Salvador Dali - Apparition Of A Face
Keurig ingelijst uiteraard.
[Dit bericht is gewijzigd door Fully op 23-06-2003 21:11]
quote:Ik zou het zelf niet aan de muur hangen, maar wel een intrigerend stukje kunst
Op maandag 23 juni 2003 21:10 schreef Fully het volgende:
[afbeelding]Keurig ingelijst uiteraard.
quote:ik zie nu die hond pas
Op maandag 23 juni 2003 21:11 schreef mcintosh het volgende:[..]
Ik zou het zelf niet aan de muur hangen, maar wel een intrigerend stukje kunst
Ziet er wel vet uit vind ik. Weet iemand misschien meer winkels die van die mooie dingen verkopen?
quote:Tis een leuk zoekplaatje
Op maandag 23 juni 2003 21:11 schreef mcintosh het volgende:[..]
ik zie nu die hond pas
quote:Slot zeker
Op maandag 23 juni 2003 21:13 schreef golfer het volgende:
Om te weten te komen wat ik aan de muur heb hangen raad ik je aan dit topic eens te gaan lezen:
Kunst aan de muur?
quote:Daar zitten een hoop rooie kruisjes in.
Op maandag 23 juni 2003 21:14 schreef mcintosh het volgende:
Slot zeker
Ik plaatst die van mij gewoon nog een keer hier.
quote:Wat heb jij dan wel niet aan de muur??
Op dinsdag 24 juni 2003 08:10 schreef YabYum het volgende:
Mensen wat hebben jullie een bagger aan de muur.
quote:gelukkig is kunst nog altijd subjectief...
Op dinsdag 24 juni 2003 08:10 schreef YabYum het volgende:
Mensen wat hebben jullie een bagger aan de muur.
quote:Smakelijk, gaat dat nu niet ruiken ?
Op dinsdag 24 juni 2003 08:28 schreef FlyingFox het volgende:
Ik hang m'n eigen shit altijd op.
quote:Wat maak je dan? Doe je tekenen of schilderen of beeldende kunst? Iets duidelijker is wel fijn.
Op dinsdag 24 juni 2003 08:28 schreef FlyingFox het volgende:
Ik hang m'n eigen shit altijd op.
quote:die dingen kan je meestal kopen op festivals in de standjes die daar altijd staan en ookwel op de zaterdagmarkt en in amsterdam in die kleine alternatieve winkeltjes, maar zeker op de markt zijn ze erg goedkoop.
Op maandag 23 juni 2003 21:13 schreef Cardinoz het volgende:
Ik heb 'm nog nie op me kamer hangen maar ik zag deze bij Large.Ziet er wel vet uit vind ik. Weet iemand misschien meer winkels die van die mooie dingen verkopen?
douwe dabbert in een houten lijstje...erg leuk!, gerti bierenbroodspot; een nederlandse kunstenares, woonachtig in israel, Dali (die met die zwanen), en en hele grote poster met een gedicht erop (je weet wel, die van uitgeverij plint)
quote:wanneer was je in praag? (ikzelf nl tweede week van juli) Ik vind Mucha prachtig, vooral dat glas in lood raam in die cathedraal daar hmmmm
Op woensdag 30 juli 2003 20:19 schreef deflenatones het volgende:
he, die kaart heb ik laatst ook in praag gekocht!
ik heb aan de muur hangen: dali, michelangelo, davinci, muncha, degas
en werk van mijzelf (ik doe kunst academie)
Ik vind hem zelf erg mooi op mijn mat oranje muur staan, en bovendien is de gedachte dat hij het aan mij heeft gegeven natuurlijk heel speciaal Omdat ik zo'n leuke buurvrouw ben, zei hij .
quote:Ook wel spam genoemd
Op zaterdag 2 augustus 2003 22:36 schreef tinkebell het volgende:
http://www.tinkebell.com/art
quote:[img][/img]
Op zondag 3 augustus 2003 15:09 schreef tinkebell het volgende:
sorry hoor,..wilde alleen maar laten zien wat er bij mij boven de bank hangt,...
Ken je die code al
En nog wat meer litho's van deze kunstenaar.
quote:Ik heb ook een dali; Metamorphosis of Narcissus.
Op maandag 23 juni 2003 21:10 schreef Fully het volgende:
[afbeelding]Salvador Dali - Apparition Of A Face
Keurig ingelijst uiteraard.
en een escher;
quote:ja,..nu wel,..ben hier net nieuw,..dus moet nog even ontdekken hoe t allemaal werkt!
Op zondag 3 augustus 2003 15:24 schreef mcintosh het volgende:[..]
Ken je die code al
Dit zijn er nu even 2 van de (even tellen) 14 die momenteel in de woonkamer hangen,..maar het wisselt dus heel sterk.
quote:Origineel
Op maandag 4 augustus 2003 00:42 schreef tinkebell het volgende:[..]
ja,..nu wel,..ben hier net nieuw,..dus moet nog even ontdekken hoe t allemaal werkt!
[afbeelding]
[afbeelding]Dit zijn er nu even 2 van de (even tellen) 14 die momenteel in de woonkamer hangen,..maar het wisselt dus heel sterk.
quote:Jazeker, ik hoef het niet persé mooi te vinden, maar originele dingen vind ik getuigen van karakter....
Op maandag 4 augustus 2003 00:58 schreef tinkebell het volgende:
uhhh,...thnx ?!
Moeilijk uit te leggen....
Tis in ieder geval een compliment
Ze geven licht in het donker
quote:ow,..das wel erg kaal dan!
Op maandag 4 augustus 2003 11:47 schreef CherryLips het volgende:
ik heb nu eventjes helemaal niets meer hangen...
quote:V. Gogh...nice...
Op maandag 4 augustus 2003 15:09 schreef Vincentius het volgende:
[afbeelding]
En in mn eigen kamer heb ik een affiche van een frans theaterstuk en een eigen aquarelletje hangen van het uitzicht vanaf de boulevard in Desenzano del Garda
en heel veel foto's van vriendjes en vriendinnetjes, maar dat bedoelde je ckr niet heh TS
quote:Ik heb liever iets "moois" aan de muur dan iets "orgineels". Combinatie is natuurlijk het beste maar die kom ik niet vaak tegen. Heb trouwens geen posters maar zeefdrukken.
Op dinsdag 5 augustus 2003 11:28 schreef tinkebell het volgende:
Wat hebben veel mensen posters hangen van bekende schilderijen. Zou ik zelf niet zo snel doen omdat het zo on-origineel is en ook omdat t dan toch zomaar een postertje is,..een origineel schilderij heeft toch net dat beetje extra en voor het geld wat je soms voor een grote poster betaald kan je vaak ook een origineel schilderij kopen!. Wat vinden jullie?
quote:ja, heb net andere kamer, is net geverfd en ik ga denk ik donderdag alles weer ophangen. misschien dat ik nog een poster van james dean of the doors ga kopen, want ik had eerst ook posters van Interview w/the Vampire, Dracula, Romeo & Juliet, Robbie Williams en Gavin Rossdale (Bush) hangen maar dat ben ik nu wel even helemaal zat.
Op maandag 4 augustus 2003 15:02 schreef tinkebell het volgende:[..]
ow,..das wel erg kaal dan!
quote:nou, ik haal mijn posters gewoon bij posters.nl voor weinig geld, en die van Mucha heb ik vorig jaar in Parijs bij het Louvre gekocht, ik weet niet meer hoe duur ie is maar voor dat geld kon ik m niet laten liggen.
Op dinsdag 5 augustus 2003 11:28 schreef tinkebell het volgende:
Wat hebben veel mensen posters hangen van bekende schilderijen. Zou ik zelf niet zo snel doen omdat het zo on-origineel is en ook omdat t dan toch zomaar een postertje is,..een origineel schilderij heeft toch net dat beetje extra en voor het geld wat je soms voor een grote poster betaald kan je vaak ook een origineel schilderij kopen!. Wat vinden jullie?
En in mijn studeerkamer hangt nu die semi-holografische Matrix reloaded poster ( die in bioscopen ophing ). De laatste heeft Star Trek Nemesis vervangen ( die daarvoor eXistenZ verving ).
[Dit bericht is gewijzigd door Kptelmo op 06-08-2003 00:54]
verder hangen er overal door m'n huis diverse posters, en heb ik een muur die ik aan het behangen ben met fotos.
- Verder heb ik nog een schilderij (een echte) tegen de muur staan. Hij is te zwaar om op de hangen momenteel. Ook daarvan weet ik de naam van de schilder niet uit m'n hoofd. Wat ik wel weet is dat ie uit Indonesie komt.
Mijn oudoom nam hem mee en gaf hem aan mijn moeder. Die gaf hem aan m'n vader en nu heb ik hem. Ik vind het een mooi schilderij (landschap). Als ie gerestaureerd is, dan ga ik hem zeker ophangen.
Wanneer ben jij origineel mooi gaan vinden?quote:Op dinsdag 5 augustus 2003 11:28 schreef tinkebell het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |