Alleen bij die onderste bikini moet ie iets strakker in de nek, ik had em te los zitten daarom hangt het zo
En dat gespierde/stevige lichaam is (nog) van turnen
En als ik jou zo zie snap ik echt niet waarom je af wilt vallen hoor! (En dat is niet als sneer bedoeld, maar als complimentje over je figuur!)
En je bent juist totaaal niet dik..ik zie nergens een vetrol of zo.
Waar wil je dan nog afvallen???? Als ik jou zo zie snap ik echt niet dat je nog meer wil afvallen.
Ik ben niet tevreden over mijn billen en bovenbenen, die zijn nog te stevig, ze waren welliswaar veel steviger maar nog..
En mijn bovenarmen zijn gewoon dik
quote:Da's niet stevig, da's gewoon strak. Je hebt echt een mooi figuur hoor.
Op dinsdag 8 juli 2003 20:39 schreef heaven7 het volgende:
Dank jullie allemaal wel zegIk ben niet tevreden over mijn billen en bovenbenen, die zijn nog te stevig, ze waren welliswaar veel steviger maar nog..
En mijn bovenarmen zijn gewoon dik
Maar je moet wel wat minder snel op je teentjes getrapt zijn
mooi kleurtje als je bruin bent, die bovenste vind ik een beetje kinderachtig motiefje hebben.
Ik ga zo op vakantie, jullie allemaal fijne tijd toegewenst, hoop dat het zonnetje hier ook een beetje gaat schijnen. Tot over 2 weken!!!
Ik vanochtend 62.1 bijnaaa voorbij de 62kg grens, gaat goeie kant op! Heb nog tot 2aug. dus moet lukken zeker met de 4daagse die ik volgende week mee ga lopen! Net ff bikini aangedaan omdat ik morgen dus naar het strand ga, ben nog niet helemaal tevreden en tis sowieso wat enger aangezien ik met 2meisjes ga die perfect figuur hebben, maargoed boeit niet! Ik ga gewoon rustig door...
Ik heb me gister uitstekend gedragen! "s ochtend 2 bammetjes hagel en een glas kanrmelk, 's middags een croissantje met light jam en een banaan en 's avonds pasta met kaassaus, kipfilet en roerbakgroenten.
"s avonds nog een puntje taart gehad zonder alle slagroom die erbovenop lag
Verder 3 liter water gedronken, de hond uitgelaten, folders rondgebracht en 2 keer een half uur gehometrained.
Dit is toch aardig lijnverantwoord of niet?
quote:Ik zou met zo'n eetpatroon meteen aankomen helaas maarja, als jij er niet van aankomt lijkt t me prima?
Op woensdag 9 juli 2003 11:21 schreef heaven7 het volgende:
Fijne vakantie Lenalon! En bedankt voor je woordjesIk heb me gister uitstekend gedragen! "s ochtend 2 bammetjes hagel en een glas kanrmelk, 's middags een croissantje met light jam en een banaan en 's avonds pasta met kaassaus, kipfilet en roerbakgroenten.
"s avonds nog een puntje taart gehad zonder alle slagroom die erbovenop lagVerder 3 liter water gedronken, de hond uitgelaten, folders rondgebracht en 2 keer een half uur gehometrained.
Dit is toch aardig lijnverantwoord of niet?
En tussendoor veel water en 3/4 liter vastensap
Eigenlijk best weinig als ik zo kijk, maar ik heb totaal het idee datk mezelf uithonger ofzo want ik heb gewoon niet zoveel honger laatste tijd.
quote:Als ik naar jou kijk ben ik helemaal dik
Op dinsdag 8 juli 2003 15:30 schreef heaven7 het volgende:
Nou, daar gaat ie dan... *slik*Alleen bij die onderste bikini moet ie iets strakker in de nek, ik had em te los zitten daarom hangt het zo
63 kg bij 1.66m, 5 kg kwijt
Die klote heupen! Toen ik 52 kg woon had ik ze nog
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 14:37 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Als ik naar jou kijk ben ik helemaal dik
[afbeelding]63 kg bij 1.66m, 5 kg kwijt
Die klote heupen!Toen ik 52 kg woon had ik ze nog
Zo dik vind ik je helemaal niet, als ik eerlijk ben vind ik mijn heupen steviger, al zijn ze misschien wat "strakker".
Vergeet niet dat je een stuk korter bent he, ik ben 1,73.
Kom op meid, lijn gewoon lekker door, doe ik ook Ik ben echt nog lang niet tevreden over mezelf hoor.
quote:Maar goed... aan je signatuur te zien ben je moeders... en van moeders wordt gezegd dat ze "meer vrouw zijn"
Op woensdag 9 juli 2003 14:37 schreef miendobbelsteen het volgende:
Als ik naar jou kijk ben ik helemaal dik
[afbeelding]
63 kg bij 1.66m, 5 kg kwijt
Die klote heupen!Toen ik 52 kg woon had ik ze nog
En zo dik ben je helemaal niet, zo te zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |