Ik heb er iig nooit last van gehad dus daar kan ik je niet mee helpen.
quote:Ja ik had er ook nooit last van gehad......Staat wel bij de bijwerkingen. Ik heb vrijdag een afspraak met de dermatoloog. Maar ik dacht misschien hebben andere ook hetzelfde gehad.
Op maandag 23 juni 2003 13:30 schreef Tweek het volgende:
Staat dat niet bij de bijwerkingen? want als het daarin staat zul je er zolang je slikt last van blijven houden. En dan is het verstandig om met je dermatoloog/huisarts er over te praten.Ik heb er iig nooit last van gehad dus daar kan ik je niet mee helpen.
Ik dacht trouwens dat een roaccutane kuur maar 6 maanden was?
quote:Nee het gaat erom dat je 120 mg per kilo gewicht hebt ingenomen op het einde van de kuur. En aangezien ik +- 70 kilo ben en ik 30 mg per dag innam
Op maandag 23 juni 2003 13:34 schreef roobje het volgende:
Roaccutane heeft zoveel bijwerkingen, dit is er vast een van. Je kan misschien de symptonen gaan bestrijden met een ander middeltje (moet je ff naar de huisarts gaan) maar ik vrees dat het pas echt ophoudt als je stopt met roaccutane.Ik dacht trouwens dat een roaccutane kuur maar 6 maanden was?
quote:Dan ben je toch nu zo'n beetje klaar met de kuur of niet? Nog ff doorbijten dan, is toch bijna voorbij
Op maandag 23 juni 2003 13:38 schreef matthijz het volgende:[..]
Nee het gaat erom dat je 120 mg per kilo gewicht hebt ingenomen op het einde van de kuur. En aangezien ik +- 70 kilo ben en ik 30 mg per dag innam
quote:Ja maar ik wil sporten..............en dat kan ik nu dus niet
Op maandag 23 juni 2003 13:42 schreef roobje het volgende:[..]
Dan ben je toch nu zo'n beetje klaar met de kuur of niet? Nog ff doorbijten dan, is toch bijna voorbij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |