Ik ben zo blij! kheb kaartjes voor het Placebo concert in de Heineken Music Hall op 7 oktober!
Wie gaan de nog meer allemaal heen?
En weet iemand misschien iets over de special guest??
het duurt dan nog wel ongeveer een half jaar, maar ik heb er nu al zin in!
quote:Helaas ik kan niet die dag, ik had graag gegaan. Placebo live lijkt me best goed namelijk..
Op dinsdag 24 juni 2003 13:54 schreef Bertin het volgende:
-edit:-
Ik heb wel alle cd's en vind ze eigenlijk steeds beter worden.
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 24-06-2003 14:01]
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 24-06-2003 14:00]
quote:derde keer al.. geluksvogel!
Op dinsdag 24 juni 2003 14:02 schreef cleany het volgende:
zie ik ze voor de derde keer
*ticketservice checkt*
Er zijn dus nog kaarten ....
Dan weet ik vrijwel zeker dat ik ook ga .
quote:er is ook een extra basgitarist/gitarist/toetsenist
Op dinsdag 24 juni 2003 14:36 schreef Gert het volgende:
Eén keer op Lowlands gezien. Vond het wel heel goed, alleen viel het me tegen dat ze bij veel nummers een DAT-tape lieten meelopen. Doen ze dat altijd?
Neem dan een extra gitarist mee op toer om de partijen te spelen.
YAY!
Ik ben erbij .
Oh en ze hebben 2 extra mensen. Bill en Xavior. Bill speelt afwisselend gitaar of bas. Xavior speelt keyboard en zorgt voor de samples.
Ik heb geen idee wie de special guest zou kunnen zijn. Misschien Ceasars.. Of Slut.. Of misschien wel - heel fout - Zornik.. Of erm.. Eighties matchbox b-line disaster (ik hoop het niet zeg!). Ik weet het eigenlijk niet..
Oh en ik ga ze ook voor de 3e keer zien (dit jaar! hehe)
En ik ga ze voor de tweede keer zien
eindelijk Placebo live zien!!
Wordt de derde keer dat ik ze ga zien. Hopelijk wordt het 7 oktober minimaal net zo goed als de vorige keren
quote:waarom niet?
Op dinsdag 24 juni 2003 19:54 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
ga niet naar HMH
quote:geen geld om 2x te gaan, mijn vader en de andere mensen vonden de 5e ook beter uitkomen (is op een zondag vandaar...)
Op dinsdag 24 juni 2003 20:14 schreef Echoes het volgende:[..]
waarom niet?
dat heb je toch wel over voor je bandje
Wat staat er trouwens op dat kaartje : Kom met openbaar vervoer?? heen ok, maar terug ..
quote:uiteraard... maar 2x in 3 dagen is mss een beetje te veel van het goede
Op dinsdag 24 juni 2003 20:44 schreef Echoes het volgende:
geen geld?! njaa, tis 'maar' 27 euro...en tis pas in Oktober!dat heb je toch wel over voor je bandje
quote:is zo, maar ik ga gewoon volgend jaar weer (dan komen ze vast wel weer in nederland, en anders ga ik wel naar duitsland!)
Op dinsdag 24 juni 2003 21:09 schreef Echoes het volgende:
gewoon doen joh! krijg je later echt spijt van hoor
quote:Hehe ja dat staat er inderdaad op.
Op dinsdag 24 juni 2003 20:47 schreef Ils het volgende:
ja ik wil ook, maar ik moet dan alleen , want mn zus brabbelde iets over dat ze dan ongeveer op vakantie gaat.Wat staat er trouwens op dat kaartje : Kom met openbaar vervoer?? heen ok, maar terug ..
Oh en Duitsland is erg leuk! Ben nu 2 keer naar een Placebo concert geweest in Duitsland en ik vond het erg geslaagd. De zaaltjes zijn ook best wel klein (2000 man) dus dat is heel erg relaxed
quote:Ja, dat hoorde ik ook, maar (heb meteen gecheckt) Bowie staat die avond in Denemarken.
Op dinsdag 24 juni 2003 23:26 schreef TheTh1ng het volgende:
Ik ga morgen ook kaarten halen voor Placebo, Misschien is de special guest David Bowie wel![]()
quote:hmm ik zou er niet vanuit gaan, zovaak spelen ze toch ook weer niet in Nederland buiten de fesitvals om. Toch?
Op dinsdag 24 juni 2003 21:40 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
is zo, maar ik ga gewoon volgend jaar weer (dan komen ze vast wel weer in nederland, en anders ga ik wel naar duitsland!)
quote:nee ok. maar daarom bestaat Duitsland ook he!
Op dinsdag 24 juni 2003 23:58 schreef Echoes het volgende:[..]
hmm ik zou er niet vanuit gaan, zovaak spelen ze toch ook weer niet in Nederland buiten de fesitvals om. Toch?
quote:haha dan komt dat zeker nog wel!!
Op donderdag 26 juni 2003 16:17 schreef Doffy het volgende:
*gaat ook**gaat ook eerst even bijluisteren want ik ben nog niet echt een fan
quote:'t komt inderdaad wel goed denk ik, want tot dusver heb ik wat losse mp3'tjes liggen (Special K, Pure morning, Nancy boy, Every you every me, en de onvolprezen BoneyM cover 'Daddy Cool'
Op donderdag 26 juni 2003 16:39 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
haha dan komt dat zeker nog wel!!
Heb er iig zin in!
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 17:47 schreef Burger_Queen het volgende:
Eigenlijk moeten degenen die gaan ff hun foto posten hierzo.. Als je elkaar dan ziet kan je ff lullen.. ofzo
OF je bladert het fotoboek door
quote:mooie foto!
Op donderdag 26 juni 2003 20:30 schreef Swammer het volgende:
jaah.. goed id... hier alvast een foto..
[afbeelding]
en ik zal gelijk is wat aan mn fotoboek gaan doen..(ben vrij nieuw hier dusk heb daar nog nix aan gedaan)
quote:ja heb ik ook gezien... erg mooi, hoewel ik dat toch niet hun beste nummer vind...
Op vrijdag 27 juni 2003 20:23 schreef Echoes het volgende:
was net This Picture op tv van Pink Pop op MTV, jammer dat ze niet meer uitzonden van Placebo
quote:oh?
Op dinsdag 24 juni 2003 14:25 schreef Echoes het volgende:
ik ga met Vork...je mag wel met ons mee hoor
Nahjah, gelukkig is er geen mogelijkheid om in de HMH van het podium af te kunnen springen, dus dan hoef ik niet weer in de verdrukking te geraken
quote:gelukkig... ken het probleem
Op zaterdag 28 juni 2003 08:49 schreef Vork het volgende:[..]
oh?
Nahjah, gelukkig is er geen mogelijkheid om in de HMH van het podium af te kunnen springen, dus dan hoef ik niet weer in de verdrukking te geraken
quote:Er zijn nog steeds kaarten te verkrijgen voor de HMH
Op zaterdag 28 juni 2003 08:44 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
oow ik ga trouwens misschien toch naar HMH (als ze nog kaartjes hebben...), ik ga niet naar Brussel (is sowieso uitverkocht!)
quote:yesssss dan ga ik maandag bellen
Op zaterdag 28 juni 2003 14:15 schreef amnesiac het volgende:[..]
Er zijn nog steeds kaarten te verkrijgen voor de HMH
en anders wordt het frankrijk als ik mn pa kan overhalen
quote:dankjewel!
Op donderdag 26 juni 2003 21:08 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:[..]
mooie foto!
quote:mooi zo! want een vriendinnetje van mij moet ook nog mee...
Op zaterdag 28 juni 2003 14:15 schreef amnesiac het volgende:[..]
Er zijn nog steeds kaarten te verkrijgen voor de HMH
quote:Veel vrouwen volgens mij
Op zaterdag 28 juni 2003 16:02 schreef Echoes het volgende:
wat voor publiek kan ik verwachten bij Placebo? Veel gillende dames? En zeker van die vage figuren (alto/skater en de rest)
quote:he verdorie...
Op zaterdag 28 juni 2003 16:03 schreef Vork het volgende:
veel jonge hysterische meisjes ja. Een tip aan diezelfde jonge hysterische meisjes, blijf in vredesnaam bij me uit de buurt, tenzij je 18 jaar of iets ouder bent en gewoon normaal kunt doen.
quote:ik ben wel jong, maar niet hysterisch..
veel jonge hysterische meisjes ja. Een tip aan diezelfde jonge hysterische meisjes, blijf in vredesnaam bij me uit de buurt, tenzij je 18 jaar of iets ouder bent en gewoon normaal kunt doen.
quote:haha gelukkig maar
Op zaterdag 28 juni 2003 16:08 schreef amnesiac het volgende:
hysterische meisjes van 16 zijn okay
nee hysterische meisjes (en jongens overigens ook, die zijn er niet veel maar toch) zijn niet okay
quote:Het valt best wel mee qua hysterische meisjes.. Als je helemaal vooraan staat word je wel platgedrukt ja, maar het gillen valt heel erg mee..
Ik ben btw tegen die tijd 19, en niet hysterisch .
quote:Ik heb wel eens anders meegemaakt, maarja dat kwam wrs. ook omdat ik ergens voorin stond en 12 rijen hysterische meisjes achter me op hetzelfde moment hadden bedacht dat ze ook dwars door iedereen heen vooraan konden komen.. *uch*
Op zaterdag 28 juni 2003 16:52 schreef Burger_Queen het volgende:
Het valt best wel mee qua hysterische meisjes.. Als je helemaal vooraan staat word je wel platgedrukt ja, maar het gillen valt heel erg mee..Ik ben btw tegen die tijd 19, en niet hysterisch
.
quote:Ik ga MET zo'n hysterisch jong meisje. Maar goed, je moet wat.
quote:ik zal me inhouden
Op zondag 29 juni 2003 12:52 schreef Echoes het volgende:
zolang ze niet gillen vind ik het best
tis toch irritant..je komt toch voor het concert om te LUISTEREN
Waarom moeten mensen nou zo nodig schreeuwen en springen hele concert
wel beter is dat mensen gauw zoiets hebben, kom maar ik til je wel op, dan kan je een mooie foto maken
quote:ik heb precies hetzelfde probleem, ik ben 1.65.
Op zondag 29 juni 2003 14:59 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
1,70 ik vind t zelf niet echt klein (maar het schijnt het toch te zijn), en alleen tijdens concerten heb ik er last vanwel beter is dat mensen gauw zoiets hebben, kom maar ik til je wel op, dan kan je een mooie foto maken
quote:dan moet je bukken, zijn arm optillen en voor m gaan staan... werkt meestal wel
Op zondag 29 juni 2003 15:07 schreef Vork het volgende:
Nou ik ben zelf niet klein of groot (1.83), maar met concerten helpt dat niet echt voor wat betreft het uitzicht.. Vooral niet als er iemand die twee koppen groter is voor je neus staat of mensen hinerlijk heen en weer bewegen, vandeweek ook weer en maar tof doen met z'n vriendjes en daarmee ook gelijk het uitzicht belemmeren.
hoewel, laatst werd een kerel hemaal kwaad toen ik vroeg of ik voor hem mocht staan (hij was ongeveer anderhalve kop groter...) maar uiteindelijk mag het meestal toch wel
maar met 1.83m heb je daar niet echt veel last van toch?
quote:Nou het is en blijft hoe dan ook behelpen met concerten.. echt goed zicht heb je nooit, dus danmaar het beste ervan maken. Zeker de HMH is een ramp wat dat betreft. helemaal voorin kun je het nog wel goed zien, vanaf de tribunes ook uiteraard, maar midden/voorin is het slecht te zien.
Op zondag 29 juni 2003 15:14 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
dan moet je bukken, zijn arm optillen en voor m gaan staan... werkt meestal welhoewel, laatst werd een kerel hemaal kwaad toen ik vroeg of ik voor hem mocht staan (hij was ongeveer anderhalve kop groter...) maar uiteindelijk mag het meestal toch wel
maar met 1.83m heb je daar niet echt veel last van toch?
quote:das wel jammer, maar ja, als je maar ruimte hebt om te dansen, dat vind ik altijd het belangrijkst!
Op zondag 29 juni 2003 15:22 schreef Vork het volgende:[..]
Nou het is en blijft hoe dan ook behelpen met concerten.. echt goed zicht heb je nooit, dus danmaar het beste ervan maken. Zeker de HMH is een ramp wat dat betreft. helemaal voorin kun je het nog wel goed zien, vanaf de tribunes ook uiteraard, maar midden/voorin is het slecht te zien.
quote:de HMH, daar kunnen redelijk wat mensen in, maar het oogt verder niet als een hele grote zaal.. kwa opzet is het toch nog redelijk intien. Het geluid kan goed en klan heel slecht zijn, het zicht ook, dus dat wordt nog even afwachten hoe dat bij Placebo uitpakt.
Op zondag 29 juni 2003 16:27 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
ik ben nog nooit in de HMH geweest, kweet ook niet of ik zo'n grote zaal wel leuk vind... ga zelf altijd naar hele kleine zaaltjes en dat beviel me eigenlijk wel
quote:dies mooi!
Op zondag 29 juni 2003 20:48 schreef Echoes het volgende:
ff plaatje tussen door voor de sfeer
01. Without you 'm nothing
02. Black market music
03. Placebo
04. SWG
Black Market Music heeft wel een aantal grote 'hits', Days before, Black Eyed, Special K, Blue American..althans vind ik
quote:Ik durf het bijna niet te zeggen, en ik vrees dat ik nu op het concert gelyncht gaat worden, maar hij heeft daar wel iets weg van Michael Jackson. In de clip van you are nog alone en zo.
quote:Dat is niet slim hè, zo vlak voordat je kan neuken.
Op zondag 29 juni 2003 22:12 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
ik vrees dat ik nu op het concert gelyncht gaat worden
quote:
Ik durf het bijna niet te zeggen, en ik vrees dat ik nu op het concert gelyncht gaat worden, maar hij heeft daar wel iets weg van Michael Jackson. In de clip van you are nog alone en zo.
quote:shame on you
Ik durf het bijna niet te zeggen, en ik vrees dat ik nu op het concert gelyncht gaat worden, maar hij heeft daar wel iets weg van Michael Jackson. In de clip van you are nog alone en zo.
quote:YAY! Brian en Goddess <3
Anyways.. Ik ben 1.68 en ik heb er niet zo heel veel last van bij concerten. Meestal zorg ik dat ik vooraan sta en anders kun je altijd wel tussen een paar hoofden door kijken *lol*
Ik zal de Michael Jackson post maar negeren..
quote:Jij weet ook alles van mijn priveleven. En dat is vrij kut, aangezien [betreffend persoon] dit eventueel ook kan lezen.
Op zondag 29 juni 2003 22:13 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Dat is niet slim hè, zo vlak voordat je kan neuken.
.
quote:*delete-knop zoekt"*
Op zondag 29 juni 2003 23:38 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Jij weet ook alles van mijn priveleven. En dat is vrij kut, aangezien [betreffend persoon] dit eventueel ook kan lezen.
quote:jaa geloof t wel
Op maandag 30 juni 2003 00:45 schreef Ils het volgende:
even een vraagje, die kaarten is het allemaal vrije plaatskeuze? iemand die dit weet?
Alleen ik vroeg me dus wel af hoe de meeste mensen gekleed gaan en wat voor publiek je er kan verwachten. (Ik denk dat ik nogal opval in me dagelijkse kleding als ik daar kom.)
[Dit bericht is gewijzigd door exec op 30-06-2003 23:17]
quote:Ach, ik iig ook.
Op maandag 30 juni 2003 18:25 schreef exec het volgende:
wooeiii ik heb mijn kaartjessamen met me vriendin!! ik kan niet wachten
placebo
Alleen ik vroeg me dus wel af hoe de meeste mensen gekleed gaan en wat voor publiek je er kan verwachten. (Ik denk dat ik nogal opval in me dagelijkse kleding als ik daar kom.)
quote:zal wel meevallen denk ik
(Ik denk dat ik nogal opval in me dagelijkse kleding als ik daar kom.)
quote:Ja.. Wat kan je verwachten.. Je hebt natuurlijk de typische 'glam' en 'goth' kindjes. Maar er zijn ook een hele hoop mensen in 'normale' kleding hoor. Het is echt niet een freakcircus zeg maar
Maar ik zie er zelf ook niet alledaags uit dus ja.. ik weet niet. Misschien wat voor jou vreemd is, is voor mij 'normaal'. Ik kijk niet zo snel ergens van op.. In Duitsland was mn broer me op komen halen en die vond het allemaal freaks die daar rondliepen.. Dus je weet het niet he.
quote:I KNOW! Echt zo irritant! Even serieus.. Vroeger werd je ermee gepest en nu ben je ineens 'cool' zeg maar. Echt heel vervelend.
Op dinsdag 1 juli 2003 23:06 schreef Echoes het volgende:
tegenwoordig loopt meer dan 80% van de 'jeugd' erbij als Skater/punker/gothic of alto.. Maar tegenwoordig loopt dus bijna iedereen er zo bij..
*zucht* ik wil ook naar Placebo, @ Diana: vervelend dat Bitterpill weer down is...ik vind het daar best leuk namelijk..
Waarom ga jij niet naar Placebo btw? JE MOET GAAT!! *spins*
Ooh en ik en 2 andere meisjes hebben een ander placebo foum gemaakt.. Het is daar best leuk al zeg ik het zelf
quote:ik ben er gelijk gaan kijken, en ik heb het er nu al naar mn zin!!
Op woensdag 2 juli 2003 16:14 schreef Burger_Queen het volgende:
Ja irritant he!Waarom ga jij niet naar Placebo btw? JE MOET GAAT!! *spins*
Ooh en ik en 2 andere meisjes hebben een ander placebo foum gemaakt.. Het is daar best leuk al zeg ik het zelf
Addy:
http://41820.rapidforum.com/
quote:beter! maar wanneer heb jij dan besteld? want vorige week waren ze al uitverkocht (brussel)... duurt dat dan zo lang dat ze er zijn?
Op vrijdag 4 juli 2003 18:06 schreef placebeau het volgende:
en mijn kaartjes zijn gisteren toegekomen, ben nu gerustgesteld. Heb ze op een veilig plaatsje op mijn kamer gelegd.
quote:blijkbaar, normaal heb ik die kaarten wel rapper.
Op vrijdag 4 juli 2003 18:09 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:[..]
beter! maar wanneer heb jij dan besteld? want vorige week waren ze al uitverkocht (brussel)... duurt dat dan zo lang dat ze er zijn?
quote:ja hé, nog 93 dagen voor mij...
Op vrijdag 4 juli 2003 18:17 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
haha ja, ik baalde wel. maar goed, nu heb ik kaartjes voor amsterdam, das ook leuk!! ben zo blij dat ik ze eindelijk een x ga zien!!
En na afloop ga ik bij de backstage uitgang wachten . Wie nog meer?
quote:ik denk dat ik dat gewoon naar huis ga zien te komen eigenlijk
Op zondag 6 juli 2003 19:43 schreef Burger_Queen het volgende:
En na afloop ga ik bij de backstage uitgang wachten. Wie nog meer?
Nee ik ga wachten tot ze naar buiten komen En erm.. dan ga ik babbelen enzo en dat is leuk!
quote:Ik ook! En ik hoop dat ik er geen nummers voor hoef te missen...
Op zondag 6 juli 2003 19:44 schreef Vork het volgende:[..]
ik denk dat ik dat gewoon naar huis ga zien te komen eigenlijk
Yay ik kan echt niet wachten! Als jullie niet gaan wachten dan krijgen jullie volgens mij echt spijt als jullie mijn fab foto's van Brian, Stef, Steve, Bill en Xavior zien (en handtekeningen natuurlijk
).
Wheee ik ben gek
wat een briljant nummer is dat toch...jammer dat er op de rest van de cd niet meer van dat soor tnummers staan. Spelen ze het nummer live ook? Goede opener
Oh en ja, ze spelen Bulletproof Cupid live . Ze komen oplopen met de 'hidden track' zeg maar (dat stukje na special needs) en dan is het eerste nummer dat ze spelen Bulletproof Cupid
. En daarna meestal Allergic (deze tour dan
).
Placebo
quote:
Op zondag 6 juli 2003 19:43 schreef Burger_Queen het volgende:
YAY Ik weet wel zeker dat het geweldig wordt!En na afloop ga ik bij de backstage uitgang wachten
. Wie nog meer?
Haha wat klinkt het fout, maar ok moest t even kwijt no cruel intentions
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 18:03 schreef anope het volgende:
Burger Queen, ik vind je akelig mooi...Haha wat klinkt het fout, maar ok moest t even kwijt no cruel intentions
Whee ik kan echt niet wachten tot het 7 oktober is . En erm.. Voor degenen die bij de backstage uitgang gaan wachten.. see you there
*danst*
Maarreh wat ben jij nou? soort gothic of alto of skater ofzo? of van alles wat?
En in Duitsland was het zaaltje inderdaad niet zo heel groot (2500 man ongeveer) maar ik was er al om 3 uur 's middags dus als je zo lang wacht kom je wel vooraan .
Anyways wat ik ben? Dat weet niemand.. *lol*. Ik ben gewoon een mix van stijlen.. Ik stop mezelf niet in een hokje.. Ik doe aan wat ik leuk vind
hou er rekening mee dat de HMH pas ongeveer 2 uur voor aanvang van het concert opengaat. Maar de zaal pas een uur! Dus het heeft geen nut om heeel vroeg te komen. Dacht zelf ook een keertje heel vroeg te komen naar concert van Status Quo..maar je hebt er dus niets aan
Dan zit je gewoon eerst nog een uur binnen daar in de lounge een beetje te nixen
Maar ik wil ook wel zeker vooraan staan.. Ik hoop de persoon met wie ik ga ook Gaat vast wel lukken
quote:Nixen? "Chillen" heet dat tegenwoordig!
Op woensdag 9 juli 2003 12:32 schreef Echoes het volgende:
Dan zit je gewoon eerst nog een uur binnen daar in de lounge een beetje te nixen
Nieuwe aanwinsten:
- 7" This Picture single
- 7" The Bitter End single
Keep vinyl alive baby!
Maar goed, ik neem aan dat het wel mee zal vallen. Al de keren dat ik in de HMH was ben ik vooraan gekomen zonder al te veel moeite.
Heb er zoveel zin in, jammer dat 't nog zolang duurt..
quote:valt me een beetje tegen
Op donderdag 10 juli 2003 19:13 schreef Burger_Queen het volgende:
Nee helaas.
Oh en over dat vooraan komen.. Dan ken je Placebofans duidelijk nog niet . Heel veel fans vinden het totaal niet erg om voor de deur te wachten en doen dat dan ook. Verder wordt er ERG veel geduwd
Ik heb pas 2 concerten gezien. Ik ken Placebo pas sinds Black Market Music uitkwam.
neehoor, je doet het beter dan ik..vooral die vroegere concert leken me best gaaf. In Melkweg hebben ze ook nog gestaan toch?
Ik heb geen idee of ze in de melkweg hebben gestaan maar dat zal wel.. Ze hebben vroeger gvd in the Asta gestaan!! Daar waren toen echt maar heel weinig mensen.. En het is gewoon VLAK.. BIJ... MIJ!
En nee, ik ga niet naar Muse.
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 18:03 schreef anope het volgende:
Burger Queen, ik vind je akelig mooi...
De tweede keer was in Bielefeld. Mn broer was met me mee met de auto (hij was niet mee naar het concert) want hij haat Placebo ook (grr). In ieder geval. Na afloop moesten we nog 4 uur naar huis rijden dus toen kon ik ook niet wachten.
MAAAR deze keer bij de HMH weerhoud niemand me!
*wacht met smart op de foto's)
quote:nouhou!!
Op maandag 14 juli 2003 20:10 schreef Burger_Queen het volgende:
Ik heb er een hele hoop.. *evil grin* muwahaha
quote:url? Dan moet die foto toch ergens anders op internet staan ofniet?
Op dinsdag 15 juli 2003 00:01 schreef Burger_Queen het volgende:
[img*]url van het plaatje[/img*] (zonder de sterretjes *)
*wacht met smart op de foto's)
The Netherlands
B: Well you dont need to ask about drugs. We have an Amsterdam curse on us. Every time we play there, we suck.
S: I think thats because, technically, were very stoned.
B: The sex is - slow. And very hungry, afterwards.
en nog eventjes de nadruk erop leggen dat ze nu graag iedereen willen aanmoedigen om nee te zeggen tegen drugs bla bla bla, zeggen ze na concerten dus... mogen we aannemen dat de Amsterdamcurse voorgoed verleden tijd is wanneer we ze in t HMH zien
quote:Hehe dat zeggen ze voordat ze Pure Morning spelen
Op dinsdag 15 juli 2003 12:08 schreef anope het volgende:
en nog eventjes de nadruk erop leggen dat ze nu graag iedereen willen aanmoedigen om nee te zeggen tegen drugs bla bla bla, zeggen ze na concerten dus...
hehe
Anyways.. Bootlegs.. Mail me. Sure we can arrange something
quote:jamaar ik heb zelf dus nog nix van Placebo..
Op dinsdag 15 juli 2003 20:10 schreef Burger_Queen het volgende:
Anyways.. Bootlegs.. Mail me. Sure we can arrange something
quote:Ik gok dat hij bedoeld dat hij geen bootlegs heeft van Placebo
Op woensdag 16 juli 2003 14:04 schreef anope het volgende:
helemaal niks????? In heel veel winkels bv plato kun je alle cd's van placebo, op die laatste na dan voor 9.90 euro kopen... Een origineel heeft toch altijd wat meer
quote:Maakt niet uit
Op dinsdag 15 juli 2003 23:06 schreef Echoes het volgende:[..]
jamaar ik heb zelf dus nog nix van Placebo..
snif
quote:Die komt eind van dit jaar waarschijnlijk uit.
Op woensdag 16 juli 2003 22:05 schreef Echoes het volgende:
waarom hebben ze van Placebo geen DVD's van concerten..dat zou tochzijn
Er komt wel een dvd van het Reading festival uit binnenkort en Placebo was ook in de running om daarop te komen. Dat is wel van een paar jaar terug geloof ik.
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 22:09 schreef Burger_Queen het volgende:
Ja ja die oude die krijg je van mij
toch is het jammer dat er zoveel moois "verloren" gaat als ze niet gewoon van de vroegere jaren een DVD samenstellen. Misschien Dubbel DVD met 2 a 3 verschillende concerten (net als de nieuwe van Led Zeppelin).
En ze hebben nu ook meer dingen uit en ze zijn beter geworden. Bij de eerste concerten spelen ze alleen nummers van de eerste 2 cd's en vaak was het geluid of the zang niet optimaal. Brian vaak dronken en stoned.
nog even een mooi plaatje van hem
Ik ga ze in de HMH voor de uhm.. vijfde keer zien, waarvan de tweede keer in de HMH. De beste keer was afgelopen maart, in Keulen. Geweldig was het toen. Super voorprogramma ook, waarvoor bij deze even schaamteloze reclame gemaakt moet worden: Slut. They rock.
Weet iemand toevallig al wat het voorprogramma in oktober zal zijn?
quote:daar heb ik gar geen verstand van...
Op woensdag 16 juli 2003 14:05 schreef Vork het volgende:[..]
Ik gok dat hij bedoeld dat hij geen bootlegs heeft van Placebo
quote:RJ!!
Op vrijdag 18 juli 2003 12:29 schreef thevomit het volgende:
zelfs ik vind 'm er sexy uitzien daar. ik vind het wel jammer dat ie z'n haar nu nog korter heeft, alhoewel het sinds de black-eyed tijd de laatste tijd wel weer wat is opgeknapt. *is een miep*Ik ga ze in de HMH voor de uhm.. vijfde keer zien, waarvan de tweede keer in de HMH. De beste keer was afgelopen maart, in Keulen. Geweldig was het toen. Super voorprogramma ook, waarvoor bij deze even schaamteloze reclame gemaakt moet worden: Slut. They rock.
Weet iemand toevallig al wat het voorprogramma in oktober zal zijn?
Hehe anyways.. Geen idee.. voorprogramma..
quote:hoi!
Op vrijdag 18 juli 2003 18:49 schreef Burger_Queen het volgende:[..]
RJ!!
Hehe anyways.. Geen idee.. voorprogramma..
hm, wensen voor een geslaagd voorprogramma dan?
quote:Das Pop !
Op vrijdag 18 juli 2003 20:47 schreef thevomit het volgende:hm, wensen voor een geslaagd voorprogramma dan?
Oh en Ceasars was ook best wel cool. Maar we zullen wel een fout Nederlands bandje krijgen..
ik hoop op the polyphonic spree, dat wordt geweldig met uhm sommige bezoekers van placebo (met alle respect)
Caeser in het voorprogramma lijkt me wel cool, maar lijkt me ook best humor als ze K3 ofzo erin zetten
quote:Ceasars. Die waren in Bielefeld de support act. Wat ook nog zou kunnen is Zornik.
Op zaterdag 19 juli 2003 22:49 schreef thevomit het volgende:
Ceasars of Ceasar? Ceasar is namelijk een nederlands bandjeik hoop op the polyphonic spree, dat wordt geweldig met uhm sommige bezoekers van placebo (met alle respect)
Waarom zou the polyphonic spree in hemelsnaam openen voor Placebo? *mist logica*
quote:D'r is ook geen logica, behalve dan dat the Polyphonic Spree aan het touren is en momenteel een mooie voorprogramma band is voor grote bands. Verder heeft de muziek van Placebo inderdaad helemaal niks te maken met die van the Polyphonic Spree. Maar denk je eens in hoe iedereen (en dan denk ik vooral aan het slag meisjes in zwarte bruidsjurken) zou staan te kijken, terwijl die hoofdzanger 98 keer "good morning!!" staat te roepen terwijl het achtergrondkoortje "hey, it's the sun!" staat te brullen. Lijkt me ook erg leuk bij een band als Nick Cave & the Bad Seeds
Op zondag 20 juli 2003 00:27 schreef Burger_Queen het volgende:Waarom zou the polyphonic spree in hemelsnaam openen voor Placebo? *mist logica*
Maar goed, er zal wel iets mis in mijn hoofd zijn. Een serieuze supportact? Hmm, British Sea Power, Interpol, The Notwist. maar ja, dat zal allemaal wel niet gebeuren.
Nog 79 dagen geloof ik..
quote:Hehe volgens mij passen ze nieteens op het podiummet zn allen
Op zondag 20 juli 2003 11:10 schreef thevomit het volgende:[..]
D'r is ook geen logica, behalve dan dat the Polyphonic Spree aan het touren is en momenteel een mooie voorprogramma band is voor grote bands.
Hehe maar ik zou het niet erg vinden hoor. Ik vind ze wel cool.
Zolang het maar niet een of ander baggerbandje is ben ik al tevreden
't zal mij toch echt een worst weze. zowiezo hebben ze bij voorprogramma nog slecht (zachter) geluid en geen lichtshow.
en trouwens, wat is er mis met een goed voorprogramma willen? ik dacht juist dat het idee van een voorprogramma is om een jong bandje te leren kennen. en dan heb ik ze bij voorkeur goed, dat scheelt weer gedurende die drie kwartier
Dus kom maar op met je voorprogramma. Das Pop, dat hier eerder al genoemd werd zou opzich niet zo gek zijn, muzikaal nietv hoogstaand, maar wel extreem fout en erg leuk live.
Ze spelen in Duitsland nu niet in het westen.. Als ze daar nog gaan spelen (Keulen weer.. of ergens in de buurt van Bochum dan ga ik wel)
lekker dan, dat je dichtbij woont Ik woon er ook niet zo bar ver vanaf, maar zoals Ahoy ofzo is een $^@#$% end.
HMH is perfect
quote:Ik woon in Diemen, Arena is voor mij half uurtje fietsen
Op woensdag 23 juli 2003 20:30 schreef Echoes het volgende:
join the party..lekker dan, dat je dichtbij woont
Ik woon er ook niet zo bar ver vanaf, maar zoals Ahoy ofzo is een $^@#$% end.
HMH is perfect
Heb zoveel zin
Sleepflower.. Jij was toch ook op the bsh? Of bp? IK KEN U!
quote:Wie? Wat? BSH?
Op woensdag 23 juli 2003 20:55 schreef Burger_Queen het volgende:
Ja ik werk maar ik ga ook nog naar Londen.Sleepflower.. Jij was toch ook op the bsh? Of bp?
IK KEN U!
Bitter Pill.. Ander Placebo forum.
Als jij het niet bent dan is het iemand anders met je naam.
Echoes.. Email je later
quote:BSH = The BrickShithouse => placeboforum
Op woensdag 23 juli 2003 21:13 schreef sleepflower het volgende:[..]
Wie? Wat? BSH?
BP
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 21:54 schreef Burger_Queen het volgende:
Echoes.. Email je later
quote:Nee, ik ben dat niet...sleepflower is een liedje van de Manic Street Preachers, en veel Placebo fans zijn ook fans van de MSP, heb ik geleerd uit de praktijk
Op woensdag 23 juli 2003 21:54 schreef Burger_Queen het volgende:
Brick Shithouse.. Placebo forum (die nu dood is)Bitter Pill.. Ander Placebo forum.
Als jij het niet bent dan is het iemand anders met je naam.
Echoes.. Email je later
Anyway... YAYNESS!:
"23.07.03
We can give the Placebo fans an exclusive announcement about the fact that the next single for release is 'Special Needs'. The single is due for release on 8th September in the UK, and will also feature a hyper-cool mix of 'The Bitter End' by the legendary remixer Junior Sanchez.
We will have details of the full tracklisting in the next few days and you of course be the first to see footage from the new video, which I can reveal was shot with the band performing in a disused swimming pool in East london, the mood and atmospherics of the video suit the track perfectly."
quote:wat moet ik me hierbij voorstellen? nog meer digitale 'rommel'? nee toch?
Op donderdag 24 juli 2003 20:35 schreef Burger_Queen het volgende:
and will also feature a hyper-cool mix of 'The Bitter End' by the legendary remixer Junior Sanchez.
Probeerde eerst online te bestellen, kreeg ik later een email met het bericht dat de bestelling gecancelled was, omdat er iets met de credit card was. Kan iemand mij vertellen waarom ik dat ticket dan toch hier heb?
Weet iemand het email-adres van ticketservice? Op de site [ticketservice.nl] kan ik hem niet vinden.
quote:jaahaa ff een dagje terug van de camping!
Op donderdag 24 juli 2003 21:18 schreef Echoes het volgende:
ha leef jij ook nog
quote:Volgens mij heb ik er wel voor betaald. Het was mijn vaders creditcard [hij wist het overigens niet, dat was wel even een verrassing voor hem
Op donderdag 24 juli 2003 21:37 schreef Echoes het volgende:
heb je er wel voor betaald? Ik snap het niet echt. Heb je nou te weinig of teveel kaarten gehad, en heb je ervoor betaald?
Tevéél kaarten trouwens, ik wilde er maar een en heb er nou twee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |