abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11337373
ff copy paste uit Telegraaf....ik vind zelf gewoon dat ze moeten betalen, iedereen betaald toch gewoon huur, waarom voor hun uitzonderingen maken....wat vinden jullie. Het is bij mij in de buurt, dus ik ben benieuwd hoe dit afloopt.

Molukse wijk op springen

door Bart Olmer WORMERVEER,dinsdag De Molukse wijk in Wormerveer dreigt vandaag het toneel te worden van een keiharde confrontatie tussen de buurtbewoners, politie en de circa 700 bewoners. Gemeente Zaanstad,politie en woningcorporatie Saenwonen willen keihard ingrijpen en een twintigtal woningen ontruimen,omdat de Molukse bewoners al circa tien jaar de huur slechts deels of helemaal niet betalen. Uit angst voor eventuele on- geregeldheden heeft een basis- school in de Molukse wijk besloten vandaag de deuren ge- sloten te houden.

Gisterochtend ontvluchtten een deurwaarder en politieagenten de wijk,omdat zij werden bedreigd.De deurwaarder wilde enkele dwang- bevelen uitdelen aan de ergste wanbetalers,maar werd daar bij gehinderd door woedende buur

Moderator dinsdag 24 juni 2003 @ 10:48:34 #2
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_11337407
zelfde wat je met elk ander mens moet doen die met de politie loopt te fucken

peloton ME erop en stompen

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_11337412
Burgermeester van Maastricht heeft een goede methode om dit soort tuig aan te pakken.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_11337415
uh....waar is de rest??

slotje

pi_11337419
Oppakken en opsluiten die gasten. D'r zijn genoeg mensen die een woning zoeken en die wel willen betalen.
pi_11337427
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 10:48 schreef BobRooney het volgende:
uh....waar is de rest??

slotje

pas je post dan ff aan...
pi_11337433
natuurlijk moeten ze betalen!
Dat voorop. Ik snap sowieso niet hoe ze erbij komen dat zij niet hoeven te betalen.
pi_11337434
heb zelf ook wel wat indonesisch bloed, maar deze aso's moeten gewoon betalen en anders opzouten ...
de Molukse identiteit wordt in die wijken toch volledig behouden wat betekent dat ze zonder problemen terug kunnen ...
pi_11337442
Tis allemaal met een sisser afgelopen, zie onderstaand persbericht uitgegeven door de gemeente Zaanstad
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Overeenkomst bereikt tussen Saenwonen en huurders

dinsdag 24 juni 2003

Geen ontruimingen in Wormerveer

Tussen woningcorporatie Saenwonen en 14 Molukse bewoners van de dichterswijk in Wormerveer is dinsdagochtend overeenstemming bereikt. De huurders hebben zich bereid verklaard huur te betalen en Saenwonen te erkennen als huiseigenaar. Daarmee is een eind gekomen aan het conflict dat sinds maandagochtend dreigde in Wormerveer tussen woningcorporatie Saenwonen en haar huurders. De rol van de gemeente was daarbij ondersteuning te geven bij mogelijke ontruimingen en het bewaken van de openbare orde.

Maandagochtend trok de deurwaarder begeleid door politiemensen zich terug uit de wijk omdat hij zich bedreigd voelde. De deurwaarder wilde op dat moment tot ontruiming overgaan van de eerste van 14 woningen, tenzij de bewoners tot ondertekening zouden overgaan van een overeenkomst. In die overeenkomst erkennen de bewoners Saenwonen als verhuurder en verklaren zich bereid huur te betalen. Dat is vanmorgen alsnog gebeurd.
--------------------------------------------------------------------------------------------------

pi_11337444
er zat nog hele lap tekst onder.... maar goed,
  dinsdag 24 juni 2003 @ 10:50:25 #11
46558 Blacklander
Isaac had het maar zwaar :)
pi_11337445
Hey, goedzo, gewoon aanpakken die hap. Er zijn maar twee constanten in het leven; dood en belastingen.

Zij moeten gewoon net als iedereen de huur betalen. Niet meer en zeker niet minder!

"Violence is the last refuge of the incompetent" Isaac Asimov, 1920 - 1992
  dinsdag 24 juni 2003 @ 10:50:27 #12
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_11337447
ghe, idd, los het opdezelfde manier als dat Kamp van laatst ...
gebeurt er nog wat in deze saaie tijd
  dinsdag 24 juni 2003 @ 10:51:24 #13
22976 realist_ik
FC Den Bosch
pi_11337462
dat kamp, nog zoiets ...
aso-figuren die denken dat ze boven de wet staan ...
  dinsdag 24 juni 2003 @ 10:51:42 #14
15923 Sh4keM
aei gamisu
pi_11337464
huh..

gaan we op een molukse wijk springen

pi_11337476
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 10:50 schreef Straw het volgende:
Tis allemaal met een sisser afgelopen, zie onderstaand persbericht uitgegeven door de gemeente Zaanstad
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Overeenkomst bereikt tussen Saenwonen en huurders

dinsdag 24 juni 2003

Geen ontruimingen in Wormerveer

Tussen woningcorporatie Saenwonen en 14 Molukse bewoners van de dichterswijk in Wormerveer is dinsdagochtend overeenstemming bereikt. De huurders hebben zich bereid verklaard huur te betalen en Saenwonen te erkennen als huiseigenaar. Daarmee is een eind gekomen aan het conflict dat sinds maandagochtend dreigde in Wormerveer tussen woningcorporatie Saenwonen en haar huurders. De rol van de gemeente was daarbij ondersteuning te geven bij mogelijke ontruimingen en het bewaken van de openbare orde.

Maandagochtend trok de deurwaarder begeleid door politiemensen zich terug uit de wijk omdat hij zich bedreigd voelde. De deurwaarder wilde op dat moment tot ontruiming overgaan van de eerste van 14 woningen, tenzij de bewoners tot ondertekening zouden overgaan van een overeenkomst. In die overeenkomst erkennen de bewoners Saenwonen als verhuurder en verklaren zich bereid huur te betalen. Dat is vanmorgen alsnog gebeurd.
--------------------------------------------------------------------------------------------------

goedzo...had ik niet verwacht trouwens....reed er gisterenavond nog, toen hingen er overal spandoeken nog...
  dinsdag 24 juni 2003 @ 10:52:30 #16
10331 Plonz
De slingerpad?
pi_11337479
Ik wacht op de reactie van SunChaser/Tetelepta
Gebakken ei met peperkoek!
pi_11337480
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 10:48 schreef sp3c het volgende:
zelfde wat je met elk ander mens moet doen die met de politie loopt te fucken

peloton ME erop en stompen

Lijkt me ook. Iedereen moet betalen, zij dus ook.
pi_11337493
Wat is eigenlijk de reden voor het weigeren van het betalen van de huur?
pi_11337550
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 10:48 schreef Strolie75 het volgende:
Burgermeester van Maastricht heeft een goede methode om dit soort tuig aan te pakken.
Maastricht is echt een vet coole stad, ook al woon ik er zelf totaal niet. Ik vind ze daar echt stoer, geen geld aan de voetbalclub, een kamp platleggen met buldozers

Go Maastricht