Te weten:
Disturbing Behaviour (met James Marsden, Katie Holmes en Nick Stahl)
A Knights Tale (zelfs nog ingesealed)
Not Another Teen Movie
Richtprijs ongeveer 12,50 per stuk ex verzenden, of 35,- voor alle 3 ex verzenden.
quote:Waar je voor kan lullen, hoef je niet voor te werken
Op zondag 22 juni 2003 13:48 schreef Virus3000 het volgende:
ik wil die a knights tale wel hebben voor 10eur inclusief verzendkosten
mail me op: roykeboy [at] hotmail [punt] com
quote:Ze zijn regio2 (waarschijnlijk bedoel je dat met type 2), NL ondertiteling (ze worden nl zo in de nederlandse winkels verkocht), en ze zijn nieuw... dus onbeschadigd...
Op zondag 22 juni 2003 13:54 schreef Quintony het volgende:
Ik bied 35€ (inclusief verzendkosten voor ze alle drie)
mits ze type2 met NL ondertiteling zijn en onbeschadigd.mail me op: roykeboy [at] hotmail [punt] com
Ze komen allemaal van de filmmaatschappij Columbia... Wat weer bij sony hoort... Ik heb een hele berg films kunnen krijgen via mijn vader die bij sony-music werkt. Veel kennissen hebben via mij films besteld. Nu is er een kennis die zijn 3 dvd's niet meer wil hebben... Daarom dat ik ze nu hier probeer te verkopen.
Ik heb 11 euro per stuk betaald, dus lager dan 33 ex verzenden ga ik niet. Dan hou ik ze zelf.
quote:Nee, sorry... jouw bod is mij toch ietsje te laag... Probeer het nog een keer...
Op zondag 22 juni 2003 13:48 schreef Virus3000 het volgende:
ik wil die a knights tale wel hebben voor 10eur inclusief verzendkosten
De dvd's worden voor 33 euro ex verzenden verkocht. De eerste die reageert gaat ermee heen. Daarna hoger bieden heeft geen zin meer.
quote:Kan het op 2 manieren doen. Of in een grote envelop, dan kost het een paar postzegels (moet nog wegen hoeveel het dan zou worden), of met een pakketje. In een pakketje kan ik er makkelijk voor zorgen dat ze niet gaan schuiven, dus dan gaan de hoesjes ook niet krassen. Een pakketzegel kost geloof ik 5,50. Een doosje daarvoor heb ik nog wel liggen.
Op zondag 22 juni 2003 20:04 schreef Quintony het volgende:
hoeveel zijn de verzendkosten?
Ik wil ze wel hebben voor 33€ ex.
Mail me anders op banzi underscore at hotmail dot com
quote:Zullen we er dan 36€ van maken en dan verstuur je het met een pakket zegel.
Op zondag 22 juni 2003 20:07 schreef Banzi het volgende:[..]
Kan het op 2 manieren doen. Of in een grote envelop, dan kost het een paar postzegels (moet nog wegen hoeveel het dan zou worden), of met een pakketje. In een pakketje kan ik er makkelijk voor zorgen dat ze niet gaan schuiven, dus dan gaan de hoesjes ook niet krassen. Een pakketzegel kost geloof ik 5,50. Een doosje daarvoor heb ik nog wel liggen.
Mail me anders op banzi underscore at hotmail dot com
quote:33 + 5,5 = 38,5
Op zondag 22 juni 2003 20:11 schreef Quintony het volgende:[..]
Zullen we er dan 36€ van maken en dan verstuur je het met een pakket zegel.
quote:Ik heb met detulp050 afgesproken dat ik niet boven inkoopsprijs mag verkopen. Dus 11 ex verzenden is het maximum wat ik ervoor mag vragen...
Op zondag 22 juni 2003 20:58 schreef RijstNatie het volgende:
ik mag dus geen 16 euro bieden voor not another teen movie?
Maar ik ben liever alles in 1x kwijt...
quote:helaas dan.
Op zondag 22 juni 2003 22:04 schreef Banzi het volgende:[..]
33 + 5,5 = 38,5
quote:remember the titans nogsteeds niet verkocht? Play.com prijs incl verzenden 8 pond is 11.70 euro
Op maandag 23 juni 2003 16:30 schreef RijstNatie het volgende:
wil je messchien een dvd ruilen?
Not another teen movie inruil voor remember the titans (frs prijs: 29,99)
quote:nog steeds niet nee. de deal was al rond maar die kerel heeft nog steeds geen geld overgemaakt op me rekening. Ik heb hem al gemailed maar ik krijg geen reactie terug.
Op maandag 23 juni 2003 16:47 schreef Thermo het volgende:[..]
remember the titans nogsteeds niet verkocht? Play.com prijs incl verzenden 8 pond is 11.70 euro
quote:frs prijs is 31,99... Op zich wil ik best ruilen, maar in wat voor staat is die dvd van jou? Mijnes is in nieuwstaat. Geen krassen (op hoes of dvd). Dvd zelf is nooit gedraaid in een dvd-speler.
Op maandag 23 juni 2003 16:30 schreef RijstNatie het volgende:
wil je messchien een dvd ruilen?
Not another teen movie inruil voor remember the titans (frs prijs: 29,99)
Ik wacht nog wel even tot na donderdag (moet tot en met donderdag werken, dus zal niet veel kunnen reageren) of er iemand alle 3 de dvd's wil hebben. Dan kunnen we eventueel vrijdag afspreken om te ruilen. Ik heb OV, dus kan gratis naar utrecht toe.
quote:Mijn dvd Remember the titans is ook in nieuwstaat. Ik heb em nieuw gekocht en 1 keer gekeken. De hoes en de cd zijn allebij krasvrij. Helaas woon ik niet in utrecht, wat op mijn profiel staat klopt niet. Als jij mij laat weten dat je de dvd wilt ruilen kan je me mailen op: Sjoulie@hotmail.com.
Op dinsdag 24 juni 2003 01:15 schreef Banzi het volgende:[..]
frs prijs is 31,99... Op zich wil ik best ruilen, maar in wat voor staat is die dvd van jou? Mijnes is in nieuwstaat. Geen krassen (op hoes of dvd). Dvd zelf is nooit gedraaid in een dvd-speler.
Ik wacht nog wel even tot na donderdag (moet tot en met donderdag werken, dus zal niet veel kunnen reageren) of er iemand alle 3 de dvd's wil hebben. Dan kunnen we eventueel vrijdag afspreken om te ruilen. Ik heb OV, dus kan gratis naar utrecht toe.
quote:Hmm... Das wel heel genereus van je... Zulke personen zie je niet vaak... Ik heb ook al meerdere dingen via dit forum gekocht, dus voor mij hoef je je ook geen zorgen te maken... Maar ik wil nog even wachten of er niet iemand is die alle dvd's in 1 keer over wil nemen. Mocht dat niet het geval zijn, dan mail ik je direct!
Op dinsdag 24 juni 2003 20:27 schreef RijstNatie het volgende:[..]
Mijn dvd Remember the titans is ook in nieuwstaat. Ik heb em nieuw gekocht en 1 keer gekeken. De hoes en de cd zijn allebij krasvrij. Helaas woon ik niet in utrecht, wat op mijn profiel staat klopt niet. Als jij mij laat weten dat je de dvd wilt ruilen kan je me mailen op: Sjoulie@hotmail.com.
Ik stuur dan mijn dvd eerst, en als jij het binnen hebt dan verstuur jij pas jouw dvd. Zo kan je controleren of mijn dvd in goede staat is.
Ik hoor het nog wel.
quote:deal
Op donderdag 26 juni 2003 17:52 schreef RijstNatie het volgende:
Helaas kunnen we niet meer ruilen.
1 maand geleden wilde iemand mijn Remember the titans kopen.
Ik dacht alleen dat de deal niet rond was omdat het zo lang duurde voordat het geld erop stond. Maar ik wil er wel 11 euro voor geven en dan betaal ik de verzendkosten.
mail me op banzi underscore at hotmail.com
een mooie bubbeltjes-envelop moet ik nog wel ergens hebben. Dan komen er alleen een paar postzegels bij. Ik heb het nog niet gewogen, dus weet niet hoeveel postzegels...
quote:[TK] 3 dvd's
Op donderdag 26 juni 2003 18:37 schreef Hawg het volgende:
Ik wil a knight's tale wel van je overnemen voor 10 euro incl verzenden..
quote:Net toch maar even gewogen... Envelop + dvd was 158 gram... Komt nog wat bij voor de tape enzow...
Op donderdag 26 juni 2003 23:13 schreef Banzi het volgende:
een mooie bubbeltjes-envelop moet ik nog wel ergens hebben. Dan komen er alleen een paar postzegels bij. Ik heb het nog niet gewogen, dus weet niet hoeveel postzegels...
100 t/m 250 gram kost 1,56 aan postzegels... (of je moet het via verzekerde post willen laten versturen, maar dan moet ik het navragen bij het postkantoor).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |