abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11391004
Ik wil het dit jaar wat vakantie betreft vrij simpel houden, gewoon de auto pakken, tentje mee en niet te ver. Dus ik was al aan het denken aan de belgische kust ofzo, heeft iemand ideeen waar je dicht bij huis toch een leuke vakantie kunt hebben? Er moet wel wat te beleven zijn, maar ik heb ook geen zin tussen de 15-jarige pubers te zitten.
"Boven leef ick,boven zweef ick,Engeltje van ’t hemelrijck:En ick blinck’ er,en ick drincker,’t Geen de schincker alles goets.Schenckt de zielen,die daar krielen,Dertel van veel overvloets."..."Dezer werrelt die zoo dwerrelt.Eeuwigh gaat voor oogenblick."
pi_11391096
Portzelande (Zeeland) : Erg rustgevend en vakantie gevoel. Eigen stuk strand en een mooie haven, verder alleen het park

De Haan (Oostende) : Mooi vakantie park met veel voorzieningen. Mooie boulevard aan het strand waar je nog met blote voeten kan lopen

pi_11391174
Ik zat een beetje hetzelfde te denken voor een weekje deze zomer.
Mijn idee was om ergens in de buurt van Brugge en Gent te gaan zitten. Zit je ook niet echt ver van de kust af, dus daar kun je dan ook een dagje heen!

Dus misschien voor jou ook wel een leuke optie!

pi_11391197
Rij een stukje verder dan Belgie, naar Normandie
Where facts are few, experts are many.
pi_11391290
Zuid Duitsland is wel mooi <als je niet per se naar de kust wilt>
Of naar Denemarken of nog noordelijker. Heerlijke omgeving en errug rustig.
  donderdag 26 juni 2003 @ 14:56:43 #6
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_11391350
Ik ga een week naar Marmaris, wat niet dicht bij huis is, en in augustus nog een week naar Renesse, tussen de 15 jarige pubers.
Maar als ik oud was en een rustige vakantie wou hebben, zou ik lekker in een hutje in de Ardennen gaan zitten. Daar kan je heerlijk wandelen.
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_11391427
Terschelling kan ik aanraden. Er is misschien niet altijd superveel te doen, maar wel een erg mooie en gezonde omgeving, lekker eten, aardige mensen. Ideaal om lekker tot rust te komen en heerlijk te genieten.
pi_11393389
Het hoeft niet zo rustig te zijn. Ik wil wel goed kunnen stappen, maar dan met 20-jarigen .
"Boven leef ick,boven zweef ick,Engeltje van ’t hemelrijck:En ick blinck’ er,en ick drincker,’t Geen de schincker alles goets.Schenckt de zielen,die daar krielen,Dertel van veel overvloets."..."Dezer werrelt die zoo dwerrelt.Eeuwigh gaat voor oogenblick."
pi_11419749
Ik ga een paar dagen kamperen in de Belgische Ardennen en dan nog een paar dagen naar Normandie
samen met Sweetsixteen16
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')