Eerst sloopt hij de magnetron, nu verneukt ie de waterkoker
Woon ik in een debielencentrum ofzo
quote:Wat een dombo
Op dinsdag 24 juni 2003 18:38 schreef Oosthoek het volgende:
heeft groentensoep in de waterkoker geflikkerd!!!!Eerst sloopt hij de magnetron, nu verneukt ie de waterkoker
maar dat gaat dus niet?
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 24-06-2003 18:59]
quote:Jawel, als je een nieuwe wilt.
Op dinsdag 24 juni 2003 18:42 schreef Flurry het volgende:
wow, vroeg me altijd al af of je soep of knakworst ofzo kon koken in een waterkoker....
maar dat gaat dus niet?
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 18:42 schreef Flurry het volgende:
wow, vroeg me altijd al af of je soep of knakworst ofzo kon koken in een waterkoker....
maar dat gaat dus niet?
WATERkoker
quote:Misschien geen slecht idee, ongeveer 1 1/2 maand geleden ofzo heeft hij een pan spinazie in de magnetron gesmeten. Les 1 van de electronica is toch "GEEN METAAL IN EEN MAGNETRON" of ligt dat aan mij
Op dinsdag 24 juni 2003 18:43 schreef syrek het volgende:
ehm, ja, ik zou hem naar een kookcursus sturen
Echt kapot istie trouwens niet, maar hij zit nu vol met kleffe groenten
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 24-06-2003 18:59]
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 18:45 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Misschien geen slecht idee, ongeveer 1 1/2 maand geleden ofzo heeft hij een pan spinazie in de magnetron gesmeten. Les 1 van de electronica is toch "GEEN METAAL IN EEN MAGNETRON" of ligt dat aan mij
quote:hij was zeker nog bij les 0 "hoe hou ik met 1 hersencel de keuken schijtvrij"
Misschien geen slecht idee, ongeveer 1 1/2 maand geleden ofzo heeft hij een pan spinazie in de magnetron gesmeten. Les 1 van de electronica is toch "GEEN METAAL IN EEN MAGNETRON" of ligt dat aan mij
quote:ik mag toch hopen dat hij geen medicijnen studeert oid
quote:Dan kan ie het ook wel ff schoonmaken!
quote:1 Probleempje, het zit er al 2 dagen in
Op dinsdag 24 juni 2003 18:52 schreef Noca het volgende:[..]
Dan kan ie het ook wel ff schoonmaken!
Al die zoepgroenten zitten dus zo vastgekoekt als ik weenie wat.
quote:Zoutzuur?
Op dinsdag 24 juni 2003 19:07 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Al die zoepgroenten zitten dus zo vastgekoekt als ik weenie wat.
quote:Plastic waterkoker?
Op dinsdag 24 juni 2003 19:09 schreef Grayburn het volgende:[..]
Zoutzuur?
quote:verveel je je?
Op dinsdag 24 juni 2003 19:00 schreef Anthraxx het volgende:
Topictitel aangepast en hou het hier een beetje normaal. Onzinnig gezever wordt direct ge'edit
quote:De schoonmaker heeft het er maar druk mee (hahahah
Op dinsdag 24 juni 2003 19:00 schreef Anthraxx het volgende:
Topictitel aangepast en hou het hier een beetje normaal. Onzinnig gezever wordt direct ge'edit
intelligent persoon die nieuwe huisgenoot, kijk maar uit dat ie de frituurpan niet pakt.
Wat een dombo
Ik denk dat die dingen zo'n 10 jaar al daar stonden....
quote:Als ik dit lees denk ik dat ik verdomd blij mag zijn met een kapotte magnetron en een verrotte waterkoker
Op dinsdag 24 juni 2003 22:37 schreef troje het volgende:
ik heb een huisgenoot gehad die de wc borstels samen met andere vaat in de vaatwasmachine had gestopt...Ik denk dat die dingen zo'n 10 jaar al daar stonden....
Gelukkig hebben we (nog) geen afwasmachine
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 22:37 schreef troje het volgende:
ik heb een huisgenoot gehad die de wc borstels samen met andere vaat in de vaatwasmachine had gestopt...Ik denk dat die dingen zo'n 10 jaar al daar stonden....
volgens mij zou ik dan nooit meer met dat bestek kunnen eten, alleen al vanwege het idee
quote:De vaatwasser maakt die WC borstels ook wel schoon naar ik aanneem, dus waarom zou je dan niet meer met dat bestek kunnen eten?
Op woensdag 25 juni 2003 01:22 schreef Wisp het volgende:[..]
volgens mij zou ik dan nooit meer met dat bestek kunnen eten, alleen al vanwege het idee
quote:omdat die bagger die van die borstels afkwam gespoeld is door al het bestek en borden e.d heen
Op woensdag 25 juni 2003 01:39 schreef Tichelaar het volgende:
De vaatwasser maakt die WC borstels ook wel schoon naar ik aanneem, dus waarom zou je dan niet meer met dat bestek kunnen eten?
is smerig idee
Heb serieus vijf minuten helemaal dubbel gelegen van dit bericht!
Ik heb ook zo'n prettige huisgenoot die bijvoorbeeld denkt dat ze kan stofzuigen zonder stofzuigerzak.
Je hebt je huisgenoten niet altijd voor het uitzoeken. Sterkte man!
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 25-06-2003 10:42]
quote:bedankt voor de tip!
heeft groentensoep in de waterkoker geflikkerd
wel irri trouwens heb je er al wat van gezegd? en dat er a.s.a.p. een nieuwe of andere magnetron moet komen??
quote:Ik heb er een gehad die gooide van dat vleesjus-poeder in de waterkoker. Drie maanden lang smaakte de thee naar biefstuk....
Op dinsdag 24 juni 2003 18:38 schreef Oosthoek het volgende:
heeft groentensoep in de waterkoker geflikkerd!!!!Eerst sloopt hij de magnetron, nu verneukt ie de waterkoker
quote:ROFL, en stug volhouden ook, gewoon 3 maanden thee drinken met biefstuksmaak
Op woensdag 25 juni 2003 11:10 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Ik heb er een gehad die gooide van dat vleesjus-poeder in de waterkoker. Drie maanden lang smaakte de thee naar biefstuk....
quote:Gelukkig drink ik alleen koffie. Die domme aap was de enige die elke avond met zn kopje rooibos-biefstuk-thee op de bank GTST keek....
Op woensdag 25 juni 2003 11:15 schreef Vincentius het volgende:
ROFL, en stug volhouden ook, gewoon 3 maanden thee drinken met biefstuksmaak
quote:Biefstuk smaak is helemaal niet erg
Op woensdag 25 juni 2003 11:16 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Gelukkig drink ik alleen koffie. Die domme aap was de enige die elke avond met zn kopje rooibos-biefstuk-thee op de bank GTST keek....
Als je thee kan drinken en de smaak van biefstuk kan krijgen.. Nou mooi goedkoop.
quote:En?
Op woensdag 25 juni 2003 10:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb een keer melk in de waterkoker gegooit om op te warmen
Wou het een beetje?
Ik vond het idee van die worsten in de waterkoker ook wel erg leuk!
ROFL
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |