Seborik.. wil je overigens wel eens laten mensen je smaak op te dringen!
Okay... ouwehoer hier verder over Evanescence. Hun cd staat in Engeland op 1 of op 2. Dus me mogen wel stellen dat het een hit is. En wie had dat kunnen denken toen ik het eerste topic opende een aantal maanden geleden?
[Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 24-06-2003 00:32]
quote:Heb jij dan al naar die muziek van die McCoy-dude geluisterd?
Op dinsdag 24 juni 2003 00:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Seborik.. wil je overigens wel eens laten mensen je smaak op te dringen!
quote:Ik heb het album van die gasten gedownload jah. Ik kan het trouwens nergens in de winkels vinden maar dat terzijde.
Op dinsdag 24 juni 2003 00:22 schreef Seborik het volgende:
Heeft een van jullie nog naar die muziek geluisterd van die gast die meezingt in Bring Me To Life? Vergeet z'n voornaam constant. McCoy, net zoals een van de beste zangers ter wereld.Ik vind hem bij Evanescence wel goed zingen eigenlijk, bij z'n eigen bandje is het wat minder en de muziek is helemaal prut.
Ik vind de muziek die 12 Stones (bandje van Paul McCoy) wel redelijk. Het is totaal anders dan dat van Evanescence maar ook niet slecht. Een beetje rustig maar voor sommige buien kan het wel leuk zijn....
quote:Is dit een instinker?
Op dinsdag 24 juni 2003 00:29 schreef Seborik het volgende:[..]
Heb jij dan al naar die muziek van die McCoy-dude geluisterd?
quote:van dat bandje, dat kutbandje van Seborik... Fields of the Nephilim...
Op dinsdag 24 juni 2003 00:36 schreef Reddiablo het volgende:
waar is die andere McCoy van dan, even voor mijn beeldvorming?
quote:doe zoals ik: luister de cd een keer per week, verminder dat langzaam aan en zorg ervoor dat je Evanescence voor de rest niet op de radio meer hoort. Als je op je werk naar een radiostation MOET luisteren dan ben je natuurlijk genaaid en krijg je ook last van het Within Temptation syndroom: je gaat muziek te vaak horen een daarom ga je het haten. Dat is namelijk vaak het probleem met dit soort muziek: het is te pakkend.
Op dinsdag 24 juni 2003 00:45 schreef twiFight het volgende:
sja nu het zo populair is vind ik het helemaal niks meer
quote:Ja, ik heb het nu over die naamgenoot van de Gothicrockgod.
Op dinsdag 24 juni 2003 00:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
Is dit een instinker?
Of heb je het werkelijk over de McCoy van Evanescence
Die van 12 Stones.
Even tussendoor.
Ik heb het natuurlijk over Carl McCoy.
Fields of The Nephilim.
The Nefilim - Zoon
Een man die Gothic maakt zoals Gothic bedoeld is.
Er staat overigens op de Mojo-site dat je je kaartjes tot de 21ste juli kunt terugbrengen.
quote:Puntoor@metal-vulcan.com
Op dinsdag 24 juni 2003 00:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heb msn, wizo ?
Voeg ff toe.
quote:
Breng je Evanescence-kaarten terugOp het allerlaatste moment besloot Evanescence het concert op zondag 22 juni in 013 in Tilburg niet door te laten gaan. Vanwege oververmoeidheidsverschijnselen gaat gitarist/zanger Ben Moody de komende tijd het rustiger aan te doen. Zondagochtend is de band tot dit besluit gekomen.
Mocht je kaarten in je bezit hebben voor dit concert, dan kun je ze tot 21 juli terugbrengen bij één van de voorverkoopadressen van Ticket Service.
quote:Kut bedoel je?
Op dinsdag 24 juni 2003 00:53 schreef Seborik het volgende:
Een man die Gothic maakt zoals Gothic bedoeld is.
Nee, dan liever Evanescence.
quote:Jah, ik la shet ook gister inderdaad op de Mojo site.. En het bericht is van de 013-site af.. Zou het dan toch echt afgelast zijn? Wel flink balen.. heb de kaartjes voor de zekerheid meegenomen, want op de terugweg naar huis kom ik langs een GWK.. maar ik vind het toch knap kl*te..!
Op dinsdag 24 juni 2003 08:46 schreef EchnaDarr het volgende:
Okay, nou weet ik het niet meer? Van 013 zeiden ze bewaren, terwijl Mojo zegt inleveren? Wat willen ze nou precies?
quote:Je kent ze nog geeneens.
Op dinsdag 24 juni 2003 09:00 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Kut bedoel je?
quote:Nou, dat is nogal wat voor een bandje. In de halve wereld op één.
"Bring Me to Life" goes #1 on the overall US Top 40 Radio chart, and Evanescene is on the Billboard Top 200 this week! Thanks to all the fans and team members everywhere for your help in bringing real music to the top of the charts!FALLEN is the #1 album in the UK and "Bring Me to Life" is the #1 single in the UK! Look for the Evanescence article in this month's Kerrang magazine and visit these official international websites in the UK, Germany, Holland, and Japan.
Hier nog een linkje naar http://www.12stones.com/
quote:Jij hebt zeker ook zo'n moeite met kiezen welke cd je nu weer in je cdspeler stopt
Op dinsdag 24 juni 2003 00:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
doe zoals ik: luister de cd een keer per week, verminder dat langzaam aan en zorg ervoor dat je Evanescence voor de rest niet op de radio meer hoort. Als je op je werk naar een radiostation MOET luisteren dan ben je natuurlijk genaaid en krijg je ook last van het Within Temptation syndroom: je gaat muziek te vaak horen een daarom ga je het haten. Dat is namelijk vaak het probleem met dit soort muziek: het is te pakkend.
quote:Al mijn Nightwish cd's zijn grijs en nog ben ik ze niet zat
Op dinsdag 24 juni 2003 13:59 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Jij hebt zeker ook zo'n moeite met kiezen welke cd je nu weer in je cdspeler stopt
maar goed, die hoor je gelukkig ook niet de hele dag op de radio
In tegenstelling tot eerdere meldingen (o.a. via de website van Mojo) wordt aangeraden je kaartje voor het afgelaste concert van Evanescence van zondag 22 juni ll. niet te retourneren. Er wordt naarstig naar een nieuwe datum gezocht en we hopen dat zsm op deze site te melden. Kaarten blijven geldig voor die nieuwe datum. En mocht je onverhoopt verhinderd zijn dan kan je altijd nog het toegangsbewijs inleveren bij het voorverkoopadres.
stuur anders ff een mailtje (zie profile) dan zijn we niet stout jegens de board reglementen
http://rosville.topcities.com/gu1.html
http://rosville.topcities.com/gu2.html
quote:Ik weet niet of ik al vermoedde dat het een hit zou worden toen ik het een maand of 6 geleden voor het eerst draaide in een van mijn shows. Von het wel een geinig liedje. Nu wordt je er mee dood gegooit.
Op dinsdag 24 juni 2003 00:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En wie had dat kunnen denken toen ik het eerste topic opende een aantal maanden geleden?
"Broken" van 12 Stones ( =bandje van McCoy) het ik trouwens een jaar terug al eens gedraait. Vond die brul aan het eind wel grappig.
quote:My Immortal
Op zaterdag 28 juni 2003 10:35 schreef Trance4Ever het volgende:
Ik vind dat ene numme rvan hun wel vet, met die piano in het
quote:Lol, zijn er genoeg, informeer es plaatselijk, tenminste hier heb je wel van die feestjes
Op zaterdag 28 juni 2003 13:38 schreef kamagurka het volgende:
Ze zouden maar ns moeten beginnen feesjes met dit soort muziek als thema gaan organiseren..
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 13:38 schreef kamagurka het volgende:
Ze zouden maar ns moeten beginnen feesjes met dit soort muziek als thema gaan organiseren..
quote:Tjonge.
EVANESCENCE's major label debut album, "Fallen", has been certified double platinum by the Recording Industry Association Of America (RIAA) for sales of two million records, according to Launch. Sales have been fueled by the multi-format smash "Bring Me To Life", which features Paul McCoy of 12 STONES. The follow-up single, "Going Under", is at Number 26 on the on the Billboard modern rock charts.
quote:Damn wat lopen er toch veel mensen rond die in die commerciele rotzooi trappen.
Op woensdag 2 juli 2003 22:30 schreef Wodan het volgende:[..]
Tjonge.
quote:ja, maar durf je dat ook tegen Metallica en Iron Maiden fans te zeggen?
Op woensdag 2 juli 2003 22:44 schreef OphiOn het volgende:[..]
Damn wat lopen er toch veel mensen rond die in die commerciele rotzooi trappen.
quote:Nee. Behalve Selloutica.
Op woensdag 2 juli 2003 22:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
ja, maar durf je dat ook tegen Metallica en Iron Maiden fans te zeggen?
quote:(mag ik je er even op wijzen dat Maiden ook het geld van fans uit de zak klopt door om de maand weer iets te releasen wat de echte fan wel moet hebben. Het is anders maar niet minder geraffineerd als de rest. Niks tegen Maiden voor de verdere rest hoor)
Op woensdag 2 juli 2003 22:50 schreef OphiOn het volgende:
Ik weet niet als je dat optreden op Pinkpop hebt gezien? Op de tv ofzo? Sorry maar dat wijf heeft dus geen stem, en op het album klinkt het wel goed.. goh zeker weer de computer gebruikt. Dit soort muziek word maar om 1 ding gemaakt en dat is geld.
Over Evanescence: ik heb het live gezien en heb niks van die truckjes gemerkt. Ik vond het optreden goed en zeker haar stem. Ik vind de muziek ook goed. Je moet het niet te vaak luisteren zoals al eerder gezegd.
Of het nu voor het geld gemaakt wordt of niet (welke band vind het nu niet leuk om met muziek geld te verdienen.) Ik vind het in elk geval geen duidelijk voorbeeld van geldklopperij. Ik geloof ook niet dat deze band voorgeproduceerd want ze hebben immers al een cd in eigen beheer uitgebracht. Dat lijkt me een teken dat de band een aanloop heeft gehad alvorens ze succes hebben gekregen.
Men moet eens wat minder aandacht gaan besteden aan het gezeik over bands die 'te' commercieel opereren. De echte popmuziek, die moet aangepakt worden. Bands die nummers als Bring back to Life en Immortal kunnen schrijven, verdienen succes.
quote:ow nee, dat is een misverstand. Want het is ook niet echt bijzonder.
Op woensdag 2 juli 2003 23:34 schreef Morrigan het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik dit niet echt bijzondere muziek.
quote:Wel wazig dat in de vele topics die ik hier nu lees het nummer "Everybody's Fool" niet wordt genoemd. Dit is het geniaalste nummer van de CD. IMHO.
Op zondag 29 juni 2003 11:52 schreef Timo20 het volgende:[..]
My Immortal
![]()
quote:UHH fout, ik heb ze twee weken geleden zien optreden en ze waren heel goed. En haar stem klonk perfect. Dus niet zeiken.
Ik weet niet als je dat optreden op Pinkpop hebt gezien? Op de tv ofzo? Sorry maar dat wijf heeft dus geen stem, en op het album klinkt het wel goed.. goh zeker weer de computer gebruikt. Dit soort muziek word maar om 1 ding gemaakt en dat is geld.
quote:
Wat een onzin man, ik heb ze live gezien en op tv en het klinkt prima!!!
maar acoustisch is het briljant, en ze heeft een hele redelijke range. Goede zangeres.
Het afgelaste concert in 013 staat nu gepland op 18 oktober!
bron: www.013web.nl en www.mojo.nl
Weet iemand of het alsnog mogelijk is om dan nog een kaartje te kopen (mits niet uitverkocht)?? Op ticketservice.nl staat het concert er (begrijpelijk) niet tussen. Iemand hier ervaring mee?
Oftewel om antwoord op mijn eigen vragen te geven:
- ja, je kan alsnog kaarten kopen via ticketservice etc.
- nee, het is nog niet uitverkocht
quote:omdat het wordt beluisterd door BreEzAh sletten die 1 liedje kennen, en wordt afgekraakt door anderen omdat die ook maar 1 liedje kennen,
Op vrijdag 25 juli 2003 17:16 schreef Trance4Ever het volgende:
Ik vind dit eigenlijk best leuke muziek (mn broertje heeft de CD gekocht) ik schaam me er alleen voor dat ik er naar luister, ik kan het niet uitleggen waarom
en het is goede muziek. dat kan tegenwoordig ook eigenlijk niet meer
quote:En hij is goed
Op zaterdag 26 juli 2003 10:25 schreef Timo20 het volgende:
Khad m natuurlijk allang op internet gezien, maar toennet ook op MTV: de video bij Going Under!! Gaat het toch nog de goede kant op met MTV
these wounds won't seem to heal
this pain is just too real
there's just too much that time cannot erase
when you cried i'd wipe away all of your tears
when you'd scream i'd fight away all of your fears
and i've held your hand through all of these years
but you still have all of me
quote:Dat is idd een supernummer. En Going Under en Bring Me To Life zijn ook goed, maar dit is de beste van het stel.
Op dinsdag 29 juli 2003 23:29 schreef MissMSX het volgende:
My immortal... ik was nooit zo'n voorstander van dit soort muziek, maar van dit nummer krijg ik elke keer weer een traantje in m'n ogen...these wounds won't seem to heal
there's just too much that time cannot erasewhen you cried i'd wipe away all of your tears
when you'd scream i'd fight away all of your fears
and i've held your hand through all of these years
nog een paar non cd tracks (die je gewoon mag downen van de band) die dat ook voor elkaar krijgen bij mij
Exodus bijvoorbeeld... .geweldig nummer.
quote:*download*
Op vrijdag 8 augustus 2003 10:19 schreef Reddiablo het volgende:Exodus bijvoorbeeld... .geweldig nummer.
Anywhere moet je ook maar eens downloaden.
heb zo'n beetje alles
Het is gewoon een SUPERNUMMER!!!!
en de rest ook van ze, maar met 'bring me to life' heb ik iets bijzonders!
geniale muziek!
quote:Als je er nog geen hebt: ik heb er misschien twee in de aanbieding... Ik had kaartjes voor het concert op 22 juni in 013, maar dat ging niet door enzo (zoals je waarschijnlijk wel weet). Op de nieuwe datum 18 okt kan ik niet (baal baal baal) dus waarschijnlijk wordt dat verkopen.
Op donderdag 7 augustus 2003 23:25 schreef dapluiz het volgende:
idd een heel mooi nummer, 1 van mijn favorieten, samen met haunted ook
Ik heb m net toch maar bij play gekocht, nog nooit een cd gehoord die ik echt zo graag wilde hebben, best wel uniek voor mij
Ik hoop ook dat ik nog kaartjes kan krijgen voor het concert, kwam er iets te laat achter dat ze naar nederland kwamen
Ik moet nog met mijn medeconcertgangers overleggen wat we precies doen....
Wat is volgens jullie de bedoeling van het lied?
Hoe intrepteer jij het?
quote:Tja, moeilijk te zeggen, maar zal het proberen. Ik denk dat het gaat over iemand wiens beste vriend(in) zelfmoord oid heeft gepleegd. Deze zinnen kunnen daar een aanwijzing toe zijn:
Op zondag 10 augustus 2003 20:38 schreef Caipirinhia het volgende:
Ik ben benieuwd...
Ik hoor nu van verschillende mensen, dat ze My Immortal verschillend intrepeteren..Wat is volgens jullie de bedoeling van het lied?
Hoe intrepteer jij het?
quote:En verder dat het over het verdriet van die "daad".
I've tried so hard to tell myself that you're gone
and though you're still with me
I've been alone all along
quote:De personen in kwestie zijn ook erg lang vrienden/-innen geweest:
these wounds won't seem to heal
there's just too much that time cannot erase
quote:En dat degene die "niets" heeft gedaan er eigenlijk gek van wordt:
when you cried I'd wipe away all of your tears
when you'd scream I'd fight away all of your fears
and I've held your hand through all of these years
quote:Al met al een zeer triest nummer. (Is dit wat je wou zien?)
you used to captivate me
by your resonating light
but now I'm bound by the life you left behind
your face it haunts my once pleasant dreams
your voice it chased away all the sanity in me
[Dit bericht is gewijzigd door Legolas_Greenleaf op 10-08-2003 21:03]
quote:Het is ff goed kijken, vind ik. "you're gone", je bent weg, in deze zin waarschijnlijk eeuwig. "when you cried I'd wipe away all of your tears
Op zondag 10 augustus 2003 21:50 schreef Caipirinhia het volgende:nou inderdaad...
mensen om me heen beginnen totaal niet over zelfmoord...
Mooi dus dat jij het weer als een zelfmoord ziet
quote:True, True. Maar dan had er iets over dat ongeluk in kunnen staan, wat het niet doet. Maar het is wel raden, ik weet het evenmin als jij.
Op maandag 11 augustus 2003 03:12 schreef Caipirinhia het volgende:
persoon in kwestie kan toch ook om het leven zijn gekomen bij een ongeluk of wat dan ook?
quote:Ik snap niet wat de "pianoversie" is. Mijn versie heeft wel de songteksten, maar die zijn niet helemaal goed aan het einde, na het laatste stukje volgens de songteksten-sites. (Dit stukje: I've tried so hard to tell myself that you're gone and though you're still with me, I've been alone all along) komt bij mij nog een keer het when you... stukje. Is dat de piano versie? (Er zit een piano in, meen ik te bespeuren, maar ja, je weet maar nooit.)
Op dinsdag 12 augustus 2003 00:52 schreef Caipirinhia het volgende:
eejeej, waarom is de Pianoversie van My immoral met andere tekst?
quote:Dat is de Pianoversie!
Op dinsdag 12 augustus 2003 07:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Ik snap niet wat de "pianoversie" is. Mijn versie heeft wel de songteksten, maar die zijn niet helemaal goed aan het einde, na het laatste stukje volgens de songteksten-sites. (Dit stukje: I've tried so hard to tell myself that you're gone and though you're still with me, I've been alone all along) komt bij mij nog een keer het when you... stukje. Is dat de piano versie? (Er zit een piano in, meen ik te bespeuren, maar ja, je weet maar nooit.)
en daarbij klopt ook de tekst precies die je overal op internet aantreft..
quote:Ik vind het niet erg, als de "gewone" versie nóg beter is, dan wil ik hem zeker hebben. Going Under is ook errûg goed.
Op woensdag 13 augustus 2003 23:16 schreef Caipirinhia het volgende:[..]
Dat is de Pianoversie!
Het nummer is hoe dan ook zowieso zwaar ondersteund door een piano, maar de Original version heeft ook nog wat vocals e.d.en daarbij klopt ook de tekst precies die je overal op internet aantreft..
quote:wel effe downloaden hoor, die original... met de opzweepende vocals is het nog mooier!
Op donderdag 14 augustus 2003 09:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Ik vind het niet erg, als de "gewone" versie nóg beter is, dan wil ik hem zeker hebben. Going Under is ook errûg goed.
Dapluiz, heb je nog steeds kaartjes nodig????
Heb ze nu definitief in de aanbieding (hopen dat je dit leest...) Zo niet dan vind ik elders nog wel een koper, maar ik dacht vraag het jouw eerst ff....
quote:als je ze kwijt wilt kun je mensen vinden op het 013 forum (onder de button Reacties). Daar zijn er genoeg.
Op dinsdag 2 september 2003 19:21 schreef Arinna het volgende:
*kickDapluiz, heb je nog steeds kaartjes nodig????
Heb ze nu definitief in de aanbieding (hopen dat je dit leest...) Zo niet dan vind ik elders nog wel een koper, maar ik dacht vraag het jouw eerst ff....
Ik vind de band niet zoveel bijzonders. Hebben wel wat aardige liedjes, maar die mannelijke vocals kunnen eruit. Bah, Rap ofzo. Ik ben wel bij het concert, kan er toch gratis in.
quote:Ja, dat weet ik. Ik zag al dat er verschillende liefhebbers zijn. Maar omdat ik het Dapluiz eerder al eens gezegd had (dat ik ze misschien kwijt moest) wil ik hem eerst nog even de kans geven. Ebay ofzo is ook nog een mogelijkheid. Kwijtworden lukt altijd wel bij een uitverkocht concert.
Op dinsdag 2 september 2003 19:33 schreef Morgil het volgende:[..]
als je ze kwijt wilt kun je mensen vinden op het 013 forum (onder de button Reacties). Daar zijn er genoeg.
quote:Gelukkig dan dat dat maar in 1 nummer is
Op donderdag 4 september 2003 19:12 schreef Poison het volgende:
Ik vind het niet echt boeiende muziek.
De zangeres heeft een zeurende stem, en dat rap voegt ook niets toe!!
quote:1....1....1....nummer...Bring me to life...de rest is allemaal zonder en steengoed
Op dinsdag 2 september 2003 19:33 schreef Morgil het volgende:[..]
als je ze kwijt wilt kun je mensen vinden op het 013 forum (onder de button Reacties). Daar zijn er genoeg.
Ik vind de band niet zoveel bijzonders. Hebben wel wat aardige liedjes, maar die mannelijke vocals kunnen eruit. Bah, Rap ofzo. Ik ben wel bij het concert, kan er toch gratis in.
quote:Als je ze nog hebt en Dapluiz niet reageert hou ik me graag aanbevolen. Laat het me maar ff weten: ze_brutus@hotmail.com
Op woensdag 3 september 2003 12:41 schreef Arinna het volgende:[..]
Ja, dat weet ik. Ik zag al dat er verschillende liefhebbers zijn. Maar omdat ik het Dapluiz eerder al eens gezegd had (dat ik ze misschien kwijt moest) wil ik hem eerst nog even de kans geven. Ebay ofzo is ook nog een mogelijkheid. Kwijtworden lukt altijd wel bij een uitverkocht concert.
quote:de allermooiste idd... ik blijf verslaafd aan dat nummer
Op zondag 29 juni 2003 11:52 schreef Timo20 het volgende:[..]
My Immortal
![]()
quote:hehe nu al?? tis nog meer als een maand
Op maandag 15 september 2003 22:02 schreef Reddiablo het volgende:
ik begin al een beetje nerveus te worden
ghehe
quote:
Op maandag 15 september 2003 22:59 schreef Reddiablo het volgende:
Amy
ghehe
maar je hebt wel gelijk
quote:Sorry, kep ze inmiddels verkocht.... Heb je wel kaartjes kunnen bemachtigen?
Op maandag 15 september 2003 09:56 schreef Brutus het volgende:[..]
Als je ze nog hebt en Dapluiz niet reageert hou ik me graag aanbevolen. Laat het me maar ff weten: ze_brutus@hotmail.com
dit komt van de site van 013:
quote:
Het publiek dat na afloop van het concert van Evanescence nog door wil swingen tot de late uurtjes kan richting Kleine Zaal, waar DJ Tha Spooky One en DJ R U Dolf de boel tot 04.00 uur aan de gang houden. Met clips, backstagevideobeelden etc.
Voor Evanescence-bezoekers is de Afterparty een bonus op het concert, maar je kunt er zaterdag 18 oktober vanaf 23.00 uur ook een apart kaartje à ¤ 2,50 voor kopen. Gewoon weer eens een ouderwetse alternative swingavond in 013.
maaruh, dat wordt doorfeesten tot 4uur ofzo, en dan wachten op de eerste trein om 7uur of daaromtrend. Kunnen we een after-after-afterparty houden voor het Centraal Station.
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 10:28 schreef Reddiablo het volgende:maaruh, dat wordt doorfeesten tot 4uur ofzo, en dan wachten op de eerste trein om 7uur of daaromtrend. Kunnen we een after-after-afterparty houden voor het Centraal Station.
Woehoe morgen is het zover
eindelijk het concert. Welke Fokkers gaan er allemaal??
Mag je eigenlijk een fotocamera/ digitale camera mee naar binnen nemen??zoja: wie neemt er 1 mee??
Zo nee: wie probeert er toch 1tje mee naar binnen te sneaken???
quote:Ik ga. Maar dat was al bekend
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:37 schreef Timo20 het volgende:
* subtiel schopje *Woehoe morgen is het zover
![]()
quote:Nee, maar ze zijn er niet superstreng mee (soms).
Mag je eigenlijk een fotocamera/ digitale camera mee naar binnen nemen??
quote:kdenk toch maar niet dat ik m ga mee nemen, jij wel?
Op vrijdag 17 oktober 2003 22:40 schreef FLIPNEUS het volgende:Nee, maar ze zijn er niet superstreng mee (soms).
quote:Weet ik nog niet, moet nog even bellen of ik een fotopas heb.
Op vrijdag 17 oktober 2003 22:44 schreef Timo20 het volgende:[..]
jij wel?
quote:een fotopas?? [nOObmoduds]was da? mag je dan wel een camera mee naar binnen nemen??[/nOObmodus]
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:05 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Weet ik nog niet, moet nog even bellen of ik een fotopas heb.
quote:*gaat*
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:37 schreef Timo20 het volgende:
* subtiel schopje *Woehoe morgen is het zover
![]()
quote:Het zal wel lukken (ik heb een digicam van het formaat "klein") maar gezien vorige festival- en concertfoto's laat ik hem maar thuis. Veel meer dan wat vage vlekken kan ik er toch nooit van maken.
Mag je eigenlijk een fotocamera/ digitale camera mee naar binnen nemen??zoja: wie neemt er 1 mee??
Wat leuke reacties van de band die ons herkende van een of andere internet site, en Amy is echt ontzettend lief. Die zei echt ontzettend schatting "bye bye" toen ze weggingen
Who needs a photopass or M&G!
My Immortal wordt overigens de volgende single, en de piano versie misstaat zeker niet ook tof dat ze Breathe no More speelden. Tot genoegen van de blerende dozen in de buurt die ook al de teksten van Even in Death en Zero niet kenden
en wat is die gitarist van Finger Eleven freaky!!!!
quote:Is die gemaakt op die afterparty?? zoja, dan ben ik best jaloers dat ik niet ben geweest
Op zondag 19 oktober 2003 00:18 schreef FLIPNEUS het volgende:
[afbeelding]Amy
.
Was erg gaaf en zeker voor herhaling vatbaar.
Het voorprogramma was ook goed trouwens, vooral Remis vond ik zeker niet verkeerd
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 22:36 schreef Reddiablo het volgende:
Amy is niet op de afterparty geweest, ze was echt verrot.. kwam dr nog wel ff snel tegen... arme kind was echt doodmoe.
De CD staat wel op Ebay maar das vanaf $127 !!!!!
(kan wel alles downloaden maar ik wil de CD....)
Linkje Ebay
Donderdag ga ik naar London, en op de 10e optreden van EV in Brixton!
(de 8e en de 9e in Hammersmith Apollo maar die zijn al uitverkocht, maar toch nog ff via bepaalde en onbepaalde wegen proberen)
Ik wacht af tot de CD bij de MM heel goedkoop is wil um toch wel hebben
Vet stoer, enzo !
quote:Ben Moody has left the Evanescence tour and returned home. The band will continue touring without Ben and have brought in a guitarist to fill the spot. The tour will continue as planned when the band returns to the States. Please stay tuned to evanescence.com for additional information and updates as they're available.
Op woensdag 5 november 2003 03:46 schreef Mr.Black het volgende:
Ik las op teletekst dat Ben Moody was opgestapt tijdens de europese tour. Is dat nou voorgoed?
Ben wordt door van fans gezien als 'scapegoat' :
wat commentaar op berichten over het einde van Evanescence en ruzie etc. etc van Ben Moody zelf:
There will be many, many things printed in the coming days. Some will be acurate, some said out of frustration, some misquoted, and some said out of forgiveness. How will you know which is which?
you won't.
So I ask you to move on from this topic, and return your focus to the music. Amy and I both wrote the music that you are here for, and niether one of us has died, or even said that we are not going to make music anymore. All that has happened here, is that a situation arose and was remedied. The outcome just seems drastic from afar. I promise you, the world will not end because of ANYTHING we do. And trust me, no one was cheated, regardless of what you may think. You are just going to have to accept the fact that you are not now, nor will you ever be in a position to make a TRULY educated opinion. So why waste the time?
Celebrate what is here. You are alive, and have enough luxery in life that you can even consider discussing matters such as these. That is something to be thankful for. If it is music you want, then music you will have. By half way through next year, you will know what I mean when I say that you ain't seen NOTHING yet.
Blijkbaar komt er halverwege volgend jaar iets nieuws.. ofzo
Maar ehm, Ben Moody is toch die gitarist met dat hele korte blonde haar
Dus zeg maar de mede oprichter????
download
Missing en Breathe No More
Evanescence
quote:Missing is toch de bonus-track van Fallen?
Op zaterdag 15 november 2003 22:02 schreef three.doors.up het volgende:
Iedereen die Hello of My Immortal heel mooi vindt...download
![]()
Missing en Breathe No More
Evanescence
quote:Hele mooie clip, goed geluid erbij en een wat mindere bui en janken maar!
Op zaterdag 15 november 2003 22:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hebben jullie de clip van My Immortal btw al gezien? te vinden op evanescence.com
quote:Ook in een goede bui jank ik er nog bijna om, dat nummer is goed!!
Op zaterdag 15 november 2003 22:08 schreef Reddiablo het volgende:[..]
Hele mooie clip, goed geluid erbij en een wat mindere bui en janken maar!
quote:De piano versie is mooi, en de "echte" versie is, mits mogelijk, nog mooier...
Op zaterdag 15 november 2003 22:10 schreef Reddiablo het volgende:
moet zeggen dat ik het in Londen - piano versie - toch wel een paar keer even moeilijk had
Ze praat ook zo ontzettend lief! Te weten dat ze - zoals ieder ander - ook bitcherig kan zijn, bijna niet meer voorstellen als je kort met dr gesproken hebt
quote:Eens, helemaal mee eens.
Op zaterdag 15 november 2003 22:14 schreef three.doors.up het volgende:
Formule: Piano + Amy Lee's stem =![]()
![]()
Het was op de comp al mooi.....
quote:Zeker weten.
Op dinsdag 18 november 2003 10:57 schreef Reddiablo het volgende:
Wat een clip heHet was op de comp al mooi.....
quote:
EVANESCENCE Singer: We Are Better Off Without BEN MOODY - Nov. 17, 2003
EVANESCENCE singer Amy Lee has revealed to MTV.com that guitarist Ben Moody's departure from the group appears to be permanent."I actually haven't had any contact with him at all," she said of Moody, who walked out on the band October 24 in Berlin without an explanation. "But I hear he's way happier, and I know we all are, so it's for the best.
"It was just kind of an unhealthy situation for everybody," Lee said. "Everyone was really unhappy. I think it was just time to evolve."
COLD guitarist Terry Balsamo, who performed with the band at the American Music Awards ceremony Sunday night, will replace Moody at least through February.
Balsamo will join EVANESCENCE on a North American tour through mid-December and on stints through Australia and Japan in January. He may also stick around when writing starts for the next album.
"I'm really looking forward to it," Lee said. "We're writing a little this week and next week, and then starting in February we're really just gonna concentrate on writing, and I'm so excited. [Writing is] my favorite [part]."
"We've all grown so much as musicians and as artists and as performers that I think [the next album] can do nothing but be better," she added.
Among the collaborators EVANESCENCE are considering working with are former LIMP BIZKIT guitarist Wes Borland and Lee's current boyfriend, SEETHER singer/guitarist Shaun Morgan.
quote:Even een late reactie over de beredenering van 'My Immortal'. Ik ben er bijna van overtuigd dat het om iemand gng die zelfmoord heeft gepleegd. Om Legolas_Greenleaf maar even bij te springen
Op maandag 11 augustus 2003 03:12 schreef Caipirinhia het volgende:
persoon in kwestie kan toch ook om het leven zijn gekomen bij een ongeluk of wat dan ook?
quote:
when you cried I'd wipe away all of your tears
when you'd scream I'd fight away all of your fears
and I've held your hand through all of these years
Ik vind het stukje waar plost naast de piano ook andere instrumenten ten ghore worden gebracht erg mooi gedaan hoor!
quote:ik hoor um nu eigenlijk wel te veel op de radio..
Op woensdag 5 november 2003 07:47 schreef ThE_ED het volgende:
Evanescence met "My Immortal"
quote:simpel, radio uit.
Op woensdag 19 november 2003 08:53 schreef ThE_ED het volgende:[..]
ik hoor um nu eigenlijk wel te veel op de radio..
![]()
quote:ja, en hoe weet ik nou wanneer het nummer is afgelopen..
Op woensdag 19 november 2003 08:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
simpel, radio uit.
quote:Begin+4.20=einde volgens mij.
Op woensdag 19 november 2003 08:55 schreef ThE_ED het volgende:[..]
ja, en hoe weet ik nou wanneer het nummer is afgelopen..
quote:Niet proberen slim te doen heh, want op de radio weet je dat niet, misschien kappen ze het wel af.
Op woensdag 19 november 2003 09:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Begin+4.20=einde volgens mij.
quote:Paar keer luisteren met stopwatch erbij.
Op woensdag 19 november 2003 09:01 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Niet proberen slim te doen heh, want op de radio weet je dat niet, misschien kappen ze het wel af.
quote:
Op woensdag 19 november 2003 09:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Paar keer luisteren met stopwatch erbij.
Anyway... Ik heb de nieuwe clip nog niet gezien, komt vanzelf wel een keer. Best grappig dat ze nu ineens vrij bekend zijn. (Jaja, ik houd mijn "Ik kende het al heel lang" verhaal voor me ) Maar ik vind het altijd zo jammer dat je nummers door overexposure toch een beetje zat word.
quote:Je hebt ook een piano versie.
Op woensdag 19 november 2003 09:04 schreef gekke_sandra het volgende:
My Immortal, geweldig nummer... was al ouder nummer en opnieuw uitgebracht, alleen jammer van dat ruigere stukje![]()
quote:Dat heb ik niet zo vaak.... Laatste keer was dat bij Tell Her, van Jim. ( Ja, die vond ik eerst leuk...
Op woensdag 19 november 2003 09:06 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Dat helpt dus niet leg ik net uit...
Anyway... Ik heb de nieuwe clip nog niet gezien, komt vanzelf wel een keer. Best grappig dat ze nu ineens vrij bekend zijn. (Jaja, ik houd mijn "Ik kende het al heel lang" verhaal voor me
) Maar ik vind het altijd zo jammer dat je nummers door overexposure toch een beetje zat word.
quote:ruiger stukje
My Immortal, geweldig nummer... was al ouder nummer en opnieuw uitgebracht, alleen jammer van dat ruigere stukje![]()
quote:De "piano versie" op Fallen is oorspronkelijk een "demo" versie die opgenomen is voor de cd die de pers in handen kreeg. Tijdens de opnamens van Fallen hebben ze het nummer opnieuw opgenomen, maar deze versie is niet gekozen om op de cd te eindigen, maar is wel gekozen als single. De band zelf vond de nieuwe versie veel beter (ik ook), maar de platenmaatschappij wilde liever 2 "ballads" op Fallen hebben (dus de -oude- versie van My Immortal, en Hello).
Op woensdag 19 november 2003 09:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
In pianoversie heb je dat niet, dat stukje met de drums, ongeveer op 80% van het nummer.
------------------------------------------------------------------------------------------------
LOS ANGELES — Despite the murkiness of initial reports, Ben Moody's departure from Evanescence appears to be permanent.
"I actually haven't had any contact with him at all," singer Amy Lee said Sunday of the guitarist, who walked out on the band October 24 in Berlin without a public explanation (see "Evanescence Co-Founder Ben Moody Leaves Band During Tour"). "But I hear he's way happier, and I know we all are, so it's for the best.
"It was just kind of an unhealthy situation for everybody," Lee said as she walked the red carpet at the American Music Awards. "Everyone was really unhappy. I think it was just time to evolve."
Lee said Cold guitarist Terry Balsamo, who performed with the band at the awards ceremony (see "50 Cent, Luther Vandross Take Home Multiple AMAs; Many Artists Skip Out"), will replace Moody at least through February.
Balsamo will join Evanescence on a North American tour through mid-December and on stints through Australia and Japan in January. He may also stick around when writing starts for the next album.
"I'm really looking forward to it," Lee said. "We're writing a little this week and next week, and then starting in February we're really just gonna concentrate on writing, and I'm so excited. [Writing is] my favorite [part]."
"We've all grown so much as musicians and as artists and as performers that I think [the next album] can do nothing but be better," she added.
Among the collaborators Evanescence are considering working with is former Limp Bizkit guitarist Wes Borland (see "Wes Borland Puts Eat The Day On Hold, Hopes To Hook Up With Evanescence"). "I've been talking to a lot of people," Lee said, not saying names.
Another likely contender is Seether singer/guitarist Shaun Morgan, who attended the AMAs with Lee. "I'll make it happen," Lee said, smiling.
Although Sunday was their first public appearance, the two have apparently been dating about seven months. "We met on tour, during the festival season," Lee said. "Well I guess we kind of met a long time ago. Whatever. We're on the same label so ..."
Seether also plan to return to the studio early next year after nearly two years of touring. "No rest for us," Morgan said.
Moody attended Kid Rock's afterparty Sunday but did not do interviews.
—Corey Moss
----------------------------------------
Jammer, aangezien hij toch een flinke vinger in de pap heeft/had qua songwriting en gitaarwerk.
quote:Ik vind het niet erg, de nummers zijn beide goed, alleen de "nieuwe" nét iets beter... (Score, 1-10 met decimalen, oud-9.5; nieuw-9.6 ofzo...
Op donderdag 20 november 2003 01:20 schreef Carn het volgende:[..]
De "piano versie" op Fallen is oorspronkelijk een "demo" versie die opgenomen is voor de cd die de pers in handen kreeg. Tijdens de opnamens van Fallen hebben ze het nummer opnieuw opgenomen, maar deze versie is niet gekozen om op de cd te eindigen, maar is wel gekozen als single. De band zelf vond de nieuwe versie veel beter (ik ook), maar de platenmaatschappij wilde liever 2 "ballads" op Fallen hebben (dus de -oude- versie van My Immortal, en Hello).
quote:Neeeeee
quote:Ik zou het niet weten, wachten dus maar...
Op zaterdag 13 december 2003 16:16 schreef Maethor het volgende:
Heeft iemand trouwens ook een idee of er nog een andere versie van Fallen uitkomt, met de band version van My Immortal erop?
quote:Ik heb inmiddels zelf wat gevonden:
Op zaterdag 13 december 2003 18:10 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Ik zou het niet weten, wachten dus maar...
quote:Nee dus.
Bron: http://www.mtv.com/news/articles/1480210/20031105/story.jhtml
The version of "My Immortal" used for the video and radio single isn't the same as the one off the band's record Fallen. Much to Lee's chagrin, Evanescence's label opted to use the band's demo version of the song on the record instead of the album recording."The label was stuck on the demo and wouldn't let us use the version we really wanted," Lee said. "We fought back and forth about it and finally we gave in, but we were all so angry about it."
A couple million album sales later, Evanescence have garnered the kind of clout that allows them to call some of the shots. So when "My Immortal" was decided upon as the next single, Evanescence elected to use their preferred recording of the song.
"The version that's on the album is the one everyone has gotten used to hearing, so it might be a little hard for them to accept a new version," she agreed. "But it's really hard for me to listen to the album version because we did it two years ago — it was just me and guitarist Ben [Moody], and I've grown so much as a performer since then."
Not only is Lee unhappy with her vocals, she dislikes just about everything about the demo version. "It's not even a real piano," she groaned. "And the sound quality is bad because we had to break into the studio to record it late at night when no one was around because we couldn't afford a real session."
The new version of "My Immortal" was recorded as a full band and features strings arranged by Beck's dad, David Campbell. While Lee sings the intimate lullaby, the song was written by Moody, and it is purely fictitious.
Wel apart dat het nummer vorige week alarmschijf was op 538 terwijl die al tijdje uit was.
quote:Ja dat klopt. De band version is degene op tv waarin je aan het eind nog wat gitaren e.d. hoort. Die andere, die geloof ik gewoon 'My Immortal' heet, als tweede track op de gewone single staat en bovendien ook op Fallen staat, is de oudere versie, waarin alleen een piano te horen is. En Amy natuurlijk.
Op vrijdag 9 januari 2004 21:08 schreef Smeich het volgende:
Ah, dat wou ik ook weten (wel beetje laat). Dus de band version is degene die op tv wordt vertoond? En de tweede, is dat de pianoversie? Dat zou heel mooi zijn.
quote:Wat bedoel je precies? Die op Fallen is de pianoversie ja. Persoonlijk vind ik die niet zo mooi als de 'band version'. Die live versie ken ik niet.
Op vrijdag 9 januari 2004 22:03 schreef Smeich het volgende:
Dus niet de hele mooie piano versie van 5:18?
En die live versie van het concert in Keulen, hoe is die?
Goed, even m'n cd's erbij gepakt. Op het album Fallen staat er geen speelduur bij de nummers. Op de 'gewone' (niet-maxi) single 'My Immortal' staat het volgende:
1. My Immortal (Band Version) 4:33
2. My Immortal (Album Version) 4:24
quote:ten eerste: je schrijft t verkeerd
Op vrijdag 9 januari 2004 22:13 schreef EmmYKuHh het volgende:
evenscene kan niet zingen
Evanescence
quote:Ok, dan weet ik dat. Ik vind degene op het album ook minder dan degene die ook hun voorkeur had.
Op vrijdag 9 januari 2004 22:12 schreef Maethor het volgende:[..]
Wat bedoel je precies? Die op Fallen is de pianoversie ja. Persoonlijk vind ik die niet zo mooi als de 'band version'. Die live versie ken ik niet.
Goed, even m'n cd's erbij gepakt. Op het album Fallen staat er geen speelduur bij de nummers. Op de 'gewone' (niet-maxi) single 'My Immortal' staat het volgende:
1. My Immortal (Band Version) 4:33
2. My Immortal (Album Version) 4:24
En waar kom ik dus net achter: als je een offciele kopie van Fallen bezit, mag je de Band Version legaal downloaden... heb ik inmiddels de single al gekocht
Check http://www.evanescence.com/exclusiveTrack/index.html
Whatever...
[Dit bericht is gewijzigd door Maethor op 09-01-2004 22:20]
quote:Die meneer ken ik toevallig (of althans een naast familielid van hem). Ik neem direct even contact met hem op.
Op vrijdag 9 januari 2004 22:17 schreef Smeich het volgende:[..]
Ok, dan weet ik dat. Ik vind degene op het album ook minder dan degene die ook hun voorkeur had.
Diegene die ik bedoel misschien is dat die van Keulen. Deze piano versie zou je eens moeten lenen van meneer Kazaa, die is schitterend
quote:
At this time the My Immortal Band Version download is available only to US album buyers. We hope to support international versions very soon. Please check back for updates.
quote:Je bent gewoon jaloers op haar
en hij duurt 5:18 minuten
Maar hij klinkt niet echt live ofzo (geen achtergrondgeluiden van publiek ofzo), en ik vind de piano niet beter dan de cd versies eigenlijk...
quote:Oh dat had ik in de haast niet gelezen... Da's dan wel weer jammer.
Op vrijdag 9 januari 2004 22:28 schreef Smeich het volgende:
hhhmm..kut.
Link is dus echt alleen voor degene die in de US de cd gekocht hebben![]()
![]()
[..]
quote:EmmYKuHh kan niet spellen
quote:Iets genuanceerder graag de volgende keer? Ten eerste is het 'Evanescence', zoals al eerder aangegeven.
quote:*proest*
quote:Bron, link? Je mist btw een paar letters in de naam van de band...
* Hij reageert toch niet meer want hij klikt natuurlijk maar 1x op dit topic, zegt dan dat ze niet kan zingen en hij is weer weg. Achja.
Nu ben ik nog steeds benieuwd of iemand de maxi-single in zijn/haar bezit heeft.
[Dit bericht is gewijzigd door Smeich op 10-01-2004 15:10]
quote:
optiefen jij
Verder hoop ik dat de ballads Anywhere en Fields of Innocence opnieuw uitgebracht worden, deze nummers zijn bijna net zo mooi als My Immortal.
quote:Ok bedankt! Die single ga ik alsnog halen
Op zaterdag 10 januari 2004 15:16 schreef MaartenGrendel het volgende:
De live-versie van My Immortal, track 4 van de maxisingle, is ook erg mooi.
Voor degenen die 'm nog niet gehoord hebben; het is een iets snellere uitvoering van de bandversie met een paar prachtige uitschieters van Amy.Verder hoop ik dat de ballads Anywhere en Fields of Innocence opnieuw uitgebracht worden, deze nummers zijn bijna net zo mooi als My Immortal.
Wisten jullie trouwens ook dat er een Evanescence Tribute album is?
www.exodusevanescence.com
discography
Dat brengt mij gelijk bij mijn vraag: weet iemand waar ik de CD Origin kan kopen hier in Nederland (al dan niet online)? Ik heb hem namelijk van het internet gedownload omdat ik van dat album het nummer Imaginary al kende (en die versie IMHO veel beter is als de versie van Fallen ) en nu wil ik deze CD ook legaal hebben omdat hij zo goed is, maar ik kan hem nergens vinden.
Nu krijg ik de indruk dat deze CD ook nooit in Nederland is uitgebracht, maar ondertussen met al het succes van Evanescence zouden er toch al wel winkels op ingesprongen moeten hebben...? Ik heb op een aantal obscure fora al wel post gelezen van users die claimen deze CD in hun bezit te hebben, maar ze vertellen nooit waar ze hem vandaan hebben
Als iemand een winkel weet waar hij te kop is, in Groningen kan ik hem niet in de gewone winkels vinden en google en alle prijsvergelijkingssites geven ook geen resultaat
quote:Die cd is niet meer te koop. Ze hebben hem ooit tijdens een concert ofzo verkocht. Hij is alleen voor veel geld op Ebay te koop, maar Evanescence zelf raadt je aan de cd te downloaden. Ik heb dit ergens gelezen, maar kan de bron op dit moment niet vinden...
Op vrijdag 16 januari 2004 02:34 schreef makje het volgende:
De versie van My Immortal zoals die op de CD Fallen staat, staat ook op hun eerdere CD Origin.Dat brengt mij gelijk bij mijn vraag: weet iemand waar ik de CD Origin kan kopen hier in Nederland (al dan niet online)? Ik heb hem namelijk van het internet gedownload omdat ik van dat album het nummer Imaginary al kende (en die versie IMHO veel beter is als de versie van Fallen
) en nu wil ik deze CD ook legaal hebben omdat hij zo goed is, maar ik kan hem nergens vinden.
Nu krijg ik de indruk dat deze CD ook nooit in Nederland is uitgebracht, maar ondertussen met al het succes van Evanescence zouden er toch al wel winkels op ingesprongen moeten hebben...? Ik heb op een aantal obscure fora al wel post gelezen van users die claimen deze CD in hun bezit te hebben, maar ze vertellen nooit waar ze hem vandaan hebben
Als iemand een winkel weet waar hij te kop is, in Groningen kan ik hem niet in de gewone winkels vinden en google en alle prijsvergelijkingssites geven ook geen resultaat
[Dit bericht is gewijzigd door Maethor op 16-01-2004 11:01]
quote:Laat me raden, zoals een telefoonnummer dat niet bestaat?
Op dinsdag 3 februari 2004 21:25 schreef nlboy het volgende:
Wie heeft er ook z'n vervelende piep in het liedje "My Immortal"?
Volgens mij zit dat overal in, want ik hoor die piep ook op de radio, enz.
Wel erg jammer.....want nu kan ik dat nummer niet al te hard laten afspelen omdat die vervelende piep erin zit.
quote:Dat piepje is normaal. Op de officiele site staat een uitleg. Het is een pattern van een keyboard en wanneer een bepaalde toets lang genoeg ingedrukt wordt resulteerd dat in dit effect. Volgens hen is dit geen morse-code. Maar als eimand kon achterhalen wat het betekent wilden ze toch graag weten wat het was.
Op dinsdag 3 februari 2004 21:25 schreef nlboy het volgende:
Wie heeft er ook z'n vervelende piep in het liedje "My Immortal"?
Volgens mij zit dat overal in, want ik hoor die piep ook op de radio, enz.
Wel erg jammer.....want nu kan ik dat nummer niet al te hard laten afspelen omdat die vervelende piep erin zit.
Het nummer 'Radioactivity' van Kraftwerk, de oude versie uit 1975/1976 begint met een morsecode wat 'Radioactivity' spelt. Ik ben bijna zeker dat die stel piepjes uit 'My Immortal' hetzelfde zijn. Het is lastig te achterhalen want het is een beetje vervormd met effecten.
Is er een Morse-expert aanwezig?
Jah was een prijsvraag ofzow. Welke band vecht er al jaren tegen een gospelband te zijn, maar zou nu wel een gospel cd aan het opnemen zijn? Was dus Evanescence...quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:31 schreef Caipirinhia het volgende:
wtf?!
Mag het hopen jaquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:42 schreef Reddiablo het volgende:
Gelul.
Ik vind de clip ook niet zo....quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:09 schreef gekke_sandra het volgende:
De tekst van Everybody's fool is goedalleen de intro van het nummer en de clip zijn een beetje jammer...
mjah hoor, geen epistels... maar op zich niets mis meequote:Op donderdag 27 mei 2004 23:16 schreef Morgion het volgende:
Nou, over t algemeen vind ik de teksten van Evanescence toch best goed.
Dus het kan zijn dat hij straks gewoon weer terug is en weer deel uitmaakt van de band.. zodat mensen die het niet echt op de voet volgen hier helemaal niks van hebben gemerkt..quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:25 schreef Reddiablo het volgende:
Amy Lee en Ben Moody waren inderdaad de founders. Het schijnt dat Ben en de band ruzie heeft gekregen, en ergens halverwege de tour gewoon is weggegaan, waarna ze hem er hebben uitgetrapt.
Definitieve uitspraken zijn er echter niet gedaan.
Okeej.. dank je voor de verheldering.. en zoals ik al zei, als hun muziek er maar niet onder gaat leiden.. verbetering is altijd gewenst though..quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:36 schreef Reddiablo het volgende:
nee, Ben komt niet meer terug.... something happened...
Wèèèh!!quote:IIg heeft Amy nu met Sean Welgemoed van Seether. Van origine AFrikaans, vandaar die achternaam - hij spreekt ook Afrikaans... kwam ze in London nog even tegen na het optreden. Toffe peer. Leuk stelletje (helaas) en Amy is tot over d'r oren
Het is dus wel serieus ja.. gaan ze het nog bekend maken dan.. of ziet iedereen vanzelf wel dat ze een nieuw bandlid hebben.. ??quote:John - gitarist was bij het handtekeningen uitdelen ook flink bezig met het doorkrassen van Ben en satansoren tekenen
Aha..quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:48 schreef Reddiablo het volgende:
Ben Moody is deze tour vervangen door Terry huppelepup van Cold. Het is al een tijdje bekend
en Broken is prachtig!
OVerigens zei Sean dat ze over een paar maanden in Amsterdam zullen optreden, echt gedetailleerd wist 'ie het niet... maar zeker een aanrader. Seether is een prima band, en who knows... misschien komt Amy ook mee
Beter dan een mak schaapje toch..quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:57 schreef Reddiablo het volgende:
Ik bedoel met 'vrouw met gebruiksaanwijzing' dat ze een hele lastige tante is/kan zijn...
aan de andere kant maakt dat het ook wel weer leuk
Noujah goed, Amy Lee denkt dat ze ook geen nieuw album op gaan nemen...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:57 schreef Carn het volgende:
Nou ja Cold is niet uit elkaar zover ik weet. Hun andere gitarist (kelly nogiets) is ook al weg, maar daar had men al vervanging voor. Maar ze zijn momenteel wel label-loos, en Scooter blijkt nogal regelmatig in de afkickkliniek te logeren dus ik denk niet dat men op korte termijn iets gaat doen.
Toen ze dat zei heeft ze ook zowat de hele Cold fanbase over haar heengekregen (;).). Daar heeft ze later nog haar excuses voor aangeboden, met als reden voor die uitspraak dat ze nog niet zo thuis was in 'het wereldje' en de gevolgen van zo'n uitspraak niet doorhad.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat iemand van een andere band zich daar eigenlijk niet over uit moet laten. Ze weet natuurlijk niet, wat er voor de volle 100% speelt...
Maar goed, das haar keuze
noujah goed, sommige van die fans moeten dan gelijk weer overdrijven met hun reacties enzo...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:55 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Toen ze dat zei heeft ze ook zowat de hele Cold fanbase over haar heengekregen (;).). Daar heeft ze later nog haar excuses voor aangeboden, met als reden voor die uitspraak dat ze nog niet zo thuis was in 'het wereldje' en de gevolgen van zo'n uitspraak niet doorhad.
Ja, maar ze was nog 'nieuw' in het hele wereldje, so who blames her?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
noujah goed, sommige van die fans moeten dan gelijk weer overdrijven met hun reacties enzo...
Maar goed, toch netjes dat ze haar excuses aangeboden heeft
hm ik ga zelf nog maar eens wat klooien danquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik heb de clip wel op de PC. (Ja, stout enzo.)
Maar screens, nee.
Krijg nou de hik.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:51 schreef gurlie het volgende:
hoe kan ik het beste beelden uit een clip halen? printscreen werkt niet want in paint loopt de clip ook verder. en als ik op pauze duw is het beeld niet meer zo mooi
dat zeg ikquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Krijg nou de hik.Je hebt nog gelijk ook.
Ik denk, printscreen uit printscreen?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:02 schreef gurlie het volgende:
[..]
dat zeg ik
ik heb een hoop printscreens opgeslagen uit een ander topic hier op fok, iemand had deze ook uit my immortal, ben ik toch benieuwd hoe hij dat heeft gedaan..
slimquote:Op woensdag 9 juni 2004 06:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik denk, printscreen uit printscreen?
Ja, maar wel anders.quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:30 schreef MyImmortal het volgende:
die pizza begin maakt eht hem juist grappig vind ik
Heel mooi idd.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:45 schreef _Alone het volgende:
met de media layer kun je printsceens maken met Ctrl + I.... maar voor de andere media players weet ik het niet.... toch effe gaan proberen thuisen die nieuwe clip vind ik persoonlijk nog de beste echt zo mooi, en zoveel emotie erin.
![]()
![]()
lol dacht ik dus ookquote:Op woensdag 9 juni 2004 17:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik dacht eerst dat ik naar een pizza reclame keek, maar hij is weer goed.
"Hmm, I love it.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:12 schreef Infinity123 het volgende:
"PEPPERONI"
Erg mooi ja!!! Hoor en zie m nu pas voor t eerstquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:19 schreef StarGazer het volgende:
Amy Lee in de clip van Seether - Broken
*zucht* Wat een wereldvrouw
![]()
Is de eerste keer dat ik ze hoor en zie.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 02:13 schreef MyImmortal het volgende:
going to check
thanks for the tip, ik heb nog 3-4 liedjes kunnen zienquote:Op zaterdag 12 juni 2004 02:11 schreef -CRASH- het volgende:
Ik weet niet hoelang het bezig is.....
Maar Evanescence is nu op tv
WDR, Rock am Ring...
Hardstikke voorquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:14 schreef Infinity123 het volgende:
en iedere keer pis ik weer langs de pot, of de kaartjes zijn op, of er gaat niemand mee. Wie gaat er de volgende keer met me mee? Of we maken er een Evanescence-meeting van, doen we een concertje.
Wie is voor?
ik wil ook meequote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:14 schreef Infinity123 het volgende:
en iedere keer pis ik weer langs de pot, of de kaartjes zijn op, of er gaat niemand mee. Wie gaat er de volgende keer met me mee? Of we maken er een Evanescence-meeting van, doen we een concertje.
Wie is voor?
Nee, maar zodra ze er zijn, zijn wij van de partijquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:35 schreef gurlie het volgende:
[..]
Hardstikke voor
helaas spelen ze het komende half jaar niet meer in nederland
[OT]waar staan al die smileys trouwens?[/OT]
goed zo!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:42 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
ik wil ook mee![]()
Weet je wat? Ik gooi compleet Fallen er wel tegen aan.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:49 schreef gurlie het volgende:
wat is eigenlijk jullie favoriete nummer van voor het album 'fallen'?
Surrender is lekker.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:51 schreef MyImmortal het volgende:
ik heb er een paar, ik vind eigenlijk heel het album goed, maar vooral going under vind ik goed en natuurlijk myimmortal, hence my nick, anderen?
van origin is toch echt wel anywhere en where will you go
breath no more is ook leuk, maar die staat niet op origin
en nu het slaapzand uit je oogjes en beter lezenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Weet je wat? Ik gooi compleet Fallen er wel tegen aan.
1. My Immortal.
2. Everybody's Fool
3. My Last Breath
4. Hello
5. Ikmaginary
6. Whisper
7. Tourniquet
8. Taking Over Me
9. Haunted
10. Going Under
11. Bring Me To Life
Vooral de volgorde van 4 t/m 7 was moeilijk, aangezien ik die ongeveer even goed vind. 1, 2 en 3 zijn standaard, en 10 en 11 ook. (Maar 'slecht' is hier alsnog erg goed.)
Altijd voorquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:14 schreef Infinity123 het volgende:
Wie is voor?
hee ik ben 16 dat is veel voor mijquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:30 schreef MyImmortal het volgende:
ik was bijna away from me vergeten, you is ookleuk, ik hou wel van pianospel eigenlijkkent iemand het nummer demise? enige nummer dat ik nooit heb gehoord eigenlijk.........
ik heb origin maar een bootleg versie waarschijnlijk, staat 2004 op.........op ebay kan je origin al kopen voor een dollar of 100
Ik las over 'voor' heen.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:28 schreef gurlie het volgende:
[..]
en nu het slaapzand uit je oogjes en beter lezen
ik zei dus van VOOR het album
slecht hoorquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik las over 'voor' heen.
Ik heb niet zo veel dat niet van Fallen afkomt. Ik heb:
So Close
Anything For You
Surrender
Further Away
Nu, heb ik alleen dat. Surrender is de beste daarvan.
ja ookquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:34 schreef MyImmortal het volgende:
ik ben al 21 dus ehhh iets minder duur, ik wil het ook wel kopen eigenlijk heb nog 100 dollar ergens liggen, maar over 2 jaar ben ik toch in amerika als het goed is, dan daar goed zoekenik weet niet zeker of eht bootleg is, maar zal wel, aangezien de eerste ep er ook op staat, demise stond op de tracklist van de originele origin laat ik het maar zo zeggen, ook nooit van gehoord
you was toch voor haar familie geschreven?
Je sais.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:36 schreef gurlie het volgende:
[..]
slecht hoor
t zijn mooie nummers hoordie oude
ik vind dat ook wel wat jaquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:39 schreef MyImmortal het volgende:
zal wel een typo zijn ofzo, amy marry me......ik kan me wel herinneren dat er marry me erin voorkomt ja. tja mischien Ben van vroeger, ik ben nog steeds van meing dat zij iets hebben gehad
ze hadden daar iets discreter mee om moeten gaan, hoe is het nummer eigenlijk verspreid dan?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:43 schreef Reddiablo het volgende:
overigens is het zo dat "You" eigenlijk niet verspreidt mag worden, Amy en co willen liever dat dit nummer verdwijnt....
lol ik weet niet, maarja ieder zijn eigen mening, terry zal wel zijn deel inbrengen wanneer nieuwe material moet worden geschrevenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:44 schreef Reddiablo het volgende:
opgeruimd staat netjes....
maar Terry heeft nog weinig toegevoegd...
that said, hij zit er nog maar pas
kan je mischien zeggen welke europese versie je hebt? ik heb namelijk ook een europese versie, ik heb hem toen op een cd beurs gehaald, misschien heb ik toch niet zo'n gare bootleg versiequote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:42 schreef Reddiablo het volgende:
Let overigens op:
er zijn 2 origins,
de europese... die moet je NIET voor 100$ kopen (wat ik wel heb gedaan) want daar zijn er genoeg van in omloop
de US versie, echter... is wel dusdanig interessant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |