quote:Joepie!!
Op maandag 23 juni 2003 20:33 schreef pekel het volgende:
Game, set and the match Sjeng Schalken!!!
quote:Hou op ga weg begon zelf ook bijna
Op maandag 23 juni 2003 20:27 schreef mitt het volgende:
die beelden en tranen van van Lottum kan ik de komende tijden niet meer zien
Maar prima overwinning van Sjeng belooft veel goeds al is Lapenti idd niet altijd even makkelijk.
quote:4de partij baan 18
Op maandag 23 juni 2003 20:12 schreef FrankyMcG het volgende:
Wanneer moeten Raemon Sluiter trouwens spelen?Wordt pittig potje tegen Kafelnikov!
echt een held die vent..die ook ongelofelijk onderschat is
quote:dat klopt ja..had niet veel gescheeld of hij stond toen in de finale in 1996 tegenover krajicek..
Op maandag 23 juni 2003 22:55 schreef mitt het volgende:
Gelukkig wint Todd Martin.echt een held die vent..die ook ongelofelijk onderschat is
quote:Voor de buitenwacht misschien, maar in het circuit is iedereen bang voor hem, zeker op hard court. Alleen mist hij net dat beetje extra wat bijvoorbeeld een Courier of Lendl wel had
Op maandag 23 juni 2003 22:55 schreef mitt het volgende:
Gelukkig wint Todd Martin.echt een held die vent..die ook ongelofelijk onderschat is
quote:ik heb het gisteren gezien en het eerst wat in mij op kwam was "neej niet weer!!!"
Op maandag 23 juni 2003 20:57 schreef Machiel het volgende:[..]
Hou op ga weg begon zelf ook bijna
klote zooi!
Dit gun je niemand hoeveel het er ook bij mag horen..
Op RG gebeurde het ook al in de dubbel. Echt zo treurig. Kan hij eindelijk eens een goed resultaat neerzetten tegen Kuerten gebeurd er dit.
Heeft die jongen eindelijk zichzelf een beetje onder controle, krijgt hij dit soort tegenslagen. Echt zo triest....
Mooi dat serve-volley weer eens gewonnen heeft.
Het vervolg van Clement - Ginepri
Verkerk - Soderling
Grosjean - Enquist
Coria - O. Rochus
Kafelnikov - Sluiter
Zabaleta - Philipousis
Malisse - Saulnier
El Aynaoui - Hilton
quote:Henin moet vanmiddag ook. Ben benieuwd hoe haar pols het zal houden.
Op dinsdag 24 juni 2003 12:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Interessante partijen van vandaag bij de heren:Het vervolg van Clement - Ginepri
Verkerk - Soderling
Grosjean - Enquist
Coria - O. Rochus
Kafelnikov - Sluiter
Zabaleta - Philipousis
Malisse - Saulnier
El Aynaoui - Hilton
Verliezend finalist vorig jaar Nalbandian neemt het op tegen Voltchkov. Is dat de oude Voltchkov?
quote:Tegen Vakulenko moet ze, ik denk dat ze tegen dat soort types misschien een beetje inhoud en geen risico's zal nemen. Toch denk ik dat die wedstrijd binnen het uur voorbij is
Op dinsdag 24 juni 2003 12:15 schreef zjroentje het volgende:
Henin moet vanmiddag ook. Ben benieuwd hoe haar pols het zal houden.
quote:Volgens mij wel ja, idd ook een aardige partij, compleet overheen gekeken
Verliezend finalist vorig jaar Nalbandian neemt het op tegen Voltchkov. Is dat de oude Voltchkov?
quote:Clement is eerder begonnen.... Die staan nu de wedstrijd al af te maken..
Op dinsdag 24 juni 2003 12:02 schreef Bobu het volgende:
Op baan 18 zal na de beginnende damespartij eerst nog de afgebroken partij van Clement worden afgemaakt alvorens Verkerk de baan op kan.
Speelt Verkerk toch sneller
quote:Hmm, misschien staat die wedstrijd online omdat ie nog niet is afgelopen
Op dinsdag 24 juni 2003 12:31 schreef Riert het volgende:
play suspended.Regen? nee he
Dan spelen ze toch misschien niet..
quote:Ik dacht dat ik al punten had zien verspringen..............maar ik begin te twijfelen
Op dinsdag 24 juni 2003 12:32 schreef Sh4keM het volgende:[..]
Hmm, misschien staat die wedstrijd online omdat ie nog niet is afgelopen
Dan spelen ze toch misschien niet..
-edit- vandaag dus
quote:
For those who find names such as Lina Krasnoroutskaya's a mite tough to get their lips around, the WTA player guide offers this pronounciation suggestion: kras-nor-OOT-skeye-uh. Armed with that information, fans of five-syllable names should make their way to Court No.14, while Court No.8 is the place for nine-syllable fanatics. Here Greece's Konstantinos Economidis will be strutting his stuff. The ATP guide declines to provide assistance with this one
quote:Volgens mij wel. Er staan alleen maar geplaatste spelers.
Op dinsdag 24 juni 2003 12:53 schreef Frenkie het volgende:
Zijn er van cort 18 eigenlijk wel beelden beschikbaar..??
Al vraag ik me af of ze aan Sluiter - Kavelnikov toekomen op baan 18, dus die zouden best eens op een niet-showcourt terecht kunnen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |