quote:voetbalonline.nl
Mallorca heeft interesse in BrugginkEINDHOVEN, 26 juni 2003 15:10 - Volgens berichten in de Spaanse media heeft Real Mallorca interesse om Arnold Bruggink te contracteren. Bruggink kreeg in februari te horen dat hij mag vertrekken bij PSV. Trainer Guus Hiddink kon hem ook voor volgend seizoen geen basisplaats beloven. En de eenzijdige optie om het contract te verlengen werd door PSV niet gelicht.
Bruggink werd in de zomer van 1997 door PSV over genomen van FC Twente. Hij speelde zes seizoenen bij de club uit Eindhoven. In die zes seizoenen is het hem nooit gelukt om een basisplaats af te dwingen. Toch scoorde hij in 153 wedstrijden 59 maal voor PSV. Behalve Mallorca heeft ook Sampdoria interesse getoond in Bruggink
quote:Geen idee wat ze daar betalen...
Op donderdag 26 juni 2003 16:43 schreef Reddiablo het volgende:
hmmm, wat schuift dat? een data control football medewerker?
quote:ervoor zorgen dat alles wat zich binnen de nederlandse velden, op betaald voetbal niveau, afspeelt zo goed mogelijk naar Cm4 verplaatst wordt.
Op donderdag 26 juni 2003 17:16 schreef methodmich het volgende:
Wat doe jij eigenlijk voor CM4 Reddiablo?
Mag jij ook die cijfertjes invoeren, dus dat Sneijder een groot talent is bijvoorbeeld?
Zitten Paul & Oliver Collyer daar nog?
zoals Sneijder er dus nu utiziet in CM4 (vanaf ep2) dat is door mijn toedoen.
een van de Collyers was vertrokken, maar geloof dat ie weer terug is van zn wereldreis en achter de schermen nog wel wat doet. De ander doet ook nog wat, maar heb niet zo gek veel met ze te maken.
alleen de programmeurs, de researchers en Marc Duffy.
Heb voor CM0102 3 weken daar getest, dat was wel gaaf!
'Ajax en clubs uit Groot-Brittanië jagen op 11-jarig talent'
Uitgegeven: 26-6-2003 8:53:41 Bron: The Independent
De Engelse krant The Independent verscheen vandaag met een opmerkelijk artikel. Volgens de krant is er een gekte in de wereld van de scouts om een 11-jarig voetbaltalent. Het talent zou naar alle grote clubs in Groot-Brittanië kunnen, maar ook naar het buitenland en wel naar Ajax, zo zegt de 'tabloid'.
De jonge voetballer wordt door de krant ookwel 'Rooney 2' genoemd, maar heet in het echt Adam Pepper. De scouts doen er alles aan om het spelertje naar hun club te halen. Zo zou hij volgestopt zijn met kaartjes van voetbalwedstrijden van zijn favoriete club. In Engeland kan Pepper naar Liverpool, Arsenal, Tottenham, Blackburn en Manchester City.
quote:Okee... Weet wel dat bij CM 97/98, die ik nog steeds speel in volledig veranderde database, die twee mannen je de groeten doen als je stopt met spelen... Vandaar.
Op donderdag 26 juni 2003 17:30 schreef Reddiablo het volgende:
Kanu zit in Engeland odm, dus daar heb ik even geen controle over. Maar alls waat daadwerkelijk in NL is, komt grotendeels van mijn hand.zoals Sneijder er dus nu utiziet in CM4 (vanaf ep2) dat is door mijn toedoen.
een van de Collyers was vertrokken, maar geloof dat ie weer terug is van zn wereldreis en achter de schermen nog wel wat doet. De ander doet ook nog wat, maar heb niet zo gek veel met ze te maken.
alleen de programmeurs, de researchers en Marc Duffy.
Heb voor CM0102 3 weken daar getest, dat was wel gaaf!
Maar het is dus wel een beetje zo dat jij grotendeels bepaalt welke spelers de besten in Nederland zijn dan, in het spel. Best moeilijk om dat objectief te doen, lijkt me. Stel je bent Ajax of Feyenoord-fan, dan kan je misschien best problemen krijgen met een Kezman ofzo.
ik kan wel objectief blijven, maar,... het is uitnodigender om een artikel over Ajax te lezen dan over De Graafschap, als je begrijpt wat ik bedoel.
ik streef ook naar 1 of 2 assistenten per club, om me wat beter te informeren over vooral de jeugdspelers.
en ach, als ik Ajax 3x beter maak dan PSV en Feyenoord bij elkaar, gaat half Nederland protesteren en hebben ze bij Sports Interactive echt wel iemand die zegt.... Red?
Je hebt Wevers toch wel -1 gegeven??
Geruchten over zijn voorcontract bij Feyenoord zijn nog steeds niet naar het rijk der fabelen verwezen.
Patrick Kluivert moet zes miljoen inleveren
26/6/2003 9 :33
Barcelona wil gráág verder met Patrick Kluivert, maar dan wel tegen de helft van diens salaris. Het gevolg doet pijn voor de Catalaanse club: de spits hoeft dan nog maar 1,8 miljoen euro te kosten voor eventuele geïnteresseerde kapers.
Voor het nieuwe bestuur van Barcelona is het kiezen tussen twee kwaden. Of het blijft de Nederlander zijn vorstelijke salaris van zes miljoen euro netto (twaalf miljoen bruto) per jaar betalen, waardoor de contractueel vastgestelde afkoopsom 36 miljoen euro blijft bedragen. Of het halveert Kluiverts salaris, waardoor dienst transferwaarde keldert naar slechts 1,8 miljoen euro.
Joan Laporta, de nieuwe preses van Barcelona, is allerminst blij met die ooit door zijn voorganger Joan Gaspart aangegane verplichting. 'Hij heeft een contract en dat moeten we respecteren, maar dit betekent wel dat hij vrijwel gratis op de markt komt', verzuchtte technisch directeur Beguiristain woensdagavond na de eerste officiële vergadering van het nieuwe bestuur.
Overigens heeft Barcelona een dispuut met Kluiverts zaakwaarnemer Sigi Lens over de termijn waarop de club aan de spits diens loonsverlaging had moeten meedelen. 'Zeven dagen na de presidentsverkiezingen', dus afgelopen zondag, stelt Lens. 'Zeven dagen na de officiële installatie van het bestuur', dus pas aanstaande zondag, stelt Barça.
Volgende week scharen beide partijen zich waarschijnlijk opnieuw rond de tafel. De club zal Kluivert dan een nieuw voorstel doen: de loonsverlaging zal worden gecompenseerd door premies en een verlenging van het contract tot medio 2008. De huidige verbintenis loopt in de zomer van 2006 op zijn einde.
Phillip Cocu, die zijn aflopende contract in Camp Nou met één seizoen gaat verlengen, laat op Icons.com weten dat hij geen problemen heeft met een salarisverlaging. 'Ik heb altijd gezegd dat ik graag bij Barcelona wil blijven en zoals het er nu naar uitziet gaat dat ook gebeuren', laat de middenvelder weten.
'We moeten het nog eens worden over enkele details, maar ik ben realistisch over de financiële situatie van de club en het economische klimaat van de voetballerij. Ik weet dat Barcelona van mij verwacht dat ik akkoord ga met een loonsverlaging en in principe is dat geen probleem. Het gaat er alleen om hoevéél ik moet inleveren', aldus Cocu.
Mendieta speelt volgend seizoen weer bij Lazio.
Sorín is ook de laan uitgestuurd bij Barça
quote:Ik weet niet waar ze mee bezig zijn bij Barca
Op donderdag 26 juni 2003 22:19 schreef El_Catalan het volgende:
Weet niet echt waar het moet maargoed...Mendieta speelt volgend seizoen weer bij Lazio.
Sorín is ook de laan uitgestuurd bij Barça
quote:Met een mooie schoonmaak actie
Op vrijdag 27 juni 2003 03:39 schreef Poepoog het volgende:[..]
Ik weet niet waar ze mee bezig zijn bij Barca
Mendieta heeft niet veel laten zien bij Barca, in ieder geval niet het niveau dat hij kan halen. Frank de Boer kan het niet meer aan, misschien is het de leeftijd. Sorin heeft niet echt een goede indruk achter gelaten, en Riquelme vind ik echt bagger, die heeft niets laten zien. Rochemback hadden ze in mijn ogen wel kunnen houden, die zou best wel omgevormd kunnen worden tot een goede speler als ze dat egoistische eruit halen.
Feyenoord zit met een probleem op de linksbackpositie. Eerder speelde Patrick Paauwe en Tomasz Rzasa daar, maar Paauwe speelt liever op het middenveld en Rzasa was niet goeg genoeg voor de Rotterdammers. Feyenoord lijkt niet de enige club te zijn die in de race is om de speler, ook West Ham United wil de speler.
1. denken ze in Rotterdam dat ze zo'n speler die in de finale staat van de Copa Libertadores voor een prikkie kunnen kopen
2. zo'n speler zit niet te wachten om in Nederland tegen RBC te mogen spelen....
27/06/2003 Michael Owen, Liverpool -> Real Madrid £30m
It's reported that Real Madrid president, Florentino Perez, has told Raul: "If you want to leave then you can go tomorrow if a club pays even half your get-out clause - and I'll just go and replace you with Michael Owen."
quote:hoe zit het eigenlijk met die chileen wat ze toen hadden voor de linksback positie
Op vrijdag 27 juni 2003 11:52 schreef superjoden het volgende:
De Argentijnse sportkrant Ole meldde gisteren dat de Argentijnse linksback Clemente Rodríguez van Boca Juniors op de interesse van Feyenoord kan rekenen. De 22-jarige speler brak dit jaar door en staat dit jaar met zijn team in de finale van de belangrijkste Zuid-Amerikaanse beker voor clubteams, de Copa Libertadores.Feyenoord zit met een probleem op de linksbackpositie. Eerder speelde Patrick Paauwe en Tomasz Rzasa daar, maar Paauwe speelt liever op het middenveld en Rzasa was niet goeg genoeg voor de Rotterdammers. Feyenoord lijkt niet de enige club te zijn die in de race is om de speler, ook West Ham United wil de speler.
1. denken ze in Rotterdam dat ze zo'n speler die in de finale staat van de Copa Libertadores voor een prikkie kunnen kopen
2. zo'n speler zit niet te wachten om in Nederland tegen RBC te mogen spelen....
quote:Mauricio Aros mocht terug na een half jaar gehuurd te zijn, hij heeft in die tijd geen contract af weten te dwingen.
Op vrijdag 27 juni 2003 12:29 schreef planethugo het volgende:[..]
hoe zit het eigenlijk met die chileen wat ze toen hadden voor de linksback positie
quote:ow ok, ik d8 dat ie gekocht was....
Op vrijdag 27 juni 2003 13:20 schreef skyhigh het volgende:[..]
Mauricio Aros mocht terug na een half jaar gehuurd te zijn, hij heeft in die tijd geen contract af weten te dwingen.
Kolk mag opdonderen bij Heerenveen, en tja... bij ADO deed 'ie het wel aardig en mogen we Santi wel. Komt u maar.
Studio Sport bericht dat Mika Nurmela bij Kaiserslautern gaat tekenen. Der Kicker bevestigt nog niets, wordt vervolgd.
Ook in Qatar is de naam van de 'nummer-10' gevallen, het Arabische Al-Raya meldt namelijk dat Al-Rayyan, een club uit Qatar, een salaris van $ 1,3 miljoen over zou hebben voor de Fin.
Het lijkt echter hoogst onwaarschijnlijk dat deze geruchten werkelijkheid zullen worden, aangezien Litmanen zich thuisvoelt bij Ajax en de genoemde clubs weinig aansprekend zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |