quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 19:58 schreef Jerruh het volgende:
ehmondanks diverse waarschuwingen van de kanten van de modjes, ondanks een groot aantal topics Met inhoud met daarin irritatiegrenzen van users, ondanks de steeds grotere afkeer van het fenomeen baggeren en ondanks het feit dat zoals Jogy zei de bottom line al is bereikt:
hoe lang gaat het nog duren voordat mensen es inzien dat hun gespam en gebagger gewoon geen ene f*ck aan is?
waarom moeten er mensen zoals The_ED honderden topics openen en laten sluiten met daarin alleen maar gemauw...? Waarom moeten in leuke en grappige topics toch nog mensen zijn die het niet kunnen laten om alleen maar te zeiken...
ik weet dat dit het zoveelste topic is waarin users hun ongenoegen laten blijken over de irritaties momenteel, maar ik hoop hiermee eerder es een reactie uit te lokken bij de mensen die niks anders doen dan topics verbaggeren enzo...
al schuilt er in iedereen wel een kleine baggeraar, dan nog is het vast niet moeilijk dit kleine duuvelke in de hand te houden...
punt of slot eindigt dit topic..
quote:Leuk, een "Doe leuk of ik schiet" forum.
Op vrijdag 27 juni 2003 20:06 schreef Tripleforce het volgende:
ONZIN zou eigenlijk HUMOR moeten heten, want ONZIN wordt meer geassioceerd(<-hoe jedat ook schrijft) met bagger...ik heb een idee dat het een hoop oplost...
quote:Ja, en het ergste is ook dat ze je dood wensen als je het een kuttopic vind.
Op vrijdag 27 juni 2003 20:07 schreef Maanvis het volgende:
Nogmaals; Het punt is niet dat mensen baggeren, het punt is dat ze niet doorhebben dat ze baggeren.
quote:waarom gaan mensen dan door na diverse waarschuwingen dat hetgeen wat ze doen gewoon simpelweg vreselijk irritant enzo is...
Nogmaals; Het punt is niet dat mensen baggeren, het punt is dat ze niet doorhebben dat ze baggeren.
quote:Klopt. Het gaat er dus ook om hoe je ze dat duidelijk kunt maken.
Negeren van bagger en strengere bans dus.
quote:Maar er wordt wel gevraagd om onzin met een "vleugje" humor zonder bagger
Op vrijdag 27 juni 2003 20:08 schreef Maanvis het volgende:[..]
Leuk, een "Doe leuk of ik schiet" forum.
Als je zoiets zonodig wilt begin dan een standup comedy team ofzo, maar ga onzin niet krampachtig doodmodereren omdat users niet grappig zijn.
quote:Jij begrijpt er echt helemaal niets van, hè?
Op vrijdag 27 juni 2003 20:09 schreef Niwa het volgende:Ja, en het ergste is ook dat ze je dood wensen als je het een kuttopic vind.
.
pot [..] ketel
quote:Die users zijn gewoon stomvervelend, ze openen topics waarvan ze allang weten dat ze gesloten gaan worden, en dan toch nog ff snel plaatsen, eik valt dit onder de noemer: uitlokking van moderatie.
Op vrijdag 27 juni 2003 20:09 schreef Jerruh het volgende:[..]
waarom gaan mensen dan door na diverse waarschuwingen dat hetgeen wat ze doen gewoon simpelweg vreselijk irritant enzo is...
sommigen hebben het idd niet door, vergeef hun hun onwetendheid of hun onvermogen dingen te realiseren, maar er zijn er zat die het moedwillig doen en die zich gewoon niet willen realiseren dat ze gewoon kut bezig zijn...
quote:Ik denk niet dat strengere bans werken eigenlijk
Op vrijdag 27 juni 2003 20:09 schreef PrivateRyan het volgende:[..]
Klopt. Het gaat er dus ook om hoe je ze dat duidelijk kunt maken.
.
Negeren van bagger en strengere bans dus.
quote:Stomvervelend huh? Waarom gooi je ze dan niet gewoon in de ban? You've got the power of the universe, babe
Op vrijdag 27 juni 2003 20:15 schreef yvonne het volgende:[..]
Die users zijn gewoon stomvervelend, ze openen topics waarvan ze allang weten dat ze gesloten gaan worden, en dan toch nog ff snel plaatsen, eik valt dit onder de noemer: uitlokking van moderatie.
quote:Inderdaad, deze strenge opvoeding heeft ook mij geholpen, enigszins.
Op vrijdag 27 juni 2003 20:16 schreef Maanvis het volgende:[..]
Stomvervelend huh? Waarom gooi je ze dan niet gewoon in de ban? You've got the power of the universe, babe
quote:t worden er gewoon teveel op een gegeven moment, soms zie je door de bomen hetbos nie meer enzo!
Op vrijdag 27 juni 2003 20:16 schreef Maanvis het volgende:[..]
Stomvervelend huh? Waarom gooi je ze dan niet gewoon in de ban? You've got the power of the universe, babe
ach als de rest het maar gezellig houdt en maakt, wordt het vanzelf weer stukkie gezelliger...hopelijk...
quote:Ga een andere user vervelen, alsjeblieft.
Op vrijdag 27 juni 2003 20:11 schreef qyn het volgende:[..]
Jij begrijpt er echt helemaal niets van, hè?
pot [..] ketel
quote:Natuurlijk wordt het niet gezelliger! Iedereen loopt elkaar hier toch altijd maar af te kankeren over hoe bagger zijn of haar topic wel niet is? Ik doe er zelf aan mee, jij doet er aan mee en de modjes zien het als hun dagelijkse werk.
Op vrijdag 27 juni 2003 20:18 schreef Jerruh het volgende:[..]
t worden er gewoon teveel op een gegeven moment, soms zie je door de bomen hetbos nie meer enzo!
.
ach als de rest het maar gezellig houdt en maakt, wordt het vanzelf weer stukkie gezelliger...hopelijk...
ECHT grappige topics worden krampachtig de lucht in geprezn met de opmerking "KIJK JONGENS, ZO MOET HET!!!". Alsof humor het belangrijkste is wat er is. Gezelligheid is al goed genoeg voor mij, en ipv dat met allemaal regeltjes (NAAMTOPIC!!!! REEKS!!!!!) te smoren kan je ook gewoon een topic openlaten voor de users die het WEL leuk vinden.
quote:Ja, de modjes mogen ook lol hebben vind ik! Eigenlijk zou er ook een baggerforum moeten zijn denk ik, misschien een idee?
Op vrijdag 27 juni 2003 20:22 schreef Maanvis het volgende:[..]
Natuurlijk wordt het niet gezelliger! Iedereen loopt elkaar hier toch altijd maar af te kankeren over hoe bagger zijn of haar topic wel niet is? Ik doe er zelf aan mee, jij doet er aan mee en de modjes zien het als hun dagelijkse werk.
ECHT grappige topics worden krampachtig de lucht in geprezn met de opmerking "KIJK JONGENS, ZO MOET HET!!!". Alsof humor het belangrijkste is wat er is. Gezelligheid is al goed genoeg voor mij, en ipv dat met allemaal regeltjes (NAAMTOPIC!!!! REEKS!!!!!) te smoren kan je ook gewoon een topic openlaten voor de users die het WEL leuk vinden.
quote:ga jij hem modden?
Op vrijdag 27 juni 2003 20:26 schreef Niwa het volgende:[..]
Ja, de modjes mogen ook lol hebben vind ik! Eigenlijk zou er ook een baggerforum moeten zijn denk ik, misschien een idee?
quote:Een baggerforum? Wat dacht je van dit forum? Elke user die je niet mag is toch een baggeruser immers? Elke user wiens humor je niet deelt moet toch gebanned worden, vinden jullie? Elk topic dat gezellig is maar volgens de regeltjes op slot kan, moet toch dicht he? En elke user die iets toe probeert te voegen aan het forum door een leuk linkje te posten moet toch helemaal de grond in gekankerd worden omdat het linkje 2 uur geleden ook al in een topic stond?
Ja, de modjes mogen ook lol hebben vind ik! Eigenlijk zou er ook een baggerforum moeten zijn denk ik, misschien een idee?
quote:*deja vu*
Eigenlijk zou er ook een baggerforum moeten zijn denk ik,
quote:Nee, dat zeg jij. Ik blijf niet graag posten in een kuttopic, maar als het een leuk topic is zie je mij ook veel posten, en grapjes die niet eens grappig zijn negeer ik dan.
Op vrijdag 27 juni 2003 20:31 schreef Maanvis het volgende:[..]
Een baggerforum? Wat dacht je van dit forum? Elke user die je niet mag is toch een baggeruser immers? Elke user wiens humor je niet deelt moet toch gebanned worden, vinden jullie? Elk topic dat gezellig is maar volgens de regeltjes op slot kan, moet toch dicht he? En elke user die iets toe probeert te voegen aan het forum door een leuk linkje te posten moet toch helemaal de grond in gekankerd worden omdat het linkje 2 uur geleden ook al in een topic stond?
quote:Schaam je!
Op vrijdag 27 juni 2003 20:34 schreef Niwa het volgende:[..]
Nou, sorry, maar ik vind het een goed idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |