abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11572612
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 21:46 schreef sheila_na_gig het volgende:
Ik heb steeds het idee dat het zwemmen niet werkt. Dat komt natuurlijk omdat je daar niet bij zweet (of het niet merkt, in elk geval), en ik raak ook niet buiten adem omdat ik nogal langzaam zwem. Maar ik maak altijd wel heel veel baantjes dus ik ga er toch maar stug mee door, ook al lijkt het alsof het gewoon geen inspanning kost.
Probeer iemand achter na te zwemmen dan? Ik kan je verzekeren: als ik iemand achterna zwem die net iets harder zwemt dan ik, nou, na een paar baantjes ben je wel aant hijgen Of probeer 40 baantjes in een half uur te zwemmen en iedere keer je tijd te verbeteren. Probeer iedere keer iets harder te zwemmen dan je eigenlijke temp is... Zo moet je buiten adem raken
pi_11578697
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 21:46 schreef sheila_na_gig het volgende:
Ik heb steeds het idee dat het zwemmen niet werkt. Dat komt natuurlijk omdat je daar niet bij zweet (of het niet merkt, in elk geval...
Natuurlijk zweet je wel. Als je flink hard en stug doorzwemt kom je er met een rood hoofd uit!
Mijn bad is 25 meter lang: 10 baantjes-non-stop- is dus 250 meter. Ik wissel van slag na 5 baantjes: borst/rug. en dat doe ik zo 20 maal. Ondertussen kijk ik op de klok wat voor tijd ik haal: om mijn eigen record te verbreken dus. Bedoeling is 500 meter in 20 minuten. Dat is dan 1000 in 40 minuten ofwel een kilometer. De resterende minuten gebruik ik voor de crawl in de clawlbaan. De uitrustmomenten: dat ik even aan de kant mag hangen zijn om de 10 baantjes en die tijd benut ik om bvb strechoefeningen te doen door met gestrekte benen even hoog als mijn handen aan de kant te gaan hangen en mijn neus op mn knien te drukken. In het ondiepe natuurlijk voor het geval (nooit gebeurd) dat ik zou verkrampen. Ook strech ik zijwaards: soort waterbalet, en probeer halve en hele spagaats uit: kuit langs zijkant hoofd te leggen. En natuurlijk achterwaards als een kraanvogel het been te strekken. Kortom soort bewegingen die ze in het Zwanenmeer dansen. En als het uur bijna om is ga ik nog 100 maal watertrappelen.
Ik vermijd het zwemmen met iemand want die halen het tempo eruit. Als ik kennissen tegenkom probeer ik zwemmende gesprekjes te vermijden.
Zoals Pandorah al zei: probeer het tempo van een sneller iemand bij te houden. Spiegel je alleen aan de beteren in dit geval. Beeldt je in dat je deel wilt gaan nemen aan lokale amateurwedstijden. (Niet dat ik dat ooit zou doen maar ik houdt mezelf die worst voor mn neus om dicipline te ontwikkelen.)
Recreatief zwemmen en kleppen kan in het volgende uur of onder de douche.
Het fijne aan zwemmen is dat je door de verminderde zwaartekracht bewegingen kan maken die normaal niet lukken.
Echt na afloop drink ik een halve liter water uit een meegenomen flesje en loop met zwabberende knien van de totale uitputting puffend naar huis. Daar wacht mij tegen de spieverzuring een lekkere grote appel als werkelijke beloning. Als je ver van het bad woont of moet verkeerdeelnemen kan je zoiets natuurlijk al meteen eten.
pi_11579727
Precies Lurky, zo doe ik het ook.
Ik ga weliswaar wel samen met een vriendin maar wij hebben afgesproken om EERST dat half uur vol te zwemmen en DAARNA pas samen te gaan zwemmen (en dat kleppen doen we wel in de kleedkamer en/of douche). Wat ik doe is de tijd in de gaten houden. Ik probeer die 40 baantjes zo snel mogelijk te zwemmen op mijn schoolslag manier (laatste record was in 26 minuten). Daarna ga ik mijn armen, benen en rug strekken. En daarna een paar baantjes rustig zwemmen. Of op mijn rug (ligt eraan hoe druk het is in het bad) of rustig spartelend... En voor de terugweg heb ik wat water bij me en een ontbijtkoek want het zwembad ligt niet bij mij om de hoek...
pi_11593273
Ja, ik ga de volgende keer maar eens proberen wat harder te zwemmen. Dan kan ik waarschijnlijk niet hetzelfde aantal baantjes volmaken als nu, maar heb misschien wel meer het idee dat ik me echt heb ingespannen.
Moet misschien maar wel naar het andere zwembad gaan, degene die vlak bij mij is (een tamelijk klein bad) is altijd zo druk dat je niet hard kunt zwemmen al zou je het willen Dat andere is groot en ruim en altijd een stuk minder druk, maar wel verder fietsen
  zondag 6 juli 2003 @ 09:37:44 #180
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_11594165
quote:
Op zondag 6 juli 2003 03:54 schreef sheila_na_gig het volgende:
Ja, ik ga de volgende keer maar eens proberen wat harder te zwemmen. Dan kan ik waarschijnlijk niet hetzelfde aantal baantjes volmaken als nu, maar heb misschien wel meer het idee dat ik me echt heb ingespannen.
Moet misschien maar wel naar het andere zwembad gaan, degene die vlak bij mij is (een tamelijk klein bad) is altijd zo druk dat je niet hard kunt zwemmen al zou je het willen Dat andere is groot en ruim en altijd een stuk minder druk, maar wel verder fietsen
Verder fietsen! Nog meer inspanning! Doen!
  zondag 6 juli 2003 @ 09:42:32 #181
14790 EvilFaith
zie signature
pi_11594178
zoo, toenet weer op weegschaal en het valt me mee, woog nu 62,6 is zelfde als vorige week maar heb afgelopen week 6feesten gehad dus ben eigenlijk erg blij dat er niks bij is Wieuw en nu flieft scheelt ook altijd
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
  zondag 6 juli 2003 @ 13:59:33 #182
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_11597088
Hoi,

Het gaat weer goed (met m'n bmi dan), gisteren 3 uur op de dansvloer gestaan en weining gegeten gevolg:

68 kg

Straks ga ik 2 uur Skaten en vanavond met m'n dumbbels spelen

[Dit bericht is gewijzigd door Flying_Vee op 06-07-2003 14:06]

"Censuur is de dood van de democratie"
pi_11597676
Fijn dat het weer een beetje goed gaat Flying_Vee!!

Ik ben zelf nog even zwaar als vorige week, 60,5. Maar ik moet ongesteld worden en ben dan altijd wat zwaarder, dus ik vind het niet zo erg! Ook heb ik een paar keer slecht gegeten deze week...

Hopelijk heb ik volgende week weer resultaten te melden!!

pi_11597902
Ooh ik ben zo slecht bezig

Ik kan best goed mezelf inhouden doordeweeks, en braaf geen tussendoortjes eten, maar in het weekend lukt het echt niet! Ik haal altijd wel wat lekkers in huis zodat m'n vriend wat te snaaien heeft, maar het lukt me niet om er zelf ook van af te blijven En alles wat na het weekend over is, "moet" maandag natuurlijk op. En dan is dinsdag de motivatie eigenlijk weg, als ik me bedenk dat ik alles in het weekend toch weer teniet heb gedaan en weer zal gaan doen.

Volgend weekend maar worteltjes en komkommer voor mezelf halen en chips voor m'n vriend, en dan maar hopen dat ik me in kan houden

Iedere droom moet je in een potje vangen.
  zondag 6 juli 2003 @ 21:09:38 #185
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_11605149
quote:
Op zondag 6 juli 2003 14:45 schreef imago het volgende:
FOEI !!!!
"Censuur is de dood van de democratie"
pi_11613939
Nou moe, ik weeg 64,8 3 x weegschaal op en af en drie tellen daarvoor ook driemaal op en af woog ik nog 64,6 maar toen had ik nog niet gezucht omdat ik gisteren echt nog 64,3 woog. Nou mijn vriend zegt: het hoogste is de werkelijkheid. Nog altijd een ons minder dan vorige week dus het is best ok.
quote:
Op zondag 6 juli 2003 14:45 schreef imago het volgende:
Ik haal altijd wel wat lekkers in huis zodat m'n vriend wat te snaaien heeft,
Ben je zelf niet lekker? Ik bied mezelf altijd aan als weekeindsnack. Als hij wat anders wil proeven gaat hij maar even naar de snackbar.

Ik snap al die kerels niet met hun overdreven dikke chips en andere smerige snaaigewoonten. Als je zo'n honger hebt eet dan een boterham zou ik ze zeggen. En verder zijn er toch onze slanke oorlelletjes en andere frutseltjes om aan te knabbelen.
Je moet de mannen niet te veel verwennen: laten ze ons maar verwennen! Nog nooit gehoord: "het is uit want hoewel ze zich gedroeg als een tijgerin had ze nooit tijgernootjes voor mij in huis.
Je relatie en jezelf worden er zelfs nog mooier van ook! Dus weg met die supermarktsnacks!

pi_11614534
Gister niet zo'n goeie dag gehad We gingen naar de megafestatie in Utrecht (met een marsdop dus we konden voor 69 cent naar binnen )
Kwamen we terug op station lunetten in Utrecht was er ingebroken in de auto Autoradio weg, plus chocomelk en wat snoepjes

Maar na ruim 2.5 uur bellen, aangifte doen, ruitje laten repaeren zijn we maar naar mac donalds gegaan, om alle ellende even te vergeten..

En ik heb dus ook geen tijd gehad om te hometrainen want we waren vannacht 1:15 thuisgekomen

pi_11615853
quote:
Op maandag 7 juli 2003 11:25 schreef heaven7 het volgende:Kwamen we terug op station lunetten in Utrecht was er ingebroken in de auto Autoradio weg, plus chocomelk en wat snoepjes
Tjee wat een nare les. Nog nooit een politiefolder gehad "Buit eruit"?
Je moet nooit je radio, cdtje, muntgeld, snoep of zelfs geen lege tas in de auto laten. Duidelijk handschoenkastje open houden en leeg en autoradio of thuislaten of meenemen. Daar zie je iedereen toch altijd mee lopen of mee zitten in t cafee enzo? Waarom denk je dat mensen dat doen?
Ik denk niet dat de verzekering dit dekt. Nou zoals ik al zei: het was een lesje. In Spanje zullen jullie in elk geval minder naief zijn. Dus kop op!!! Denk aan alle leuks wat je nog te wachten staat. En koester je goede herinneringen.

Was die megafestatie leuk? Hadden ze daar nog commercieele aandacht voor het 'lightgebeuren om de alsmaar dikker wordende jongeren slanker te krijgen?

pi_11619765
quote:
Op maandag 7 juli 2003 12:28 schreef Lurky het volgende:

[..]

Tjee wat een nare les. Nog nooit een politiefolder gehad "Buit eruit"?
Je moet nooit je radio, cdtje, muntgeld, snoep of zelfs geen lege tas in de auto laten. Duidelijk handschoenkastje open houden en leeg en autoradio of thuislaten of meenemen. Daar zie je iedereen toch altijd mee lopen of mee zitten in t cafee enzo? Waarom denk je dat mensen dat doen?
Ik denk niet dat de verzekering dit dekt. Nou zoals ik al zei: het was een lesje. In Spanje zullen jullie in elk geval minder naief zijn. Dus kop op!!! Denk aan alle leuks wat je nog te wachten staat. En koester je goede herinneringen.

Was die megafestatie leuk? Hadden ze daar nog commercieele aandacht voor het 'lightgebeuren om de alsmaar dikker wordende jongeren slanker te krijgen?

Dit is allemaal vrij nutteloos gepreek aangezien het al gebeurd is en ja natuurlijk hadden we het frontje mee moeten nemen maar mijn ouders doen het ook nooit en dan denk jij er ook automatisch niet aan, helemaal omdat ik zelf dus nooit rij..

Dit is nog nooit gebeurd, we zijn al in de meest vreselijke steden geweest dus we waren er gewoon niet op bedacht.

De megafestatie was op zich wel leuk ja, niks gezien over afvallen oid, het was verdacht rustig bij de fancy stand

Ik heb wel de luitjes van direct gezien (maar of ik daar nou zo blij mee moet zijn?) en Suzie van onderweg naar morgen, heb zelfs nog een kaartje met een krabbel

En nog 2 leuke zomerdingen gekocht! Van die omslagdoeken, 5 euro per stuk.

Helaas dus een flinke domper op de dag toen we terugkwamen bij de auto

[Dit bericht is gewijzigd door heaven7 op 07-07-2003 15:08]

pi_11619783
De verzekering dekt het trouwens wel, alleen gaat de premie omhoog omdat het niet valt onder inboedel en mijn vader al wat ongelukjes heeft gehad.
pi_11621629
Dan hebben jullie mazzel met de verzekering
Een gelukje bij een ongeluk.
Het lijkt wel autoinbraakweekend, bij een vriend van me hadden ze ook al de radio gejat, in een keurige wijk, voor het huis van z'n vriendin.
Je kunt er weinig over zeggen wanneer het gebeurt. Trouwens, als ze bij ons de radio zouden jatten, en ze helpen de auto een beetje naar de filistijnen, dan is de auto total-loss...

Maar goed... mijn weekend was er een van feestjes. Zaterdag een beetje uit de band gesprongen met een gebakje (dat was errug vies trouwens) waarop ik meteen zo misselijk werd... en hoofdpijn erbij.

Vrijdag bij de huisarts, die nam mijn klachten serieus. Ik ben naar het ziekenhuis geweest om bloed te prikken, de uitslag zal er waarschijnlijk woensdag zijn, voordat ik op vakantie ga dus.

Groetjes, wendy

pi_11622720
quote:
Op maandag 7 juli 2003 16:20 schreef wendy-tje het volgende:
Vrijdag bij de huisarts, die nam mijn klachten serieus. Ik ben naar het ziekenhuis geweest om bloed te prikken, de uitslag zal er waarschijnlijk woensdag zijn, voordat ik op vakantie ga dus.
Goed dat de dokter je klachten serieus nam! Ik hoop voor je dat ze erachter komen wat er mis is, maar dan ook vooral dat het iets blijkt te zijn wat makkelijk op te lossen is!

Ik heb trouwens nog een vraagje. Ik weet dat het goed is om erg veel water te drinken. Maar als ik iets vies vind dan is het wel water! Twee glaasjes gaat nog wel, maar daarna gaat het me echt tegenstaan. Wat zijn goede vervangers? Kan ik water met wat aanmaaksiroop doen, of zit daar te veel suiker in? Jus d'orange? Appelsap? Tips?

Iedere droom moet je in een potje vangen.
  maandag 7 juli 2003 @ 17:08:37 #193
14790 EvilFaith
zie signature
pi_11622855
oei vancohtend 62,2 relaxt!! Oke niet helemaal eerlijk aangezien ik laxerende middeltjes moest slikken voor ct-scan, maar toch, vind het niet erg zo een keer.. ben ook meteen weer meer gemotiveerd!

In plaats van water drink ik altijd appelsap, geen idee of dat goed/slecht is, maar kan me niet voorstellen dat het erg slecht kan zijn

sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_11623857
quote:
Op maandag 7 juli 2003 17:03 schreef imago het volgende:

Ik heb trouwens nog een vraagje. Ik weet dat het goed is om erg veel water te drinken. Maar als ik iets vies vind dan is het wel water! Twee glaasjes gaat nog wel, maar daarna gaat het me echt tegenstaan. Wat zijn goede vervangers? Kan ik water met wat aanmaaksiroop doen, of zit daar te veel suiker in? Jus d'orange? Appelsap? Tips?

Ik drink zelf veel kruidenthee. Dat omdat er bijvoorbeeld in jus ook calorieen zitten, en ik toevallig erg gek ben op alle soorten thee
Dus bij mij gaat er op een dag minimaal 3 potten thee door!
pi_11623990
quote:
Op maandag 7 juli 2003 17:03 schreef imago het volgende:
In principe wordt aangeraden om 1,5 tot 2 liter water te drinken per dag. Als dit te saai is, dan kan je er een schijfjes citroen, limoen etc in doen (of 1 drupje aanmaaklimo). Daarnaast kan je thee, koffie (zonder suiker), bouillon en light dranken gewoon drinken...
Een glaasje appelsap en sinasappelsap zijn -volgens mijn voedingsmiddeltabelboek- 37 kcal per glas....

Zelf drink ik uit een flesje water, dat gaat namelijk sneller. Als het saai wordt, drink ik wat light spul of ik gooi klein beetje citroensmaakje in mijn water. Op mijn werk drink ik ook veel thee...

[Dit bericht is gewijzigd door Pandorah op 07-07-2003 18:09]

pi_11624032
Ik vanmorgen 65,4..weer 0,2 kilo minder
Maar vandaag ben ik jarig en heb ik een stuk kersenvlaai gehad en chinees. Maar ja dat mag vandaag wel vind ik.
pi_11624077
quote:
Op maandag 7 juli 2003 18:08 schreef miss_cee het volgende:
Ik vanmorgen 65,4..weer 0,2 kilo minder
Maar vandaag ben ik jarig en heb ik een stuk kersenvlaai gehad en chinees. Maar ja dat mag vandaag wel vind ik.
Gefeliciteerd met je verjaardag
Enne: vlaai is altijd iets beter dan taart ... dus je hebt nog best verstandig gedaan
pi_11624714
Op je verjaardag mag alles Gefeliciteerd!

Een vraag: ik ben van cola light overgestapt op vruchtensappen, maar nu vraag ik me af of dat niet net zo goed dikmakers zijn. Er zitten heel veel suikers in denk ik, het smaakt in elk geval erg zoet. Je hebt ook ongezoete vruchtensappen, zijn die veel beter denken jullie? Ik drink nu steeds Vitamientje, die is wel erg zoet, kan misschien net zo goed gewoon Cola Light drinken!

Wat zijn nou geschikte dingen om te drinken, behalve water?

maandag 7 juli 2003 @ 18:57:01 #199
53504 Goodfellow
Fuck the World
pi_11624829
* Goodfellow gaat zich deze week weer inschrijven voor de sportschool en gaat het gevecht aan met de volgende kilo's

ik doe het in etappes , ben laaste keer 13 kilo afgevallen en heb dit gewicht wat ik nu heb, een aardige tijd (Half jaar)vast kunnen houden zonder weer aan te komen. nu gaan we voor de volgende kilo's en vervolgens weer kijken of het weer op hetzelfde niveau blijft als het eraf is.

Dus vanaf volgende week weer lekker sporten

Mocht ik door de drank bezwijken
Mocht ik naar de donder gaan
Laat dan op mijn grafsteen prijken:
Hij kon niet meer op z'n benen staan!
pi_11624870
quote:
Op maandag 7 juli 2003 18:51 schreef sheila_na_gig het volgende:
Op je verjaardag mag alles Gefeliciteerd!

Een vraag: ik ben van cola light overgestapt op vruchtensappen, maar nu vraag ik me af of dat niet net zo goed dikmakers zijn. Er zitten heel veel suikers in denk ik, het smaakt in elk geval erg zoet. Je hebt ook ongezoete vruchtensappen, zijn die veel beter denken jullie? Ik drink nu steeds Vitamientje, die is wel erg zoet, kan misschien net zo goed gewoon Cola Light drinken!

Wat zijn nou geschikte dingen om te drinken, behalve water?

Er bestaat limonadesiroop zonder suiker (slimpie), dan heb je iets van 5 kcal per glas aangemaakte limonade, dat is dus wel te doen. De smaak is wel even wennen (het smaakt kunstmatig), maar op een gegeven moment wen je eraan

En van multivit zijn er nu ook light-versies gemaakt, net als dubbelfrisss. Allebei best goed te drinken.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')