Zoals jullie natuurlijk wel weten krijg ik over een paar maanden een nichtje of neefje bij
Alleen weten we nog steeds niets origineels om te geven.
Bij de geboorte van Eva hebben we een kraammand gemaakt met oa een zelf gemaakt t-shirt voor de baby met daarop "mijn eerste kermis" je moet denk Heemskerker zijn om hiervan de lol in te zien hoor
Bij de geboorte van Bram kregen wij van Lois en Jeroen een luiertaart maar allemaal schaapjesdingen (pantoffeltjes, knisperschaapje, schaapjesmobiel enz) en natuurlijk het prachtige bord in de tuin/
Dus nu denken Peet en ik al maanden over een leuk kado maar wij kunnen niet echt iets origineels meer verzinnen. Iets zelf maken vinden we erg leuk (maar we zijn niet supercrea). Ik hoop dat jullie nog wat leuke originele ideeen hebben.
[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 25-06-2003 21:15]
Ehm...
* Teddybeer met naam erin geborduurd
* inderdaad zelf een bord maken voor in de tuin
* Een sprookjesboek helemaal met hun namen erin verwerkt (alsof het over hen gaat, via internet te bestellen) (heb ik ook erg leuk!)
ehm...ik denk nog ff verder...
Helaas Berney kan ik niet bannen. Maar volgens mij kan dat ook niet per topic en het zou wel heel cru zijn om Lois uit haar eigen forum te bannen en dan kan ze het natuurlijk wel nog steeds lezen
quote:Mijn tante heeft er ook 1 gemaakt. Die heeft een plaatje van een babietje geborduurd met daaronder mijn naam en geboortedatum. Mijn zusjes hebben er ook alletwee 1
Op woensdag 25 juni 2003 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb bij de geboorte van Indy van mijn moeder en zusje een hele mooie geboortetegel (in dit geval een spiegel in de vorm van een beer met haar naam, geboortedatum, gewicht en lengte) gekregen. Dat is bij ons een beetje een traditie in de familie; elk kindje dat geboren wordt krijgt een geboortetegel cadeau
Laatst bedacht ik me iets van een namenboek. Je moet er wel zelf een boek voor kunnen maken (weet niet in hoeverre dat mogelijk is, maar je moet een eind kunnen komen met een printer), waarin allerlei informatie over de naam van de baby staat. Beetje dun boekje met maar 1 naam, maar als het kindje een rits doopnamen heeft moet het lukken.
Dan over elke naam wat info over de betekenis, de oorsprong, bekende personen met die naam, teksten van liedjes, namen van planten, enz.
Ik denk nog even verder
* Een sprookjesboek helemaal met hun namen erin verwerkt (alsof het over hen gaat, via internet te bestellen) (heb ik ook erg leuk!)
dat sprookjes boek lijktmij ook wel leuk maar weet jij op welke site ik meer informatie kan vinden?? alvast bedankt
quote:Ik vind echo's er altijd wat vies uitzien...
Op donderdag 26 juni 2003 00:16 schreef defender het volgende:
Ik heb voor mijn vriendin een beker laten maken met een foto van de echo van haar baby bij het Kruidvat
Verder hebben ze voor Jonas een boom laten planten in het Kinderwoud in Israel. Daar krijg je een heel mooi aandenken van wat ingelijst op zijn kamertje hangt.
Een vriend van mij had mooie foto's gemaakt van mijn buik. Hij heeft ze afgedrukt en ingelijst, dat kreeg ik toen ik bevallen was. Vond ik ook heel mooi. Alleen lastig als ze er niks vanaf mag weten!
Voor Anouk heb ik een gipsen beeld laten beschilderen met naam, geb.dat etc erop . Een maan met een slapend beertje erin, in de kleuren die jij wilt.
Ik ga 'ns kijken of ik er wat sites van kan vinden
Gat in koffertje maken, muziekdoosje erin (speelgoedwinkel), bekleden met stof en er kleine rubberen beestjes en houten lieve dingetjes in en op plakken!
Had in deksel een gedichtje op de stof geschreven, zodat je het muziekje hoort, gedichtje leest en tegelijkertijd kikkertjes, eendjes en lieveheersbeestjes op blaadjes ziet!
Kikkertje op pin van muziekdoosje gezet: dat draaide dus rond!
Is een werk, maar wel heel leuk en uniek!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |