Ja, maar wel anders.quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:30 schreef MyImmortal het volgende:
die pizza begin maakt eht hem juist grappig vind ik
Heel mooi idd.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:45 schreef _Alone het volgende:
met de media layer kun je printsceens maken met Ctrl + I.... maar voor de andere media players weet ik het niet.... toch effe gaan proberen thuisen die nieuwe clip vind ik persoonlijk nog de beste echt zo mooi, en zoveel emotie erin.
![]()
![]()
lol dacht ik dus ookquote:Op woensdag 9 juni 2004 17:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik dacht eerst dat ik naar een pizza reclame keek, maar hij is weer goed.
"Hmm, I love it.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:12 schreef Infinity123 het volgende:
"PEPPERONI"
Erg mooi ja!!! Hoor en zie m nu pas voor t eerstquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:19 schreef StarGazer het volgende:
Amy Lee in de clip van Seether - Broken
*zucht* Wat een wereldvrouw
![]()
Is de eerste keer dat ik ze hoor en zie.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 02:13 schreef MyImmortal het volgende:
going to check
thanks for the tip, ik heb nog 3-4 liedjes kunnen zienquote:Op zaterdag 12 juni 2004 02:11 schreef -CRASH- het volgende:
Ik weet niet hoelang het bezig is.....
Maar Evanescence is nu op tv
WDR, Rock am Ring...
Hardstikke voorquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:14 schreef Infinity123 het volgende:
en iedere keer pis ik weer langs de pot, of de kaartjes zijn op, of er gaat niemand mee. Wie gaat er de volgende keer met me mee? Of we maken er een Evanescence-meeting van, doen we een concertje.
Wie is voor?
ik wil ook meequote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:14 schreef Infinity123 het volgende:
en iedere keer pis ik weer langs de pot, of de kaartjes zijn op, of er gaat niemand mee. Wie gaat er de volgende keer met me mee? Of we maken er een Evanescence-meeting van, doen we een concertje.
Wie is voor?
Nee, maar zodra ze er zijn, zijn wij van de partijquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:35 schreef gurlie het volgende:
[..]
Hardstikke voor
helaas spelen ze het komende half jaar niet meer in nederland
[OT]waar staan al die smileys trouwens?[/OT]
goed zo!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:42 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
ik wil ook mee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |