abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11356732
Als alles goed gaat bij Minardi start ons Joske Zondag voor de 100ste x in een F1 GP
Nu nog een paar puntjes voor Jos om het feest compleet te maken,al moeten er dan wel eerst 12 andere auto's uitvallen wil dat gebeuren
pi_11356855
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 23:21 schreef BernieEcclestone het volgende:
Als alles goed gaat bij Minardi start ons Joske Zondag voor de 100ste x in een F1 GP
Nu nog een paar puntjes voor Jos om het feest compleet te maken,al moeten er dan wel eerst 12 andere auto's uitvallen wil dat gebeuren
jaja, das heel fijn om te weten.
  dinsdag 24 juni 2003 @ 23:25:22 #3
59009 paullo
vini vidi vici
pi_11356872
Kunnen niks anders doen als hopen voor jos denk ik dat de auto het volhoud en dat jos natuurlijk niet zelf een foutje maakt wat natuurlijk uit den boze is dat laatste

Maargoed wie weet verzamelt ie wel wat punten je weet het nooit natuurlijk.

It's not the question how to make your first million, but how many times over.
  dinsdag 24 juni 2003 @ 23:30:35 #4
36322 TomK
Maaknie uit joh!
pi_11357030
Ik hoop er eigenlijk meer op dat Kimi de leiding in het WK weer kan overnemen.
Wat heb je aan je droomauto als je droomvrouw niet naast ja kan zitten.....
pi_11357178

Ja, cewl circuit wel ook. Zullen wel weer veel nederlanders gaan kijken ook, met de afwezigheid van belgie dit jaar. Jammer alleen dat je daar zo ver van de baan af zit in vergelijking met andere circuits.

Ben wel benieuwd wat het weer gaat worden. Schumi is de laatste wedstrijden op dreef, hoop zelf ook dat iemand voor een verrassing kan gaan zorgen, met een beetje geluk Alonso. En duimen voor Jos, al heb ik er niet echt veel vertrouwen in. Een paar individuele mooie acties en uitrijden zou al een hele prestatie zijn.

Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 24 juni 2003 @ 23:43:27 #6
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_11357418
Het zou tof zijn als Jos i.v.m. zijn 100e Grandprix met de A23 zou starten, de A23 is dus de Arrows van vorig jaar. Die wagen is hoogstwaarschijnlijk een klap sneller dan de huidige Minardi, de PS03 dacht ik.

Maar dit zie ik niet gebeuren, hooguit zullen ze wat onderdelen van de A23 gaan gebruiken voor de Minardi.

Anyway mijn top drie,

1 - M. Schumacher
2 - Montoya
3 - Alonso

Ik hoop echter dat Kimi gaat winnen, alleen ik vrees dat de huidige Mclaren zijn beste tijd wel heeft gehad. En de nieuwe Mclaren komt pas in Silverstone, als alles tenminste goed gaat.

En Jos in de punten!! tijdens de vorige Grandprix greep hij net naast de punten, nou dan moet het nu maar tijdens zijn 100e Grandprix gebeuren !

dinsdag 24 juni 2003 @ 23:47:36 #7
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_11357546
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 23:21 schreef BernieEcclestone het volgende:
Misschien 11, als Wilson blijft rijden.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_11357842
Als ik de weersberichten mag geloven ziet het er niet naar uit dat t gaat regenen
  woensdag 25 juni 2003 @ 00:00:54 #9
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_11357991
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 23:56 schreef Atreidez het volgende:
Als ik de weersberichten mag geloven ziet het er niet naar uit dat t gaat regenen
http://wetter.rtl.de/index_formel1.html

52% kans op regen, van mij mag het gaan regenen

Beetje lullig voor mijn oom, maar goed die moet dan maar een regenpak mee nemen

woensdag 25 juni 2003 @ 09:49:10 #10
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_11361934
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 00:00 schreef -Hans- het volgende:

[..]

52% kans op regen, van mij mag het gaan regenen

Beetje lullig voor mijn oom, maar goed die moet dan maar een regenpak mee nemen

lol

ik denk dat der meister wint
alonso 2
en een williams/mclaren coureur 3

Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_11362918
Regen Maja, op de andere site zeiden ze dus wat anders. 5 dagen van te voren zal het ook wel allemaal natte vingerwerk zijn, maar het zou wel ff goed uitkomen!
  woensdag 25 juni 2003 @ 11:17:02 #12
16494 Riert
rrrataputata
pi_11363637
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 10:39 schreef Atreidez het volgende:
Regen Maja, op de andere site zeiden ze dus wat anders. 5 dagen van te voren zal het ook wel allemaal natte vingerwerk zijn, maar het zou wel ff goed uitkomen!
Niet alleen voor Jos trouwens. Nurnberg zonder regen is toch wel snel een vrij saaie GP.

Ik verwacht veel van Button dit weekend.

hophop
pi_11363942
Deze baan mogen ze van mij wel schrappen. Het is er saai, geen sfeer doordat het publiek veel te ver van de baan zit, te traag, te nieuw en er valt niet in te halen...

De enige leuke bocht voor de coureurs is de snelle linker na de Dunlop hairpin.

Jammer want er was een tijd dat onze Duitse vrienden de prachtigste circuits aanlegden.

woensdag 25 juni 2003 @ 11:38:08 #14
16494 Riert
rrrataputata
pi_11364048
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 11:33 schreef VrouwenVocht het volgende:
Deze baan mogen ze van mij wel schrappen. Het is er saai, geen sfeer doordat het publiek veel te ver van de baan zit, te traag, te nieuw en er valt niet in te halen...

Jammer want er was een tijd dat onze Duitse vrienden de prachtigste circuits aanlegden.

Bedenk het me ook net pas, maar ze hebben natuurlijk dat nieuwe stuk na start/finish. Dat stuk heeft wel wat en de 1e ervan is een inhaalpunt....al vind Montoya dat Coulthard daar niet mag inhalen
hophop
  woensdag 25 juni 2003 @ 11:55:51 #15
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_11364462
Ben er een paar weken geleden nog bij rock am Ring geweest. Dat wordt daar ook gehouden. Beetje door de pitstraat heen kunnen lopen enzo.

Was wel leuk. Voor het eerst dat ik op zo'n groot autocircuit geweest ben.
Was jammer genoeg niet met races maar wel leuk

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_11365848
En wederom zullen de kwalificatie en de stops enorm belangrijk zijn. Persoonlijk zou ik het niet erg vinden als er een paar buitjes vielen tijdens de kwalificatie en de race, anders wordt het wel een eentonige race denk ik

Top 3

Schumacher
Raikonen
Alonso

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_11367016
Nurnburgring is toch ooit het langste f1 circuit geweest met iets van 30 km lengte voor 1 rondje Dat was pas een tijd

Kreeg je ook niet echt waar voor je geld als je er op de tribune zat

pi_11367380
Ik denk dat schumacher alonso en ralf schumacher de top 3 zullen vormen. Raikonnen 5 denk ik. Het lijkt me geen circuit voor raikonnen, vraag me neit waarom zo'n gevoel heb ik gewoon
  woensdag 25 juni 2003 @ 14:27:57 #19
16494 Riert
rrrataputata
pi_11367997
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 14:01 schreef erikh het volgende:
Ik denk dat schumacher alonso en ralf schumacher de top 3 zullen vormen. Raikonnen 5 denk ik. Het lijkt me geen circuit voor raikonnen, vraag me neit waarom zo'n gevoel heb ik gewoon
Mwoah, op zn debuut sneller dan Heidfeld en vorig jaar op het podium..uiteraard kansloos tegen de twee Ferrari's voor hem.
hophop
  woensdag 25 juni 2003 @ 15:49:30 #20
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_11369877
ik hoop dat de 2 B.a.r 's wel eens heel blijven

Villeneuve.. in de punten zal wel leuk zijn

SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_11369884
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 13:44 schreef Atreidez het volgende:
Nurnburgring is toch ooit het langste f1 circuit geweest met iets van 30 km lengte voor 1 rondje Dat was pas een tijd

Kreeg je ook niet echt waar voor je geld als je er op de tribune zat

20,8 om precies te zijn.

Gevolgd door het oude Spa met 14,4...

Zucht, de tijd van de echte mannen ipv die verwende snotapen van tegenwoordig.

pi_11369979
Tja, ik hoop echt dat Jos nu eindelijk eens een puntje binnen kan slepen. Hij en Minardi werken er zo hard voor!

Jos, ik duim voor je

Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_11370198
Jaaa, dat oude circuit van de Nürburgring, dat was nog eens een echt circuit. Levensgevaarlijk ook, helaas. Er bestaat een prachtig filmpje van een gifgroene porsche carrera uit de vroege jaren '70 die in een bijna constante vierwildrift over het circuit raast en ook af en toe met alle vier wieltjes van de grond komt. Erg gaaf om te zien.

Het nieuwe circuit is volgens mij het saaiste van de huidige tournee.

pi_11375622
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 11:33 schreef VrouwenVocht het volgende:

my toughts exactly!
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 16:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Jaaa, dat oude circuit van de Nürburgring, dat was nog eens een echt circuit. Levensgevaarlijk ook, helaas. Er bestaat een prachtig filmpje van een gifgroene porsche carrera uit de vroege jaren '70 die in een bijna constante vierwildrift over het circuit raast en ook af en toe met alle vier wieltjes van de grond komt. Erg gaaf om te zien.

Het nieuwe circuit is volgens mij het saaiste van de huidige tournee.

heb je een link ergens naar dat filmpje?
Mijn moeder kookte vies. Als we lief waren geweest mochten we zonder eten naar bed.
pi_11377816
Bullshit dat er nix gebeurd.
Ben er in 2000 geweest en heb echt een super race gezien, erg vet en veel actie.
Ik ga er zondag weer heen, beterzz.
pi_11383021
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 21:45 schreef SimtekF1 het volgende:
Ben er in 2000 geweest en heb echt een super race gezien, erg vet en veel actie.
Verrekijker mee?
  donderdag 26 juni 2003 @ 12:25:50 #27
46231 johnplayer
Succes is een keuze, mijn keuz
pi_11388344
Ik ben weer even de boeken ingedoken

en ik ga weer even terug in de geschiedenis van de NURBURGRING, deze GP heeft natuurlijk de geweldige historie vanwege de nordschleife. oftewel de groene hel er werd met de sigarenkistjes over 23km landweggetjes en tussen boerderijen doorgesjeesd of het een lieve lust was.
Dit was ook de GP waarbij Nikki lauda bijna om het leven kwam doordat hij crashte met zijn ferarri in 1976.

Het moderne oftewel huidige GP circuit wordt pas weer vanaf 1995 aangedaan door het snelste circus van Bernie Eccelstone die nu weer mee mag vergaderen met de teambazen.

Als we even terug gaan naar die koude november in 1995:
Het is inmiddels al weer 10 jaar geleden dat men hier voor het laatst is geweest in 1984 en 1985 was men hier ook al geweest voor de GP van duitsland maar Bernie eccelstone vond het toch beter om maar op de Hockenheim ring de Duitse GP te gaan houden, en nu 10 jaar na dato is men terug voor een 2e gp in Duitsland dit maal onder de noemer gp van Europa

Het is erg koud in de Duitse eifel, men komt net terug uit estoril en nu doet men de laatste Europese gp van het jaar aan, en de duitser schumacher is natuurlijk de favoriet.

Pole position is er voor David Coulthard voor Damon Hill en michael schumacher staat op een 3e plek .

Op de zondag moet de warm-up uitgesteld worden vanwege laaghangende bewolking oftewel mist een ongebruikelijk iets in de F1.

Op de zondag zien we wat 1 van de mooiste races van het seizoen 1995 genoemd mag worden, Schumacher verschalkt Hill in de eerste bocht en sluit aan bij DC. De baan is nog nat en opdrogend, en bijna alle coureurs rijden op regenbanden, terwijl Alesi op Slicks rondrijdt, en na de pitstops van iedereen vindt hij zichzelf terug op een mooie 1e positie, en met Hill uit de weg (gecrashed door eigen toedoen) ligt Schumacher op een mooie 2e plaats en met deze 6 punten genoeg punten om ver uit te lopen op Damon Hill
Maar dan gebeurd er iets in de cockpit van de duitser, hij weet dat Hill uit de weg is, en weet dat ie thuis rijd, en veilig is, maar toch vraagt hij over de boordradio aan Ross Brawn hoever alesi voor ligt.
Brawn probeert het Schumacher uit zijn hoofd te praten dat het gat van 15 ronden en 15 seconden te veel is voor de Duitser maar hij wil er niets van weten, en waar hij het vandaan haalt weet geen mens, maar hij set het op een gassen, en loopt zienderogen in op de fransman. Dan in de 1 na laatste ronde in de veedol chicane weet Schumacher dat hij nog maar 1 kans heeft, de vorige is al mislukt, dan in een do or die actie zet hij de B195 naast de scharlaken bolide van Alesi die kan kiezen, crashen of 2e, hij kiest voor het laatste en de grote held is Schumacher.
In de persco verklaard hij ik dacht ik moet voor de duitsers winnen, voor mijn gevoel heb ik hier vandaag de titel gewonnen, ik moet nog 3 punten, dus dat is 3 6e plaatsen uit de laatste 3 gps een week later wordt schumacher de jongste 2voudig wereldkampioen ooit.

1996: een jaar later heeft men van deze race de 1e gp van europa gemaakt, de koude van november beviel toch niet zo goed, Jos komt naar de nurburgring nadat hij in Argentinië op een hele mooie strakke manier de McLaren van DC heeft uitgeremd voor de 6e plek, en Tom Walkinshaw heeft arrows overgenomen van jackie oliver, de toekomst ziet er op dat moment rooskleurig uit

de pole position is er voor kampioenschapsleider Damon Hill, de 2e plek is er voor Villeneuve, die weer voor de ferarri van regerend wereldkampioen schumacher staat.3e op de Grid.

De race word de eerste overwinning van de canadees jaques villeneuve, verstappen speeld in de race geen grote rol van betekenis en valt ook uit met versnellingsbak problemen.
Michael Schumacher word in de Ferarri voor zijn thuispubliek mooi 2e, deze 2e plaats wordt gevierd als ware het een overwinning. En 3e was nog voor david Coulthard.

1997: broedermoord

we zijn weer terug in september, de 28e welte verstaan en dit maal heet de race de gp van luxemburg en ditmaal omdat dat weer gunstig is vanwege de tabaks reclame.
Dit was ook de eerste gp die ondergetekende voor het eerst live bij mocht wonen. En het werd de 100e van michael schumacher.

O dit moment is het kampioenschap in een vergevorderd stadium en Schumacher staat 1 puntje voor op villeneuve, en met nog 3 races te gaan is het beide heren aangelegen om goed te presteren.
De pole is er voor Mika Hakkinen (zijn eerste) en naast hem staat villeneuve, en op de 5e positie vinden we Schumacher pas terug.

De start wordt een drama voor heel Duitsland en Italië Broer Ralf raakt fisicella in de jordan (teamgenoot) en raakt vervolgens de ferarri van zijn broer, beiden uit de strijd. Het is dat ik het met beide ogen gezien heb, maar de tribunes liepen half leeg, de andere helft van de Duitsers bleef zitten omdat de beide McLarens als het ware vlogen over het thuiscircuit van Mercedes, maar toen halverwege de race begaven in 1 ronde tijd beide mercedesen de geest, schande in de eifel en villeneuve die niet van zich heeft doen laten spreken in die race kreeg de leiding en de winst in de schoot geworpen, 10 in plaats van 4 punten, en zijn directe concurrent Schumacher 0. Jos reed een onopvallende race en viel in de 51e ronde uit met een kapotte motor, nadat hij zich had gekwalificeerd op een 21e en voorlaatste plaats.

1998: de beste race van Hakkinen??

Het is wederom eind september de 27e en weer zijn we in Luxemburg
Het is de 150e van alesi
Het kampioenschap gaat nu tussen Schumacher en Hakkinen. Na het debacle in België heeft Schumacher in monza weer dure punten ten opzichte van Hakkinen gewonnen en ze staan gelijk in het WK 80 om 80
En dit maal zijn er nog maar 2 races te rijden inclusief deze,

Het weekend begint te mooi voor michael, hij traint pole, en naast hem op de grid staat zijn teamgenoot Irvine, Hakkinen staat pas op de 3e plek verstappen vinden we terug op de 18e positie in de steward.

In de race lijkt er in de beginfase niets aan de hand, maar de fin lijkt wel ontketend, en stoomt op richting Irvine en gaat die ook vrij snel voorbij in de veedol chicane, en gaat dan richting de staart van de Ferrari om die middels pitstops voorbij te gaan.
Hakkinen wint voor Schumacher en DC Irv wordt 4e. Hakkinen, heeft nu 4 punten voorsprong, en heeft het zelf niet meer in handen, iets wat hij niet gewend is.. Jos verstappen finished de race op een 13e positie op 11 ronden.

1999: tja

Geen Jos, Geen Schumacher, Mika heeft wel wat weerstand van Irvine, en Salo breekt niet echt potten in de Ferrari waarom zouden we deze race gaan kijken, maarja het is zondagmiddag weinig te doen laten we toch maar gaan kijken
Opmerkelijk is het wel dat met nog 3 races te gaan we nu op papier 4 kanshebbers hebben voor de titel, Hakkinen, Irvine, Frentzen en DC.

Tijdens de kwalificatie is de baan nat, maar droogt op, dat betekend dat Frentzen op pole staat, voor DC en Hakkinen Irvine vinden we terug op de 9e plaats, en Salo staat 12 Herbert staat op de 14e plek.

Tijdens de start gebeurt hetgeen waar iedereen voor vreest in de F1, de wagen van diniz slaat over de kop, en de rollbar breekt af, en beland op Zn kop in het gras..
Diniz is gelukkig niet gewond, en houd er verder niets aan over.
Verder lijkt er niets aan de hand, frentzen rijdt weg, en iedereen volgd in zijn spoor (nadat de safetycar is verdwenen) totdat het gaat regenen, frentzen en DC rijden door, terwijl Hakkinen regenbanden gaat halen, dit was de verkeerde keus, omdat het na 4 ronden alweer droog is. Bij Irvine gaat er vanalles mis, hij besluit op het laatste moment om toch maar droogweer banden te laten monteren, maarja, waar liggen die verekte dingen.. het zag er knullig uit bij het team van Ferrari en deed denken aan de tijden van berger en alesi.
Toen vielen de koplopers bij de bosjes uit, Frentzen, DC, Ralf en Fisicella en dan ligt er een steward aan de leiding. En wint de race voor trulli en barichello, 4e wordt Ralf voor hakkinen en gene.

Poêle cancerique de putin mourante.
"Ja , dan ben je inderdaad een slet!"
  donderdag 26 juni 2003 @ 12:37:54 #28
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_11388530
quote:
frentzen en DC rijden door, terwijl Hakkinen regenbanden gaat halen, dit was de verkeerde keus, omdat het na 4 ronden alweer droog is. Bij Irvine gaat er vanalles mis, hij besluit op het laatste moment om toch maar droogweer banden te laten monteren, maarja, waar liggen die verekte dingen..
dit heb je uit Formule 1
pi_11388915
Leuk stukje!
  donderdag 26 juni 2003 @ 13:10:20 #30
46231 johnplayer
pi_11389107
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 12:37 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

dit heb je uit Formule 1

ok, bronvermelding, de jaaroverzichten van de Formule 1!! (maar het meeste uit mn hoofd) maar in '99 gebeurde zo veel.

moet 2000 2001 en 2002 ook nog doen.

donderdag 26 juni 2003 @ 13:55:37 #31
16494 Riert
rrrataputata
pi_11390066
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 21:45 schreef SimtekF1 het volgende:
Dat was een regenrace
hophop
  donderdag 26 juni 2003 @ 15:34:12 #32
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_11392180
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 13:10 schreef johnplayer het volgende:

[..]

ok, bronvermelding, de jaaroverzichten van de Formule 1!! (maar het meeste uit mn hoofd) maar in '99 gebeurde zo veel.

moet 2000 2001 en 2002 ook nog doen.

maakt niet uit hoor

maatr wel een goed stukje petje af

pi_11400820
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 01:20 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Verrekijker mee?

Hehe nou kun je geinen maar ik heb er wel 1 nodig ja.
Maar als we die afstand ff vergeten is het best een leuk circuit.

Riert>> Idd, daar hebbie gelijk in.
Erg mooie race toen, Verstappen viel toen uit en liep 10 meter voor ons langs, dat was wel erg strak.
Hopelijk regent het zondag weer, maar volgens mij zou het alleen bewolkt zijn.

pi_11404843
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 22:09 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Hehe nou kun je geinen maar ik heb er wel 1 nodig ja.
Maar als we die afstand ff vergeten is het best een leuk circuit.

Riert>> Idd, daar hebbie gelijk in.
Erg mooie race toen, Verstappen viel toen uit en liep 10 meter voor ons langs, dat was wel erg strak.
Hopelijk regent het zondag weer, maar volgens mij zou het alleen bewolkt zijn.

2 dagen geleden voorspelden ze regen, maar dan alleen voor zondag. Nu voorspellen ze regen voor morgen, zaterdag, en voor ma di en wo zelfs zware buien.. Kans lijkt me best groot dat er een buitje kan vallen op 1 van de 2 dagen

pi_11407383
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 01:20 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Verrekijker mee?

Hahahaha. Indeed!
pi_11408305
Test session tijden:

1 J. Trulli Italië Renault 1.32.085
2 F. Alonso Spanje Renault 1.32.311
3 A. Pizzonia Brazilië Jaguar 1.32.965
4 R. Firman Engeland Jordan 1.33.019
5 M. Webber Australië Jaguar 1.33.174
6 A. McNish Schotland Renault 1.33.935
7 G. Fisichella Italië Jordan 1.34.579
8 J. Verstappen Nederland Minardi 1.34.857
9 J. Wilson Engeland Minardi 1.35.455

Bron: f1racing.nl

vrijdag 27 juni 2003 @ 11:01:34 #37
16494 Riert
rrrataputata
pi_11408553
"The NGK chicane has been made slower this year, it will be hard to improve lap times."

Tuttut, was al vrij traag dacht ik en regelmatig iemand rechtdoor.

hophop
pi_11408646
Free practice 1 is net begonnen. Te volgen via F1-live
  vrijdag 27 juni 2003 @ 11:07:56 #39
16494 Riert
rrrataputata
pi_11408679
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 11:06 schreef Atreidez het volgende:
Free practice 1 is net begonnen. Te volgen via F1-live
Deze is beter
http://www.formula1.com/race/livetiming/26.html

zijn nu alleen te lui om er comentaar bij te zetten

hophop
pi_11408889
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 11:07 schreef Riert het volgende:

[..]

Deze is beter

zijn nu alleen te lui om er comentaar bij te zetten

Ziet er idd wat overzichtelijker uit, bedankt
pi_11409027
Veel leuker om er zelf op te rijduh

Maar dan wel met de motor !!!
Been there.......
Done that.......

De weg ernaartoe (Eiffel) voor de motorrijders is ook

Muay-Thai...
Mixed Martial Arts!
pi_11409133
Half uur voorbij en nog geen minardi op de baan geweest
  vrijdag 27 juni 2003 @ 11:42:35 #43
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_11409462
Knappe ronde Jos. Wtf haalt die Panis dit trouwens vandaan...
pi_11409648
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 11:42 schreef Bobu het volgende:
Knappe ronde Jos. Wtf haalt die Panis dit trouwens vandaan...
Kuch .. weinig benzine .. Kuch..

Wel verrassend idd.. En Jos bijna sec. voor op Wilson, maar nog steeds beide laatste

pi_11409744
Kimi pakt de 1e plek! David de tweede . En die stink Schumy gunnen we een plekje tegen de muur bij de RTL-bocht
  vrijdag 27 juni 2003 @ 12:12:50 #46
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_11410136
OOPS 2 uur kwalificatie

helemaal vergeten

pi_11411221
Uitslag Practice 1
code:
 P. No  Driver        Team - Engine    Tyres     Times      Ave/Gaps Laps   
 1. 20  PANIS         Toyota              M   1'31"197  203.217 Km/h  22    
 2. 14  WEBBER        Jaguar Cosworth     M   1'31"224    + 0'00"027  19    
 3.  6  RAIKKONEN     McLaren Mercedes    M   1'31"260    + 0'00"063  19    
 4.  7  TRULLI        Renault             M   1'31"513    + 0'00"316  22    
 5.  8  ALONSO        Renault             M   1'31"750    + 0'00"553  18    
 6. 15  PIZZONIA      Jaguar Cosworth     M   1'31"794    + 0'00"597  18    
 7.  5  COULTHARD     McLaren Mercedes    M   1'31"918    + 0'00"721  22    
 8.  4  R.SCHUMACHER  Williams BMW        M   1'32"170    + 0'00"973  22    
 9. 21  DA MATTA      Toyota              M   1'32"492    + 0'01"295  26    
10.  1  M.SCHUMACHER  Ferrari             B   1'32"560    + 0'01"363  23    
11.  3  MONTOYA       Williams BMW        M   1'32"590    + 0'01"393  22    
12.  2  BARRICHELLO   Ferrari             B   1'32"607    + 0'01"410  17    
13. 11  FISICHELLA    Jordan Ford         B   1'32"692    + 0'01"495  16    
14. 10  FRENTZEN      Sauber Petronas     B   1'32"792    + 0'01"595  20    
15. 17  BUTTON        BAR Honda           B   1'32"841    + 0'01"644  23    
16.  9  HEIDFELD      Sauber Petronas     B   1'32"901    + 0'01"704  18    
17. 16  VILLENEUVE    BAR Honda           B   1'33"602    + 0'02"405  21    
18. 12  FIRMAN        Jordan Ford         B   1'33"643    + 0'02"446  17    
19. 19  VERSTAPPEN    Minardi Cosworth    B   1'34"947    + 0'03"750   9    
20. 18  WILSON        Minardi Cosworth    B   1'35"525    + 0'04"328  14

vrijdag 27 juni 2003 @ 13:12:12 #48
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_11411260
Tevens kan schumi zijn 1000ste punt halen........Nog nooit eerder gepresteerd door een F1 coureur!
Hij staat nu op 999.............

nu.nl

edit: -1 o

Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  vrijdag 27 juni 2003 @ 14:21:28 #49
16494 Riert
rrrataputata
pi_11412594
Slechte tijd van Alonso zeg. groot gat met de rest.....so far
hophop
  vrijdag 27 juni 2003 @ 14:49:33 #50
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_11413148
Volgens mij regent het tijdens de pre-kwal nu.

Rode vlag nu vanwege een crash van Villeneuve. Daarvoor was er al een spin van Da Matta.

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  vrijdag 27 juni 2003 @ 14:51:00 #51
36322 TomK
Maaknie uit joh!
pi_11413169
het gaat weer verder, Panis is nu op de baan en het is er drijfnat..
  vrijdag 27 juni 2003 @ 14:55:39 #52
46231 johnplayer
pi_11413252
en Jos moet nog
pi_11413261
Lees het net pas dat t regent, damn! Pas 14 tijden neergezet en officieel nog 1 minuut te gaan... Hoelang was de rode vlag uit
  vrijdag 27 juni 2003 @ 14:57:58 #54
36322 TomK
Maaknie uit joh!
pi_11413307
Gelukkig voor hem houdt ie wel van dit soort weersomstandigheden en misschien een kans op een goeie klassering..

[Dit bericht is gewijzigd door TomK op 27-06-2003 15:04]

vrijdag 27 juni 2003 @ 15:05:27 #55
36322 TomK
Maaknie uit joh!
pi_11413466
Tis inmiddels weer opgehouden met hard regenen.
  vrijdag 27 juni 2003 @ 15:08:21 #56
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_11413519
dankzij de regen Alonso nog in top 10
  vrijdag 27 juni 2003 @ 15:11:37 #57
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_11413584
15e tijd Jos. Nu Wilson nog.
  vrijdag 27 juni 2003 @ 15:12:48 #58
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_11413615
Jos 15
  vrijdag 27 juni 2003 @ 15:14:24 #59
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_11413650
En P15 voor Wilson...Jos dus 16. Wilson is wel 1.4 seconde sneller dan Jos.
  vrijdag 27 juni 2003 @ 15:15:47 #60
36322 TomK
Maaknie uit joh!
pi_11413681
Wilson voor Verstappen
  vrijdag 27 juni 2003 @ 15:16:05 #61
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_11413685
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 15:14 schreef Bobu het volgende:
En P15 voor Wilson...Jos dus 16. Wilson is wel 1.4 seconde sneller dan Jos.
Ik denk dat het ietsje rustiger is gaan regenen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  vrijdag 27 juni 2003 @ 15:16:19 #62
46231 johnplayer
pi_11413692
het is droog, en de baan droogd op

maar is een beete jammer. inderdaad.

iemand overzicht op de weersvoorspellingen?

pi_11413700
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 15:16 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik denk dat het ietsje rustiger is gaan regenen.

lijkt me ook anders zou het slecht zijn van Verstappen!
  vrijdag 27 juni 2003 @ 15:18:25 #64
46231 johnplayer
pi_11413738
quote:
15:03 : The Sauber is sliding a little bit but so far Heidfeld is ahead of Panis.
15:04 : Heidfeld is in 13th spot, his lap time is 1.52.300.
15:04 : The rain has now stopped.
15:05 : Ralph Firman's turn to qualify.
15:05 : The Jordan driver does slightly better than Panis in the first timed sector.
15:06 : Firman finishes in 14th place, in 1.53.893.
15:08 : Pizzonia is the last Michelin driver to go on the circuit.
15:09 : So far the Brazilian is behind Panis, after the first sector.
15:10 : 1.57.435 for Pizzonia, in 16th place behind Panis.
15:10 : Now Jos Verstappen is out.
15:12 : The Minardi driver is on the same pace as Pizzonia in the first sector.
15:12 : 15th place for Verstappen, who beats Olivier Panis.
15:13 : Justin Wilson is the last one to go. He is on the circuit.
  vrijdag 27 juni 2003 @ 17:30:02 #65
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_11416533
Vanavond maar even RTL Grandprix checken want ik ben best wel benieuwd waarom die Wilson nou 1,4 seconden sneller was als 'onze' Jos Verstappen. Voorlopig ga ik er vanuit dat Wilson met minder benzine heeft gereden, dat soort geintjes heeft hij wel vaker uitgehaald. Maar het neemt niet weg dat het toch een goede prestatie is!

Ik ben blij dat Kimi vandaag de snelste was..

vrijdag 27 juni 2003 @ 17:36:57 #66
16494 Riert
rrrataputata
pi_11416613
minder benzine op de vrijdag is onzin (helaas)
Maar ik ben ook benieuwd.
hophop
pi_11416635
Ik vertrek vrijdag om 9 uur ernaatoe .
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  vrijdag 27 juni 2003 @ 17:39:20 #68
16494 Riert
rrrataputata
pi_11416644
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 17:38 schreef D-Devil het volgende:
Ik vertrek vrijdag om 9 uur ernaatoe .
Da's vandaag Opschieten dus, je hebt nog ietsd meer dan 3 uur

Doe je goed. Enjoy!!

hophop
  vrijdag 27 juni 2003 @ 17:42:10 #69
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_11416691
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 17:36 schreef Riert het volgende:
minder benzine op de vrijdag is onzin (helaas)
Maar ik ben ook benieuwd.
uuhhm, naja we zien het wel.
quote:
BMW en Williams gaan door tot 2009!
http://www.f1racing.nl/news.php?ID=59140

Voor eigen publiek maakte BMW deze namiddag eindelijk bekend dat ze hun contract met het team van Frank Williams verlengd hebben. Beide partijen sloten een contract tot 2009 af. Daarmee komt eindelijk een eind aan maanden van bikkelharde onderhandelingen

pi_11416741
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 17:39 schreef Riert het volgende:

[..]

Da's vandaag Opschieten dus, je hebt nog ietsd meer dan 3 uur

Doe je goed. Enjoy!!

ik bedoel zondag .
pi_11419077
Was toch duidelijk opdrogende baan, daardoor staat ie alsnog achter wilson. Met een droge baan was hij bijna 1 sec sneller, dat draai je zo niet even 1 2 3 om.. Als t nou ff droog blijft morgen tot dat jos heb gereden, dan mag het daarna wel weer gaan gieten
  zaterdag 28 juni 2003 @ 12:06:49 #72
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_11428246
De tijden van de tweede training.
quote:
1 R. Schumacher Duitsland Williams 1.31.305
2 J.P. Montoya Colombia Williams 1.31.366
3 O. Panis Frankrijk Toyota 1.31.490
4 D. Coulthard Schotland McLaren 1.31.608
5 K. Räikkönen Finland McLaren 1.32.021
6 C. da Matta Brazilië Toyota 1.32.057
7 J. Trulli Italië Renault 1.32.356
8 F. Alonso Spanje Renault 1.32.391
9 M. Schumacher Duitsland Ferrari 1.32.652
10 R. Barrichello Brazilië Ferrari 1.33.010
11 A. Pizzonia Brazilië Jaguar 1.33.076
12 G. Fisichella Italië Jordan 1.33.214
13 J. Button Engeland BAR 1.33.474
14 M. Webber Australië Jaguar 1.33.635
15 N. Heidfeld Duitsland Sauber 1.33.698
16 J. Villeneuve Canada BAR 1.34.085
17 R. Firman Engeland Jordan 1.34.827
18 H. Frentzen Duitsland Sauber 1.34.940
19 J. Wilson Engeland Minardi 1.36.026
20 J. Verstappen Nederland Minardi 1.36.381
Williams lijkt een goede kandidaat om de pole position te pakken, en de teams op Bridgestone banden hebben (alweer) de verkeerde band. Tenzij het straks tijdens de kwalificatie gaat regenen, dan is Bridgestone misschien in het voordeel.

De kans dat het tijdens de kwalificatie gaat regenen is 59%, morgen blijft het waarschijnlijk wel droog
(3% kans op regen)

pi_11428895
de tijden waren vandaag zelfde als vrijdag de 1ste vrije training.

maar jos was iets van 1.5 sec slomer dan dat ie vrijdag was.

pi_11428919
Ik kan niet wachten, nog minder dan 24 uur en ik zit al in de auto op weg ernaatoe .
pi_11428924
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 15:49 schreef VrouwenVocht het volgende:

[..]

20,8 om precies te zijn.

[afbeelding]

Gevolgd door het oude Spa met 14,4...

[afbeelding]

Zucht, de tijd van de echte mannen ipv die verwende snotapen van tegenwoordig.

heb vaak op die oude baan gereden met grand prix legends (een ECHTE sim) en is echt verdomd moeilijk.
Perfect rondje is gewoon onmogelijk en echt ongelofelijk veel bochten

Zitten ook nog mooie jumps in en dan soms meteen een bocht

waanzinnig schitterend circuit

zaterdag 28 juni 2003 @ 13:00:55 #76
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_11428997
RTL Duitsland heeft nu F1, de uitzending van RTL 5 begint om 13:55.

Het weer ziet er somber uit, maar het lijkt nog wel even droog te blijven. / Niki Lauda gokt op Williams of Mclaren voor de pole, Ferrari geeft hij een minder grote kans.

Top 8 warm-up:

1 - M. Schumacher 1.31.981
2 - R. Barrichello + 0.116
3 - D. Coulthard + 0.133
4 - J. Montoya + 0.271
5 - K. Raikkonen + 0.404
6 - O. Panis + 0.564
7 - R. Schumacher + 0.566
8 - J. Trulli + 1.048

Verstappen 18e, maar achter Wilson. / Beide Sauber rijders hebben geen tijd neergezet....

[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 28-06-2003 13:52]

zaterdag 28 juni 2003 @ 15:04:10 #77
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_11430678
K. Raikkonen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pole

briljant, super

Zijn eerste pole !!!

[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 28-06-2003 15:19]

pi_11430684
Wat een superpole!
  zaterdag 28 juni 2003 @ 15:05:59 #79
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_11430702
Whahahaa kippenvel tot mijn tenen, wow Kimi !!!!!!!!

Hulde voor N. Haug! echt super! Montoya was ook blij voor Kimi! men ik zit hier helemaal te flippen

pi_11430753
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 15:04 schreef Atreidez het volgende:
Wat een superpole!
100% eens!
'Ee, ah wor 'ungry-loike!
  zaterdag 28 juni 2003 @ 15:10:47 #81
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_11430775
De tijden.

Eerste sector was Kimi sneller, in de tweede sector was hij iets langzamer dan M. Schumacher maar toen! in de derde sector sloeg hij hard toe, en pakt zijn eerste pole in de oude Mclaren MP4/17

Grrrr ik wil de persconferentie zien!

pi_11430796
Erg mooie kwalificatie.

Had kimi liever niet op pole maar vond het een mooie en vond het ook geweldig hoe haug reageerde.

pi_11433668
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 09:54 schreef VrouwenVocht het volgende:

[..]

Hahahaha. Indeed!

Ach ja, het is iig altijd nog beter dan 8er de tv.
pi_11434740
mooie kwalificatie.
[img]http://members.lycos.nl/al3ktic0n/signaturekl.jpg[/img]
  zaterdag 28 juni 2003 @ 20:53:21 #85
30919 mitt
Michael Corleone
pi_11435117
Panis staat ook wel knap om 7.

ik hoop op Trulli

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_11438925
Verstappen verschalkt Wilson weer
HULDE
pi_11441344
Ik ben alle spullen al het pakken, zolang ik de tickets maar niet vergeet. .

pi_11441372
GEK!

Waarom ga je zo vreselijk laat weg??

Dat red je nooit.

EDIT: laat maar.. van waar jij woont red je het makkelijk

zondag 29 juni 2003 @ 11:02:22 #89
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_11442070
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 15:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
Erg mooie kwalificatie.

Had kimi liever niet op pole maar vond het een mooie en vond het ook geweldig hoe haug reageerde.

My thoughts exactly.
Gelukkig hebben we die arrogante kop van Ron Dennis niet hoeven zien.

Het wordt een mooie race! Wat een seizoen dit jaar! Vorig jaar heb ik bijna niets gezien, boeie of Schumacher met 1 of 2 minuten voorsprong wint.... Maar dit jaar zit het wel goed!

Hamelen
  zondag 29 juni 2003 @ 12:54:04 #90
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_11443589
quote:
Op zondag 29 juni 2003 11:02 schreef Koos_26 het volgende:

[..]

My thoughts exactly.
Gelukkig hebben we die arrogante kop van Ron Dennis niet hoeven zien.

Het wordt een mooie race! Wat een seizoen dit jaar! Vorig jaar heb ik bijna niets gezien, boeie of Schumacher met 1 of 2 minuten voorsprong wint.... Maar dit jaar zit het wel goed!

met 2 min. zal moeilijk gaan

dan staan ze op een ronde

pi_11443927
Nog een kleine 40 minuten en dan gaan ze weer van start.
Heb er nu al zin in.
  zondag 29 juni 2003 @ 13:36:35 #92
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_11444284
Mijn voorspelling:

1: M. Schumacher
2: K. Raikkonen
3:Ralph Schumacher
4:R. Barrichello
5:J.P. Montoya
6: J. Verstappen
7: O . Panis
8: J. Trulli

(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_11444302
quote:
Op zondag 29 juni 2003 13:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Mijn voorspelling:

6: J. Verstappen

Dan word ik vanavond lazerus.
  zondag 29 juni 2003 @ 13:47:05 #94
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_11444479
Kimi eerste, en Jos in de punten

Flavio van Renault gaf een duidelijk antwoord op de vraag
of Jos ooit voor Renault zou kunnen rijden " no "

pi_11444581
quote:
Op zondag 29 juni 2003 13:47 schreef -Hans- het volgende:
Kimi eerste, en Jos in de punten

Flavio van Renault gaf een duidelijk antwoord op de vraag
of Jos ooit voor Renault zou kunnen rijden " no "

Dat hoor ik liever als een "maybe"

Winst voor Montoya, ik doe eens gek. 2e Alonso, en 3e barichello.. De rest knalt ergens tijdens de race op elkaar of heeft pech Da Mata zou nog weleens de verrassing kunnen worden vandaag. Tot na de race allemaal, of de eerste rode vlag situatie natuurlijk

zondag 29 juni 2003 @ 14:13:47 #96
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11444925
Go Kimi!
The truth was in here.
pi_11445133
jos binnen...

loopt niet echt dit topic

pi_11445227
dit wordt hem niet meer voor jos, zelfs wilson neemt afstand....
  zondag 29 juni 2003 @ 14:37:32 #99
56207 keepertje
BVO EMMEN FOREVER!!!!
pi_11445248
ralf op twee
Emmen forever!!!!!!!!
pi_11445283
en wilson is per ronde meer dan een seconde sneller

wel grappig dat er nog niemand uitgevallen is

zondag 29 juni 2003 @ 14:40:54 #101
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_11445293
Kimi nog op kop, alleen Ralf loopt op dit moment in op Kimi....
pi_11445324
nog maar ff een linkje

en verstappen raakt steeds verder achter op wilson, alleen Villeneuve heeft ook best een aardige afstand van Jos...

zondag 29 juni 2003 @ 14:44:17 #103
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_11445350
KIMI gaat stuk
pi_11445353
Raikkonen is weg
pi_11445357
Kimi

Joehoe!!

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 29 juni 2003 @ 14:44:38 #106
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_11445358
Kimi
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 29 juni 2003 @ 14:45:19 #107
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_11445370
Godver! hij was zo goed bezig

Zal die M.Schumacher weer blij zijn

pi_11445374
Wel sneu
pi_11445390
quote:
Op zondag 29 juni 2003 14:40 schreef HeyFreak het volgende:

wel grappig dat er nog niemand uitgevallen is

.. had je mond gehouden
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_11445410
Het is niet goed voor m'n manager-resultaten, maar ik ben blij dat Kimi z'n motor het begeven heeft
  zondag 29 juni 2003 @ 14:48:02 #111
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11445412
GODVERKUT!

*Tv uit smijt*

The truth was in here.
pi_11445422
*stopt met kijken*
  zondag 29 juni 2003 @ 14:48:35 #113
56207 keepertje
BVO EMMEN FOREVER!!!!
pi_11445428
kunnen ze die reclame een keer afschaffen!!!!
Emmen forever!!!!!!!!
pi_11445432
quote:
Op zondag 29 juni 2003 14:46 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

.. had je mond gehouden

fisichlla in de pit

zondag 29 juni 2003 @ 14:49:43 #115
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_11445450
Klote dit

Ik begrijp ineens waarom Kimi de laatste 2 ronden in bijna alle sectors sneller was dan Ralf.
En Jos

pi_11445460
Eigenlijk wist ik gewoon al dat Kimi het niet zou halen. Die kerel heeft zo enorm veel pech altijd. Hoe vaak valt hij nou net niet uit als het er om gaat? Maar goed, that's racing...

De vraag is... gaat Ralf het halen Ik kan me herinneren dat de motoren van Williams/BMW ook niet altijd even lekker blijven lopen.

pi_11445479
villeneuve voorbij jos en neemt gelijk keihard afstand
  zondag 29 juni 2003 @ 14:52:43 #118
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_11445506
quote:
Op zondag 29 juni 2003 14:51 schreef HeyFreak het volgende:
villeneuve voorbij jos en neemt gelijk keihard afstand
Echt in elke sector verliest Jos heel veel t.o.v. Wilson, veel te veel.
pi_11445624
quote:
Op zondag 29 juni 2003 14:52 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Echt in elke sector verliest Jos heel veel t.o.v. Wilson, veel te veel.

heb jij nog de illusie dat Jos in deze wagen goed is?
  zondag 29 juni 2003 @ 15:03:07 #120
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_11445700
quote:
Op zondag 29 juni 2003 14:59 schreef Asschen_sukar het volgende:

heb jij nog de illusie dat Jos in deze wagen goed is?

Ik blijf hopen, in de eerste sector verliest Jos al twee tienden t.o.v. Wilson.
Naja, me zoekt de zon maar op...
pi_11445727
zucht .. gelukkig .. tis Truli .. was bijna bang dat Alonso eraf lag
pi_11445816
quote:
Op zondag 29 juni 2003 14:48 schreef keepertje het volgende:
kunnen ze die reclame een keer afschaffen!!!!
BRT2
  zondag 29 juni 2003 @ 15:09:30 #123
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11445823
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
The truth was in here.
pi_11445828
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ja ik ook! Al blijkt ie niet echt goed uit de voeten te kunnen hier
  zondag 29 juni 2003 @ 15:11:34 #125
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_11445865
M. Schumacher erui !!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAA
  zondag 29 juni 2003 @ 15:11:45 #126
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11445870
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRLIJK
The truth was in here.
pi_11445875
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:11 schreef -Hans- het volgende:
M. Schumacher erui !!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAA
yeeehaaa
  zondag 29 juni 2003 @ 15:11:58 #128
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_11445876
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_11445882
Mag dit
  zondag 29 juni 2003 @ 15:12:22 #130
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_11445884
Mogen ze hem de baan op duwen?!?!?! WTF
pi_11445888
Mag dat?
pi_11445894
hee .. wat deed die lul
  zondag 29 juni 2003 @ 15:12:48 #133
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_11445901
weer onderweg gelukkig!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_11445902
jullie zijn snel....

toch best netjes van montoya

zondag 29 juni 2003 @ 15:13:11 #135
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_11445910
montoya stop en go!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_11445914
*kijkt toch weer*
  zondag 29 juni 2003 @ 15:13:28 #137
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_11445922
kut toch nog P6, maar dit mag toch niet ?!?!
pi_11445930
Wel weinig ruimte, maar volgens mij hield montoya zich redelijk netjes.. Toch nog leuke race
pi_11445945
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:13 schreef -Hans- het volgende:
kut toch nog P6, maar dit mag toch niet ?!?!
nee dit mag niet .. als je auto door de marshals is aangeraakt moet je stoppen. Maar er zal wel weer een uitzondering gemaakt worden
pi_11445949
Ik vind dat Montoya maar een levenslange schorsing moet krijgen . De ene aso rost de andere aso er nu namelijk af
  zondag 29 juni 2003 @ 15:14:42 #141
27074 Dezz
The Dog
pi_11445956
Strakke actie van M. Schumacher om hem er zo uit te laten duwen
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_11445964
Mooie videowerk in Duitsland daar.. Veel gevechten in de achterhoede gezien. Mag ook weleens gezegd worden
pi_11445969
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:14 schreef Dezz het volgende:
Strakke actie van M. Schumacher om hem er zo uit te laten duwen
Zoiets dwing je af als kampioen hè
pi_11445976
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:13 schreef Atreidez het volgende:
Wel weinig ruimte, maar volgens mij hield montoya zich redelijk netjes.. Toch nog leuke race
Hmmmz vond ik dus niet. Duidelijk dat Montoya wel degelijk net iets van zijn lijn afweek en zo Schumacher afsneed. Maar dat is mijn visie...

Denk ook niet dat wat daar na gebeurde mag.

In Southern Sun
pi_11445990
39,4 seconden verschil tussen verstappen en wilson

zondag 29 juni 2003 @ 15:16:13 #146
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_11445991
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:15 schreef eborn het volgende:

[..]

Zoiets dwing je af als kampioen hè

Juist Schumacher mag dat !
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 29 juni 2003 @ 15:16:23 #147
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_11445998
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:14 schreef Asschen_sukar het volgende:

nee dit mag niet .. als je auto door de marshals is aangeraakt moet je stoppen. Maar er zal wel weer een uitzondering gemaakt worden

!!
pi_11446001
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:15 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Hmmmz vond ik dus niet. Duidelijk dat Montoya wel degelijk net iets van zijn lijn afweek en zo Schumacher afsneed. Maar dat is mijn visie...

Dat laatste ben ik zeker met je eens
pi_11446002
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat hij (zoals Olaf al aanstipte) een stop-and-go krijgt of aan het einde van de race een tijdstraf.
pi_11446006
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:16 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Dat laatste ben ik zeker met je eens

In Southern Sun
  zondag 29 juni 2003 @ 15:16:56 #151
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_11446009
Montoya hoeft helemaal niks te krijgen die deed waarvoor die betaalt wordt , oja m. schumacher -> zwarte vlag
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
  zondag 29 juni 2003 @ 15:17:34 #152
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_11446020
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:16 schreef eborn het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat hij (zoals Olaf al aanstipte) een stop-and-go krijgt of aan het einde van de race een tijdstraf.

Ik denk het niet het is toch montoya's schuld dat Schumacher spinde!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 29 juni 2003 @ 15:17:50 #153
27074 Dezz
The Dog
pi_11446032
Als Schumi nu ff snel iedereen eraf rijd komt alles nog goed

* Dezz is Schumi fan

Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  zondag 29 juni 2003 @ 15:18:02 #154
43311 jozef444
pi_11446033
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

goed kijken dan zie je dat schumacher stuurt en jpm maar 1x instuurt dus.... schumacher is gewoon niet goed als ie tegen andere mensen rijdt
pi_11446034
ik dacht trouwens dat iemand die niet bij het desbetreffende team hoort niet aan de auto mag zitten? anders zou de coureur automatisch uitvallen?

ik herinner me nog een tijdje terug dat marshalls de auto van Barichello wilden duwen vlak voor de pitstraat maar tegen werden gehouden door ferrari crew (paar jaar terug alweer)

zondag 29 juni 2003 @ 15:18:06 #156
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11446035
Ook al ligt mn Kimi er uit, dit is wel een race om van te smullen hoor.
The truth was in here.
  zondag 29 juni 2003 @ 15:19:04 #157
30919 mitt
Michael Corleone
pi_11446057
even de topictitel verandert, want zo is het niet.
pi_11446060
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:18 schreef jozef444 het volgende:

[..]

goed kijken dan zie je dat schumacher stuurt en jpm maar 1x instuurt dus.... schumacher is gewoon niet goed als ie tegen andere mensen rijdt

schumacher zat niet op de ideale lijn, dus in het vuil. dan verlies je wel wat sneller je grip.

pi_11446065
Dat was echt een kutactie van Montoya!!!
natuurlijk roepen de meesten dat er niks aan de hand is.

Maar als Schumacher dit had geflikt, dan weet ik zeker dat iedereen aan het zeiken was...

pi_11446081
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Zo wordt de grootste Aso een keer aangepakt ... voor montoya.

Wat hij bij Hill flikte, flikt hij nu bij zichzelf .. moet hij maar niet denken dat hij Montoya eraf kan rijden.

zondag 29 juni 2003 @ 15:20:04 #161
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11446084
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:19 schreef mitt het volgende:
even de topictitel verandert, want zo is het niet.
Geen idee wie je bent, maar respect
The truth was in here.
  zondag 29 juni 2003 @ 15:20:16 #162
43311 jozef444
pi_11446089
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:19 schreef _Administr8or_ het volgende:
Dat was echt een kutactie van Montoya!!!
natuurlijk roepen de meesten dat er niks aan de hand is.

Maar als Schumacher dit had geflikt, dan weet ik zeker dat iedereen aan het zeiken was...

tuurlijk daarvoor is t ook schumacher (schumacher heeft er zelf voor gezorgd dat hij zo'n reputatie heeft en dat mensen derover gaan zeiken, want iedereen denkt meteen aan zen acties tegen hill en villeneuve)
pi_11446098
Het was niet netjes, maar that's racing Schumacher heeft wel eens veel viezere geintjes geflikt (zeg ik als Schumi-fan ). Wat ik wel een nadeel van Montoya vindt is dat hij over het algemeen weinig presteert maar dat hij vervolgens wel elke race betrokken is bij een spin of iemand er vanaf rost.
pi_11446123
Nog steeds een leuk gevecht op de baan, met die coulthard en alonso. Die zie ik elkaar er ook nog wel afrijden
pi_11446127
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:20 schreef jozef444 het volgende:

[..]

tuurlijk daarvoor is t ook schumacher (schumacher heeft er zelf voor gezorgd dat hij zo'n reputatie heeft en dat mensen derover gaan zeiken, want iedereen denkt meteen aan zen acties tegen hill en villeneuve)

maar inmiddels zijn we al een aantal jaar verder...
DUS DAT SLAAT NERGENS OP!

of ben je zo'n sukkel die ook nog een hekel heeft aan Duitsers ivm de 2e wereldoorlog..

get a life!

pi_11446143
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:22 schreef _Administr8or_ het volgende:
of ben je zo'n sukkel die ook nog een hekel heeft aan Duitsers ivm de 2e wereldoorlog..
get a life!
Oei, je klinkt bijna als een F1-hooligan
pi_11446153
We hebben het hier toch over schumacher de f1 coureur, niet schumacher de duitser
  zondag 29 juni 2003 @ 15:24:15 #168
43311 jozef444
pi_11446156
quote:

[..]

get a life!

iemand had t ervover dat er bij zo'n actie zou worden geklaagd als ms m had ingezet, ik zeg daarop dat t zijn reputatie is waar dat aan ligt en daar horen ook die momentjes bij (oja en duitsers en wo2 is een volk ms is naar mijn weten nog steeds dezelfde aso , en nee ik heb niks tegen duitsers)
pi_11446164
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:23 schreef eborn het volgende:

[..]

Oei, je klinkt bijna als een F1-hooligan

ja, maar het is zo zielig om de hele tijd te blijven zeiken over het feit dat schumacher een aantal jaar ook zoiets heeft gedaan..
  zondag 29 juni 2003 @ 15:25:51 #170
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_11446180
Commentaar van Olav lijkt mij duidelijk, toch?
  zondag 29 juni 2003 @ 15:25:56 #171
27074 Dezz
The Dog
pi_11446184
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:25 schreef _Administr8or_ het volgende:

[..]

ja, maar het is zo zielig om de hele tijd te blijven zeiken over het feit dat schumacher een aantal jaar ook zoiets heeft gedaan..

zondag 29 juni 2003 @ 15:26:33 #172
43311 jozef444
pi_11446196
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:25 schreef Dezz het volgende:

[..]

zoals al werd gezegd een reputatie krijg je niet in 1 jaar (dus daar horen ook je slechte momentjes tussen learn to live with it )
pi_11446202
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:25 schreef _Administr8or_ het volgende:

[..]

Omdat de ferrari nu een aantal jaar domineerde is het niet meer voorgekomen, maar nu de verschillen weer zo klein zijn denk ik best dat t nog in m zit
pi_11446203
Naja, het ziet er niet naar uit dat Schumacher op eigen kracht nog een plekje gaat opschuiven. In 8 rondes kan hij geen 13 seconden meer goedmaken. Maar misschien maakt Couldhard of Montoya nog een fout
pi_11446213
quote:

[..]

get a life!

Gelukkig gaat een duits automerk winnen. Dit omdat een coureur in een duitseauto, een duitse aso de baan af reed.
  zondag 29 juni 2003 @ 15:27:41 #176
43311 jozef444
pi_11446220
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:27 schreef eborn het volgende:
Naja, het ziet er niet naar uit dat Schumacher op eigen kracht nog een plekje gaat opschuiven. In 8 rondes kan hij geen 13 seconden meer goedmaken. Maar misschien maakt Couldhard of Montoya nog een fout
rubens der weer uit en geen rood podium

edit: kheb niks tegen rubens maar wel iets tegen ferrari en ja dat heeft met schumacher te maken

[Dit bericht is gewijzigd door jozef444 op 29-06-2003 15:28]

zondag 29 juni 2003 @ 15:27:42 #177
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11446222
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:25 schreef -Hans- het volgende:
Commentaar van Olav lijkt mij duidelijk, toch?
Ja mij ook..

En als ik ff zou bedenken dat het andere coureurs waren geweest had ik ook gedacht dat die rode auto fout zat. Nou ja fout niet, maar wel eigen schuld.

The truth was in here.
  zondag 29 juni 2003 @ 15:28:19 #178
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_11446228
Van het Verstappen forum:

bron: FIA.

quote:
Fia:
150) If a car stops during the race (except under Article 142c) and d), it must be removed from the track as quickly as possible so that its presence does not constitute a danger or hinder other competitors. If the driver is unable to drive the car from a dangerous position, it shall be the duty of the marshals to assist him. If any such assistance results in the engine starting and the driver rejoining the race, the car will be excluded from the results of the race.
De motor liep nog dus het mag ?
pi_11446240
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:28 schreef -Hans- het volgende:
Volgens Olav is deze situatie niet beschreven.
pi_11446242
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:27 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Gelukkig gaat een duits automerk winnen. Dit omdat een coureur in een duitseauto, een duitse aso de baan af reed.

zo bedoelde ik het ook niet

het gaat erover dat je de hele tijd blijft zeiken over iets dat een aantal jaar geleden gebeurd is..

dus het heeft niks met de duitsers te maken, misschien had ik beter een ander voorbeeld kunnen pakken

pi_11446259
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:28 schreef -Hans- het volgende:
Van het Verstappen forum:

bron: FIA.
[..]

Dit gaat over een stoppende auto.. Niet over een gespinde auto, denk dat er een ander artikeltje over dit geval gaat
pi_11446266
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:29 schreef _Administr8or_ het volgende:

[..]

zo bedoelde ik het ook niet

het gaat erover dat je de hele tijd blijft zeiken over iets dat een aantal jaar geleden gebeurd is..

dus het heeft niks met de duitsers te maken, misschien had ik beter een ander voorbeeld kunnen pakken

Snap ik ... maar toch . Schumacher krijgt niet in 1 dag zo'n reputatie. En zoals al eerder gezegd werd, de aso/vechter in hem komt weer boven.

Ik vraag me af ... hebben ze elkaar wel geraakt? Of was het gewoon de vuiligheid?

pi_11446270
De stewards worden ook wakker

"Hee, hoe komt het dat Montoya opeens voor Schumacher rijdt?"
"Geen idee, ik was even wat eten..."

[Dit bericht is gewijzigd door eborn op 29-06-2003 15:31]

zondag 29 juni 2003 @ 15:31:15 #184
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_11446272
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:29 schreef eborn het volgende:

[..]

Volgens Olav is deze situatie niet beschreven.

quote:
If any such assistance results in the engine starting and the driver rejoining the race, the car will be excluded from the results of the race.
Schumacher kon niet op eigen kracht weg komen dus dan mag hij hulp krijgen, als zijn motor was afgeslagen dan was het een ander verhaal.

uuhhhm ze gaan er alsnog naar kijken uit de slomo vind ik niet dat Montoya fout zat..

pi_11446279
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:30 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]
ik vraag me af ... hebben ze elkaar wel geraakt? Of was het gewoon de vuiligheid?

ze raakten elkaar
  zondag 29 juni 2003 @ 15:31:42 #186
43311 jozef444
pi_11446280
damn je zult dalijk weer zin met dat involving incident, dat jpm weer gestraft wordt voor een race moment djeezus ik wil de regels van de fia wel s zien volgens mij hebben ze 1 boek met regels voor schumacher en een ander boek met regels voor de rest van t veld
  zondag 29 juni 2003 @ 15:31:59 #187
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_11446285
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:30 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Dit gaat over een stoppende auto.. Niet over een gespinde auto, denk dat er een ander artikeltje over dit geval gaat

oohh uuhhhm okay ff afwachten wat er gaat gebeuren..
pi_11446290
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:31 schreef eborn het volgende:
De stewards worden ook wakker

"Hee, hoe komt het dat Montoya opeens voor Schumacher rijdt?"
"Geen idee, ik was even wat eten..."

En je zult zien dat montoya straks nog gestraft wordt

zondag 29 juni 2003 @ 15:32:19 #189
43311 jozef444
pi_11446291
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:31 schreef _Administr8or_ het volgende:

[..]

ze raakten elkaar

allebei
pi_11446294
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:31 schreef -Hans- het volgende:
uuhhhm ze gaan er alsnog naar kijken uit de slomo vind ik niet dat Montoya fout zat..
Niemand zat echt fout. Schumacher gleed weg volgens de beelden en Montoya was er voorbij. Als Schumacher z'n lijn had kunnen rijden dan was er niets aan de hand geweest. Gewoon pech dus.
  zondag 29 juni 2003 @ 15:32:54 #191
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11446299
Ik heb wel last met mn F1 manager door die Toyota en BAR teams
The truth was in here.
  zondag 29 juni 2003 @ 15:33:20 #192
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11446308
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:32 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

En je zult zien dat montoya straks nog gestraft wordt

Ligt er aan hoeveel Duitsers inspraak hebben denk.
The truth was in here.
  zondag 29 juni 2003 @ 15:33:43 #193
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_11446312
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:32 schreef eborn het volgende:

[..]

Niemand zat echt fout. Schumacher gleed weg volgens de beelden en Montoya was er voorbij. Als Schumacher z'n lijn had kunnen rijden dan was er niets aan de hand geweest. Gewoon pech dus.

Gewoon een race incident dus.
pi_11446313
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:31 schreef _Administr8or_ het volgende:

[..]

ze raakten elkaar

Oke .. dan weet schumacher nu dus ook hoe het voelt om van de baan geduwd te worden

Toch denk ik niet dat Montoya fout zat. Racen is racen, en daarbij wordt er wel eens agressief gereden, iets wat M.S. ook erg goed kan

pi_11446318
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:32 schreef Bastard het volgende:
Ik heb wel last met mn F1 manager door die Toyota en BAR teams
Ik had al last toen Kimi uitviel

Nu heb ik nog Ferrari als chasis, wat nog wel wat opleverd. Verder krijg ik nog punten voor Alonso. Toyota schiet echter ook niet zo op

pi_11446321
Feitelijk reed montoya voor schumi op de raceline, schumi aan de binnenkant moest dus in de regel remmen
  zondag 29 juni 2003 @ 15:34:43 #197
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_11446327
DC eruit, wat een
  zondag 29 juni 2003 @ 15:34:43 #198
45651 r.o.b
Caved In
pi_11446328
pfff coulthard
pi_11446329
HAHAHA! Dag Couldhard!

Schumi 5...

[Dit bericht is gewijzigd door eborn op 29-06-2003 15:35]

zondag 29 juni 2003 @ 15:34:48 #200
27074 Dezz
The Dog
pi_11446331
En nou weer over de race aub

Coulthard eruit

zondag 29 juni 2003 @ 15:35:00 #201
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_11446335
hahaha , domme coulthard lette gewoon niet op!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_11446337
wat een sukkel
pi_11446339
Hahahaha, die coulthard
pi_11446340
Tering. Coulthard ging er flink vanaf. Ff lekker remmen
  zondag 29 juni 2003 @ 15:35:08 #205
40457 LBDH
You might say so...
pi_11446341
Woooooooooooo!
(Coulthart)
Dass die Sonne morgen aufgeht, ist nur eine Hypothese - Ludwig Wittgenstein
pi_11446343
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:33 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ligt er aan hoeveel Duitsers inspraak hebben denk.

Oke .. duidelijk .. Montoya

.. dit is wel goed voor de manager ... alonso als coureur .. en een bmw chassis

ALonso .. wat doet die gast

zondag 29 juni 2003 @ 15:35:47 #207
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_11446353
Wat is dit nou zeg?! vette breaktest
  zondag 29 juni 2003 @ 15:35:56 #208
43311 jozef444
pi_11446357
damn khad niks tegen alonso maar ik vin dit eigenlijk geen stijl niet als je t zo ver door douwt een kleine brake test ala maar niet denken dat je in je formule fordje rijdt zoals olav al zei
pi_11446359
hehe, coulthard hield zich niet aan de 2 secondenregel
  zondag 29 juni 2003 @ 15:36:09 #210
45651 r.o.b
Caved In
pi_11446361
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:35 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

ALonso .. wat doet die gast

Het werkt wel
  zondag 29 juni 2003 @ 15:36:13 #211
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_11446363
perefcte actie van Alonso!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 29 juni 2003 @ 15:36:38 #212
27074 Dezz
The Dog
pi_11446368
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Smerige actie
  zondag 29 juni 2003 @ 15:36:41 #213
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11446370
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:33 schreef eborn het volgende:

[..]

Ik had al last toen Kimi uitviel

Inderdaad..

Coole aktie van Alonso zeg... dit soort acties maakt F1 alleen maar cool

The truth was in here.
  zondag 29 juni 2003 @ 15:36:51 #214
30919 mitt
Michael Corleone
pi_11446372

klasse actie Alonso

pi_11446374
Couldhard wordt oud, z'n reflexen worden trager en trager
  zondag 29 juni 2003 @ 15:37:01 #216
43311 jozef444
pi_11446378
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:36 schreef Dezz het volgende:

[..]

Smerige actie

he we zijn t een keer met elkaar eens
pi_11446379
quote:

[..]

Smerige actie

Smerig misschien .. maar wel slim .. en legaal
pi_11446380
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Niks mis mee, hij remde op 100-150 meter!
normaal rempunt lijkt me
  zondag 29 juni 2003 @ 15:37:28 #219
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_11446385
quote:

[..]

Smerige actie

Gevaarlijke actie ook, ik hoop dat Mclaren hier werk van gaat maken.
  zondag 29 juni 2003 @ 15:37:44 #220
43311 jozef444
pi_11446393
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:37 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Smerig misschien .. maar wel slim .. en legaal

neen zoals net al geroepen door mol mclaren kan hendig een klacht indienen tegen alonso
  zondag 29 juni 2003 @ 15:37:45 #221
27074 Dezz
The Dog
pi_11446395
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:37 schreef jozef444 het volgende:

[..]

he we zijn t een keer met elkaar eens

Fijn he
  zondag 29 juni 2003 @ 15:37:51 #222
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11446397
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:36 schreef eborn het volgende:
Couldhard wordt oud, z'n reflexen worden trager en trager
Volgend jaar hij er uit en Alberts erin
The truth was in here.
pi_11446409
Olav zit weer te fantaseren. Hoe wil je ooit Schumacher helpen door Barichello langzamer te laten rijden. Daar zit bijna 30 seconden tussen
pi_11446414
Mooie race van Ralph!
  zondag 29 juni 2003 @ 15:39:14 #225
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11446423
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:38 schreef Atreidez het volgende:
Mooie race van Ralph!
Meer een vorm van uitrijden.. anders had Kimi wel gewonnen.
The truth was in here.
  zondag 29 juni 2003 @ 15:39:17 #226
43311 jozef444
pi_11446426
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:37 schreef Bastard het volgende:

[..]

Volgend jaar hij er uit en Alberts erin

bah dat gevoel heb ik wel ja als die knuppel wordt geintervieuwd (chrrrrristian alberrrrrs dan ) laat ze der alexander bifi worstje maar inzetten alles beter als albers
pi_11446427
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:37 schreef jozef444 het volgende:

[..]

neen zoals net al geroepen door mol mclaren kan hendig een klacht indienen tegen alonso

Waarvoor? vroeg remmen?

Gaat ie weer

[Dit bericht is gewijzigd door Asschen_sukar op 29-06-2003 15:39]

zondag 29 juni 2003 @ 15:39:49 #228
27074 Dezz
The Dog
pi_11446433
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:38 schreef eborn het volgende:
Olav zit weer te fantaseren. Hoe wil je ooit Schumacher helpen door Barichello langzamer te laten rijden. Daar zit bijna 30 seconden tussen
Het kan langzaam gaan........heel langzaam
pi_11446434
Het is leuk, maar ik heb nou niet echt het gevoel dat Williams echt wat kan doen dit jaar. Montoya rost zichzelf de komende races er wel af
  zondag 29 juni 2003 @ 15:40:10 #230
43311 jozef444
pi_11446440
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:39 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Waarvoor? vroeg remmen?

Gaat ie weer

rijstijl die niet mag
pi_11446442
Whoooooooooo die alonso toch.. Dat wordt m de komende jaren hoor
pi_11446443
Leuk voor Alonso. Ff dat vuistje naar Schumi
  zondag 29 juni 2003 @ 15:40:29 #233
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11446447
Prachtig die Alonso
The truth was in here.
  zondag 29 juni 2003 @ 15:41:09 #234
27074 Dezz
The Dog
pi_11446455
Lekkere vrouwen bij de F1
  zondag 29 juni 2003 @ 15:41:50 #235
43311 jozef444
pi_11446465
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:41 schreef Dezz het volgende:
Lekkere vrouwen bij de F1
waar zag je dat ? , oja ff ook autosport bij peugeot rally hebben ze een gruwelijke babe als race engineer van marcus gronholm
pi_11446466
Dat was weer es een leuke race...
pi_11446467
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:40 schreef jozef444 het volgende:

[..]

rijstijl die niet mag

[niet vrienden maken modus] Ik herinner me nog zoiets toen er een hele rits achter de safety car zat, en Schumacher vol op de remmen ging, en er een heleboel mensen heel raar op de baan stonden na die actie. Toen konden ze hem ook niks maken, want dat was "racing" .. zou me raar lijken als dit dat niet is
pi_11446469
Goeie actie van alonso
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 29 juni 2003 @ 15:42:57 #239
43311 jozef444
pi_11446486
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:41 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

[niet vrienden maken modus] Ik herinner me nog zoiets toen er een hele rits achter de safety car zat, en Schumacher vol op de remmen ging, en er een heleboel mensen heel raar op de baan stonden na die actie. Toen konden ze hem ook niks maken, want dat was "racing" .. zou me raar lijken als dit dat niet is

mja ok ik weet niet maar ik heb zoiets van dat gaat niet met een snelheid van 200 + of ... ? kweet niet volgens mij kunnen ze m wel pakken omdat t misschien te hard ging , ik vond t niet helemaal verantwoord maar das mijn mening
pi_11446487
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:40 schreef Atreidez het volgende:
Whoooooooooo die alonso toch.. Dat wordt m de komende jaren hoor
samen met raikkonen en montoya (en Albers ) wordt het leuk over en paar jaar
pi_11446488
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:41 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik herinner me nog zoiets toen er een hele rits achter de safety car zat, en Schumacher vol op de remmen ging, en er een heleboel mensen heel raar op de baan stonden na die actie.
Enige verschil is dat je er dan enigsinds op kunt rekenen, omdat je toch al in een andere situatie zit. Bovendien rij je achter de SC wel iets minder hard

[Dit bericht is gewijzigd door eborn op 29-06-2003 15:43]

zondag 29 juni 2003 @ 15:43:10 #242
27074 Dezz
The Dog
pi_11446489
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:41 schreef raptorix het volgende:
Goeie actie van alonso
Nou weten we het wel
pi_11446495
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:43 schreef eborn het volgende:

[..]

Enige verschil is dat je er dan verdacht op kunt zijn, omdat je toch al in een andere situatie zit. Bovendien rij je achter de SC wel iets minder hard

Button vloog toen volgens mij wel in de muur...
pi_11446500
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:42 schreef jozef444 het volgende:

[..]

mja ok ik weet niet maar ik heb zoiets van dat gaat niet met een snelheid van 200 + of ... ? kweet niet volgens mij kunnen ze m wel pakken omdat t misschien te hard ging , ik vond t niet helemaal verantwoord maar das mijn mening

verantwoord was het zeker niet, het was gevaarlijk. Maar niet illegaal... maar dat zullen we aankomende week wel horen
pi_11446504
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:43 schreef HeyFreak het volgende:
Tja, maar dan heb je het ook over iemand
pi_11446511
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:43 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

inderdaad .. button schreef toen zijn wagen af
pi_11446523
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:43 schreef Dezz het volgende:

[..]

Nou weten we het wel

Ben je boos?
Plus een roos.
Zet hem op je hoed,
ben je morgen weer goed.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 29 juni 2003 @ 15:45:12 #248
43311 jozef444
pi_11446525
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:43 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

verantwoord was het zeker niet, het was gevaarlijk. Maar niet illegaal... maar dat zullen we aankomende week wel horen

zekers, nou ja tis iig een veel leuker seizoen als vorig jaar (niet in het minst omdat ik t vet vind dat mclaren met een oude auto nog goed meekan)

post 1003, damn da beginnen der wel veel te worden

pi_11446527
Vraagje: hoe zijn Trulli en Panis uitgevallen?
  zondag 29 juni 2003 @ 15:45:26 #250
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_11446528
Coulthard krijgt een koekje van eigen deeg..

Ik kan me herinneren dat Coulthard in belgië (liggend op een ronde achterstand) In de stromende regen zonder zicht expres vol in de remmen ging op het rechte stuk om schumacher uit de race te krijgen.. (wat toen nog lukte ook) Dit ging om een plek en was voor een bocht en het was nog droog ook, dus Coulthard mag absoluut niet klagen! Het is gewoon het feit dat ie zelf zat te slapen!

[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 29-06-2003 15:46]

(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 29 juni 2003 @ 15:45:43 #251
27074 Dezz
The Dog
pi_11446530
Onze Zjos aan het woord
  zondag 29 juni 2003 @ 15:46:10 #252
43311 jozef444
pi_11446535
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Coulthard krijgt een koekje van eigen deeg..

Ik kan me herinneren dat Coulthard in belgië (liggend op een ronde achterstand) In de stromende regen zonder zicht expres vol in de remmen ging op het rechte stuk om schumacher uit de race te krijgen.. (wat toen nog lukte ook) Dit ging om een plek en was voor een bocht, dus Coulthard mag absoluut niet klagen!

oh was dat ten die beruchte spa race ? die heb ik nie gezien dus da wis ik niet
  zondag 29 juni 2003 @ 15:47:45 #253
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11446562
Sjesses wat een chicks
The truth was in here.
pi_11446579
Rubens is eigenlijk altijd maar een beetje het aanhangsel van Schumacher hè... Leuk dat hij nou weer op het podium staat, maar in heel veel races valt hij toch eigenlijk niet op
pi_11446582
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:47 schreef Bastard het volgende:
Sjesses wat een chicks
pi_11446584
Leuk hoe die op die beker keek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')