quote:Mn moeder heeft een eigen auto, maar ik moest laatst de zus van mn vriendin meenemen uit Zwolle (terug naar Doetinchem +/- 1u rijden) En die vond dat ik deed alsof ik een rally auto had
Op dinsdag 24 juni 2003 18:02 schreef Thermo het volgende:[..]
hier dus ook, ik schakel daardoor "schielik" zegt me ma altijd
quote:Gewoon Schakelen op me fiets, toch niet zo moeilijk
Op dinsdag 24 juni 2003 19:10 schreef Thermo het volgende:
Die moet je eens uitleggen
quote:Op mijn fiets wel, dan moet ik nl eerst een ander tandwiel erop leggen
Op dinsdag 24 juni 2003 19:14 schreef Boink het volgende:[..]
Gewoon Schakelen op me fiets, toch niet zo moeilijk
En dat schakelen. Daar kan ik me echt aan ergeren zegt m,n moeder ik ga effe lekker door trekken. Gaat ze opeens schakelen. Ik zeg WTF doe jij nou dan. Dit is niet door trekken. Je moet hem door trekken tot de 5000 a 5500 toeren. Van af de 6000 zit je in het rood.Nou dan gaat ze dat doen. En dan schakelen. Dan is het koppeling in naar z,n 4 toe kopeling in. Niks doen wachten. En kopeling op laten komen. Ik weer zeggen. Wat ben je aan het doen? Wachten tot dat kramp krijgt of zo
Nou doe jij het dan als je het zo goed kan. Nou geen probleem stoppen ik achter het stuur. Rustig weg rijden. ( moet aan de hond denken ) Dan plank gas door trekken tot de 5000 toeren koppeling in versnellings pook naar z,n 4 rammen koppeling laten schieten en ondertussen plank gas. En door trekken. Zo moet dat En dan word je vriendelijk maar toch dringent gevraagt om zelf een auto te kopen
quote:Zoals jou moeder rijdt als ze plankt, rijd de mijne als ze rustig rijdt (snapt iedereen nu ook waarom ze pas in mn auto mag rijden als ik daarna een ander krijg?).
Op dinsdag 24 juni 2003 21:09 schreef ook_gek het volgende:
Jullie lullen ook niet door heEn dat schakelen. Daar kan ik me echt aan ergeren zegt m,n moeder ik ga effe lekker door trekken. Gaat ze opeens schakelen. Ik zeg WTF doe jij nou dan. Dit is niet door trekken. Je moet hem door trekken tot de 5000 a 5500 toeren. Van af de 6000 zit je in het rood.Nou dan gaat ze dat doen. En dan schakelen. Dan is het koppeling in naar z,n 4 toe kopeling in. Niks doen wachten. En kopeling op laten komen. Ik weer zeggen. Wat ben je aan het doen? Wachten tot dat kramp krijgt of zo
Nou doe jij het dan als je het zo goed kan. Nou geen probleem stoppen ik achter het stuur. Rustig weg rijden. ( moet aan de hond denken ) Dan plank gas door trekken tot de 5000 toeren koppeling in versnellings pook naar z,n 4 rammen koppeling laten schieten en ondertussen plank gas. En door trekken. Zo moet dat
En dan word je vriendelijk maar toch dringent gevraagt om zelf een auto te kopen
Ze trapt elke auto helemaal af, is wel geinig eigenlijk aan de andere kant, want toen we nog een Nissan Primera hadden (met 150 Pk 2.0 16v) trok ze welk elke GTI patser eruit
quote:En die peugoet 206 is zoooo traag als dikke strond. Plank gas wachten wachten en dan komt het tot leven en gaat het klimmen. Terwijl als je in z,n 1 door trekt dan gaat hij wel lekker door
Op dinsdag 24 juni 2003 21:20 schreef PeuRac het volgende:[..]
Zoals jou moeder rijdt als ze plankt, rijd de mijne als ze rustig rijdt (snapt iedereen nu ook waarom ze pas in mn auto mag rijden als ik daarna een ander krijg?).
Ze trapt elke auto helemaal af, is wel geinig eigenlijk aan de andere kant, want toen we nog een Nissan Primera hadden (met 150 Pk 2.0 16v) trok ze welk elke GTI patser eruit
quote:Heb je een 1.1 ofso?? want een 1.4 wil goed vooruit en een 1.6 is snel
Op dinsdag 24 juni 2003 21:41 schreef ook_gek het volgende:[..]
En die peugoet 206 is zoooo traag als dikke strond. Plank gas wachten wachten en dan komt het tot leven en gaat het klimmen. Terwijl als je in z,n 1 door trekt dan gaat hij wel lekker door
quote:dacht 1.1
Op dinsdag 24 juni 2003 21:43 schreef PeuRac het volgende:[..]
Heb je een 1.1 ofso?? want een 1.4 wil goed vooruit en een 1.6 is snel
quote:Kan er die 1000 euro extra voor een 1.4 niet af
Op dinsdag 24 juni 2003 21:49 schreef ook_gek het volgende:[..]
dacht 1.1
quote:waar kan ik snel vinden welke het is in de auto?
Op dinsdag 24 juni 2003 21:52 schreef PeuRac het volgende:[..]
Kan er die 1000 euro extra voor een 1.4 niet af
zo'n 1.1 is nix das net een brommobiel voor op de snelweg
quote:De papieren, denk ik, welke uitvoering hebben jullie??
Op dinsdag 24 juni 2003 21:55 schreef ook_gek het volgende:[..]
waar kan ik snel vinden welke het is in de auto?
Hebben jullie (kleine) LM velgen en XS op de zijkant staan? dan is het zeker een 1.4 (wat ik niet denk)
Als er nix op staat, en jullie hebben alleen Stuurbekrachtiging dan is t zeker een 1.1 voor de rest moet ik ff kijken
quote:Heej ik heb dan bijna 2x zo veel motorinhoud dan in me 206
Op dinsdag 24 juni 2003 21:55 schreef ook_gek het volgende:[..]
waar kan ik snel vinden welke het is in de auto?
quote:da klopt, en de 1.1 is nog een 8 klepper (een 1.4 ook maar daar merk je nix van), die heeft ongeveer 65 Pk jij het dubbele ( 138 pk), tenminste je had toch een 2.0 16v?
Op dinsdag 24 juni 2003 22:07 schreef Thermo het volgende:[..]
Heej ik heb dan bijna 2x zo veel motorinhoud dan in me 206
Maar goed, ik wil die motor uit die RC in me bak
hij is namelijk traag aant worden
topic is wel traag vandaag
* jozef444 zegt ook_gek ga je in een hoekje schamen
quote:De 307 CC 180 pk (dus met het blok uit de RC) is eind dit jr leverbaar (lees: volgend jaar afgeleverd krijgen). In de 206 CC verwacht ik niet dat die ooit komt, dat kan de constructie nl niet aan en het past er gewoon niet bij in, vanwege het dak is de auto nl iets minder stijf/stevig. Niet iets om wakker van te liggen, maar 180 pk zul je niet krijgen in je 206 CC.
Op dinsdag 24 juni 2003 22:10 schreef Thermo het volgende:
jepMaar goed, ik wil die motor uit die RC in me bak
hij is namelijk traag aant worden
![]()
topic is wel traag vandaag
quote:weet ik helaas al lang allemaal
Op dinsdag 24 juni 2003 22:15 schreef PeuRac het volgende:[..]
De 307 CC 180 pk (dus met het blok uit de RC) is eind dit jr leverbaar (lees: volgend jaar afgeleverd krijgen). In de 206 CC verwacht ik niet dat die ooit komt, dat kan de constructie nl niet aan en het past er gewoon niet bij in, vanwege het dak is de auto nl iets minder stijf/stevig. Niet iets om wakker van te liggen, maar 180 pk zul je niet krijgen in je 206 CC.
Maargoed, het blok kan het zelf wel hebben en de auto ook hoor hoor
en die 306cc 180 pk heb ik naar gekeken maar dan rij ik liever 2de hands C70 T5 convertible
Maar okee als dat niet door ga ga ik verder aan me auto sleutelen
quote:Jep stuur bekrachtiging jha geen XS staat er ergens
Op dinsdag 24 juni 2003 21:59 schreef PeuRac het volgende:[..]
De papieren, denk ik, welke uitvoering hebben jullie??
Hebben jullie (kleine) LM velgen en XS op de zijkant staan? dan is het zeker een 1.4 (wat ik niet denk)
Als er nix op staat, en jullie hebben alleen Stuurbekrachtiging dan is t zeker een 1.1 voor de rest moet ik ff kijken
Ik zelf zit nog te denken over die peugoet 306 cabrio. Zit alleen effe met onderhoud en zo. Ik wil het liefst een automaat.
quote:Ga dan voor de C70 T5 das veel mooier, en stijlvoller
Op dinsdag 24 juni 2003 22:16 schreef Thermo het volgende:[..]
weet ik helaas al lang allemaal
Maargoed, het blok kan het zelf wel hebben en de auto ook hoor hoor
en die 306cc 307 CC 180 pk heb ik naar gekeken maar dan rij ik liever 2de hands C70 T5 convertibleMaar okee als dat niet door ga ga ik verder aan me auto sleutelen
quote:Vorige week in gereden en is ook een optie, maar goed ik vind een cabrio nu erg fijn
Op dinsdag 24 juni 2003 22:19 schreef PeuRac het volgende:[..]
Ga dan voor de C70 T5 das veel mooier, en stijlvoller
En De C70 is idd stijlvoller
Machtige wagen om in te rijden kan ik je vertellen
( en sorry van de typo )
307cc was op de parijs autoshow al niet mijn ding en gaat het ook niet echt worden.
quote:Ik vond em erg vrouwelijk, iets wat ik bij de 206 CC veel minder heb.
Op dinsdag 24 juni 2003 22:23 schreef Thermo het volgende:[..]
Vorige week in gereden en is ook een optie, maar goed ik vind een cabrio nu erg fijn
En De C70 is idd stijlvoller
![]()
Machtige wagen om in te rijden kan ik je vertellen
( en sorry van de typo
)
307cc was op de parijs autoshow al niet mijn ding en gaat het ook niet echt worden.
En ik bedoelde ook de C70 T5 Convirteble
Wat is het bedrag voor een goeie peugoet 306 cabrio oud model. Liest automaat. En wat zijn de voor en nadelen.
quote:* PeuRac meldt heb alleen geen id. Kijk ff op marktplaats.nl , autotrader.nl , peugeot.nl (onder occaisions) autoonline.nl enz. ben te lui om er url's van te maken btw
Op dinsdag 24 juni 2003 22:27 schreef ook_gek het volgende:
Wie zat er okal weer bij de peugoet?Wat is het bedrag voor een goeie peugoet 306 cabrio oud model. Liest automaat. En wat zijn de voor en nadelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |