letterlijk of figuurlijk, mag je zelf weten.
* heijx is eigenlijk al tien jaar niet zieker geweest dan af en toe een keelpijntje.
Is dat uitzonderlijk of zijn er meer met een dergelijk vooroorlogsch gestel?
[Dit bericht is gewijzigd door heijx op 27-06-2003 11:12]
EDIT: zag dat de openingspost al aangepast is
quote:Lieve avatar he?
Op vrijdag 27 juni 2003 11:04 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Ha ha, ik zie nu dat ik paar keer op jou gereageerd heb terwijl ik dacht dat je Loesje29 was. Komt door je avatar.
.
En ik maar denken dat ik een fotomuddèl was...
quote:Sterkte Loesje, ik weet hoe vervelend het is om te moeten werken als je je niet lekker voelt!!!
Op vrijdag 27 juni 2003 11:13 schreef Loesje29 het volgende:Anyway, je vroeg of ik niet naar huis moest gaan maar ik zit hier alleen met de baas en de rest is allemaal weg, vrij of naar afspraken. Naar huis gaat niet dus
Enne, je gaat toch niet 1 dag vantevoren ziek worden mag ik hopen?
Vandaar dat het vandaag even tegenvalt
Wat kan je eigenlijk het beste doen als je heel erg misselijk bent (vinger in keel steken is geen optie want dat durf ik niet). Iets van een maagtabletje vragen ofzo????
quote:Da's balen dan...
Op vrijdag 27 juni 2003 11:13 schreef Loesje29 het volgende:
Heijx je vroeg of ik niet naar huis moest gaan maar ik zit hier alleen met de baas en de rest is allemaal weg, vrij of naar afspraken. Naar huis gaat niet dusEDIT: zag dat de openingspost al aangepast is
Deze spuit elf is soms sneller dan je denkt hoor.
quote:Ik ga morgen sowieso mee, al moet ik kruipend
Op vrijdag 27 juni 2003 11:16 schreef Shinadul het volgende:
Sterkte Loesje, ik weet hoe vervelend het is om te moeten werken als je je niet lekker voelt!!!Enne, je gaat toch niet 1 dag vantevoren ziek worden mag ik hopen?
quote:Jeutje.. heftig. Hoe kwam dat dan? Ongeluk gehad?
Op vrijdag 27 juni 2003 11:17 schreef Ryan3 het volgende:
In 1999 heb ik bijna m'n nek gebroken, heb zeker ruim 2 jaar (en nu nog af en toe) last gehad van mijn pectoralis minor (kleine borstspier). Werd eerst gediagnotiseerd als RSI-related. 12 keer fysio gehad, maar het kwam weer terug. Toen ben ik zelf in de boeken gedoken en kwam dus op de kleine borstspier. Toen die eenmaal behandeld werd (ook weer 12 keer fysio) namen de klachten eindelijk af.
quote:Verwarrend though.
Op vrijdag 27 juni 2003 11:15 schreef heijx het volgende:[..]
Lieve avatar he?
quote:Eh ja, eh, wel ehm... Jeez...
En ik maar denken dat ik een fotomuddèl was...
quote:Van www.mijnapotheek.nl :
Op vrijdag 27 juni 2003 11:16 schreef Loesje29 het volgende:
Qua verdere kwaaltjes heb ik eigenlijk nooit iets. Mag niet klagenVandaar dat het vandaag even tegenvalt
![]()
Wat kan je eigenlijk het beste doen als je heel erg misselijk bent (vinger in keel steken is geen optie want dat durf ik niet). Iets van een maagtabletje vragen ofzo????
Een natuurlijk middel tegen misselijkheid is gemberextract.
quote:
Algemene maatregelen:Bied bijvoorbeeld slokjes frisdrank (koud), een ijsklontje of droge crackers aan, indien de patiënt daar behoefte aan heeft.
Adviseer regelmatig kleine beetjes te eten en te drinken.
Verwijder zoveel mogelijk prikkelende (licht, geuren e.d.) factoren, zorg voor een rustige omgeving en frisse lucht.
Maak het de patiënt zo aangenaam mogelijk, in bed of in een stoel, of breng de patiënt ergens anders heen als dat nodig is.
quote:Aangezien je op je werk zit, kan je ws. niet zo heel veel doen, probeer aan geraspte appel te komen (met een rasp dus in hele kleine stukjes raspen), verder vette producten (zoals kaas, melk, etc.) te vermijden!
Op vrijdag 27 juni 2003 11:16 schreef Loesje29 het volgende:
Qua verdere kwaaltjes heb ik eigenlijk nooit iets. Mag niet klagenVandaar dat het vandaag even tegenvalt
![]()
quote:Sjah. Ik denk zelf soms al dat het mijn eigen posts zijn ...
Op vrijdag 27 juni 2003 11:19 schreef Ryan3 het volgende:
Verwarrend though..
quote:
Eh ja, eh, wel ehm... Jeez...
quote:Ik ben al sinds mijn 12'de niet echt ziek meer geweest. Hier en daar een griepje over de jaren, maar zelfs die zijn nog op 1 hand te tellen.
Op vrijdag 27 juni 2003 11:11 schreef heijx het volgende:
Gooi er lekker uit wat je dwars zit.letterlijk of figuurlijk, mag je zelf weten.
* heijx is eigenlijk al tien jaar niet zieker geweest dan af en toe een keelpijntje.
Is dat uitzonderlijk of zijn er meer met een dergelijk vooroorlogsch gestel?
Wel mis ik op het moment een teennagel, maar dat was mijn eigen stomme schuld ... tja... Gelukkig komt het weer helemaal goed volgens de doctor omdat het nagelbed niet beschadigd was
quote:Nou, het was zo dat ik zonder autosleutels en huissleutels de deur uitloop. Even ladder gevraagd aan overbuurman en openstaand raam ingeklommen. Wil ik daar steunen op een tafel, glij ik weg en kukel met m'n kop vooruit de kamer in. Eerst veel nek- en schouderpijn gehad. Zelf met tijgerbalsem verholpen. Echter daarna steeds meer pijn in schouders en armen. Halve dooie handen. En op den duur, half jaar later, duizeligheid. Ziek gemeld, naar fysio en die komt er achter dat mijn pectoralis keihard is. Vraagt of ik een ongeluk had gehad of zo. Nee, zeg ik, niet dat ik weet. Pas paar weken later herinner ik me die val weer. En volgens fysio kon dat idd de oorzaak zijn.
Op vrijdag 27 juni 2003 11:19 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Jeutje.. heftig. Hoe kwam dat dan? Ongeluk gehad?
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 11:21 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Sjah. Ik denk zelf soms al dat het mijn eigen posts zijn ...
Heijx, kan je hem niet zo aanpassen dat je meer tijger en minder Loesje ziet? Dat ik er niet zo herkenbaar op sta? Wat uitvergroten en dan alleen mond en tijger ofzo?
Maar ik kijk het even aan met deze nieuwe en intussen bastel ik nog effe verder.
En heel lief de adviezen van jou en Shin over het misselijk zijn, maar ik moet niet aan eten DENKEN nu...
Maar genoeg over mij, het gaat wel weer over strakjes
Verder nog incontinent voor ontlasting, dankzij een fout van een gynaecoloog bij de bevalling van de eerste. Nu al weer bijna 11 jaar geleden. (Gynaecoloog is trouwens ontslagen)
voor de rest gaat het eigenlijk wel.
quote:Loesje, ik ben 5 weken achtereen misselijk geweest met een opgeblazen gevoel, en bij mij hielp geraspte appel dus fantastisch.
Op vrijdag 27 juni 2003 11:31 schreef Loesje29 het volgende:En heel lief de adviezen van jou en Shin over het misselijk zijn, maar ik moet niet aan eten DENKEN nu...
quote:Maar hoe kom je aan geraspte appel op je werk
Op vrijdag 27 juni 2003 11:37 schreef Shinadul het volgende:
Loesje, ik ben 5 weken achtereen misselijk geweest met een opgeblazen gevoel, en bij mij hielp geraspte appel dus fantastisch.
Het is echter een symptoom bestrijdend middel dus na die appel niet overmoedig worden en gewoon lunchen, geef je maag minstens 8 uur rust.
quote:Sodeju, dat is niet niks
Op vrijdag 27 juni 2003 11:35 schreef Gia het volgende:
Hartkwaal, krijg in december of zo een nepklep.Verder nog incontinent voor ontlasting, dankzij een fout van een gynaecoloog bij de bevalling van de eerste. Nu al weer bijna 11 jaar geleden. (Gynaecoloog is trouwens ontslagen)
quote:Had ik gelezen in een van de zwangerschapstopicjes. Dat hele verhaal was niet fijn zeeeeer zachtjes uitgedrukt
Verder nog incontinent voor ontlasting, dankzij een fout van een gynaecoloog bij de bevalling van de eerste. Nu al weer bijna 11 jaar geleden. (Gynaecoloog is trouwens ontslagen)
quote:Niet lunchen dus.. Alleen 1 geraspte appel (rasp + appel zijn in een supermarkt te koop) en dan voor 9 uur vanavond niets eten behalve misschien nog 1 geraspte appel. Frisdrank (cola bijv., geen cola light .. )in zeer kleine hoeveelheden werkt inderdaad ook uitstekend (zie heijx post)
Op vrijdag 27 juni 2003 11:39 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Maar hoe kom je aan geraspte appel op je werk
En bedoel je nou WEL gewoon lunchen of niet? Omdat je het hebt over je maag minstens 8 uur rust gunnen?
quote:Hmm, koolzuur is niet prettig lijkt me.
Op vrijdag 27 juni 2003 11:42 schreef Shinadul het volgende:[..]
Frisdrank (cola bijv., geen cola light .. )in zeer kleine hoeveelheden werkt inderdaad ook uitstekend (zie heijx post)
Water water water water water water water water water water water water water water water water en eventueel zlappe thee.
quote:Da's andere koek, zeg.
Hartkwaal, krijg in december of zo een nepklep.Verder nog incontinent voor ontlasting, dankzij een fout van een gynaecoloog bij de bevalling van de eerste. Nu al weer bijna 11 jaar geleden. (Gynaecoloog is trouwens ontslagen)
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 11:53 schreef robh het volgende:
voorburgse bejaarde verkrachtWie van jullie?
Lekker respectvol voor een mod, trouwens... tssssk
[Dit bericht is gewijzigd door Loesje29 op 27-06-2003 11:57]
quote:Daarom ook zeer kleine hoeveelheden
Op vrijdag 27 juni 2003 11:48 schreef heijx het volgende:[..]
Hmm, koolzuur is niet prettig lijkt me.
Water water water water water water water water water water water water water water water water en eventueel zlappe thee.
Geraspte appel werkt trouwens om dezelfde reden goed:
Het zuigt het maagzuur op, en is zelf ook zuur zodat de maag denkt dat er niet meer hoeft aangemaakt te worden.
Letop: dit is dus slechts symptoom bestrijding, je misselijke gevoel word minder en je voelt je prettiger, maar de oorzaak is niet weg, dus geef je maag ajb rust!
quote:
quote:Tja, ach, je leert er wel mee leven. Probleem is eigenlijk dat ik daardoor in de WAO zit, terwijl je niks aan mij ziet.
Op vrijdag 27 juni 2003 11:40 schreef BugsBunny het volgende:[..]
Had ik gelezen in een van de zwangerschapstopicjes. Dat hele verhaal was niet fijn zeeeeer zachtjes uitgedrukt
quote:
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 12:05 schreef Maerycke het volgende:
Moet ik hier nu echt een lijstje neerzetten met m'n kwaaltjes?Nee toch, hoop ik ?
quote:Nee hoor, zwaai.. daar zit jij niet op te wachten..
Op vrijdag 27 juni 2003 12:27 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
wel
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 12:29 schreef Maerycke het volgende:[..]
Nee hoor, zwaai.. daar zit jij niet op te wachten..
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 12:07 schreef BugsBunny het volgende:
On-topic:
Nog geen last van kwaaltjes. Het lichaam doet het nog bijna als vanoudsmaar de geest laat af en toe wat steekjes vallen: ik merk dat ik af en toe niet zo snel meer op een naam (of term of titel o.i.d.) kan komen.
Ik zie zo snel even geen meetingtopic meer, dus dan maar even hier.
Is het misschien handig als jij ook je mobiele nummer nog even doorspeelt aan Loesje? (of is dat niet nodig)
Het ding is nu tenslotte weer lekker opgeladen
quote:O ja?
Op vrijdag 27 juni 2003 12:36 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
wel, je kent mijn kwaaltjes ook..
* Maerycke denkt nog eens even...
quote:Mobiele telefoon opladen.. goed punt!
Op vrijdag 27 juni 2003 12:37 schreef Eska het volgende:[..]
![]()
![]()
Ik zie zo snel even geen meetingtopic meer, dus dan maar even hier.
Is het misschien handig als jij ook je mobiele nummer nog even doorspeelt aan Loesje? (of is dat niet nodig)
Het ding is nu tenslotte weer lekker opgeladen
quote:Zeer triest ja, hoe snel mensen soms hun mening/oordeel gevormd hebben.
Op vrijdag 27 juni 2003 11:56 schreef Gia het volgende:Tja, ach, je leert er wel mee leven. Probleem is eigenlijk dat ik daardoor in de WAO zit, terwijl je niks aan mij ziet.
Krijg nogal eens commentaar daarop.
quote:subtiel deed ik dat hè.
Op vrijdag 27 juni 2003 12:39 schreef Maerycke het volgende:Mobiele telefoon opladen.. goed punt!
quote:..Bezig is...
Op vrijdag 27 juni 2003 12:37 schreef Eska het volgende:[..]
![]()
![]()
Ik zie zo snel even geen meetingtopic meer
EDIT: Hot 30/40 meeting 28 juni [Deel bijna]
[Dit bericht is gewijzigd door heijx op 27-06-2003 12:50]
quote:Ik ben weer danig onder de indruk van je gevoel voor nuances, Es..
Op vrijdag 27 juni 2003 12:43 schreef Eska het volgende:[..]
subtiel deed ik dat hè.
quote:Sorry, mijn fout!!!! Ik had hem volgepost en vergeten een nieuwe aan te maken
Op vrijdag 27 juni 2003 12:44 schreef heijx het volgende:[..]
..Bezig is...
EDIT: Hot 30/40 meeting 28 juni [Deel bijna]
* whiplash (door aanrijding)
* Zwakke rug (valt mee te leven)
* gevoelig voor artritis, vooral in de winter
* chronische blaasontsteking, wordt aan gewerkt, moet paar onderzoeken doen in zkh
* Nu oogontsteking en druppels ervoor, erg pijnlijk en voel me rot
En veel suc6 en sterkte voor degenen die het nodig hebben met hun kwaaltjes ...
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 12:44 schreef heijx het volgende:
..Bezig is...EDIT: Hot 30/40 meeting 28 juni [Deel bijna]
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 12:46 schreef Maerycke het volgende:
Ik ben weer danig onder de indruk van je gevoel voor nuances, Es..
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 12:56 schreef Shinadul het volgende:Sorry, mijn fout!!!! Ik had hem volgepost en vergeten een nieuwe aan te maken
En ook nog maar even ontopic, anders is het een smileypost en dat mag niet.
Ach hoewel, mijn (huidige) kwaaltjes zijn inmiddels toch wel goed bekend, dacht ik zo.
quote:Nou, da's ook geen fijne opsomming, Bloem....
Op vrijdag 27 juni 2003 13:07 schreef Muurbloempje het volgende:
Chronische kwaaltjes:* whiplash (door aanrijding)
* Zwakke rug (valt mee te leven)
* gevoelig voor artritis, vooral in de winter
* chronische blaasontsteking, wordt aan gewerkt, moet paar onderzoeken doen in zkh
* Nu oogontsteking en druppels ervoor, erg pijnlijk en voel me rotEn veel suc6 en sterkte voor degenen die het nodig hebben met hun kwaaltjes ...
quote:Ja ben een beetje een pechvogel met van die "niet extreem erge" kwaaltjes... ik kan ermee leven en er zijn zat ergere alleen word ik soms zo moe als ik WEER wat heb/krijg. Maar ze krijgen mij er niet onder hoor
Op vrijdag 27 juni 2003 13:11 schreef Eska het volgende:[..]
Nou, da's ook geen fijne opsomming, Bloem....
Volg. week echo van de onderbuik en bloed prikken en over 3 weken inwendig onderzoek want ze willen de oorzaak weten van mijn blaasontstekingen. Ongeveer 1 keer per maand een blaasontsteking vind ik niet echt fijn dus ik heb erop aangedrongen om een onderzoek te krijgen.
Voel me nu alleen rot met dat oog en hoop dat het morgen beter gaat. Vanavond met Loesje even een donkere zonnebril kopen tegen de zon want daardoor raakt mijn oog geirriteerd en gaat rood worden en tranen. Ik heb inmiddels medicatie gekregen van de dokter
Gaat het nog wel met jou Eska? Laatste loodjes en ik kan me goed voorstellen dat als je in het warme zonnetje loopt dat dat niet meevalt. Warm weer en hoogzwanger is niet echt lekker of valt het bij jou mee?
En dat was het voorlopig Ik hoop het zo te houden.
quote:Goed dat je met die ontstekingen niet door blijft lopen. Hopelijk kunnen ze beide goed verholpen worden.
Op vrijdag 27 juni 2003 13:16 schreef Muurbloempje het volgende:
En met mij gaat het wel redelijk hoor.
Zonnetje mijd ik idd zoveel mogelijk, we hebben inmiddels een mooi natuurlijk zonneschermpje (de druif) en sinds een paar weken ook een royale parasol.
Ik krijg wel steeds meer last van mijn hormonen en dat valt me vies tegen....
En nog steeds die idiote voeten en benen natuurlijk.
quote:Herkenbaar
Op vrijdag 27 juni 2003 13:39 schreef Otherside het volgende:
Over mijn kwaaltjes wil ik niet veel meer kwijt dan dat ik er meer heb dan me lief is.
quote:
Gelukkig is mijn geestelijke gestel ijzersterk, ter compensatie.
quote:We hebben wel meer gemeen, uiterlijk gezien sowieso, lengte, postuur (in niet zwangere toestand
Op vrijdag 27 juni 2003 13:59 schreef Eska het volgende:[..]
Herkenbaar
![]()
[..]
En daar kun je ontzettend ver mee komen! Jij kunt volgens mij de hele wereld aan, meis!
nou ja, een halve toch zéker.
*spierballen laat zien*
quote:Ja hè!
Op vrijdag 27 juni 2003 14:04 schreef Otherside het volgende:We hebben wel meer gemeen, uiterlijk gezien sowieso, lengte, postuur (in niet zwangere toestand
), lang stijl haar...
quote:Woei!
*spierballen laat zien*![]()
*achterover valt*
quote:Er is tot 3 keer toe geprobeerd de zaak te herstellen. De laatste keer in een academisch ziekenhuis. Maar helemaal goed komt het niet.
Op vrijdag 27 juni 2003 12:41 schreef Eska het volgende:[..]
Zeer triest ja, hoe snel mensen soms hun mening/oordeel gevormd hebben.
Na 11 jaar is er zeker ook geen kans meer op (verder) herstel?
Sterkte.
quote:A gossie.... vertel
Op zondag 29 juni 2003 00:13 schreef heijx het volgende:
Ik heb toch zo een opgeblazen gevoel![]()
![]()
* ole geeft Heijx aai over zijn bol
Geen kwaaltjes meer? Je moet wat om ontopic te blijven.
quote:Nou, ik zat dus in het Japanse restaurant, naast Loesje29, en die was niet zo een grote eter, en toen gaf ze mij de helft van al haar gangen, en toen kon ik gelukkig nog een deel doorsluizen naar zwijntje die op links zat, en zo heb ik toch net niet te veel gegeten...
Op zondag 29 juni 2003 00:21 schreef Ole het volgende:[..]
A gossie.... vertel
* ole geeft Heijx aai over zijn bol
quote:Kortom: zwijntje is nu echt aan het uitbuiken...
Op zondag 29 juni 2003 00:39 schreef heijx het volgende:[..]
Nou, ik zat dus in het Japanse restaurant, naast Loesje29, en die was niet zo een grote eter, en toen gaf ze mij de helft van al haar gangen, en toen kon ik gelukkig nog een deel doorsluizen naar zwijntje die op links zat, en zo heb ik toch net niet te veel gegeten...
zo eigenlijk.![]()
quote:Schuldig en nutteloos?
Op vrijdag 27 juni 2003 15:05 schreef Gia het volgende:
Het wordt tijd dat een Gak gaat bemiddelen voor telewerk voor WAO-ers, dat zou ideaal zijn. Niet dat ik nu te weinig geld heb, integendeel, maar je voelt je zo toch wel schuldig en nutteloos.
En een moeder..is never nutteloos!! ( -je voor Gia!)
kan iemand me uit m`n lijden verlossen?
Overigens kan ik geheel on topic melden dat ik ettelijke kwalen (inclusief een flinke gehoorbeschadiging) rijker ben nadat ik de gehele dag naar het strand ben geweest met twee kleuters van 2 en 4 en een in dezelfde leeftijdscategorie bevindend vriendje van hun...
Schop mij, wanneer ik ooit weer eens zo'n wild idee krijgen om - uit de goedheid van mijn hart uiteraard - op te passen voor een stel vrienden van me..
quote:
Op zondag 29 juni 2003 18:18 schreef Maerycke het volgende:
Foei.. gaat af, BogusOverigens kan ik geheel on topic melden dat ik ettelijke kwalen (inclusief een flinke gehoorbeschadiging) rijker ben nadat ik de gehele dag naar het strand ben geweest met twee kleuters van 2 en 4 en een in dezelfde leeftijdscategorie bevindend vriendje van hun...
Schop mij, wanneer ik ooit weer eens zo'n wild idee krijgen om - uit de goedheid van mijn hart uiteraard
- op te passen voor een stel vrienden van me..
quote:Ik ben anders nooit te beroerd om iemand te helpen hoor
Op zondag 29 juni 2003 18:18 schreef Maerycke het volgende:
Foei.. gaat af, Bogus
Kwaaltjes, ach ik eil nog een beetje na van het japans eten van onze meeting gisteren. Allergie voor voedsel is lastig, erg lastig.. Tis niet echt een dertiger kwaaltje aangezien ik had al ruim 20 jaar officieel heb.
En nog wel zo mijn best gedaan om bepaalde dingen te vermijden. De japanse kok ook overigens, CHAPPO voor die kerel, speciaal voor mij dingetjes los staan bereiden omdat ik niet zo goed tegen ei en bepaalde koolsoorten kan.
Maar ja, er zat toch blijkbaar iets ergens door heen waar ik niet goed tegen kan. Conclusie, moi al de godganse dag benauwd en snotterig. Naja gaat ook weer wel over, het was het driedubberdwars waard!
quote:Tja, dat aspect was wel weer leuk, heerlijk thuis kunnen zijn voor de kids.
Op zondag 29 juni 2003 01:19 schreef Loedertje het volgende:[..]
Schuldig en nutteloos?
Jij kan er weinig aan doen dat je lichamelijk zeer vervelende dingen hebt.En een moeder..is never nutteloos!! (
-je voor Gia!)
Ik heb aan 't huishouden echt geen dagtaak meer. (Zwaar werk kan ik al niet vanwege mijn hart)
En voorheen hielp ik ook vaak mee op school, met lezen en computeren, maar dat hoeft in die hogere klassen ook al niet meer.
Volgende week sportdag. Heb ik me voor opgegeven om te helpen.
Hm, moet toch eens een hobby vinden, buiten Fok!
quote:Wie ik?
Op zondag 29 juni 2003 23:57 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Maerycke the evil nanny?
![]()
Heb wel medicijnen ervoor, maar voel me meer een proefdier dan dat
ze ech helpen ........
Ben er zo`n 3 dagen goed ziek van ....
Verder ben ik best een heeeeeeell gezond mensie
quote:Is dat dan 3 dagen in een maand ofzo? Hoe moet ik me dat voorstellen? Of het komt heel onverwachts of je voelt het aankomen? Ik had een vriendin en die kreeg het van chocola en toen ze een kindje kreeg, had ze nooit meer last van migraine, heel vreemd....
Op maandag 30 juni 2003 09:32 schreef Controle het volgende:
Migraine ...
Al zolang las van zoals ik me kan heugenHeb wel medicijnen ervoor, maar voel me meer een proefdier dan dat
ze ech helpen ........Ben er zo`n 3 dagen goed ziek van ....
Verder ben ik best een heeeeeeell gezond mensie
Kan me voorstellen dat je van die migraine goed ziek bent...
Ik ben nu ff hoesterig, verkouden en last van mijn rug ( zwakke plek ivm vroegere hernia)... Oja en moe van het hoesten in de nacht maar verder gaat het nu wel goed
quote:En hoe is het nu met je knie dan? Alweer wat beter?
Op maandag 30 juni 2003 10:22 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Is dat dan 3 dagen in een maand ofzo? Hoe moet ik me dat voorstellen? Of het komt heel onverwachts of je voelt het aankomen? Ik had een vriendin en die kreeg het van chocola en toen ze een kindje kreeg, had ze nooit meer last van migraine, heel vreemd....
Ik ben nu ff hoesterig, verkouden en last van mijn rug ( zwakke plek ivm vroegere hernia)... Oja en moe van het hoesten in de nacht maar verder gaat het nu wel goed
quote:
Op maandag 30 juni 2003 11:23 schreef Padraig het volgende:[..]
En hoe is het nu met je knie dan? Alweer wat beter?
quote:Generalisatie
Op maandag 30 juni 2003 11:38 schreef Butt_Plugg het volgende:
een dertiger kwaaltje is dat ze gaan zeuren dat ze 40 worden, een veertiger kwaaltje is dat ze zeuren dat ze weer dertig willen zijn
Je voelt je net zo oud als je bent hoor
quote:Er zijn geen kwaaltjes bijgekomen afgelopen weekend. Zondag eens ff lekker uitgeslapen tot een uur of 2 en toen was ik weer helemaal fit
Op maandag 30 juni 2003 11:36 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Je hebt het onthouden .... Nou het gaat wel wat beter maar ik moet niet te lang gebogen zitten met mijn knie. Als ik nog last/pijn houd dan ga ik vandeweek ff langs de dokter... hoe is het met Padraig? Alweer bekomen van zaterdag of zit jij ook in de kwaaltjes na een heftig dagje Efteling?
Lichamelijk zit het allemaal wel goed dus, geestelijk ben ik alles nog een beetje aan het verwerken (niet dat dat ooit nog goed komt hoor).
quote:Migraine kan duren van een aantal uur tot drie dagen, ik bof (NOT) ik ben er dus drie dagen goed ziek van, en de medicijnen die ik nu gebruik(imigran) wor je zo dus van als een hondjuh.....
Op maandag 30 juni 2003 10:22 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Is dat dan 3 dagen in een maand ofzo? Hoe moet ik me dat voorstellen? Of het komt heel onverwachts of je voelt het aankomen? Ik had een vriendin en die kreeg het van chocola en toen ze een kindje kreeg, had ze nooit meer last van migraine, heel vreemd....
Maar verder heb ik nooit wat (ff afkloppen)
Sport veel, en eet gezond...
quote:inderdaad, en daar elke keer weer (te laat) achterkomen ...
Op maandag 30 juni 2003 16:16 schreef pea4fun het volgende:
(..), niet meer de hele nacht kunnen doorhalen zonder er meteen een week voor moeten boeten(..)
quote:Niet willen toegeven he?....En als het erop aankomt dan geven de jonkies het ook eerder op hoor...
Op maandag 30 juni 2003 16:25 schreef qwerty_x het volgende:[..]
inderdaad, en daar elke keer weer (te laat) achterkomen ...
quote:Inderdaad, met de geest is nix mis,
Op maandag 30 juni 2003 16:34 schreef pea4fun het volgende:[..]
Niet willen toegeven he?....En als het erop aankomt dan geven de jonkies het ook eerder op hoor...
Schijnt het
quote:Een reactie na een dag of 5 is idd vrij langzaam.
Op zaterdag 5 juli 2003 03:30 schreef heijx het volgende:
Ik word wat langzamer van geest, op de late avond....Schijnt het
quote:Gamma
Op zaterdag 5 juli 2003 03:33 schreef Cora het volgende:[..]
Een reactie na een dag of 5 is idd vrij langzaam.
Of, om dit topic ook voor de erudiete medemensch interessant te houden: Quod erat demonstrandum.
Ik val tegenwoordig van mijn fiets als ik te veel gedronken heb.
quote:Dat deed ik al toen ik 23 was.
Op zaterdag 5 juli 2003 03:41 schreef APK het volgende:
Oh, toch nog een kwaaltje gevonden.Ik val tegenwoordig van mijn fiets als ik te veel gedronken heb.
Oorzaak: Gebrek aan feitelijke snelheid doordat het zwaar benevelde brein een voldoende mate van beweging veronderstelt en de aandrijving laat voor wat het is.
Gevolg: loodrechte kanteling over bakboord of stuurboord.
quote:kort samengevat
Op zaterdag 5 juli 2003 03:44 schreef heijx het volgende:[..]
Dat deed ik al toen ik 23 was.
Oorzaak: Gebrek aan feitelijke snelheid doordat het zwaar benevelde brein een voldoende mate van beweging veronderstelt en de aandrijving laat voor wat het is.
Gevolg: loodrechte kanteling over bakboord of stuurboord.
gebrek aan training, ik heb er bijv nooit last van
quote:Ik houd het liever op een aangetast inschattingsvermogen. Pure spierkracht is geen eerste vereiste bij het rechtop op de fiets blijven zitten.
Op zaterdag 5 juli 2003 03:46 schreef Harrie het volgende:[..]
kort samengevat
gebrek aan training, ik heb er bijv nooit last van
quote:Karwei!
Op zaterdag 5 juli 2003 03:35 schreef heijx het volgende:
GammaOf, om dit topic ook voor de erudiete medemensch interessant te houden: Quod erat demonstrandum.
Ja, vind ik ook. En ik heb ook Latijn gehad op school.
Maar toch leuk dat je er bent.
quote:nee maar een beetje training aan de lever wil wel eens helpen bij dit soort zware beproevingen
Op zaterdag 5 juli 2003 03:48 schreef heijx het volgende:[..]
Ik houd het liever op een aangetast inschattingsvermogen. Pure spierkracht is geen eerste vereiste bij het rechtop op de fiets blijven zitten.
quote:Mijn lever train ik liefst zo min mogelijk. Dan maar als een bikkel de zware (be)proevingen doorstaan.
Op zaterdag 5 juli 2003 03:55 schreef Harrie het volgende:[..]
nee maar een beetje training aan de lever wil wel eens helpen bij dit soort zware beproevingen
quote:een andere optie zie ik inderdaad ook niet maar begin dan niet over spierkracht
Op zaterdag 5 juli 2003 03:58 schreef heijx het volgende:[..]
Mijn lever train ik liefst zo min mogelijk. Dan maar als een bikkel de zware (be)proevingen doorstaan.
quote:Ik zat eigenlijk aan de bierspier te denken, vandaar die zijsprong.
Op zaterdag 5 juli 2003 03:59 schreef Harrie het volgende:[..]
een andere optie zie ik inderdaad ook niet maar begin dan niet over spierkracht
quote:ik zei toch, trainen en nog eens trainen
Op zaterdag 5 juli 2003 04:04 schreef heijx het volgende:[..]
Ik zat eigenlijk aan de bierspier te denken, vandaar die zijsprong.
quote:* Googlet naar trainingsprogramma
Op zaterdag 5 juli 2003 04:06 schreef Harrie het volgende:[..]
ik zei toch, trainen en nog eens trainen
ps waar is het nieuwe 30/40 meeting topic deel ?? veel ofzow ??
Voor de rest alles okie dokie
quote:Als er geen nieuw meetingtopic is, betekent dit dat er gewoon nog niks te melden valt. Daarom kunnen we in deze topicreeks verder lullen over algemenere 30ers zaken.
Op zaterdag 5 juli 2003 08:21 schreef Flying_Vee het volgende:
*Zwaar fok verslaafd is![]()
ps waar is het nieuwe 30/40 meeting topic deel ?? veel ofzow ??
Voor de rest alles okie dokie![]()
Weekeinde!
Qua kwaaltjes, ik voel me nu gezonder dan vijf jaar geleden. Niet omdat ik ouder ben, maar omdat ik beter voor mezelf ben gaan zorgen. [Op zinnige tijden gaan slapen, niet meer roken, sporten en gezond eten etc].
Voor mij is dit levenspatroon ook een vorm van investering voor de toekomst. Ik wil tot hoge leeftijd gezond blijven.
[Ik vermoed ook dat voor onze generatie zieketekostenverzekering en pensioen niet meer zomaar beschikbaar zal zijn in de toekomst....]
quote:Tja, je kunt ook gewoon rechtop gaan zitten.. Is ook iets waar ik mezelf vaak toe moet dwingen hoor. Is toch wel gemakkelijk. Zit op dit moment ook niet kaarsrecht, maar ik weet ook dat ik na dit berichtje weer achter de pc weg ga..
Op zaterdag 5 juli 2003 14:57 schreef DeadLock het volgende:
Na een aantal dagen fokken in een lighouding op een bureaustoel heeft deze bijna 30'er aardig last van z'n rug
quote:Hmm, hoe je zit, staat of valt met de stoel die je hebt.
Op zaterdag 5 juli 2003 15:04 schreef imriyr het volgende:[..]
Tja, je kunt ook gewoon rechtop gaan zitten.. Is ook iets waar ik mezelf vaak toe moet dwingen hoor. Is toch wel gemakkelijk. Zit op dit moment ook niet kaarsrecht, maar ik weet ook dat ik na dit berichtje weer achter de pc weg ga..
Ik merkte ongeveer drie jaar geleden dat ik rsi kreeg in mijn rechterpols. Links muizen hielp een weekje of twee, maar daarna een trackball aangeschaft en sindsdien geen last meer van.
Verder, kwaaltjes? Eigenlijk geen recentelijk.. Hele mooie blauwe plek op mijn onderbeen waar ik geen idee van heb waar hij vandaan komt, maar dat is dan ook alles..
quote:hey lekkertje van me alles kids daar dikke kussie en likie over de bol hihihhi
Op zondag 6 juli 2003 14:04 schreef heijx het volgende:[..]
Hmm, hoe je zit, staat of valt met de stoel die je hebt.
leuke woordspeling eigenlijk, bij nader inzien
En ik gebruik hier altijd een symmetrische muis zodat ik altijd kan afwisselen van hand. Verder heb ik me een andere muishouding aangeleerd, minder verkrampt. Maar Trackballs zijn nix voor mij.
quote:hey mop dikke knufffie heb je gemist xxxxjes wolf
Op vrijdag 27 juni 2003 11:48 schreef heijx het volgende:[..]
Hmm, koolzuur is niet prettig lijkt me.
quote:
Op zondag 6 juli 2003 15:15 schreef zwijntje het volgende:
hihihiiiiiiiiiiiihiiiiiiiiii
en ontopic....eh, ik ben moe
quote:
Op zondag 6 juli 2003 15:15 schreef zwijntje het volgende:
hihihiiiiiiiiiiiihiiiiiiiiii
Zoooo, glaasje water er bij
Let op! Niet te veel water drinken!
Mijn rug is al vanaf mijn 16e een kwaal, maar dat komt door een brommerongeluk.
Verder is mijn alcohol consumptie nog wel eens een kwaal in het weekend, maar of dat nou te maken heeft met het feit dat ik vrijgezel ben of 30.. Daar twijfel ik over.
Ik weet wel dat ik steeds minder slaap nodig heb..Maar ook dat kan weleens een kwaal worden
quote:Heel fijn, dank u!
Op zondag 6 juli 2003 16:05 schreef heijx het volgende:
* heijx komt even wat pilletjes uitdelen...Zoooo, glaasje water er bij
Let op! Niet te veel water drinken!
* Eska kan wel wat eh.... water gebruiken.
quote:BASSIE !!!!!
Op zondag 6 juli 2003 16:09 schreef bassiebas het volgende:
Tja... K ben nog niet eens 30 en heb al zo mijn kwaaltjes.Mijn rug is al vanaf mijn 16e een kwaal, maar dat komt door een brommerongeluk.
Verder is mijn alcohol consumptie nog wel eens een kwaal in het weekend, maar of dat nou te maken heeft met het feit dat ik vrijgezel ben of 30.. Daar twijfel ik over.
Ik weet wel dat ik steeds minder slaap nodig heb..Maar ook dat kan weleens een kwaal worden
Zou jij je verdorie niet eens opgeven voor de meetings??????
quote:Doen we!
Op zondag 6 juli 2003 16:06 schreef zwijntje het volgende:
Tja, zo op de zondagmiddag kan je innerlijke geit / het innerlijke schaap [in wolfskleding?] zo ineens in je loskomen. Heel vreemd... Noem het maar een 30+ kwaaltje....
quote:
Op zondag 6 juli 2003 16:17 schreef Eska het volgende:[..]
Heel fijn, dank u!
quote:Whehehehe die kleding staat je wel
Op zondag 6 juli 2003 16:06 schreef zwijntje het volgende:
Tja, zo op de zondagmiddag kan je innerlijke geit / het innerlijke schaap [in wolfskleding?] zo ineens in je loskomen. Heel vreemd... Noem het maar een 30+ kwaaltje....
Zou het een 30+ kwaaltje zijn? Of was dat gewoon om een beetje ontopic te blijven?
quote:
Op zondag 6 juli 2003 16:17 schreef Eska het volgende:[..]
Heel fijn, dank u!
Ik wel wat minder eigenlijk...
quote:Je bent helemaal niet meer zo enthousiast over het meeten
Op zondag 6 juli 2003 16:19 schreef bassiebas het volgende:
Oeps.. Ik ben beetje druk met werk, moet wat fouten herstellen op t werk en heb een huis waar ik me suf in klus. Ik ga me opgeven voor één meeting, k kijk wel welke, want zulke schone dames moet k in t echt ook eens aanschouwen..
En doe dan het weekendje... die is lekker goedkoop en nog lekker ver weg (29 nov.)
quote:Precies.. en neem dan gelijk de weekendmeeting
Op zondag 6 juli 2003 16:19 schreef bassiebas het volgende:
Oeps.. Ik ben beetje druk met werk, moet wat fouten herstellen op t werk en heb een huis waar ik me suf in klus. Ik ga me opgeven voor één meeting, k kijk wel welke, want zulke schone dames moet k in t echt ook eens aanschouwen..
Dan mag je ze wel 2,5 dag lang aanschouwen (ook 's ochtends vroeg )
quote:Heb je er al over gedacht dat het omgekeerde ook geldt?
Op zondag 6 juli 2003 16:30 schreef Maerycke het volgende:[..]
Precies.. en neem dan gelijk de weekendmeeting
Dan mag je ze wel 2,5 dag lang aanschouwen (ook 's ochtends vroeg
)
ongeschoren tijgen kunnen gezichtsbeschadigingen veroorzaken
quote:Heijx van de bovenkant benaderen kan wel schelen qua gezichtsbeschadigingen....
Op zondag 6 juli 2003 16:36 schreef heijx het volgende:[..]
Heb je er al over gedacht dat het omgekeerde ook geldt?
ongeschoren tijgen kunnen gezichtsbeschadigingen veroorzaken
quote:Thanks, I guess....
Op zondag 6 juli 2003 17:46 schreef zwijntje het volgende:[..]
Heijx van de bovenkant benaderen kan wel schelen qua gezichtsbeschadigingen....
quote:
Op zondag 6 juli 2003 17:55 schreef heijx het volgende:[..]
Thanks, I guess....
[afbeelding]
quote:Je bent een rund als je met messen stunt he?
Op zondag 6 juli 2003 20:06 schreef wolfspirit het volgende:
weet je wat pas echt een 30en + kwaal is je eigen met een mes in je 2 vinger toppen snijden tijdens het eten maken voor de beesjhu he heb gebloeid als een rund mhooooo
Maar het gaat al weer wat beter toch? Die dieren op de kinderboerderij zijn geen van alle bloeddorstig voor zover ik weet.
[Dit bericht is gewijzigd door wolfspirit op 06-07-2003 20:17]
quote:Wat is het Plokky dat je zo loopt te blozen?
Op zondag 6 juli 2003 20:07 schreef Plokky het volgende:
quote:Opvliegers misschien?
Op zondag 6 juli 2003 20:12 schreef zwijntje het volgende:[..]
Wat is het Plokky dat je zo loopt te blozen?
quote:plok heeft een ontsteking aan zijn been overgehouden van het zeilen
Op zondag 6 juli 2003 20:12 schreef zwijntje het volgende:[..]
Wat is het Plokky dat je zo loopt te blozen?
quote:brrrrrrr klinkt engie.
Op zondag 6 juli 2003 20:20 schreef Plokky het volgende:[..]
plok heeft een ontsteking aan zijn been overgehouden van het zeilen
wordt morgen open gemaakt
quote:
Op zondag 6 juli 2003 20:20 schreef Plokky het volgende:[..]
plok heeft een ontsteking aan zijn been overgehouden van het zeilen
wordt morgen open gemaakt
maar zonder dollen, succes morgen.
quote:Nou ik heb aardig de rode vlekken in mijn nek staan momenteel
Op zondag 6 juli 2003 20:22 schreef wolfspirit het volgende:
wie heeft opfliegers ?
quote:Ontopic: kwaaltje: ik heb dringend suiker nodig nu. Ik mot iets lekkers
Op zondag 6 juli 2003 21:22 schreef wolfspirit het volgende:
hey tijg ik voel me geflijt dat je die foto's die ik van je gemaakt heb in je foto boek hebt gezet
Offtopic: welke foto`s heb je precies gemaakt dan Wolf? Hiiiihiiiiiihihiii.
En ik denk dat hij ook wel gevleid is dat jij gevleid bent
quote:Ik heb alleen een bruine boterham met ham in de aanbieding, maar die zou je bloedsuikerspiegel ook wel omhopog moeten krijgen
Op maandag 7 juli 2003 10:27 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Ontopic: kwaaltje: ik heb dringend suiker nodig nu. Ik mot iets lekkers
quote:
Op maandag 7 juli 2003 10:54 schreef fotoloog het volgende:
gisteren in de "pegasus" een paar gekneusde ribben overgehouden.
damn,ik word te oud voor dit soort dingen
Was wel heftig he?
quote:de python vond ik wel gaaf!!
Op maandag 7 juli 2003 10:57 schreef heijx het volgende:[..]
![]()
Bij ons is het bij blauwe plekken gebleven geloof ik.
Was wel heftig he?
quote:*knijp*
Op maandag 7 juli 2003 13:58 schreef Eska het volgende:
Paricos moet wat selectiever op de topics klikken, zéker als hij zit te eten.![]()
watjuh!
quote:Staat je goed, die kleur!
Op maandag 7 juli 2003 14:03 schreef paricos het volgende:
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
[donkerrood] * denkt na over zoete wraak [/donkerrood]
Ach joh, zie het als een 30ers-kwaaltje. Valt vast wel weer overheen te groeien.
quote:wat ook leuk is als dan het pusserige goedje van wit, bloed en pusvocht tegen de speigel aan spettert
Op maandag 7 juli 2003 14:07 schreef Eska het volgende:[..]
Staat je goed, die kleur!
![]()
Ach joh, zie het als een 30ers-kwaaltje. Valt vast wel weer overheen te groeien.
* uitgegeten is
quote:Was ook blij net mijn koffiebroodje achter de kiezen te hebben voor dit stuk proza te lezen
Op maandag 7 juli 2003 14:24 schreef paricos het volgende:wat ook leuk is als dan het pusserige goedje van wit, bloed en pusvocht tegen de speigel aan spettert
* uitgegeten is
quote:
Op maandag 7 juli 2003 23:13 schreef Loesje29 het volgende:
hihihiiiiiihihiiii
quote:
Op maandag 7 juli 2003 23:15 schreef Maerycke het volgende:
hihihihiiiiiiiiiihihihiiihihi![]()
![]()
quote:
Op maandag 7 juli 2003 23:25 schreef Eska het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
hey, als straks mijn weeën vervroegd aantreden, is het júllie schuld hoor! hihihihihihiiiiiiiiiiih
[afbeelding]
sorry we zullen het niet meer doen..... denk ik.....
Zou 5 uur slaap dan toch echt te weinig zijn?
quote:op jouw leeftijd wel
Op woensdag 9 juli 2003 14:21 schreef heijx het volgende:
Ik blijf maar dizzy en draaierig vandaag.. [afbeelding] [afbeelding]Zou 5 uur slaap dan toch echt te weinig zijn?
Kwaaltje: ik ben doodmoe van de afwas
quote:Herkenbaar hoor. De arbeidsmarkt zit dan eigenlijk meer in een dipje dan de 30er, maar het resultaat is hetzelfde.
Op donderdag 10 juli 2003 20:07 schreef Shinadul het volgende:
Ik heb last van een 30'ers dipje die eigenlijk meer met de arbeidsmarkt dan de leeftijd te maken heeft.
En wat heb jij te klagen Shinadul? Brandt los! Gedeelde smart is dubbele smart zeg ik altijd maar
quote:Ik ga vrezen als ik voor een baantje ga kijken rond januari... ligt het er niet aan welke branche of is het overal slecht gesteld? ...
Op donderdag 10 juli 2003 20:12 schreef zwijntje het volgende:[..]
Herkenbaar hoor. De arbeidsmarkt zit dan eigenlijk meer in een dipje dan de 30er, maar het resultaat is hetzelfde.
Ik ben 'bevorderd' van de afdeling 'computers uit elkaar slopen' naar de afdeling 'administratief', maar het blijft een beroerd betaald uitzendbaantje zonder enig perspectief, en dat was eigenlijk niet wat ik voor ogen had bij 32 zijn.En wat heb jij te klagen Shinadul? Brandt los! Gedeelde smart is dubbele smart zeg ik altijd maar
Ik ben nu wel ff blij dat ik ff geen pijntjes heb en kwaaltjes, en dat is een uitzondering te noemen
ff afklopt
quote:Ik zit al zowat 9 maanden thuis, wat in houd dat ik naar een 70% minimum inkomen ga nu, maar ik had laatst werk gescoord bij IBM-nederland. Dit hield onder meer in een functie-training bij IBM-Ierland.
Op donderdag 10 juli 2003 20:12 schreef zwijntje het volgende:[..]
Herkenbaar hoor. De arbeidsmarkt zit dan eigenlijk meer in een dipje dan de 30er, maar het resultaat is hetzelfde.
Ik ben 'bevorderd' van de afdeling 'computers uit elkaar slopen' naar de afdeling 'administratief', maar het blijft een beroerd betaald uitzendbaantje zonder enig perspectief, en dat was eigenlijk niet wat ik voor ogen had bij 32 zijn.En wat heb jij te klagen Shinadul? Brandt los! Gedeelde smart is dubbele smart zeg ik altijd maar
Nu heb ik een Emailtje van IBM-Ierland dat het feest niet doorgaat
Ik meteen op hoge poten IBM-nederland gebeld waar dit op slaat.
Ze zoeken het nog voor mij uit, maar ik heb al niet veel hoop meer dat het alsnog doorgaat
Wees blij dat jij nog ongeschoold werk mag doen, ik hoor alleen 'overgekwalificeerd' zelfs als ik mijn HBO titel + werkervaring verberg en alleen zeg dat ik 'goed met computers' ben.
quote:Ik wil anders best ruilen hoor
Op donderdag 10 juli 2003 20:21 schreef Shinadul het volgende:Wees blij dat jij nog ongeschoold werk mag doen, ik hoor alleen 'overgekwalificeerd' zelfs als ik mijn HBO titel + werkervaring verberg en alleen zeg dat ik 'goed met computers' ben.
Wel enorm ***** van die IBM job trouwens.
quote:Nee hoor, ook HTS'ers kunnen gewoon bij ongeschoold aansluiten tenzij je enorm veel geluk hebt met solliciteren. Dat is ook de reden dat je 'overgekwalificeerd' hoort. Die andere werkgevers weten ook hoe dat werkt.
Op donderdag 10 juli 2003 20:26 schreef zwijntje het volgende:[..]
Ik wil anders best ruilen hoor
![]()
Een HBO opleiding krijgt in ieder geval weer waarde wanneer de markt gaat aantrekken. Maargoed, dat 'overgekwalificeerd' horen kan ook vervelend worden.
Overigens staan er waar ik werk ook HTS'ers productiewerk te doen! Dat verbaasde me wel, ik dacht dat die nog wel aan de bak zouden kunnen komen voor iets beters.Wel enorm ***** van die IBM job trouwens.
IBM: eerst 3 weken aan het lijntje houden en dan afzeggen....
quote:Veel, maar niet alle branches zijn slechtgesteld. De gezondheidszorg heeft nog steeds vaak mensen nodig, bijvoorbeeld.
Op donderdag 10 juli 2003 20:20 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Ik ga vrezen als ik voor een baantje ga kijken rond januari... ligt het er niet aan welke branche of is het overal slecht gesteld? ...
quote:Terring dat meen je niet?
Op donderdag 10 juli 2003 20:21 schreef Shinadul het volgende:[..]
Ik zit al zowat 9 maanden thuis, wat in houd dat ik naar een 70% minimum inkomen ga nu, maar ik had laatst werk gescoord bij IBM-nederland. Dit hield onder meer in een functie-training bij IBM-Ierland.
Nu heb ik een Emailtje van IBM-Ierland dat het feest niet doorgaat
Ik meteen op hoge poten IBM-nederland gebeld waar dit op slaat.Ze zoeken het nog voor mij uit, maar ik heb al niet veel hoop meer dat het alsnog doorgaat
Wees blij dat jij nog ongeschoold werk mag doen, ik hoor alleen 'overgekwalificeerd' zelfs als ik mijn HBO titel + werkervaring verberg en alleen zeg dat ik 'goed met computers' ben.
En je had alles toch al geregelt met huisvesting enzo? sjeees, wat een naai streek.
Ik kan me heeel goed voorstellen dat je daar bijzonder klote overvoelt, en dat is volgens mij nog een zwaar understatement!
quote:Ik wil als zwijntje klaar is met je diploma, het anders ook wel even gebruiken hoor
Op donderdag 10 juli 2003 20:26 schreef zwijntje het volgende:[..]
Ik wil anders best ruilen hoor
![]()
Een HBO opleiding krijgt in ieder geval weer waarde wanneer de markt gaat aantrekken. Maargoed, dat 'overgekwalificeerd' horen kan ook vervelend worden.
quote:Ik heb er 2, das misschien makkelijk als je er 2 nodig hebt:
Op donderdag 10 juli 2003 20:43 schreef Bogusje het volgende:[..]
- Informatica, afgestudeerd 1997
- Electronica, afgestudeerd 1996
Ik heb dus in 5 jaar 2 HBO-titels verdient... Je zou toch denken dat mij dat een stapje voor geeft.... blijkbaar meer gekwalificeerd personeel op de markt
Zwijntje haalde computers uit elkaar, dus dan kan dat elektro wel gebruiken momenteel, en ik doe nu ook helaas als iets in de IT dus doe mij die dan maar.
Zit er wel een busje typex bij
quote:Dan ruilen we wel, mijn HBO-IT diploma tegen jouw baan
Op donderdag 10 juli 2003 20:55 schreef Bogusje het volgende:
In dat geval zullen we ze dan maar eerlijk verdelenZwijntje haalde computers uit elkaar, dus dan kan dat elektro wel gebruiken momenteel, en ik doe nu ook helaas als iets in de IT dus doe mij die dan maar.
Zit er wel een busje typex bij
Ik kan altijd meer diploma's halen, geen probleem voor deze jongen
(we hebben overigens serieus een vacature voor java programmeur)
(Ik wist het nog niet, vandaar dat ik in jouw ogen misschien nogal makkelijk reageerde in het meetingtopic, sorry )
quote:Dank je.... ik word geholpen door een bedrijf die mensen die uit de WAO komen weer willen laten re integreren en daar ben ik wel blij mee. Ik heb zo'n 7 jaar niet gewerkt buitenshuis en dus ben ik wel blij dat ik hulp ga krijgen om weer in het arbeidsproces te komen en ja ik ga alvast wat rondneuzen wat er allemaal voor soort vacatures zijn...
Op donderdag 10 juli 2003 20:39 schreef zwijntje het volgende:[..]
Veel, maar niet alle branches zijn slechtgesteld. De gezondheidszorg heeft nog steeds vaak mensen nodig, bijvoorbeeld.
Je zou alvast wat de vacatures in de gaten kunnen houden zodat je een beetje weet wat de functie-eisen zijn. Dan kun je eventuele hiaten alvast wat bijspijkerenen het geeft je wat inzich en misschien alvast wat voorsprong als je in januari echt de de concurrentie met de andere werkzoekenden aangaat.
Ik wens je alvast veel succes
Ik heb in de gezondheidszorg gezeten maar kan dat niet meer doen met een zwakke rug en een whiplash. Ik ben ook secretaresse dus misschien kan ik een combi maken, iets secretarieels in de gezondheidszorg...
Thanx for tip zwijntje
Shinadul, wat rot voor je ... Ik kan me voorstellen dat je er enorm van baalt... Sterkte en suc6!
Al na 4 wijntjes lig ik op apegapen en word ik met een houten kop wakker, nou vraag ik je...
quote:Wat vraag je me
Op woensdag 16 juli 2003 13:28 schreef heijx het volgende:
Ik kan niet meer tegen hitte en alcohol...Al na 4 wijntjes lig ik op apegapen en word ik met een houten kop wakker, nou vraag ik je...
Afijn, ik voel me ook lamlendig, whiplash speelt weer op (moet nodig weer eens naar de fysio voor nekmassage) en ben brak van een dagje zwembad met de kids...
Het zal ook vast wel het weer zijn dat me vermoeit...
De warmte en drukte op het werk samen met slaaptekort zijn de oorzaak. Maar om nou te zeggen ik ga een keer lekker vroeg naar bed...neuh....
quote:lekker goedkoop toch?
Op woensdag 16 juli 2003 13:28 schreef heijx het volgende:
Ik kan niet meer tegen hitte en alcohol...Al na 4 wijntjes lig ik op apegapen en word ik met een houten kop wakker, nou vraag ik je...
maar ja, ik drink vrijwel nooit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |