De TT
Voor mij de eerste keer.
Dus mijn vraag: is het nodig gehoorbeschermers mee te nemen?
Was vroeger wel nodig, heb ik begrepen. Nu nog steeds?
Ik heb een keer 3 f1 auto's tegelijk op een circuit zien rijden, dan heb je al wel bijna gehoorbeschermers nodig.
Ik heb ook een keer biagi zien rijden op zijn 500cc (was toen nog 2 tact), en dat maakte duidelijk minder herrie.
Als je heel erg dicht op het circuit is, kan je het misschien beter wel meenemen, maar echt 100% nodig lijkt me niet
quote:nou een formule 1 auto maakt echt veel meer lawaai, heb het zelf gehoort (een motoGP motor, heeft "geluidsdempers" in uitlaat, een f1 auto niet)
Op maandag 23 juni 2003 13:15 schreef fitrefo het volgende:
yep, voor mij ook eerste keer, maar vergelijk hte met Formule 1, gehoorbeschermers zijn geen overbodige luxe al zul je daar wel dopjes kunnen krijgen. maar om het echt mee te maken zou ik ze lekker thuis laten. het is niet alsof je elke dag met dat geluid geconfronteerd wordt natuurlijk
quote:jottem, hebben ze daar ook dronken duitsers? hehe, wordt weer lachen dus.....
Op maandag 23 juni 2003 13:27 schreef El_Nino het volgende:
ik werk altijd op het circuit en het valt reuze mee, je kunt ze natuurlijk meenemen, maar ik denk dat je meer last zult hebben van de dronken duitsers naast je....
[Dit bericht is gewijzigd door MallePall op 23-06-2003 13:36]
quote:he ik las gister ergens dat ze nu dommelsch hebben ipv oranjeboom...hoop het wel. en is de nacht van assen nou vrijdag of donderdag? of maakt het geen drol uit, wat ik dus denk, en is het sowieso wel gezwellig??
Op maandag 23 juni 2003 13:33 schreef MallePall het volgende:
Ik woon in Assen... Dat is ook de eenige leuke wat hier te beleven is! TT nacht wel in gaan hoor! En aan te raden is zelf een rugzak mee te nemen met bier erin (en koel elementen) Want dat oranjeboom is niet te zuipen... En oorkleppen??? Denk dat je dan een van de weinige bent...
quote:Owww... Dat is dan nieuw dit jaar... Maar ik ga zowieso met me rugzak de stad in en ik zie wel waar het schip strand... (Het is in ieder geval wel stukken goedkoper) En Assernacht is donderdag en TT nacht is Vrijdag en woensdag nacht is er muziek (Diep Triest <--- zo heet die band) maar ik denk niet dat je dat kent of wel??? Wel TT nacht in gaan hoor... Is echt super...
Op maandag 23 juni 2003 13:35 schreef fitrefo het volgende:[..]
he ik las gister ergens dat ze nu dommelsch hebben ipv oranjeboom...hoop het wel. en is de nacht van assen nou vrijdag of donderdag? of maakt het geen drol uit, wat ik dus denk, en is het sowieso wel gezwellig??
op deze site staan de programma's voor woensdag, donderdag en vrijdagnacht. Donderdag is de nacht van Assen en Vrijdag de TT-nacht. En inderdaad zelf even een rugzakje met drank meenemen, doen alle mensen die bekend zijn met de nachten. Het bier uit de straattaps is namelijk veel te duur evenementenbier.
quote:Whaha klopt
Op maandag 23 juni 2003 13:40 schreef El_Nino het volgende:
http://www.ttnacht.com/programma.php?ln=nlop deze site staan de programma's voor woensdag, donderdag en vrijdagnacht. Donderdag is de nacht van Assen en Vrijdag de TT-nacht. En inderdaad zelf even een rugzakje met drank meenemen, doen alle mensen die bekend zijn met de nachten. Het bier uit de straattaps is namelijk veel te duur evenementenbier.
Veel plezier!
wat ik las is dat het op de baan geen evenementenbier is en dommelsch. weet natuurlijk niet hoe dat in de stad gaat. zou wel jammer zijn.
evenementenbier is gewoon een manier om meer te verkopen, want men moet meer drinken om hetzelfde effect te bereiken.....
Maargoed, de slicks gaan eronder, wordt wel gave race ws.
quote:Hij staat daar iig nog wel..
Op zaterdag 28 juni 2003 15:24 schreef -Hans- het volgende:
De man op pole (Capirossi) start vanuit de pits
Dat wordt nog grappig, als t gaat regenen kunnen ze na 3 ronden afvlaggen
quote:Whaha inderdaad, en het ziet er nogal donker uit dus dat zou wel eens een korte race kunnen worden.
Op zaterdag 28 juni 2003 15:27 schreef Atreidez het volgende:[..]
Hij staat daar iig nog wel..
Dat wordt nog grappig, als t gaat regenen kunnen ze na 3 ronden afvlaggen
Ze pakken allemaal een andere motor
Al zag ik wel de bekende motors op de terugweg naar huis ![]()
En het was redelijk druk op de bruggen ..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |