quote:hmm dat is ook wel weer zo ja.....
Op woensdag 25 juni 2003 19:54 schreef ook_gek het volgende:[..]
Omdat ik lui ben. En niet weet hoe ik al die linkjes er in moet zetten.
En als ik het zelf doe staat het zo triest als ik m,n eigen naam gebruikt
quote:Ik heb 2 vrij creatieve al gepost voor dit topic maar neeeee
Op woensdag 25 juni 2003 19:46 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Dan moeten ze maar beter nadenken voordat ze op submit drukken
Die van mijn waren altijd goed.
Nog even een halve dag aanzien heren/dames, dan is er wel weer een nieuwe.
maw: originelere topictitels voortaan.
Ik blijf niet bezig
quote:khad t kunnen weten
Op woensdag 25 juni 2003 20:15 schreef Thermo het volgende:
die zit pollen te tellen met ze schoffeltje denk ik
kijk dat ik in men eigen vrije tijd in mezelf praat betekent niet dat ik hier nu ook een gesprekje met mezelf op ga zetten (boink/eddow is ie weer )
quote:ok dan zoals ik net ook al op de irc vroeg, iemand nog leuke ideeen wat voor kitcar ik zou kunnen bouwen (budget dus niet gelijk dure dingen) naast de lomax en burton
Op woensdag 25 juni 2003 20:27 schreef jacco het volgende:
Een slowchat mag wel iets inhoudelijker. En niet zo snel mogelijk een topic vol lullen
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 20:27 schreef jacco het volgende:
Een slowchat mag wel iets inhoudelijker. En niet zo snel mogelijk een topic vol lullen
quote:Nou een kitcar zegt mij niets zoveel. En Lomax en Burton ook niet. Dus ff wat meer info en foto's graag. En of jezelf ideën hebt
Op woensdag 25 juni 2003 20:28 schreef jozef444 het volgende:[..]
ok dan zoals ik net ook al op de irc vroeg, iemand nog leuke ideeen wat voor kitcar ik zou kunnen bouwen (budget dus niet gelijk dure dingen) naast de lomax en burton
De tractor, is zoals bekend een mooi stukje techniek wat onze trouwe werkpaard met pensioen heeft laten gaan, en nu als luxepaard door het leven gaat, zoiets als een student zeg maar hé.
In donkere tijden trekken deze pk's vroeg de mist in om hard ploegend ( zoals een golfje voor het stoplicht ook wel eens probeert ) zijn taak uit te voeren.
Uien, aardappels, graan, alles wat ons mondje voed komt voorbij deze machtige PK sleurder.
Ook_gek zal als boerenzoon kunnen vertellen over hoeveel werk dit karretje wel niet kan doen
ook_gek?
quote:Dat is een kit car op basis van een vreem van een eend <-- verkeerd ik weet het. En de motor van een eend. Zal effe zoeken naar de site.
Op woensdag 25 juni 2003 20:32 schreef jacco het volgende:[..]
Nou een kitcar zegt mij niets zoveel. En Lomax en Burton ook niet. Dus ff wat meer info en foto's graag. En of jezelf ideën hebt
quote:kitcar... sierra basis, sierra motor erin of een dikke v8, en ongeveer alles is te krijgen als body
Op woensdag 25 juni 2003 20:32 schreef jacco het volgende:[..]
Nou een kitcar zegt mij niets zoveel. En Lomax en Burton ook niet. Dus ff wat meer info en foto's graag. En of jezelf ideën hebt
Top gear had er eens een mooi stuk over maar dan over echte sportwagen kitcars, kost je wel 20 duizend pond maar heb je wel een wagentje dat 0 tot 100 in 4 secondjes doet
dis een burton ook op basis van eend of iets dergelijks
en dan is er nog verder te veel om op te noemen onder andere veel replica's van oldtimers bv. een cobra
quote:Ohja nu begint er iets te dagen. Daar heb je ook dat programma van op discovery "a car is reborn" .
Op woensdag 25 juni 2003 20:35 schreef ook_gek het volgende:[..]
Dat is een kit car op basis van een vreem van een eend <-- verkeerd ik weet het. En de motor van een eend. Zal effe zoeken naar de site.
Maar van deze kit-cars zijn er toch niet zo heel veel van in Nederland? weet wel dat het in Engeland BIG-busines is
quote:http://www.lomax.nl
Op woensdag 25 juni 2003 20:39 schreef jacco het volgende:
Wat kost zo'n lomax dan? en krijg je hem echt als een bouwkit thuisgestuurd?
Het onderhoud is spot goedkoop. Weegt 3X niks en het is en blijft een motor van een eend. Hij gaat als de brandweer. Verzekering kost ook bijna niets of zelfs niks vanwegen het feit dat het een oldtimer is. En er zijn er best veel van in nederland.
Je kan hem laten bouwen of je gaat hem zelf bouwen. Wat het kost weet ik niet. Maar je kan de motor wel leuk kietelen
quote:snel is ie nog niet hoor... maar die ervaring heb je alleen in zo'n ding
Op woensdag 25 juni 2003 20:44 schreef ook_gek het volgende:[..]
Het onderhoud is spot goedkoop. Weegt 3X niks en het is en blijft een motor van een eend. Hij gaat als de brandweer. Verzekering kost ook bijna niets of zelfs niks vanwegen het feit dat het een oldtimer is. En er zijn er best veel van in nederland.
Je kan hem laten bouwen of je gaat hem zelf bouwen. Wat het kost weet ik niet. Maar je kan de motor wel leuk kietelen
ohja aan een Lomax of een Burton kleeft een groot nadeel. je hebt geen geforceerde luchtkoeling, dus in de file, staan is geen goed plan, tenzij je je motor in de soep wil hebben
quote:Je kan die dingen uiterlijk bij de 200 krijgen. Vind ik wel erg snel voor dat ding. Standaart gaat het al 140
Op woensdag 25 juni 2003 20:58 schreef Ultimora het volgende:[..]
snel is ie nog niet hoor... maar die ervaring heb je alleen in zo'n ding
ohja aan een Lomax of een Burton kleeft een groot nadeel. je hebt geen geforceerde luchtkoeling, dus in de file, staan is geen goed plan, tenzij je je motor in de soep wil hebben
Waar blijft de MEET MEET MEET MEET MEET
quote:Het spijt me geweldig
Op woensdag 25 juni 2003 21:24 schreef ook_gek het volgende:
Want de naam vind ik KUT
EDIT: typo
[Dit bericht is gewijzigd door Darknezz op 25-06-2003 21:31]
[pics] Honda Civic Coupe project Jacco
Stay tuned for more tuning in the nearby future
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |