abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11642988
Nieuwe tussenstand: 82 kilo... Ach een kilootje erbij maakt niet uit, alleen moet hij er wel weer af natuurlijk...
.
pi_11643676
Nou, daar gaat ie dan... *slik*

Alleen bij die onderste bikini moet ie iets strakker in de nek, ik had em te los zitten daarom hangt het zo

pi_11643705
Ikzelf vind dus de onderste leuker.. al zit het broekje heel los, ik had eigenlijk een maatje kleiner moeten hebben maar dan past het bij mijn borsten weer niet

En dat gespierde/stevige lichaam is (nog) van turnen

pi_11645273
Ik vind de bovenste leuker Bij de onderste heeft de voorkant van het broekje wel een dessin en de achterkant niet, dat vind ik zonde.

En als ik jou zo zie snap ik echt niet waarom je af wilt vallen hoor! (En dat is niet als sneer bedoeld, maar als complimentje over je figuur!)

Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_11645966
Dankjewel Maar ik ben zelf nog niet 100% tevreden met mijn figuur, wel al veel meer als toen ik begon met lijnen natuurlijk maar ik ben erg perfectionistisch
pi_11646316
Ik vind de bovenste ook mooier staan. Accentueert beter
  dinsdag 8 juli 2003 @ 17:28:43 #232
14790 EvilFaith
zie signature
pi_11646816
Ik ga ook voor de bovenste! Je hebt een goede vorm, mooie taille, daardoor heb je meteen plattere buik dat is mooi, goed verspreid etc!
Bij mij is het echt mijn buik, die zwembandjes, opzich ben ik met mijn gewicht best tevreden, morgen denk ik onder de 62, maar toch dat buikje....... maarja komt nog wel
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_11649501
De onderste is veel mooier, en waarom jij wil afvallen is me een groot raadsel (zal vrouwen kennelijk nooit begrijpen ).
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_11650171
De onderste..dat turquase of hoe die kleur ook heet staat mooi bij je huidskleur. Lijk je bruiner door.

En je bent juist totaaal niet dik..ik zie nergens een vetrol of zo.
Waar wil je dan nog afvallen???? Als ik jou zo zie snap ik echt niet dat je nog meer wil afvallen.

pi_11650971
Dank jullie allemaal wel zeg

Ik ben niet tevreden over mijn billen en bovenbenen, die zijn nog te stevig, ze waren welliswaar veel steviger maar nog..

En mijn bovenarmen zijn gewoon dik

dinsdag 8 juli 2003 @ 21:13:43 #236
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_11651914
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 20:39 schreef heaven7 het volgende:
Dank jullie allemaal wel zeg

Ik ben niet tevreden over mijn billen en bovenbenen, die zijn nog te stevig, ze waren welliswaar veel steviger maar nog..

En mijn bovenarmen zijn gewoon dik

Da's niet stevig, da's gewoon strak. Je hebt echt een mooi figuur hoor.

Maar je moet wel wat minder snel op je teentjes getrapt zijn

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 21:14:37 #237
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_11651938
Ow ja, ik , als andere vrouw zijnde, zeg: de onderste bikini.

mooi kleurtje als je bruin bent, die bovenste vind ik een beetje kinderachtig motiefje hebben.

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_11660208
heaven7 je hebt gewoon een prachtig figuur, hoef je echt niks meer aan te doen hoor! Ik vind de bikini's allebei leuk, maar de onderste net iets leuker

Ik ga zo op vakantie, jullie allemaal fijne tijd toegewenst, hoop dat het zonnetje hier ook een beetje gaat schijnen. Tot over 2 weken!!!

pi_11660288
Prettige vakantie!!!!!!!!!!!
pi_11660887
Update..(doe ik elke dag ..erg he): 64,5 kilo
Ik heb nu lekker vakantie en kan uitslapen zo lang ik wil!
Echt heerlijk om geen stress meer te hebben.
  woensdag 9 juli 2003 @ 11:03:43 #241
14790 EvilFaith
zie signature
pi_11660977
Fijne vakantie Elanor!!

Ik vanochtend 62.1 bijnaaa voorbij de 62kg grens, gaat goeie kant op! Heb nog tot 2aug. dus moet lukken zeker met de 4daagse die ik volgende week mee ga lopen! Net ff bikini aangedaan omdat ik morgen dus naar het strand ga, ben nog niet helemaal tevreden en tis sowieso wat enger aangezien ik met 2meisjes ga die perfect figuur hebben, maargoed boeit niet! Ik ga gewoon rustig door...

pi_11661327
Fijne vakantie Lenalon! En bedankt voor je woordjes

Ik heb me gister uitstekend gedragen! "s ochtend 2 bammetjes hagel en een glas kanrmelk, 's middags een croissantje met light jam en een banaan en 's avonds pasta met kaassaus, kipfilet en roerbakgroenten.
"s avonds nog een puntje taart gehad zonder alle slagroom die erbovenop lag

Verder 3 liter water gedronken, de hond uitgelaten, folders rondgebracht en 2 keer een half uur gehometrained.

Dit is toch aardig lijnverantwoord of niet?

woensdag 9 juli 2003 @ 11:47:59 #243
14790 EvilFaith
zie signature
pi_11661905
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 11:21 schreef heaven7 het volgende:
Fijne vakantie Lenalon! En bedankt voor je woordjes

Ik heb me gister uitstekend gedragen! "s ochtend 2 bammetjes hagel en een glas kanrmelk, 's middags een croissantje met light jam en een banaan en 's avonds pasta met kaassaus, kipfilet en roerbakgroenten.
"s avonds nog een puntje taart gehad zonder alle slagroom die erbovenop lag

Verder 3 liter water gedronken, de hond uitgelaten, folders rondgebracht en 2 keer een half uur gehometrained.

Dit is toch aardig lijnverantwoord of niet?

Ik zou met zo'n eetpatroon meteen aankomen helaas maarja, als jij er niet van aankomt lijkt t me prima?
Ik eet meestal op een dag:
's ochtends glas vastensap + water + verse jus
's middags stuk ananas of ander fruit + kopje bouillon, of andere soep..
's avonds gewoon avondeten, vaak geen aardappels..

En tussendoor veel water en 3/4 liter vastensap

Eigenlijk best weinig als ik zo kijk, maar ik heb totaal het idee datk mezelf uithonger ofzo want ik heb gewoon niet zoveel honger laatste tijd.

pi_11664223
Om de een of andere duistere reden begon mijn maag te rommelen, en dat terwijl het nog geen lunchetijd is voor mij, dus ik zit nu met een grote bak watermeloen
pi_11665224
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:30 schreef heaven7 het volgende:
Nou, daar gaat ie dan... *slik*

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Alleen bij die onderste bikini moet ie iets strakker in de nek, ik had em te los zitten daarom hangt het zo

Als ik naar jou kijk ben ik helemaal dik

63 kg bij 1.66m, 5 kg kwijt
Die klote heupen! Toen ik 52 kg woon had ik ze nog

pi_11665463
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 14:37 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

[afbeelding]

Dapper van je hoor! Om je te laten zien!

Zo dik vind ik je helemaal niet, als ik eerlijk ben vind ik mijn heupen steviger, al zijn ze misschien wat "strakker".

Vergeet niet dat je een stuk korter bent he, ik ben 1,73.

Kom op meid, lijn gewoon lekker door, doe ik ook Ik ben echt nog lang niet tevreden over mezelf hoor.

pi_11665864
Nou jullie zijn allebei niet dik...ik durf niet eens zo'n foto van mezelf te posten. Want tegenover jullie heb ik echt een dikke buik!
pi_11665873
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 14:37 schreef miendobbelsteen het volgende:
[afbeelding]
Maar goed... aan je signatuur te zien ben je moeders... en van moeders wordt gezegd dat ze "meer vrouw zijn"

En zo dik ben je helemaal niet, zo te zien!

woensdag 9 juli 2003 @ 15:25:50 #249
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11666163
Wat een lijntjes hier! Het is wel duidelijk dat ik voorlopig nog niet in het zomer topic hoor.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_11666196
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 15:25 schreef YPPY het volgende:
Wat een lijntjes hier! Het is wel duidelijk dat ik voorlopig nog niet in het zomer topic hoor.
Ooit kom je er wel En dan staan wij met taart klaar om je welkom te heten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')