voor de rest heb ik ook geen zit in morgen,
ik ga naar de diplomauitreiking van mijn oude klas
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 16:01 schreef Black_Rainbow het volgende:
Ik voel me.... emm, jah, erg single
Ik ga weer aan de slag, anders moet ik vannacht weer reageren met "wat een nutteloze onproductieve pokkedag" en daar heb ik geen zin in, dus hup aan de slag!!! Tsjakka!
--> edit:
Zat net nog lekker met mijn vriendje te msn-en en ineens heeft ie al meer dan 20 minuten niks gezegd
Ik moet mijn kamer opruimen maar ik kan GVD nix doen als ik me kut voel en als hij ineens weg is voel ik me alleen maar superkut
[Dit bericht is gewijzigd door NemesisDivina op 24-06-2003 16:24]
Verkouden, spierpijn, misselijk, enz enz enz,
griep dus
Zometeen naar huis lekker laten verwennen dooor m'n vriendin
[Dit bericht is gewijzigd door ox2 op 24-06-2003 16:28]
quote:Een krat palm voor 65 cent
Op dinsdag 24 juni 2003 16:24 schreef Kikke het volgende:
Heel blij, weet eindelijk zeker dat ik over ben....
En ik heb een krat Palm kunnen kopen voor 65 cent....
Welke supermarkt/slijterij heb je die op de kop kunnen tikken
op school gaat het wel qua punten maar moet zo fucking veel doen voor morgen dat ik dat toch bijna onmogelijk kan halen...
en over de rest van mijn leven hoef ik nog niet eens te beginnen...
quote:Vergeet jij iedere keer dat dit geen slowchat topic is, of houd je je voor de domme ?
Op dinsdag 24 juni 2003 16:25 schreef Levensgenieter het volgende:[..]
Een krat palm voor 65 cent
Ontopic: Het gaat weer
quote:The story of my life.
Op dinsdag 24 juni 2003 16:28 schreef T1andonly het volgende:
Ik voel me nu echt kut...op school gaat het wel qua punten maar moet zo fucking veel doen voor morgen dat ik dat toch bijna onmogelijk kan halen...
en over de rest van mijn leven hoef ik nog niet eens te beginnen...
Ik moet nu ECHT ECHT ECHT beginnen aan dat stomme rotFrans anders kan ik het wel vergeten .
.
quote:Vrienden achter de kassa, 1 flesje aanslaan.....
Op dinsdag 24 juni 2003 16:25 schreef Levensgenieter het volgende:[..]
Een krat palm voor 65 cent
quote:Volgens mij ben jij ook net zo goed in plannen dan mij
Op dinsdag 24 juni 2003 16:34 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
The story of my life.
Ik moet nu ECHT ECHT ECHT beginnen aan dat stomme rotFrans anders kan ik het wel vergeten
.
.
quote:En nu ga je beginnen ermee
Op dinsdag 24 juni 2003 16:34 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
The story of my life.
Ik moet nu ECHT ECHT ECHT beginnen aan dat stomme rotFrans anders kan ik het wel vergeten
.
.
Je zegt tegen je zelf :" IK GA BEGINNUHHHH!!!!" Niemand kan me stoppen meer!!!!!! I am invincible!!!!!!
Je neemt een ijskoude douche, dextro energie en gaat ff heel hard aan de slag. Daarna keer je terug met een goed gevoel en zelfvertrouwen en het idee dat je misschien zelfs een 5.5 of meer kunt halen.
Ps. Wie kiest er nu Frans in zijn pakket Dat vond ik toch wel de meest rotte taal die er bestond. Heb ik ook meteen laten vallen toen op de mavo/havo.
quote:*schreeuwt* IK GA BEGINNEN!!!!!!*
Op dinsdag 24 juni 2003 16:46 schreef Levensgenieter het volgende:[..]
En nu ga je beginnen ermee
Je zegt tegen je zelf :" IK GA BEGINNUHHHH!!!!" Niemand kan me stoppen meer!!!!!! I am invincible!!!!!!
quote:We hebben geen douche maar een bad
Je neemt een ijskoude douche, dextro energie en gaat ff heel hard aan de slag. Daarna keer je terug met een goed gevoel en zelfvertrouwen en het idee dat je misschien zelfs een 5.5 of meer kunt halen.
quote:Dat is verplicht hier
Ps. Wie kiest er nu Frans in zijn pakketDat vond ik toch wel de meest rotte taal die er bestond. Heb ik ook meteen laten vallen toen op de mavo/havo.
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 16:48 schreef NemesisDivina het volgende:
wangen zijn helemaal nat van het huilen, en ik heb barstende hoofdpijn erdoor gekregen. Zo maar eens op bed gaan liggen met een boek ofzo, opruimen komt straks wel weer...
ben moe en geen zin om te leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |