abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 juni 2003 @ 09:17:01 #101
57577 stoopkind
Oh grow up!
pi_11384855
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 08:38 schreef Tranceptor het volgende:
SLANK, liefst niet uitstekende botten maar dat liever dan vetkwabben.

Ik ben het overigens niet eens met bovenstaande post, het schijnt erg makkelijk te zijn te claimen dat de media alles voor je bepaalt. De dagelijkse omgeving is een veel grotere factor. Nederlandse mannen en vrouwen zijn gewoon te zwaar in Nederland, en ja natuurlijk is er die ene met een eetstoornis ...in het algemeen gesproken.

Ik vind alleen dat stevigere mensen zich niet moeten laten frustreren door de media of bijvoorbeeld door mijn voorkeur voor slanke vrouwen

De media kan mij idd gestolen worden. Maar de mensen die mij zgn "goedbedoelde" adviezen gaan geven over hoe ik het beste kan afvallen terwijl ik die persoon niet eens ken. afschieten!

Zelfs als ik iets lekkers haal bij de supermarkt krijg ik soms de vraag "zal je dat nu wel doen? is niet goed voor je"

En waarom zeggen mensen dat? Omdat slank de mode is. Kijk maar naar de media

pi_11384901
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 09:17 schreef stoopkind het volgende:

[..]

De media kan mij idd gestolen worden. Maar de mensen die mij zgn "goedbedoelde" adviezen gaan geven over hoe ik het beste kan afvallen terwijl ik die persoon niet eens ken. afschieten!

Zelfs als ik iets lekkers haal bij de supermarkt krijg ik soms de vraag "zal je dat nu wel doen? is niet goed voor je"

En waarom zeggen mensen dat? Omdat slank de mode is. Kijk maar naar de media

ahh ik doe niet mee aan dat ideaal beeld van al die mensen hoor
geef mij maar gewoon een mooie mollige of volle vrouw
dan zo'n gemaakt modelletje dat dr eigen elke dag in dr spijkerbroek hijst die 2 maten te klein is
en zolang je je eigen goed voelt met hoe je dr uit ziet moet je dr niks aan doen
MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
pi_11385952
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 22:18 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

Thanks voor de vergelijking

Mien is in een week 5 kg afgevallen, heeft maat 38/40 en baalt stevig dat ze nog steeds als mollig wordt betiteld

`

zoals ik ook al in het fotoboek van milkwoman zei, er staat in de reactie van milkwoman miepdobbelsteen, jou nick is miendobbelsteen. Dus misschien een vergissing van jou mien?

Thousands of people believe in god and nobody ever saw him, Thousands of people saw UFO's and nobody believes in them
  donderdag 26 juni 2003 @ 12:00:19 #104
57577 stoopkind
Oh grow up!
pi_11387828
quote:

[..]

Mien is in een week 5 kg afgevallen, heeft maat 38/40 en baalt stevig dat ze nog steeds als mollig wordt betiteld

Tja, dat hou je.
Wat de een mollig vind is voor de ander te mager.
Sommigen houden van meiden zonder vet. Zodra er maar iets zichtbaar is is de vrouw in kwestie al "dik"
Anderen houden van dik en vinden iemand met maat 40 al te mager en ziekelijk dun.

Kwesite van smaak.

pi_11388629
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 12:00 schreef stoopkind het volgende:

[..]

Tja, dat hou je.
Sommigen houden van meiden zonder vet. Zodra er maar iets zichtbaar is is de vrouw in kwestie al "dik"
Anderen houden van dik en vinden iemand met maat 40 al te mager en ziekelijk dun.

Kwesite van smaak.

aja somige manne zijn ook zeikerds wat dat betreft hoor
maar inderdaad is een kwestie van smaak maar doe mij maar wat extra hoor ik vindt extreem slanke vrouwen echt lelijk vooral als je ribben enzo gaat zien ik vindt het juist mooi als alles mooi rond en vol is

[Dit bericht is gewijzigd door martijntie op 26-06-2003 12:49]

MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
pi_11388910
quote:

[..]

Lieve meid, jij moet helemaal niets afvallen, je bent ronduit prachtig....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_11388975
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 12:59 schreef erodome het volgende:

[..]

precies niks mis met je hoor het is jammer dat mensen ooit zo negatief overzich zelf kunne denken terwijl ze er prima uit zien en dit ook regelmatig te horen krijgen
pi_11390648
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 02:25 schreef GWD het volgende:

[..]

oooooooooh een gothic

neuken?

-ontopic-

Nee dat heb ik niet nee

Ben geen gothic

Maar goed, dan hoop ik dat je het nu realiseert

pi_11392135
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 01:16 schreef webspider het volgende:

[..]

Ik vind je idd ook een beetje mollig, maar daar is niets mis mee hoor ... Fuck het schoonheidsideaal

(om eerlijk te zijn, vind ik je er op een paar foto's van je webpage behoorlijk uitzien ... )

Thanks zegt Mien die weer heftig aan het afvallen is
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 02:11 schreef GWD het volgende:

[..]

Ik heb nu met een vet percentage van 6% ook 34/36 en die zitten zelfs wat te ruim... zo moeilijk is dat niet te halen hoor

Voor jou niet, voor mij wel met mijn brede heupen
Ik bereik dat alleen met een 500 calorieen dieet jaar in jaar uit, lekker leven is dat
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 12:00 schreef stoopkind het volgende:

[..]

Tja, dat hou je.

Kwesite van smaak.

Daar zit wat in wat je nu zegt.
Toch maakt het me erg verward omdat ik er mee zit

[Dit bericht is gewijzigd door miendobbelsteen op 26-06-2003 15:37]

pi_11392993
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 12:59 schreef erodome het volgende:

[..]

Gelukkig dat niet iedereen me mollig vindt
Mien zou wensen dat het allemaal niet meer belangrijk voor haar zou zijn dat hele lichaam
pi_11393617
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 16:09 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

Mien zou wensen dat het allemaal niet meer belangrijk voor haar zou zijn dat hele lichaam

Ja, herkenbaar
Hoewel het mij niet echt kan schelen wat anderen nou wel of niet mollig noemen, maar meer of ik mezelf lekker voel in m'n lijf.
pi_11395306
Complimentjes vissen
Het mooi kotsende meisje.
  donderdag 26 juni 2003 @ 18:31:27 #113
44615 PoisonGirl
I see dead people
pi_11395912
Mens zeur niet !
*What you give is what you get*
pi_11396132
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 17:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Complimentjes vissen
Voor iemand die op het VWO zit denk je niet zoveel na of wel ?

Jij ziet iemand niet zoals diegene zichzelf ziet.

Een mooi figuurtje heb ik bijvoorbeeld wel ... Maar als ik zeg dat ik "mijn totaalplaatje" niet mooi vind, dan vind ik dat echt niet. Dan zeg ik dat niet in de hoop dat iemand anders roept "Je mag er best wezen hoor!!! Niet zo onzeker zijn ! "

Tuurlijk is het fijn als mensen dat zeggen, maar "vissen naar" ?? Beetje ongenuanceerde reactie hier ..

quote:
Mien, lekker standaard: je ziet er echt goed uit !! En hopenlijk ben je binnenkort ook tevreden met je figuur, ik wens met je mee ... en ook een beetje voor mezelf
*houdt van Nexhil*
  donderdag 26 juni 2003 @ 19:00:20 #115
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_11396440
Ik hou echt van de zachtheid van m'n eigen lichaam. Ik moet er niet aan denken dat ik steeds overal m'n botjes voel.

Tuurlijk zou ik best willen afvallen, maar meer omdat het gezonder en gemakkelijker voor me zou zijn dan omdat ik mezelf zo lelijk vind. En wat een ander vindt zal me al helemaal worst wezen.

Overigens, als ik een vent was dan zou ik een vrouw willen met lekkere heupen en billen die niet kwabberen.

Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  donderdag 26 juni 2003 @ 19:34:18 #116
12282 muziekfreakje
Strange thoughts..
pi_11397023
Mollig = knuffelbaar
Mollig = goed
Mollig = NIET hangende vetkwabben
Dus als ze je mollig noemen.. Toppie toch???

Een meisje moet echt wel een paar zachte plekjes op haar lijf hebben..
Nix lekkerder als slapen op het buikje van mijn lief
Maarrrr dan slaapt helaas niet zo lekker :-(

Muziekfreakje will henceforth be known as Sir Muziekfreakje
  donderdag 26 juni 2003 @ 19:36:26 #117
57577 stoopkind
Oh grow up!
pi_11397057
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 19:00 schreef jellyrose het volgende:
Ik hou echt van de zachtheid van m'n eigen lichaam. Ik moet er niet aan denken dat ik steeds overal m'n botjes voel.

Tuurlijk zou ik best willen afvallen, maar meer omdat het gezonder en gemakkelijker voor me zou zijn dan omdat ik mezelf zo lelijk vind. En wat een ander vindt zal me al helemaal worst wezen.

Overigens, als ik een vent was dan zou ik een vrouw willen met lekkere heupen en billen die niet kwabberen.

Mijn vriend is ook erg blij met mijn zachtheid
Ik mag wel iets afvallen, maar moet wel zacht blijven. Met mijn maatje 46-48 moet dat wel lukken
pi_11397101
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 14:58 schreef sizzler het volgende:

[..]

Dat kan je van alle vrouwen zeggen die foto's posten...

En van alle mannen die fotos posten.
The only chance you had with me was when I was unconscious...
pi_11397835
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 16:24 schreef Necro het volgende:

[..]

Jah ik ook.
Het meisje waarop ik tot over m'n oren ben heeft ook zo'n postuur.
Vrij lang, volslank, heel knap...

Volslank is een ander woord voor dik... Dus wat is ze nou?
The only chance you had with me was when I was unconscious...
pi_11399507
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 18:41 schreef Miss_Amara het volgende:

[..]

Voor iemand die op het VWO zit denk je niet zoveel na of wel ?

Jij ziet iemand niet zoals diegene zichzelf ziet.

Een mooi figuurtje heb ik bijvoorbeeld wel ... Maar als ik zeg dat ik "mijn totaalplaatje" niet mooi vind, dan vind ik dat echt niet. Dan zeg ik dat niet in de hoop dat iemand anders roept "Je mag er best wezen hoor!!! Niet zo onzeker zijn ! "

Tuurlijk is het fijn als mensen dat zeggen, maar "vissen naar" ?? Beetje ongenuanceerde reactie hier ..
[..]

Ik bedoel vooral te zeggen dat deze topicstarter heel erg met haar fotoboek loopt te zeulen om zo veel mogelijk mensen erop te laten klikken bij zowat al haar topics.....
Dat heeft btw niets met vwo of wat dan ook te maken
Het mooi kotsende meisje.
pi_11399966
pcies goed
Je mag bij mij wel oud worden
  donderdag 26 juni 2003 @ 21:29:18 #122
59244 Beachsoccer
BEACHSOCCER!!!!!!
pi_11400033
Slank, slank, slank!

Dikke en mollige trienen moet ik niet. Als die in de disco op me af komen dan zeg ik gewoon dat ik ze veel te dik vind.

donderdag 26 juni 2003 @ 21:33:06 #123
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_11400124
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 19:34 schreef muziekfreakje het volgende:
Mollig = knuffelbaar
Mollig = goed
Mollig = NIET hangende vetkwabben
Dus als ze je mollig noemen.. Toppie toch???

Een meisje moet echt wel een paar zachte plekjes op haar lijf hebben..
Nix lekkerder als slapen op het buikje van mijn lief
Maarrrr dan slaapt helaas niet zo lekker :-(

precies!
en topicstartster: Je ziet er goed uit, niet zeuren, mag eerder wat bij dan eraf
pi_11400189
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 14:49 schreef tyra614 het volgende:
zelf ben ik aan het lijnen omdat ik mezelf te dik vind, maar wat vinden jullie nou van neukteugels? Moeten die aanwezig zijn of is een modellenfiguur belangrijker(zelf probeer ik het perfecte figuur te creeeren)
Hoe kun jij jezelf nou te dik vinden, ik zat ff in je fotoboek, maar je bent prachtig.
pi_11400255
Ik vind mollig lekker.. Al is mijn man niet mollig..
Hij heeft wel wat vet op zn buikje.. en kan je lekker op liggen..
lekker mee kroelen.. Vind ik perfect..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')