quote:Inderdaad, ik doe met je mee maar gooi er wel een blokje ijs in.
Op woensdag 25 juni 2003 22:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dubbele Whiskey zonder ijs graag en geef de rest ook wat. Tering wat was dat tennis spannend
dienstmededeling voor mitt: neem even contact met mij op via ICQ of mail?
quote:Zeg dat het niet waar is.....
Op woensdag 25 juni 2003 22:57 schreef golfer het volgende:[..]
quote:Gaat nergens over volgens golfer.
Op woensdag 25 juni 2003 23:01 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Zeg dat het niet waar is.....
Sorry Mitt.
Had het je gegund.
Er gebeuren duistere dingen achter de schermen in dit cafe, brommers kiek'n zeker?
quote:Nee, in de zin dat ik geen biologische zoon heb.
Op woensdag 25 juni 2003 20:31 schreef Doc het volgende:
Maar SCH, heb jij nou een zoon?
Ja, in de zin dat ik een soort pleegkind van tien jaar heb, een jongen met autistische stoornissen, waar ik veel tijd mee doorbreng en waar ik dus een deel van de zorg voor draag omdat zijn ouders niet voor hem kunnen zorgen en zijn oma, bij wie hij woont, het niet alleen aan kan.
Het is een geweldig joch!!!
In een ander topic heb ik hem ietwat geforceerd 'mijn zoon' genoemd omdat daarin net werd gedaan dat je alleen maar iets van een bepaald thema kon begrijpen als je zelf kinderen had.
quote:Okay ..
Op woensdag 25 juni 2003 22:57 schreef golfer het volgende:[..]
Inderdaad, ik doe met je mee maar gooi er wel een blokje ijs in.
maar ik eerst ff doesjen...misschien dat ik nog beetje rustig word daardoor
quote:Top van je!
Op woensdag 25 juni 2003 23:21 schreef SCH het volgende:Nee, in de zin dat ik geen biologische zoon heb.
Ja, in de zin dat ik een soort pleegkind van tien jaar heb, een jongen met autistische stoornissen, waar ik veel tijd mee doorbreng en waar ik dus een deel van de zorg voor draag omdat zijn ouders niet voor hem kunnen zorgen en zijn oma, bij wie hij woont, het niet alleen aan kan.
Het is een geweldig joch!!!In een ander topic heb ik hem ietwat geforceerd 'mijn zoon' genoemd omdat daarin net werd gedaan dat je alleen maar iets van een bepaald thema kon begrijpen als je zelf kinderen had.
mail back golfer
tis toch al rustig
quote:Hoe zal ik deze woei
Op donderdag 26 juni 2003 00:34 schreef mitt het volgende:
woei tijd om te gaantis toch al rustig
quote:Trusten!
Op donderdag 26 juni 2003 01:01 schreef olavski het volgende:
11 .....
Bed roept
quote:Top! Heb hier altijd zielsveel respect voor, voornamelijk waarschijnlijk omdat ik van mijzelf weet dat ik dit nooit zou kunnen opbrengen...
Op woensdag 25 juni 2003 23:21 schreef SCH het volgende:[..]
Nee, in de zin dat ik geen biologische zoon heb.
Het is een geweldig joch!!!In een ander topic heb ik hem ietwat geforceerd 'mijn zoon' genoemd omdat daarin net werd gedaan dat je alleen maar iets van een bepaald thema kon begrijpen als je zelf kinderen had.
Mag ik nog een slaapmutsje, of heb ik WEER ingebroken?
tot morgen!
quote:Aha, niet ingebroken dus... Vond het ook al zo vreemd zo zonder alarm..
Op donderdag 26 juni 2003 01:46 schreef just me het volgende:
* just me heeft genoeg slaapmutsjes gehad na de vergadering en gaat lekker slapentot morgen!
Weltrusten!
quote:Ik sluit me aan bij Da_Sandman.
Op woensdag 25 juni 2003 23:21 schreef SCH het volgende:[..]
Nee, in de zin dat ik geen biologische zoon heb.
Ik heb hier ook zeer veel respect voor
Kunnen we een keer mailen ?
quote:Ik mail ook wat af met sommige mensen en delete ook nogal wat, maar SCH is oké.
Op donderdag 26 juni 2003 02:30 schreef tong80 het volgende:
SCH ik ben al meer dan 2 uur aan het typen. Ik druk steeds op delete.Kunnen we een keer mailen ?
Jij trouwens ook, hoewel je de laatste tijd niet zoveel mail van mij hebt gehad.
Ik breng je binnenkort wel weer op de hoogte van het e.e.a. als je dat al niet via "ander kanalen" hebt vernomen.
quote:Ik wilde steeds iets posten n.a.v SCH. Maar het is te persoonlijk voor een openbaar forum. Ik twijfelde.
Op donderdag 26 juni 2003 02:39 schreef golfer het volgende:Ik breng je binnenkort wel weer op de hoogte van het e.e.a. als je dat al niet via "ander kanalen" hebt vernomen.
quote:Ik mail binnenkort wel weer.
Op donderdag 26 juni 2003 02:45 schreef tong80 het volgende:Ik wilde steeds iets posten n.a.v SCH. Maar het is te persoonlijk voor een openbaar forum. Ik twijfelde.
Vandaar. Maar wij moeten ook eens bij lullen.
Want al die maitresses komen steeds hierlangs vanwegen die virus die ik via jou in m'n mailbox kreeg.
Overigens blijft SCH oké.
ook al houdt ie van poezen en moet jij jouw persoonlijke dingetjes maar lekker voor ons/paar mensen houden.
Trusteh allemaal en tot straks.
quote:*checkt profiel van golfer*
Op woensdag 25 juni 2003 22:19 schreef golfer het volgende:[..]
Gecondoleerd!
Je behoort nu ook bij dat trieste kansloze, geen leven leidende clubje.
Aantal posts op forum 21155
Hé jij bent nog kanslozer dan mij
En bedankt voor de reacties maar vergeet niet dat naast dat ik uiterst nobel ben het ook vooral voor mezelf doe, omdat ik het geweldig vind, er veel van leer en het 'gemis' van een kind een beetje sublimeer.
Mailen is okay Tong.
Aleeen SCH nu drukke dag heeft en morgenochtend vroeg naar la douce vertrekt, dus het zal met enige vertraging zijn.
jaap@heerenveen.org
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |