abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel vrijdag 23 februari 2001 @ 15:42:14 #1
1455 Keroppi
kool kikker
pi_766859
Eens in de zoveel tijd komt dit topic weer langs

Wat vind jij nou de irritantste reclames die je op het moment ziet?

-Lotus WC papier
Dat jongetje wat duidelijk bedoeld is om vertedering op te wekken bereikt bij mij duidelijk het tegenovergestelde effect. Brrr mocht ik ooit kinderen hebben dan hoop ik dat ze niet op deze alien lijken.
En dan ook de redenatie, kinderen gaan WEL op het potje wanneer ze lekker zacht wc papier hebben. Duidelijk gemaakt door iemand zonder kinderen.

-Milka Luflee
Sinds wanneer zit in de chocolade van de paarse koe ook al helium? Je neemt een hapje van deze luchtige chocolade en je gaat zweven
(kreeg ook gelijk flashbacks van een Danone reclame met hetzelfde idee...)

Chick on a mission
  vrijdag 23 februari 2001 @ 15:56:47 #2
8868 steps
Aliens never die!!!
pi_766905
ALLE reclames zijn kut en irritant!!
Het is reclame, en dat moet al genoeg zeggen!
You now have five minutes to reach minimum safe distance...
  vrijdag 23 februari 2001 @ 16:00:53 #3
3878 Vork
Manisch creatief
pi_766925
Al die Muziek reclames. waarbij van die commerciele op de muziek meedeinende groepjes fotomodellen en danseressen (met boeiende texten als "lalalala") afgebeeld worden als Pioniers in de muziekwereld..

vrijdag 23 februari 2001 @ 16:07:10 #4
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_766948
Het geluid. 2x zo hard.
The Internets, I needs it..
  vrijdag 23 februari 2001 @ 16:13:28 #5
4357 Gadget
En dat is dat!
pi_766967
quote:
Op 23 februari 2001 16:07 schreef Dr_Crouton het volgende:
Het geluid. 2x zo hard.
Haarrrd?... Haaarrrd?.. Bij de marine wordt je pas hard!!!
pi_766993
hoi,
tja de laatste tijd tijd zijn er weer veel erg irritante reclames bij gekomen:
-de vieze dikke man die gaat strippen=adeco the smart compagny
-die man die kruiden gaat verzamelen en de hele tijd jodelalie roept, kent iemand hem???
-euro reclame=waarin van die domme huisvrouwen vragen stellen over de euro, of hun huis meer waard wordt, duuuhhhh!!
-alle maanverband-reclames!!!!!!=verbannen.
Ja ik ben een vrouw maar die reclames zijn NUTTELOOS.
doei
  vrijdag 23 februari 2001 @ 16:46:32 #7
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_767039
Het geluid staat niet twee keer zo hard, is alleen 2x zo intensief....En dus lijkt het harder...Geluid moet ten volle benut worden, hence...

Maar eh, Vizzavi...irritant rotmuziekje...

vrijdag 23 februari 2001 @ 16:47:10 #8
593 sjak
Juffie Bloem
pi_767043
quote:
Op 23 februari 2001 15:42 schreef Keroppi het volgende:

-Lotus WC papier
Dat jongetje wat duidelijk bedoeld is om vertedering op te wekken bereikt bij mij duidelijk het tegenovergestelde effect. Brrr mocht ik ooit kinderen hebben dan hoop ik dat ze niet op deze alien lijken.
En dan ook de redenatie, kinderen gaan WEL op het potje wanneer ze lekker zacht wc papier hebben. Duidelijk gemaakt door iemand zonder kinderen.

Oef, die vind ik zo ontzettend gejat die reclame. Elke keer als ik hem zie denk ik: "Ik vind het gewoon lekker"
Jahoor, het standaard voorbeeld uit alle marketing boekjes is uit de kast getrokken.
Erg origineel
Lekker douchen!
  vrijdag 23 februari 2001 @ 16:48:03 #9
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_767047
quote:
Op 23 februari 2001 16:21 schreef Karlijn het volgende:
-de vieze dikke man die gaat strippen=adeco the smart compagny
Nee man die is leuk
(wel smerig)
pi_767048
Die jodela homo, is da niet van die snoepjes met meestal 13 kruiden?(ik ken het gewoon, ENG)

ik zelf vind dat al die greatest hits of the 80's het meest irritant, ik ken ze GVD al helemaal uit mijn kop...

"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  vrijdag 23 februari 2001 @ 16:49:25 #11
5981 Ettepet
Schrijft veelzeggend weinig
pi_767055
Wat denk je van al die Hannibal-reclames?

Ik wil die film nog zien, en ze gooien je op radio & tv dood met allemaal stukjes uit die film.

Deze zin loopt dood. Deze gaat door...
pi_767080
Die irritante spitting image-poppen van de Edah zijn verschrikkelijk. (Euro, Euro )

Verder erger ik me rot aan Monique v/d Ven met haar gezever over verzekeringen.

Zet bovenstaande tekst op muziek en je hebt gegarandeerd een hit!
pi_767082
quote:
Op 23 februari 2001 16:48 schreef Robino het volgende:
Nee man die is leuk
(wel smerig)
Wou ik net zeggen.
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_767088
quote:
Op 23 februari 2001 16:52 schreef VictorVictor het volgende:
Die irritante spitting image-poppen van de Edah zijn verschrikkelijk. (Euro, Euro )

Verder erger ik me rot aan Monique v/d Ven met haar gezever over verzekeringen.

Mja, zetten ze er ook nog zo'n gast erbij die allang weg is(naam is even ontschoten)
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_767115
Die Edah-reclames zijn echt bagger jah.

En dan die van Mona... "Mijn man had laatst iets nieuws"... flikker op mens!

En die reclame van die vrouw in dat maandverbandpak... vreselijk! Ik haat de kop van dat mens in dat pek echt.

Ach er zijn zoveel slechte reclames.

It is much easier to be critical than to be correct.
  vrijdag 23 februari 2001 @ 17:02:33 #16
10152 Buffie
There is only one
pi_767141
Erger me zelf het meest aan een wandelend inlegkruisje dat aandacht probeert te trekken

Wat een verschrikkelijke reclame, afschieten dat inlegkruisje en de bedenkers ervan

Als chocola een man was, dan zou ik ermee trouwen
pi_767144
quote:
Op 23 februari 2001 16:57 schreef Meneer_Aart het volgende:
En die reclame van die vrouw in dat maandverbandpak... vreselijk! Ik haat de kop van dat mens in dat pek echt.
Die zou ik bijna vergeten!
Zet bovenstaande tekst op muziek en je hebt gegarandeerd een hit!
  vrijdag 23 februari 2001 @ 21:35:53 #18
4354 kwanten
Is goed bezig!
pi_767840
- Werthe's Original, ik weet nog goed toen ik het eerste snoepje enz..

, van die reclame word ik gewoon bijna agressief. zo irritant is die

- Kijk pappa eet nu ook boterham met nutella

- alle tandpasta shampoo's wasmiddelen met dubbele werkingen.. , nee je haar word gevoed van wortel tot punt dankzij de 2 in 1 shampoo. en je was word zeker witter door actieve zuurstof en een tandpasta die niet alleen poetst, maar daarna ook nog beschermd?

hoe dome denken ze dat wij zijn?????

vrijdag 23 februari 2001 @ 21:50:07 #19
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_767862
"Mijn pappa werkt bij de McDonalds."
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_767936
Ik heb een beetje dezelfde mening als de rest...
-Het wandelende maandverband met de onwaarschijnlijk domme blik in de ogen. Daarom eigenlijk ook wel weer grappig.
-De vieze Adecco-man.
-Achterlijke Time-Life music, Hits direct, enzovoort-CD-reclames. Ik kan ze bijna letterlijk opzeggen, en die jaren '80-clip-fragmentjes...Brrrr! Ze denken toch niet dat jongeren die dingen echt gaan bestellen? (Ga naar de Free Record Shop, daar vindt je vrijwel dezelfde.)
-Vizzavi. Je denkt steeds: Wanneer komt de climax nou? En dan komt er zo'n dom muziekje achteraan.
-Alle Postbus 51-spotjes. Het meest irritante: Ze worden altijd ná de eigenlijke reclame gezet. Je denkt: Die reclame is voorbij, en dan komt dat ook nog eens. Aaaaargh!
-'I'm worth it. U toch ook?' Je denkt toch niet dat die sterren echt zo'n goedkope shampoo gebruiken?
-'Kijk mam, hij eet nu ook een boterham Nutella. Maar papa, vindt je die niet lekker meer?' (Veel te blije reclame van minstens 10 jaar oud, aan die kleren te zien. Van dat tè engelachtige jongetje moet ik )
-Kinder Bueno en Kinder Surprise, eigenlijk hetzelfde als die van Nutella. Het komt zo ontzettend fout over, en die nasynchronisatie...
-Tena lady, ook al zo'n '10 jaar geleden'-sfeertje, bovendien te nep-vrolijk.
-Kukident kleefpasta (of hoe die zooi ook mag heten.) Supervrolijk: 'Het voelt alsof ik mijn eigen tanden weer heb!'

Dit zullen er wel genoeg zijn.

pi_768152
quote:
Op 23 februari 2001 22:26 schreef postinggirl het volgende:
-De vieze Adecco-man.
ranziger dan die reclame kan bijna niet
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_768274
quote:
Op 24 februari 2001 00:02 schreef Thetallguy het volgende:
ranziger dan die reclame kan bijna niet
Precies!! Echt afschuwelijk die man, trouwens al die reclames van Adecco, ook met die mannen op de wallen en die vrouw die ligt te baren.

Net of ze zo willen shockeren als destijds "United Colours of Benneton"

tja, verzin er maar eens een.....
pi_768857
Hhhmm...kweenie, maar die reclame van Tarli met die spruitjes, ik weet het niet, maar die werkt mij gewoon op mijn zenuwen. Kan niet tegen die reclame Micchien omdat er geen climax aan zit ofzo....

AARRGGGHGH IK WEET HET NIET

Feeding the world with your good intentions and thinking the best of your fellow man, learning to grovel to the gods of correctness: brought to your knees for that which you stand
  zaterdag 24 februari 2001 @ 19:01:51 #24
7114 incubus
The Cult DIVX king
pi_769515
1.vizavi reclame - zeer irritant omdat dat gsm geluidje een hele dag in je hoofd blijft zitten.
2.nimm 2 - zeer irritant ventje met een nog ergere voice over
3.weet niet meer welk merk auto het was maar in iedergeval het was met het kut nummer van snap - i've got the power en dat 1 min lang
010
pi_769593
De Euro wordt van ons allemaal. Hoeveel Euro is 40 gulden? Tot zo!

De Euro betalen we allemaal.

Maar eigenlijk zie ik bijna geen reclame, ik hoor het alleen maar. Op TV weet ik het meestal wel te ontwijken. Op de radio is er geen ontkomen aan.

Rendementen uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst.

Het antwoord: 18 gulden. 40 gedeeld door 2, en dan min 10%.

I intend to live forever, or die trying.
pi_770956
Iets van twee jaar geleden was er een reclame voor drop op tv. Ze hadden toen een 'hele handige' pocketformaat verpakking uitgevonden. Deze reclame had het meest irritante liedje ever. Wellicht ken je hem nog: drop dat maar lekker in je pocket, dumdumdumdum...
  zondag 25 februari 2001 @ 14:54:01 #27
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_770979
Een aantal van de reclames die hier worden genoemd vind ik wel aardig, juist.

De dikke Adecco-man: geweldig, hoe krijg je die mensen zo gek...

De Tarly-spruitjes: dat meisje is echt he-le-maal goed... de ergernis is echt van die kop af te lezen.

Maar de aller- allerslechtste reclame is van een of andere luchtverfrisser. Let op, wat klopt er niet aan de volgende tekst:

'Een ster van parels baden in een parfum van bloemen. Plots stegen de parels op ...blablabla'

Hier wordt dus een copywriter zwaar voor betaald (overbetaald), dit heeft een mevrouw volkomen kritiekloos ingesproken (die hier ook ZWAAR voor wordt betaald), hier heeft een stapel marketing-managers zijn goedkeuring aan verleend

Enkelvoud en meervoud verwarren, tegenwoordige en verleden tijd door elkaar smijten alsof het slagroom is die moet worden geklopt.

Dit soort mensen zou door mij onmiddellijk op straat worden geflikkerd, maar ja, hun baas is waarschijnlijk net zo met zijn eigen Porsche bezig als alle minkukels die hier ook maar een seconde de hand in hebben gehad.

Wat een kwaliteitsloze zelfingenomen kuttekoppen

Ja inderdaad, V. ja.
pi_771003
Kom op Verbal, niet zeuren over taalgebruik. Op de voorpagina van de Telegraaf stond deze week, in zukke koeieletters (bedankt Peter Blanker):
'Half miljoen landgenoten spreken geen Nederlands'

Nou, dan kant ik ook wel bij Telegraaf gaan werk.

I intend to live forever, or die trying.
  zondag 25 februari 2001 @ 15:09:19 #29
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_771015
Ik heb wel eens gehoord dat als iets overduidelijk meervoud is ("een aantal mensen") het gebruik van de meervoudsvorm nog helemaal niet zo slecht is.
Maar of dat een officiele regel is
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  zondag 25 februari 2001 @ 15:11:04 #30
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_771017
quote:
Op 25 februari 2001 14:54 schreef Verbal het volgende:
Een aantal van de reclames die hier worden genoemd vind ik wel aardig, juist.
Oh, die had ik nog niet eens gezien .
Je gebruikt hier zelf ook de meervoudsvorm!
quote:
Wat een kwaliteitsloze zelfingenomen kuttekoppen
Kuttenkop volgens de Van Dale.

[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 25-02-2001 15:13]

zondag 25 februari 2001 @ 16:00:50 #31
136 V.
pi_771116
quote:
Op 25 februari 2001 15:09 schreef Larissa het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat als iets overduidelijk meervoud is ("een aantal mensen") het gebruik van de meervoudsvorm nog helemaal niet zo slecht is.
Maar of dat een officiele regel is
'Een ster van parels' is enkelvoud... hoe je het ook wendt of keert

V

Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 25 februari 2001 @ 16:04:37 #32
136 V.
pi_771129
quote:
Op 25 februari 2001 15:11 schreef Larissa het volgende:[quote]Op 25 februari 2001 14:54 schreef Verbal het volgende:
Oh, die had ik nog niet eens gezien .
Je gebruikt hier zelf ook de meervoudsvorm!
...en in dit geval geheel correct, lachebekje.
What's your point?
quote:
Kuttenkop volgens de Van Dale.
Ja, ik pak bij elke post een woordenboek of het Groene Boekje

Ik heb het niet over spelling, ik heb het over beroerd taalgebruik van mensen die in riante bakken rijden, maar hun werk niet behoorlijk kunnen doen.

Dit zijn echt zinnen waar mensen op de lagere school onvoldoendes voor halen.

En nu weer on-topic, okee?

V

Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 25 februari 2001 @ 16:51:54 #33
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_771231
quote:
Op 25 februari 2001 16:04 schreef Verbal het volgende:
Ja, ik pak bij elke post een woordenboek of het Groene Boekje

Ik heb het niet over spelling, ik heb het over beroerd taalgebruik van mensen die in riante bakken rijden, maar hun werk niet behoorlijk kunnen doen.

Dit zijn echt zinnen waar mensen op de lagere school onvoldoendes voor halen.

En nu weer on-topic, okee?

V

Jij bent degene die vaak zijn mond vol heeft over taalgebruik van anderen, dan staat het wat vreemd als je zelf spelfouten maakt. En ik beweer nergens dat "een aantal...etc." in de meervoudsvorm gebruiken fout is en ook niet dat "een ster van parels" goed is.

En hoe kan ik nou off topic gaan als ik inga op iets wat jou irriteert in reclame?
Mij irriteert immers verkeerd taalgebruik ook. En voor mij zijn spelfouten daar onlosmakelijk aan verbonden.

Reclames die mij irriteren:

Euroreclames, maandverbandreclames (hebben we blauw bloed ofzo ), Axe-reclames, Soepreclame (hij was een visionair...etc.), "He's the boss" (monsterboard.nl), die reclame waar een klein kindje de schuld krijgt van het knoeien van chocola op mama's blouse etc.

[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 25-02-2001 20:12]

pi_771755
Ik vind die reclame van nimm2 echt om te huilen.
  zondag 25 februari 2001 @ 23:40:33 #35
136 V.
pi_772181
quote:
Op 25 februari 2001 16:51 schreef Larissa het volgende:
Jij bent degene die vaak zijn mond vol heeft over taalgebruik van anderen, dan staat het wat vreemd als je zelf spelfouten maakt.
Van mij mag je 'kuttekop' als spelfout zien. Ik zal (afgezien van in deze zin) nooit 'kuttenkop' gaan schrijven. Echt niet
quote:
En ik beweer nergens dat "een aantal...etc." in de meervoudsvorm gebruiken fout is en ook niet dat "een ster van parels" goed is.
Okee (GB: okay). maar waarom ga je je dan dit:
afvragen?
quote:
En hoe kan ik nou off topic gaan als ik inga op iets wat jou irriteert in reclame?
Daar ging je niet op in, je wilde even prikprik doen.
quote:
Mij irriteert immers verkeerd taalgebruik ook. En voor mij zijn spelfouten daar onlosmakelijk aan verbonden.
Ach, ik ben ook maar een eenvoudige boerenlul die vindt dat kuttekop zien als spelfout een beetje gemierenneuk is. Jij moest er per slot van rekening voor de zekerheid ook effe (GB: even) de Van Dale op naslaan

Maar mijn nederige excuses voor deze grove flater.

Kuttekop

V

Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 25 februari 2001 @ 23:42:44 #36
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_772191
Heel irritant: die hippe reclame van de NS voor nieuwe conducteurs. "Yo man! Check it out!"
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  zondag 25 februari 2001 @ 23:54:33 #37
8369 speknek
Another day another slay
pi_772227
Ja en dan echt met een voice over met steenkolen engels. Sowieso alle reclames waar iemand heel interessant engels lult

PS was dat 'drop maar in je pocket' al twee jaar geleden? waarom zit dat klere deuntje dan nog steeds in m'n kop? Oh ja...

PPS Maandverband reclames zijn niet nutteloos. Iedereen heeft er een hekel aan, maar je moet eens weten hoeveel vrouwen Libresse kopen.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 26 februari 2001 @ 07:50:19 #38
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_772560
(Voordat je gaat mekkeren over off topic gaan: je stelde een vraag dus daar geef ik nog ff antwoord op )
quote:
Op 25 februari 2001 23:40 schreef Verbal het volgende:Okee (GB: okay). maar waarom ga je je dan dit:
afvragen?
Ik vroeg het omdat ik het niet zeker wist. Als ik het zeker zou weten zou ik het niet vragen he?
quote:
Daar ging je niet op in, je wilde even prikprik doen.
Ik had kunnen weten dat je daar zelf slecht tegen kunt. Ik zal het niet meer doen. Vergeef me.
quote:
Ach, ik ben ook maar een eenvoudige boerenlul die vindt dat kuttekop zien als spelfout een beetje gemierenneuk is. Jij moest er per slot van rekening voor de zekerheid ook effe (GB: even) de Van Dale op naslaan
Ik hoef daar eigenlijk de Van Dale niet op na te slaan. Ik keek even of zij inmiddels ook helemaal bijgewerkt waren met de nieuwe spelling. Van mij neem je toch niets aan. Valt me trouwens op dat sommige eigenwijze mensen hun eigen spelfouten als gemierenneuk afdoen en dan ook consequent vertikken om de "nieuwe" spellingregels (die sinds 1995 gelden!) toe te passen.
quote:
Mijn nederige excuses voor deze grove flater.
Kuttekop
V
Gaan we schelden? Ach, ik voel me toch niet aangesproken door fout gespelde verwensingen.
Zeveraar!

[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 26-02-2001 07:55]

maandag 26 februari 2001 @ 08:00:14 #39
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_772566
  maandag 26 februari 2001 @ 11:26:43 #40
136 V.
pi_772947
quote:
Op 26 februari 2001 07:50 schreef Larissa het volgende:
(Voordat je gaat mekkeren over off topic gaan: je stelde een vraag dus daar geef ik nog ff antwoord op )
Is goed hoor
quote:
Ik vroeg het omdat ik het niet zeker wist. Als ik het zeker zou weten zou ik het niet vragen he?
Nee, maar het had dus niet iets te maken met wat ik schreef... zeg maar
quote:
Ik had kunnen weten dat je daar zelf slecht tegen kunt. Ik zal het niet meer doen. Vergeef me.
Joh, ik ben hier zo vaak gecorrigeerd, kan ik best tegen. Ik heb zelfs een keer 'Ik vindt' getypt (shame on me), en dat vind ik echt een spelfout/typo van jewelste. 'Kutte(n)kop' in deze vind ik spijkers zoeken op laag water .
quote:
Ik hoef daar eigenlijk de Van Dale niet op na te slaan. Ik keek even of zij inmiddels ook helemaal bijgewerkt waren met de nieuwe spelling.
Knap van je.
quote:
Van mij neem je toch niets aan.
Nogmaals: je ging eigenwijs ZOEKEN naar fouten in mijn post en -SHOCK HORROR- Verbal schreef kuttekop zonder N. Pffft wat een blunder . EN hij maakte een meervoud/enkelvoud-fout... O NEE, toch niet, gut wat jammer.
En dat vind ik sip.
quote:
Valt me trouwens op dat sommige eigenwijze mensen hun eigen spelfouten als gemierenneuk afdoen en dan ook consequent vertikken om de "nieuwe" spellingregels (die sinds 1995 gelden!) toe te passen.
Ik ga jou het verschil tussen een spelling van 'kuttekop' of het schrijven van 'ik vindt jouw niet aardig' uitleggen. Het eerste vind ik geen fout, ht tweede een dubbele en zware fout.
quote:
Gaan we schelden? Ach, ik voel me toch niet aangesproken door fout gespelde verwensingen.
Jij voelt je toch nooit aangesproken. Ik reageerde idd geïrriteerd. Misschien wat harder dan nodig, maar ik kan HEEEEEEL slecht tegen die nare Farizeeërs-houding van je.
Eerst een beetje gaan zitten zieken, en dan schijnheilig superieur gaan zitten doen.

Je had jezelf de nick Nilfisk moeten geven, want wat kan JIJ zuigen zeg...

Heb je wel vrienden? (vul hier obligate knipoog-smiley in)

V

Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 26 februari 2001 @ 11:35:55 #41
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_772975
quote:
Op 26 februari 2001 11:26 schreef Verbal het volgende:
Jij voelt je toch nooit aangesproken. Ik reageerde idd geïrriteerd. Misschien wat harder dan nodig, maar ik kan HEEEEEEL slecht tegen die nare Farizeeërs-houding van je.
Eerst een beetje gaan zitten zieken, en dan schijnheilig superieur gaan zitten doen.

Je had jezelf de nick Nilfisk moeten geven, want wat kan JIJ zuigen zeg...

Heb je wel vrienden? (vul hier obligate knipoog-smiley in)

V

Over zuigen gesproken, ik heb jou wel eens in een flame-war met iemand gezien waar de honden geen brood van lustten. Je weet wel, met die beeldende beschrijving van je hoe iemand zich anaal moest laten nemen met allerlei schijnheilige van jou erachter. Uiteraard voelde niemand zich geroepen jou een waarschuwing te geven, superieur als jij altijd bent. Die ander kreeg er uiteraard wel een.

Verder ben je altijd bereid commentaar op anderen te geven, maar kun je zelf erg slecht tegen commentaar en dan kom je met kreten als "Farizeeër" als je het met argumenten niet meer afkunt.

En wat bedoel je met Nilfisk? We zijn niet allemaal zo belezen en interessant als jij.

[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 26-02-2001 12:18]

maandag 26 februari 2001 @ 11:37:26 #42
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_772980
quote:
Op 26 februari 2001 11:35 schreef Larissa het volgende:
En wat bedoel je met Nilfisk?
Da's een merk stofzuigers. . En kan dit gezeur even ophouden, van beide kanten graag?
  maandag 26 februari 2001 @ 11:37:38 #43
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_772982
quote:
Op 26 februari 2001 11:26 schreef Verbal het volgende:Ik ga jou het verschil tussen een spelling van 'kuttekop' of het schrijven van 'ik vindt jouw niet aardig' uitleggen. Het eerste vind ik geen fout, ht tweede een dubbele en zware fout.
Het feit dat JIJ dat vindt wil nog niet zeggen dat het volgens de spellingregels dan ineens wel klopt. Maar jij staat blijkbaar boven die regels als ze niet in jouw straatje passen.
Je vond het wel nodig om Arcee te verbeteren met "Merels plaatje". Maar ja, DAN is het natuurlijk ineens een grapje.
Dringt blijkbaar nog steeds niet tot je door dat die verbetering van dat "kuttekop" van mij ook een grapje was. Nee, als het tegen JOU gericht is dan moet het ineens allemaal serieus opgevat worden.

P.S. Valt me trouwens op dat Arcee en ik onderling wel grapjes kunnen maken over spelling. Ik ben er ten onrechte vanuit gegaan dat jij ook humor hebt.

[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 26-02-2001 12:22]

maandag 26 februari 2001 @ 11:38:25 #44
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_772989
quote:
Op 26 februari 2001 11:37 schreef Zanderrr het volgende:
Da's een merk stofzuigers. . En kan dit gezeur even ophouden, van beide kanten graag?
Bemoei je er niet mee joh!
pi_773003
go zanderrr, go!!!!

bemoei je er mee tot je een ons weegt

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
  maandag 26 februari 2001 @ 11:43:44 #46
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_773009
Zonde van m'n tijd. Een leuk topic naar de sodemieter door 'anal-retentive' gezeur over spelling.
  maandag 26 februari 2001 @ 12:07:58 #47
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_773086
Nog meer irritante reclames:

Die van de NS, van die controleurs. Dat je eerst een soort James Bond-film ziet en dan "starring..etc.in de rol van hun leven!"

En van dat gezin (van Robert ten Brink), waar die kinderen dan zeggen "Ja maar, pap, het gaat niet om het winnen..."

maandag 26 februari 2001 @ 12:08:02 #48
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_773088

[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 26-02-2001 12:15]

maandag 26 februari 2001 @ 12:20:09 #49
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_773108
quote:
Op 26 februari 2001 11:43 schreef Zanderrr het volgende:
Zonde van m'n tijd. Een leuk topic naar de sodemieter door 'anal-retentive' gezeur over spelling.
He ja! Ik ga zo eten. Dan moet ik gelijk weer aan de beeldende beschrijving van Verbal denken die hij eens maakte.

[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 26-02-2001 12:21]

maandag 26 februari 2001 @ 12:30:33 #50
136 V.
pi_773143
Zorry Zanderrr

Je hebt helemaal gelijk

Op mijn plek gezet in mijn eigen forum.

Wil je Film & Muziek erbij doen?

V

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 26-02-2001 12:33]

Ja inderdaad, V. ja.
pi_773250
De ergste reclames zijn de tellsell reclame's

Koop nu en je krijgt er gratiis dit bij en dat bij voor maar 599,99 +verzendskosten(dit staat er dan heeeeeeel klein naast)

Tering reclames!!!

maandag 26 februari 2001 @ 13:07:09 #52
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_773254
"En met onze dertig dagen niet goed-geld terug garantie loopt u geen enkel risico!"
.
.
.
.
.
.
.
(28 dagen levertijd...)
  maandag 26 februari 2001 @ 13:14:19 #53
136 V.
pi_773273
quote:
Op 26 februari 2001 13:07 schreef Zanderrr het volgende:
(28 dagen levertijd...)
LOL
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 9 maart 2001 @ 11:04:22 #54
7114 incubus
The Cult DIVX king
pi_805723
die van zinloos geweld, ik zap dan meteen over. vooral die stem met"zie ook www.zinloosgeweld.nl"hadden ze niet iets beters kunnen verzinnen
010
  vrijdag 9 maart 2001 @ 13:40:53 #55
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_806153
*United Colors of Benetton
*Vizzazi
*maandverband
*nutella, kinder surprise en vergelijkbare troep met zo'n schattige kindertjes dat je ervan moet kotsen.
*zinloos geweld
*van enkele jaren terug: eerst 10 seconden klassieke muziek, dan een hard trompetterende olifant

En idd, dat skyhigh-volume

Op de radio: i see you too .nl

Down[br]Under
pi_806199
quote:
Op 23 februari 2001 17:02 schreef Buffie het volgende:
Erger me zelf het meest aan een wandelend inlegkruisje dat aandacht probeert te trekken

Wat een verschrikkelijke reclame, afschieten dat inlegkruisje en de bedenkers ervan

Die is geniaal! Ik had graag dat inlegkruisje willen zijn. Ik had die reclame willen bedenken. Hij is zo goed.
anjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanja
  zondag 11 maart 2001 @ 14:57:29 #57
136 V.
pi_813103
quote:
Op 09 maart 2001 13:57 schreef ~Anja~ het volgende:
Die is geniaal! Ik had graag dat inlegkruisje willen zijn. Ik had die reclame willen bedenken. Hij is zo goed.
Mee eens... ik vind hem ook bijzonder grappig
Ja inderdaad, V. ja.
pi_813163
Die reclame van Colgate herbs is ook echt een ramp.
  FOK!fossiel zondag 11 maart 2001 @ 21:38:22 #59
1455 Keroppi
kool kikker
pi_814115
whaaah die is echt WALGELIJK!
Chick on a mission
  zondag 11 maart 2001 @ 22:48:35 #60
9733 blackno1
Ook hallo...
pi_814333
quote:
Op 26 februari 2001 13:06 schreef Elroyb het volgende:
De ergste reclames zijn de tellsell reclame's

Koop nu en je krijgt er gratiis dit bij en dat bij voor maar 599,99 +verzendskosten(dit staat er dan heeeeeeel klein naast)

Tering reclames!!!

Neeeeee! Dit zijn zeer vermakelijke reclames!!
Ik lach me hier altijd een breuk om! Geweldig gewoon!
ladiela
pi_814397
Wat is er toch gebeurd met die geweldige mentos spotjes?
Die waren zo slecht dat ze weer leuk werden.

Vooral de vondst om door middel van vermomming (het stelen van een haarband) backstage bij een rockconcert binnen te komen.
Ook de brutaliteit om een auto op te tillen vond ik geniaal bedacht, ik zie daar een reclamebureau wel een weekje op studeren.

Wat was de kreet ook alweer? The fresh one, met de duim omhoog?

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
  zondag 11 maart 2001 @ 23:28:57 #62
9733 blackno1
Ook hallo...
pi_814500
quote:
Op 11 maart 2001 23:03 schreef the-O het volgende:
Wat is er toch gebeurd met die geweldige mentos spotjes?
Die waren zo slecht dat ze weer leuk werden.

Vooral de vondst om door middel van vermomming (het stelen van een haarband) backstage bij een rockconcert binnen te komen.
Ook de brutaliteit om een auto op te tillen vond ik geniaal bedacht, ik zie daar een reclamebureau wel een weekje op studeren.

Wat was de kreet ook alweer? The fresh one, met de duim omhoog?

Neen
Het was: Mentos: The freshmaker(s)
En idd die reclames waren altijd erg leuk!!
ladiela
  zondag 11 maart 2001 @ 23:29:51 #63
9554 smaug
boventoon
pi_814505
Maar wie is die man die elke zondag het vlees snijdt.

Da's je vader idioot.

lust je nog peultjes
pi_815397
quote:
Op 11 maart 2001 15:22 schreef zodiakk het volgende:
Die reclame van Colgate herbs is ook echt een ramp.
Is een duitse reclame, moet je eens naar een reclameblok van RTL+ kijken...zie je tientallen van zulk soort reclames voorbij komen...Kindersurprise reclames zijn ook om te
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_815523
quote:
Op 11 maart 2001 23:29 schreef smaug het volgende:
Maar wie is die man die elke zondag het vlees snijdt.

Da's je vader idioot.

Eind dit jaar komt de nieuwe vuurwerkcampagne van SIRE. Het idee is om oude campagnes aangepast terug te laten komen voor een nog beter effect.

Wie is toch die man met die stompjes die op zondag zo onhandig met het vlees staat te hannessen?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')