Heb ik geen probleem mee.
quote:Wel klote voor hun c.v.
Op woensdag 25 juni 2003 23:15 schreef toska het volgende:
Laat ze maar lekker een jaar zitten daar.Heb ik geen probleem mee.
'Ben een jaar blijven zitten.'
quote:Kost het de Nederlandse samenleving inderdaad ook geen geld
Op woensdag 25 juni 2003 23:15 schreef toska het volgende:
Laat ze maar lekker een jaar zitten daar.Heb ik geen probleem mee.
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 23:18 schreef tong80 het volgende:[..]
Wel klote voor hun c.v.
quote:Ik dank god op mn blote knietjes dat ik, in de ontelbare malen dat ik dronken was, geen oude vrouwtjes heb beroofd.
Op woensdag 25 juni 2003 22:58 schreef SCH het volgende:Wat vind je daar zo grappig aan?
Ik vind het nogal een hoge straf - als er tenminste geen toegevoegde waarde bij zit. Als je jongens van die leeftijd zo'n tijd opsluit, weet je bijna zeker dat ze definitief op het slechte pad belanden.Ik ben meer voor een keiharde werkstraf en strakke begeleiding.
Goed van mij hè
quote:Nee juist goed, heb een jaar ervaring opgedaan in het buitenland
Op woensdag 25 juni 2003 23:18 schreef tong80 het volgende:[..]
Wel klote voor hun c.v.
quote:ze komen toch hierheen, zoek Nederland is op en kijken of je daar wat zee kunt ontdekken
Op woensdag 25 juni 2003 21:53 schreef Cynica het volgende:[..]
Welke zee?
.
quote:voor tsjechiers zijn t buitenlanders, voor ons niet...
Op woensdag 25 juni 2003 23:08 schreef SCH het volgende:[..]
Geen bron dus - je lult maar wat.
tot volgend jaar, en ik hoop dat in dat geweldige jaar de kakkerlakken en ratten aan jullie teennagels zijn begonnen te knabbelen. Dag smeerlappen, ik hoop niet dat wanneer jullie terugkomen nog iemand hebben die ook maar een greintje medeleven kan tonen voor jullie.
vieze klootzakken, ik hoop dat jullie moeder jullie bespuugt en jullie vader jullie bestaan zal ontkennen. Moge jullie volkomen alleen komen te staan en dat niemand ooit zal vergeten wat voor een ziekelijk lage streek jullie hebben geflikt.
untermensch, ik hoop dat jullie ons allemaal een plezier doen en in een wanhoopspoging tegen een kogel aanlopen of expres per ongeluk van een brug vallen. Ik denk niet dat iemand jullie missen zal.
quote:De prachtige Tsjechische gemeente Zoetermeer, zeker
Op woensdag 25 juni 2003 23:08 schreef SCH het volgende:[..]
Geen bron dus - je lult maar wat.
[ontopic]
Lekker laten zitten. Hoe halen die schijtemmers het in hun botte harses
V.
quote:een van die jongens is echt niet het type om dit soort dingen te doen, en heeft zich waarschijnlijk heel erg laten meesleuren met de ander....
Op donderdag 26 juni 2003 09:37 schreef Kugari-Ken het volgende:tot volgend jaar, en ik hoop dat in dat geweldige jaar de kakkerlakken en ratten aan jullie teennagels zijn begonnen te knabbelen. Dag smeerlappen, ik hoop niet dat wanneer jullie terugkomen nog iemand hebben die ook maar een greintje medeleven kan tonen voor jullie.
vieze klootzakken, ik hoop dat jullie moeder jullie bespuugt en jullie vader jullie bestaan zal ontkennen. Moge jullie volkomen alleen komen te staan en dat niemand ooit zal vergeten wat voor een ziekelijk lage streek jullie hebben geflikt.
untermensch, ik hoop dat jullie ons allemaal een plezier doen en in een wanhoopspoging tegen een kogel aanlopen of expres per ongeluk van een brug vallen. Ik denk niet dat iemand jullie missen zal.
bovendien vind ik dit wel een erg snelle en maffe reactie na iets waar je slechts 1 of 2 nieuwsberichten oevr gelezen hebt....
quote:die 'schijtemmers' hebben ook ouders, en die willen hun kinderen opzich best af en toe kunnen bezoeken enzo...
Op donderdag 26 juni 2003 09:38 schreef Verbal het volgende:[..]
De prachtige Tsjechische gemeente Zoetermeer, zeker
[ontopic]
Lekker laten zitten. Hoe halen die schijtemmers het in hun botte harses
V.
Bovendien zijn die Tsjechische gevangenissen echt niks...en zijn ze veel beter af hier in een jeugdgevangenis in nederland.
quote:De straf voor het in mekaar hengsten is blijkbaar een jaar.
Op donderdag 26 juni 2003 09:40 schreef akkien het volgende:[..]
die 'schijtemmers' hebben ook ouders, en die willen hun kinderen opzich best af en toe kunnen bezoeken enzo...
en om nou iedere 2 weken naar tsjchie te reizen...
De straf voor je kinderen geen fatsoen meegeven in de opvoeding is een retourtje Praag.
V.
quote:oh vergeef me mijn zonden heilige maagd, ik bedoelde natuurlijk dat we die fijne jongens eens over de bol moeten aaien en moeten terugnemen onder de mantel der liefde.
Op donderdag 26 juni 2003 09:38 schreef akkien het volgende:[..]
een van die jongens is echt niet het type om dit soort dingen te doen, en heeft zich waarschijnlijk heel erg laten meesleuren met de ander....
bovendien vind ik dit wel een erg snelle en maffe reactie na iets waar je slechts 1 of 2 nieuwsberichten oevr gelezen hebt....
Want een oud vrouwtje afrossen en haar overvallen terwijl je op schoolreisje bent, is natuurlijk iets dat je makkelijk kunt vergeten. Een kleine smet op iemands maagdelijk witte reputatie, een onbeduidend detail in iemands leven.
Oh wee is mij, ik ben zo verschrikkelijk misleid om te denken dat het overvallen van een oude vrouw in het buitenland een lage streek is die het menselijk ras niet waardig is.
We zullen eens zien hoe jouw reactie is als het jouw grootmoeder of moeder is die door twee jongens op schoolreisje word neergeslagen en overvallen. We zullen eens zien hoe jij reageert als iemand zijn gedrag goed probeert te praten met de argumenten...
"oh heremetijd, het was de alcohol die me dwong!"
"Griezelemegrutjes, ik doe zoiets nooit, het was de druk van mijn gelijken die me hiertoe dwong!"
het spijt me vergeef me, maar wat deze twee jongens hebben gedaan is walgelijk. Als ze familie waren geweest van mij, mochten ze wegrotten in de Praagse cel, want voor mij zouden ze niet meer bestaan.
quote:dus nu geef jij die ouders de schuld?
Op donderdag 26 juni 2003 09:42 schreef Verbal het volgende:[..]
De straf voor het in mekaar hengsten is blijkbaar een jaar.
De straf voor je kinderen geen fatsoen meegeven in de opvoeding is een retourtje Praag.
V.
En nee ik keur t zeker niet goed wat ze gedaan hebben. Maar aangezien ze minderjarig zijn, en NEderlands lijtk het me nogal logisch dat ze hun straf in Nederland mogen utizitten in een jeugdgevangenis...
quote:dat zou jij niet zeggen als t jouw kinderen waren...
Op donderdag 26 juni 2003 09:45 schreef Kugari-Ken het volgende:het spijt me vergeef me, maar wat deze twee jongens hebben gedaan is walgelijk. Als ze familie waren geweest van mij, mochten ze wegrotten in de Praagse cel, want voor mij zouden ze niet meer bestaan.
En nee ik keur t dus niet goed, en ze verdienen idd straf, maar ik vidn het niet redelijk als ze die niet in Nederland mogen uitzitten.
In tsjechie verstaan ze serieus niemand, en hier zijn hun ouders...
quote:Tja als die schijtemmers zich gewoon in de eerste instantie aan de regels hadden gehouden, en zich niet lieten verleiden tot zinloos ziekelijk geweld tegen een weerloze onschuldige dame op leeftijd, dan hadden ze dit probleem niet gehad.
Op donderdag 26 juni 2003 09:40 schreef akkien het volgende:die 'schijtemmers' hebben ook ouders, en die willen hun kinderen opzich best af en toe kunnen bezoeken enzo...
en om nou iedere 2 weken naar tsjchie te reizen...Bovendien zijn die Tsjechische gevangenissen echt niks...en zijn ze veel beter af hier in een jeugdgevangenis in nederland.
Je oogst wat je zaait. Als je in Praag zoiets flikt, verwacht dan ook dat je in Praag mag brommen.
En tja, pech gehad voor de ouders, maar de schijtemmers hebben het over zichzelf uitgeroepen, en dus ook over hun ouders.
If you can't do the time, don't do the crime.
quote:En dat hadden ze niet kunnen bedenken voordat ze die vrouw gingen beroven?
Op donderdag 26 juni 2003 09:47 schreef akkien het volgende:dat zou jij niet zeggen als t jouw kinderen waren...
En nee ik keur t dus niet goed, en ze verdienen idd straf, maar ik vidn het niet redelijk als ze die niet in Nederland mogen uitzitten.
In tsjechie verstaan ze serieus niemand, en hier zijn hun ouders...
In elk normaal mens zou het niet eens opkomen om iemand te beroven.....
Mooi laten zitten.
quote:ik ben t helemaal met je eens, maar volgens mij is het beter ze in NEderland in de cel te stoppen. Ipv in tsjechie waar ze tussen volwassen gevangenen zitten.
Op donderdag 26 juni 2003 09:50 schreef robh het volgende:[..]
En dat hadden ze niet kunnen bedenken voordat ze die vrouw gingen beroven?
In elk normaal mens zou het niet eens opkomen om iemand te beroven.....
Mooi laten zitten.
quote:Laten meesleuren met de ander? We hebben het hier over een beroving van een vrouwtje. Tijdens een schoolreis. Denk ff na wat je zegt. Wie laat zich meesleuren in zoiets?
Op donderdag 26 juni 2003 09:38 schreef akkien het volgende:[..]
een van die jongens is echt niet het type om dit soort dingen te doen, en heeft zich waarschijnlijk heel erg laten meesleuren met de ander....
Ja ehhh voordat ik het wist stond hij een vrouwtje te beroven en ik stond daar gewoon bij weet je. Ik werd gewoon meegesleurd. Kon er echt niks aan doen.
Wat een kul zeg. Laat ze maar fijn hun straf uitzitten.
quote:Als je mans genoeg bent om een vrouw te beroven moet je ook mans genoeg zijn om de gevolgen daarvan te dragen.
Op donderdag 26 juni 2003 09:51 schreef akkien het volgende:ik ben t helemaal met je eens, maar volgens mij is het beter ze in NEderland in de cel te stoppen. Ipv in tsjechie waar ze tussen volwassen gevangenen zitten.
Bezint eer ge begint.
Dat wordt Tjechische zeepjes rapen
quote:Als je iemand beroofd pretendeer je ook stoer en volwassen (nou ja) te zijn. Laat ze maar eens zien of ze dat werkelijk zijn.
Op donderdag 26 juni 2003 09:51 schreef akkien het volgende:[..]
ik ben t helemaal met je eens, maar volgens mij is het beter ze in NEderland in de cel te stoppen. Ipv in tsjechie waar ze tussen volwassen gevangenen zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |