quote:pond of euro trouwens ??
Op maandag 30 juni 2003 21:38 schreef El_Catalan het volgende:
Barça "schijnt" een bod van 10 miljoen te hebben gedaan op Owen
Joaquín heeft gezegd dat hij wel naar Barça wilt ze club heeft het ook gezegd
Gallas moet bij Barcelona de plaats van centrumverdediger Frank de Boer opvullen. Het contract van De Boer werd namelijk niet verlengd. Pogingen van Barcelona om de Braziliaanse verdediger Lúcio vast te leggen mislukten. De speler blijft bij Bayer Leverkusen
'Ik weet nog niet of ik naar de rechter stap, want ik wil de club niet schaden, integendeel zelfs', legde De Boer uit. 'Maar ik moet natuurlijk wel mijn eigen rechten verdedigen en daarom bestuderen mijn advocaten nu de mogelijkheden. Ik begrijp dat men de club met de wisseling van de wacht wil vernieuwen, dat lijkt me logisch. Maar een belangrijke speler als ik kan je niet zo behandelen', meent de 33-jarige recordinternational.
De Boer kon het niet laten om kritiek te uiten op Laporta, de man die hem het slechte nieuws bracht. 'Dat de club nieuwe, frisse mensen aantrekt, lijkt me zeer goed. Maar ik blijf het weinig ethisch verantwoord vinden dat iemand zijn verkiezingscampagne baseert op een naam die uiteindelijk niet komt', zinspeelde De Boer op de mislukking van Laporta om Beckham naar Barcelona te halen.
Over zijn toekomst maakt De Boer zich overigens niet al te veel zorgen. 'Ik heb de afgelopen twee jaar bewezen dat ik voldoende niveau heb om op het hoogste podium te spelen. Ik voel me prima. Er bestaat een mogelijkheid dat ik in Qatar ga spelen, maar dat is wel de laatste op mijn lijstje.'
Bron: VI
quote:Frank heeft zowaar een hobbie voor zichzelf gevonden!
Op maandag 30 juni 2003 21:54 schreef superjoden het volgende:
Frank de Boer overweegt om de hem door Barcelona mondeling beloofde contractverlenging op juridische wijze af te dwingen.
30/06/2003: Dennis Bergkamp, Arsenal -> Wolverhampton Wanderers, Hasselbaink ook naar Wolves.
quote:Geen slechte voorhoede....maar ook niet haalbaar
Op dinsdag 1 juli 2003 11:01 schreef olavski het volgende:
Bosman gerucht:30/06/2003: Dennis Bergkamp, Arsenal -> Wolverhampton Wanderers, Hasselbaink ook naar Wolves.
helaas
BARCELONA, 1 juli 2003 08:58 - Zodra hij vandaag met goed gevolg door zijn tweede medische test komt, wordt de Turkse nationale doelman Rustu Recber later op de dag gepresenteerd. Rustu is de eerste aankoop van coach Frank Rijkaard en de nieuw gekozen president van de Catalaanse club, Joan Laporta
BARCELONA, 30 juni 2003 20:09 - Philip Cocu blijft nog één seizoen bij Barcelona. Dit is hij maandag met de club van Frank Rijkaard overeengekomen. Afgaande op eerdere uitlatingen van zijn kant, zal hij zijn carrière daarna gaan beëindigen bij PSV. Mocht hij geen overeenstemming hebben bereikt met de Catalaanse club, zou hij eerst nog één of twee seizoenen naar Engeland zijn gegaan.Nu lijkt het zo goed als zeker dat hij na Barcelona gaat afbouwen bij PSV.
quote:Weet wel zeker van niet
Op maandag 30 juni 2003 21:41 schreef DutchGooner het volgende:[..]
denk het eigenlijk wel ja
Heskey houden en Owen verkopen? Dan breekt de pleuris uit op Anfield... Zo gek is zelf GH niet.
quote:Goede aankoop. Een goed elftal begint bij een goede keeper. En een goede keeper Barca lang niet meer gehad.
Op dinsdag 1 juli 2003 12:01 schreef EmreBelezoglu het volgende:
Barcelona presenteert eerste aankoop doelman Rustu RecberBARCELONA, 1 juli 2003 08:58 - Zodra hij vandaag met goed gevolg door zijn tweede medische test komt, wordt de Turkse nationale doelman Rustu Recber later op de dag gepresenteerd. Rustu is de eerste aankoop van coach Frank Rijkaard en de nieuw gekozen president van de Catalaanse club, Joan Laporta
quote:Als het doorgaat zou het weer een goede aankoop zijn.
Barça wil transfer Marquez snel afrondenBARCELONA, 1 juli 2003 12:15 - Rafael Marquez zal dinsdag of woensdag naar Barcelona gaan om zijn handtekening te zetten onder een vierjarig contract. De aanvoerder van de Mexicaanse ploeg, die sinds 1999 bij AS Monaco speelt, wordt de beoogde opvolger van Frank de Boer bij de Catalaanse topclub. Frank Rijkaard is zeer gecharmeerd van de libero, die in het afgelopen seizoen ook als centrale middenvelder indruk maakte. Monaco en Barcelona zijn het al eens over de transfersom, die ongeveer tien miljoen euro zal bedragen. Barca-secretaris Beguiristain zal op dinsdag met de zaakwaarnemer van Marquez om de tafel gaan zitten om de transfer snel af te ronden.
quote:Utrecht shopt redelijk voor een club zonder geld......
FC Utrecht aast op JapannerUTRECHT, 1 juli 2003 10:45 - Volgens de president van Jubilo Iwata heeft FC Utrecht een bod uitgebracht op de Japanse middenvelder Toshiya Fujita. Jubilo-President Takanori Matsuzaki verklaarde tegenover de Japanse media dat hij een fax had ontvangen van de club uit de Domstad waarin informatie werd gevraagd over een mogelijke transfer van de 31-jarige Fujita.
Deze verklaring staat overigens haaks op wat technisch directeur Han Berger vandaag verklaart in het Utrechts Nieuwsblad over de wijze waarop het kontakt is ontstaan. Berger stelt namelijk dat de speler is aangeboden door een sponsor.
Toshiya Fujita is een middenvelder die zowel centraal als rechts op het middenveld uit de voeten kan. Hij speelt al zijn hele carriere in de J-League bij Jubilo Iwata. In negen seizoenen speelde hij 292 wedstrijden waarin hij 85 maal scoorde. Hij speelde negen maal in het Japanse nationale elftal en werd in 2001 verkozen tot Speler van het jaar.
Fujita liep eerder dit jaar stage bij Vitesse, maar deze stage werd niet omgezet in een contract.
Bron: www.voetbalonline.nl (allebei overigens)
edit: een foto'tje van deze lieverd erbij:
quote:bron: http://www.footballtransfers.co.uk/
01/07/2003 Stuart Taylor GK Arsenal
Contract talks reported. The 'keeper could be offered a new four-year deal.30/06/2003 David Bellion FW Sunderland --> Manchester United Tribunal
Move could be completed tomorrow.
30/06/2003 Gilles De Bilde ST Anderlecht --> Chicago Fire £?
Fire are said to have made a new offer for the former Villa striker.30/06/2003 Moumouni Dagano ST Racing Genk --> Guingamp, Strasbourg £?
According to the Belgian press, Racing Genk is said to be negotiating with Guingamp and Strasbourg over a transfer for Dagano. Strasbourg are said to be the main candidate.30/06/2003 Bert Konterman CD Glasgow Rangers --> Vitesse Arnhem £?
edit:Vitesse shopt redelijk voor een club zonder geld......
quote:hij mag transfervrij weg was het verhaal eerder
Op dinsdag 1 juli 2003 12:45 schreef Kaalhei het volgende:[..]
bron: http://www.footballtransfers.co.uk/
edit:Vitesse shopt redelijk voor een club zonder geld......
quote:En jij denkt dat the ass-man voor een appel en een ei komt voetballen?
Op dinsdag 1 juli 2003 12:47 schreef ChAoZ het volgende:
hij mag transfervrij weg was het verhaal eerder
quote:idd gaat de goede kant op. Rustu,Márquez..... ...... .....
Op dinsdag 1 juli 2003 12:40 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Als het doorgaat zou het weer een goede aankoop zijn.
quote:Hoe kan een Catalaan zeggen dat dit de goede kant opgaat? Waar blijven de Catalanen dan?
Op dinsdag 1 juli 2003 13:44 schreef El_Catalan het volgende:[..]
idd gaat de goede kant op. Rustu,Márquez..... ...... .....
quote:Touché
Op dinsdag 1 juli 2003 14:53 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Hoe kan een Catalaan zeggen dat dit de goede kant opgaat? Waar blijven de Catalanen dan?
Nu Kezman, Recoba en Cannavaro nog, dan zijn alle goede voornemens zó weer verdwenen.
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 12:42 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Utrecht shopt redelijk voor een club zonder geld......
Bron: www.voetbalonline.nl (allebei overigens)
edit: een foto'tje van deze lieverd erbij:
[afbeelding]
quote:Barcalona heeft nu 1 van de beste keepers van de wereld
Op dinsdag 1 juli 2003 12:01 schreef EmreBelezoglu het volgende:
Barcelona presenteert eerste aankoop doelman Rustu RecberBARCELONA, 1 juli 2003 08:58 - Zodra hij vandaag met goed gevolg door zijn tweede medische test komt, wordt de Turkse nationale doelman Rustu Recber later op de dag gepresenteerd. Rustu is de eerste aankoop van coach Frank Rijkaard en de nieuw gekozen president van de Catalaanse club, Joan Laporta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |