Eventueel commentaar op het verloop van de fotowedstrijd niet hier, maar hier: Fotowedstrijd Stemmen enzo - de Slowchat deel 4
Uitslag als volgt:
1. KidPaddle met 60 punten
2. (Ondanks, of misschien juist door de commotie) Mr. Cableguy met 54 punten
3. M.a.r.i.e.k.j.e. met 47 punten
SEMTEX met 47 punten
5. Digi23 met 35 punten
6. waz met 33 punten
7. TheMarco met 31 punten
8. k-man met 29 punten
9. Milanees met 20 punten
PattyP met 20 punten
11.the-O met 16 punten
12.Gellarboy met 14 punten
Kimmie met 14 punten
14.mbvt met 10 punten
15.Grim reaper met 9 punten
smartyMarty met 9 punten
17.Elcastel met 8 punten
Vava met 8 punten
19.fotoloog met 7 punten
20.Bass-Miss met 5 punten
21.portier met 4 punten
22.-Marjo- met 2 punten
23.Lucille met 1 punt
Offy met 1 punt
De rest: Druide10, American_Nightmare, dj_secret_mind, Heavy_K, Icicle en JeroenH
Jammer maar helaas jullie zullen het met de eer en de Elcastel bonus moeten doen. Volgende keer (met verbeterde formule ) gewoon keihard terugslaan!
Heb bij gelijke stand gewoon naar de alfabetische volgorde gekeken. Als iemand zich geroepen voelt om naar de meeste 1e, 2e en 3e plaatsen te kijken, be my guest, het wordt voor mij al laat
Hoop dat ondanks alle moeite de meeste toch met plezier meegedaan hebben en de volgende keer weer van de partij zijn!
(Yes! Nog net binnen de top 10!!! )
biertje/fris om het te vieren voor iedere echte FOT-er, ook al heb je niet op mij gestemd
quote:zie de andere 3 slowchat topics...
Op dinsdag 24 juni 2003 08:03 schreef bleiblei het volgende:
wat was er met cableguy??![]()
quote:Gefeliciteerd Kidpaddle, Ik was er niet echt fan van, maar ik gun je de overwinning. Volgende keer een betere sfeer en betere regels! Heb je al een leuk idee in gedachten?
Op dinsdag 24 juni 2003 10:12 schreef KidPaddle het volgende:
het loopt storm met de felicitaties hehehehe
quote:hangt ervanaf wat het onderwerp wordt. architectuur kan ik niet, dus dan doe ik niet mee, denk ik. landschap vind ik ook erg moeilijk.. maar als het een echt "thema" onderwerp wordt ("rood" of zoiets abstracts) denk ik dat ik wel wat leuks "up the sleeve" heb
Op dinsdag 24 juni 2003 10:22 schreef waz het volgende:[..]
Gefeliciteerd Kidpaddle, Ik was er niet echt fan van, maar ik gun je de overwinning. Volgende keer een betere sfeer en betere regels! Heb je al een leuk idee in gedachten?
En uiteraard MrCableGuy en M.a.r.i.e.k.j.e. ook.
Ik heb het weer veel te druk op mijn werk, en daardoor nauwelijks tijd om te FOKken vandaag. Ik moet dat toch eens in mijn arbeidsvoorwaarden laten opnemen
En Milanees bedankt voor het overzichtje !
quote:ik hoop toch dat dit een grap is he.. democratie is leuk, maar je kan het ook overdrijven.
Op dinsdag 24 juni 2003 13:40 schreef portier het volgende:
Of moeten we eerst gaan stemmen over wel of geen thema?
quote:Mensen doen zo moeilijk over het wel of geen thema...
Op dinsdag 24 juni 2003 13:42 schreef KidPaddle het volgende:[..]
ik hoop toch dat dit een grap is he.. democratie is leuk, maar je kan het ook overdrijven.
ik ga ff uithuilen met mijn ene punt
De winnaar:
.
De nummer 2:
Nummers 3:
Gefeliciteerd, .
quote:Troosten?
Op dinsdag 24 juni 2003 14:00 schreef Lucille het volgende:
Gefeliciteert.ik ga ff uithuilen met mijn ene punt
Ik doe de volgende keer misschien ook mee enzo als het onderwerp leuk is, portretten enzo vind ik ontzettend moeilijk enzo
Kidpaddle gefeliciteerd! Mijn stijl is het echt totaal niet maar: het publiek heeft gesproken.
quote:En bovendien was het geen portret.. Ja, er zijn erg rare dingen gebeurd!
Op maandag 30 juni 2003 14:01 schreef al3ktic0n het volgende:
vanwaar de zoveel punten voor MR_cableguy?
zo goed vind ik hem nou ook niet....
Waz ziet er technischer en uiterlijker beter uit.
quote:Ik doe met je mee. Maar JeroenH (die de organisatie op zich had genomen leek het) is op vakantie. En bij Vork zie ik ook weinig actie
Op woensdag 2 juli 2003 16:29 schreef Offy het volgende:
Hmm..Ik dacht dat de nieuwe wedstrijd 1 juli zou beginnen? Niemand heeft er nog zin in? Ik ben al weken aan het wachten wat nu het nieuwe onderwerp is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |