"Binnenkort" komt er een nieuwe game uit. Een nieuwe in de Need For Speed reeks. Onder de naam: Need For Speed: Underground.
Maar niet zoals jullie normaal gewend zijn met Lambo's Ferrari's, Aston Martins en vele andere exotische bakken. Nee dit keer komen de Aziatische merken aan hun trekken. Mitsubishi Motors, Subaru en Toyota zijn er enkele voorbeelden van. Maar als je dacht dat dit alles is wat vernieuwd is heb je het mis. Dit keer gaat het niet om baantjes racen, maar over Streetracing en Sprintjes trekken.
Zo zijn er twee mogelijkheden:
Drag Racing
Je staat met 2 of 3 personen met je bumper tegen een lijn op het wegdek, je toerenteller vliegt omhoog en omlaag. Dan gaan de handen naar beneden en race je zo snel mogelijk naar de finish. De snelste wint geld en respect.
Streetracing
Je probeert midden in de nacht met je auto zo snel mogelijk een stuk stad af te leggen, de perfecte lijn te vinden, de perfecte bochten te maken en de beste drifts uit te voeren. Om zo de snelste tijd neer te zetten, wat je weer Geld en Respect opbrengt.
Dacht je dat ik klaar was?
Nog heel even dan. Want dit is nog niet alles. Om de snelste te zijn moet je je auto natuurlijk verbouwen, opvoeren. Zet er even een spoilertje op, een andere uitlaat en een open luchtfilter, nou gooi ook maar even 2 NOS flesjes in je kofferbak.
Er zijn honderden manieren om je auto te tunen, kies je spullen uit onder andere de volgende merken:
AEM Inc., Audiobahn, Bilstein, Dazz Motorsport, DC Sports, Eibach, Enkei, GReddy Performance Products Inc., HKS, Holley, Injen, Jackson Racing, MOMO, Neuspeed, Nitrous Express Inc., O.Z, PIAA, Skunk2 Racing, Sparco, StreetGlow, and Turbonetics Inc. en vele andere.
Het komt voor de: PC, Playstation 2, XBOX, GameCube en Game Boy Advance. Release Datum is gelijk voor alle drie en komt te staan op: Het eerste kwartaal van 2004. Nog even geduld. Hij is pas 20% af. Check de voorlopige screens hieronder.
Genoeg opgegeild!
Nu de screens:
En omdat Filmpjes nog veel meer zeggen, check de trailer out:
Trailer 8Mb
Update
Nieuwe Trailer. Een E3 footage.
Trailer 2 29Mb
[Dit bericht is gewijzigd door Streetracer op 24-06-2003 10:06]
quote:Jah, mee eens. Maar hij is pas 20% af en dit zijn voorlopige screens.
Op maandag 23 juni 2003 23:09 schreef flippie_flink het volgende:
hmmm de screens zien er niet echt enorm vet uit, en die supra vindt ik niet echt lijken eerlijk gezegd
Vergeet zeker niet de trailer te checken.
quote:ja ok, hopen dat ze nog heel veel gaan veranderen
Op maandag 23 juni 2003 23:11 schreef Streetracer het volgende:[..]
Jah, mee eens. Maar hij is pas 20% af en dit zijn voorlopige screens.
Vergeet zeker niet de trailer te checken.
Heb de vorige NFS-delen met veel plezier gespeeld, behalve die online variant dan.
Hoop dat dit spel ook weer zo cool wordt. Wel goed dat ze op de trend inhaken, met films als 2 fast 2 furious...
quote:hehe hotrod (1/2)
Op maandag 23 juni 2003 23:10 schreef blackie007 het volgende:
Ziet er heeel strak uit allemaal. Ik had vroeger ook zo'n spel op mijn 486, waarbij ik bolides moest opvoeren enzo. Was altijd leuk om te spelen.
Nu missen we in GAM dus een goed topic !
quote:ze doen toch niks wat hetzelfde is als in TF&TF?
Op maandag 23 juni 2003 23:35 schreef LordLynx het volgende:
Die trailer is wel ontzettend van 2 fast 2 furious gejat, zou EA er niet goed aan doen om een license van die film te regelen?
ze hebben wel de licensies van sparco, en NOS enzo, dus dat zit wel snor.
maar waarom van die film? ze laten zien hoe een streetrace gaat, TF&TF ook.
ik zie het probleem niet
quote:Dat streetracen niet tfatf is ben ik volledig met je eens. Maar dat het puur toeval is geloof ik niet
Op dinsdag 24 juni 2003 00:10 schreef flippie_flink het volgende:
alsof streetracen meteen weer tfatf is, het bestaat al heel lang hoor jongens, dat zij er nu een spel over maken kan ook puur toeval zijn
Lijkt me overigens wel een cool spel, aangezien ik nog geen geld heb om alles in het echt te kopen (niet eens een auto, laat staan de tuning ) lijkt me dit wel cool om te doen.
Ben alleen wel bang dat ik hiervoor een nieuwe pc of console voor moet aanschaffen
B schopje Richting Games, omdat het topic daar beter op zijn plek is.
20% af is bullshit, anders is het niet op de e3, het meerendeel van het werk zit in het programmeren, niet in de animaties en design gedoe
quote:Okej, hier staat het topic ook wel goed.
Op dinsdag 24 juni 2003 00:22 schreef GizartFRL het volgende:
A ik wil dit spel absoluut! hebben.B schopje Richting Games, omdat het topic daar beter op zijn plek is.
quote:Thanx
Op dinsdag 24 juni 2003 00:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Thnx, complimentje voor de TS (sorry Gelly)
quote:Need for Speed Underground is slated to ship for the PlayStation®2 computer entertainment system, the Nintendo GameCube, Game Boy® Advance, and the Xbox video game system from Microsoft, and PC CD-Rom and will ship in the beginning of next year. The game is being developed by EA Black Box.
Op dinsdag 24 juni 2003 07:54 schreef Jarno het volgende:
Geen GameCube?
Hier nog een paar screens:
Dat ze er niet helemaal 100% schoon uit zien heeft denk ik te maken dat ze vergroot zijn. We wachten op nieuwe screens.
En een beetje beter nieuws:
quote:Amazon.co.uk
This item will be released on 26 September, 2003. You may order it now and we will dispatch it to you when we receive it from our supplier. Please note that release dates are subject to change.
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 09:49 schreef Streetracer het volgende:[..]
Okej, hier staat het topic ook wel goed.
[..]Thanx
[..]Need for Speed Underground is slated to ship for the PlayStation®2 computer entertainment system, the Nintendo GameCube, Game Boy® Advance, and the Xbox video game system from Microsoft, and PC CD-Rom and will ship in the beginning of next year. The game is being developed by EA Black Box.
Sorry, had het moeten vermelden in de openingspost.
Hier nog een paar screens:
Dat ze er niet helemaal 100% schoon uit zien heeft denk ik te maken dat ze vergroot zijn. We wachten op nieuwe screens.[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]En een beetje beter nieuws:
[..]Amazon.co.uk
Ik vind alleen het gevoel van snelheid er niet echt helemaal in zitten, de omgeving gaat net een beetje te laangzaam aan je voorbij als je met 135 mph door een straat rijdt.
ik hoop alleen dat hij me meer meevalt dan hot pursuit 2, die viel me nl erg tegen:
-ik miste de functies voor opzij kijken
-je had geen 'eigen' auto, je koos maar wat
-geen tunen
-amper schade
dit belooft veel, ik hoop maar dat ze het dit keer beter doen
quote:en je ziet wéér duidelijk géén schade als die gast gigantisch crasht, en het in slow-mo wordt afgespeeld... -zucht-
Op dinsdag 24 juni 2003 10:10 schreef Streetracer het volgende:
En een voorlopige nieuwe ingame Trailer (29Mb) waarin je ziet hoe het er uit komt te zien op je TV thuis.Ik vind alleen het gevoel van snelheid er niet echt helemaal in zitten, de omgeving gaat net een beetje te laangzaam aan je voorbij als je met 135 mph door een straat rijdt.
quote:Toch vond ik Hot pursuit 1 van de beter delen, polizei achter je reet aan en zorgen dat ze je niet pakken, spelen als de polizei etc. speelbaar heid was onwijs goed, en de looks waren goed. Ik ga zometeen trailertje sjekken dus zo meer
Op dinsdag 24 juni 2003 10:19 schreef jdmorpheus het volgende:
hmm trailers zien er heftig mooi uit!ik hoop alleen dat hij me meer meevalt dan hot pursuit 2, die viel me nl erg tegen:
-ik miste de functies voor opzij kijken
-je had geen 'eigen' auto, je koos maar wat
-geen tunen
-amper schadedit belooft veel, ik hoop maar dat ze het dit keer beter doen
quote:Ik bedoelde meer uit commercieel oogpunt, ik neem aan dat er best wat extra mensen met het CDtje naar de toonbank lopen als er een 2f2f logo op staat. En met 'gejat' bedoelde ik het over de brug springen, natuurlijk bestaat straatracen al langer (tFatF is op de straatracecultuur gebaseerd, niet andersom), maar je maakt mij niet wijs dat er echt mensen zijn die in hun verlaagde Supra's met nitro over een half open brug springen
Op maandag 23 juni 2003 23:53 schreef MarkyB het volgende:[..]
ze doen toch niks wat hetzelfde is als in TF&TF?
ze hebben wel de licensies van sparco, en NOS enzo, dus dat zit wel snor.
maar waarom van die film? ze laten zien hoe een streetrace gaat, TF&TF ook.
ik zie het probleem niet
quote:Doe es effen lekker moeilijk.
Op dinsdag 24 juni 2003 23:53 schreef LordLynx het volgende:[..]
Ik bedoelde meer uit commercieel oogpunt, ik neem aan dat er best wat extra mensen met het CDtje naar de toonbank lopen als er een 2f2f logo op staat. En met 'gejat' bedoelde ik het over de brug springen, natuurlijk bestaat straatracen al langer (tFatF is op de straatracecultuur gebaseerd, niet andersom), maar je maakt mij niet wijs dat er echt mensen zijn die in hun verlaagde Supra's met nitro over een half open brug springen
wie kent het nog?
alleen daar kon je je auto's voorzien van wapens, das nog een stukje leuker vind ik
wat is overigens het verschil met andere NFS delen behalve dat het in de stad afspeelt?
tegensgturen zit er volgens mij weer niet bij en kan je dus ook niet mooi driften.
dat vind ik het nadeel van de NFS serie. de auto's hebben een draaicirkel van 100 meter lijkt wel.
quote:nee maar je kan wel uitstappen en haar neuken en dan verder rijden
Op woensdag 25 juni 2003 11:18 schreef Disorder het volgende:
Kun je dat meisje bij start en finish ook omver rijden alá Carmageddon?
quote:VeT GaAf ZeG!!11
Op woensdag 25 juni 2003 14:51 schreef Wisp het volgende:[..]
nee maar je kan wel uitstappen en haar neuken en dan verder rijden
Tekst:
- Ruim 20 compleet aanpasbare, gelicenseerde wagens van o.a. Mitsubishi Motors, Subaru® en Toyota, al deze wagens zijn voorzien van realistische schademodellen.
- Honderden manieren om je auto te tunen, koop officiele onderdelen van AEM Inc., Audiobahn®., Bilstein®, Dazz Motorsport, DC Sports, Eibach® Enkei, GReddy Performance Products Inc., HKS®, Holley®, Injen, Jackson Racing, MOMO, Neuspeed®, Nitrous Express Inc., O.Z®, PIAA, Skunk2 Racing, Sparco®, StreetGlow®, Turbonetics Inc. en vele anderen om je racemonster aan te passen zoals jij dat wilt!
- De game wordt ontwikkeld door EA Blackbox, de veelbelovende EA studio die ook de PlayStation2 versie van Need for Speed: Hot Pursuit 2 ontwikkelde.
- De game draait niet alleen om het tunen van wagens maar draait zelf ook op een speciaal aangepaste versie van de Hot Pursuit 2 engine. De engine van het spel vraagt het maximale uit de spelcomputers van nu en levert een perfecte mix van scherpe snelle graphics, vloeiende gameplay en indrukwekkende AI van je tegenstanders.
- De grafische effecten zijn ontwikkeld door een OSCAR® winnende visual effects expert.
- Meer dan 100 unieke events bieden gamers de mogelijkheid om geld te verdienen, meer upgrades te kopen, nieuwe wagens te unlocken en te racen op nieuwe tracks om je reputatie 'on the street' te verbeteren.
- Muziek verzorgd door EA Trax, alleen maar gelicenseerde muziek van bekende artiesten om je de beste race-ervaring tot nu toe te geven.
- Online tegen elkaar racen in Europa met maximaal 4 racers exclusief op PlayStation2 en PC CDROM.
- Meerdere racing-modes:
Drag Racing > Blaas je wagen weg vanaf de startlijn en schakel je drie tegenstanders uit in een gevecht tussen snelheid en het overige verkeer op de weg.
Street Racing > Race door de koude straten van de grote stad met je getunede racewagen terwijl je allerlei shortcuts probeert te vinden om je tegenstander te snel af te zijn.
-----
Eind november in de winkel
quote:Geen XBox Live dus?
Op maandag 11 augustus 2003 15:56 schreef DamianVazzi het volgende:
- Online tegen elkaar racen in Europa met maximaal 4 racers exclusief op PlayStation2 en PC CDROM.
quote:Is dat iets dat ze bewust niet ondersteunen of 'zijn ze daar nog niet aan toegekomen'?
Op donderdag 21 augustus 2003 16:57 schreef Bananenman het volgende:
Geen enkele EA game support Xbox Live
quote:Ook voor GC?
Op donderdag 21 augustus 2003 16:41 schreef Bananenman het volgende:
Releasedate staat op 27 september...check; http://www.xboxarena.nl/article.php?id=1005
quote:EA is liever vriendjes met PS2 dan met Xbox
Op donderdag 21 augustus 2003 17:02 schreef TripleM het volgende:[..]
Is dat iets dat ze bewust niet ondersteunen of 'zijn ze daar nog niet aan toegekomen'?
Wat vinden jullie trouwens van het blur effect dat je te zien krijgt als je NOS gebruikt?
Edit:
Ook leuk
[Dit bericht is gewijzigd door Streetracer op 31-08-2003 11:46]
Tis een beetje Midnightclub II - achtig. Maar dan met tuningsmogelijkheden.
Daarnaast zijn alle bladen er superenthousiast over dat er nog nooit een racegame zoals dit is geweest. Heb je de PU gelezen? Die zeiden dat er geen enkele racegame was die in de buurt kwam van dit. Daarnaast hoor ik net dat Gran Turismo 4 officieel vertraagd is naar volgend jaar dus ik weel wel voor welke racer ik ga!
Release date:
PC
EU: 28.11.2003
US: 17.11.2003
Playstation 2
EU: 28.11.2003
US: 17.11.2003
JP: TBA
Xbox
US: 20.11.2003
EU: 28.11.2003
Gamecube
EU: 28.11.2003
US: 17.11.2003
GameBoy Advance
US: 17.11.2003
EU: 28.11.2003
FEATURES
* Feel speed like never before. Graphics that obliterate the envelope and turbocharged physics make this the fastest gameplay experience ever.
* Choose from 20 elite licensed tuner cars from Mitsubishi, Toyota, Subaru, and more.
* Fully customize your car with hundreds of aftermarket parts from top-name manufacturers. Change your car's appearance to fit your personality, change its performance to fit your driving style.
* Huge, highly detailed environments push your gaming hardware to the absolute limit as you battle to own the streets in your urban street machine.
* Race hard and win upgrades, including weight reduction kits, turbo, suspension kits, tires, wheels, and nitrous.
* Set the asphalt ablaze in a variety of game modes including Drift, Drag, and Circuit.
* Go underground and become the ultimate street racer in the epic Story mode.
* Build your ideal car, take it online, and take on the world's fastest competition. (PC en PS2 kunnen alleen online)
MEDIA
PC zooi
PS2 zooi (Meest recente filmpjes)
XboX zooi
Volgens mij liggen die filmpjes niet echt op chronische volgorde ofzo. En volgens mij zijn ze al die filmpjes screens van 1 platform af En de graphics zijn in het algemeen gelijk bij de platforms dus graag niet gelijk negatief blaten.
En dit is me favoriete filmpje! Echt héél erg goed geluid!! Totaaaaal 2f2f styling! (Alleen die gast kan echt niet rijden).
Demo komt over 1 maand uit ofzo,
Enjoy!!!
Streetraces Ik heb echt genoten van FaF en 2F2F
quote:laten ze dat niet zien in al die filmpjes die uit zijn?
Op maandag 29 september 2003 01:12 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik zie nergens screenies van drift acties. vertel me niet dat het weer zo'n pruts game word waar je niet eens normaal kan sturen.
quote:Ja, op de website staat "Realistische schade-modellen" maarja, dat stond ook achterop het groene doosje van PGR, en we weten allemaal hoe dat eruit zag.
Op maandag 29 september 2003 19:26 schreef spenky het volgende:
zit er ook schade op die wagens want ik zie op geen enkele screenshot schade, want ik vin het minder leuk als die wagens gewoon van beton zijn....
Persoonlijk vind ik dat ook helemaal niet erg hoor, ik hou mijn wagens graag heel, maar dat lukt niet altijd even goed vanwege mijn rijstijl
quote:drift racing
k zie nergens screenies van drift acties. vertel me niet dat het weer zo'n pruts game word waar je niet eens normaal kan sturen.
[Dit bericht is gewijzigd door -Mzraki- op 30-09-2003 18:33]
quote:De demo of de game zelf?
Op donderdag 2 oktober 2003 16:34 schreef R_B het volgende:
25 dagen en 8 uur vanaf NU!
quote:Volgens de website gaat het om de PC DEMO
Op donderdag 2 oktober 2003 16:35 schreef Boink het volgende:[..]
De demo of de game zelf?
quote:Dat wel maar dat awas ook zo bij NF HP2. daar moest je ook een kilo druk uitoefenen op 1 pijltje enje gaspedaal wilde je auto een klein beetje uitbreken.
Op maandag 29 september 2003 17:07 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
laten ze dat niet zien in al die filmpjes die uit zijn?
Niet alleen zien de autos en de omgeving er erg indrukwekkend uit, het leukste is dat de levels geen tracks zijn maar echt landschappen, oftewel je kunt overal van de weg af en zomaar door het landschap heen rijden Zie je in het Alpen level een leuk kasteel in de verte? Rij gewoon van de weg af langs de huisjes en boompjes, over heuvels etc. totdat je naast het kasteel hoog op een berg rijdt
Verder heb je een slider om de physics van de autos tussen arcade en simulatie in te stellen.
De levels zijn leuk afwisselend, soms moet je met een 4x4 door het landschap heen rijden (opeenvolgende poortjes door) en je wordt afgerekend op je rijstijl, oftewel fouten, afsnijden en anderen van de weg rammen. Dat wordt op het moment dat je het doet meteen in beeld weergegeven "Unfair" "Extreme driving error" maar ook "Cool slide"
Al met al voor 30 Euro een goeie koop. Als je niet zeker bent, download de demo, voor fans van de NFS reeks is deze zeker aan te raden.
quote:Na 25% begint het wel te vervelen hoor... Dan heb je het allemaal wel gezien en wil je alleen de snelle auto's :-)
Op donderdag 2 oktober 2003 17:15 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Ik kan overigens het spel World Racing (Mercedes) ook aanraden. Onlangs gekocht voor de PC omdat ik de demo erg leuk vond. Het is goed afgekeken van NFS Porsche 2000, maar dan met MercedessenNiet alleen zien de autos en de omgeving er erg indrukwekkend uit, het leukste is dat de levels geen tracks zijn maar echt landschappen, oftewel je kunt overal van de weg af en zomaar door het landschap heen rijden
Zie je in het Alpen level een leuk kasteel in de verte? Rij gewoon van de weg af langs de huisjes en boompjes, over heuvels etc. totdat je naast het kasteel hoog op een berg rijdt
Verder heb je een slider om de physics van de autos tussen arcade en simulatie in te stellen.
De levels zijn leuk afwisselend, soms moet je met een 4x4 door het landschap heen rijden (opeenvolgende poortjes door) en je wordt afgerekend op je rijstijl, oftewel fouten, afsnijden en anderen van de weg rammen. Dat wordt op het moment dat je het doet meteen in beeld weergegeven "Unfair" "Extreme driving error" maar ook "Cool slide"
Al met al voor 30 Euro een goeie koop. Als je niet zeker bent, download de demo, voor fans van de NFS reeks is deze zeker aan te raden.
quote:Dat kan best, ik heb hem nog niet zo lang
Op donderdag 2 oktober 2003 17:21 schreef Boink het volgende:
Na 25% begint het wel te vervelen hoor... Dan heb je het allemaal wel gezien en wil je alleen de snelle auto's :-)
Daarbij speel ik spellen zelden uit, dus ik denk dat ik er wel een poos plezier van heb.
quote:Er is WEL schade in NFS:U, alleen je ziet het niet.
Op maandag 29 september 2003 19:26 schreef spenky het volgende:
zit er ook schade op die wagens want ik zie op geen enkele screenshot schade, want ik vin het minder leuk als die wagens gewoon van beton zijn....
Had ik iig gezien bij deze FILMPJE>>>hier
quote:Alleen rook hebben we niks aan natuurlijk he!?
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:07 schreef Ruzbeh het volgende:[..]
Er is WEL schade in NFS:U, alleen je ziet het niet.
Als je bijv. vol tegen een muur aan rijdt is je wagen "Totalled" en je motor is dan dood en dan krijg je ook rook (dacht ik) vanuit je motorkap.[edit]MET SISSEND GELUID
[/edit]
Had ik iig gezien bij deze FILMPJE>>>hier
quote:dammit, ze stellen op vandaag ook alles waar ik op zit te wachten uit he!
Op woensdag 1 oktober 2003 17:51 schreef Fillipe het volgende:
Demo is uitgesteld.
Ik ga hem zeker kopen
quote:Aye
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:23 schreef Utmenke het volgende:
Het ziet er inderdaad heel netjes uitIk ga hem zeker kopen
![]()
![]()
Ik ga hem ook kopen
quote:Hij rijdt dan gewoon niet meer
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:20 schreef vosss het volgende:[..]
Alleen rook hebben we niks aan natuurlijk he!?
Deukt je wagen dan ook flink in (lees: helemaal in de poeier) of rijd ie dan gewoon niet meer?
quote:
Sander Prinsen schreef op 30 september 2003 @ 18:12:
EA zou op zich ook graag schade willen aan de wagens, maar veel autofabrikanten doen daar moeilijk over: ze willen niet dat hun auto's (zwaar) beschadigd worden, dat zou volgens hun weleens slechte reclame kunnen zijn. Dit maakt het voor EA stukken moeilijker om licenties te krijgen voor de auto's.
quote:Hoe kun je nou je mening geven over NFS Underground als ie niet eens uit is!!!!!!!!!
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:25 schreef Che_Guevara het volgende:
Ik weet niet of het al gezegd is... maar als er hier nog echte autoraceliefhebbers zijn, www.liveforspeed.net
Dat is echt een ongelovelijk goed spel, en imo ook stukken beter als NFS Underground, tenminste als je voor het realisme etc gaat.
quote:De force-feedback is in ieder geval erg lekker bij dat spel, doet me denken aan Grand Prix Legends.
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:25 schreef Che_Guevara het volgende:
Ik weet niet of het al gezegd is... maar als er hier nog echte autoraceliefhebbers zijn, www.liveforspeed.net
Dat is echt een ongelovelijk goed spel, en imo ook stukken beter als NFS Underground, tenminste als je voor het realisme etc gaat.
EDIT:
NFSP2000 heeft ook best goeie physics, maar NFSHP2 weer niet kennelijk, dus hoe underground wordt is nog afwachten.
quote:check deze quicktime filmpje op de website. Redelijk rij gedrag vind ik
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:41 schreef Lamer_Deluxe het volgende:[..]
EDIT:
NFSP2000 heeft ook best goeie physics, maar NFSHP2 weer niet kennelijk, dus hoe underground wordt is nog afwachten.
quote:Wat? gaan we nou slim lopen doen ofzo?
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:04 schreef Ruzbeh het volgende:[..]
Hoe kun je nou je mening geven over NFS Underground als ie niet eens uit is!!!!!!!!!
quote:Als heb je het niet gespeeld ken je ook niet goed oordelen lijkt me
Op zaterdag 4 oktober 2003 21:22 schreef Cool_Runner het volgende:
In de trailers gaat alles zo snel, je vliegt elke keer de bocht uit, of je ziet t veel te laat. Nah vind t maar kut or
En je kan niet eens je eigen route bepalen
quote:Probeer jij maar es in het echt met 80km/h een scherpe bocht te maken
Op zaterdag 4 oktober 2003 21:22 schreef Cool_Runner het volgende:
In de trailers gaat alles zo snel, je vliegt elke keer de bocht uit, of je ziet t veel te laat. Nah vind t maar kut or
En je kan niet eens je eigen route bepalen
En snel.. Ja gek he het is een racespel!!
quote:Maar geeft wel een impressie.
Op zaterdag 4 oktober 2003 21:22 schreef Cool_Runner het volgende:
In de trailers gaat alles zo snel, je vliegt elke keer de bocht uit, of je ziet t veel te laat. Nah vind t maar kut or
En je kan niet eens je eigen route bepalen
quote:Links sturen, hard naar rechts sturen en gassen en weer naar links sturen, langzaam stuur terug laten draaien en gassen.
Op zondag 5 oktober 2003 10:18 schreef Boink het volgende:[..]
Probeer jij maar es in het echt met 80km/h een scherpe bocht te maken
You know what i mean!
quote:lol
Op zondag 5 oktober 2003 10:18 schreef Boink het volgende:[..]
Probeer jij maar es in het echt met 80km/h een scherpe bocht te maken
En snel.. Ja gek he het is een racespel!!
quote:who needs that!
Op zondag 5 oktober 2003 17:01 schreef Ruzbeh het volgende:[..]
lol
Je heb natuurlijk ook de REM PEDAAL
quote:Nooouuuuu ik zat GTR2002 Mod (for F1 2002) te spelen en daar zit je dan echt constant te remmen omdat je zovaak door te bochten moet.
Op zondag 5 oktober 2003 17:04 schreef vosss het volgende:[..]
who needs that!
quote:Dat d8 ie in het filmpje ook maar de trein was harder
Op zondag 5 oktober 2003 17:04 schreef vosss het volgende:[..]
who needs that!
quote:Chaggo
Op zaterdag 4 oktober 2003 11:46 schreef Che_Guevara het volgende:[..]
Wat? gaan we nou slim lopen doen ofzo?
Zoek is een keer niet een reden om te zeiken.
NFS Underground is een heel ander soort race spel, en ja, dan kan je voordat je ze gespeeld hebben vaak wel heel goed inschatten wat leuker is.
Als je van echte realisme houdt ga je voor LFS, als je wat meer van de arcade bent ga je voor NFS imo.
Ik vind NFS helemaal geen kutspel ofzo, lijkt me zelfs een erg mans spel, maar niet te vergelijken met Live for Speed.
Nee het valt idd niet te vergelijken met NFS. Ik heb liever toch ook wel wat meer simulat0r styling maar deze NFS game wordt meer realistischer. Zo wordt je gedwongen om ZELF te schakelen. Das een grote feature in het spel, schakel je goed en dan ga je gewoon sneller.
quote:Daar heb je geen schade en als je verder wilt moet je het spel kopen of die mensen geld gaan geven.
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:25 schreef Che_Guevara het volgende:
Ik weet niet of het al gezegd is... maar als er hier nog echte autoraceliefhebbers zijn, www.liveforspeed.net
Dat is echt een ongelovelijk goed spel, en imo ook stukken beter als NFS Underground, tenminste als je voor het realisme etc gaat.
Anders kom je niet aan je unlock code.
quote:Kijk, dit is het NFS: Underground topic, waarom is dat er? Om de fans van de kick ass game NFSU te verenigen en elkaar op te geilen. Dus niet om andere games die behalve het racen niets gemeen hebben te pimpen. Dus bouw je eigen "Live For Speed" topicje maar lekker en stop hier met provocerende opmerkingen te maken zoals " maar als er hier nog echte autoraceliefhebbers zijn" Dat is erg laag
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:25 schreef Che_Guevara het volgende:
Ik weet niet of het al gezegd is... maar als er hier nog echte autoraceliefhebbers zijn, www.liveforspeed.net
Dat is echt een ongelovelijk goed spel, en imo ook stukken beter als NFS Underground, tenminste als je voor het realisme etc gaat.
quote:.., sprak de kutnewbie.
Op maandag 6 oktober 2003 19:40 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
"Kijk, dit is het NFS: Underground topic, waarom is dat er? Om de fans van de kick ass game NFSU te verenigen en elkaar op te geilen. Dus niet om andere games die behalve het racen niets gemeen hebben te pimpen. Dus bouw je eigen "Live For Speed" topicje maar lekker en stop hier met provocerende opmerkingen te maken zoals " maar als er hier nog echte autoraceliefhebbers zijn" Dat is erg laag
"
quote:Ik hap weer niet, ik hap weer niet
Op maandag 6 oktober 2003 19:42 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
.., sprak de kutnewbie.
quote:Nog steeds niet?
Op maandag 6 oktober 2003 19:44 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Ik hap weer niet, ik hap weer niet
quote:Ej man ik doe nie chaggo, jij begint meteen op mij te zeiken
Op zondag 5 oktober 2003 17:09 schreef Ruzbeh het volgende:[..]
Chaggo
Nee het valt idd niet te vergelijken met NFS. Ik heb liever toch ook wel wat meer simulat0r styling maar deze NFS game wordt meer realistischer. Zo wordt je gedwongen om ZELF te schakelen. Das een grote feature in het spel, schakel je goed en dan ga je gewoon sneller.
quote:Ow ow ow ow jongen, ga je druk maken om nuttige dingen ofzo.
Op maandag 6 oktober 2003 19:40 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Kijk, dit is het NFS: Underground topic, waarom is dat er? Om de fans van de kick ass game NFSU te verenigen en elkaar op te geilen. Dus niet om andere games die behalve het racen niets gemeen hebben te pimpen. Dus bouw je eigen "Live For Speed" topicje maar lekker en stop hier met provocerende opmerkingen te maken zoals " maar als er hier nog echte autoraceliefhebbers zijn" Dat is erg laag
dag dag
Screenshots! van de PS2 volgens mij, de interface is groter zodat je het beter kan zien op de TV scherm. Maar ik ben aant speculeren over de interface van de face. Volgens mij kan je gewoon kiezen hoe je het wilt ofzo.
quote:aye, zou op 6-10 uitkomen, maar nee, weer uitgesteld
Op dinsdag 7 oktober 2003 21:06 schreef Streetracer het volgende:
Ik wordt toch wel nieuwschierig naar die demo.
quote:Holy moly, wat een typo zeg.
Op dinsdag 7 oktober 2003 21:06 schreef Streetracer het volgende:
Ik wordt toch wel nieuwschierig nieuwsgierig naar die demo.
Ja, de demo komt 26 oktober uit.
quote:Mijn leraar nederlands heette ook Ruzbeh
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:17 schreef Ruzbeh het volgende:[..]
Holy moly, wat een typo zeg.
Ja, de demo komt 26 oktober uit.
26ste, nou hoop niet dat ze m weer gaan uitstellen.
quote:tering, hoezo 'het leven bestaat uit wachten'?
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:45 schreef Streetracer het volgende:[..]
Mijn leraar nederlands heette ook Ruzbeh
26ste, nou hoop niet dat ze m weer gaan uitstellen.
maargoed, screens:
Dat neon onder die auto's wordt echt té vet!
Wil het eerts zien en spelen voor ik goed ken oordelen
quote:Kan wel, maar de snelheidsgevoel is wel beter.
Op woensdag 8 oktober 2003 18:45 schreef trance_fan het volgende:
ik vindt dat NFS underground wel een beetje met de graphics in de buurt komt van GT3 A-Spec??
quote:ja, habib zargarpour heeft dat gedaan, was genomineerd voor een oscar voor de podracer scene uit star wars episode 1 en hij was hoofdverantwoordelijk voor de special effects in o.a. terminator 2, jurassic park, pearl harbor, the abyss en nog wat films. Hij werkt nu voor EA Canada (o.a. SSX3) maar zit tijdelijk bij EA Blackbox (de NFS studio). Hij zal nog wel wat leuke dingen laten zien
Op donderdag 9 oktober 2003 18:51 schreef Ruzbeh het volgende:[..]
Kan wel, maar de snelheidsgevoel is wel beter.
EA heeft een award winning gast die voor ze werkt. Als je snel gaat: camera schud hevig, dikke motion blur met N²O en nog veeeeel meer.
er zijn er nog veel meer te vinden op deze site, gewoon steeds het nummer veranderen
quote:zeker
Op maandag 13 oktober 2003 23:48 schreef Streetracer het volgende:
Wow, de screens worden steeds mooier en mooier![]()
Het is eigenlijk net porno
mooi dat tenminste iemand nog de moeite heeft genomen om mijn harde werk te bekijken
quote:Uit de handson van IGN
Don't kill us, but in some ways Underground spanks the pants off of the likes of GT4 and Midnight Club II in one fell turbocharged swoop -- at least when it comes to over-the-top-run-and-gun-high-speed racing. The game has so much production value it feels like you're not watching, but participating in the initial race to Universal's 2 Fast 2 Furious.
Gaattie Live? Of online op de PS2 of Cube?
quote:Nee, alleen op PS2. Mensen die online gaan met een PC kunnen ook racen tegen PS2-spelers. 'k Vraag me af hoe dat gaat.
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Uit de handson van IGN
![]()
Gaattie Live? Of online op de PS2 of Cube?
quote:voor welk platform?
Op vrijdag 17 oktober 2003 20:11 schreef Fillipe het volgende:
Oja wanneer releasen ze hem nou? December zeker ?
voor xbox dacht ik 27 november, pc/ps2 iets eerder dacht ik, ngc/gba weet ik niet...
Demo komt zeer binnenkort uit, 10 dagen ofzo, dus nog even wachten
quote:PC bedoelde ik, dus dan is die altijd nog iets sneller uit ivm de officiele release datum
Op zaterdag 18 oktober 2003 19:06 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
voor welk platform?
voor xbox dacht ik 27 november, pc/ps2 iets eerder dacht ik, ngc/gba weet ik niet...
Demo komt zeer binnenkort uit, 10 dagen ofzo, dus nog even wachten
quote:Nee nog 3
Op donderdag 23 oktober 2003 16:02 schreef Streetracer het volgende:
Het is al de 23ste, nog 2 dagen tot de demo toch?
Kreeg hem bij mijn playstation magazine
-edit- Typo
[Dit bericht is gewijzigd door Mister_T op 24-10-2003 18:19]
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 17:34 schreef Mister_T het volgende:
Ik heb zojiust de demo van de ps2 gespeelt
In een word.... VETKreeg hem bij mij playstation magazine
Maarja der zal vast wel iemand in de bocht aan het w88 zijn waar die cdtjes vooribj komne
http://www.eagames.com/official/nfs/underground/en/downloads.jsp?show=pcdemo&skin=default
nog nix
quote:Of zal die pas sochtends in amerika komen
Op zondag 26 oktober 2003 12:24 schreef giMoz het volgende:
* giMoz is ook wel benieuwd naar de demo..http://www.eagames.com/official/nfs/underground/en/downloads.jsp?show=pcdemo&skin=default
nog nix
Maar hier van iemand van GoT die 2 filmpjes heeft gemaakt met zijn PS2 aangesloten op PC.
quote:
Turismo schreef op 26 October 2003 @ 12:59:
oke, hier zijn ze dan 2 filmpjes van de demo van Need for Speed Underground op de playstation 2 (staar je niet blind op de graphics en jaggies, want een ps2 ziet erop een pc monitor altijd slechter uit).de filmpjes zijn in xvid en geluid in divx audio.
have fun! en ja ik zoog ff enorm met dragracen
op record drukken en ook me controller in de gaten houden vergt veel concentratie
quote:Ik heb die filmpjes ff bekeken en begin me nu toch wel enigsinds zorgen te maken
Op zondag 26 oktober 2003 14:15 schreef Streetracer het volgende:
Demo is morgen als het goed is.Maar hier van iemand van GoT die 2 filmpjes heeft gemaakt met zijn PS2 aangesloten op PC.
[..]
quote:Damn, ziet der bruut uit.
Op zondag 26 oktober 2003 14:15 schreef Streetracer het volgende:
Demo is morgen als het goed is.Maar hier van iemand van GoT die 2 filmpjes heeft gemaakt met zijn PS2 aangesloten op PC.
[..]
quote:Dat is voor dat breezah volk dat denkt te kunnen racen. ik vind dat maar een onzin optie.
Op zondag 26 oktober 2003 22:24 schreef globox het volgende:
Vandaag was een er een preview te zien op Gammo, en het viel mij nogal tegen. Ik vond het er niet zo geweldig uit zien( preview was PS2 versie,maar toch) De auto's reageerde erg arcade en onrealistisch.
Altijd s'nachts op natte wegen in een fictieve stad rijden lijkt mij na een tijdje ook saai worden, en dan hadden ze het zelfs nog over de mogelijkheid om de besturing gedeeltelijk uit handen te geven zodat je je op de turbo's/boosts kon concentreren, een race game waar je niet zelf hoeft te sturen
quote:Dus helaas. volgens http://www.nfs-planet.de komt hij over 5 dagen en een aantal uur pas uit
http://www.nfs-planet.deElectronic Arts announced today, that the release of the demoversion of Need for Speed Underground is planned for the first week of November. The will have the size between 250 and 300 MB.
error downloading codec en ik heb codec package 8 en 9 gedownd maar niets werkt. alleen zwart beeld en veel geluid.
quote:Had ik ook, moet je even bij google op: xvid codec downloaden, zoeken. En dan moet het werken.
Op zondag 26 oktober 2003 23:01 schreef speedfreakssj het volgende:
die filmpjes werken niet?error downloading codec en ik heb codec package 8 en 9 gedownd maar niets werkt. alleen zwart beeld en veel geluid.
quote:De klok op de officiele site tikt nog gewoon vrolijk door:
Op zondag 26 oktober 2003 22:57 schreef Masamune het volgende:[..]
Dus helaas. volgens http://www.nfs-planet.de komt hij over 5 dagen en een aantal uur pas uit
11 uur en 26 minuten nog.
Maar dat is toch gewoon de tijd in Sydney, dat zou dus betekenen dat we hier in nederland nog iets van 2 uurtjes moeten wachten.
03:12:20
[Dit bericht is gewijzigd door _.-Chicken-._ op 27-10-2003 20:47]
quote:Volgens mij 20 november, maar denk dat je m die dag tog niet te pakken krijgt in de winkels. Volgens mij wordt het egt een vette sale...
Op maandag 27 oktober 2003 21:11 schreef bartjeuh het volgende:
En wanneer komt eigelijk de volledige versie uit ?
Even Driver spelen
quote:Ja hopen dat het feest doorgaat, half nederland staart nou naar dat klokje te wachten op de demo.
Op maandag 27 oktober 2003 21:54 schreef Elegy het volgende:
Nog maar twee uurtjes hierEven Driver spelen
Ookal is het spel strax nix, dan heeft EA nog vet veel aandacht getrokken.
Edit:
In Sydney is het nu 7:33 en de site geeft dan aan 16:25
quote:ik ben bang dat je gelijk hebt
Op maandag 27 oktober 2003 22:31 schreef ShadoW17 het volgende:
Volgens mij duurt het nog wel even voor de demo er is. Australische tijd is anders.. je moet je klok van windows eens even een paar uur vooruit zetten..Edit:
In Sydney is het nu 7:33 en de site geeft dan aan 16:25
PC Demo now early November
Hops, nog even 10 dagen en 21 uur wachten. Ohnee, natuurlijk niet, komt tegen die tijd toch wel weer 10 dagen bij!
Demo is nu dus al 2x uitgesteld..
quote:Straks gaan ze zeggen dat een deel van de code is gelekt...en dat het een heeeele enge ervaring moet gaan worden...
Op dinsdag 28 oktober 2003 02:45 schreef Eitjes het volgende:
Fijn, zo'n aftel dingetje. Staat ie op 00:00. Mooi dacht ik, nog ff en de demo staat online. Ga ik net terug naar de site, en wat zie ik?PC Demo now early November
Hops, nog even 10 dagen en 21 uur wachten. Ohnee, natuurlijk niet, komt tegen die tijd toch wel weer 10 dagen bij!
Demo is nu dus al 2x uitgesteld..
During the next couple of hours, we'll be busy upgrading our equipment and providing maintenance to our site. We're making sure that EAGames.com continues to be the best place to play on the Web!
We apologize for this temporary inconvenience and appreciate your patience. See you soon!
Argh ben benieuwd of ze die demo er nu eens opzetten.
quote:Aha, dus toch! De source is gelekt!
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:24 schreef Fillipe het volgende:
[b]During the next couple of hours, we'll be busy upgrading our equipment
quote:Toen ik net keek stond er nog 10 dagen en 5 uur
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:24 schreef Fillipe het volgende:
EAGames.com is temporarily unavailable.During the next couple of hours, we'll be busy upgrading our equipment and providing maintenance to our site. We're making sure that EAGames.com continues to be the best place to play on the Web!
We apologize for this temporary inconvenience and appreciate your patience. See you soon!
Argh ben benieuwd of ze die demo er nu eens opzetten.
quote:Laten we eerst w88 tot ie uit is
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:23 schreef LangeJan het volgende:
Hej, zijn er plannen voor een Fok! NFS Clan?? (PS2 en PC)
quote:Ja, misschien wel een goed plan!
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:32 schreef Boink het volgende:[..]
Laten we eerst w88 tot ie uit is
Maargoed, het zo trouwens ook wel vet zijn als je de PS2 headset van SOCOM kan gebruiken in dit spel en misschien andere spellen in de toekomst..
Zo van "Hej Eikel rij eens door "
quote:"Hee pruts0r, blijf eens van mijn uitlaat af"
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:56 schreef LangeJan het volgende:[..]
Zo van "Hej Eikel rij eens door"
Wel geinig idee om een collectief op te richten trouwens
------------------
NEED FOR SPEED: UNDERGROUND CREDITS
Whos Who
Performed by Dilated Peoples
Contains a sample of Cant Find the Judge courtesy of Warner Bros. Records Inc.
By arrangement with Warner Strategic Marketing
Written by Alan Maman and Michael Perretta and Gary Wright
© 2003 A. Maman Music administered by The Royalty Network, Double Vinyl Music (BMI) and Universal-MCA Music Publishing, a division of Universal Studios Inc.
Recording courtesy of Capitol Records
Under license from EMI Film & Television Music
Doomsday
Performed by Overseer
Written by Robert George Howes p/k/a Dr. Chug and Simon Johnson p/k/a Nick Life
© 2003 Warner/Chappell Music Ltd. (PRS) and 48 Laws of Publishing
All rights on behalf of Warner/Chappell Music Ltd. (PRS) administered by
WB Music Corp. (ASCAP)
Recording courtesy of Columbia Records
By arrangement with Sony Music Licensing
Supermoves
Performed by Overseer
Written by Robert George Howes p/k/a Dr. Chug
© Warner/Chappell Music Ltd. (PRS)
All rights on behalf of Warner/Chappell Music Ltd. (PRS)
All rights administered by WB Music Corp. (ASCAP)
Recording courtesy of Columbia Records
By arrangement with Sony Music Licensing
Body Rock
Performed by X-ecutioners
Written by R. Aguilar, A. Saffrey and D. Venable
Swift Tracks (BMI), British Overseas Music (BMI), Buy App. Only Music (BMI)
Recording courtesy of Columbia Records
By arrangement with Sony Music Licensing
Keep It Coming
Performed by Nate Dogg featuring Rob Stricklong
Written by Nathaniel Hale
Published by Nate Dogg Music (BMI)
Recording courtesy of Elektra Entertainment Group
Under license from Warner Strategic Marketing
Get Low
Performed by Lil Jon & the East Side Boyz featuring Ying Yang Twins
Written by J. Smith, S. Norris, E. Jackson and D. Holmes
Produced by Lil Jon for BME Enterprises
Published by TVT Music/Swole Music/Da Crippler Music adm. by Colli Park
Music/DWC Music adm. by Colli Park Music
Recording courtesy of TVT Records
Born Too Slow
Performed by The Crystal Method
Written by Ken Jordan, Scott Kirkland and Wes Borlund
© 2003 Copyright Control/The Crystal Method
Recording courtesy of V2 Records
Kimosabe
Performed by BT
Written by Brian Transeau
Published by Songs Of DreamWorks (BMI)/Embrace The Future Music (BMI)
Worldwide rights administered by Cherry River Music Co. (BMI)
Recording courtesy of Embrace the Future Inc.
Ride
Performed by lostprophets
Written by Mike Chiplin, Mike Lewis, Ian Watkins, Lee Gaze, Jamie Oliver, and Stuart Richardson
© 2003 Copyright Control
Courtesy of Columbia Records/Visible Noise Ltd./
SINE, a division of Sony Music Entertainment (UK) Ltd.
By arrangement with Sony Music Licensing
Smashing The Gas
Performed by Mystikal
Written by M. Taylor, D. Mapp and C. Fearing
Published by The Braids Publishing administered by Zomba Enterprises Inc. (ASCAP)/ 12th Floor Publishing (BMI)/ Chazzee Music (ASCAP)
Produced by Dez for 12th Floor Productions & Charles Fearing for Chazzee Music
Recording courtesy of Jive Records
(P) 2003 Zomba Recording Corporation
Need For Speed
Performed by Petey Pablo
Written by Barrett III and Z. Bey
Published by Zomba Enterprises Inc./Kumbaya administered by Zomba Enterprises Inc. (ASCAP) and Zukhan Music (BMI)
Produced by Zukhan
Recording courtesy of Jive Records
(P) 2003 Zomba Recording Corporation
Two - Lane Blacktop
Performed by Ron Zombie
Written by Ron Zombie and Scott Humphreys
© WB Music Corp, (ASCAP), Demonoid Deluxe Music (ASCAP). All rights on behalf of itself and Demonoid Deluxe Music (ASCAP) administered by WB Music Corp. (ASCAP) and Gimme Back My Publishing administered by Bug Music
Recording courtesy of Geffen Records
Under license from Universal Music Enterprises
24s
Performed by T.I.
Written by Clifford Harris and Aldrin Davis
© 2003 Domani and Majesty's Music/Toomp Stone Publishing
Recording courtesy of Atlantic Records
Under license from Warner Strategic Marketing
Out Of Control
Performed by Rancid
Written by Tim Armstrong and Lars Frederiksen
Published by Nettwerk Management
Recording courtesy of Hellcat Records
Under license from Warner Strategic Marketing
The Only
Performed by Static X
Written by Wayne Wells, Tripp Eisen, Antonio Campos and Kenneth Lacey
© 2003 Warner Tamerlane Publishing Corp. (BMI), Static X (BMI), Brother, You Asked For It! Publishing (BMI), WB Music Corp. (ASCAP) and Buttmunch Music (ASCAP) administered by Warner Tamerlane Publishing Corp.
Recording courtesy of Warner Bros. Records Inc.
Under license from Warner Strategic Marketing
Broken Promises
Performed by Element Eighty
Written by Element Eighty
© 2003 Adrenaline Monkey Music (BMI)
Recording courtesy of Republic/Universal Records
Under license from Universal Music Enterprises
And The Hero Will Drown
Performed by Story of the Year
Written by Adam Russell, Ryan Phillips, Dan Marsala and Joshua Wills
Published by Big Blue Monkey Music / EMI Blackwood Music, Inc. (BMI)
administered by EMI Music Publishing
Recording courtesy of WEA
Under license from Warner Strategic Marketing
Fortress Europe
Performed by Asian Dub Foundation
Written by Das/ Pandit/ Savale/ Tailor
Songs of Universal Inc. on behalf of Universal/MCA Music Limited
Recording courtesy of Virgin Records
Under license from EMI Film & Television Music
"Sucked In"
Performed by Jerk
Written by Lamar Lowder and Johnathan Devoy
© 2003 Copyright Control
Recording courtesy of Sony Music Entertainment Australia
By arrangement with Sony Music Licensing
Snapshot
Performed by Fluke
Written by Mike Bryant and Jon Fugler
Published by V2 Music Publishing Ltd. (administered by BMG Music Publishing
International Ltd./BMG Songs Inc. (ASCAP))
Recording courtesy of One Little Indian Records
Action Radius
Performed by Junkie XL
Written by Tom Holkenborg, Ian Patrick Tilon
Careers-BMG Music Publishing, Inc. (BMI) o/b/o BMG MUSIC Publishing B.V. , Future In Computer Hell Music
Recording courtesy of Roadrunner Records
Glitterball
Performed by FC Kahuna
Written by Jonathan Nowell, Daniel Ormondroyd and Jonathan Collyer
© Copyright Control
Recording courtesy of City Rockers / Nettwerk America
Quarter
Performed by Fuel
Written by Carl William Bell
© 2003 Universal Songs of Polygram International Inc.
Recording courtesy of Epic Records
By arrangement with Sony Music Licensing
The Wonders Of You
Performed by Andy Hunter
Written by Andy Hunter, Tedd Tjornhom and Lyle Day
Published by Birdwing Music/Engage/Meaux Hits/Tadasia Music (ASCAP)
administered by EMI Christian Music Publishing
Recording courtesy of Sparrow Records/Nettwerk America
Swallow
Performed by Blindside
Written by Blindside
Produced by Howard Benson
© 2003 Walking Home Music (ASCAP)
Recording courtesy of Elektra Entertainment Group
Under license from Warner Strategic Marketing
Invisible
Performed by Hotwire
Written by Hotwire
© 2003 Chromium Bitch Publishing (BMI)
Recording courtesy of RCA Records
Music Credits
Steve Schnur, Executive Music Producer
Cybele Pettus, Music Supervisor
Beverly Koeckeritz, Music Clearances and Licensing
------------------
Fluke is echt tof, hadden ook zo'n vet nummer in WipEout 2097 en Nederlands trots Junkie XL is ook van de partij zo te zien. Andy Hunter is trouwens ook tof, allemaal wel hele erge 2 Fast, 2 Furious muziek maar dat vind ik niet erg .
Koel!
quote:Welcome to the club!
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:45 schreef SpleeffY het volgende:
OMFG! Van die filmpjes krijg ik helemaal kippenvel!
quote:Te veel NOS in de hype
Op dinsdag 28 oktober 2003 18:55 schreef Fillipe het volgende:
Wat zal de reden zijn om hem weer uit te stellen?
quote:Dat zullen ze niet doen. Ik denk wel dat dat toch is om mensen interesse te kweken. van mij hoeft het hele spel al niet meer. als ze steeds alles gaan uitstellen met smoesjes.........
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:36 schreef Elegy het volgende:[..]
Aha, dus toch! De source is gelekt!
Source code uitlekken zou wel erg toevallig zijn. dat is al gebeurd met Doom III, Half Life 2 en dan nu dit?
lijkt me meer stoer doen ofzo, zodat mensen benieuwd gfaan worden. maar je kan het ook te veel doen.
quote:Welnee joh, ik maakte maar een grapje
Op woensdag 29 oktober 2003 00:56 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
Dat zullen ze niet doen. Ik denk wel dat dat toch is om mensen interesse te kweken. van mij hoeft het hele spel al niet meer. als ze steeds alles gaan uitstellen met smoesjes.........
Source code uitlekken zou wel erg toevallig zijn. dat is al gebeurd met Doom III, Half Life 2 en dan nu dit?
lijkt me meer stoer doen ofzo, zodat mensen benieuwd gfaan worden. maar je kan het ook te veel doen.
Refererend naar Half-Life 2 en Doom 3, die ook maar uitgesteld worden.
quote:Bizar, ik krijg er een erectie van!
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:45 schreef SpleeffY het volgende:
OMFG! Van die filmpjes krijg ik helemaal kippenvel!
Ik hoop btw niet dattie dalijk weeeeer uitgesteld wordt, die demo
quote:Wat blokkerig
Op woensdag 29 oktober 2003 16:03 schreef SpleeffY het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
MM2 had mooiere graphics/
quote:No way!! Heb ze allebei gespeelt nu (PS2) en NFS:U is grafisch echt superieur!!! Ken eigenlijk niet echt een grafisch mooier racespel..
Op donderdag 30 oktober 2003 15:44 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
Wat blokkerig
MM2 had mooiere graphics/
quote:Die zijn niet in-game lijkt me
Op donderdag 30 oktober 2003 15:44 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
Wat blokkerig
MM2 had mooiere graphics/
quote:Volgens mij is dit meer artwork dan screenshots...
Op donderdag 30 oktober 2003 15:44 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
Wat blokkerig
MM2 had mooiere graphics/
Ik vind het wel mooi gemaakt, beetje Max Payne achtig (hoewel dat natuurlijk een compleet ander spel is)!
Hoop dat die demo niet nog verder wordt uitgesteld, want ik begin toch wel nieuwsgierig te worden.
quote:Dat was ook het eerste wat ik dacht!
Op donderdag 30 oktober 2003 15:54 schreef ToMm het volgende:[..]
Volgens mij is dit meer artwork dan screenshots...
Ik vind het wel mooi gemaakt, beetje Max Payne achtig (hoewel dat natuurlijk een compleet ander spel is)!
Hoop dat die demo niet nog verder wordt uitgesteld, want ik begin toch wel nieuwsgierig te worden.
Bij drag moet jezelf schakelen ook ook nog op de weg leten weet je hoe strak. trouwens mijn beste tijd is 38.36.
iemand sneller??
quote:Inderdaad vooral die "pssst" * tijdens het schakelen moet heel hard te horen zijn.
Op vrijdag 31 oktober 2003 13:29 schreef Matrixxx het volgende:
Volgens de laatste trailer is het spel nu verzet naar November 21th. Wel komt de demo als het goed is volgende week vrijdag (voor de PC). De PS2 demo is allang te spelen. Naar wat ik heb gelezen is het een onwijs goed spel (demo mensen) en een persoon die betrokken is bij de ontwikkeling van het spel zegt dat alles in de hele versie nog eens beter wordt. Dus de FPS, de graphics, de SOUND! Dat is echt belangrijk, zo'n vette motor onder je horen toeren. Ik kan niet wachten
*overdruk toch?
quote:Turbodruk die eraf gaat, en er bij het gas geven weer opgaat, kijk maar in die trailer rechtsonder geloof ik zit turbometer. die zie je ff eraf gaan
Op vrijdag 31 oktober 2003 13:32 schreef Fillipe het volgende:[..]
Inderdaad vooral die "pssst" * tijdens het schakelen moet heel hard te horen zijn.
![]()
*overdruk toch?
quote:Dat is beter dan die suffe geluidjes bij NFS-HP2
Op vrijdag 31 oktober 2003 13:29 schreef Matrixxx het volgende:
de SOUND! Dat is echt belangrijk, zo'n vette motor onder je horen toeren. Ik kan niet wachten
quote:En als de duitsers gelijk hadden komt de PC demo morgen!
Op vrijdag 31 oktober 2003 13:29 schreef Matrixxx het volgende:
Volgens de laatste trailer is het spel nu verzet naar November 21th. Wel komt de demo als het goed is volgende week vrijdag (voor de PC). De PS2 demo is allang te spelen. Naar wat ik heb gelezen is het een
quote:heeft het spel (op ps2) ook dts of dolby ??
Op vrijdag 31 oktober 2003 13:29 schreef Matrixxx het volgende:
...
SOUND! Dat is echt belangrijk, zo'n vette motor onder je horen toeren. Ik kan niet wachten
quote:niet belangrijk het gaat om de pc versie
Op vrijdag 31 oktober 2003 16:19 schreef Sappa het volgende:[..]
heeft het spel (op ps2) ook dts of dolby ??
Ik ga vandaag zeker ff in de gates houden of die pruisen gelijk hadden, je weet maar nooit!
quote:Nu staat er 20 november op de officiele site
Op vrijdag 31 oktober 2003 13:29 schreef Matrixxx het volgende:
Volgens de laatste trailer is het spel nu verzet naar November 21th.
quote:Nee dat stond al voor de trailer, oen.
Op zaterdag 1 november 2003 12:26 schreef vosss het volgende:[..]
Nu staat er 20 november op de officiele site
quote:nee, op de site staat nog steeds:
Op zondag 2 november 2003 12:51 schreef SpleeffY het volgende:
Issie er nog niet?
quote:Ja godsklere, beter sooner then leeter if joe ask het mie
Look for the PC Demo coming soon!
quote:Ik heb volgens mij nog nooit zo uitgekeken naar een demo
Op zondag 2 november 2003 12:53 schreef vosss het volgende:[..]
nee, op de site staat nog steeds:
[..]Ja godsklere, beter sooner then leeter if joe ask het mie
quote:
Op zondag 2 november 2003 12:56 schreef SpleeffY het volgende:[..]
Ik heb volgens mij nog nooit zo uitgekeken naar een demo
.
quote:voor mij wel, want ik haal um voor de ps2. en met mn surround setje, zou het wel mooi zijn als er dts of dolby digital op zit
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:57 schreef Pretzel het volgende:[..]
niet belangrijk het gaat om de pc versie
quote:er komen idd veel dingen uit 2f2f en f&f in terug, zoals die brug die open staat, en die trein die je moet ontwijken
Op zondag 2 november 2003 19:11 schreef Slomy het volgende:
Mijn snelste tijd bij de drag mode (ps2 demo) is nu 28,87.
Vind het spel erg goed. Geeft je gewoon het gevoel alsof je in 2 fast 2 furious speelt.
Nou hopen dat ie ook echt de 20ste in de winkel ligt.
quote:WRAAAAGGHHHHH!!!!!
Op zondag 2 november 2003 20:42 schreef Sappa het volgende:[..]
er komen idd veel dingen uit 2f2f en f&f in terug, zoals die brug die open staat, en die trein die je moet ontwijken
ik wil het spelen, niet voor de tigste keer naar filmpjes kijken
quote:Ik ben het nu aan het spelen en het is idd zwakjes hoe je 8 liter motor van je Viper "gromt".
Op vrijdag 31 oktober 2003 13:58 schreef Elegy het volgende:[..]
Dat is beter dan die suffe geluidjes bij NFS-HP2
![]()
maar toch leuk spel. jammer dat ik nog een week moet wachten voor de demo.
quote:Ja, ik heb het idee dat zowat alle motoren in dat spel hetzelfde klinken, behalve de hoogste klassen mercedes enzo, die janken wat meer.
Op zondag 2 november 2003 22:18 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
Ik ben het nu aan het spelen en het is idd zwakjes hoe je 8 liter motor van je Viper "gromt".
maar toch leuk spel. jammer dat ik nog een week moet wachten voor de demo.
Het zou leuk zijn als je bijvoorbeeld het zware bgrommen van een opgefokte Mustang hebt, en aan de andere kant zo'n hoge jankende Toyota
quote:Zat bij een game magazine volgens mij. Stonden nog meer demo's op hoor, niet alleen NFS.
Op maandag 3 november 2003 00:29 schreef ook_gek het volgende:
hoe komen jullie aan de demo voor op de PS2
En nog steeds is die PC versie niet uit, gvd.
quote:wat hij zei
Op maandag 3 november 2003 01:14 schreef Fillipe het volgende:gvd.
quote:Het geluid in NFS Underground heeft in ieder geval een THX-keuring, zegt wel wat over de kwaliteit denk ik zo
Op vrijdag 31 oktober 2003 16:19 schreef Sappa het volgende:[..]
heeft het spel (op ps2) ook dts of dolby ??
Ik ga nog maar weer eens op hun site kijken, je weet maar nooit
quote:
PC Demo now early November
quote:
Look for the PC Demo coming soon!
quote:
The listed releasedates of Need for Speed Underground are just prospective specifications and can change anytime.PC
EU: 11/28/2003
US: 11/17/2003
Playstation 2
EU: 11/21/2003
US: 11/17/2003
JP: TBA
Xbox
EU: 11/21/2003
US: 11/20/2003
Gamecube
EU: 11/21/2003
US: 11/17/2003
GameBoy Advance
US: 12/19/2003
EU: 12/19/2003
De Auto's Ik ga denk voor de Mazda RX-7
quote:
Op maandag 3 november 2003 14:31 schreef Boink het volgende:
toyota supra, acura rsx type s, Honda s2000, Nissan skyline R34 GTR, Nissan Sentra SE-R Spec V, Dodge neon 2-door, Peugeot 206 GTI ,Nissan 240SX, Nissan 350Z ,Toyota celica GT-S, Honda Civic Si Coupe, Mitsubishi Eclipse GSX, Ford Focus ZX3, Mazda RX-7 ,Volkswagen Golf GTI 2.0, Subaru Impreza 2.5 RS, Acura Integra Type R, Mitsubishi Lancer 2.5 RS, Mazda Miata MX5, Hyundai Tiburon GTDe Auto's
Ik ga denk voor de Mazda RX-7
quote:Ik ga voor de Supra!!!
Op maandag 3 november 2003 14:31 schreef Boink het volgende:
toyota supra, acura rsx type s, Honda s2000, Nissan skyline R34 GTR, Nissan Sentra SE-R Spec V, Dodge neon 2-door, Peugeot 206 GTI ,Nissan 240SX, Nissan 350Z ,Toyota celica GT-S, Honda Civic Si Coupe, Mitsubishi Eclipse GSX, Ford Focus ZX3, Mazda RX-7 ,Volkswagen Golf GTI 2.0, Subaru Impreza 2.5 RS, Acura Integra Type R, Mitsubishi Lancer 2.5 RS, Mazda Miata MX5, Hyundai Tiburon GTDe Auto's
Ik ga denk voor de Mazda RX-7
Edit: Nog meer...
[Dit bericht is gewijzigd door SpleeffY op 03-11-2003 15:38]
quote:Het probleem is dat iedereen supra of skyline gaat nemen. Aangezien dat de auto's zijn uit DE film
Op maandag 3 november 2003 15:05 schreef Mister_T het volgende:[..]
Ik ga voor de Supra!!!
Ik liep in Praag en toen kwam er een voorbij rijden....ging die voor me neus stil staan, ik kijk naar binnen lag er een NAS installatie naast hem
quote:De skyline neem ik, waarom? Niet omdat Brian er de eerste 10 minuten in de film in reed, nee weet je waarom?
Op maandag 3 november 2003 15:45 schreef Boink het volgende:[..]
Het probleem is dat iedereen supra of skyline gaat nemen. Aangezien dat de auto's zijn uit DE film
. Niet dat ik het erg vind maar tis zo jammer als dat gebeurt.
Juist, het is gewoon een fuckin geile auto
Van de PS2 versie die ik even heb gespeeld was ik niet compleet wild. Het tunen is wel echt súper uitgebreid, echt heel tof, het racen zelf is een beetje een bijzaak geworden haast.
Leuke game. Dit wordt wel een must-have maar wellicht een wat minder hoge replay-waarde dan andere NFS titels. Imo.
enneg, ik ga voor de Nissan 240SX... geweldige bak, en ik hoop dat ik die nog eentje voor me deur krijg over paar jaartjes
maareh, de game owned hard, en check www.nd4spdworld.com voor de laatste updates over NFSunderground...
quote:zit bij een of ander PS magazine dacht ik
Op maandag 3 november 2003 19:28 schreef ook_gek het volgende:
Waar kan ik die demo vinden![]()
Kan je die ergens legaal krijgen op orginele cd of zo. Of bij welk blad zit die cd. Een copie mag ik natuurlijk niet om vragen van de PS2 demo.
quote:
Op maandag 3 november 2003 19:28 schreef ook_gek het volgende:
Waar kan ik die demo vinden![]()
Kan je die ergens legaal krijgen op orginele cd of zo. Of bij welk blad zit die cd. Een copie mag ik natuurlijk niet om vragen van de PS2 demo.
quote:
OPM2 van November
quote:Ik kan wel een FTP'tje online gooien met een upload van bereid je voor 15kb/s!
Op maandag 3 november 2003 17:02 schreef Boink het volgende:
He, ALS de demo nog uitkomt kan er dan iemand een speciale fok mirror maken? Zodat we met ze allen niet uuuuuuren moeten wachten?
Edit: Even gekeken..
quote:
03-11-2003
Geaccepteerd. Het technisch onderzoek is uitgevoerd en DSL is mogelijk op uw adres. De lijn zal naar verwachting binnen drie weken worden opgeleverd. Indien u een modem besteld heeft zal dit voor de oplevering naar u worden toegestuurd.
mja die screens die je nu overal ziet zijn echt neit de volledige kwaliteit als de game gaat worden.....
quote:Ja, dat is je vinyl, je stickers zeg maar. Je kan er vijf over elkaar heen doen in-game bij het tuninggedeelte. De demo schijnt vandaag trouwens te komen.
Op dinsdag 4 november 2003 10:03 schreef Elegy het volgende:
Kan je de wagens ook skinnen? Dat zou wel koel zijn als je in een clan rijdt: Allemaal dezelfde kleuren met je eigen logo op de motorkap
quote:Koel!
Op dinsdag 4 november 2003 10:31 schreef DamianVazzi het volgende:[..]
Ja, dat is je vinyl, je stickers zeg maar. Je kan er vijf over elkaar heen doen in-game bij het tuninggedeelte. De demo schijnt vandaag trouwens te komen.
Maar zijn dat vaststaande stickers, of kan je die via een editor ook bewerken met bijvoorbeeld Photoshop of Paint? Lijkt me wel stoer, je eigen naam/logo op je bak
quote:Vaste stickers in ieder geval maar er zitten standaard al heel veel in de game en met vijf over elkaar heen heb je zo je eigen patroon. Eigen stickers importeren lijkt me geen probleem. Je kunt trouwens ook je eigen getunede wagen gebruiken bij het online racen en je kunt met de PC versie ook tegen PS2 gebruikers racen.
Op dinsdag 4 november 2003 10:37 schreef Elegy het volgende:[..]
Koel!
Maar zijn dat vaststaande stickers, of kan je die via een editor ook bewerken met bijvoorbeeld Photoshop of Paint? Lijkt me wel stoer, je eigen naam/logo op je bak
quote:whooooeeeeii1!!!
Op dinsdag 4 november 2003 10:57 schreef _Administr8or_ het volgende:
DEMO is uit!
op www.gamershell.com staan een aantal snelle mirrors!
jammer dat ik nu op mn werk zit
quote:*met hongerige blik naar de schappen in de spellenzaak kijkt*
Op dinsdag 4 november 2003 10:56 schreef DamianVazzi het volgende:[..]
Vaste stickers in ieder geval maar er zitten standaard al heel veel in de game en met vijf over elkaar heen heb je zo je eigen patroon. Eigen stickers importeren lijkt me geen probleem. Je kunt trouwens ook je eigen getunede wagen gebruiken bij het online racen en je kunt met de PC versie ook tegen PS2 gebruikers racen.
Ik moet maar eens leren tunen, heb daar echt de ballen verstand van
*tune n00b is*
quote:*aftelt tot thuiskomst*
Op dinsdag 4 november 2003 10:57 schreef _Administr8or_ het volgende:
DEMO is uit!
op www.gamershell.com staan een aantal snelle mirrors!
AAAAARRRGGGHHHHH!!!!!!!!
ben pas thuis om ongeveer half zeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |