Komt er een joch dat meezingt: Another one beitst de deur (stom lachje, daarna verder) Another one beitst de schuur. En een other on beitst, en een other one beitst de dak... goot
Brian May heeft gewoon Queens gedachtengoed verkwanseld aan de commercie. Freddy M. zou zich in zijn graf moeten omdraaien
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 24-06-2003 22:33]
quote:Vind je?
Op dinsdag 24 juni 2003 22:30 schreef cptmarco het volgende:
ach... het is creatief gevonden van de reclamejongens...
quote:Idd k wil het wel eens horen eigenlijk
Op dinsdag 24 juni 2003 22:31 schreef BlaatschaaP het volgende:
*proest*Ik hoor het al voor me.. Another one beitst de schuur
Argh!
.
quote:http://www.omroep.nl/bnn/ruuddewild.nl/rdw.html
Op dinsdag 24 juni 2003 22:31 schreef BlaatschaaP het volgende:
*proest*Ik hoor het al voor me.. Another one beitst de schuur
Argh!
.
Even klikken op: luister naar laatste uitzending:
Dan Realplayer zetten op 1 minuut dertig.
quote:het is heiligschennis.
Op dinsdag 24 juni 2003 22:30 schreef cptmarco het volgende:
ach... het is creatief gevonden van de reclamejongens...
Ondersteboven hangen, en net zolang op hun billen rammen en in hun ballen knijpen tot ze janken en om genade smeken.
En ik dacht dat de versie van Captain Jack irritant was
Maar die reclame is ook vreselijk, ja
quote:'k zie niet helemaal wat BM met die reclame te maken heeft, trouwens.
Op dinsdag 24 juni 2003 22:29 schreef SunChaser het volgende:
Brian May heeft gewoon Queens gedachtengoed verkwanseld aan de commercie.Freddy M. zou zich in zijn graf moeten omdraaien
quote:Ik doe niet aan Realplayer
Op dinsdag 24 juni 2003 22:33 schreef SunChaser het volgende:[..]
http://www.omroep.nl/bnn/ruuddewild.nl/rdw.html
Even klikken op: luister naar laatste uitzending:
Dan Realplayer zetten op 1 minuut dertig.
quote:Hij en de rest geven toestemming voor commercials met Queenmuziek.
Op dinsdag 24 juni 2003 22:34 schreef Jordy-B het volgende:[..]
'k zie niet helemaal wat BM met die reclame te maken heeft, trouwens.
quote:Hmm... Heeft Freddy Mercury niet het nummer: 'The Show must go on' geschreven?
Op dinsdag 24 juni 2003 22:31 schreef BDisOKE het volgende:
Dat doet hij volgens mij al jaren.
Al die bullshit optredens, nieuwe CD's...
Queen zonder hem is niks, maar vertel dat meneer Brian May maar is
quote:Is gratis.
Op dinsdag 24 juni 2003 22:34 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Ik doe niet aan Realplayer
.
quote:is één van de meest irritante kutprogramma's die de PC in zijn gehele levensloop gekend heeft.
Op dinsdag 24 juni 2003 22:36 schreef SunChaser het volgende:[..]
Is gratis.
Slecht... zo slecht die reclame!!
quote:Nee dat is Bonzi Buddy
Op dinsdag 24 juni 2003 22:40 schreef Jordy-B het volgende:[..]
is één van de meest aggresieve kutprogramma's die de PC in zijn gehele levensloop gekend heeft.
quote:Nee, Brian May.
Op dinsdag 24 juni 2003 22:36 schreef calvobbes het volgende:[..]
Hmm... Heeft Freddy Mercury niet het nummer: 'The Show must go on' geschreven?
quote:'k dacht dat de reclamejongens gewoon 't nummer gebruikten, en 'n klein beetje rechten overdroegen aan de platenmaatschappij.
Op dinsdag 24 juni 2003 22:35 schreef SunChaser het volgende:[..]
Hij en de rest geven toestemming voor commercials met Queenmuziek.
Ze wisten bijvoorbeeld ook niet van het gebruik van Bohemian Rhapsody in Wayne's World.
quote:Nee... maar dat ie zich in z'n urn zou omdraaien, klinkt ook niet echt super.
Op dinsdag 24 juni 2003 22:36 schreef mcintosh het volgende:
Is Freddy M. begraven?
quote:maar ook who wants to live forever?
Op dinsdag 24 juni 2003 22:36 schreef calvobbes het volgende:[..]
Hmm... Heeft Freddy Mercury niet het nummer: 'The Show must go on' geschreven?
quote:het is een spreekwoord, mierenneuker.
Op dinsdag 24 juni 2003 22:36 schreef mcintosh het volgende:
Is Freddy M. begraven?
quote:Nope. Zo werkt dat niet.
Op dinsdag 24 juni 2003 22:42 schreef Jordy-B het volgende:'k dacht dat de reclamejongens gewoon 't nummer gebruikten, en 'n klein beetje rechten overdroegen aan de platenmaatschappij.
Zo wilden Jan en Allemaal Song 2 van Blur gebruiken, bijvoorbeeld voor een spot over het Amerikaanse leger. Dat wilden ze niet. En de Beatles hoorde je pas in reclames nadat Jackson de rechten had gekocht.
Probeer Mediaplayer dan eens, BS.
1 minuut 30
quote:Het was een serieuze vraag die bij me opkwam, kneus
Op dinsdag 24 juni 2003 22:44 schreef Jordy-B het volgende:[..]
het is een spreekwoord, mierenneuker.
quote:Wil het niet afspelen
Op dinsdag 24 juni 2003 22:49 schreef SunChaser het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio3/bnn/ruuddewild/laatste.rm?start=%2200:02:00%22Probeer Mediaplayer dan eens, BS.
1 minuut 30
Shit, nu ben ik wel nieuwsgierig eigenlijk .
offtopic: Waar blijft onze guitar god BrianMay om commentaar te geven?
John Deacon heeft het geschreven.
quote:Maar John hoor je niet in de reclame he? Nou dan
Op dinsdag 24 juni 2003 23:24 schreef Knarf het volgende:
Ja en.John Deacon heeft het geschreven.
quote:Ik vond Another One Bites the Dust van Wycleff versus Freddy wel leuk.
Op woensdag 25 juni 2003 00:37 schreef Zander het volgende:
Nog een triest dieptepunt was de uitvoering van 'We will rock you' door 5ive en Brian May.
quote:He wants it all?
Reclame op de radio: Queen: Another One Bites The Dust.Komt er een joch dat meezingt: Another one beitst de deur (stom lachje, daarna verder) Another one beitst de schuur. En een other on beitst, en een other one beitst de dak... goot
![]()
Brian May heeft gewoon Queens gedachtengoed verkwanseld aan de commercie.
Freddy M. zou zich in zijn graf moeten omdraaien
quote:Hij kan zo beginnen als gitarist bij Axl W. Roses hobbyband G'n R.
Op woensdag 25 juni 2003 00:59 schreef webfreak het volgende:
Brian May is een drol...
Alles wat Queen heeft gedaan na Freddie's dood (al die reunie-optredens) zijn rampzalig..
Het is gewoon een suffe lul die zonder Freddie Mercury geen zak voorstelt en daarom op oud succes probeert te teren.
Gewoon omdat 'ie uit z'n eigen niet aan de bak komt
Trouwens Brian krijgt geen centjes voor Bites the dust, die gaan allemaal naar John
quote:Dit is gewoon het domste dat ik ooit gehoord hebt. Als je je een beetje in Queen verdiept zou hebben zou je erachter komen dat Brian het musicale meesterbrein achter Queen was. dat Brian het Queen geluid produceerde. En buiten Queen om kan ie 't ook. Hij heeft meer hits gehad dan de rest.
Op woensdag 25 juni 2003 00:59 schreef webfreak het volgende:
Brian May is een drol...
Alles wat Queen heeft gedaan na Freddie's dood (al die reunie-optredens) zijn rampzalig..
Het is gewoon een suffe lul die zonder Freddie Mercury geen zak voorstelt en daarom op oud succes probeert te teren.
Gewoon omdat 'ie uit z'n eigen niet aan de bak komt
"en daarom op oud succes probeert te teren."
Moet iemand zeggen met een beatles avatar. Paul McCartney speeld anders ook nog steeds Beatles nummers.
en hij zou gek zijn als hij het niet zou doen
Waarom zou je stoppen om met je eigen muziek te spelen nadat de zanger gestorven is, of de band uitelkaar is gegaan of iets dergelijks
quote:Idd, vooral als je bedenkt dat ie niet in een urn ligt
Op dinsdag 24 juni 2003 22:44 schreef Knaller het volgende:[..]
Nee... maar dat ie zich in z'n urn zou omdraaien, klinkt ook niet echt super.
Daarnaast vind ik het eerlijk gezegd nogal zielig om te zeggen dat ze teren op oude roem. Roger Waters speelt toch ook vrijwel alleen Pink Floyd materiaal (met hier en daar misschien wat solo spul), hetzelfde geld idd ook voor Paul McCartney... Bovendien spelen Brian + Roger ALS ze optreden maar amper nummers van Freddie, dus ik zie het probleem niet zo - omdat Freddie dood is zouden B+R zich maar terugmoeten trekken en achter de geraniums gaan zitten op hun respectievelijk 56e en 54e?
Ik zal niet ontkennen dat Queen een stuk commercieler is geworden sinds Freddie overleden is. Maar welke band wordt dat niet als er geen nieuw materiaal meer is om uit te brengen? Hoeveel cd's van Hendrix, The Doors, Beatles etc zijn er wel niet en worden steeds opnieuw uitgebracht in "super high quality limited edition card sleeve re-release"
quote:Volgens mij hadden de leden een 1/4e deal voor elk nummer, ongeacht wie het schreef.
Op woensdag 25 juni 2003 06:21 schreef BrianMay het volgende:
Trouwens Brian krijgt geen centjes voor Bites the dust, die gaan allemaal naar John
Trouwens, ik ben helemaal niet tegen commercie. Maar wel tegen hele foute reclame zoals deze Another One Beitst met Rambo. Beetje kwaliteit mag je toch wel verwachten als je met bekende nummers aan de slag gaat.
De link naar het radioprogramma werkt tot vanavond 6 uur, wil iemand het even opnemen en hier online zetten?
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 25-06-2003 06:57]
quote:In 1975 toen het nog allemaal arme studenten waren schreef Freddie het nummer Bohemian Rhapsody, Roger wou dus maar al te graag dat zijn nummer als B-kant op de single kwam (Zodat hij dus ook 'n groot deel van de inkomsten kreeg.) Hij had zich 'n paar uur in een kast opgesloten totdat hij zijn zin kreeg
Op woensdag 25 juni 2003 06:52 schreef SunChaser het volgende:[..]
Volgens mij hadden de leden een 1/4e deal voor elk nummer, ongeacht wie het schreef.
't is wel zo dat ze zich de afgelopen jaren (naar mijn smaak) met een aantal dubieuze projecten hebben ingelaten. Een duet met 5ive of toestemming geven aan Wyclef Jean om een Queen-nummer door de mangel te halen, daar zou ik, als ik een die-hard Queen-fan was, niet vrolijk van worden.
Sowieso vind ik pogingen van oude rockers om hun hits in een nieuw jasje te stoppen in de hoop de jeugd aan te spreken vaak een beetje pathetisch overkomen. Zoals bijv. ook die samenwerking tussen Puff Daddy en Jimmy Page, dat is ook al zo'n tenenkrommend voorbeeld.
Die reclame heb ik trouwens nog niet gehoord, maar daar trek ik me ook niet zoveel van aan. Het laat zien dat Queen nog steeds leeft. Wat ik erger vond, laat trouwens nog steeds zien dat Queen leeft, is dat ik afgelopen zaterdag bij het concert van Andre Hazes, Sugar Lee Hooper, "Who wants to live forever" aan het verkrachten was, met dr suffe housebeat eronder. Dat deed mij pas echt pijn in mijn hart!
quote:Tja, eigenlijk blijft Roger ook maar een huilie
Op woensdag 25 juni 2003 07:10 schreef BrianMay het volgende:[..]
In 1975 toen het nog allemaal arme studenten waren schreef Freddie het nummer Bohemian Rhapsody, Roger wou dus maar al te graag dat zijn nummer als B-kant op de single kwam (Zodat hij dus ook 'n groot deel van de inkomsten kreeg.) Hij had zich 'n paar uur in een kast opgesloten totdat hij zijn zin kreeg
quote:Leuk dat je er over begint, Ik heb nieuwe nummers van Alexey
Op woensdag 25 juni 2003 09:42 schreef Plengel het volgende:
Dat deed mij pas echt pijn in mijn hart!![]()
quote:KEWL
Op woensdag 25 juni 2003 09:50 schreef BrianMay het volgende:[..]
Leuk dat je er over begint, Ik heb nieuwe nummers van Alexey
Ik vind 'm wel grappig! Heel wat beter dan het grootste deel van de andere radio en TV reclames waar we mee overspoeld worden!
quote:Of Ian Gillan en Ray.
Op woensdag 25 juni 2003 09:11 schreef Zander het volgende:Sowieso vind ik pogingen van oude rockers om hun hits in een nieuw jasje te stoppen in de hoop de jeugd aan te spreken vaak een beetje pathetisch overkomen. Zoals bijv. ook die samenwerking tussen Puff Daddy en Jimmy Page, dat is ook al zo'n tenenkrommend voorbeeld.
Another one bites the dak (korte pauze) goot!
.
Maja.
quote:Smoke it, smoke it. Uhuh.
Op woensdag 25 juni 2003 11:06 schreef Tijn het volgende:[..]
Of Ian Gillan en Ray.
quote:Ik kan 'n (leuke) parodie wel waarderen, deze heb ik nog niet gehoord.
Op woensdag 25 juni 2003 11:10 schreef Jarno het volgende:
Ik vind die dakgoot dus wel leuk..
Another one bites the dak (korte pauze) goot!
.
Maja.
Die van WC Experience (Een natte pan in de kast) vond ik ook geniaal
Een natte pan in de kast
Een natte pan hier, een natte pan daar
Hey, d'r is niet afgedroogd
Een natte pan in de kast
quote:Freddy M. zou in zijn graf kromliggen van het lachen.
Reclame op de radio: Queen: Another One Bites The Dust.Komt er een joch dat meezingt: Another one beitst de deur (stom lachje, daarna verder) Another one beitst de schuur. En een other on beitst, en een other one beitst de dak... goot
![]()
Brian May heeft gewoon Queens gedachtengoed verkwanseld aan de commercie.
Freddy M. zou zich in zijn graf moeten omdraaien
quote:Mja, Freddie hield wel van een grapje... ook al zou ie dit nooit hebben verstaan.
Op woensdag 25 juni 2003 12:25 schreef mrmiddel het volgende:[..]
Freddy M. zou in zijn graf kromliggen van het lachen.
quote:Oei.. deed ik dat echt
Op woensdag 25 juni 2003 12:30 schreef Knaller het volgende:[..]
Mja, Freddie hield wel van een grapje... ook al zou ie dit nooit hebben verstaan.
Denk dat ie het erger vond dat zoveel mensen nog steeds zijn naam verkeerd spellen.
mrm.. foei!
-edit- .. had het overgenomen van topicstarter.. pfew.. dat scheelt alweer
quote:Ach, eigenlijk heette hij Farookh Bulsara dus dat is weer iets heel anders.
Op woensdag 25 juni 2003 12:33 schreef mrmiddel het volgende:[..]
Oei.. deed ik dat echt
mrm.. foei!
-edit- .. had het overgenomen van topicstarter.. pfew.. dat scheelt alweer
Klinkt toch wat universeler... Freddie Mercury!! Nog steeds een coole naam vind ik!!
Jammer dat ze dat soort vondsten om zeep helpen door gewoon iedereen er mee dood te gooien.
Overdaad Schaadt !
quote:Die parodie op One Vision is helemaal geniaal - "Ik Goi Visse"...
Op woensdag 25 juni 2003 12:09 schreef BrianMay het volgende:[..]
Die van WC Experience (Een natte pan in de kast) vond ik ook geniaal
quote:Of iets dergelijks, tijdens de bridge ("and a cold wind blows...")
Rot 's effe op,
met je vissekop,
je loopt hier in de weg,
rot nou 's op met die koooop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |