abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11313455
Nog een paar daagjes en dan is het weer zover.

De TT

Voor mij de eerste keer.
Dus mijn vraag: is het nodig gehoorbeschermers mee te nemen?
Was vroeger wel nodig, heb ik begrepen. Nu nog steeds?

When life goes too fast, use emergency brake
Der Kleingeist hält Ordnung, das Genie beherrscht das Chaos!
  maandag 23 juni 2003 @ 13:14:52 #2
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_11313611
Ik gok maar wat, maar mijn ervaringen:

Ik heb een keer 3 f1 auto's tegelijk op een circuit zien rijden, dan heb je al wel bijna gehoorbeschermers nodig.

Ik heb ook een keer biagi zien rijden op zijn 500cc (was toen nog 2 tact), en dat maakte duidelijk minder herrie.

Als je heel erg dicht op het circuit is, kan je het misschien beter wel meenemen, maar echt 100% nodig lijkt me niet

Drugs are good mkay?
  maandag 23 juni 2003 @ 13:15:19 #3
52894 fitrefo
kutprofiel moet weg.
pi_11313623
yep, voor mij ook eerste keer, maar vergelijk hte met Formule 1, gehoorbeschermers zijn geen overbodige luxe al zul je daar wel dopjes kunnen krijgen. maar om het echt mee te maken zou ik ze lekker thuis laten. het is niet alsof je elke dag met dat geluid geconfronteerd wordt natuurlijk
pi_11313672
Ik moet het wel kunnen "voelen" natuurlijk.
Anders koop ik die dingen daar wel.
When life goes too fast, use emergency brake
Der Kleingeist hält Ordnung, das Genie beherrscht das Chaos!
  maandag 23 juni 2003 @ 13:19:07 #5
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_11313712
quote:
Op maandag 23 juni 2003 13:15 schreef fitrefo het volgende:
yep, voor mij ook eerste keer, maar vergelijk hte met Formule 1, gehoorbeschermers zijn geen overbodige luxe al zul je daar wel dopjes kunnen krijgen. maar om het echt mee te maken zou ik ze lekker thuis laten. het is niet alsof je elke dag met dat geluid geconfronteerd wordt natuurlijk
nou een formule 1 auto maakt echt veel meer lawaai, heb het zelf gehoort (een motoGP motor, heeft "geluidsdempers" in uitlaat, een f1 auto niet)
Drugs are good mkay?
  maandag 23 juni 2003 @ 13:25:18 #6
45540 julesnijs
Ditismijnauto.nl
pi_11313884
ben vorig jaar bij de f1 geweest op de nurburgring (hele weekend) ga dit weekend weer maar heb geen gehoorbeschermers meegenomen en geen last gehad, Die herrie hoort erbij!!!!
Ditismijnauto.nl :: 206 :: CRX :: Del Sol :: Skyline
pi_11313885
Gehoorbeschermers zijn m.i. niet nodig. Ik kom er wel eens tijdens de TT. Het valt allemaal wel mee.
I want to be what I was when I started to be what I am now.
pi_11313954
ik werk altijd op het circuit en het valt reuze mee, je kunt ze natuurlijk meenemen, maar ik denk dat je meer last zult hebben van de dronken duitsers naast je....
黑 ¦ Links tot en met...
豹 ¦ Overtuigd carnivoor...
也 ¦ Wat doe ik in Taiwan? Modderscheppen en uitwaaien...
  maandag 23 juni 2003 @ 13:31:14 #9
52894 fitrefo
kutprofiel moet weg.
pi_11314014
quote:
Op maandag 23 juni 2003 13:27 schreef El_Nino het volgende:
ik werk altijd op het circuit en het valt reuze mee, je kunt ze natuurlijk meenemen, maar ik denk dat je meer last zult hebben van de dronken duitsers naast je....
jottem, hebben ze daar ook dronken duitsers? hehe, wordt weer lachen dus.....
pi_11314045
ook dronken engelsen... de meeste gasten gaan vrijdagavond de stad in en dan om 04.00 uur als het circuit open gaat richting TT.....
黑 ¦ Links tot en met...
豹 ¦ Overtuigd carnivoor...
也 ¦ Wat doe ik in Taiwan? Modderscheppen en uitwaaien...
  maandag 23 juni 2003 @ 13:33:55 #11
52590 MallePall
De zuivelste verwenner...
pi_11314079
Ik woon in Assen... Dat is ook de eenige leuke wat hier te beleven is! TT nacht wel in gaan hoor! En aan te raden is zelf een rugzak mee te nemen met bier erin (en koel elementen) Want dat oranjeboom is niet te zuipen... En inderdaad wat hier boven werd gezegd veel dronken lui... (misschien zie je mij ook wel )En oorkleppen??? Denk dat je dan een van de weinige dan bent...

[Dit bericht is gewijzigd door MallePall op 23-06-2003 13:36]

maandag 23 juni 2003 @ 13:35:44 #12
52894 fitrefo
kutprofiel moet weg.
pi_11314122
quote:
Op maandag 23 juni 2003 13:33 schreef MallePall het volgende:
Ik woon in Assen... Dat is ook de eenige leuke wat hier te beleven is! TT nacht wel in gaan hoor! En aan te raden is zelf een rugzak mee te nemen met bier erin (en koel elementen) Want dat oranjeboom is niet te zuipen... En oorkleppen??? Denk dat je dan een van de weinige bent...
he ik las gister ergens dat ze nu dommelsch hebben ipv oranjeboom...hoop het wel. en is de nacht van assen nou vrijdag of donderdag? of maakt het geen drol uit, wat ik dus denk, en is het sowieso wel gezwellig??
  maandag 23 juni 2003 @ 13:38:40 #13
52590 MallePall
pi_11314200
quote:
Op maandag 23 juni 2003 13:35 schreef fitrefo het volgende:

[..]

he ik las gister ergens dat ze nu dommelsch hebben ipv oranjeboom...hoop het wel. en is de nacht van assen nou vrijdag of donderdag? of maakt het geen drol uit, wat ik dus denk, en is het sowieso wel gezwellig??

Owww... Dat is dan nieuw dit jaar... Maar ik ga zowieso met me rugzak de stad in en ik zie wel waar het schip strand... (Het is in ieder geval wel stukken goedkoper) En Assernacht is donderdag en TT nacht is Vrijdag en woensdag nacht is er muziek (Diep Triest <--- zo heet die band) maar ik denk niet dat je dat kent of wel??? Wel TT nacht in gaan hoor... Is echt super...
pi_11314245
http://www.ttnacht.com/programma.php?ln=nl

op deze site staan de programma's voor woensdag, donderdag en vrijdagnacht. Donderdag is de nacht van Assen en Vrijdag de TT-nacht. En inderdaad zelf even een rugzakje met drank meenemen, doen alle mensen die bekend zijn met de nachten. Het bier uit de straattaps is namelijk veel te duur evenementenbier.

黑 &brvbar; Links tot en met...
豹 &brvbar; Overtuigd carnivoor...
也 &brvbar; Wat doe ik in Taiwan? Modderscheppen en uitwaaien...
  maandag 23 juni 2003 @ 13:43:52 #15
52590 MallePall
pi_11314349
quote:
Op maandag 23 juni 2003 13:40 schreef El_Nino het volgende:
http://www.ttnacht.com/programma.php?ln=nl

op deze site staan de programma's voor woensdag, donderdag en vrijdagnacht. Donderdag is de nacht van Assen en Vrijdag de TT-nacht. En inderdaad zelf even een rugzakje met drank meenemen, doen alle mensen die bekend zijn met de nachten. Het bier uit de straattaps is namelijk veel te duur evenementenbier.

Whaha klopt Ben ook altijd van de partij... Ik heb ook altijd een stel koel elementen in me tas... Houd het bier lekker koud Beetje jammer dat ik de volgende dag moet werken.... Ik ga gewoon in een keer door denk ik En dan de volgende nacht in
  maandag 23 juni 2003 @ 13:45:53 #16
35279 Parabola
Sapere aude
pi_11314415
Misschien een heeel dom antwoord hoor, maarreh.... neem je oordoppies gewoon mee, kan je daar zelf bepalen of je ze in wilt doen.

Veel plezier!

Slaapt winter
en zomer
pi_11314486
ik moet vrijdag en zaterdag inderdaad ook werken, maar goed, 2 daagjes brak ken best! Ik bedoel: je bent jong en je wilt wat!
黑 &brvbar; Links tot en met...
豹 &brvbar; Overtuigd carnivoor...
也 &brvbar; Wat doe ik in Taiwan? Modderscheppen en uitwaaien...
  maandag 23 juni 2003 @ 13:53:24 #18
52894 fitrefo
kutprofiel moet weg.
pi_11314610
LOL, die TT nacht ziet er ook leuk uit. ik arriveer zelf vrijdag en sta op een camping achter de baan geloof ik, (kom met een groep en die hebben dat geregeld). dat van die rugzak zal ik onthouden, is wel handig.

wat ik las is dat het op de baan geen evenementenbier is en dommelsch. weet natuurlijk niet hoe dat in de stad gaat. zou wel jammer zijn.

evenementenbier is gewoon een manier om meer te verkopen, want men moet meer drinken om hetzelfde effect te bereiken.....

pi_11419601
Dit jaar wordt mijn 3e keer, en gehoorbeschermers lijken me echt niet nodig. Wat ik me trouwens afvraag... wat mag je wel en wat mag je niet meenemen. Blikjes mogen niet, maar hoe zit het met plastic flesjes?
pi_11430919
Zit er nog iemand te kijken.. Wat een verveel zeg, die Humberto. Sta je je als coureur voor te bereiden op de race, komt hij ff irritant vragen stellen over banden Als je verstand hebt van sport dan wacht je tot na de race..

Maargoed, de slicks gaan eronder, wordt wel gave race ws.

Where facts are few, experts are many.
  zaterdag 28 juni 2003 @ 15:24:59 #21
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_11430945
De man op pole (Capirossi) start vanuit de pits
pi_11430981
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 15:24 schreef -Hans- het volgende:
De man op pole (Capirossi) start vanuit de pits
Hij staat daar iig nog wel..

Dat wordt nog grappig, als t gaat regenen kunnen ze na 3 ronden afvlaggen

zaterdag 28 juni 2003 @ 15:29:38 #23
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_11430997
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 15:27 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Hij staat daar iig nog wel..

Dat wordt nog grappig, als t gaat regenen kunnen ze na 3 ronden afvlaggen

Whaha inderdaad, en het ziet er nogal donker uit dus dat zou wel eens een korte race kunnen worden.

Ze pakken allemaal een andere motor

pi_11431009
HAHA! Die was leuk.. de coureurs beslissen gewoon ff niet te starten
pi_11435201
Weinig van meegekregen.

Al zag ik wel de bekende motors op de terugweg naar huis

En het was redelijk druk op de bruggen ..

[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] &lt;@Daggla&gt; ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')