quote:jaja, das heel fijn om te weten.
Op dinsdag 24 juni 2003 23:21 schreef BernieEcclestone het volgende:
Als alles goed gaat bij Minardi start ons Joske Zondag voor de 100ste x in een F1 GP
Nu nog een paar puntjes voor Jos om het feest compleet te maken,al moeten er dan wel eerst 12 andere auto's uitvallen wil dat gebeuren
Maargoed wie weet verzamelt ie wel wat punten je weet het nooit natuurlijk.
Ja, cewl circuit wel ook. Zullen wel weer veel nederlanders gaan kijken ook, met de afwezigheid van belgie dit jaar. Jammer alleen dat je daar zo ver van de baan af zit in vergelijking met andere circuits.
Ben wel benieuwd wat het weer gaat worden. Schumi is de laatste wedstrijden op dreef, hoop zelf ook dat iemand voor een verrassing kan gaan zorgen, met een beetje geluk Alonso. En duimen voor Jos, al heb ik er niet echt veel vertrouwen in. Een paar individuele mooie acties en uitrijden zou al een hele prestatie zijn.
Maar dit zie ik niet gebeuren, hooguit zullen ze wat onderdelen van de A23 gaan gebruiken voor de Minardi.
Anyway mijn top drie,
1 - M. Schumacher
2 - Montoya
3 - Alonso
Ik hoop echter dat Kimi gaat winnen, alleen ik vrees dat de huidige Mclaren zijn beste tijd wel heeft gehad. En de nieuwe Mclaren komt pas in Silverstone, als alles tenminste goed gaat.
En Jos in de punten!! tijdens de vorige Grandprix greep hij net naast de punten, nou dan moet het nu maar tijdens zijn 100e Grandprix gebeuren !
quote:Misschien 11, als Wilson blijft rijden.
Op dinsdag 24 juni 2003 23:21 schreef BernieEcclestone het volgende:
Als alles goed gaat bij Minardi start ons Joske Zondag voor de 100ste x in een F1 GP
Nu nog een paar puntjes voor Jos om het feest compleet te maken,al moeten er dan wel eerst 12 andere auto's uitvallen wil dat gebeuren
quote:http://wetter.rtl.de/index_formel1.html
Op dinsdag 24 juni 2003 23:56 schreef Atreidez het volgende:
Als ik de weersberichten mag geloven ziet het er niet naar uit dat t gaat regenen
52% kans op regen, van mij mag het gaan regenen
Beetje lullig voor mijn oom, maar goed die moet dan maar een regenpak mee nemen
quote:lol
Op woensdag 25 juni 2003 00:00 schreef -Hans- het volgende:[..]
http://wetter.rtl.de/index_formel1.html
52% kans op regen, van mij mag het gaan regenen
Beetje lullig voor mijn oom, maar goed die moet dan maar een regenpak mee nemen
ik denk dat der meister wint
alonso 2
en een williams/mclaren coureur 3
quote:Niet alleen voor Jos trouwens. Nurnberg zonder regen is toch wel snel een vrij saaie GP.
Op woensdag 25 juni 2003 10:39 schreef Atreidez het volgende:
RegenMaja, op de andere site zeiden ze dus wat anders. 5 dagen van te voren zal het ook wel allemaal natte vingerwerk zijn, maar het zou wel ff goed uitkomen!
Ik verwacht veel van Button dit weekend.
De enige leuke bocht voor de coureurs is de snelle linker na de Dunlop hairpin.
Jammer want er was een tijd dat onze Duitse vrienden de prachtigste circuits aanlegden.
quote:Bedenk het me ook net pas, maar ze hebben natuurlijk dat nieuwe stuk na start/finish. Dat stuk heeft wel wat en de 1e ervan is een inhaalpunt....al vind Montoya dat Coulthard daar niet mag inhalen
Op woensdag 25 juni 2003 11:33 schreef VrouwenVocht het volgende:
Deze baan mogen ze van mij wel schrappen. Het is er saai, geen sfeer doordat het publiek veel te ver van de baan zit, te traag, te nieuw en er valt niet in te halen...De enige leuke bocht voor de coureurs is de snelle linker na de Dunlop hairpin.
Jammer want er was een tijd dat onze Duitse vrienden de prachtigste circuits aanlegden.
Was wel leuk. Voor het eerst dat ik op zo'n groot autocircuit geweest ben.
Was jammer genoeg niet met races maar wel leuk
Top 3
Schumacher
Raikonen
Alonso
Kreeg je ook niet echt waar voor je geld als je er op de tribune zat
quote:Mwoah, op zn debuut sneller dan Heidfeld en vorig jaar op het podium..uiteraard kansloos tegen de twee Ferrari's voor hem.
Op woensdag 25 juni 2003 14:01 schreef erikh het volgende:
Ik denk dat schumacher alonso en ralf schumacher de top 3 zullen vormen. Raikonnen 5 denk ik. Het lijkt me geen circuit voor raikonnen, vraag me neit waarom zo'n gevoel heb ik gewoon
Villeneuve.. in de punten zal wel leuk zijn
quote:20,8 om precies te zijn.
Op woensdag 25 juni 2003 13:44 schreef Atreidez het volgende:
Nurnburgring is toch ooit het langste f1 circuit geweest met iets van 30 km lengte voor 1 rondjeDat was pas een tijd
![]()
Kreeg je ook niet echt waar voor je geld als je er op de tribune zat
![]()
Gevolgd door het oude Spa met 14,4...
Zucht, de tijd van de echte mannen ipv die verwende snotapen van tegenwoordig.
Jos, ik duim voor je
Het nieuwe circuit is volgens mij het saaiste van de huidige tournee.
quote:my toughts exactly!
Op woensdag 25 juni 2003 11:33 schreef VrouwenVocht het volgende:
Deze baan mogen ze van mij wel schrappen. Het is er saai, geen sfeer doordat het publiek veel te ver van de baan zit, te traag, te nieuw en er valt niet in te halen...De enige leuke bocht voor de coureurs is de snelle linker na de Dunlop hairpin.
Jammer want er was een tijd dat onze Duitse vrienden de prachtigste circuits aanlegden.
quote:heb je een link ergens naar dat filmpje?
Op woensdag 25 juni 2003 16:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Jaaa, dat oude circuit van de Nürburgring, dat was nog eens een echt circuit. Levensgevaarlijk ook, helaas. Er bestaat een prachtig filmpje van een gifgroene porsche carrera uit de vroege jaren '70 die in een bijna constante vierwildrift over het circuit raast en ook af en toe met alle vier wieltjes van de grond komt. Erg gaaf om te zien.Het nieuwe circuit is volgens mij het saaiste van de huidige tournee.
quote:Verrekijker mee?
Op woensdag 25 juni 2003 21:45 schreef SimtekF1 het volgende:
Bullshit dat er nix gebeurd.
Ben er in 2000 geweest en heb echt een super race gezien, erg vet en veel actie.
Ik ga er zondag weer heen, beterzz.
en ik ga weer even terug in de geschiedenis van de NURBURGRING, deze GP heeft natuurlijk de geweldige historie vanwege de nordschleife. oftewel de groene hel er werd met de sigarenkistjes over 23km landweggetjes en tussen boerderijen doorgesjeesd of het een lieve lust was.
Dit was ook de GP waarbij Nikki lauda bijna om het leven kwam doordat hij crashte met zijn ferarri in 1976.
Het moderne oftewel huidige GP circuit wordt pas weer vanaf 1995 aangedaan door het snelste circus van Bernie Eccelstone die nu weer mee mag vergaderen met de teambazen.
Als we even terug gaan naar die koude november in 1995:
Het is inmiddels al weer 10 jaar geleden dat men hier voor het laatst is geweest in 1984 en 1985 was men hier ook al geweest voor de GP van duitsland maar Bernie eccelstone vond het toch beter om maar op de Hockenheim ring de Duitse GP te gaan houden, en nu 10 jaar na dato is men terug voor een 2e gp in Duitsland dit maal onder de noemer gp van Europa
Het is erg koud in de Duitse eifel, men komt net terug uit estoril en nu doet men de laatste Europese gp van het jaar aan, en de duitser schumacher is natuurlijk de favoriet.
Pole position is er voor David Coulthard voor Damon Hill en michael schumacher staat op een 3e plek .
Op de zondag moet de warm-up uitgesteld worden vanwege laaghangende bewolking oftewel mist een ongebruikelijk iets in de F1.
Op de zondag zien we wat 1 van de mooiste races van het seizoen 1995 genoemd mag worden, Schumacher verschalkt Hill in de eerste bocht en sluit aan bij DC. De baan is nog nat en opdrogend, en bijna alle coureurs rijden op regenbanden, terwijl Alesi op Slicks rondrijdt, en na de pitstops van iedereen vindt hij zichzelf terug op een mooie 1e positie, en met Hill uit de weg (gecrashed door eigen toedoen) ligt Schumacher op een mooie 2e plaats en met deze 6 punten genoeg punten om ver uit te lopen op Damon Hill
Maar dan gebeurd er iets in de cockpit van de duitser, hij weet dat Hill uit de weg is, en weet dat ie thuis rijd, en veilig is, maar toch vraagt hij over de boordradio aan Ross Brawn hoever alesi voor ligt.
Brawn probeert het Schumacher uit zijn hoofd te praten dat het gat van 15 ronden en 15 seconden te veel is voor de Duitser maar hij wil er niets van weten, en waar hij het vandaan haalt weet geen mens, maar hij set het op een gassen, en loopt zienderogen in op de fransman. Dan in de 1 na laatste ronde in de veedol chicane weet Schumacher dat hij nog maar 1 kans heeft, de vorige is al mislukt, dan in een do or die actie zet hij de B195 naast de scharlaken bolide van Alesi die kan kiezen, crashen of 2e, hij kiest voor het laatste en de grote held is Schumacher.
In de persco verklaard hij ik dacht ik moet voor de duitsers winnen, voor mijn gevoel heb ik hier vandaag de titel gewonnen, ik moet nog 3 punten, dus dat is 3 6e plaatsen uit de laatste 3 gps een week later wordt schumacher de jongste 2voudig wereldkampioen ooit.
1996: een jaar later heeft men van deze race de 1e gp van europa gemaakt, de koude van november beviel toch niet zo goed, Jos komt naar de nurburgring nadat hij in Argentinië op een hele mooie strakke manier de McLaren van DC heeft uitgeremd voor de 6e plek, en Tom Walkinshaw heeft arrows overgenomen van jackie oliver, de toekomst ziet er op dat moment rooskleurig uit
de pole position is er voor kampioenschapsleider Damon Hill, de 2e plek is er voor Villeneuve, die weer voor de ferarri van regerend wereldkampioen schumacher staat.3e op de Grid.
De race word de eerste overwinning van de canadees jaques villeneuve, verstappen speeld in de race geen grote rol van betekenis en valt ook uit met versnellingsbak problemen.
Michael Schumacher word in de Ferarri voor zijn thuispubliek mooi 2e, deze 2e plaats wordt gevierd als ware het een overwinning. En 3e was nog voor david Coulthard.
1997: broedermoord
we zijn weer terug in september, de 28e welte verstaan en dit maal heet de race de gp van luxemburg en ditmaal omdat dat weer gunstig is vanwege de tabaks reclame.
Dit was ook de eerste gp die ondergetekende voor het eerst live bij mocht wonen. En het werd de 100e van michael schumacher.
O dit moment is het kampioenschap in een vergevorderd stadium en Schumacher staat 1 puntje voor op villeneuve, en met nog 3 races te gaan is het beide heren aangelegen om goed te presteren.
De pole is er voor Mika Hakkinen (zijn eerste) en naast hem staat villeneuve, en op de 5e positie vinden we Schumacher pas terug.
De start wordt een drama voor heel Duitsland en Italië Broer Ralf raakt fisicella in de jordan (teamgenoot) en raakt vervolgens de ferarri van zijn broer, beiden uit de strijd. Het is dat ik het met beide ogen gezien heb, maar de tribunes liepen half leeg, de andere helft van de Duitsers bleef zitten omdat de beide McLarens als het ware vlogen over het thuiscircuit van Mercedes, maar toen halverwege de race begaven in 1 ronde tijd beide mercedesen de geest, schande in de eifel en villeneuve die niet van zich heeft doen laten spreken in die race kreeg de leiding en de winst in de schoot geworpen, 10 in plaats van 4 punten, en zijn directe concurrent Schumacher 0. Jos reed een onopvallende race en viel in de 51e ronde uit met een kapotte motor, nadat hij zich had gekwalificeerd op een 21e en voorlaatste plaats.
1998: de beste race van Hakkinen??
Het is wederom eind september de 27e en weer zijn we in Luxemburg
Het is de 150e van alesi
Het kampioenschap gaat nu tussen Schumacher en Hakkinen. Na het debacle in België heeft Schumacher in monza weer dure punten ten opzichte van Hakkinen gewonnen en ze staan gelijk in het WK 80 om 80
En dit maal zijn er nog maar 2 races te rijden inclusief deze,
Het weekend begint te mooi voor michael, hij traint pole, en naast hem op de grid staat zijn teamgenoot Irvine, Hakkinen staat pas op de 3e plek verstappen vinden we terug op de 18e positie in de steward.
In de race lijkt er in de beginfase niets aan de hand, maar de fin lijkt wel ontketend, en stoomt op richting Irvine en gaat die ook vrij snel voorbij in de veedol chicane, en gaat dan richting de staart van de Ferrari om die middels pitstops voorbij te gaan.
Hakkinen wint voor Schumacher en DC Irv wordt 4e. Hakkinen, heeft nu 4 punten voorsprong, en heeft het zelf niet meer in handen, iets wat hij niet gewend is.. Jos verstappen finished de race op een 13e positie op 11 ronden.
1999: tja
Geen Jos, Geen Schumacher, Mika heeft wel wat weerstand van Irvine, en Salo breekt niet echt potten in de Ferrari waarom zouden we deze race gaan kijken, maarja het is zondagmiddag weinig te doen laten we toch maar gaan kijken
Opmerkelijk is het wel dat met nog 3 races te gaan we nu op papier 4 kanshebbers hebben voor de titel, Hakkinen, Irvine, Frentzen en DC.
Tijdens de kwalificatie is de baan nat, maar droogt op, dat betekend dat Frentzen op pole staat, voor DC en Hakkinen Irvine vinden we terug op de 9e plaats, en Salo staat 12 Herbert staat op de 14e plek.
Tijdens de start gebeurt hetgeen waar iedereen voor vreest in de F1, de wagen van diniz slaat over de kop, en de rollbar breekt af, en beland op Zn kop in het gras..
Diniz is gelukkig niet gewond, en houd er verder niets aan over.
Verder lijkt er niets aan de hand, frentzen rijdt weg, en iedereen volgd in zijn spoor (nadat de safetycar is verdwenen) totdat het gaat regenen, frentzen en DC rijden door, terwijl Hakkinen regenbanden gaat halen, dit was de verkeerde keus, omdat het na 4 ronden alweer droog is. Bij Irvine gaat er vanalles mis, hij besluit op het laatste moment om toch maar droogweer banden te laten monteren, maarja, waar liggen die verekte dingen.. het zag er knullig uit bij het team van Ferrari en deed denken aan de tijden van berger en alesi.
Toen vielen de koplopers bij de bosjes uit, Frentzen, DC, Ralf en Fisicella en dan ligt er een steward aan de leiding. En wint de race voor trulli en barichello, 4e wordt Ralf voor hakkinen en gene.
quote:dit heb je uit Formule 1
frentzen en DC rijden door, terwijl Hakkinen regenbanden gaat halen, dit was de verkeerde keus, omdat het na 4 ronden alweer droog is. Bij Irvine gaat er vanalles mis, hij besluit op het laatste moment om toch maar droogweer banden te laten monteren, maarja, waar liggen die verekte dingen..
quote:ok, bronvermelding, de jaaroverzichten van de Formule 1!! (maar het meeste uit mn hoofd) maar in '99 gebeurde zo veel.
Op donderdag 26 juni 2003 12:37 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
dit heb je uit Formule 1
moet 2000 2001 en 2002 ook nog doen.
quote:Dat was een regenrace
Op woensdag 25 juni 2003 21:45 schreef SimtekF1 het volgende:
Bullshit dat er nix gebeurd.
Ben er in 2000 geweest en heb echt een super race gezien, erg vet en veel actie.
Ik ga er zondag weer heen, beterzz.
quote:maakt niet uit hoor
Op donderdag 26 juni 2003 13:10 schreef johnplayer het volgende:[..]
ok, bronvermelding, de jaaroverzichten van de Formule 1!! (maar het meeste uit mn hoofd) maar in '99 gebeurde zo veel.
moet 2000 2001 en 2002 ook nog doen.
maatr wel een goed stukje petje af
quote:Hehe nou kun je geinen maar ik heb er wel 1 nodig ja.
Op donderdag 26 juni 2003 01:20 schreef Atreidez het volgende:[..]
Verrekijker mee?
Riert>> Idd, daar hebbie gelijk in.
Erg mooie race toen, Verstappen viel toen uit en liep 10 meter voor ons langs, dat was wel erg strak.
Hopelijk regent het zondag weer, maar volgens mij zou het alleen bewolkt zijn.
quote:2 dagen geleden voorspelden ze regen, maar dan alleen voor zondag. Nu voorspellen ze regen voor morgen, zaterdag, en voor ma di en wo zelfs zware buien.. Kans lijkt me best groot dat er een buitje kan vallen op 1 van de 2 dagen
Op donderdag 26 juni 2003 22:09 schreef SimtekF1 het volgende:[..]
Hehe nou kun je geinen maar ik heb er wel 1 nodig ja.
Maar als we die afstand ff vergeten is het best een leuk circuit.Riert>> Idd, daar hebbie gelijk in.
Erg mooie race toen, Verstappen viel toen uit en liep 10 meter voor ons langs, dat was wel erg strak.
Hopelijk regent het zondag weer, maar volgens mij zou het alleen bewolkt zijn.
quote:Hahahaha. Indeed!
Op donderdag 26 juni 2003 01:20 schreef Atreidez het volgende:[..]
Verrekijker mee?
1 J. Trulli Italië Renault 1.32.085
2 F. Alonso Spanje Renault 1.32.311
3 A. Pizzonia Brazilië Jaguar 1.32.965
4 R. Firman Engeland Jordan 1.33.019
5 M. Webber Australië Jaguar 1.33.174
6 A. McNish Schotland Renault 1.33.935
7 G. Fisichella Italië Jordan 1.34.579
8 J. Verstappen Nederland Minardi 1.34.857
9 J. Wilson Engeland Minardi 1.35.455
Bron: f1racing.nl
Tuttut, was al vrij traag dacht ik en regelmatig iemand rechtdoor.
quote:Deze is beter
Op vrijdag 27 juni 2003 11:06 schreef Atreidez het volgende:
Free practice 1 is net begonnen. Te volgen via F1-live
zijn nu alleen te lui om er comentaar bij te zetten
quote:Ziet er idd wat overzichtelijker uit, bedankt
Op vrijdag 27 juni 2003 11:07 schreef Riert het volgende:[..]
Deze is beter
http://www.formula1.com/race/livetiming/26.htmlzijn nu alleen te lui om er comentaar bij te zetten
Maar dan wel met de motor !!!
Been there.......
Done that.......
De weg ernaartoe (Eiffel) voor de motorrijders is ook
quote:Kuch .. weinig benzine .. Kuch..
Op vrijdag 27 juni 2003 11:42 schreef Bobu het volgende:
Knappe ronde Jos. Wtf haalt die Panis dit trouwens vandaan...
Wel verrassend idd.. En Jos bijna sec. voor op Wilson, maar nog steeds beide laatste
code:P. No Driver Team - Engine Tyres Times Ave/Gaps Laps
1. 20 PANIS Toyota M 1'31"197 203.217 Km/h 22
2. 14 WEBBER Jaguar Cosworth M 1'31"224 + 0'00"027 19
3. 6 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'31"260 + 0'00"063 19
4. 7 TRULLI Renault M 1'31"513 + 0'00"316 22
5. 8 ALONSO Renault M 1'31"750 + 0'00"553 18
6. 15 PIZZONIA Jaguar Cosworth M 1'31"794 + 0'00"597 18
7. 5 COULTHARD McLaren Mercedes M 1'31"918 + 0'00"721 22
8. 4 R.SCHUMACHER Williams BMW M 1'32"170 + 0'00"973 22
9. 21 DA MATTA Toyota M 1'32"492 + 0'01"295 26
10. 1 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'32"560 + 0'01"363 23
11. 3 MONTOYA Williams BMW M 1'32"590 + 0'01"393 22
12. 2 BARRICHELLO Ferrari B 1'32"607 + 0'01"410 17
13. 11 FISICHELLA Jordan Ford B 1'32"692 + 0'01"495 16
14. 10 FRENTZEN Sauber Petronas B 1'32"792 + 0'01"595 20
15. 17 BUTTON BAR Honda B 1'32"841 + 0'01"644 23
16. 9 HEIDFELD Sauber Petronas B 1'32"901 + 0'01"704 18
17. 16 VILLENEUVE BAR Honda B 1'33"602 + 0'02"405 21
18. 12 FIRMAN Jordan Ford B 1'33"643 + 0'02"446 17
19. 19 VERSTAPPEN Minardi Cosworth B 1'34"947 + 0'03"750 9
20. 18 WILSON Minardi Cosworth B 1'35"525 + 0'04"328 14
edit: -1 o
Rode vlag nu vanwege een crash van Villeneuve. Daarvoor was er al een spin van Da Matta.
[Dit bericht is gewijzigd door TomK op 27-06-2003 15:04]
quote:Ik denk dat het ietsje rustiger is gaan regenen.
Op vrijdag 27 juni 2003 15:14 schreef Bobu het volgende:
En P15 voor Wilson...Jos dus 16. Wilson is wel 1.4 seconde sneller dan Jos.
maar is een beete jammer. inderdaad.
iemand overzicht op de weersvoorspellingen?
quote:lijkt me ook
Op vrijdag 27 juni 2003 15:16 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ik denk dat het ietsje rustiger is gaan regenen.
quote:
15:03 : The Sauber is sliding a little bit but so far Heidfeld is ahead of Panis.
15:04 : Heidfeld is in 13th spot, his lap time is 1.52.300.
15:04 : The rain has now stopped.
15:05 : Ralph Firman's turn to qualify.
15:05 : The Jordan driver does slightly better than Panis in the first timed sector.
15:06 : Firman finishes in 14th place, in 1.53.893.
15:08 : Pizzonia is the last Michelin driver to go on the circuit.
15:09 : So far the Brazilian is behind Panis, after the first sector.
15:10 : 1.57.435 for Pizzonia, in 16th place behind Panis.
15:10 : Now Jos Verstappen is out.
15:12 : The Minardi driver is on the same pace as Pizzonia in the first sector.
15:12 : 15th place for Verstappen, who beats Olivier Panis.
15:13 : Justin Wilson is the last one to go. He is on the circuit.
Ik ben blij dat Kimi vandaag de snelste was..
quote:Da's vandaag
Op vrijdag 27 juni 2003 17:38 schreef D-Devil het volgende:
Ik vertrek vrijdag om 9 uur ernaatoe.
Doe je goed. Enjoy!!
quote:uuhhm, naja we zien het wel.
Op vrijdag 27 juni 2003 17:36 schreef Riert het volgende:
minder benzine op de vrijdag is onzin (helaas)
Maar ik ben ook benieuwd.
quote:
BMW en Williams gaan door tot 2009!
http://www.f1racing.nl/news.php?ID=59140Voor eigen publiek maakte BMW deze namiddag eindelijk bekend dat ze hun contract met het team van Frank Williams verlengd hebben. Beide partijen sloten een contract tot 2009 af. Daarmee komt eindelijk een eind aan maanden van bikkelharde onderhandelingen
quote:ik bedoel zondag
Op vrijdag 27 juni 2003 17:39 schreef Riert het volgende:[..]
Da's vandaag
Opschieten dus, je hebt nog ietsd meer dan 3 uur
Doe je goed. Enjoy!!
quote:Williams lijkt een goede kandidaat om de pole position te pakken, en de teams op Bridgestone banden hebben (alweer) de verkeerde band. Tenzij het straks tijdens de kwalificatie gaat regenen, dan is Bridgestone misschien in het voordeel.
1 R. Schumacher Duitsland Williams 1.31.305
2 J.P. Montoya Colombia Williams 1.31.366
3 O. Panis Frankrijk Toyota 1.31.490
4 D. Coulthard Schotland McLaren 1.31.608
5 K. Räikkönen Finland McLaren 1.32.021
6 C. da Matta Brazilië Toyota 1.32.057
7 J. Trulli Italië Renault 1.32.356
8 F. Alonso Spanje Renault 1.32.391
9 M. Schumacher Duitsland Ferrari 1.32.652
10 R. Barrichello Brazilië Ferrari 1.33.010
11 A. Pizzonia Brazilië Jaguar 1.33.076
12 G. Fisichella Italië Jordan 1.33.214
13 J. Button Engeland BAR 1.33.474
14 M. Webber Australië Jaguar 1.33.635
15 N. Heidfeld Duitsland Sauber 1.33.698
16 J. Villeneuve Canada BAR 1.34.085
17 R. Firman Engeland Jordan 1.34.827
18 H. Frentzen Duitsland Sauber 1.34.940
19 J. Wilson Engeland Minardi 1.36.026
20 J. Verstappen Nederland Minardi 1.36.381
De kans dat het tijdens de kwalificatie gaat regenen is 59%, morgen blijft het waarschijnlijk wel droog
(3% kans op regen)
maar jos was iets van 1.5 sec slomer dan dat ie vrijdag was.
quote:heb vaak op die oude baan gereden met grand prix legends (een ECHTE sim) en is echt verdomd moeilijk.
Op woensdag 25 juni 2003 15:49 schreef VrouwenVocht het volgende:[..]
20,8 om precies te zijn.
Gevolgd door het oude Spa met 14,4...
Zucht, de tijd van de echte mannen ipv die verwende snotapen van tegenwoordig.
Zitten ook nog mooie jumps in en dan soms meteen een bocht
waanzinnig schitterend circuit
Het weer ziet er somber uit, maar het lijkt nog wel even droog te blijven. / Niki Lauda gokt op Williams of Mclaren voor de pole, Ferrari geeft hij een minder grote kans.
Top 8 warm-up:
1 - M. Schumacher 1.31.981
2 - R. Barrichello + 0.116
3 - D. Coulthard + 0.133
4 - J. Montoya + 0.271
5 - K. Raikkonen + 0.404
6 - O. Panis + 0.564
7 - R. Schumacher + 0.566
8 - J. Trulli + 1.048
Verstappen 18e, maar achter Wilson. / Beide Sauber rijders hebben geen tijd neergezet....
[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 28-06-2003 13:52]
briljant, super
Zijn eerste pole !!!
[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 28-06-2003 15:19]
Hulde voor N. Haug! echt super! Montoya was ook blij voor Kimi! men ik zit hier helemaal te flippen
quote:100% eens!
Op zaterdag 28 juni 2003 15:04 schreef Atreidez het volgende:
Wat een superpole!
Eerste sector was Kimi sneller, in de tweede sector was hij iets langzamer dan M. Schumacher maar toen! in de derde sector sloeg hij hard toe, en pakt zijn eerste pole in de oude Mclaren MP4/17
Grrrr ik wil de persconferentie zien!
Had kimi liever niet op pole maar vond het een mooie en vond het ook geweldig hoe haug reageerde.
quote:Ach ja, het is iig altijd nog beter dan 8er de tv.
Op vrijdag 27 juni 2003 09:54 schreef VrouwenVocht het volgende:[..]
Hahahaha. Indeed!
ik hoop op Trulli
Waarom ga je zo vreselijk laat weg??
Dat red je nooit.
EDIT: laat maar.. van waar jij woont red je het makkelijk
quote:My thoughts exactly.
Op zaterdag 28 juni 2003 15:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
Erg mooie kwalificatie.Had kimi liever niet op pole maar vond het een mooie en vond het ook geweldig hoe haug reageerde.
Het wordt een mooie race! Wat een seizoen dit jaar! Vorig jaar heb ik bijna niets gezien, boeie of Schumacher met 1 of 2 minuten voorsprong wint.... Maar dit jaar zit het wel goed!
quote:met 2 min. zal moeilijk gaan
Op zondag 29 juni 2003 11:02 schreef Koos_26 het volgende:[..]
My thoughts exactly.
Gelukkig hebben we die arrogante kop van Ron Dennis niet hoeven zien.Het wordt een mooie race! Wat een seizoen dit jaar! Vorig jaar heb ik bijna niets gezien, boeie of Schumacher met 1 of 2 minuten voorsprong wint.... Maar dit jaar zit het wel goed!
dan staan ze op een ronde
1: M. Schumacher
2: K. Raikkonen
3:Ralph Schumacher
4:R. Barrichello
5:J.P. Montoya
6: J. Verstappen
7: O . Panis
8: J. Trulli
quote:Dan word ik vanavond lazerus.
Op zondag 29 juni 2003 13:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Mijn voorspelling:6: J. Verstappen
Flavio van Renault gaf een duidelijk antwoord op de vraag
of Jos ooit voor Renault zou kunnen rijden " no "
quote:Dat hoor ik liever als een "maybe"
Op zondag 29 juni 2003 13:47 schreef -Hans- het volgende:
Kimi eerste, en Jos in de puntenFlavio van Renault gaf een duidelijk antwoord op de vraag
of Jos ooit voor Renault zou kunnen rijden " no "
Winst voor Montoya, ik doe eens gek. 2e Alonso, en 3e barichello.. De rest knalt ergens tijdens de race op elkaar of heeft pech Da Mata zou nog weleens de verrassing kunnen worden vandaag. Tot na de race allemaal, of de eerste rode vlag situatie natuurlijk
http://www.formula1.com/race/livetiming/26.html
en verstappen raakt steeds verder achter op wilson, alleen Villeneuve heeft ook best een aardige afstand van Jos...
Joehoe!!
quote:
Op zondag 29 juni 2003 14:40 schreef HeyFreak het volgende:wel grappig dat er nog niemand uitgevallen is
quote:
Op zondag 29 juni 2003 14:46 schreef Asschen_sukar het volgende:[..]
.. had je mond gehouden
fisichlla in de pit
Ik begrijp ineens waarom Kimi de laatste 2 ronden in bijna alle sectors sneller was dan Ralf.
En Jos
De vraag is... gaat Ralf het halen Ik kan me herinneren dat de motoren van Williams/BMW ook niet altijd even lekker blijven lopen.
quote:Echt in elke sector verliest Jos heel veel t.o.v. Wilson, veel te veel.
Op zondag 29 juni 2003 14:51 schreef HeyFreak het volgende:
villeneuve voorbij jos en neemt gelijk keihard afstand
quote:heb jij nog de illusie dat Jos in deze wagen goed is?
Op zondag 29 juni 2003 14:52 schreef -Hans- het volgende:[..]
Echt in elke sector verliest Jos heel veel t.o.v. Wilson, veel te veel.
quote:Ik blijf hopen, in de eerste sector verliest Jos al twee tienden t.o.v. Wilson.
Op zondag 29 juni 2003 14:59 schreef Asschen_sukar het volgende:heb jij nog de illusie dat Jos in deze wagen goed is?
quote:BRT2
Op zondag 29 juni 2003 14:48 schreef keepertje het volgende:
kunnen ze die reclame een keer afschaffen!!!!
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
zucht .. gelukkig .. tis Truli .. was bijna bang dat Alonso eraf lag
quote:Ja ik ook! Al blijkt ie niet echt goed uit de voeten te kunnen hier
Op zondag 29 juni 2003 15:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
zucht .. gelukkig .. tis Truli .. was bijna bang dat Alonso eraf lag
quote:yeeehaaa
Op zondag 29 juni 2003 15:11 schreef -Hans- het volgende:
M. Schumacher erui !!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAA
quote:nee dit mag niet .. als je auto door de marshals is aangeraakt moet je stoppen. Maar er zal wel weer een uitzondering gemaakt worden
Op zondag 29 juni 2003 15:13 schreef -Hans- het volgende:
kut toch nog P6, maar dit mag toch niet ?!?!
quote:Zoiets dwing je af als kampioen hè
Op zondag 29 juni 2003 15:14 schreef Dezz het volgende:
Strakke actie van M. Schumacher om hem er zo uit te laten duwen
quote:Hmmmz vond ik dus niet. Duidelijk dat Montoya wel degelijk net iets van zijn lijn afweek en zo Schumacher afsneed. Maar dat is mijn visie...
Op zondag 29 juni 2003 15:13 schreef Atreidez het volgende:
Wel weinig ruimte, maar volgens mij hield montoya zich redelijk netjes.. Toch nog leuke race
Denk ook niet dat wat daar na gebeurde mag.
quote:Juist Schumacher mag dat !
Op zondag 29 juni 2003 15:15 schreef eborn het volgende:[..]
Zoiets dwing je af als kampioen hè
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:14 schreef Asschen_sukar het volgende:nee dit mag niet .. als je auto door de marshals is aangeraakt moet je stoppen. Maar er zal wel weer een uitzondering gemaakt worden
quote:Dat laatste ben ik zeker met je eens
Op zondag 29 juni 2003 15:15 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Hmmmz vond ik dus niet. Duidelijk dat Montoya wel degelijk net iets van zijn lijn afweek en zo Schumacher afsneed. Maar dat is mijn visie...
Denk ook niet dat wat daar na gebeurde mag.
quote:Ik denk eerlijk gezegd dat hij (zoals Olaf al aanstipte) een stop-and-go krijgt of aan het einde van de race een tijdstraf.
Op zondag 29 juni 2003 15:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Denk ook niet dat wat daar na gebeurde mag.
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:16 schreef Atreidez het volgende:[..]
Dat laatste ben ik zeker met je eens
quote:Ik denk het niet het is toch montoya's schuld dat Schumacher spinde!
Op zondag 29 juni 2003 15:16 schreef eborn het volgende:[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat hij (zoals Olaf al aanstipte) een stop-and-go krijgt of aan het einde van de race een tijdstraf.
* Dezz is Schumi fan
quote:goed kijken dan zie je dat schumacher stuurt en jpm maar 1x instuurt dus.... schumacher is gewoon niet goed als ie tegen andere mensen rijdt
Op zondag 29 juni 2003 15:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ik denk het niet het is toch montoya's schuld dat Schumacher spinde!
ik herinner me nog een tijdje terug dat marshalls de auto van Barichello wilden duwen vlak voor de pitstraat maar tegen werden gehouden door ferrari crew (paar jaar terug alweer)
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:18 schreef jozef444 het volgende:[..]
goed kijken dan zie je dat schumacher stuurt en jpm maar 1x instuurt dus.... schumacher is gewoon niet goed als ie tegen andere mensen rijdt
schumacher zat niet op de ideale lijn, dus in het vuil. dan verlies je wel wat sneller je grip.
Maar als Schumacher dit had geflikt, dan weet ik zeker dat iedereen aan het zeiken was...
quote:Zo wordt de grootste Aso een keer aangepakt ...
Op zondag 29 juni 2003 15:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ik denk het niet het is toch montoya's schuld dat Schumacher spinde!
Wat hij bij Hill flikte, flikt hij nu bij zichzelf .. moet hij maar niet denken dat hij Montoya eraf kan rijden.
quote:Geen idee wie je bent, maar respect
Op zondag 29 juni 2003 15:19 schreef mitt het volgende:
even de topictitel verandert, want zo![]()
![]()
is het niet.
quote:tuurlijk daarvoor is t ook schumacher (schumacher heeft er zelf voor gezorgd dat hij zo'n reputatie heeft en dat mensen derover gaan zeiken, want iedereen denkt meteen aan zen acties tegen hill en villeneuve)
Op zondag 29 juni 2003 15:19 schreef _Administr8or_ het volgende:
Dat was echt een kutactie van Montoya!!!
natuurlijk roepen de meesten dat er niks aan de hand is.Maar als Schumacher dit had geflikt, dan weet ik zeker dat iedereen aan het zeiken was...
quote:maar inmiddels zijn we al een aantal jaar verder...
Op zondag 29 juni 2003 15:20 schreef jozef444 het volgende:[..]
tuurlijk daarvoor is t ook schumacher (schumacher heeft er zelf voor gezorgd dat hij zo'n reputatie heeft en dat mensen derover gaan zeiken, want iedereen denkt meteen aan zen acties tegen hill en villeneuve)
of ben je zo'n sukkel die ook nog een hekel heeft aan Duitsers ivm de 2e wereldoorlog..
get a life!
quote:Oei, je klinkt bijna als een F1-hooligan
Op zondag 29 juni 2003 15:22 schreef _Administr8or_ het volgende:
maar inmiddels zijn we al een aantal jaar verder...
DUS DAT SLAAT NERGENS OP!
of ben je zo'n sukkel die ook nog een hekel heeft aan Duitsers ivm de 2e wereldoorlog..
get a life!
quote:iemand had t ervover dat er bij zo'n actie zou worden geklaagd als ms m had ingezet, ik zeg daarop dat t zijn reputatie is waar dat aan ligt en daar horen ook die momentjes bij (oja en duitsers en wo2 is een volk ms is naar mijn weten nog steeds dezelfde aso
Op zondag 29 juni 2003 15:22 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
maar inmiddels zijn we al een aantal jaar verder...
DUS DAT SLAAT NERGENS OP!of ben je zo'n sukkel die ook nog een hekel heeft aan Duitsers ivm de 2e wereldoorlog..
get a life!
quote:ja, maar het is zo zielig om de hele tijd te blijven zeiken over het feit dat schumacher een aantal jaar ook zoiets heeft gedaan..
Op zondag 29 juni 2003 15:23 schreef eborn het volgende:[..]
Oei, je klinkt bijna als een F1-hooligan
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:25 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
ja, maar het is zo zielig om de hele tijd te blijven zeiken over het feit dat schumacher een aantal jaar ook zoiets heeft gedaan..
quote:zoals al werd gezegd een reputatie krijg je niet in 1 jaar (dus daar horen ook je slechte momentjes tussen learn to live with it )
Op zondag 29 juni 2003 15:25 schreef Dezz het volgende:[..]
quote:Omdat de ferrari nu een aantal jaar domineerde is het niet meer voorgekomen, maar nu de verschillen weer zo klein zijn denk ik best dat t nog in m zit
Op zondag 29 juni 2003 15:25 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
ja, maar het is zo zielig om de hele tijd te blijven zeiken over het feit dat schumacher een aantal jaar ook zoiets heeft gedaan..
quote:Gelukkig gaat een duits automerk winnen. Dit omdat een coureur in een duitseauto, een duitse aso de baan af reed.
Op zondag 29 juni 2003 15:22 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
maar inmiddels zijn we al een aantal jaar verder...
DUS DAT SLAAT NERGENS OP!of ben je zo'n sukkel die ook nog een hekel heeft aan Duitsers ivm de 2e wereldoorlog..
get a life!
quote:rubens der weer uit en geen rood podium
Op zondag 29 juni 2003 15:27 schreef eborn het volgende:
Naja, het ziet er niet naar uit dat Schumacher op eigen kracht nog een plekje gaat opschuiven. In 8 rondes kan hij geen 13 seconden meer goedmaken. Maar misschien maakt Couldhard of Montoya nog een fout
edit: kheb niks tegen rubens maar wel iets tegen ferrari en ja dat heeft met schumacher te maken
[Dit bericht is gewijzigd door jozef444 op 29-06-2003 15:28]
quote:Ja mij ook..
Op zondag 29 juni 2003 15:25 schreef -Hans- het volgende:
Commentaar van Olav lijkt mij duidelijk, toch?
En als ik ff zou bedenken dat het andere coureurs waren geweest had ik ook gedacht dat die rode auto fout zat. Nou ja fout niet, maar wel eigen schuld.
bron: FIA.
quote:De motor liep nog dus het mag ?
Fia:
150) If a car stops during the race (except under Article 142c) and d), it must be removed from the track as quickly as possible so that its presence does not constitute a danger or hinder other competitors. If the driver is unable to drive the car from a dangerous position, it shall be the duty of the marshals to assist him. If any such assistance results in the engine starting and the driver rejoining the race, the car will be excluded from the results of the race.
quote:Volgens Olav is deze situatie niet beschreven.
Op zondag 29 juni 2003 15:28 schreef -Hans- het volgende:
De motor liep nog dus het mag ?
quote:zo bedoelde ik het ook niet
Op zondag 29 juni 2003 15:27 schreef Asschen_sukar het volgende:[..]
Gelukkig gaat een duits automerk winnen. Dit omdat een coureur in een duitseauto, een duitse aso de baan af reed.
het gaat erover dat je de hele tijd blijft zeiken over iets dat een aantal jaar geleden gebeurd is..
dus het heeft niks met de duitsers te maken, misschien had ik beter een ander voorbeeld kunnen pakken
quote:Dit gaat over een stoppende auto.. Niet over een gespinde auto, denk dat er een ander artikeltje over dit geval gaat
Op zondag 29 juni 2003 15:28 schreef -Hans- het volgende:
Van het Verstappen forum:bron: FIA.
[..]De motor liep nog dus het mag ?
quote:Snap ik ... maar toch . Schumacher krijgt niet in 1 dag zo'n reputatie. En zoals al eerder gezegd werd, de aso/vechter in hem komt weer boven.
Op zondag 29 juni 2003 15:29 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
zo bedoelde ik het ook niet
het gaat erover dat je de hele tijd blijft zeiken over iets dat een aantal jaar geleden gebeurd is..
dus het heeft niks met de duitsers te maken, misschien had ik beter een ander voorbeeld kunnen pakken
Ik vraag me af ... hebben ze elkaar wel geraakt? Of was het gewoon de vuiligheid?
"Hee, hoe komt het dat Montoya opeens voor Schumacher rijdt?"
"Geen idee, ik was even wat eten..."
[Dit bericht is gewijzigd door eborn op 29-06-2003 15:31]
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:29 schreef eborn het volgende:[..]
Volgens Olav is deze situatie niet beschreven.
quote:Schumacher kon niet op eigen kracht weg komen dus dan mag hij hulp krijgen, als zijn motor was afgeslagen dan was het een ander verhaal.
If any such assistance results in the engine starting and the driver rejoining the race, the car will be excluded from the results of the race.
uuhhhm ze gaan er alsnog naar kijken uit de slomo vind ik niet dat Montoya fout zat..
quote:ze raakten elkaar
Op zondag 29 juni 2003 15:30 schreef Asschen_sukar het volgende:[..]
ik vraag me af ... hebben ze elkaar wel geraakt? Of was het gewoon de vuiligheid?
quote:oohh
Op zondag 29 juni 2003 15:30 schreef Atreidez het volgende:[..]
Dit gaat over een stoppende auto.. Niet over een gespinde auto, denk dat er een ander artikeltje over dit geval gaat
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:31 schreef eborn het volgende:
De stewards worden ook wakker"Hee, hoe komt het dat Montoya opeens voor Schumacher rijdt?"
"Geen idee, ik was even wat eten..."
En je zult zien dat montoya straks nog gestraft wordt
quote:allebei
Op zondag 29 juni 2003 15:31 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
ze raakten elkaar
quote:Niemand zat echt fout. Schumacher gleed weg volgens de beelden en Montoya was er voorbij. Als Schumacher z'n lijn had kunnen rijden dan was er niets aan de hand geweest. Gewoon pech dus.
Op zondag 29 juni 2003 15:31 schreef -Hans- het volgende:
uuhhhm ze gaan er alsnog naar kijkenuit de slomo vind ik niet dat Montoya fout zat..
quote:Ligt er aan hoeveel Duitsers inspraak hebben denk.
Op zondag 29 juni 2003 15:32 schreef Asschen_sukar het volgende:[..]
![]()
![]()
En je zult zien dat montoya straks nog gestraft wordt
quote:Gewoon een race incident dus.
Op zondag 29 juni 2003 15:32 schreef eborn het volgende:[..]
Niemand zat echt fout. Schumacher gleed weg volgens de beelden en Montoya was er voorbij. Als Schumacher z'n lijn had kunnen rijden dan was er niets aan de hand geweest. Gewoon pech dus.
quote:Oke .. dan weet schumacher nu dus ook hoe het voelt om van de baan geduwd te worden
Op zondag 29 juni 2003 15:31 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
ze raakten elkaar
Toch denk ik niet dat Montoya fout zat. Racen is racen, en daarbij wordt er wel eens agressief gereden, iets wat M.S. ook erg goed kan
quote:Ik had al last toen Kimi uitviel
Op zondag 29 juni 2003 15:32 schreef Bastard het volgende:
Ik heb wel last met mn F1 manager door die Toyota en BAR teams
Nu heb ik nog Ferrari als chasis, wat nog wel wat opleverd. Verder krijg ik nog punten voor Alonso. Toyota schiet echter ook niet zo op
Coulthard eruit
quote:Oke .. duidelijk
Op zondag 29 juni 2003 15:33 schreef Bastard het volgende:[..]
Ligt er aan hoeveel Duitsers inspraak hebben denk.
.. dit is wel goed voor de manager ... alonso als coureur .. en een bmw chassis
ALonso
.. wat doet die gast
quote:Het werkt wel
Op zondag 29 juni 2003 15:35 schreef Asschen_sukar het volgende:[..]
ALonso
![]()
.. wat doet die gast
![]()
quote:Smerige actie
Op zondag 29 juni 2003 15:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
perefcte actie van Alonso!
quote:Inderdaad..
Op zondag 29 juni 2003 15:33 schreef eborn het volgende:[..]
Ik had al last toen Kimi uitviel
Coole aktie van Alonso zeg... dit soort acties maakt F1 alleen maar cool
klasse actie Alonso
quote:he we zijn t een keer met elkaar eens
Op zondag 29 juni 2003 15:36 schreef Dezz het volgende:[..]
Smerige actie
quote:Smerig misschien .. maar wel slim .. en legaal
Op zondag 29 juni 2003 15:36 schreef Dezz het volgende:[..]
Smerige actie
quote:Niks mis mee, hij remde op 100-150 meter!
Op zondag 29 juni 2003 15:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
perefcte actie van Alonso!
quote:Gevaarlijke actie ook, ik hoop dat Mclaren hier werk van gaat maken.
Op zondag 29 juni 2003 15:36 schreef Dezz het volgende:[..]
Smerige actie
quote:neen zoals net al geroepen door mol mclaren kan hendig een klacht indienen tegen alonso
Op zondag 29 juni 2003 15:37 schreef Asschen_sukar het volgende:[..]
Smerig misschien .. maar wel slim .. en legaal
quote:Fijn he
Op zondag 29 juni 2003 15:37 schreef jozef444 het volgende:[..]
he we zijn t een keer met elkaar eens
quote:Volgend jaar hij er uit en Alberts erin
Op zondag 29 juni 2003 15:36 schreef eborn het volgende:
Couldhard wordt oud, z'n reflexen worden trager en trager
quote:Meer een vorm van uitrijden.. anders had Kimi wel gewonnen.
Op zondag 29 juni 2003 15:38 schreef Atreidez het volgende:
Mooie race van Ralph!
quote:bah dat gevoel heb ik wel ja als die knuppel wordt geintervieuwd (chrrrrristian alberrrrrs dan
Op zondag 29 juni 2003 15:37 schreef Bastard het volgende:[..]
Volgend jaar hij er uit en Alberts erin
quote:Waarvoor? vroeg remmen?
Op zondag 29 juni 2003 15:37 schreef jozef444 het volgende:[..]
neen zoals net al geroepen door mol mclaren kan hendig een klacht indienen tegen alonso
Gaat ie weer
[Dit bericht is gewijzigd door Asschen_sukar op 29-06-2003 15:39]
quote:Het kan langzaam gaan........heel langzaam
Op zondag 29 juni 2003 15:38 schreef eborn het volgende:
Olav zit weer te fantaseren. Hoe wil je ooit Schumacher helpen door Barichello langzamer te laten rijden. Daar zit bijna 30 seconden tussen
quote:rijstijl die niet mag
Op zondag 29 juni 2003 15:39 schreef Asschen_sukar het volgende:[..]
Waarvoor? vroeg remmen?
Gaat ie weer
![]()
![]()
quote:waar zag je dat ?
Op zondag 29 juni 2003 15:41 schreef Dezz het volgende:
Lekkere vrouwen bij de F1
quote:[niet vrienden maken modus] Ik herinner me nog zoiets toen er een hele rits achter de safety car zat, en Schumacher vol op de remmen ging, en er een heleboel mensen heel raar op de baan stonden na die actie. Toen konden ze hem ook niks maken, want dat was "racing" .. zou me raar lijken als dit dat niet is
Op zondag 29 juni 2003 15:40 schreef jozef444 het volgende:[..]
rijstijl die niet mag
quote:mja ok ik weet niet maar ik heb zoiets van dat gaat niet met een snelheid van 200 + of ... ? kweet niet volgens mij kunnen ze m wel pakken omdat t misschien te hard ging , ik vond t niet helemaal verantwoord maar das mijn mening
Op zondag 29 juni 2003 15:41 schreef Asschen_sukar het volgende:[..]
[niet vrienden maken modus] Ik herinner me nog zoiets toen er een hele rits achter de safety car zat, en Schumacher vol op de remmen ging, en er een heleboel mensen heel raar op de baan stonden na die actie. Toen konden ze hem ook niks maken, want dat was "racing" .. zou me raar lijken als dit dat niet is
quote:samen met raikkonen en montoya (en Albers
Op zondag 29 juni 2003 15:40 schreef Atreidez het volgende:
Whoooooooooo die alonso toch.. Dat wordt m de komende jaren hoor![]()
quote:Enige verschil is dat je er dan enigsinds op kunt rekenen, omdat je toch al in een andere situatie zit. Bovendien rij je achter de SC wel iets minder hard
Op zondag 29 juni 2003 15:41 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik herinner me nog zoiets toen er een hele rits achter de safety car zat, en Schumacher vol op de remmen ging, en er een heleboel mensen heel raar op de baan stonden na die actie.
[Dit bericht is gewijzigd door eborn op 29-06-2003 15:43]
quote:Nou weten we het wel
Op zondag 29 juni 2003 15:41 schreef raptorix het volgende:
Goeie actie van alonso
quote:Button vloog toen volgens mij wel in de muur...
Op zondag 29 juni 2003 15:43 schreef eborn het volgende:[..]
Enige verschil is dat je er dan verdacht op kunt zijn, omdat je toch al in een andere situatie zit. Bovendien rij je achter de SC wel iets minder hard
quote:verantwoord was het zeker niet, het was gevaarlijk. Maar niet illegaal... maar dat zullen we aankomende week wel horen
Op zondag 29 juni 2003 15:42 schreef jozef444 het volgende:[..]
mja ok ik weet niet maar ik heb zoiets van dat gaat niet met een snelheid van 200 + of ... ? kweet niet volgens mij kunnen ze m wel pakken omdat t misschien te hard ging , ik vond t niet helemaal verantwoord maar das mijn mening
quote:Tja, maar dan heb je het ook over iemand
Op zondag 29 juni 2003 15:43 schreef HeyFreak het volgende:
Button vloog toen volgens mij wel in de muur...
quote:inderdaad .. button schreef toen zijn wagen af
Op zondag 29 juni 2003 15:43 schreef HeyFreak het volgende:[..]
Button vloog toen volgens mij wel in de muur...
quote:Ben je boos?
Op zondag 29 juni 2003 15:43 schreef Dezz het volgende:[..]
Nou weten we het wel
quote:zekers, nou ja tis iig een veel leuker seizoen als vorig jaar (niet in het minst omdat ik t vet vind dat mclaren met een oude
Op zondag 29 juni 2003 15:43 schreef Asschen_sukar het volgende:[..]
verantwoord was het zeker niet, het was gevaarlijk. Maar niet illegaal... maar dat zullen we aankomende week wel horen
post 1003, damn da beginnen der wel veel te worden
Ik kan me herinneren dat Coulthard in belgië (liggend op een ronde achterstand) In de stromende regen zonder zicht expres vol in de remmen ging op het rechte stuk om schumacher uit de race te krijgen.. (wat toen nog lukte ook) Dit ging om een plek en was voor een bocht en het was nog droog ook, dus Coulthard mag absoluut niet klagen! Het is gewoon het feit dat ie zelf zat te slapen!
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 29-06-2003 15:46]
quote:oh was dat ten die beruchte spa race ? die heb ik nie gezien dus da wis ik niet
Op zondag 29 juni 2003 15:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Coulthard krijgt een koekje van eigen deeg..Ik kan me herinneren dat Coulthard in belgië (liggend op een ronde achterstand) In de stromende regen zonder zicht expres vol in de remmen ging op het rechte stuk om schumacher uit de race te krijgen.. (wat toen nog lukte ook) Dit ging om een plek en was voor een bocht, dus Coulthard mag absoluut niet klagen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |