quote:
Op woensdag 25 juni 2003 14:49 schreef Svensational het volgende:
Met Stam winnen we de CL!!
En voetballen kan ie...
quote:exactly my point
Op woensdag 25 juni 2003 14:55 schreef HeatWave het volgende:
Stam zou ik niet erg vinden, als je bij psv speelt heb je daar toch geen clubliefde voorEn voetballen kan ie...
quote:Ik heb toch liever Stam, straks heb je helemaal een verdediging die piep en piep jong is, en veel ervaring mist.
Op woensdag 25 juni 2003 15:33 schreef NOORD-414 het volgende:
Of we geven Heitinga gewoon een kans, lijkt me een veel beter plan
quote:Hangt er vanaf wat je daaronder verstaat: voetballen kan ie niet, z'n taak uitvoeren des te beter
Op woensdag 25 juni 2003 14:55 schreef HeatWave het volgende:En voetballen kan ie...
quote:Maar voorlopig zal het gewoon wel AC of Inter worden voor Jaapie
Op woensdag 25 juni 2003 15:45 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Ik heb toch liever Stam, straks heb je helemaal een verdediging die piep en piep jong is, en veel ervaring mist.
quote:Nee Chivu die brengt de gemiddelde leeftijd lekker omhoog. Het gaat er toch om hoe iemand speelt en niet hoe oud hij is? Ik ben een grote fan van Chivu als persoon zijnde maar vind hem af en toe ook wel erg nonchalant. Daarnaast hebben we voldoende wedstrijden zonder Chivu gespeeld en dat ging allemaal ook naar behoren.
Op woensdag 25 juni 2003 15:45 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Ik heb toch liever Stam, straks heb je helemaal een verdediging die piep en piep jong is, en veel ervaring mist.
Neemt niet weg dat ik liever heb dat hij blijft natuurlijk!
quote:Zolang hij niet in het rijtje met penalty-nemers wordt gezet maken we een goede kans idd
Op woensdag 25 juni 2003 14:49 schreef Svensational het volgende:
Met Stam winnen we de CL!!
quote:Ik hoop toch echt snapt, dat Chivu een stuk meer ervaring heeft dan Heitinga, en ik zeg nergens dat Chivu zoveel ervaring heeft, ik geef alleen dat ik liever Stam heb ipv Heitinga, simpelweg omdat Stam meer ervaring heeft.
Op woensdag 25 juni 2003 16:33 schreef thomba het volgende:[..]
Nee Chivu die brengt de gemiddelde leeftijd lekker omhoog. Het gaat er toch om hoe iemand speelt en niet hoe oud hij is? Ik ben een grote fan van Chivu als persoon zijnde maar vind hem af en toe ook wel erg nonchalant. Daarnaast hebben we voldoende wedstrijden zonder Chivu gespeeld en dat ging allemaal ook naar behoren.
Neemt niet weg dat ik liever heb dat hij blijft natuurlijk!
quote:Was ook geen persoonlijke aanval - echter het is wel zo dat het altijd om leeftijden en de piepjonge spelers van Ajax gaat. En Chivu wordt altijd bij de rijpere oudere garde gerekend terwijl hij pas 22 is. Van der Vaart is ook een jonkie maar die "draagt" het hele elftal - en over Sneijder nog maar te zwijgen.
Op woensdag 25 juni 2003 16:58 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Ik hoop toch echt snapt, dat Chivu een stuk meer ervaring heeft dan Heitinga, en ik zeg nergens dat Chivu zoveel ervaring heeft, ik geef alleen dat ik liever Stam heb ipv Heitinga, simpelweg omdat Stam meer ervaring heeft.
Ik ben echt bang dat we afscheid moeten nemen van Chris en we moeten kijken naar de toekomst. Heitinga is daarvoor een perfecte vervanger - hij heeft nu al meer ervaring dan toen Chivu bij Ajax kwam.
Ajax kan natuurlijk ook weer de beslissing nemen om De Boer erbij te halen maar ik denk dat dat absoluut geen zoden aan de dijk zet. Maar goed - we moeten gewoon afwachten.
Misschien een lijstje maken met potentiele vervangers?
- Heitinga
- De Boer
- Stam
- Escudé
- Hansson
- Bogarde???
- Hierro
Bogarde heeft al 2 jaar niet meer gevoetbald ofzo, die is het verleerd. De rest is oké.
quote:we hebben bij Ajax natuurlijk wel goede ervaringen met Zweden...
Op woensdag 25 juni 2003 17:17 schreef methodmich het volgende:
Hansson?????????????
EDIT: Method Mitch stuurt mij genadeloos naar de reservebank!
[Dit bericht is gewijzigd door thomba op 25-06-2003 17:25]
quote:Het lijstje kan opgedeeld worden in twee varianten:
Op woensdag 25 juni 2003 17:15 schreef thomba het volgende:[..]
Was ook geen persoonlijke aanval - echter het is wel zo dat het altijd om leeftijden en de piepjonge spelers van Ajax gaat. En Chivu wordt altijd bij de rijpere oudere garde gerekend terwijl hij pas 22 is. Van der Vaart is ook een jonkie maar die "draagt" het hele elftal - en over Sneijder nog maar te zwijgen.
Ik ben echt bang dat we afscheid moeten nemen van Chris en we moeten kijken naar de toekomst. Heitinga is daarvoor een perfecte vervanger - hij heeft nu al meer ervaring dan toen Chivu bij Ajax kwam.
Ajax kan natuurlijk ook weer de beslissing nemen om De Boer erbij te halen maar ik denk dat dat absoluut geen zoden aan de dijk zet. Maar goed - we moeten gewoon afwachten.
Misschien een lijstje maken met potentiele vervangers?
- Heitinga
- De Boer
- Stam
- Escudé
- Hansson
- Bogarde???
- Hierro
persoonlijk zie ik als centrale verdediger liever een wat meer ervaren speler (ook Chivu heeft ervaring opgedaan als linksback) en met alle respect maar ik vindt Heitinga lang zo goed niet als Chivu... Wat mij betreft mag Stam of De Boer Heitinga komen opleiden tot topverdediger. (contract voor 2 jaar, 1er jaar basis, 2e jaar stand inn)
quote:Ach, ga je maar weer warmlopen voor het 2e bedrijf!!
Op woensdag 25 juni 2003 17:19 schreef thomba het volgende:[..]
we hebben bij Ajax natuurlijk wel goede ervaringen met Zweden...
EDIT: Method Mitch stuurt mij genadeloos naar de reservebank!
Maar ja als je zoon Stam ziet voetballen, die is toch wel erg goed hoor.
Zoals Chivu zelf al zei "met alleen 19-jarigen win je de CL nooit".
quote:De rest.... ach daar ga ik niet op in
Op woensdag 25 juni 2003 17:15 schreef thomba het volgende:[..]
- Heitinga (te jong, en het is een gok of ie blesurevrij blijft)
- De Boer (Te oud, en ik heb het niet zo op hem. Vooral op de manier waarop ie Ajax verliet)
- Stam (Nederlander, ervaring, wil weg bij huidige club HALEN)
- Escudé (Goed, maar liever een Nederlander)
BRON: Romfootball
De Roemeense krant Prosport meldt dat Nicolae Mitea dichtbij een overgang naar Ajax zou zijn. Volgens de krant kan de 18-jarige Roemeen van Dinamo Boekarest elk moment opgeroepen worden om naar Amsterdam te komen voor een medische keuring. Dat zou zaakwaarnemer Becali, ook manager van Chivu en Lobont, tegen de krant bevestigd hebben. Mitea (profiel) kan zowel als aanvaller als op het middenveld uit de voeten. De transferrechten van de international van Jong Roemenie liggen volgens de krant volledig bij Becali en niet bij Dinamo Boekarest. De Roemeen heeft problemen met de club omdat die zijn salaris al enige tijd niet hebben uitbetaald.
ajax.netwerk.to
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |