Deze uitspraak zie ik vaak voorbij komen op Fok! en ik hoor 'm ook om me heen, bijv. als iemands vriendin gaat stappen met een goede vriend of als er iemand een keer wil bijpraten met een ex o.i.d. en de ander ziet dat helemaal niet zitten.
Maar het is toch kul? Als jij compleet vertrouwen hebt in je vriend(in), dan is die andere persoon toch helemaal geen factor meer? Mocht je bang zijn dat hij/zij toch op avances van die andere persoon zal ingaan, dan vertrouw je je vriend(in) dus eigenlijk niet. En is bovenstaande uitspraak dus altijd een leugen.
Iemand hier die een dergelijk argument wel eens heeft gebruikt? En wat vond je er zelf van?
quote:En wat zeg jij dan? Want eigenlijk vertrouwt ze jou dus gewoon niet (in mijn ogen...)
Op zondag 22 juni 2003 19:28 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
mijn vriendin zegt het best veel..
ze vertrouwt mij wel.. maar me ex niet..
Ik vind het persoonlijk nergens op slaan
In mijn geval kent die vriend van me die vrienden van mij niet eens, dus zulke dingen moet hij dan vooral niet gaan roepen.
quote:Volgens mij heeft je beste vriend interesse in meer dan alleen vriendschap met jou
Op zondag 22 juni 2003 19:41 schreef dikkiedik87 het volgende:...
quote:nou, ze weet dat ik haar voor niemand anders wil / zou willen ruilen.
Op zondag 22 juni 2003 19:31 schreef Fling het volgende:[..]
En wat zeg jij dan? Want eigenlijk vertrouwt ze jou dus gewoon niet (in mijn ogen...)
quote:Hahahahaha ja dat is ook zo
Op zondag 22 juni 2003 19:45 schreef Fling het volgende:[..]
Volgens mij heeft je beste vriend interesse in meer dan alleen vriendschap met jou
quote:vreemd dan.
Op zondag 22 juni 2003 19:41 schreef dikkiedik87 het volgende:
Dat zegt mijn beste vriend ook altijd.![]()
Vooral als hij hoort dat ik naar een jongen (een vriend ofzo) toe ga. Dan is het wel oppassen enzo. Net alsof ik meteen wat zou gaan doen en dergelijke. Dan is het ook zo...ja ik vertrouw jou wel maar hem niet.Ik vind het persoonlijk nergens op slaan
![]()
In mijn geval kent die vriend van me die vrienden van mij niet eens, dus zulke dingen moet hij dan vooral niet gaan roepen.
Mijn vriendin chat ook wel met mensen via MSN en ze wil ook met een gast meeten. Daar heb ik helemaal niks op tegen.
als ze dat wilt dan doet ze dat lekker. OK, ik wil in dit geval best mee maar dat is omdat die gozer me wel aardig lijkt. maar als mijn meissie met iemand wil afspreken om het een of ander heb ik daar niks op tegen hoor. Ik ben er niet om haar leven te controleren.
OK, ze zit me wel eens gek te maken over hoe leuk en lief die persoon dan wel niet lijkt maar dat doe ik ook bij haar dusse.
we vertrouwen elkaar gewoon erg goed.
Ik ga een beetje haar doen en laten controleren.
quote:ze vertrouwt zijn vermogen om weerstand te (blijven) bieden niet, wel zijn goede voornemens..denk ik dan
Op zondag 22 juni 2003 19:31 schreef Fling het volgende:[..]
En wat zeg jij dan? Want eigenlijk vertrouwt ze jou dus gewoon niet (in mijn ogen...)
quote:oh da's niet leuk
Op dinsdag 24 juni 2003 09:57 schreef BlackOrchid het volgende:
Ik heb dit argument wel eens gebruikt bij een nu ex van mij. Hij had een goede vriendin die duidelijk meer van hem wilde dan vriendschap, zij bestookte hem met smsjes/emailtjes/telefoontjes. Ex in kwestie had het niet eens door.. en ging vrolijk door met flirten. Maarja die vriendin van hem was echt compleet verliefd op hem en dat werd alleen maar erger. Tot op een gegeven moment zij vroeg of hij bij haar kwam logeren voor een weekeindje, want haar ouders zouden dan niet thuis zijn... Hij ging daar dus bijna op in totdat ik een beetje pissig werd, hij zag nog steeds niet in dat haar geflirt met hem geen geintje was. Hij begon toen over vertrouwen blabla.. en tja.. ik vertrouwde hem wel maar haar niet.. zij zou er alles aan doen om hem te krijgen (leer mij meiden kennen pfoehh). Net zo lang stoken en verleiden tot hij voor haar zou gaan.. nouja kortom ex ging dus daar dus toch maar niet logeren... later kreeg hij door dat zij echt verliefd op hem was (hij vond die aandacht toch wel erg leuk ook). Nog een tijd later ging het uit tussen ons.. en nog een klein tijdje later hadden hun een relatie...
ik vertrouw mijn lief wel maar sommige vrouwen niet dus.
quote:
het volgende:[..]
oh da's niet leuk
mannen vrouwen lijken zo naief, ze vinden de aandacht geweldig.
ik vertrouw mijn lief wel maar sommige vrouwen mannen niet dus.
quote:hey je quote me verkeerd
Op dinsdag 24 juni 2003 11:38 schreef bankrupcy het volgende:[..]
quote:Precies! Dit is de goede verwoording!
Op dinsdag 24 juni 2003 10:37 schreef milagro het volgende:[..]
ze vertrouwt zijn vermogen om weerstand te (blijven) bieden niet, wel zijn goede voornemens..denk ik dan
De vriend/vriendin die wel te vertrouwen is, is er net zo bij als de Ex die niet te vertrouwen is. Daarbij blijft de verantwoordelijkheid ook gewoon bij de vriend/vriendin liggen.
Kortom de uitsrpaak ik vertrouwe jou wel is dan eigenlijk een leugen..
Het is misschien krom,maar ik begrijp het wel.
quote:precies
Op dinsdag 24 juni 2003 11:58 schreef milagro het volgende:
Iemand kan helemaal menen wat hij/zij zegt "ik doe niets, vertrouw me".
Die ander geloof de goede bedoelingen wel, maar is bang dat als 'die ander' er veel werk van maakt, dat de verleiding dan toch te groot zal zijn, zeker als haar voorkomen of avances hem niet helemaal koud laten (want zich gevleid voelt).Het is misschien krom,maar ik begrijp het wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |