 1 user 10 topics per minuut opent met daarin nietszeggend (ok dat kan ook relatief zijn, maar sommige dingen zijn voor iedereen nietszeggend) gedoe..

tis altijd moeilijk objectief te blijven, maar tis soms voor ene paar moeilijker om echt iets aan het forum bij te dragen..

put
your
clothes
on!
pi_11419434
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 20:19 schreef Niwa het volgende:
Ontopic: Ik heb nog geen enkel baggertopicgeopend, en (niet in m'n eentje) nog geen topic afgekraakt sinds jogy's eerste "Voor de onzinners".
Ik vond je in het is verdomme vrijdag en Zwakzinnigen bij Get the picture! dan ook echt op je grappigst...

Het probleem is dat jij dus blijkbaar niet ziet dat je baggert.

'Ee, ah wor 'ungry-loike!
pi_11419437
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 20:37 schreef Maanvis het volgende:
Niwa, maar ondertussen zeikt iedereen wel dat er zoveel kuttopics zijn de laatste tijd. Doe er dan wat aan ipv te zeiken dat ze er zijn en elk topic vol te spammen met de welbekende "TIEF OP!" "BUSHOKJE" en "GFY" reacties?
Open zelf eens wat leukere topics ipv iedereen maar tot op de grond toe af te branden. Alsof dat het topic zoveel LEUKER maakt!
Ten eerste, ik zeg nooit bushokje, en gfy, maar je hebt wel gelijk.
Ten tweede, ik houd me er al aan geen baggertopics meer te openen, maar zolang ik geen goeie kan bedenken moet ik ook geen topics openen.
I wonder if I can borrow more of Jogy's loose change unnoticed?
  vrijdag 27 juni 2003 @ 20:40:01 #254
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_11419452
Users die structureel het forum verkloten moet je gewoon bannen. 1 topic openen om er een slotje op te krijgen is al een ban waard. In dat opzicht mag het banbeleid wel wat strenger worden.

Maar ga in godsnaam geen users bannen en topics sluiten omdat ze voor jou niet leuk zijn.

Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_11419465
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 20:15 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik denk niet dat strengere bans werken eigenlijk Hebben ze tot nu toe gewerkt? Is onzin leuker dan toen het nog niet zo streng gemodereerd wordt?
Je kan wel oneindig strenger blijven modden en er een soort privé forum van maken ala de huiskamer, maar dan nog denk ik dat het niet werkt.

Ik denk niet dat alléén strenger bannen werkt, nee. Mentaliteit, dat is het - afgezaagde - keyword. En elke keer als we een discussie hebben, raken meer mensen overtuigd van het feit dat het anders moet, en kán! Geef baggeraars geen aandacht, dat is al stap 1.
  vrijdag 27 juni 2003 @ 20:41:14 #256
49126 Tripleforce
Didn't start the fire@17
pi_11419479
quote:
Niwa:Ik heb nog geen enkel baggertopicgeopend
Wat dacht je van baggerreacties...
Topic killer, the
pi_11419514
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 20:40 schreef Maanvis het volgende:
Users die structureel het forum verkloten moet je gewoon bannen. 1 topic openen om er een slotje op te krijgen is al een ban waard. In dat opzicht mag het banbeleid wel wat strenger worden.

Maar ga in godsnaam geen users bannen en topics sluiten omdat ze voor jou niet leuk zijn.

. Nu ineens wel strenger bannen?

Anyway, natuurlijk worden er geen users geband die voor ons niet leuk zijn. En daar is geen eenduidige grens voor, dus dat is een arbitrale beslissing. Dat is altijd zo. Maar iemand, zoals al eerder is aangehaald, die een krediet heeft opgebouwd, kan soms wat meer verspelen dan iemand die dat niet heeft. .

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')