quote:Het wordt toch tijd voor een cursus Japans
Op maandag 30 juni 2003 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
IGN zegt dat VJ de moeite waard is om te importerenDus... Is wel veelbelovend
Ook Kirby is wel cool inderdaad, maar NET iets te zoetzappig hoor...
quote:Dat is het al sinds ik beelden zag van Treasure Hunter G
Op maandag 30 juni 2003 23:15 schreef Lexie het volgende:[..]
Het wordt toch tijd voor een cursus Japans
.
quote:Die wilde ik ook gamen
Op maandag 30 juni 2003 23:17 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Dat is het al sinds ik beelden zag van Treasure Hunter G
![]()
quote:Je wilt gewoon stiekem zoenen en gropen met ons op je kamer heh?
Op maandag 30 juni 2003 23:37 schreef Lexie het volgende:
Zullen we een Gamers Japans cursus starten? Dan kunnen we elkaar overhoren, samen huiswerk maken, en aantekeningen overnemen.
quote:Laatste Square Game op de SNES...
Op maandag 30 juni 2003 23:39 schreef speknek het volgende:
Soort Chrono Trigger was dat toch?
Maar we gaan waaaaaay off topic mensen
Foei !
quote:Wanna-be mod
Op maandag 30 juni 2003 23:42 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Laatste Square Game op de SNES...
Maar we gaan waaaaaay off topic mensen
Foei !
quote:Ik heb net Mario Party 4 gekocht, en Burnout 2 komt er misschien ook nog aan. Ik probeer ook nog Resident Evil 0 en Timesplitters 2 te pakken te krijgen
Op dinsdag 1 juli 2003 16:09 schreef G1Ace het volgende:
het spijt me om te zeggen, maar zelfs hier in de VS, in de winkel waren er geen spellen te vinden waardoor mijn hart sneller ging pompen
Wario World lijkt me niet ech veel soeps
quote:hehehe
Op dinsdag 1 juli 2003 17:05 schreef Lexie het volgende:[..]
Ik heb net Mario Party 4 gekocht, en Burnout 2 komt er misschien ook nog aan. Ik probeer ook nog Resident Evil 0 en Timesplitters 2 te pakken te krijgen
.
Maar kort.
quote:De meeste zijn nu voor een zacht prijsje tweedehands te vinden
Op dinsdag 1 juli 2003 18:28 schreef G1Ace het volgende:[..]
hehehe
maar kijk, ik wil nu nieuwe spellen, niet van die spellen dat in januari ofzo zijn uitgekomen
met ts2, wacht ik tot beter moment
quote:Silent Hill 3 komt NIET naar de Cube. Dat blad heeft al zen excusses aangeboden.
Op dinsdag 1 juli 2003 19:28 schreef speknek het volgende:
Misschien dat ik TS2 binnenkort ook wel voor wegdoe, ik vind hem toch niet zo leuk. Maar volgens mij valt dat lange wachten wel mee, als echt Silent Hill 3 al volgende maand naar de GC komt.
ps. Download Hier 230 mb aan Soul Cilibur 2 footage! ook veel over Link! (tis mijn Subscriber link, dus geen w8rij.
quote:Hmm, ik hou me aanbevolen
Op dinsdag 1 juli 2003 19:28 schreef speknek het volgende:
Misschien dat ik TS2 binnenkort ook wel voor wegdoe, ik vind hem toch niet zo leuk. Maar volgens mij valt dat lange wachten wel mee, als echt Silent Hill 3 al volgende maand naar de GC komt.
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 19:54 schreef BMH het volgende:
Silent Hill 3 komt NIET naar de Cube. Dat blad heeft al zen excusses aangeboden.
quote:le-zen
Op dinsdag 1 juli 2003 20:22 schreef speknek het volgende:[..]
En waarom hoor ik dat nu pas
.
quote:Ik heb nog een boel te doen
Op dinsdag 1 juli 2003 20:28 schreef speknek het volgende:, zullen we samen huiswerk doen, lexie?
quote:Allereerst
Op dinsdag 1 juli 2003 20:46 schreef Fantus het volgende:
Dag lui, ik heb vandaag m'n oranje cube met viewtiful joe gekregen maar nu werkt het niet... De disc word niet herkend (beide japans, dus daar kan het niet aan liggen). Iemand een idee?
Ornaje Cube heerst ![]()
Maar zit er niet toevallig een kras op de disc? En start de Cube wel op zonder disc?
quote:De cube werkt prima. Ik heb een gemodde van lik-sang met een knopje achterop die kan wisselen tussen jap en usa. Aangezien de tekst veranderd weet ik dat het knopje werkt, en dus ook dat ik in de japanse mode opstart met viewtiful joe. Maar geen reactie. Ik kom direct in het menu van de cube zelf, en als ik eenmaal naar boven druk om te zien welk spel erin zit krijg ik een vraagteken.
Op dinsdag 1 juli 2003 20:50 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Allereerst
Ornaje Cube heerst
Maar zit er niet toevallig een kras op de disc? En start de Cube wel op zonder disc?
Er zit geen kras op de CD, wat me wel opvalt is dat ik geen laser hoor verschuiven zoals bij andere consoles. Bij de xbox kan je het zelfs horen dus het lijkt me sterk dat de cube compleet stil is. Het lensje van de laser staat ook altijd in het midden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |