quote:Marc et claude - loving you (Isaac remix)
Op zondag 29 juni 2003 22:15 schreef Olmo het volgende:
-hs breezah-
quote:ken het nummer niet, maar volgens mij is t lovin' you van minnie riperton
Ik heb een lied op mn computer staan maar ik weet niet hoe het heet en kan er op geen enkele manier achter komen. Het is een hardhouse lied. In het begin gestamp en dan de volgende tekst:Loving you is easy cause you're beautiful, making love with you is all i wanna do. Loving you is more than just a dream come true, and everything that I do, is all of loving you...
lalalalala, lalalalala enz. enz.
en dan weer gestamp
iemand die weet hoe dit lied heet?
-edit- maar dat zal dan wel niet de stampversie zijn
[Dit bericht is gewijzigd door HetwasietsmeteenF op 29-06-2003 22:19]
quote:Neej dat is 'm niet, ik heb ook eerst gekeke op ster.nl maar dit is een oudere reclame, weet iemand wel welke 't is!?
Op zondag 29 juni 2003 21:37 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:[..]
deze misschien?
Adverteerder: T-Mobile
Product: T-Mobile
Titel commercial: Voordelen
Reclamebureau: Saatchi & Saatchi
Eerste uitzending: 7 maart 2003
Band/Artiest: Brouwer
Titel: Fase 2ken m zelf niet, maar dit was de enige die er bij staat
toch bedankt!
quote:khad niet gevraagd om verder commentaar, maar bedankt voor je hulp
Op zondag 29 juni 2003 22:17 schreef SuperUli het volgende:[..]
Marc et claude - loving you (Isaac remix)
quote:Is dit serieus?
Ik heb een lied op mn computer staan maar ik weet niet hoe het heet en kan er op geen enkele manier achter komen. Het is een hardhouse lied. In het begin gestamp en dan de volgende tekst:Loving you is easy cause you're beautiful, making love with you is all i wanna do. Loving you is more than just a dream come true, and everything that I do, is all of loving you...
lalalalala, lalalalala enz. enz.
en dan weer gestamp
iemand die weet hoe dit lied heet?
quote:klinkt heerlijk echt waar, maar ik zal het origineel ook even downloaden want die zijn dan vaak nog beter
Op zondag 29 juni 2003 22:19 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
Is dit serieus?
Klinkt als een schaamteloze verkrachting van "Loving you" van Minnie Ripperton...
quote:Feelgood Time.
Op zondag 29 juni 2003 22:31 schreef struiser_1 het volgende:
Hoe heet het nieuwe nr van Pink. Soundtrack van Charlies Angels?
quote:Feel good time
quote:Feel Good Time?
quote:Dan hoop ik dat je niet verwacht dat het een dance nummer is...want dan ben je straks zwaar teleurgesteld.
Op zondag 29 juni 2003 22:20 schreef Olmo het volgende:[..]
klinkt heerlijk echt waar, maar ik zal het origineel ook even downloaden want die zijn dan vaak nog beter
quote:Niemand ?
Op donderdag 26 juni 2003 20:12 schreef Summertime het volgende:
Je hebt dat spotje voor het Radio 1 journaal waarin diverse nieuwsfeagmenten aan elkaar gekoppeld zijn. Dat wirdt ondersteund door eeb stuk pianomuziek wat een solo is uit een bepaald nummer. Ik kan er niet meer opkomen hoe dat ook alweer heet.
quote:hou vooral van oudere muziek
Op zondag 29 juni 2003 22:39 schreef Muziekstad2000 het volgende:[..]
Dan hoop ik dat je niet verwacht dat het een dance nummer is...want dan ben je straks zwaar teleurgesteld.
Minnie Riperton bracht "loving you" uit in 1975 en dit was een mierzoet liefdesliedje
Beatles
quote:Ook al gebruikt in An Evergrowing Pulsating Brain Which Rules From The Center Of The Ultraworld (Loving You) van The Orb.
Op zondag 29 juni 2003 22:39 schreef Muziekstad2000 het volgende:[..]
Dan hoop ik dat je niet verwacht dat het een dance nummer is...want dan ben je straks zwaar teleurgesteld.
Minnie Riperton bracht "loving you" uit in 1975 en dit was een mierzoet liefdesliedje
Beetje langzaam deuntje eronder, een negerstem die af en toe 'in the summertime' zingt en verder wat stukjes rapt.
iemand?
quote:Ha! Oke dan! In dat geval: enjoy!
Op zondag 29 juni 2003 22:53 schreef Olmo het volgende:[..]
hou vooral van oudere muziek
dus ik weet wat ik download
Beatles
quote:Die rap is van Rakim
Op zondag 29 juni 2003 23:02 schreef Olmo het volgende:
hmm nog een nummer... Op mn computer wordt hij enkel aangegeven met: 07 - MetaforceBeetje langzaam deuntje eronder, een negerstem die af en toe 'in the summertime' zingt en verder wat stukjes rapt.
iemand?
quote:Blijft handig dit soort centrale topics *NOT*
Op zondag 29 juni 2003 23:24 schreef dynom het volgende:
Sindskort is er weer die bekende Bier reclame met die jongen die met 2 biertjes in zijn hand langs allemaal dames loopt en zo naar een oudere dame gaat om een biertje te geven.Op de achtergrond hoor je een nummer over 'misses Jones'
ik dacht dat deze van B[a|e]rry white was, maar ik vind daar niks over.Weet 1 van jullie de artiest.. ?
Het antwoord was:
"Me and Mrs. Jones"
... THE TOP FIVE Week of December 16, 1972 1. Me and Mrs. Jones Billy Paul 2. I Am Woman
Helen Reddy 3. If You Don't Know Me By Now Harold Melvin & the Blue Notes 4 ...
met dank aan Charys die me wees op www.ster.nl
Dit keer vond ik het niet erg want ik kreeg een nummertje binnen van 3 minuut 50 ofsow maar er zit maar een regel tekst in (in loop)
Het is een vrouwenstem die zingt...But what i feel for you is real en de muziek is van 50 Cent IN DA CLUB.
BVD
quote:"Me and Mrs. Jones" van Billy Paul (1973)
Op zondag 29 juni 2003 23:29 schreef dynom het volgende:[..]
Blijft handig dit soort centrale topics *NOT*
Het antwoord was:
"Me and Mrs. Jones"
... THE TOP FIVE Week of December 16, 1972 1. Me and Mrs. Jones Billy Paul 2......
quote:
Op zondag 29 juni 2003 23:33 schreef Muziekstad2000 het volgende:[..]
"Me and Mrs. Jones" van Billy Paul (1973)
quote:Volgens mij is de originele zang van Diana Ross&The supremes...het nummer "love child"...
Op zondag 29 juni 2003 23:31 schreef dabadbass het volgende:
IK hoorde laatst dat Mary J Blige een nieuw nummertje heeft uitgebracht met Method Man dus ik meteen downen.
Maar zoals gewoonlijk noemt iedere gebruiker bij KazaA zijn files anders dan ze oorspronkelijk zijn.Dit keer vond ik het niet erg want ik kreeg een nummertje binnen van 3 minuut 50 ofsow maar er zit maar een regel tekst in (in loop)
Het is een vrouwenstem die zingt...But what i feel for you is real en de muziek is van 50 Cent IN DA CLUB.
BVD
Terwijl hij bekend staat als" Billy Paul"....Dus niet achternaam: JONES, maar PAUL.
Dat bedoelde ik eigenlijk.
quote:
Op zondag 29 juni 2003 23:41 schreef Muziekstad2000 het volgende:
Er staat: "Jones Billy Paul"Terwijl hij bekend staat als" Billy Paul"....Dus niet achternaam: JONES, maar PAUL.
Dat bedoelde ik eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |