abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 juni 2003 @ 21:42:40 #126
43016 Tburg
hopeloos
pi_11473210
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:38 schreef El_Catalan het volgende:
Barça "schijnt" een bod van 10 miljoen te hebben gedaan op Owen
pond of euro trouwens ??
  maandag 30 juni 2003 @ 21:44:12 #127
43016 Tburg
hopeloos
pi_11473279
Hristov gaat al naar Zwolle, dus kluivert hoeft niet meer
  maandag 30 juni 2003 @ 21:44:14 #128
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11473281
Márquez is in Barcelona OM TE PRATEN.

Joaquín heeft gezegd dat hij wel naar Barça wilt ze club heeft het ook gezegd

L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_11473308
FC Barcelona heeft een bod uitgebracht op Chelsea-verdediger William Gallas. De 25-jarige Franse international heeft in Londen echter nog een contract tot 2006. "Ze hebben een bod uitgebracht, maar ik heb nog niets getekend", vertelt Gallas aan de TV-zender Sky Sports.

Gallas moet bij Barcelona de plaats van centrumverdediger Frank de Boer opvullen. Het contract van De Boer werd namelijk niet verlengd. Pogingen van Barcelona om de Braziliaanse verdediger Lúcio vast te leggen mislukten. De speler blijft bij Bayer Leverkusen

Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  maandag 30 juni 2003 @ 21:49:58 #130
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11473487
Queiroz ofzo die trainer van Real wilt O'Shea naar Madrid Halen
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_11473675
Frank de Boer overweegt om de hem door Barcelona mondeling beloofde contractverlenging op juridische wijze af te dwingen. De centrale verdediger, die van de nieuwe voorzitter Joan Laporta te horen kreeg dat hij weg moet, laat zijn advocaten momenteel uitzoeken of een gang naar de rechter zinvol is.
De Boer claimt in een interview met het blad El 9 Esportiu de Catalunya dat hij met algemeen directeur Xavier Pérez Farguell mondeling was overeengekomen dat hij een contractverlenging van een jaar zou krijgen als hij tenminste 25 wedstrijden zou spelen in het seizoen 2002/03. Met 34 duels in de Primera División voldeed de linkspoot ruimschoots aan de eis.

'Ik weet nog niet of ik naar de rechter stap, want ik wil de club niet schaden, integendeel zelfs', legde De Boer uit. 'Maar ik moet natuurlijk wel mijn eigen rechten verdedigen en daarom bestuderen mijn advocaten nu de mogelijkheden. Ik begrijp dat men de club met de wisseling van de wacht wil vernieuwen, dat lijkt me logisch. Maar een belangrijke speler als ik kan je niet zo behandelen', meent de 33-jarige recordinternational.

De Boer kon het niet laten om kritiek te uiten op Laporta, de man die hem het slechte nieuws bracht. 'Dat de club nieuwe, frisse mensen aantrekt, lijkt me zeer goed. Maar ik blijf het weinig ethisch verantwoord vinden dat iemand zijn verkiezingscampagne baseert op een naam die uiteindelijk niet komt', zinspeelde De Boer op de mislukking van Laporta om Beckham naar Barcelona te halen.

Over zijn toekomst maakt De Boer zich overigens niet al te veel zorgen. 'Ik heb de afgelopen twee jaar bewezen dat ik voldoende niveau heb om op het hoogste podium te spelen. Ik voel me prima. Er bestaat een mogelijkheid dat ik in Qatar ga spelen, maar dat is wel de laatste op mijn lijstje.'

Bron: VI

Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  maandag 30 juni 2003 @ 22:31:03 #132
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11474725
30/06/2003 Fredrik Ljungberg MF Arsenal Inter Milan £?
Inter president, Massimo Moratti: "We are interested in wingers because there are very few of the them available.
"We are not in a hurry to make a signing. We have time and we are evaluating our options and what is available in the market."
He added: "Regarding Ljungberg and Giggs, they are quality players but they are both under contract with their respective teams.
"We will obviously have to talk to the respective clubs before going any further."
30/06/2003 Ryan Giggs LW Manchester United Inter Milan £?
Inter president, Massimo Moratti: "We are interested in wingers because there are very few of the them available.
"We are not in a hurry to make a signing. We have time and we are evaluating our options and what is available in the market."
He added: "Regarding Ljungberg and Giggs, they are quality players but they are both under contract with their respective teams.
"We will obviously have to talk to the respective clubs before going any further."
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  maandag 30 juni 2003 @ 23:31:03 #133
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11476236
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:54 schreef superjoden het volgende:
Frank de Boer overweegt om de hem door Barcelona mondeling beloofde contractverlenging op juridische wijze af te dwingen.
Frank heeft zowaar een hobbie voor zichzelf gevonden!
  dinsdag 1 juli 2003 @ 11:01:38 #134
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_11482409
Bosman gerucht:

30/06/2003: Dennis Bergkamp, Arsenal -> Wolverhampton Wanderers, Hasselbaink ook naar Wolves.

You must be out of your brilliant mind.
pi_11482526
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 11:01 schreef olavski het volgende:
Bosman gerucht:

30/06/2003: Dennis Bergkamp, Arsenal -> Wolverhampton Wanderers, Hasselbaink ook naar Wolves.

Geen slechte voorhoede....maar ook niet haalbaar

helaas

pi_11483738
Barcelona presenteert eerste aankoop doelman Rustu Recber

BARCELONA, 1 juli 2003 08:58 - Zodra hij vandaag met goed gevolg door zijn tweede medische test komt, wordt de Turkse nationale doelman Rustu Recber later op de dag gepresenteerd. Rustu is de eerste aankoop van coach Frank Rijkaard en de nieuw gekozen president van de Catalaanse club, Joan Laporta

pi_11483809
Cocu nog één jaar bij Barcelona en dan naar PSV

BARCELONA, 30 juni 2003 20:09 - Philip Cocu blijft nog één seizoen bij Barcelona. Dit is hij maandag met de club van Frank Rijkaard overeengekomen. Afgaande op eerdere uitlatingen van zijn kant, zal hij zijn carrière daarna gaan beëindigen bij PSV. Mocht hij geen overeenstemming hebben bereikt met de Catalaanse club, zou hij eerst nog één of twee seizoenen naar Engeland zijn gegaan.Nu lijkt het zo goed als zeker dat hij na Barcelona gaat afbouwen bij PSV.

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 juli 2003 @ 12:11:49 #138
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11483965
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:41 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

denk het eigenlijk wel ja

Weet wel zeker van niet

Heskey houden en Owen verkopen? Dan breekt de pleuris uit op Anfield... Zo gek is zelf GH niet.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 1 juli 2003 @ 12:38:10 #139
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11484467
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 12:01 schreef EmreBelezoglu het volgende:

BARCELONA, 1 juli 2003 08:58 - Zodra hij vandaag met goed gevolg door zijn tweede medische test komt, wordt de Turkse nationale doelman Rustu Recber later op de dag gepresenteerd. Rustu is de eerste aankoop van coach Frank Rijkaard en de nieuw gekozen president van de Catalaanse club, Joan Laporta

Goede aankoop. Een goed elftal begint bij een goede keeper. En een goede keeper Barca lang niet meer gehad.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  dinsdag 1 juli 2003 @ 12:40:45 #140
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11484517
quote:
Barça wil transfer Marquez snel afronden

BARCELONA, 1 juli 2003 12:15 - Rafael Marquez zal dinsdag of woensdag naar Barcelona gaan om zijn handtekening te zetten onder een vierjarig contract. De aanvoerder van de Mexicaanse ploeg, die sinds 1999 bij AS Monaco speelt, wordt de beoogde opvolger van Frank de Boer bij de Catalaanse topclub. Frank Rijkaard is zeer gecharmeerd van de libero, die in het afgelopen seizoen ook als centrale middenvelder indruk maakte. Monaco en Barcelona zijn het al eens over de transfersom, die ongeveer tien miljoen euro zal bedragen. Barca-secretaris Beguiristain zal op dinsdag met de zaakwaarnemer van Marquez om de tafel gaan zitten om de transfer snel af te ronden.

Als het doorgaat zou het weer een goede aankoop zijn.
pi_11484526
Kluivert naar Zwolle
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  dinsdag 1 juli 2003 @ 12:42:16 #142
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11484545
quote:
FC Utrecht aast op Japanner

UTRECHT, 1 juli 2003 10:45 - Volgens de president van Jubilo Iwata heeft FC Utrecht een bod uitgebracht op de Japanse middenvelder Toshiya Fujita. Jubilo-President Takanori Matsuzaki verklaarde tegenover de Japanse media dat hij een fax had ontvangen van de club uit de Domstad waarin informatie werd gevraagd over een mogelijke transfer van de 31-jarige Fujita.

Deze verklaring staat overigens haaks op wat technisch directeur Han Berger vandaag verklaart in het Utrechts Nieuwsblad over de wijze waarop het kontakt is ontstaan. Berger stelt namelijk dat de speler is aangeboden door een sponsor.

Toshiya Fujita is een middenvelder die zowel centraal als rechts op het middenveld uit de voeten kan. Hij speelt al zijn hele carriere in de J-League bij Jubilo Iwata. In negen seizoenen speelde hij 292 wedstrijden waarin hij 85 maal scoorde. Hij speelde negen maal in het Japanse nationale elftal en werd in 2001 verkozen tot Speler van het jaar.

Fujita liep eerder dit jaar stage bij Vitesse, maar deze stage werd niet omgezet in een contract.

Utrecht shopt redelijk voor een club zonder geld......

Bron: www.voetbalonline.nl (allebei overigens)

edit: een foto'tje van deze lieverd erbij:

dinsdag 1 juli 2003 @ 12:45:49 #143
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11484625
quote:
01/07/2003 Stuart Taylor GK Arsenal
Contract talks reported. The 'keeper could be offered a new four-year deal.

30/06/2003 David Bellion FW Sunderland --> Manchester United Tribunal
Move could be completed tomorrow.

30/06/2003 Gilles De Bilde ST Anderlecht --> Chicago Fire £?
Fire are said to have made a new offer for the former Villa striker.

30/06/2003 Moumouni Dagano ST Racing Genk --> Guingamp, Strasbourg £?
According to the Belgian press, Racing Genk is said to be negotiating with Guingamp and Strasbourg over a transfer for Dagano. Strasbourg are said to be the main candidate.

30/06/2003 Bert Konterman CD Glasgow Rangers --> Vitesse Arnhem £?

bron: http://www.footballtransfers.co.uk/

edit:Vitesse shopt redelijk voor een club zonder geld......

pi_11484660
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 12:45 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

bron: http://www.footballtransfers.co.uk/

edit:Vitesse shopt redelijk voor een club zonder geld......

hij mag transfervrij weg was het verhaal eerder
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  dinsdag 1 juli 2003 @ 13:38:22 #145
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11485818
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 12:47 schreef ChAoZ het volgende:
hij mag transfervrij weg was het verhaal eerder
En jij denkt dat the ass-man voor een appel en een ei komt voetballen?
  dinsdag 1 juli 2003 @ 13:44:29 #146
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11485948
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 12:40 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Als het doorgaat zou het weer een goede aankoop zijn.

idd gaat de goede kant op. Rustu,Márquez..... ...... .....
pi_11487375
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 13:44 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

idd gaat de goede kant op. Rustu,Márquez..... ...... .....

Hoe kan een Catalaan zeggen dat dit de goede kant opgaat? Waar blijven de Catalanen dan?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 1 juli 2003 @ 15:29:48 #148
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11488231
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 14:53 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Hoe kan een Catalaan zeggen dat dit de goede kant opgaat? Waar blijven de Catalanen dan?

Touché

Nu Kezman, Recoba en Cannavaro nog, dan zijn alle goede voornemens zó weer verdwenen.

pi_11488990
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 12:42 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Utrecht shopt redelijk voor een club zonder geld......

Bron: www.voetbalonline.nl (allebei overigens)

edit: een foto'tje van deze lieverd erbij:
[afbeelding]

wauh.. Als deze gozer komt koop ik een shirt van de FC.
  dinsdag 1 juli 2003 @ 16:04:03 #150
59713 NihatKahveci
Gevaarlijke Turkse Spits
pi_11489145
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 12:01 schreef EmreBelezoglu het volgende:

Barcalona heeft nu 1 van de beste keepers van de wereld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')