S16 306 cabrio
quote:Automaat lekker man voor een cabrio. En ik heb ronde 7000 om uit te geven moet lukken toch. Zit alleen met de maandelijkse lasten.
Op dinsdag 24 juni 2003 22:33 schreef Thermo het volgende:
automaatS16 306 cabrio
quote:Die is bij mij onbekent (voor zover dat iets zegt, werk er pas een jaar, en alleen op zat), is dat niet gewoon een 2.0 16v oud type?
Op dinsdag 24 juni 2003 22:33 schreef Thermo het volgende:
automaatS16 306 cabrio
quote:jep
Op dinsdag 24 juni 2003 22:37 schreef PeuRac het volgende:[..]
Die is bij mij onbekent (voor zover dat iets zegt, werk er pas een jaar, en alleen op zat), is dat niet gewoon een 2.0 16v oud type?
quote:Kan ik niet betalen.
Op dinsdag 24 juni 2003 22:47 schreef Thermo het volgende:
206cc kopen?
quote:he jammer daar vroeg ik juist zo om
Op dinsdag 24 juni 2003 22:50 schreef ook_gek het volgende:[..]
Kan ik niet betalen.
En het inkoppertje zal ik maar niet doen
Maargoed ik snap dat je van op een schopje leunen niet echt zoiets kan betalen, naja je moet er wat voor over hebben he, tussen dat groen werken
quote:Chill, Chill, er wordt inderdaad niet altijd over auto's geluld, ben ik het mee eens. Maar je kan ook niet constant over auto's lullen. En op deze manier blijft de onzin die hier in voorkomt weg uit de andere serieuze topics. Die blijven dan Offtopic-clean.
Op dinsdag 24 juni 2003 23:54 schreef henkyfox het volgende:
Jullie zijn echt zielig. Ik geef netjes m'n mening en krijg alleen trieste off topic antwoorden. Onderbouw het dan tenminste. Rot dan op naar SC ofzo. Is wel zo duidelijk. Dit heeftn niets maar dan ook niets met auto's te maken, dus hoort het mijn inziens thuis in SC.
quote:zo dan is dat ook klaar
Jullie zijn echt zielig. Ik geef netjes m'n mening en krijg alleen trieste off topic antwoorden. Onderbouw het dan tenminste. Rot dan op naar SC ofzo. Is wel zo duidelijk. Dit heeftn niets maar dan ook niets met auto's te maken, dus hoort het mijn inziens thuis in SC.
edit - mijn eigen flame verwijderd.
quote:En nu ben je weer bezig om het centrale "hier valt niks te klagen topic" omhoog te schoppen...
Blijf anders gewoon weg hier in de slowchat van PTA...
quote:Al gedaan. Tuurlijk hoef je niet altijd ontopic. Maar kvind dit een beetje te voor doorgeschoten. Ik keek in het topic over de Sierra en kon welgeteld 2 foto's vinden over die auto. Waar gaat het dan toch om.
Op woensdag 25 juni 2003 00:00 schreef Ultimora het volgende:[..]
zo dan is dat ook klaar
![]()
edit - mijn eigen flame verwijderd.
quote:daar issie toch voor
Op woensdag 25 juni 2003 00:03 schreef RaTz het volgende:[..]
En nu ben je weer bezig om het centrale "hier valt niks te klagen topic" omhoog te schoppen...
Blijf anders gewoon weg hier in de slowchat van PTA...
quote:wat is je probleem dan van de slowchat
Op woensdag 25 juni 2003 00:04 schreef henkyfox het volgende:[..]
daar issie toch voor
quote:Wel als die slowchat staat in PTA en niet in SC. Dat is ook wat ik niet snap.
Op woensdag 25 juni 2003 00:17 schreef ThaFreak het volgende:[..]
wat is je probleem dan van de slowchat
Heb je er last van of zo
gegroet!
Nu gaan jullie elkaar allemaal aardig en lief vinden!
*PUNT
quote:een ding he....waarom heb je er last van...tis niet zo dat we je lastig vallen of zo?
Op woensdag 25 juni 2003 00:21 schreef henkyfox het volgende:[..]
Wel als die slowchat staat in PTA en niet in SC. Dat is ook wat ik niet snap.
quote:Dan klik je er toch niet op, en mijd je deze pta slowchat die in Pta staat
Op woensdag 25 juni 2003 00:21 schreef henkyfox het volgende:[..]
Wel als die slowchat staat in PTA en niet in SC. Dat is ook wat ik niet snap.
Let op, komt ie aan.....
HUILIE
quote:whaaaa hier ga ik ff heen om te lachen, das nog geen 10km van huis!
Op dinsdag 24 juni 2003 17:59 schreef jacco het volgende:
Een meeting voor de liefhebbers
Wat ik me dan wel afvraag. Hoe komen jullie steeds bij de volgende auto als titel?
quote:Autoliefhebbers met verstand van zaken...
Op woensdag 25 juni 2003 00:27 schreef henkyfox het volgende:
Wat ik me dan wel afvraag. Hoe komen jullie steeds bij de volgende auto als titel?
quote:Ballebek Out; heeft al genoeg gezeik gehad vandaag... en heeft geen zin in negatieve mensen op zijn heilige plek des Internet.
Op woensdag 25 juni 2003 00:27 schreef henkyfox het volgende:
Ik zal dit topic nooooit meer aanklikken ok. Ik zal jullie met rust laten. Ik blijf erbij dat ik het een 'fout' vind in fok!forum. Een SC in PTA
MOOI Zeiken doe je maar ergens anders; er staat toch SLOWCHAT en niet Serieus geblaat?
Bovendien is de Kreator, Moderator van PTA, een voorstander naar mijn weten van 1 slowchat topic en de rest serieus (min of meer) en ikzelf ben het daar ook mee eens!
Nou; die verzinnen we gewoon, heeft nergens wat mee te maken. Lees is een paar SlowChats terug en dan snap je het. Maar je houd niet van onzin dus doe dan maar niet!
Een leuk weetje; schop nooit een volle jerrycan om met 10 liter benzine in de tuin waar je ook een kampvuurtje aan het stoken bent . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Vindt de politie niet echt tof als de hele straat onder de zwarte rook staat en mensen in paniek raken
quote:Naast kortzichtig ben je ook nog dom, lijkt me klote zeg
Op woensdag 25 juni 2003 00:52 schreef Ballebek het volgende:[..]
Ballebek Out; heeft al genoeg gezeik gehad vandaag... en heeft geen zin in negatieve mensen op zijn heilige plek des Internet.
Een leuk weetje; schop nooit een volle jerrycan om met 10 liter benzine in de tuin waar je ook een kampvuurtje aan het stoken bent . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Vindt de politie niet echt tof als de hele straat onder de zwarte rook staat en mensen in paniek raken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |