quote:Dat zit er ook achter natuurlijk
Op woensdag 25 juni 2003 09:26 schreef mitt het volgende:
jeetje..alsof ie nooit meer terugkomt
quote:wel dan?
Op woensdag 25 juni 2003 09:26 schreef mitt het volgende:
jeetje..alsof ie nooit meer terugkomt
quote:Dat is nog altijd een stuk beter dan ik het er gisteren vanaf bracht.
Op woensdag 25 juni 2003 07:18 schreef just me het volgende:31.. ik heb vreselijk slecht staan putten en dat heeft punten gekost!!
stortte helemaal in op de 2e negen
quote:Ik hoor liever het accent van Sluiter dat dat misselijkmakende toontje van Froger en zijn streekgenoten.
Op dinsdag 24 juni 2003 23:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Hij weet idd meer van tennis af dan van voetbal..
En dat. accent
.
Maar goed, wat is er mooier dan de mooie tongval van Ruudje van Nistelrooij...
quote:Zoveel data past niet in 1 post.
Op woensdag 25 juni 2003 12:53 schreef Dylan Dog het volgende:Maar goed, wat is er mooier dan de mooie tongval van Ruudje van Nistelrooij...
quote:hoop dat je weer bent bijgekomen op de 19e, maar wel balen voor je dat het niet zo gegaan is zoals ik voor je gehoopt had!!
Op woensdag 25 juni 2003 09:37 schreef golfer het volgende:[..]
Dat is nog altijd een stuk beter dan ik het er gisteren vanaf bracht.
stortte helemaal in op de 2e negen
JustMoeder gaat zo Junior ophalen, ben benieuwd hoe een dagje werken in de kassen hem bevallen is
quote:Dat meen je niet.. je neem SCH nu in eens serieus..??
Op woensdag 25 juni 2003 16:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Wil ik ook niet. Je gaat alleen niet in op men post. Geloof dat SCH daar ook al last van had in dit topic. Vreemd...
quote:nee natuurlijk niet, ik was alleen een beetje door men goede argumenten heen
Op woensdag 25 juni 2003 16:44 schreef Frenkie het volgende:[..]
Dat meen je niet.. je neem SCH nu in eens serieus..??
quote:Kom op, tandje bij hoor!
Op woensdag 25 juni 2003 16:51 schreef methodmich het volgende:
Waarom moet je SCH niet serieus nemen dan??
quote:Dat laat ik wel over aan zijn man/vriendje.
Op woensdag 25 juni 2003 16:51 schreef methodmich het volgende:
Waarom moet je SCH niet serieus nemen dan??
quote:Paar biertjes later en een maaltijd erna in het clubhuis deden wonderen.
Op woensdag 25 juni 2003 15:24 schreef just me het volgende:
hoop dat je weer bent bijgekomen op de 19e, maar wel balen voor je dat het niet zo gegaan is zoals ik voor je gehoopt had!!
quote:Zwaar werk, lijkt mij dat. Beviel het?
JustMoeder gaat zo Junior ophalen, ben benieuwd hoe een dagje werken in de kassen hem bevallen is
quote:dit is ook niet helemaal serieus bedoeld geloof ik
Op woensdag 25 juni 2003 16:56 schreef methodmich het volgende:
Ach, ik vind de man voetbalinhoudelijk best serieus te nemen hoor. Hij heeft een aparte benadering, maar goed...
quote:Het heeft waarschijnlijk bijgedragen aan zijn kennis van het Roemeens/Bulgaars en hij weet nu waar ie z'n paspoort kan laten vervalsen.
Op woensdag 25 juni 2003 15:24 schreef just me het volgende:JustMoeder gaat zo Junior ophalen, ben benieuwd hoe een dagje werken in de kassen hem bevallen is
Denk ik
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 17:08 schreef SCH het volgende:
quote:LOL tis een vrij groot bedrijf in De Lier en ik heb hem nog iet gehoord over Roemen of Bulgaren, wel over studenten uit Delft en ik weet niet wat erger is
Op woensdag 25 juni 2003 17:10 schreef DIGGER het volgende:[..]
Het heeft waarschijnlijk bijgedragen aan zijn kennis van het Roemeens/Bulgaars en hij weet nu waar ie z'n paspoort kan laten vervalsen.
Denk ik
Het was niet zo zwaar als hij verwacht had (kanjer dat kind van mij!!) zag er niet uit en ik hoop dat de waspoederreclame waarmaakt wat die beloofd!
Vanavond vergadering over mijn voetbalkamp over 1,5 week met 61 hooligannetjes en leiding.
quote:Haha, wat ga je er leuk serieus op in!
Op woensdag 25 juni 2003 17:13 schreef methodmich het volgende:
Zijn benadering van het spel heeft zijn charme, hoor Da_Sandman. Bovendien is een authentieke Heerenveen supporter altijd leuk!
quote:Uiteraard.. Serieuze kroegpraat.
Op woensdag 25 juni 2003 17:15 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Haha, wat ga je er leuk serieus op in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |