quote:LOL nee discotheek Mondial in Beek,Zuid Limburg
Op zondag 29 juni 2003 12:01 schreef UFOtje het volgende:
mm, die zocht ik dus een tijdje geleden ook al!Toevallig de discotheek.. De Manebrug in Lopik?
Het is dacht ik van 10 jaar geleden of zo, in de videoclip zie je de bandleden als robots van links naar rechts en weer terug lopen, in een witte omgeving in zwart pak....
Volgens mij is de zanger kaal
quote:Euhm.... Daft Punk: "Around The World"? Kweet het niet zeker maar probeer het es.
Op zondag 29 juni 2003 13:06 schreef theofiel172 het volgende:
Ik zoek een nummer:Het is dacht ik van 10 jaar geleden of zo, in de videoclip zie je de bandleden als robots van links naar rechts en weer terug lopen, in een witte omgeving in zwart pak....
don't worry girl, it will be alright.
kan alleen niks vinden in lyrics search engines en kazaa.
iemand een id? ik kan zeg maar NET niet op de naam komen
quote:Nee, niet zo'n liedje. Daar lopen ze op een soort podium dacht ik.
Op zondag 29 juni 2003 13:08 schreef Timo20 het volgende:[..]
Euhm.... Daft Punk: "Around The World"? Kweet het niet zeker maar probeer het es.
quote:dont' think twice - bob dylan?
Op zondag 29 juni 2003 13:08 schreef knuppelhout het volgende:
ik zoek een liedje dat mn vader vroeger wel eens op de gitaar speelde.
ik dacht dat het van bob dylan (en/of the band) was, en ging ongeveer zo:
don't worry girl, it will be alright.
kan alleen niks vinden in lyrics search engines en kazaa.
iemand een id? ik kan zeg maar NET niet op de naam komen
Gehoord op een liveset en ff eruit geknipt. Het lijkt me wel een toll nummertje
quote:Supersounds
Op zondag 29 juni 2003 16:37 schreef Longlegg het volgende:
gister tijdens uitgaan werd de nieuwe plaat van DJ-Jean gedraaid, maar ze zeiden de titel er niet bijweet iemand ie toevallig ??
quote:tnx voor de snelle reactie !
Op zondag 29 juni 2003 16:39 schreef DJ_Robbie het volgende:[..]
Supersounds
=> Die reclame van "Biertje!?" die je nu hebt. Die vent op een boot de wereld rond, "we verlengen je contract jongen..."..."Biertje?" BOEF BAM enz
Nummer = ?
quote:Band/Artiest: DJ AFTC
Op zondag 29 juni 2003 17:22 schreef Flashfire het volgende:
Vergeef me mijn 0 kennis van muziek....=> Die reclame van "Biertje!?" die je nu hebt. Die vent op een boot de wereld rond, "we verlengen je contract jongen..."..."Biertje?" BOEF BAM enz
Nummer = ?
( www.ster.nl kan je dat zo vinden)
quote:Hey bedankt, jammer dat die commercials het niet doen op die site...maar goed
Op zondag 29 juni 2003 17:28 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:[..]
Band/Artiest: DJ AFTC
Titel: Erotik( www.ster.nl kan je dat zo vinden)
quote:Genesis - I can't dance
Op zondag 29 juni 2003 13:06 schreef theofiel172 het volgende:
Ik zoek een nummer:Het is dacht ik van 10 jaar geleden of zo, in de videoclip zie je de bandleden als robots van links naar rechts en weer terug lopen, in een witte omgeving in zwart pak....
quote:JA! Dank u
Op zondag 29 juni 2003 19:26 schreef AirwiN het volgende:[..]
Genesis - I can't dance
quote:Voor zover ik me kan herinneren hebben ze bij dat stukje in de videoclip hoeden op...
Op zondag 29 juni 2003 20:23 schreef theofiel172 het volgende:[..]
JA! Dank u
Ik dacht al aan Phil Collins, toen had 'ie nog wat haar hè?
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 16:18 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
Caesar - "Situations Complications". En ik ga 'em NIET mailen.
Met de titel ben ik al blij, dankjewel
quote:deze misschien?
Op zondag 29 juni 2003 19:22 schreef Faviola het volgende:
Hoe heet dat nr van de nieuwste T-Mobile reclame waar heel vaak 't woord 'kiss' in voorkomt!?
ken m zelf niet, maar dit was de enige die er bij staat
Het nummer heeft op een gegeven moment een refrein en daarin zingt een vrouw iets van ".... I miss you"
Nummertje is nog niet zo heel oud, weet niet wat ik er mee moet, maar het zit in m'n kop en kan het niet echt hebben dat ik niet weet van wie het is.
quote:Okee, volgens mij heeft 95% van alle liedjes de woorden "I miss you" in de tekst zitten, maar goed....
Op zondag 29 juni 2003 21:50 schreef _Flea_ het volgende:
Dit wordt een korte vage omschrijving, maar probeer het toch.Het nummer heeft op een gegeven moment een refrein en daarin zingt een vrouw iets van ".... I miss you"
Nummertje is nog niet zo heel oud, weet niet wat ik er mee moet, maar het zit in m'n kop en kan het niet echt hebben dat ik niet weet van wie het is.
quote:Nup, net gedownload
Op zondag 29 juni 2003 20:34 schreef AirwiN het volgende:[..]
Voor zover ik me kan herinneren hebben ze bij dat stukje in de videoclip hoeden op...
Loving you is easy cause you're beautiful, making love with you is all i wanna do. Loving you is more than just a dream come true, and everything that I do, is all of loving you...
lalalalala, lalalalala enz. enz.
en dan weer gestamp
iemand die weet hoe dit lied heet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |