Nog meer fans?
quote:Als ik aan de tijd van U2 denk, moet ik toch meer aan "The Sound' denken, maarre, ik zal even checken of ik The Alarm wel goed vind
Op donderdag 26 juni 2003 23:43 schreef evert het volgende:
verrassing: op Bospop staat The Alarm. Nog steeds met Mike Peters als leading persoon.
God, wat was ik gek op die groep!
The Stand, Marching on, Summer of 76, Walk forever by my side, a brand new wales, etc. etc.
voor wie het niet kent: kruising tussen U2 en Neil Young. Uit Wales, braken door rond 1984.Nog meer fans?
(is bospop al geweest?)
quote:nee, bospop komt nog
Op donderdag 26 juni 2003 23:50 schreef s00z het volgende:[..]
Als ik aan de tijd van U2 denk, moet ik toch meer aan "The Sound' denken, maarre, ik zal even checken of ik The Alarm wel goed vind
(is bospop al geweest?)
quote:Ik heb nu The Stand gedownload
Op donderdag 26 juni 2003 23:57 schreef evert het volgende:[..]
nee, bospop komt nog
en als je The Alarm checkt, er is een hele mooie compilatie. Het beste album op zich is Declaration uit 1984
quote:ben heel benieuwd wat je er van vindt!
Op vrijdag 27 juni 2003 00:01 schreef s00z het volgende:[..]
Ik heb nu The Stand gedownload
quote:"t is wel een geuzenlied, en zo te horen ook een nederlandse band... (am i right?)
Op vrijdag 27 juni 2003 00:06 schreef evert het volgende:[..]
ben heel benieuwd wat je er van vindt!
The Stand was een soort geuzenlied, ook voor de fans
(Come on down and meet your maker)
Naja, wel grappig, beetje de Golden Earring kant op, or am i wrong?
Correct me if i am wrong...
Naja, de ECHTE fans vinden toch altijd dat je hun lievelingsband niet mag vergelijken, of nummers coveren enzo, dan worden ze gewoon moordlustig als ze een beetje psycho zijn, helaas ken ik zo iemand, maarja, a la!
Niet helemaal mijn smaak, maar ik bebrijp dat mensen het leuk vinden, en live zal het ook wel leuker zijn, ik had meer verwacht dat het een soort Grauzone zou zijn
Dat vind ik pas goed, beetje duitse muziek enzo
Heb uiteraard nagenoeg alle oude CD's van de band staan
The Electric Folklore Live is een leuke om mee te beginnen.
Toch vreemd in die tijd had je
New Model Army
The Alarm
Big Country
U2
(voor mij in die volgorde) als soortgelijke bands.
Van Big Country horen we niets meer ondanks hun jaren lange consequente productie want Stuart had geen zin meer in het leven. Van The Alarm hebben we tijden niets meer gehoord. New Model Army produceert nog wel muziek maar je hoort er sporadisch van en uitgerekend U2 werd een mega-act.
Hopelijk inspireert die Alarm andere bands en blijven ze nu produceren.
Ik was vroeger behoorlijk gek van U2 en bands-die-op-U2-leken, waronder ook The Alarm (ik had er zelfs een T-shirt van!), maar ik las hier laatst dat ze de gospelkant waren opgegaan (?).
Ik heb ze niet meer gevolgd sinds The eye of the hurricane, hun poging om ook voet aan de grond te krijgen in Amerika. Mierzoet en bah .
=edit= behalve Rain in the summertime, dat is natuurlijk een schitterend nummer!
quote:nee, echte welshmen, uit Wales dus
Op vrijdag 27 juni 2003 00:19 schreef s00z het volgende:[..]
"t is wel een geuzenlied, en zo te horen ook een nederlandse band... (am i right?)
Rain in the summertime vonnik ook wel erg goed ja..
quote:Youre right!!!! het was Spirit, sorry!!!
Op zondag 29 juni 2003 22:59 schreef Gambolputty het volgende:
Volgens mij is het Spirit of '76 en niet Summer...da was weer van Bryanmaar dan in '69..
quote:YEP
Op zondag 29 juni 2003 23:02 schreef MuadDib het volgende:
68 Guns!
ik heb de volgende cd's:
Declaration
Strength
68 Guns
Change
en een livecd(weet de titel niet zo)
Gave band, heb ze vroeger live op werchter gezien (84/85 zo iets)
Dat vond ie super. En wat was het genieten die avond zeg! Heb The Alarm live in Hoorn gezien en onlangs nog in Sneek en dat waren super concerten. Echte rock 'n roll zoals je die zelden nog hoort en ziet en welke artiest doet nog z'n bloedstinkende best als er maar een handjevol mensen in de zaal staan? En in de pauze komt ie gewoon gezellig in het publiek met mensen kletsen dus Mike Peters kan in mijn ogen niet meer stuk.quote:Op maandag 12 juli 2004 20:21 schreef dolle_hond het volgende:
vraag m maar hoe hij het vond om op de big country - fandag te zingen met de band, na de dood van Stuart Adamson.
ben wel benieuwd
Doe dan maar Plato in Helmond!quote:Vraag aan Mike: wanneer kom je weer in een gezellige kleine zaal spelen - het liefst Het Bolwerk in Sneek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |