Deel 1: Tattoo topic
Deel 2: Tattoo topic deel 2
Deel 3: Tattoo Topic Deel 3
Mijn tattoo:
quote:Volgens mij wel
Op maandag 23 juni 2003 18:19 schreef U-lerZzZ het volgende:
Las ik zojuist dat we een foto van Scandalous('s tattoo) te zien krijgen?.
Uier, weet jij trouwens hoeveel bijkleuren ongeveer kost?
quote:Ik zie geen Jerney?
Op maandag 23 juni 2003 18:22 schreef flipsen het volgende:
Jerney, check your mail
Toch wel
[Dit bericht is gewijzigd door Slarioux op 23-06-2003 18:24]
quote:
Op maandag 23 juni 2003 18:19 schreef U-lerZzZ het volgende:
Las ik zojuist dat we een foto van Scandalous('s tattoo) te zien krijgen?.
Zoiets, maar dan anders
quote:Bij de meeste krijg je een jaar 'garantie'. Binnen het jaar kun je dan voor niets je tattoo laten bijkleuren.
Op maandag 23 juni 2003 18:21 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Volgens mij wel
Uier, weet jij trouwens hoeveel bijkleuren ongeveer kost?
quote:Ik zie geen scandalous.
Op maandag 23 juni 2003 18:23 schreef jerney het volgende:[..]
Zoiets, maar dan anders
quote:ik vind hem lief
Op maandag 23 juni 2003 18:22 schreef flipsen het volgende:
Jerney, check your mail
quote:Die moet je er ook zelf bijdenken...
Op maandag 23 juni 2003 18:24 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Ik zie geen scandalous.
.
quote:
Op maandag 23 juni 2003 18:24 schreef jerney het volgende:[..]
ik vind hem lief
[Dit bericht is gewijzigd door mcintosh op 23-06-2003 21:50]
Dank
quote:
Op maandag 23 juni 2003 18:23 schreef jerney het volgende:[..]
Zoiets, maar dan anders
Weet iemand trouwens misschien een goeie site met voorbeelden van indiaan afbeeldingen? Ik ben namelijk opzoek naar een afbeelding van een zijaanzicht van een chief (zoeentje met een hele grote tooi ).
Wie o wie kan mij helpen?
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 23-06-2003 22:00]
Mijn tattoo nog maar eens, zit boven aan mijn rechterarm :
quote:Duh... maar als ze hem bij je favo shop niet hebben wat je wil kan je zoeken tot je een ons weegt (aangezien ik tattoo's alleen door die shop wil laten zetten). Kijk, ik was op zoek naar een tijger, vond hem, het was meteen liefde op het eerste gezicht.
Op maandag 23 juni 2003 21:36 schreef Bluezz het volgende:
Loop eens binnen bij een tattoo-shop, daar vind je echt alle plaatjes die je maar kan bedenken, ook van indianen.
Je hoeft niet meteen die tattoo te laten zetten hoor
...
Ik moet wel zeggen dat ik nog een keertje langs moet om te kijken of hij iets kan maken c.q. bestellen.
quote:Ziet er wel leuk uit. Alhoewel hij wel klein oogt. Ik ben meer van bigger=better. Ik vind tribals over de hele bovenarm mooier.
Op maandag 23 juni 2003 21:50 schreef mcintosh het volgende:
Nog een poging na een rood kruisje
quote:Hij inderdaad niet zo groot, maar dat zijn m'n bovenarmen ook niet
Op maandag 23 juni 2003 21:52 schreef PatrickM het volgende:[..]
Ziet er wel leuk uit. Alhoewel hij wel klein oogt. Ik ben meer van bigger=better. Ik vind tribals over de hele bovenarm mooier.
quote:Wow ! Die is cool Bluezz !
Op maandag 23 juni 2003 21:36 schreef Bluezz het volgende:
Loop eens binnen bij een tattoo-shop, daar vind je echt alle plaatjes die je maar kan bedenken, ook van indianen.
Je hoeft niet meteen die tattoo te laten zetten hoorMijn tattoo nog maar eens, zit boven aan mijn rechterarm :
quote:owkay
Op maandag 23 juni 2003 22:20 schreef Rolex het volgende:
Heb een slang op mn lul van 40 cm getatoeerd.
Maar vind ik niet nodig om op internet te zetten
quote:De gehele lengte, maar bedoelde 40 cm in de omtrek natuurlijk
Op maandag 23 juni 2003 22:22 schreef mcintosh het volgende:[..]
owkay
hoe groot is de slang?
quote:o deze soms??
Op maandag 23 juni 2003 22:20 schreef Rolex het volgende:
Heb een slang op mn lul van 40 cm getatoeerd.
Maar vind ik niet nodig om op internet te zetten
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 24-06-2003 12:01]
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 12:45 schreef Thomasumo het volgende:[..]
Coolgoza, kan jij mij vertellen waar jouw (supermooi getattoeerde) vriendin die tattoos heeft laten zetten? En dan met name die op de arm voor de kijkers rechts,....
Ben zelf op zoek naar een goede artist die die style beheerst
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 08:43 schreef glossy het volgende:o deze soms??
quote:ja lijkt mij ook erg pijnlijk
Op dinsdag 24 juni 2003 12:02 schreef Bluezz het volgende:[..]
![]()
"Auwww" denk ik zo maar
Elke keer als ik dat plaatje zie doet het pijn
quote:Of het is bodypaint, of die kerel is echt ziek...:N
![]()
"Auwww" denk ik zo maar
quote:Er zit ook een stuk ijzer doorheen gestoken dus helemaal sporen doet die man in mijn ogen zowiezo niet
Op dinsdag 24 juni 2003 12:14 schreef Dr_Morreau het volgende:[..]
Of het is bodypaint, of die kerel is echt ziek...:N
quote:Heb er nog even over nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat het wel bodypaint moet zijn want:
Op dinsdag 24 juni 2003 12:35 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Er zit ook een stuk ijzer doorheen gestoken dus helemaal sporen doet die man in mijn ogen zowiezo niet
-hij moet tijdens het aanbrengen continu een erectie hebben gehad, anders kun je niet zien hoe het wordt
-als je uren met een naald in je eikel geprikt wordt heb echt, echt geen hard-on, dat kan gewoon niet (toch?!?)
quote:denk ook wel dat het bodypaint is ,maar dacht zet het er ff op omdat rolex zegt dat ie er 1 opzijn penis heeft laten zetten
Op dinsdag 24 juni 2003 13:01 schreef Dr_Morreau het volgende:[..]
Heb er nog even over nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat het wel bodypaint moet zijn want:
-hij moet tijdens het aanbrengen continu een erectie hebben gehad, anders kun je niet zien hoe het wordt
-als je uren met een naald in je eikel geprikt wordt heb echt, echt geen hard-on, dat kan gewoon niet (toch?!?)
quote:Ohhh, Bluezz plaats policyoverschrijdende foto's!
![]()
"Auwww" denk ik zo maar
quote:Dat is overduidelijk een draak
Op dinsdag 24 juni 2003 08:43 schreef glossy het volgende:[..]
o deze soms??
quote:aangebrand??
Op donderdag 26 juni 2003 23:26 schreef Olmo het volgende:
reageer dan op mijn stuk en niet op zoon domme penis sjonge jonge, waar is de wijsheid van dit forum gebleven en de kennis, dit topic is vanavond diep gezonken en ik vraag me af of het deze klap overleeft
neh ik kan je er niet mee helpen
iemand anders misschien wel
quote:Nope, hij is niet in erectie, dus het mag
Op donderdag 26 juni 2003 22:57 schreef Lexie het volgende:Ohhh, Bluezz plaats policyoverschrijdende foto's!
quote:Dan zou jij een erectie nog niet herkennen als het je in je gezicht sloeg
Op vrijdag 27 juni 2003 22:01 schreef Bluezz het volgende:[..]
Nope, hij is niet in erectie, dus het mag
quote:Geen idee wat voor onafhankelijk bureau dat zou moeten zijn...
Op donderdag 26 juni 2003 22:50 schreef Olmo het volgende:
Ik wil graag een tattoeage laten zetten op mn rechterbiceps, maar ik wil eerst goed weten of dit wel verstandig is en bij welke zaken ik hem het beste kan laten zetten enz. Ik zag laatst op t.v. dat er sinds kort een onafhankelijk bureau is die advies geven op tattoeage gebied, weet iemand misschien hoe dit bureau heet? Mijn grootste probleem is dat ik op judo zit en ook vrij veel krachttraining doe en ik ben dus bang dat de tattoeage uitrekt als mijn biceps groter wordt...is dit werkelijk het geval? Alvast bedankt... (en ja ik zie tattoeage als kunst )
Als je advies wil kan je het beste terecht bij de bekendere en goed aangeschreven tattoo shops.
Ga eens een keer kijken op een tattoo beurs...laat je daar door verschillende mensen informeren.
Als je van plan bent om zwaar te gaan trainen en je weet dat je armen nog gaan groeien dan zou ik zeker wachten met een tattoo of de tattoo op een andere plek laten zetten.
Want als je huid gaat rekken (en dat gebeurt bij zwaar trainen en groeien) dan gaat je tattoo ook rekken..oftewel tattoo gaat aan gort...
quote:gaat om het idee
Op vrijdag 27 juni 2003 00:40 schreef Burger_Queen het volgende:[..]
Dat is overduidelijk een draak
quote:Diegene die bij mij mijn tattoo's heeft gezet heeft zijn hele pielemoos ook vol staan. Zal het eens aan hem vragen
Op dinsdag 24 juni 2003 13:01 schreef Dr_Morreau het volgende:[..]
Heb er nog even over nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat het wel bodypaint moet zijn want:
Mijn tattoo was niet echt netjes gezet (heb hem nu 6 jaar), heel snel vervaagd (paar maanden?) en niet correct afgewerkt in de tribal dus ik heb hem bij laten werken.
Zo was ie:
En dit zijn die van schoonzusje
Die Tribal heeft ze afgelopen december op Tenerife laten zetten maar vlekt rondom, volgende week laat ze schaduw aanbrengen om de vlekjes te maskeren.
quote:Jah, zo'n gitaar wil ik ook wel jah, helemaal met je eens....
Op donderdag 3 juli 2003 15:53 schreef Markster het volgende:
Als ik geld heb, wil ik wel zoiets:http://www.clubland.biz/vr/ahc21.jpg
[Dit bericht is gewijzigd door BadAssBitchSmut op 07-07-2003 15:11]
quote:wel kut hoor als je tattoo gaat vlekken, maar ja, ik zou 'm ook niet in 't buitenland laten zetten.
Op vrijdag 4 juli 2003 04:46 schreef Llewella het volgende:
En dit zijn die van schoonzusjeDie Tribal heeft ze afgelopen december op Tenerife laten zetten maar vlekt rondom, volgende week laat ze schaduw aanbrengen om de vlekjes te maskeren.
quote:ziet er zwaar vet uit, maar dat gaat je knaken kosten
Op dinsdag 8 juli 2003 01:43 schreef Duiveltja het volgende:
Ik wil nog steeds deze, maar dan ongeveer tot mijn elleboog
zoiets:
http://www.geocities.com/heartland/prairie/9801/2logo.gif
de rechtse
quote:Not available
Op dinsdag 8 juli 2003 01:49 schreef JollyBlaze het volgende:
wil er ook al 6 jaar 1, heb een voorbeeld, familiewapen, maar die is niet zo erg groot dat voorbeeld, heb een paar anderen gevonden..ook erg klein..zucht, moet op rechterbovenarmzoiets:
http://www.geocities.com/heartland/prairie/9801/2logo.gif
de rechtse
quote:hier doet ie 't wel gewoon.
Op dinsdag 8 juli 2003 01:58 schreef Profeet_van_Bacchus het volgende:Not available
-edit-
en je kan dat wapen toch wel laten vergroten zodat ie in een maatje is die jij relaxed vindt?
quote:De man die jou vorige tattoo gezet heeft is een goeie omdat hij het je afraadt. Een tattoo op je voet wordt lelijk.
Op dinsdag 8 juli 2003 17:55 schreef sabyne het volgende:
Ik wil ook tatto op mijn voet,alleen begon die tattoo-vent te zeuren dat ie op je voet niet mooi geneesd en sneller vervaagd(kan ik me nog iets bij voorstellen maar toch)!Snap er nix van,heb wel meer mensen gezien met een mooie tattoo op hun voet,als je hem toch laat genezen met open schoenen/slippers wat kan er dan fout gaan?Ik wil e'm wel bij die vent laten zetten want die heeft mijn vorige tatto ook gedaan en die is perfect!
Als je 'm toch wil ga je naar een shop waar het ze allemaal niet zoveel boeit, daar zetten ze 'm zo voor je.
quote:Ik heb meerdere tattoo's gezien op voeten die er heel mooi uitzagen
Op dinsdag 8 juli 2003 18:37 schreef Roellio het volgende:[..]
De man die jou vorige tattoo gezet heeft is een goeie omdat hij het je afraadt. Een tattoo op je voet wordt lelijk.
Als je 'm toch wil ga je naar een shop waar het ze allemaal niet zoveel boeit, daar zetten ze 'm zo voor je.
quote:Mag ik vragen waarom je dit in een tattoo topic gaat zitten posten
Op dinsdag 8 juli 2003 21:28 schreef draaijer het volgende:
Ik hou niet van body aanpassingen zoals tattoos etc.. sorry. Blijft te lang zitten. Nu is het leuk, maar later lijkt het me helemaal niet leuk.
Ik leef in fases en dus weet ik niet hoe ik over een paar jaar weer denk.
quote:Omdat de topic opener het onderstaande schreef:
Op dinsdag 8 juli 2003 21:38 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Mag ik vragen waarom je dit in een tattoo topic gaat zitten posten
Maarre, dat was maar een mening. Ik kan het wel stoer vinden staan bij anderen, maar voor mij is het niks.
quote:OK als jij denkt dat het vermelden van het feit dat jij persoonlijk geen tattoo wilt en er niets aan vind iets bijdraagt aan dit topic prima.
Op dinsdag 8 juli 2003 21:43 schreef draaijer het volgende:[..]
Omdat de topic opener het onderstaande schreef:
Praat hier over alles wat met tattoo's te maken heeft, wat moet je wel en niet doen.Maarre, dat was maar een mening. Ik kan het wel stoer vinden staan bij anderen, maar voor mij is het niks.
quote:Ssup!
Op dinsdag 8 juli 2003 21:55 schreef Tigress74 het volgende:[..]
OK als jij denkt dat het vermelden van het feit dat jij persoonlijk geen tattoo wilt en er niets aan vind iets bijdraagt aan dit topic prima.
Sorry maar dat heeft weinig te maken met tattoo's en is meer posten om het posten.
Ik kan me er wel in vinden dat het wordt aan gekaart want voor MIJ was het wel iets om over na te denken ... het is wel permanent , tuurlijk je kan het weg laten halen maar wat is dan het punt van een tattoo?
Je moet het wel goed overwegen ... tenminste dat was bij MIJ het geval. ik heb er zelf drie waarvan ze alle drie de rest van mijn leven bij me blijven ..
- me achternaam
- Indische Garuda
- en een kleine chichak ( Indische salamandertje )
Ik heb ze alle 3 op me onderrug / linker / rechter schouderblad staan voor een reden ... klinkt stom maar soms dan vergeet ik dat ik ze heb want ik wil er niet "constant" naar kijken .. leest misschien tegenstrijdig maar IK heb ze voor mezelf en niet een ander .... hoeft niet te betekenen dat als iemand ze op ze been heeft staan dat hij/ zij het dan voor een ander heeft laten zetten om te laten zien van "kijk eens!!"
Tattoo das puur persoonlijk ...
Greet|Z DaaN
Mijn opmerking was meer dat een tattoo topic niet iets is om te melden dat je nooit een tattoo wil..toch ?
Ik heb zelf ook mijn tattoo op mijn schouderblad staan (rechts) niet omdat ik hem niet wil zien maar omdat ik (net zoals zoveel mensen) de tattoo voor mezelf heb en niet allerlei stunts uit wil halen om dat ding te moeten verbergen. Want soms kan je gewoon niet laten zien dat je een tattoo hebt omdat er altijd mensen zijn die je daarop beoordelen of veroordelen.
Een gekko (chikchack) komt trouwens niet alleen in indonesie voorhoor
quote:Ssup!
Op dinsdag 8 juli 2003 22:38 schreef Tigress74 het volgende:
Een gekko (chikchack) komt trouwens niet alleen in indonesie voorhoor
I know
Goed ik rekte het een beetje uit waar diegeen stopte met dat hij/zij er geen zal nemen omdat hij in fase's leeft ... dat alles is een beetje herkenbaar vandaar dat ik er zo op reageerde! All good
Chichak was in Indonesie het beestje dat ik elke avond voerde ... Het was nog een jonkie en ik had nog niet eerder zo'n beesie gezien die gewoon over het plafond kroop door het hele huis heen.
Greet|Z DaaN
ik hoorde dat het pijnlijkst is aan de onderkant van je armen... klopt dat?
hij wil er waarschijnlijk 1 laten zetten op z'n kuitbeen... is dat een pijnlijke plaats?
quote:1. Het meest pijnlijk weet ik niet, maar bij mij was het gevoel wel hoogst onaangenaam te noemen, vooral na zo'n anderhalf uur.
Op vrijdag 11 juli 2003 01:55 schreef UrbanMike het volgende:
ik hoorde dat het pijnlijkst is aan de onderkant van je armen... klopt dat?hij wil er waarschijnlijk 1 laten zetten op z'n kuitbeen... is dat een pijnlijke plaats?
2. Nee, de kuit is een van de relatief minst pijnlijke plekken
Heb er zelf een op mijn buik zie hieronder en op mijn schouder. Op mijn schouder was wel pijnlijk omdat hij direct op het bot zat, maar de pijn was daar goed te verdragen. Had er daarna ook niet echt veel last van maar die op mijn buik zijn ze ongeveer 4.5 uur bezig geweest en dat was wel heel erg pijnlijk heeft me ook heel veel energie gekost. Moet wel zeggen dat ik hem in 3 keer heb laten zetten. dus eerst de lijnen en daarna inkleuren en toen bijwerken. Maar ik vind hem zelf heel erg mooi maar de volgende keer dan laat ik hem toch wel op een andere plek zetten.
Had ze al een keer gepost in een vorig topic.
quote:Plaats waar de huid erg dun is en waar je eigenlijk recht op het bot gaat doen het meest pijn, bijvoorbeeld je enkel of je onderrug.
Op vrijdag 11 juli 2003 01:55 schreef UrbanMike het volgende:
even een vraagje voor een vriend van me...
wat zijn nou eigenlijk de pijnlijkste plekken, en de minst pijnlijke?ik hoorde dat het pijnlijkst is aan de onderkant van je armen... klopt dat?
hij wil er waarschijnlijk 1 laten zetten op z'n kuitbeen... is dat een pijnlijke plaats?
Mijn vriend en ik hebben op dezelfde plek een tattoo, ik heb eigenlijk geen pijn gehad en hij veel pijn...................dus ligt ook aan de persoon.
Ik denk dat je er van uit moet gaan waar je huid het dunst is en waar een hoop zenuwen lopen .. en uiteraard hoe hoog je eigen pijngrens is!
And trust me op je onderrug heeeel dicht bij je ruggewervel is a painzone!
Prik jezelf eens hier en daar kom je erook achter .. maar pas op waar je prikt en hoe hard
Greet|Z DaaN
Ik ben erbij geweest toen iemand een tattoo op zijn kuit liet steken en dat ging prima op 1 plekje na. Iedere keer als die naald erin gezet werd kreeg hij een soort stuiptrekking. Zenuwbanen daar dus
Het ligt dus aan de persoonlijke pijn grens van iemand en aan bv spier/vet massa tussen huid en bot bij iemand op de plek van de tattoo
Een cartouche, naam van Osiris, egyptische god van de dood. Degene die bepaalde waar je na je leven naar toe ging, hemel of hel....
De hyroglyphen heb ik zelf opnieuw getekend, een beetje strakker en moderner dan de orginele.
[Dit bericht is gewijzigd door sheevar op 11-07-2003 21:27]
quote:mooie!
Op dinsdag 8 juli 2003 01:44 schreef Profeet_van_Bacchus het volgende:
Moet hem ff laten bijwerken.....
isnie helemaal zwart meer...
Het is de bedoeling dat het een handje word waar een basketball op draait... met daaronder de letters: "One Love"
zoiets:
alleen dan het handje wat duidelijker, zonder de letters erdoorheen en de basketball met wat realistisere lijnen zoals dit:
de tattoo moet alleen bestaan uit lijnen, dus niet inkleuren...
hij zoekt nu iemand die hier een mooie tekening van wil maken...
is er een FOK!ker die dat zou kunnen doen, of kan een tattooshop dit bijvoorbeeld, en kost dan veel geld?
Het is de bedoeling dat de basketball 6 centimeter hoog en breed word, en het handje op bijpassende grootte...
De letters "One Love" moeten dan natuurlijk in mooie letters eronder gezet worden...
De tattoo moet op het rechter kuitbeen komen...
* zou iemand een prijsindicatie voor deze tattoo kunnen geven, en heeft iemand een idee hoe lang het zou duren om deze tattoo te laten zetten...?
natuurlijk gaat hij nog langs de tattoozaak, maar we willen nu gewoon even kijken of iemand een indicatie kan geven
Thnx!
dat moet m worden
plek : schouderblad
t word een engel maar weet nog niet hoe ik die vleugels ga tekenen
quote:aaah wat lief!! cooll zeg
Op dinsdag 15 juli 2003 09:29 schreef Webkim het volgende:
Trotssssss![afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hier moet dus een soort van 1 geheel in tribal uitvoering van gemaakt worden (let op hij mag niet lager!!)
ik zou het tof vinden als jullie een gok doen , maar wel serieus aub bvd !!
en veel succes in de Design my tattoo competition
quote:Zijn ze beiden nou zo "niet-strak" of ligt dat aan de foto? Bij wie heb je ze laten zetten?
Op dinsdag 15 juli 2003 23:53 schreef MindBlower het volgende:
Hallo iedereen!!,
ik heb al een tijdje 2 tattoos onder elkaar op me bovenarm staan,en vind het nu toch al weer eens tijd om hem compleet te maken (het zijn als het ware 2 losse tat's en ik heb toen gevraagd aan een tat artist of ie een ontwerpje kon maken maar dat vond ik niet zo mooi!) dus nu kwam ik op het orginele id om jullie voor hulp te vragen!!, (ik zeg niet dat ik het erop zet maar het is wel een leuke inspiratiebron)
hier moet dus een soort van 1 geheel in tribal uitvoering van gemaakt worden (let op hij mag niet lager!!)
ik zou het tof vinden als jullie een gok doen , maar wel serieus aub
bvd !!
quote:de onderste is idd niet strak nee, heb het bij Bells in Haarlem laten doen, heb daar ook me geld voor terug gekregen, (vanwege de emotionele schade
Op woensdag 16 juli 2003 02:42 schreef Brutus het volgende:[..]
Zijn ze beiden nou zo "niet-strak" of ligt dat aan de foto? Bij wie heb je ze laten zetten?
quote:tuurlijk ben ik niet blij mee geweest en zelfs boos, maar om me zelf nu helemaal op te gaan vreten van woede vind ik overdreven ik laat het gewoon mooi maken!!
Op woensdag 16 juli 2003 17:45 schreef Brutus het volgende:
En terecht! Blij dat jij er niet zoveel om geeft maar ik zou er persoonlijk goed kwaad om kunnen worden. Ben blij dat die van mij wel goed is gezet, geen tribal welleswaar maar toch!
(zie boven) moest nml van ene mod!! in dit topic beedje verwarrend zo maarja
Mijn sleeve is op dit moment zo goed als af,hij is nu dus niet meer zoals op de foto. In het totaal heb ik er nu zo'n 24 uur in zitten en op wat details na (schubjes en extra schaduw in de draak} is mijn sleeve af. Probeer zo snel mogelijk wat recentere pics te posten maar het moet eerst nog helemaal genezen,zaterdag is wat op deze fotos nog zwart is (binnenkant van mijn arm,middelste foto} ingekleurd. Wel weer 5 uur gezeten!!!
Maar ja,je moet er iets voor over hebben niet waar!?!
quote:Wow!! Errug vet!!
Op donderdag 17 juli 2003 00:37 schreef gillette het volgende:
Hier wat pics van mijn "sleeve" zoals ik beloofd had in 1 van de eerdere tattootopics.[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn sleeve is op dit moment zo goed als af,hij is nu dus niet meer zoals op de foto. In het totaal heb ik er nu zo'n 24 uur in zitten en op wat details na (schubjes en extra schaduw in de draak} is mijn sleeve af. Probeer zo snel mogelijk wat recentere pics te posten maar het moet eerst nog helemaal genezen,zaterdag is wat op deze fotos nog zwart is (binnenkant van mijn arm,middelste foto} ingekleurd. Wel weer 5 uur gezeten!!!
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 11:31 schreef Brutus het volgende:[..]
Wow!! Errug vet!!
dit is een van de die ik ontworpen heb, maar deze heb ik net gedaan. (ik wil er zelf misschien ook nog wel een, maar voor ik die gekozen heb ben ik zeker nog wel een aantal ontwerpjes verder
quote:hey ff een vraagje, met welk programma maak je zo'n tribal?
Op zaterdag 19 juli 2003 13:26 schreef juanp het volgende:
ik ben er zelf een aantal aan het ontwerpen, ik weet niet of het hier kan, maar wat vinden jullie ervan?dit is een van de die ik ontworpen heb, maar deze heb ik net gedaan. (ik wil er zelf misschien ook nog wel een, maar voor ik die gekozen heb ben ik zeker nog wel een aantal ontwerpjes verder
quote:Gaaf, waar komt ie?
Op zaterdag 19 juli 2003 13:26 schreef juanp het volgende:
ik ben er zelf een aantal aan het ontwerpen, ik weet niet of het hier kan, maar wat vinden jullie ervan?dit is een van de die ik ontworpen heb, maar deze heb ik net gedaan. (ik wil er zelf misschien ook nog wel een, maar voor ik die gekozen heb ben ik zeker nog wel een aantal ontwerpjes verder
Wil mezelf namelijk ook eentje trakteren op me verjaardag...
en moet dan wel zelf eentje ontwerpen
quote:mwah een tattoo op je enkel * kan * pijnlijk zijn, maar hangt erg van je huid af, maar in de meeste gevallen is het wel ff doorbijten...
Op zaterdag 19 juli 2003 21:42 schreef Sasami het volgende:
Ik wil graag een tattoo op mijn enkel maar volgens mij is dat vrij pijnlijk, is er iemand hier die daar ervaring mee heeft?
[Dit bericht is gewijzigd door Sasami op 19-07-2003 21:52]
quote:De meeste "echte" kun je laten zetten door rond reizende artists uit Nieuw Zeeland. Die gaan meestal de conventies af en hebben daarbuiten een tijdelijk werk adres ergens in een Nederlandse studio.
Op vrijdag 18 juli 2003 13:23 schreef miss_colt het volgende:
Weet iemand waar in nederland ik een ta moko kan laten zetten? Ta Moko is een maori tattoo. Ik zit er al een paar jaar over te denken en ik ben er achter dat ik dat toch wel heel graag wil.
quote:ach weet je....bekertje water erbij en af en toe een pauze inlassen als je er al teveel hinder van hebt....( hoef je je niet voor te schamen hoor, want dat doen er een hoop )
Op zaterdag 19 juli 2003 21:51 schreef Sasami het volgende:
Hmm oke dacht ik al, nah ja wordt ff doorbijten dan
quote:ik heb er eentje op mijn enkel.Was wel beetje pijnlijk, maar ach, in een half uurtje stond die erop, en daarna voel je toch niks meer. Effe doorbijten en daarna heb je er jarenlang plezier van
Op zaterdag 19 juli 2003 21:42 schreef Sasami het volgende:
Ik wil graag een tattoo op mijn enkel maar volgens mij is dat vrij pijnlijk, is er iemand hier die daar ervaring mee heeft?
quote:deze neem ik zelf nog niet, zit erover te denken een te ontwerpen die op mn schouder staat met een soort van staart of zoiets naar mn borst, een naar mn arm en een naar mn rug, uitsteeksels zeg maar.
Op zaterdag 19 juli 2003 21:34 schreef Rekkie het volgende:[..]
Gaaf, waar komt ie?
Wil mezelf namelijk ook eentje trakteren op me verjaardag...
en moet dan wel zelf eentje ontwerpen
als iemand deze mooi vind mag die hem wel gebruiken, als ik de mijn heb dan zet ik die niet zomaar op inet neer, die wil ik voor mezelf houden.
ik vind het wel leuk om te doen, misschien binnenkort een siteje maken met wat meerdere tattoo's
als iemand deze wil nemen, prima. laat het wel ff weten, lijkt me wel leuk namelijk
edit: ik maak ze trouwens in flash.
quote:http://www.bonkerktattoo.nl/tattoo_bonkerk_home.htm
Op zondag 20 juli 2003 22:45 schreef beyond_cool het volgende:
Dit is mijn tattoo. Ze moet echt bijgewerkt worden maar ik wil deze keer echt bij een vakman langsgaan. Weet iemand een goed adres?
Goede ervaring daar ! Wat de wachttijd is op dit moment zou ik niet weten, moet je ff bellen of zo ...
quote:Da's in Woerden. Daar werk ik nog deze week
Op maandag 21 juli 2003 13:23 schreef dice het volgende:
http://www.foxtattoo.nlGoede ervaring daar ! Wat de wachttijd is op dit moment zou ik niet weten, moet je ff bellen of zo ...
quote:Als je in Woerden werkt, ga dan ff naar de Appie Heijn, daar zitten ze rechts naast
Op maandag 21 juli 2003 14:13 schreef beyond_cool het volgende:[..]
Da's in Woerden. Daar werk ik nog deze week
Ik kom er elke week langs ...
Wanneer ik dit vraag hoor ik vaak mensen zeggen "als je je zorgen maakt over hoe je tattoo er later uitziet, moet je er geen nemen", maar ik vind juist dat het belangrijk is om ook in te kunnen schatten hoe het eruitziet als ik later een oud en braaf omaatje ben
quote:I know. Daarom moet 'ie bijgewerkt worden. Alleen hij zit achter op m'n schouder dus ik zie 'em niet zo vaak .
Op maandag 21 juli 2003 14:19 schreef NiKos het volgende:
wat een belabberde tattoo hierboven trouwens, het cirkeltje is niet rond, en er zitten allemaal uitschieters in?
quote:I know, loop er elke middag voorbij op weg naar de Appie
Op maandag 21 juli 2003 14:42 schreef dice het volgende:[..]
Als je in Woerden werkt, ga dan ff naar de Appie Heijn, daar zitten ze rechts naast
quote:ermmmm, met de hand? en dan straktrekken in Illustrator
Op zaterdag 19 juli 2003 21:12 schreef Hyper het volgende:[..]
hey ff een vraagje, met welk programma maak je zo'n tribal?
quote:Ik heb mijn tattoo op mijn schouderblad....mocht ik de respectabele leeftijd krijgen van een oma dan gooi ik er een Hema tent met bloemen overheen en klaar
Op maandag 21 juli 2003 14:59 schreef imago het volgende:
Heeft iemand misschien plaatjes van hoe een tattoo eruit ziet om een ouder lichaam? Wat gebeurt er als je rimpels gaat krijgen op de plek waar een tattoo zit? Ik snap wel dat het minder mooi wordt, maar is dat ook nog afhankelijk van de plek?Wanneer ik dit vraag hoor ik vaak mensen zeggen "als je je zorgen maakt over hoe je tattoo er later uitziet, moet je er geen nemen", maar ik vind juist dat het belangrijk is om ook in te kunnen schatten hoe het eruitziet als ik later een oud en braaf omaatje ben
Als je een tattoo in je nek neemt dan zal het lastiger worden..
Ga er vanuit dat je tattoo tegen die tijd dikke lijnen heeft (hoeft niet maar ff worse case scenario), een cm of 5 lager zit dan bij het laten zetten en rimpelig is (ligt ook weer aan de plek waar hij zit)
Wil je echte voorbeelden zien ga dan eens naar het strand en bekijken de tattoo's van de opa's en oma's daar.
Hou er wel rekening mee dat dit tattoo's zijn die op een verouderde manier gezet zijn (geen fine line) etc dus zal er bij onze generatie iets anders uitzien.
quote:heb ik ook geprobeerd, maar in flash krijg ik ze mooier
Op maandag 21 juli 2003 15:59 schreef i_defy het volgende:[..]
ermmmm, met de hand? en dan straktrekken in Illustrator
quote:Ik heb het idee dat die drie cirkels naar rechts van het midden van die omgekeerde "v" zitten (hoe váág kan je zijn)...
Op zondag 20 juli 2003 21:27 schreef juanp het volgende:
wat vinden jullie van deze en zou die mooi staan op de onderrug van een meisje/vrouw? (ook eigen ontwerp btw)
quote:het klopt dat je dat denkt, zal misschien 1 of 2 pixels zijn, maar het komt ook doordat de 2 onderste circels van de 3 niet met de onderkant gelijk staan denk ik
Op maandag 21 juli 2003 20:12 schreef Evil-Cherry het volgende:[..]
Ik heb het idee dat die drie cirkels naar rechts van het midden van die omgekeerde "v" zitten (hoe váág kan je zijn)...
Nou ja volgens mij istie niet symmetrisch, of komt dat door zwart/wit-effecten??
ik zal het wel een keer aanpassen, heb ik geloof ik bewust niet gedaan. die vorige wat vind je daarvan?
ben er nu met weer een bezig, die wil ook wel aardig lukken.
quote:Ik vind ze wel aardig maar het is nix meer dan "weer zo'n tribal" voor mij.
Op maandag 21 juli 2003 21:39 schreef juanp het volgende:[..]
het klopt dat je dat denkt, zal misschien 1 of 2 pixels zijn, maar het komt ook doordat de 2 onderste circels van de 3 niet met de onderkant gelijk staan denk ik
ik zal het wel een keer aanpassen, heb ik geloof ik bewust niet gedaan. die vorige wat vind je daarvan?
ben er nu met weer een bezig, die wil ook wel aardig lukken.
quote:je moet maar zo denken, het is eenmalig.......
Op maandag 21 juli 2003 22:11 schreef Sasami het volgende:
Vandaag wou ik dus een tattoo laten zetten op mijn enkel,
maar toen ik voor de tattoo shop stond durfde ik uiteindelijk niet
gelukkig hoef je daar geen afspraak te maken, dus volgende keer beter
of heeeeel misschien 2 malig, als het zwart niet goed pakt....
quote:ik heb er zelf geen hoor, maar vrienden van me wel en die kennen het probleem, die wilde zich alleen niet laten kennen en heeft het toch maar gedaan, hij zei dat het harsstikke meeviel, je moet natuurlijk wel willen en niet overhaast doen enzo.
succes de volgende keer, wat heb je uitgezocht???
Heeft iemand enig idee hoe dat chineze teken er gaat uit zien?
quote:Ik heb liever dat je wel wel een afspraak moet maken voor een tattoo...voor mijn persoonlijk zegt dat iets over de zaak en de mensen die er werken. In zeer positieve zin.
[Dit bericht is gewijzigd door Tigress74 op 22-07-2003 07:19]
quote:Ga eens naar de bieb en zoek het op in een boek.
Op dinsdag 22 juli 2003 00:01 schreef Rekkie het volgende:
Ik zit er zelf aan te denken om het woord Respect in chineze letter te nemen op mijn arm in combinatie met een band o.i.d.!Heeft iemand enig idee hoe dat chineze teken er gaat uit zien?
quote:Ben ik niet helemaal met je eens; wel dat ze de tijd voor je nemen, maar in deze (vakantie) periode hoef je niet te wachten.
Op dinsdag 22 juli 2003 07:17 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Ik heb liever dat je wel wel een afspraak moet maken voor een tattoo...voor mijn persoonlijk zegt dat iets over de zaak en de mensen die er werken. In zeer positieve zin.
Plus dat we mee konden kijken op het moment dat hij met iemand bezig was, dus een mooi resultaat konden zien voordat we wat dan ook besloten hadden.
Beyond_cool, zou je eens binnen kunnen lopen bij Foxtattoo en jouw indruk weergeven ? lijkt me leuk om te zien of je het met me eens bent,. ....
quote:Het is niet zo dat ik zeg dat een zaak waar geen afspraak nodig is slecht is. Ik vind het alleen positief als er wel een afspraak gemaakt moet worden. Maar dat is mijn persoonlijke mening.
Op dinsdag 22 juli 2003 07:59 schreef dice het volgende:[..]
Ben ik niet helemaal met je eens; wel dat ze de tijd voor je nemen, maar in deze (vakantie) periode hoef je niet te wachten.
Belangrijker vind ik de eerste indruk die ik van een zaak heb als ik er binnenkom en de openheid van zaken.
Dus alles wordt gesteriliseerd waar je bij zit, verpakkingen geopend waar je bij zit, en de algemene hygiene van de shop.
En die was erg goed in Woerden.
Plus dat we mee konden kijken op het moment dat hij met iemand bezig was, dus een mooi resultaat konden zien voordat we wat dan ook besloten hadden.Beyond_cool, zou je eens binnen kunnen lopen bij Foxtattoo en jouw indruk weergeven ? lijkt me leuk om te zien of je het met me eens bent,. ....
quote:Damn mijn timmermansoog
Op maandag 21 juli 2003 21:39 schreef juanp het volgende:[..]
het klopt dat je dat denkt, zal misschien 1 of 2 pixels zijn, maar het komt ook doordat de 2 onderste circels van de 3 niet met de onderkant gelijk staan denk ik
En die vorige vond ik ook wel aardig, persoonlijk vind ik hem niet zo heel erg mooi, hoewel ik wel een tribal-fan ben..
Maar tis wel onwijs knap dat je dat kan! *wil ook kunnen*
Respect (geen zin om de post te quoten);
corrigeren gaat wel door de lijn een beetje dikker te maken maar kom ... ik zou gek worden moest mijn tattoo niet recht staan
quote:waar staat die andere tattoo dan? als je der al een hebt dan weet je toch een beetje hoe het voelt? Ik had er eentje op mijn schouderblad en heb er later nog eentje op mijn enkel laten zetten. en ja het deed wel een beetje pijn, maar niet zo dat je het niet kan verdragen. gewoon ff op de tanden bijten dus en naar binnen gaan
Op maandag 21 juli 2003 22:51 schreef Sasami het volgende:
Nou ik heb zelf al wel 1 tattoo dus ik weet wel en beetje wat het is ondanks zag ik er dus toch nog tegen op omdat het mijn enkel dus is,
wat ik had uitgezocht is en die komt er ook zeker alleen moet er ff aan toe zijneen egyptische oog (een horus oog)
Betekent Ashlyn. (m'n dochter)
quote:ja de man in kwestie was ok maar wsch was ie om de een of andere reden ():O) gehaast of gefrustreerd of weet ik veel ... vind het gewoon
Op woensdag 23 juli 2003 15:19 schreef juanp het volgende:
jah tuurlijk, als het goed is staat die er voor je leven op en dan verprutst zo eentje het door hem er ff scheef op te zetten, ik zou er ook niet echt blij mee wezen en die tatoeeerder daarna ook niet echt, dat weet ik wel, heb je wel geinformeerd over de persoon waar je het hebt laten doen?
quote:Gaaf...
Op woensdag 23 juli 2003 16:50 schreef Grayburn het volgende:
[afbeelding]Betekent Ashlyn. (m'n dochter)
De naam op zich normaal vind ik al heel erg mooi
Tattoo laten zetten toen m'n kat overleden was......
quote:Tnx
Op woensdag 23 juli 2003 18:07 schreef Rekkie het volgende:[..]
Gaaf...
quote:Voluit is het Ashlyn Sarah maar dan kwamen er nog 3 karakters onder en dat vond ik iets te groot
De naam op zich normaal vind ik al heel erg mooi
quote:Wat lief!!
Op woensdag 23 juli 2003 19:11 schreef Zapje het volgende:
[afbeelding]Tattoo laten zetten toen m'n kat overleden was......
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 19:56 schreef imago het volgende:[..]
Wat lief!!
Ontwerp JIJ ?!??!?! mn tattoo ?????
Tnx
quote:ja heel erg lief dit
quote:Ongeveer 16 uur bij een tattoo artiest in Brasil.
Op dinsdag 24 juni 2003 11:50 schreef Thomasumo het volgende:
Uit topic 3:
[Op zaterdag 21 juni 2003 12:45 schreef Thomasumo het volgende:
[..]Coolgoza, kan jij mij vertellen waar jouw (supermooi getattoeerde) vriendin die tattoos heeft laten zetten? En dan met name die op de arm voor de kijkers rechts,....
Ben zelf op zoek naar een goede artist die die style beheerst
..]
En meer en meer. (check de topics niet zo vaak )
In Nederland zijn ook goede artiesten te vinden, ik zal eens navraag doen. (en als ik eraan denk ook hier posten)
Mail mij anders even (zie profiel) en dan herinner ik het me tenminste
[Dit bericht is gewijzigd door Coolgoza op 26-07-2003 22:04]
quote:Mijn vriendin heeft er afgelopen zaterdag eentje op d´r enkel laten zetten en dat ging bijna mis....toen ze terugtrok bij de eerste aanraking met de naald...is allemaal goedgekomen...de artiest werd wel verschrikkelijk kwaad op haar....
quote:Zoiets gebeurde mij ook en die gast werd ook kwaad wat dus echt belachelijk is...
Op maandag 28 juli 2003 14:10 schreef dribbel79 het volgende:[..]
Mijn vriendin heeft er afgelopen zaterdag eentje op d´r enkel laten zetten en dat ging bijna mis....toen ze terugtrok bij de eerste aanraking met de naald...is allemaal goedgekomen...de artiest werd wel verschrikkelijk kwaad op haar....
quote:Man, ik vind dit echt een vet idee, aangezien ik zelf ook zoiets graag zou willen. Alleen niet op mijn been maar rechterarm ofzo.. Iets kleiner misschien. Maar voor mij is het nog niet zo zeker dat ik er een neem (ouders...vriendin...) dus ga ik ook nog niet een tattootent langs voor een schets..
Op vrijdag 11 juli 2003 23:52 schreef UrbanMike het volgende:
Het is de bedoeling dat het een handje word waar een basketball op draait... met daaronder de letters: "One Love"zoiets:
[afbeelding]alleen dan het handje wat duidelijker, zonder de letters erdoorheen en de basketball met wat realistisere lijnen zoals dit:
[afbeelding]de tattoo moet alleen bestaan uit lijnen, dus niet inkleuren...
hij zoekt nu iemand die hier een mooie tekening van wil maken...
is er een FOK!ker die dat zou kunnen doen, of kan een tattooshop dit bijvoorbeeld, en kost dan veel geld?Het is de bedoeling dat de basketball 6 centimeter hoog en breed word, en het handje op bijpassende grootte...
De letters "One Love" moeten dan natuurlijk in mooie letters eronder gezet worden...
De tattoo moet op het rechter kuitbeen komen...
Ik dacht trouwens ook nog aan een basketball als een planeet, met zo'n planetenring eromheen.. maarja, vraag is dus: iemand die ooit zoiets heeft gezien of idd dit zo'n beetje kan schetsen ?
quote:een tattoo artist kan ook een schets maken op verzoek.
Op maandag 28 juli 2003 19:01 schreef jpschadde het volgende:[..]
Man, ik vind dit echt een vet idee, aangezien ik zelf ook zoiets graag zou willen. Alleen niet op mijn been maar rechterarm ofzo.. Iets kleiner misschien. Maar voor mij is het nog niet zo zeker dat ik er een neem (ouders...vriendin...) dus ga ik ook nog niet een tattootent langs voor een schets..
Ik dacht trouwens ook nog aan een basketball als een planeet, met zo'n planetenring eromheen.. maarja, vraag is dus: iemand die ooit zoiets heeft gezien of idd dit zo'n beetje kan schetsen
?
quote:Huhmz maar vragen die er dan geld voor? Ik weet immers nog niet zeker of ik er een wil.. ik wil me eerst zegmaar goed orienteren
Op maandag 28 juli 2003 19:05 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
een tattoo artist kan ook een schets maken op verzoek.
quote:Dat is natuurlijk wel een beetje te begrijpen.
Op maandag 28 juli 2003 18:05 schreef BadAssBitchSmut het volgende:[..]
Zoiets gebeurde mij ook en die gast werd ook kwaad wat dus echt belachelijk is...
Je voelt je al ongemakkelijk en dan gaat zo'n gast nog even tegen je drammen
Hij krijgt er geld voor dus een beetje vriendelijkheid is niet misplaatst.
quote:Op zich vragen ze daar geen geld voor. Wel is het zo dat het design wat zij maken van hen blijft dus dat kan je niet meenemen en dan door een ander laten zetten......wel zo logisch...
Op maandag 28 juli 2003 19:13 schreef jpschadde het volgende:[..]
Huhmz maar vragen die er dan geld voor? Ik weet immers nog niet zeker of ik er een wil.. ik wil me eerst zegmaar goed orienteren
... En hoe lang doen ze daarover?
Ik zou ook pas zoiets laten schetsen op het moment dat je zeker bent van je zaak..dus dat je bijna 100% zeker weet dat je een tattoo wilt
Anders is het zonde van de tijd van de tattooeerder en van jouw tijd.
Dat soort dingen doen ze namelijk toch het liefst op afspraak.
quote:Ja, dan dus liefst eerst maar goed bedenken wat k precies wil, en daarvoor heb je toch eigenlijk wel een beetje een schetsje nodig. Kut dat k niet kan tekenen
Op maandag 28 juli 2003 19:33 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Ik zou ook pas zoiets laten schetsen op het moment dat je zeker bent van je zaak..dus dat je bijna 100% zeker weet dat je een tattoo wilt
Anders is het zonde van de tijd van de tattooeerder en van jouw tijd.
Dat soort dingen doen ze namelijk toch het liefst op afspraak.
quote:Cool..herken hem...jij woont in of in de omgeving van Rijswijk..wel vette tattoo..
Op donderdag 17 juli 2003 00:37 schreef gillette het volgende:
Hier wat pics van mijn "sleeve" zoals ik beloofd had in 1 van de eerdere tattootopics.[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Greetz Suzanne
quote:
quote:Wooow super
Op maandag 28 juli 2003 23:06 schreef Suzziieee het volgende:
mijn tattoo
[afbeelding]Gezet door tattoo Eus uit Leiden..
![]()
quote:die is wel wijs jah, heb het de laatste tijd een beetje druk gehad, geen nieuwe ontwerpen kunnen maken, binnenkort maar weer
mijn tattoo
![]()
quote:Dit is geen eigen ontwerp ofzo..maar het logo van metallica....
Op dinsdag 29 juli 2003 00:08 schreef juanp het volgende:[..]
die is wel wijs jah, heb het de laatste tijd een beetje druk gehad, geen nieuwe ontwerpen kunnen maken, binnenkort maar weer
quote:
Op maandag 28 juli 2003 22:52 schreef Suzziieee het volgende:[..]
Cool..herken hem...jij woont in of in de omgeving van Rijswijk..wel vette tattoo..
Greetz Suzanne
quote:
Op maandag 28 juli 2003 14:10 schreef dribbel79 het volgende:
Mijn vriendin heeft er afgelopen zaterdag eentje op d´r enkel laten zetten en dat ging bijna mis....toen ze terugtrok bij de eerste aanraking met de naald...is allemaal goedgekomen...de artiest werd wel verschrikkelijk kwaad op haar....
Ik zelf wil er ook een laten zetten....het chinese teken voor de geit (geboortejaar 1979) op mijn schouderblad....
Of heeft iemand betere ideen voor iemand die geboren is op
19-6-1979???
quote:Een tattoo is iets persoonlijks. Denk niet dat iemand anders jou kan gaan vertellen wat je zou kunnen laten steken.
Op dinsdag 29 juli 2003 14:27 schreef dribbel79 het volgende:[..]
Nou wilde ik weten, of dit VEEL gevoeliger is dan bijv. je boven arm of schouder??
Want ik heb er 1 op mijn bovenarm en dat voelde op sommige plekken ook al niet erg prettig
Alvast bedankt...
quote:De binnenkant van je armen en benen zijn altijd gevoeliger omdat dit "weke huid" is. Ook stukken waar weinig vet tussen huid en bot zit is over het algemeen gevoeliger.
Op donderdag 31 juli 2003 23:20 schreef Darknezz het volgende:
Hey, ik wil van de week een tattoo laten zetten aan de binnenkant van mijn (onder)armNou wilde ik weten, of dit VEEL gevoeliger is dan bijv. je boven arm of schouder??
Want ik heb er 1 op mijn bovenarm en dat voelde op sommige plekken ook al niet erg prettig
Alvast bedankt...
quote:Vreemd dat ie kwaad wordt, is toch normale reactie.
Op maandag 28 juli 2003 14:10 schreef dribbel79 het volgende:[..]
Chinese teken van de geit uit de dierenriem (geboortejaar 1979)...is erg mooi geworden dacht ik zo, vooral het effect in de lijnen (kwastschrift)
Commentaar???
quote:Ik vind hem mooi ja.
Op vrijdag 1 augustus 2003 12:21 schreef dribbel79 het volgende:
[afbeelding]Chinese teken van de geit uit de dierenriem (geboortejaar 1979)...is erg mooi geworden dacht ik zo, vooral het effect in de lijnen (kwastschrift)
Commentaar???
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 12:39 schreef dribbel79 het volgende:
Coming up!!
enneh...ja, ik had net mijn haar gewassen!
quote:Persoonlijk zou ik hem iets meer naar links laten zetten..
Op vrijdag 1 augustus 2003 15:09 schreef dribbel79 het volgende:[..]
enneh...ja, ik had net mijn haar gewassen!
WOEI!
quote:ik ben er nu aan het tekenen voor op m'n rug... van boven naar beneden
Op zondag 3 augustus 2003 18:03 schreef DoefusDuck het volgende:
persoonlijk had ik hem recht op m'n schouderblad laten zetten...
quote:Ik vind het anders een prima herinnering om zes keer na te denken voordat je een keer wat laat plaatsen. Je krijgt hoe dan ook te maken met vooroordelen die soms positief en soms negatief zullen uitvallen. Verder vind ik het wel degelijk hout snijden als iemand bedenkingen maakt bij wat hij mogelijk nu wil en wat hij misschien in de toekomst zou willen. Een tattoo is immers eenvoudiger gezet dan weer verwijderd.
Op dinsdag 8 juli 2003 21:55 schreef Tigress74 het volgende:[..]
OK als jij denkt dat het vermelden van het feit dat jij persoonlijk geen tattoo wilt en er niets aan vind iets bijdraagt aan dit topic prima.
Sorry maar dat heeft weinig te maken met tattoo's en is meer posten om het posten.
Het kan daarom geen kwaad om een tattoo op een minder zichtbare plaats te laten plaatsen als je er per sé eentje wilt laten zetten.
Verder helpt het je te bedenken dat het moeilijk blijft om het bij één tattoo te laten. Diverse kennissen van me zijn intussen bijna dichtgetattoeerd. Gelukkig vinden ze het zelf (nog) mooi...
quote:vind hem ook erg mooi ,maar idd hij had iets meer naar links gemogen maar dat is ieder voor zich
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:10 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Persoonlijk zou ik hem iets meer naar links laten zetten..
quote:Het ging mij ook meer om het feit dat iemand post "ik vind tattoo's niks en wil er geen" dat draagt in mijn ogen niet bij aan een topic.
Op maandag 4 augustus 2003 14:28 schreef sjun het volgende:[..]
Ik vind het anders een prima herinnering om zes keer na te denken voordat je een keer wat laat plaatsen. Je krijgt hoe dan ook te maken met vooroordelen die soms positief en soms negatief zullen uitvallen. Verder vind ik het wel degelijk hout snijden als iemand bedenkingen maakt bij wat hij mogelijk nu wil en wat hij misschien in de toekomst zou willen. Een tattoo is immers eenvoudiger gezet dan weer verwijderd.
Het kan daarom geen kwaad om een tattoo op een minder zichtbare plaats te laten plaatsen als je er per sé eentje wilt laten zetten.
Verder helpt het je te bedenken dat het moeilijk blijft om het bij één tattoo te laten. Diverse kennissen van me zijn intussen bijna dichtgetattoeerd. Gelukkig vinden ze het zelf (nog) mooi...
dat je er duidelijk wel over na moet denken omdat een tattoo iets voor de rest van je leven is zal ik absoluut niet ontkennen. Als je mijn andere posts had gelezen dan had je dat ook geweten.
Het is geen "plakplaatje" tenslotte (zo noem ik mijn tattoo overigens wel )
quote:Ik vond hem daar mooier, daar plooit ie niet, op het schouderblad wel....
Op maandag 4 augustus 2003 16:10 schreef glossy het volgende:[..]
vind hem ook erg mooi ,maar idd hij had iets meer naar links gemogen maar dat is ieder voor zich
deze heeft mijn vriendin laten zetten....of had ik m al gepost???
quote:al was het een plakplaatje, dan zou ie er algaan bij het zwemmen
Op maandag 4 augustus 2003 16:49 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Het ging mij ook meer om het feit dat iemand post "ik vind tattoo's niks en wil er geen" dat draagt in mijn ogen niet bij aan een topic.
dat je er duidelijk wel over na moet denken omdat een tattoo iets voor de rest van je leven is zal ik absoluut niet ontkennen. Als je mijn andere posts had gelezen dan had je dat ook geweten.
Het is geen "plakplaatje" tenslotte (zo noem ik mijn tattoo overigens wel)
Van de vakantie zo'n henna ding laten zetten, na 1 week was ie eraf. Maar goed ik vond het helemaal niks. En dan het idee dat er mensen zijn die zoiets voor life willen dragen. Neej dankje. Dan nog liever een piercing (liever helemaal niets) maar die kun je er nog uithalen.
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 19:48 schreef DoefusDuck het volgende:[..]
al was het een plakplaatje, dan zou ie er algaan bij het zwemmen
en dat kan niet bepaald de bedoeling zijn... ikzelf wil een vrij grote op m'n rug laten zetten, die ik nu zelf aan het tekenen ben... misschien dat ik hem voor die tijd wel alleen eerst laat tekenen, om te kijken of het staat... maar voor de rest: ZITTEN BLIJVEN!!
Wie was het ookalweer met die ogen op haar sleutelbeen? Ze had ook blonde vlechtjes en had die tattoo zelf ontworpen.. Tattoo-plaatje staat ook op i-net..
Ik zag die tattoo namelijk in de Haagsche Courant van vandaag (incluus een interview en een heel verhaal over tattoo's) en ik vroeg me af of zij dat was.. *nieuwsgierig*
quote:Pridemeid it is
Op zaterdag 9 augustus 2003 09:52 schreef Evil-Cherry het volgende:
Even een ordinair upje..Wie was het ookalweer met die ogen op haar sleutelbeen? Ze had ook blonde vlechtjes en had die tattoo zelf ontworpen.. Tattoo-plaatje staat ook op i-net..
Ik zag die tattoo namelijk in de Haagsche Courant van vandaag (incluus een interview en een heel verhaal over tattoo's) en ik vroeg me af of zij dat was.. *nieuwsgierig*
Binnenkort me maar eens storten op ontwerpen
quote:die zijn errug mooi
Op maandag 11 augustus 2003 21:19 schreef pos het volgende:
Afgelopen donderdag hebben we samen een tattoo laten zetten in Zaandam bij Ronald Bonkerk. Ben er erg blij mee.
quote:Thnx glossy
Op maandag 11 augustus 2003 21:43 schreef glossy het volgende:[..]
die zijn errug mooi
quote:Ja iedereen moet het voor zich weten, ik heb er ook wel 6 keer overna gedacht voordat ik er 1 liet zetten. Heb nu 1 op mijn rechts op mijn onderbuik een tribal, hij komt net een stukje boven mijn broek uit al sik een lage broek of een bikini aan heb.... Vind hem zelf wel mysterieus... zal hem eens plaatsen hier
Op maandag 4 augustus 2003 14:28 schreef sjun het volgende:[..]
Ik vind het anders een prima herinnering om zes keer na te denken voordat je een keer wat laat plaatsen. Je krijgt hoe dan ook te maken met vooroordelen die soms positief en soms negatief zullen uitvallen. Verder vind ik het wel degelijk hout snijden als iemand bedenkingen maakt bij wat hij mogelijk nu wil en wat hij misschien in de toekomst zou willen. Een tattoo is immers eenvoudiger gezet dan weer verwijderd.
quote:taking a shot:
Op dinsdag 15 juli 2003 23:53 schreef MindBlower het volgende:
Hallo iedereen!!,
ik heb al een tijdje 2 tattoos onder elkaar op me bovenarm staan,en vind het nu toch al weer eens tijd om hem compleet te maken (het zijn als het ware 2 losse tat's en ik heb toen gevraagd aan een tat artist of ie een ontwerpje kon maken maar dat vond ik niet zo mooi!) dus nu kwam ik op het orginele id om jullie voor hulp te vragen!!, (ik zeg niet dat ik het erop zet maar het is wel een leuke inspiratiebron)
ik zou het tof vinden als jullie een gok doen , maar wel serieus aub
bvd !!
quote:Die vind ik idd ook errug mooi
Op dinsdag 12 augustus 2003 09:44 schreef NoXxa het volgende:
Kijk dit vind ik nou een mooi tattoo!!
quote:dat gaat in etappes, meestal eerst de lijnen, en daarna de kleuren. Er wordt een soort plan gemaakt, want het zijn inmense kunstwerkjes. Tenminste zo gaat het wel bij m'n broer in de zaak hier.........
Op woensdag 6 augustus 2003 21:06 schreef kaio het volgende:
[afbeelding]hoe lang zijn ze hier mee bezig denk je?
quote:zijn die tattoos eigen ontwerp Posje ?
Afgelopen donderdag hebben we samen een tattoo laten zetten in Zaandam bij Ronald Bonkerk. Ben er erg blij mee.
quote:Niet helemaal maar wel voor een groot deel. We hadden uit thailand wat
Op dinsdag 12 augustus 2003 16:30 schreef Zapje het volgende:[..]
zijn die tattoos eigen ontwerp Posje ?
quote:dit is echt mooi
Op dinsdag 8 juli 2003 02:34 schreef Burger_Queen het volgende:
[url=http://www.bmezine.com/tattoo/A30611/high/feettatt1.jpg][/url]
zou het erg zeer gaan doen als ik bijv. een 'band' van zulke sterren (van klein naar groot naar klein) om mn enkel zou laten zetten? dat ie dus net niet over die knobbel dingen daar gaat (bij je enkel, iets erboven dus)?
vind het echt wel heel gaaf...
jammer dat het op je voet niet mooi zou blijven...
verder ook weer een heleboel mooie tatoo's gezien hier
Weet iemand nog fijne plaatsen rond Tilburg/Eindhoven waar ik hem zou kunnen laten zetten??
Dit is trouwens mijn tattoo op mijn rechterenkel ;
quote:mmm met een niet geparfumereerde zeep, of eventueel de zalf gebruiken die je bij je tattoo kreeg, sommige zaken geven wel een potje mee , en sommige niet.......enne niet in de volle zon he !!!!
Op dinsdag 12 augustus 2003 20:59 schreef pos het volgende:
Heb een vraagje. Mijn tattoo is ontstoken, om de tekening is het rood en mijn voet is nu helemaal dik. Waarmee kan ik het beste mijn tattoo schoonmaken?
quote:Heb idd een tube mee gekregen maar tis toch ontstoken. Hoorde iemand over soda maar dat lijkt me een naar goedje, straks wordt mn tattoo dr lelijk van.
Op dinsdag 12 augustus 2003 22:59 schreef Zapje het volgende:[..]
mmm met een niet geparfumereerde zeep, of eventueel de zalf gebruiken die je bij je tattoo kreeg, sommige zaken geven wel een potje mee , en sommige niet.......enne niet in de volle zon he !!!!
quote:Die zalf is Calandulla, een soort uierzalfje, bacteriedodend, maar sommige mensen krijgen er huidirritatie van, maar opzich werkt her prima......
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:10 schreef pos het volgende:[..]
Heb idd een tube mee gekregen maar tis toch ontstoken. Hoorde iemand over soda maar dat lijkt me een naar goedje, straks wordt mn tattoo dr lelijk van.
Vooral deze
Maar deze vind ik ook echt super, het is dat ik iets anders in gedachten heb maar zoiets vind ik echt heel mooi
quote:liev!!
Op dinsdag 8 juli 2003 02:34 schreef Burger_Queen het volgende:
[afbeelding]Dit wil ik.. Alleen dan alleen m'n rechtervoet
quote:Is het nog steeds rood en dik ? Zo ja even door een arts naar laten kijken. Als het echt ontstoken is dan tast dat niet alleen je tattoo aan maar ook je huid.
Op dinsdag 12 augustus 2003 20:59 schreef pos het volgende:
Heb een vraagje. Mijn tattoo is ontstoken, om de tekening is het rood en mijn voet is nu helemaal dik. Waarmee kan ik het beste mijn tattoo schoonmaken?
Heb je het wel meerdere malen per dag (2x ) schoongemaakt ? Zeker met dit warme weer is dat een noodzaak (bv met Unicura) En zeker UIT de zon blijven.
quote:Ben vanochtend bij de dokter geweest en ik moet 2 dagen met mn been omhoog zitten en een nat verband er op houden. Mijn voer is namelijk ook erg dik nu.
Op donderdag 14 augustus 2003 13:07 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Is het nog steeds rood en dik ? Zo ja even door een arts naar laten kijken. Als het echt ontstoken is dan tast dat niet alleen je tattoo aan maar ook je huid.
Het kan eventueel ook een allergische reactie zijn maar dat kan een dokter vertellen.Heb je het wel meerdere malen per dag (2x ) schoongemaakt ? Zeker met dit warme weer is dat een noodzaak (bv met Unicura) En zeker UIT de zon blijven.
quote:Hopelijk is het geen allergische reactie anders heb je een uitdaging....
Op donderdag 14 augustus 2003 13:21 schreef pos het volgende:[..]
Ben vanochtend bij de dokter geweest en ik moet 2 dagen met mn been omhoog zitten en een nat verband er op houden. Mijn voer is namelijk ook erg dik nu.
Er is een bacterie bij gekomen of het is een allergiesche reactie op de inkt zegt ie.
Ja ik heb het 3x per dag met unicura gewassen en daarna ingesmeerd met de zalf die ik mee gekregen had.
Hoop dat het gauw over gaat want het is geen prettig gevoel.
Blijf de zalf gebruiken en hou het goed in de gaten. Als de voet blijft zwellen ga dan morgen terug naar de dokter en laat je doorverwijzen naar het ziekenhuis.
En dan niet voor over 3 weken ofzo. Ga anders desnoods overdag (niet 's nachts ofzo tenzij het echt heel ernstig is) naar de SEH.
quote:Heb je er ervaring mee?
Op donderdag 14 augustus 2003 13:30 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Hopelijk is het geen allergische reactie anders heb je een uitdaging....
Blijf de zalf gebruiken en hou het goed in de gaten. Als de voet blijft zwellen ga dan morgen terug naar de dokter en laat je doorverwijzen naar het ziekenhuis.
En dan niet voor over 3 weken ofzo. Ga anders desnoods overdag (niet 's nachts ofzo tenzij het echt heel ernstig is) naar de SEH.
quote:Met ontstekingen helaas te veel
Op donderdag 14 augustus 2003 13:33 schreef pos het volgende:[..]
Heb je er ervaring mee?
quote:Tattoo droog houden heeft meer te maken met niet zwemmen en inderdaad de huid de rust geven om te helen.
Op donderdag 14 augustus 2003 13:37 schreef pos het volgende:
Vorige week donderdag laten zetten en zeg maar zondag werd het rood om de tattoo heen en dinsdagavond zag ik dat mijn voet heel dik was, net of ik door mn enkel gegaan ben.
Ben er alleen niet gerust op dat ik er water verband om moet houden (daarom heb ik het net ook afgehaald) omdat overal staat dat je je tattoo droog moet houden?
En als ik naar het ziekenhuis ga wat zouden ze daar dan voor me kunnen doen?
Ben ook diabeet.
Het natte verband zal je er nu van de arts waarschijnlijk op moeten hebben ivm de onsteking (koelen)
In het ziekenhuis kunnen ze de onsteking beter bekijken en ze zijn allemaal net iets gespecialiseerder.
Er kan eventueel een kuur worden voorgeschreven vanwege de ontsteking.
Als het een allergische reactie is (symptomen zijn redelijk gelijk van beide dus moet een specialist beoordelen) dan zullen ze een antihistamyne (schrijf ik dit goed ) geven en dan gaan kijken wat voor oplossing ervoor moet komen.
Zeker als diabeet moet je geen risico's nemen met ontstekingen maar dat hoef ik jou neem ik aan niet te vertellen
quote:Nee nee dat weet ik idd. Heb trouwens wel een kuurtje antibiotica die ik inneem, kan nooit geen kwaad
Op donderdag 14 augustus 2003 13:43 schreef Tigress74 het volgende:Zeker als diabeet moet je geen risico's nemen met ontstekingen maar dat hoef ik jou neem ik aan niet te vertellen
quote:Heb je die antibiotica kuur vandaag van de huisarts gekregen hiervoor of was je daar al mee bezig voordat de tattoo rood werd en dik ?
Op donderdag 14 augustus 2003 13:46 schreef pos het volgende:[..]
Nee nee dat weet ik idd. Heb trouwens wel een kuurtje antibiotica die ik inneem, kan nooit geen kwaad
Enne bedankt voor al je adviezen he
quote:Dinsdag avond toen ik het zag ben ik ermee begonnen. Had er hier nog 1 liggen ivm bronchitus wat ik vaak heb.
Op donderdag 14 augustus 2003 13:50 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Heb je die antibiotica kuur vandaag van de huisarts gekregen hiervoor of was je daar al mee bezig voordat de tattoo rood werd en dik ?
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 13:53 schreef pos het volgende:[..]
Dinsdag avond toen ik het zag ben ik ermee begonnen. Had er hier nog 1 liggen ivm bronchitus wat ik vaak heb.
Trouwens vreemd dat je thuis een complete kuur hebt liggen. Normaal krijg je voldoende om af te maken en dan is het echt op.
Weet je huisarts dat je dit gebruikt nu ? Zo ja wat zei hij daarvan ?
quote:Hij weet het en het kan geen kwaad zegt ie, als het een bacterie is dan is het goed dat ik het nu inneem. En zo vaak neem ik geen kuurtje hoor, meestal alleen in oktober/november heb ik bronchitus. Dat kuurtje had ik nog liggen omdat ik de vorige keer ziek werd en op vakantie moest en hij gaf het mee voor als het echt bronchitus werd. Wat dus niet het geval was en daarom heb ik hem nog liggen.
Op donderdag 14 augustus 2003 13:57 schreef Tigress74 het volgende:[..]
niet zomaar antibiotica gaan innemen. Daar bouw je namelijk resistentie tegen op met als gevolg dat je wanneer je het echt nodig hebt het niet of nauwelijks werkt !
Trouwens vreemd dat je thuis een complete kuur hebt liggen. Normaal krijg je voldoende om af te maken en dan is het echt op.
Weet je huisarts dat je dit gebruikt nu ? Zo ja wat zei hij daarvan ?
quote:Nog niet...
Op donderdag 14 augustus 2003 14:00 schreef Tigress74 het volgende:
Mooi zeg ! heb je ook een recentere foto dan waarop de uitbreiding ook te zien is ?
quote:OK, succes ermee in ieder geval en hou het in de gaten.
Op donderdag 14 augustus 2003 14:01 schreef pos het volgende:[..]
Hij weet het en het kan geen kwaad zegt ie, als het een bacterie is dan is het goed dat ik het nu inneem. En zo vaak neem ik geen kuurtje hoor, meestal alleen in oktober/november heb ik bronchitus. Dat kuurtje had ik nog liggen omdat ik de vorige keer ziek werd en op vakantie moest en hij gaf het mee voor als het echt bronchitus werd. Wat dus niet het geval was en daarom heb ik hem nog liggen.
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 14:02 schreef Mukie het volgende:[..]
Nog niet...
Wil um ook wel eens zo zien als iedereen anders...
kan um alleen via spiegel bekijken...
quote:Dat laatste kan ik me helemaal in vinden...
Op donderdag 14 augustus 2003 14:23 schreef Tigress74 het volgende:[..]
ik ken het gevoel...ik heb mijn tattoo op mijn rechterschouder staan. Kan hem ook alleen in de spiegel compleet zien. Zie als ik over mijn schouder kijk maar een gedeelte.
Nou is dat niet zo erg....het insmeren na het zetten was een ramp...kom maar eens overal...heb wat kunsten uit staan voeren voor de spiegel..slangemensen konden soms jaloers op me zijn
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 14:30 schreef Mukie het volgende:[..]
Dat laatste kan ik me helemaal in vinden...
Vooral op mn werk telkens naar de wc MET vaseline rofl...
uitkleden, aankleden, uitkleden, aankleden, uitkleden, aankleden, pffff
En dan met een rood hoofd weer van de toilet afkomen
quote:Oke ik laat wat horen als het beter gaat. Hoop snel
Op donderdag 14 augustus 2003 14:22 schreef Tigress74 het volgende:[..]
OK, succes ermee in ieder geval en hou het in de gaten.
En ga bij twijfel langs de SEH.
Koelen kan geen kwaad zoals ik al zei dus natte verband kan er gewoon opblijven hoor.
Neem aan dat we het wel weer lezen zodra het weer in orde is
zoiets dus, maar dan in een andere pose!
quote:Graag gedaan
Op donderdag 14 augustus 2003 15:06 schreef pos het volgende:[..]
Oke ik laat wat horen als het beter gaat. Hoop snel
En nog bedankt voor je tips he
quote:gaaf joh,
Op donderdag 14 augustus 2003 13:59 schreef Mukie het volgende:
En dis die van mij:
[afbeelding]
Maar das pas een klein deel...
Mijn rug is nu helemaal opgevuld.
P.s Ik ben het zusje van Darknezz ... haha ik denk ik zal het maar zeggen van dadelijk denken jullie en jongen met een tattoo op zijn onderrug
Op de buik is ook mooi, wel laag dus ver onder de navel zeg maar
quote:Deze vind ik echt mooi
mijn tattoo
![]()
Als alles geheeld is dan worden de ogen rood en komt er een ring door mijn tepel....
quote:ik heb het gevoel dat die tweede scheef staat, maar dat kan aan mij liggen....
quote:Gaaf
Op donderdag 14 augustus 2003 15:10 schreef i_defy het volgende:
Volgende week zondag begint Roxxx (eyegasm.org) aan Jack skellington, op m'n been, bij wijze van verjaar kado (jaja, dat is nog eens beter dan tegoedbonnen en wollen truien!)zoiets dus, maar dan in een andere pose!
quote:Thanx.. ik ben dr ook wel erg blij mee.. Metallica rulllllezzzz
Op donderdag 14 augustus 2003 22:49 schreef Riann het volgende:[..]
Deze vind ik echt mooi
quote:Een vriend van mij heeft "EET FUK!" op zijn buik staan, hoever kun je gaan als fan
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:54 schreef Suzziieee het volgende:[..]
Thanx.. ik ben dr ook wel erg blij mee.. Metallica rulllllezzzz
quote:hmm..is zoiets duur? Ik wil een kleintje achterin mijn nek..maar ik wil richtprijzen.
Op dinsdag 5 augustus 2003 11:23 schreef dribbel79 het volgende:
[afbeelding]deze heeft mijn vriendin laten zetten....of had ik m al gepost???
quote:Al eerder gezegd, retecool.
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:03 schreef Garthim het volgende:
info: traditionele maori tattoo
Vraagjes: Op de maori manier gezet? En ook in de oksel?
Russel Crowe had er zo een in The Gladiator
Ik zoek dus een duidelijke foto/tekening
quote:SPQR intikken in Google, en dan kijken bij afbeeldingen, staan er een aantal op.............
Op vrijdag 15 augustus 2003 22:27 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Wie kan mij helpen aan een duidelijk plaatje van de SPQR (Senatus Populusque Romanus) tattoo van het Romeinse leger?Russel Crowe had er zo een in The Gladiator
Ik zoek dus een duidelijke foto/tekening
quote:Doh
Op vrijdag 15 augustus 2003 22:31 schreef Zapje het volgende:[..]
SPQR intikken in Google, en dan kijken bij afbeeldingen, staan er een aantal op.............
Thnx!
quote:y'r welcome.............
Op zaterdag 16 augustus 2003 01:24 schreef BadAssBitchSmut het volgende:[..]
Doh
Ik heb steeds gezocht op "gladiator tattoo" en "SPQR tattoo"Thnx!
quote:deze is wel grappig
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:49 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Dit is de mijne.....Als alles geheeld is dan worden de ogen rood en komt er een ring door mijn tepel....
echt cool
quote:nee gewoon met een machine...en ook niet in de oksel maar wel op mijn borst
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:53 schreef Grayburn het volgende:[..]
Al eerder gezegd, retecool.
Vraagjes: Op de maori manier gezet? En ook in de oksel?
quote:Hehe ok.
Op zaterdag 16 augustus 2003 14:53 schreef Garthim het volgende:[..]
nee gewoon met een machine...en ook niet in de oksel maar wel op mijn borst
quote:Zo deze vind ik echt gaaf!!!!!!
Op dinsdag 12 augustus 2003 22:15 schreef ParanoidEv het volgende:
Aaah het is bijna oktober, en als ik vanaf dan op een moment genoeg centjes heb: [afbeelding]Weet iemand nog fijne plaatsen rond Tilburg/Eindhoven waar ik hem zou kunnen laten zetten??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |