quote:Caesar - "Situations Complications". En ik ga 'em NIET mailen.
Op zaterdag 28 juni 2003 11:13 schreef defender het volgende:
Hoe heet dat nr van Ceasar ook al weer met "live get's so much", ik heb me gek gezocht in de "evaluatie" winkel die ik kan benaderen, maar ik kan niks vinden
Wie weet de titel ? En wil die even mailen ? (3,5 Mb mailen kan ook hoor)
quote:jeeezzz dank je wel
Op vrijdag 27 juni 2003 21:20 schreef Scandalous het volgende:[..]
Eric Benet ft Faith Evans- Georgy Porgy
het gaat om die reclame waarin je eerst een vrouw heel vals hoort zingen (ik weet jammergenoeg ff geen tekst van dat liedje, hopelijk valt me die nog in maar misschien weet nu ook al iemand wat ik bedoel)
weet iemand de titel van dit liedje (het lijkt me sterk met deze geweldige info)?
quote:Whitney Houston - I will always love you
Op zaterdag 28 juni 2003 17:17 schreef HaroldD het volgende:
ff een vraagje...een tijdje geleden waren op de radio vaker van die reclames waar je eerst iemand heel vals hoort zingen en dan zegt iemand: 'u heeft toch ook liever het origineel'het gaat om die reclame waarin je eerst een vrouw heel vals hoort zingen (ik weet jammergenoeg ff geen tekst van dat liedje, hopelijk valt me die nog in maar misschien weet nu ook al iemand wat ik bedoel)
weet iemand de titel van dit liedje (het lijkt me sterk met deze geweldige info)?
Ja ik weet wel welke je bedoelt, maar er waren meerdere versies van. Er was in elk geval ook in eentje met Hotel California van The Eagles maar die werd door een man gezongen (als ik het goed heb).
quote:die van de eagles wist ik ook nog
Op zaterdag 28 juni 2003 17:24 schreef jesse79 het volgende:[..]
Whitney Houston - I will always love you
Ja ik weet wel welke je bedoelt, maar er waren meerdere versies van. Er was in elk geval ook in eentje met Hotel California van The Eagles maar die werd door een man gezongen (als ik het goed heb).
en als het whitney houston was geweest had ik dat er ook nog wel uitgehaald
maar de stem van die vrouw die ik bedoel lijkt nog het meest op een valszingende anouk...verdomme die tekst moet me gewoon weer ff invallen....dat zal vannacht om 3 uur wel weer gebeuren
quote:*schop*
Op woensdag 25 juni 2003 21:45 schreef TimeClypse het volgende:
Jaaa, nieuw deel, nieuw topic, nieuwe kansen, want ik ben er nog steeds niet uit
Wie o wie helpt mij met dit raadsel op zoek naar een mengsel van pop, Vivaldi, Händel, new age van Arvo Pärt en de Carmina Burana van Orff ??Raad hier
edit: Klik hier voor de lange versie (misschien herkent iemand het zo eerder).
Ter info: het is een filmfragment van Maya waar dit muziekje onderzit
quote:Nee die bedoel ik niet het is sinds maand op tv ofzo die reclame van MTV het is echt een groovy nummer super mooi alleen jammer dat ik niet weer hoe het heet
Op vrijdag 27 juni 2003 13:52 schreef Bonzi_Buddy het volgende:[..]
Bedoel je niet :
Energy 52 - Cafe Del Mar
Ik ben niet zo'n fan van trance maar dit nummer vind ik wel gaaf!
quote:anybody?..
Op zondag 22 juni 2003 22:42 schreef iefow het volgende:
Ik moest gisteren werken op Masters of Hardcore in Eindhoven, zeer interessant gebeuren daar. Maar nog iets interessanter was dat er een nummer werd gedraaid met samples van de film 51st State.
In de film is er ook zo'n soort nummer dat McElroy in die club staat en een vaag verhaal ophoudt met iets van: 'You're gonna touch the sky and kiss the motherfucking rainbow!'Weet iemand hoe deze nummers heten, dus de gewone en de hardcore versie....? (in de hardcore versie zitten ook nog andere stukken tekst uit de film)
ri pe tiet shes the finest girl ill ever meet
weet iemand van wie die is en hoe die heet?
quote:Jackie Wilson - Reet petite
Op zaterdag 28 juni 2003 21:48 schreef enfermidade het volgende:
hej ik zoek da nummer met die klei mannetjesri pe tiet shes the finest girl ill ever meet
weet iemand van wie die is en hoe die heet?
quote:dankjuwel want we waren al effe op zoek
Op zaterdag 28 juni 2003 21:50 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Jackie Wilson - Reet petite
Opnieuw uitgebracht in 1987
quote:galleon - so i begin ?
Op zaterdag 28 juni 2003 20:29 schreef paullo het volgende:[..]
Nee die bedoel ik niet het is sinds maand op tv ofzo die reclame van MTV het is echt een groovy nummer super mooi alleen jammer dat ik niet weer hoe het heet
quote:Jeujjj graag gedaan
Op zaterdag 28 juni 2003 17:13 schreef kripoekla het volgende:
jeeezzz dank je wel...
[Dit bericht is gewijzigd door Scandalous op 29-06-2003 11:59]
quote:neeeeeeeeeee die ook niet het is een nummer dat niet zo bekend is en zeker op commercieel gebied niet niemand die reclame bekend ofzo ??? hij is er nog niet zo lang hoor
Op zaterdag 28 juni 2003 22:14 schreef postman het volgende:[..]
galleon - so i begin ?
- De nieuwe reclame waar ze tennisballen van het dak af slaan.
- een moeilijke Een hele tijd terug bij Cybernet (Games proggie) Aan het einde van zo'n show deden ze een Tekken Tag filmpje met een of ander nummer eronder. Er werd af en toe "I got the power" gezongen, maar het leek niet op dat nummer van Tina Turner (
)
Naja thnx bij voorbaat
quote:felix da housecat "silver screen"
Op zaterdag 28 juni 2003 23:34 schreef Flashfire het volgende:
Hierheen gedirigeerd, thnx nog- De nieuwe reclame waar ze tennisballen van het dak af slaan.
quote:Je bedoelt "het lijkt niet op 'I've got the power' van Snap"???
Op zaterdag 28 juni 2003 23:34 schreef Flashfire het volgende:
maar het leek niet op dat nummer van Tina Turner ()
quote:Thnx
Op zaterdag 28 juni 2003 23:36 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
felix da housecat "silver screen"
quote:Ja klopt, leek totaal niet op dat nummer, ook erg instrumentaal...maar tog keer "I got the power"
Op zaterdag 28 juni 2003 23:37 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
Je bedoelt "het lijkt niet op 'I've got the power' van Snap"???
quote:Ja, het is volgens mij een mix van "2many DJ's "
Op zondag 29 juni 2003 00:33 schreef Flashfire het volgende:[..]
Thnx
Nu eigenlijk ook nog de complete capture van die reclame muziek, want tog wat anders.
De tekst is voor zo'n 85% 'lalalalalalala'
quote:Led Zeppelin met Stairway to Heaven meen ik me te herinneren..
Op zaterdag 28 juni 2003 17:17 schreef HaroldD het volgende:
ff een vraagje...een tijdje geleden waren op de radio vaker van die reclames waar je eerst iemand heel vals hoort zingen en dan zegt iemand: 'u heeft toch ook liever het origineel'het gaat om die reclame waarin je eerst een vrouw heel vals hoort zingen (ik weet jammergenoeg ff geen tekst van dat liedje, hopelijk valt me die nog in maar misschien weet nu ook al iemand wat ik bedoel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |