quote:http://www.ajax.nl/show/id=1347 Voila
Op vrijdag 27 juni 2003 00:58 schreef kamagurka het volgende:
In dit topic dienen behalve geruchten ook wel échte transacties te worden doorgesluisd natuurlijk!Uit hoeveel spelers bestaat ajax inmiddels nog?
quote:Sorry, maar da's voor het eerst dat ik een nuttige link krijg doorgestuurd. Dank!
Op vrijdag 27 juni 2003 01:00 schreef Saekerhett het volgende:[..]
http://www.ajax.nl/show/id=1347 Voila
quote:Dan liever Frank De Boer, die acht ik minstens net zo goed, maar nog belangrijker: nog steeds een ajacied
Op woensdag 25 juni 2003 14:49 schreef Svensational het volgende:
Met Stam winnen we de CL!!
quote:In ieder geval meer dan de complete jeugd-opleiding van p$v - hoe is het met ome fons en die dokter???
Op vrijdag 27 juni 2003 00:58 schreef kamagurka het volgende:
In dit topic dienen behalve geruchten ook wel échte transacties te worden doorgesluisd natuurlijk!Uit hoeveel spelers bestaat ajax inmiddels nog?
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 01:13 schreef ddZ het volgende:[..]
Dan liever Frank De Boer, die acht ik minstens net zo goed, maar nog belangrijker: nog steeds een ajacied
Hoe hij Ajax heeft verlaten, is absoluut Ajacied onwaardig.
quote:nee hoor. die 21 is zwitserse francs. die 13/14 is euros
Op donderdag 26 juni 2003 21:07 schreef superjoden het volgende:
rare tegenstrijdige berichten toch her en der....
quote:aha....niet echt goed gelezen dus....dacht dat er 21 mln euro stond....
Op vrijdag 27 juni 2003 10:20 schreef ChAoZ het volgende:[..]
nee hoor. die 21 is zwitserse francs. die 13/14 is euros
quote:Frank de Boer, Ajacied??? Ja als het hem uitkomt jah....
Op vrijdag 27 juni 2003 01:13 schreef ddZ het volgende:[..]
Dan liever Frank De Boer, die acht ik minstens net zo goed, maar nog belangrijker: nog steeds een ajacied
En de laatste paar wedstrijden van Oranje gezien, de hele verdediging wordt gedragen door Stam (als ie speelt) en Frank maakt fouten en fouten en nog is fouten.
quote:Die idioten bij VI waren vergeten om de bedragen om te rekenen naar Euro's
Op donderdag 26 juni 2003 21:07 schreef superjoden het volgende:
rare tegenstrijdige berichten toch her en der....
quote:Hey hey, doe eens aardig over VI!
Op vrijdag 27 juni 2003 13:03 schreef Frenkie het volgende:[..]
Die idioten bij VI waren vergeten om de bedragen om te rekenen naar Euro's
quote:werk jij bij VI...??
Op vrijdag 27 juni 2003 13:45 schreef methodmich het volgende:[..]
Hey hey, doe eens aardig over VI!
Overigens kan degene die dit artikel schreef wel een sukkel zijn, dus op zich mag je het wel stellen.
Als ome Johan het maar niet hoort.
quote:Ach het ging er meer om dat ze het niet even omgerekend hadden
Op vrijdag 27 juni 2003 14:09 schreef methodmich het volgende:
Overigens kan degene die dit artikel schreef wel een sukkel zijn, dus op zich mag je het wel stellen.
quote:Dat vind ik helemaal een ijdeltuit. Maar ja die raken we wel weer kwijt nu het aantal abonnees van VI zienderogen slinkt.
Als ome Johan het maar niet hoort.
quote:De VI is echt
Op vrijdag 27 juni 2003 14:35 schreef methodmich het volgende:
Tja.. Toch valt ie in het echt best mee, maar hij heeft een erg duidelijke zwart / wit mening. Grijs kent ie niet, alleen in zijn pakken soms.
Ik heb overigens ooit een stukje voor VI geschreven
Een ingezonden brief
quote:idd reactie een deze dagen.
Op vrijdag 27 juni 2003 00:56 schreef super-mario het volgende:[..]
Is nog niet bekend bij het gros, voornu moet je het met die tekst doen...
quote:Ik heb hier in zijn geheel geen commentaar op...
Op vrijdag 27 juni 2003 11:49 schreef superjoden het volgende:[..]
aha....niet echt goed gelezen dus....
Al hoop ik wel dat de ondertoon merkbaar is
quote:ik had het stuk in de VI gelezen en daar hadden ze het over 21 mln en op voetbalzone.nl over 13 mln euro.... hierboven is al aangegeven dat vi het niet over euro's had maar over zwitserse francs.....
Op zaterdag 28 juni 2003 01:19 schreef twi het volgende:[..]
Ik heb hier in zijn geheel geen commentaar op...
Al hoop ik wel dat de ondertoon merkbaar is
![]()
Sonck is 25-voudig Belgisch international, scoorde de afgelopen twee seizoenen 29 en 20 competitietreffers en speelde Champions League, en is bij Genk getraind door Nederlander Sef Vergoossen. Sonck zou vijf miljoen euro moeten kosten. De enige kaper op de kust blijkt volgens het AD Lazio Roma te zijn.
Eveneens meldt het AD dat Mido in de belangstelling staat van een Franse club en, belangrijker, dat Ajax er niet van uit gaat dat captain Cristian Chivu de club zal verlaten. Ajax gaat er voor 95% vanuit dat de Roemeen ook volgend jaar het wit-rood-wit en de aanvoerdersband met de Andreaskruizen zal dragen nu zich er nog geen enkele club officieel voor Chivu heeft gemeld. Echter: aanstaande maandag verloopt de deadline en is alles pas zeker
Ik snap overigens niet dat een voetballiefhebber Sportweek kan prefereren boven VI. Sportweek is echt dramatisch, op voetbalgebied dan. De onkunde druipt er vanaf. Humoristisch is het wel, maar ja..
quote:Het ging er meer om dat het bericht al lang en breed in dit topic bediscussieert was...Zoals best vaak met nieuwtjes die je post eigenlijk...
Op zaterdag 28 juni 2003 12:00 schreef superjoden het volgende:[..]
ik had het stuk in de VI gelezen en daar hadden ze het over 21 mln en op voetbalzone.nl over 13 mln euro.... hierboven is al aangegeven dat vi het niet over euro's had maar over zwitserse francs.....
quote:Op zich wel redelijk onderhandeld ... ¤ 10 mln ontvangen voor een wispelturige speler.
Op zaterdag 28 juni 2003 19:16 schreef methodmich het volgende:
Mido volgens BRT naar Marseille voor 10 miljoen euro. Zou een mooie deal zijn.Ik snap overigens niet dat een voetballiefhebber Sportweek kan prefereren boven VI. Sportweek is echt dramatisch, op voetbalgebied dan. De onkunde druipt er vanaf. Humoristisch is het wel, maar ja..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |