abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 juni 2003 @ 00:02:23 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_11304228
Ik denk dat het bij een relatie een verschil zit tussen een man die vreemd gaat en een vrouw. Voor de man lijkt het me in principe tot een bepaalde hoogte acceptabel, omdat de man toch altijd blijft houden van de vrouw... dan is het iets lichamelijks... ik bedoel als een leuk meisje met je wil vrijen dan zeg je toch geen nee? dan is het niet zo erg..

Als een vrouw vreemd gaat echter, is het iets heel anders.. want dan kan een relatie niet verder. dat komt doordat vrouwen toch anders met sex omgaan dan mannen... vrouwen die vreemdgaan lijkt me echt onacceptabel. in ieder geval meer dan bij mannen, waar het toch min of meer geaccepterd is.

(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_11304273
Je bedoelt mannen kunnen sex en liefde makkelijker scheiden, vrouwen niet, dus als die vreemd gaan zit het echt helemaal fout, dan is de liefde van haar kant over?

Ja, hè? Dat bedoel je

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 23 juni 2003 @ 00:04:10 #3
35058 Jzz
*n00b is*
pi_11304274
ehm...laat maar

[Dit bericht is gewijzigd door Jzz op 23-06-2003 00:05]

...Trust me, I'm gonna be a doctor... (H)
  maandag 23 juni 2003 @ 00:04:32 #4
52363 Logix
love the cow..
pi_11304280
Ik vind hem grappig BHFH !

Enne vreemdgaan = vreemdgaan = hetzelfde = fout

ginormous, egantic!
pi_11304316
Feit blijft dat je je partner kwetst, zijn of haar vertrouwen beschaamt en een klojo of trut bent. ( in een monogame relatie dan he)
Ongeacht hoe ieder er over denkt.

[Dit bericht is gewijzigd door Brennie op 23-06-2003 00:06]

“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  Trouwste user 2022 maandag 23 juni 2003 @ 00:06:42 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_11304322
quote:
[b]Op maandag 23 juni 2003 00:02 schreef dat komt vrouwen die vreemdgaan lijkt me echt onacceptabel. in ieder geval meer dan bij mannen, waar het toch min of meer geaccepterd is.
Lijkt mij ook meer onacceptabel.

Nog meer als bij mannen.

Maar nu spreek ik als man.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 23 juni 2003 @ 00:06:46 #7
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_11304325
quote:
Op maandag 23 juni 2003 00:04 schreef milagro het volgende:
Je bedoelt mannen kunnen sex en liefde makkelijker scheiden, vrouwen niet, dus als die vreemd gaan zit het echt helemaal fout, dan is de liefde van haar kant over?

Ja, hè? Dat bedoel je

Ik had het er net met een marokkaanse collega van mij over en die denk er precies eender over. Ik denk dat mannen best af en toe van een ander vrouw mogen genieten, maar als een vrouw dat doet dan hoeven de meeste niks meer van haar.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 23 juni 2003 @ 00:10:56 #8
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_11304419
Generaliserend en sowieso van een twijfelachtig niveau..

Hoe je er toch steeds weer op komt BHFH..

maandag 23 juni 2003 @ 00:11:27 #9
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_11304434
quote:
Op maandag 23 juni 2003 00:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Ik had het er net met een marokkaanse collega van mij over en die denk er precies eender over. Ik denk dat mannen best af en toe van een ander vrouw mogen genieten, maar als een vrouw dat doet dan hoeven de meeste niks meer van haar.

en juist het monogaam blijven (tegenover overal maar je leuter in hangen wanneer het je uitkomt), scheidt ons van "de dieren".
vertel dat maar aan je marokkaanse collega
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  Trouwste user 2022 maandag 23 juni 2003 @ 00:19:29 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_11304611
quote:
Op maandag 23 juni 2003 00:11 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

en juist het monogaam blijven (tegenover overal maar je leuter in hangen wanneer het je uitkomt), scheidt ons van "de dieren".
vertel dat maar aan je marokkaanse collega BONOBO aap

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 23 juni 2003 @ 00:20:08 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_11304632
Tong. Ga je mond spoelen.

maandag 23 juni 2003 @ 00:20:56 #12
19142 tslh
Never at ease.....
pi_11304649

(dit IS bedoeld als grap toch? Niemand kan zo'n onbenullige stelling serieus nemen.......)
Life is funny. Well, yours is. To me.
  maandag 23 juni 2003 @ 00:21:38 #13
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_11304669
Mooi reltopic weer BHFH. Enkeltje onzin maar he?
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
  maandag 23 juni 2003 @ 00:24:02 #14
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_11304724
quote:
Op maandag 23 juni 2003 00:21 schreef Vibromass het volgende:
Mooi reltopic weer BHFH. Enkeltje onzin maar he?
laten we even serieus en on-topic blijven! Het lijkt me wel dat er wel degelijk verschil is, de opzij-vrouwen en hun mannelijk slaven mogen meepraten als ze serieus blijven.

We hebben het hier dus over NORMALE relaties en niet over relaties met over-geëmancipeerde tuinbroek types.

(__/)
(='.'=)
(")_(")
  Trouwste user 2022 maandag 23 juni 2003 @ 00:25:55 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_11304765
quote:
Op maandag 23 juni 2003 00:24 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

laten we even serieus en on-topic blijven! Het lijkt me wel dat er wel degelijk verschil is, de opzij-vrouwen en hun mannelijk slaven mogen meepraten als ze serieus blijven.

Ik denk dat Opzij lezeressen voor 80% bestaat uit vrouwelijke slaven.

maandag 23 juni 2003 @ 00:35:55 #16
17061 mvt
blame Canada
pi_11304941
quote:

[..]

We hebben het hier dus over NORMALE relaties en niet over relaties met over-geëmancipeerde tuinbroek types.

Oftewel : de man mag alles en de vrouw mag niets. We leven toch zeker niet in de de 13e eeuw.

Tis flauwekul. Als je als man aan je trekken mag komen en als vrouw niet dan is er iets serieus mis in je relatie. Juist doordat de vrouw sex anders beleeft dan je het als man beleeft (als het al zo zou zijn, je scheert wel erg veel mensen over een kam) heb je als man het respect voor je vrouw om NIET vreemd te gaan.

In een relatie gaat het niet alleen om je eigen pleziertjes, maar ook om het respect voor een ander. Als je als man vreemd gaat zou het in dat opzicht erger zijn dan dat je dat als vrouw doet. Als je als man vreemd gaat weet je dat je je vrouw enorm kwetst, aangezien die meteen denkt dat je niet meer van haar houdt.
Daarintegen zou het voor vrouwen niet erg zijn als ze vreemd gaan, de man weet namelijk dat het puur lichamelijk is, net als bij hem zelf.

fyi : ik ben vrijgezel en heb dus zelf de broek aan.

We were to understand there would be pie and punch?
  maandag 23 juni 2003 @ 00:39:44 #17
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_11305024
quote:

[..]

dus je geeft toe zelf ook een bonobo aap te zijn?
  maandag 23 juni 2003 @ 00:44:21 #18
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_11305107
quote:

[..]

laten we even serieus en on-topic blijven!

jij en serieus?
quote:
Het lijkt me wel dat er wel degelijk verschil is, de opzij-vrouwen en hun mannelijk slaven mogen meepraten als ze serieus blijven.
hoe lang is het geleden dat jij een relatie hebt gehad met een Nederlandse vrouw (al dan niet allochtoon)? als je dat al hebt gehad, dan lijkt het me wel duidelijk dat je hier op het forum gewoon een grotere muil hebt dan je in werkelijkheid hebt, want geen enkele normale Nederlandse vrouw pikt zoiets, ook niet de wat slimmere allochtone vrouwen.
quote:
hier ga ik niet eens op in
  maandag 23 juni 2003 @ 00:45:03 #19
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_11305121
quote:
Op maandag 23 juni 2003 00:44 schreef dr.dunno het volgende:
hoe lang is het geleden dat jij een relatie hebt gehad met een Nederlandse vrouw (al dan niet allochtoon)? als je dat al hebt gehad, dan lijkt het me wel duidelijk dat je hier op het forum gewoon een grotere muil hebt dan je in werkelijkheid hebt, want geen enkele normale Nederlandse vrouw pikt zoiets, ook niet de wat slimmere allochtone vrouwen.
Na drie briljante reacties moet ik het toch even kwijt:
  maandag 23 juni 2003 @ 00:46:10 #20
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_11305145
Ik denk dat mannen er veel meer moeite mee hebben als hun vrouw vreemdgaat, dan andersom...
k heb een monogame relatie van 2,5 jaar met iemand waar ik dolgelukkig mee ben, maar zodra zij vreemd zou gaan, is de relatie wat mij betreft 100% over, geen enkele kans op herstel.
Zij zegt echter dat als ik vreemd zou gaan, zij niet zou willen dat dat meteen betekent dat ik haar verlaat ofzo...oftewel, zij zou wel verder met mij willen eventueel.
Nou zal ik niet vreemd gaan ofzo, maar het geeft wel een beetje het verschil aan denk ik.

Maar van vrouwen die vreemdgaan, walg ik net zoveel als wanneer ik hoor dat een jongen/man zijn vriendin/vrouw ontrouw is...

Ontrouw is simpelweg iemands vertrouwen schenden en zijn/haar gevoelens zwaar kwetsen, plus het is vernederend.
Mijn vriendin is tegelijkertijd de persoon met wie ik het best bevriend ben, en kan me niet voorstellen dat ik haar ooit (bewust) pijn zou doen.

pi_11305454
Beide gewoon te erg voor woorden!
Vreemdgaan is IMO het schenden van het vertrouwen...
Beide evenerg
Vreemdgaan = 100% uit!
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
pi_11305464
quote:
Op maandag 23 juni 2003 00:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
...vrouwen die vreemdgaan lijkt me echt onacceptabel. in ieder geval meer dan bij mannen, waar het toch min of meer geaccepterd is.
Tuurlijk. Mannen mogen vreemdgaan. Whatever man...

...

Optiefen, desperato!

[Dit bericht is gewijzigd door JayAvenger op 23-06-2003 01:02]

maandag 23 juni 2003 @ 01:01:59 #23
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_11305469
quote:
Op maandag 23 juni 2003 00:45 schreef TripleM het volgende:

[..]

Na drie briljante reacties moet ik het toch even kwijt:

hij is angstvallig stil geworden ineens... zal na de film die ik nu ga kijken, nog eens kijken of hij nog wat durfde te zeggen

maandag 23 juni 2003 @ 01:03:42 #24
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_11305500
quote:
Op maandag 23 juni 2003 01:01 schreef JayAvenger het volgende:

[..]

Tuurlijk. Mannen mogen vreemdgaan. Whatever man...

...

Optiefen, desperato!

het is niet voor niets dat hij steeds over vrouwen filosofeert... geen enkele met ook maar een greintje verstand wil ook maar met hem te maken hebben, laat staan een relatie
kan ze geen ongelijk geven; zelfs een vriendschappelijke relatie met hem lijkt me "apart"
pi_11305510
Laat me raden je bent vreemdgegaan? En je wul het 'goed' praten?
"When the only tool you have is a Hammer, you tend to treat every problem as a nail" |
pi_11305535
quote:
Op maandag 23 juni 2003 01:03 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

het is niet voor niets dat hij steeds over vrouwen filosofeert... geen enkele met ook maar een greintje verstand wil ook maar met hem te maken hebben, laat staan een relatie
kan ze geen ongelijk geven; zelfs een vriendschappelijke relatie met hem lijkt me "apart"

Ik zit je fokfotoboek door te lezen dr dunno.

Jij heerst.

pi_11305565
quote:
Op maandag 23 juni 2003 01:03 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

En verder denk ik er precies hetzelfde over.

Die vent wilt dat er een engeltje uit de hemel nederdaalt ( ) en hem van al z'n vrouwenfrustraties verlost man!

pi_11305577
Aangezien er zo ongeveer net zoveel sexueel actieve vrouwen zijn, als dat er mannen aan het jagen zijn,moeten die vrouwen dan haast wel beter zijn in het verheimelijken van hun extra contacten. .
  maandag 23 juni 2003 @ 01:08:40 #29
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_11305595
quote:
Op maandag 23 juni 2003 01:04 schreef brazza het volgende:
Laat me raden je bent vreemdgegaan? En je wul het 'goed' praten?
Hij gaat niet eens 'normaal' dus laat staan 'vreemd'
pi_11308325
quote:
Op maandag 23 juni 2003 01:08 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Hij gaat niet eens 'normaal' dus laat staan 'vreemd'

* Proest *
  maandag 23 juni 2003 @ 11:27:28 #31
43360 Tjingtjangtjong
zingt de hoge c
pi_11311142
Lieve BHFH,
Ontrouw van mannen of vrouwen is allemaal heel verschrikkelijk.Of iemand in staat is om zijn/haar partner te vergeven of hem/haar juist het raam uit zal kieperen is nogal een individuele zaak. Ik geloof niet dat je daar zo over kunt generaliseren.
en haalt het maar net!
pi_11311380
Er zit wel iets van waarheid in deze stelling. Als je het bekijkt vanuit de evolutie (waarmee je bijna alles kunt verklaren) is er een logische verklaring voor.

Waarom hebben een man en een vrouw vanuit de evolutie gezien een relatie? De vrouw zoekt iemand die haar kan helpen kinderen op te voeden en in moeilijke tijden (zwangerschap) voor haar kan zorgen. Bovendien heeft zij een zaaddonor (sorry voor dit woord) nodig. Maar daarvoor heeft ze geen relatie nodig, die kan ze zo ook wel krijgen.

Waarom zoekt een man een relatie? Hij kan prima alleen in zijn onderhoud voorzien. Hij kan zichzelf alleen verzekeren van nageslacht. Hij neemt een relatie omdat hij dan zeker weet dat hij zich kan voortplanten.

Als een man vreemdgaat is dat niet heel erg problematisch voor de vrouw. Hij kan nog steeds een goede hulp zijn bij de opvoeding van de kinderen. Als een vrouw vreemdgaat daarentegen, is de kans groot dat de man zich zit uit te sloven voor kinderen die niet eens van hem zijn. De relatie wordt voor hem nutteloos.

Daarom is een vreemdgaande vrouw voor een relatie desastreuzer dan een vreemdgaande man.

maandag 23 juni 2003 @ 11:44:57 #33
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_11311442
quote:
Ik denk dat het bij een relatie een verschil zit tussen een man die vreemd gaat en een vrouw. Voor de man lijkt het me in principe tot een bepaalde hoogte acceptabel, omdat de man toch altijd blijft houden van de vrouw... dan is het iets lichamelijks... ik bedoel als een leuk meisje met je wil vrijen dan zeg je toch geen nee? dan is het niet zo erg..

Als een vrouw vreemd gaat echter, is het iets heel anders.. want dan kan een relatie niet verder. dat komt doordat vrouwen toch anders met sex omgaan dan mannen... vrouwen die vreemdgaan lijkt me echt onacceptabel. in ieder geval meer dan bij mannen, waar het toch min of meer geaccepterd is.

Als je deze beredenering aanhoudt is het juist veel erger dat je als man vreemdgata dan als vrouw. Vrouwen kunnen sex en liefde niet scheiden (volgens jou dan). Dus als hun man vreemd gaat, dan zien ze dat als hoogverraad. Hij houdt van iemand anders.

Volgens jou kunnen mannen die dingen wel los van elkaar zien. Dus als hun vrouw vreemdgaat, dan zouen ze dat moeten kunnen vergeven. Tis immers maar sex, geen liefde.

maandag 23 juni 2003 @ 11:51:25 #34
43360 Tjingtjangtjong
zingt de hoge c
pi_11311584
quote:
Op maandag 23 juni 2003 11:44 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Als je deze beredenering aanhoudt is het juist veel erger dat je als man vreemdgata dan als vrouw. Vrouwen kunnen sex en liefde niet scheiden (volgens jou dan). Dus als hun man vreemd gaat, dan zien ze dat als hoogverraad. Hij houdt van iemand anders.

Inderdaad, zo is dat . De standaardreactie van de man is dan dat het "niets betekende" en dat het "niet goed voelde". Alsof het daar minder erg van wordt. Dan heeft iemand dus je vertrouwen verpest voor iets wat niet eens de moeite waard is. Dat is al helemaal niet te verteren, dus als vrouw zijnde denk je dan ook meteen "dat liegt hij, het betekende juist heel erg veel voor hem. Hij houdt van haar."
quote:
Volgens jou kunnen mannen die dingen wel los van elkaar zien. Dus als hun vrouw vreemdgaat, dan zouen ze dat moeten kunnen vergeven. Tis immers maar sex, geen liefde.
Ja, dat kunnen mannen dan wel hard roepen, dat het maar sex is en geen liefde, maar als vrouw snap je dat dus niet. Dus het vergeven gaat niet altijd zo soepel.
en haalt het maar net!
pi_11311735
quote:
Als je deze beredenering aanhoudt is het juist veel erger dat je als man vreemdgata dan als vrouw. ...
Je stelling is er uiteraard wel op gebaseerd dat mannen en vrouwen elkaars houding niet begrijpen.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  maandag 23 juni 2003 @ 11:58:49 #36
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_11311761
quote:
Op maandag 23 juni 2003 11:57 schreef Litpho het volgende:
Je stelling is er uiteraard wel op gebaseerd dat mannen en vrouwen elkaars houding niet begrijpen.
Ja precies
  maandag 23 juni 2003 @ 12:30:27 #37
30726 Agamemnon_1
Needs a personality check....
pi_11312451
1.) Je houdt van je vriendin
2.) Dan heb je niet de behoefte om met een ander meisje te kloten
3.) Kortom: Dan als je toch de behoefte hebt om met een ander te kloten, dan heb je niet zoveel gevoel voor je vriendin dan je in een "normale" relatie zou moeten hebben.
4.) Normaal is relatief, dus ik begrijp niet waarom je dat als argument gebruikt.
5.) Je moet nog veel leren.

Agamemnon out.

Mwahahaha!
  maandag 23 juni 2003 @ 12:32:13 #38
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_11312499
niet met je eens, topicstarter
Are you gonna bark all day, little doggie? Or are you gonna bite?
  maandag 23 juni 2003 @ 12:32:42 #39
17061 mvt
blame Canada
pi_11312514
quote:

[..]

Als je deze beredenering aanhoudt ............. geen liefde.

Gamma
We were to understand there would be pie and punch?
pi_11315003
quote:

quote:
Speculatie.
Mannen denken met hun penis. Vrouwen denken dat mannen denken met hun penis.

Therefor:
Vrouwen denken met hun kut. Mannen denken dat vrouwen denken met hun kut.

op.:
denk met je kut, krijg de penis.
denk met je penis, krijg de kut.

1e stap der evolutie. Wat kunnen we hieruit concluderen?
BHFH kiest voor zijn instinct. Niks mis mee. Doen wel meer. Hij durft tenminste voor uit te komen. Hoeveel vrouwen/mannen gaan er tegenwoordig wel niet vreemd? Of denken/willen vreemd te gaan? 80% v/d vrouwen die ik ken zijn sletten. 80% v/d mannen die ik ken, volgen eerst hun lul, dan komen ze erachter dat ze naast hun balzak nog enig hersenen bezitten.

Prima modellen van de 1e rangs, geevolueerde mensen. Sommige zitten in de 2e, sommige 3e fase.

Er geldt nog altijd, ieder heeft de keuz voor een vrije wil. Zo ook BHFH.

Conclusie: ik zou neuken wie ik maar ook neuken kon BHFH!

off-topic
mensen, blijf on-topic FFS

stolen from an Africa land - chased out with a knife - a face like Bob Marley and a mouth like a motorbike
pi_11316616
quote:
Als een vrouw vreemd gaat echter, is het iets heel anders.. want dan kan een relatie niet verder. dat komt doordat vrouwen toch anders met sex omgaan dan mannen...
De tijden veranderen. In ieder geval voor mij. Lust heeft voor mij niets te maken met liefde. Ik zou wel met iemand naar bed kunnen die verder niets voor me betekent. Of ik mezelf zo in discrediet wil brengen bij m'n vriend is wat anders.
Buurman, ik hier?
  maandag 23 juni 2003 @ 15:29:32 #42
13743 Baka_neko
Mjaaaaaaaaw....!
pi_11317211
Ik vraag me nou altijd af he, waarom mensen hier nog serieus op in gaan..... Toegegeven, ik deed het zelf eerst ook, maar het moge inmiddels toch duidelijk zijn dat topicstarter niet serieus genomen wenst te worden?

Maar, dat moet ik er ook even bij zeggen, het blijft altijd interessant om te lezen en ik raak nog steeds geirriteerd van je topics, BHFH

Maar ja, ik heb geen bananen! Ik heb géén bananen vandaag!
pi_11317360
quote:
vertel dat maar aan je marokkaanse collega BONOBO aap
Jaja, maar vergeet niet dat er zat "dieren" zijn die stukken monogamer zijn dan wij mensen. Denk maar aan pinguins en zwanen. Ik moet toegeven dat de bonobo aap nou niet echt het toonbeeld is van monogamie, maar omdat homosexualiteit ook veelvuldig voorkomt bij deze apen, lijkt het me, met alle respect, niet echt een passend synoniem voor een Marokkaanse collega (die zijn over het algemeen nooit zo homosexueel in het openbaar).

Om ff ontopic te blijven... Vreemdgaan is natuurlijk hardstikke fout, of het nou om mannen of vrouwen gaat...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')