quote:De media kan mij idd gestolen worden. Maar de mensen die mij zgn "goedbedoelde" adviezen gaan geven over hoe ik het beste kan afvallen terwijl ik die persoon niet eens ken.
Op donderdag 26 juni 2003 08:38 schreef Tranceptor het volgende:
SLANK, liefst niet uitstekende botten maar dat liever dan vetkwabben.Ik ben het overigens niet eens met bovenstaande post, het schijnt erg makkelijk te zijn te claimen dat de media alles voor je bepaalt. De dagelijkse omgeving is een veel grotere factor. Nederlandse mannen en vrouwen zijn gewoon te zwaar in Nederland, en ja natuurlijk is er die ene met een eetstoornis ...in het algemeen gesproken.
Ik vind alleen dat stevigere mensen zich niet moeten laten frustreren door de media of bijvoorbeeld door mijn voorkeur voor slanke vrouwen
Zelfs als ik iets lekkers haal bij de supermarkt krijg ik soms de vraag "zal je dat nu wel doen? is niet goed voor je"
En waarom zeggen mensen dat? Omdat slank de mode is. Kijk maar naar de media
quote:ahh ik doe niet mee aan dat ideaal beeld van al die mensen hoor
Op donderdag 26 juni 2003 09:17 schreef stoopkind het volgende:[..]
De media kan mij idd gestolen worden. Maar de mensen die mij zgn "goedbedoelde" adviezen gaan geven over hoe ik het beste kan afvallen terwijl ik die persoon niet eens ken.
afschieten!
Zelfs als ik iets lekkers haal bij de supermarkt krijg ik soms de vraag "zal je dat nu wel doen? is niet goed voor je"
En waarom zeggen mensen dat? Omdat slank de mode is. Kijk maar naar de media
quote:`
Op woensdag 25 juni 2003 22:18 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Thanks voor de vergelijking
![]()
Mien is in een week 5 kg afgevallen, heeft maat 38/40 en baalt stevig dat ze nog steeds als mollig wordt betiteld
zoals ik ook al in het fotoboek van milkwoman zei, er staat in de reactie van milkwoman miepdobbelsteen, jou nick is miendobbelsteen. Dus misschien een vergissing van jou mien?
quote:Tja, dat hou je.
![]()
Mien is in een week 5 kg afgevallen, heeft maat 38/40 en baalt stevig dat ze nog steeds als mollig wordt betiteld
Kwesite van smaak.
quote:aja somige manne zijn ook zeikerds wat dat betreft hoor
Op donderdag 26 juni 2003 12:00 schreef stoopkind het volgende:[..]
Tja, dat hou je.
Wat de een mollig vind is voor de ander te mager.
Sommigen houden van meiden zonder vet. Zodra er maar iets zichtbaar is is de vrouw in kwestie al "dik"
Anderen houden van dik en vinden iemand met maat 40 al te mager en ziekelijk dun.Kwesite van smaak.
[Dit bericht is gewijzigd door martijntie op 26-06-2003 12:49]
quote:Lieve meid, jij moet helemaal niets afvallen, je bent ronduit prachtig....
![]()
quote:precies niks mis met je hoor het is jammer dat mensen ooit zo negatief overzich zelf kunne denken terwijl ze er prima uit zien en dit ook regelmatig te horen krijgen
Op donderdag 26 juni 2003 12:59 schreef erodome het volgende:[..]
Lieve meid, jij moet helemaal niets afvallen, je bent ronduit prachtig....
quote:Ben geen gothic
Op donderdag 26 juni 2003 02:25 schreef GWD het volgende:[..]
oooooooooh een gothic
![]()
![]()
![]()
neuken?
-ontopic-
Nee dat heb ik niet nee
Maar goed, dan hoop ik dat je het nu realiseert
quote:Thanks zegt Mien die weer heftig aan het afvallen is
Op donderdag 26 juni 2003 01:16 schreef webspider het volgende:[..]
Ik vind je idd ook een beetje mollig, maar daar is niets mis mee hoor ... Fuck het schoonheidsideaal
(om eerlijk te zijn, vind ik je er op een paar foto's van je webpage behoorlijk
uitzien ...
)
quote:Voor jou niet, voor mij wel met mijn brede heupen
Op donderdag 26 juni 2003 02:11 schreef GWD het volgende:[..]
Ik heb nu met een vet percentage van 6% ook 34/36 en die zitten zelfs wat te ruim... zo moeilijk is dat niet te halen hoor
quote:Daar zit wat in wat je nu zegt.
Op donderdag 26 juni 2003 12:00 schreef stoopkind het volgende:[..]
Tja, dat hou je.
Wat de een mollig vind is voor de ander te mager.
Sommigen houden van meiden zonder vet. Zodra er maar iets zichtbaar is is de vrouw in kwestie al "dik"
Anderen houden van dik en vinden iemand met maat 40 al te mager en ziekelijk dun.Kwesite van smaak.
[Dit bericht is gewijzigd door miendobbelsteen op 26-06-2003 15:37]
quote:Gelukkig dat niet iedereen me mollig vindt
Op donderdag 26 juni 2003 12:59 schreef erodome het volgende:[..]
Lieve meid, jij moet helemaal niets afvallen, je bent ronduit prachtig....
quote:Ja, herkenbaar
Op donderdag 26 juni 2003 16:09 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Mien zou wensen dat het allemaal niet meer belangrijk voor haar zou zijn dat hele lichaam
quote:Voor iemand die op het VWO zit denk je niet zoveel na of wel ?
Op donderdag 26 juni 2003 17:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Complimentjes vissen
Jij ziet iemand niet zoals diegene zichzelf ziet.
Een mooi figuurtje heb ik bijvoorbeeld wel ... Maar als ik zeg dat ik "mijn totaalplaatje" niet mooi vind, dan vind ik dat echt niet. Dan zeg ik dat niet in de hoop dat iemand anders roept "Je mag er best wezen hoor!!! Niet zo onzeker zijn ! "
Tuurlijk is het fijn als mensen dat zeggen, maar "vissen naar" ?? Beetje ongenuanceerde reactie hier ..
quote:Mien, lekker standaard: je ziet er echt goed uit !! En hopenlijk ben je binnenkort ook tevreden met je figuur, ik wens met je mee ... en ook een beetje voor mezelf
Mien zou wensen dat het allemaal niet meer belangrijk voor haar zou zijn dat hele lichaam
Tuurlijk zou ik best willen afvallen, maar meer omdat het gezonder en gemakkelijker voor me zou zijn dan omdat ik mezelf zo lelijk vind. En wat een ander vindt zal me al helemaal worst wezen.
Overigens, als ik een vent was dan zou ik een vrouw willen met lekkere heupen en billen die niet kwabberen.
Een meisje moet echt wel een paar zachte plekjes op haar lijf hebben..
Nix lekkerder als slapen op het buikje van mijn lief
Maarrrr dan slaapt helaas niet zo lekker :-(
quote:Mijn vriend is ook erg blij met mijn zachtheid
Op donderdag 26 juni 2003 19:00 schreef jellyrose het volgende:
Ik hou echt van de zachtheid van m'n eigen lichaam. Ik moet er niet aan denken dat ik steeds overal m'n botjes voel.Tuurlijk zou ik best willen afvallen, maar meer omdat het gezonder en gemakkelijker voor me zou zijn dan omdat ik mezelf zo lelijk vind. En wat een ander vindt zal me al helemaal worst wezen.
Overigens, als ik een vent was dan zou ik een vrouw willen met lekkere heupen en billen die niet kwabberen.
quote:En van alle mannen die fotos posten.
Op woensdag 25 juni 2003 14:58 schreef sizzler het volgende:[..]
Dat kan je van alle vrouwen zeggen die foto's posten...
quote:Volslank is een ander woord voor dik... Dus wat is ze nou?
Op woensdag 25 juni 2003 16:24 schreef Necro het volgende:[..]
Jah ik ook.
Het meisje waarop ik tot over m'n oren benheeft ook zo'n postuur.
Vrij lang, volslank, heel knap...
quote:Ik bedoel vooral te zeggen dat deze topicstarter heel erg met haar fotoboek loopt te zeulen om zo veel mogelijk mensen erop te laten klikken bij zowat al haar topics.....
Op donderdag 26 juni 2003 18:41 schreef Miss_Amara het volgende:[..]
Voor iemand die op het VWO zit denk je niet zoveel na of wel ?
Jij ziet iemand niet zoals diegene zichzelf ziet.
Een mooi figuurtje heb ik bijvoorbeeld wel ... Maar als ik zeg dat ik "mijn totaalplaatje" niet mooi vind, dan vind ik dat echt niet. Dan zeg ik dat niet in de hoop dat iemand anders roept "Je mag er best wezen hoor!!! Niet zo onzeker zijn ! "
Tuurlijk is het fijn als mensen dat zeggen, maar "vissen naar" ?? Beetje ongenuanceerde reactie hier ..
[..]
Dikke en mollige trienen moet ik niet. Als die in de disco op me af komen dan zeg ik gewoon dat ik ze veel te dik vind.
quote:precies!
Op donderdag 26 juni 2003 19:34 schreef muziekfreakje het volgende:
Mollig = knuffelbaar
Mollig = goed
Mollig = NIET hangende vetkwabben
Dus als ze je mollig noemen.. Toppie toch???Een meisje moet echt wel een paar zachte plekjes op haar lijf hebben..
Nix lekkerder als slapen op het buikje van mijn lief
Maarrrr dan slaapt helaas niet zo lekker :-(
quote:Hoe kun jij jezelf nou te dik vinden, ik zat ff in je fotoboek, maar je bent prachtig.
Op woensdag 25 juni 2003 14:49 schreef tyra614 het volgende:
zelf ben ik aan het lijnen omdat ik mezelf te dik vind, maar wat vinden jullie nou van neukteugels? Moeten die aanwezig zijn of is een modellenfiguur belangrijker(zelf probeer ik het perfecte figuur te creeeren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |