A.s. papa's en mama's:
1 juli 2003: Tanne & Sc0rPi0n
8 juli 2003: Mirage & Overzichie
10 juli 2003: basset (papa)
18 juli 2003: mama-in-spe
24 juli 2003: Ethel
2 augustus 2003: danosa
* 4 augustus 2003: Eska & BugsBunny
06 augustus 2003: Logican
* 15 augustus 2003: bixister & GHaven
17 augustus 2003: jessie
19 augustus 2003: Astrid & Bastardhost
31 augustus 2003: moussy
4 september 2003: Lois
27 september 2003: Mister-X (papa)
28 september 2003: Chocobo (papa)
29 september 2003: Bright (papa)
26 oktober 2003: Lies en Zooi
29 oktober 2003: Grijs en K3
31 oktober 2003:SheDeviltje
1 november 2003: Meaghan
15 november 2003: Luckepuk
25 november 2003: Livelink
februari 2004: Catootje
* 1 maart 2004: Swetsenegger & E.T.
Babietjes:
1 juli 2002: Melanie, dochter van otisclub
29 juli 2002: Tomas, zoon van Logican
10 augustus 2002 - 11 augustus 2002: Mink, zoon van moussy
16 augustus 2002: Rhody, zoon van gebruikersnaam
19 augustus 2002: Femke, dochter van Illogical
4 september 2002: Jonas, zoon van Sweej
30 oktober 2002: Tristan, zoon van Spuuglokje
19 november 2002: Justin Thomas, zoon van Angelic1
6 december 2002: Dylan, zoon van cheela
28 december 2002: Xander, zoon van D-FENS
6 januari 2003: Indy, dochter van Tinkepink
24 januari 2003: Nailo, zoon van mal-lam
4 februari 2003: Babet, dochter van Rosie
23 februari 2003: Demi Aidan, dochter van dice (papa)
5 maart 2003: Bram, zoon van Karin
18 maart 2003: Jennifer Leonie, dochter van Dinus
01 april 2003 : Duncan, zoon van Angel22
01 april 2003: Lara, dochter van CarOnline
12 april 2003: Jasper, zoon van NT-T.Bartman (papa)
20 april 2003: Yelena Sophia, dochter van Artemis665 en leviathanfd (papa)
27 april 2003: Chiara Rosan, dochter van melonovy
17 mei 2003: Dagmar, dochter van dolle_hond (papa)
20 mei 2003: Lars, zoon van Pluizzje
* 15 juni 2003: Isa Donna, dochter van Phileine en Voyeur
16 juni 2003: Carmen, dochter van Dylan Dog (papa)
24 juni 2003: Tom, zoon van coolbabe
* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 25-06-2003 09:44]
quote:Telkens als ik dit zie staan, zit ik helemaal te glunderen!
Op zondag 22 juni 2003 09:46 schreef Angel22 het volgende:
februari 2004: Catootje
* 1 maart 2004: Swetsenegger & E.T.
Dit ziet er zo vreselijk stoer uit!
er rommelt hier voor de verandering weer eens van alles, gisteravond dacht ik dat m`n vliezen waren gebroken maar ik had met water staan knoeien voor de wasbak
Wel stond ik vanmorgen op en zag dat mijn buik ineens een stuk lager is gaan zitten, vorige keer bij Jasper was dat ook zo en die werd die nacht geboren dus wie weet...
quote:Het wordt tijd vrouw!!! Go do bevallen!!! Ik ben heeel nieuwsgierig...
Op zondag 22 juni 2003 10:10 schreef coolbabe het volgende:
mijn hemel, ik sta helemaal bovenaan de lijster rommelt hier voor de verandering weer eens van alles, gisteravond dacht ik dat m`n vliezen waren gebroken maar ik had met water staan knoeien voor de wasbak
Wel stond ik vanmorgen op en zag dat mijn buik ineens een stuk lager is gaan zitten, vorige keer bij Jasper was dat ook zo en die werd die nacht geboren dus wie weet...
Catootje, ET.. nog niemand heeft jullie hier gefeliciteerd in deeltje 69. Ik ben dus graag de eerste: GEFELICITEEERD, zwangere mutsjes
Phileine. Hoe is het bij jullie in huis. Lekker aan het genieten van je kraamtijd en de kleine meid, hoop ik...
Hier is het ook rustig, ff schrikken toen er vanochtend iemand over afscheiding begon. Gelukkig loos alarm. Zometeen maar ff nieuwe fruithapjes maken voor Sverre (Appel, Kiwi en Mango puree)
quote:heb dat bericht over kiwi's op de frontpage van een paar dagen geleden gelezen??? mijn zusje had daar ook altijd last van....
Op zondag 22 juni 2003 10:29 schreef bastardhost het volgende:
Tanne? Scorpion? Report please.... ons is nieuwsgierigCatootje, ET.. nog niemand heeft jullie hier gefeliciteerd in deeltje 69. Ik ben dus graag de eerste: GEFELICITEEERD, zwangere mutsjes
Phileine. Hoe is het bij jullie in huis. Lekker aan het genieten van je kraamtijd en de kleine meid, hoop ik...
Hier is het ook rustig, ff schrikken toen er vanochtend iemand over afscheiding begon. Gelukkig loos alarm. Zometeen maar ff nieuwe fruithapjes maken voor Sverre (Appel, Kiwi en Mango puree)
Husb is weer lekker een stuk fietsen met Bo. En ik zit hier te hangen enzo. Dinsdag en zaterdag gaat Bo nog een dagje naar oma. Dan kunnen wij (lees husb) weer een stukje verder met de babykamer.
Jessie, ik vond zwemmen echt heerlijk! Heb ik nog tot 3 weken voor de bevalling gedaan.
Van die bekkenband weet ik niks, helaas
quote:neeee, ik heb nu
Op zondag 22 juni 2003 11:26 schreef Joene het volgende:
catootje , offtopic doet je @home mailadres het nog ?
[Dit bericht is gewijzigd door Catootje op 22-06-2003 14:31]
Rewimo, dat probeer ik ook te zoeken maar is erg moeilijk.
Met Bo in de tuin is al geen optie. Ze eet steeds de aarde, klimt op stoelen enz en valt tig keer , ik kan er gewoonweg niet achteraan. Zo vervalt dus ook de zandbak en de speeltuin. Ik kom dus niet verder als met haar tekenen, verven en dat soort dingen. En dus af en toe uit logeren overdag. Zodat de oma's leuke dingen met haar kunnen doen. Ergnes naartoe gaan lopend lukt me niet. Met de auto is al pijnlijk. Ik moet dan zulke rotbewegingen maken om haar in haar autostoel te krijgen en er weer uit ook (3 deurs) Het klinkt misschien aanstellerig, en ik voel me ook een zeur, maar echt het is zo pijnlijk en vermoeiend. Als je het niet heb weet je niet wat het is. Gelukkig maar!!!
Ik kom er nog op terug echt waar, ga nu gauw verder met verhuizen
(ik was dus knor)
quote:Dankje wel
Op zondag 22 juni 2003 11:28 schreef Catootje het volgende:[..]
neeee, ik heb nu swart192@zonnet.nl
quote:Zwemmen is helemaal geweldig! Ik heb tot heel vlak voor de bevalling om de dag gezwommen, en op een gegeven moment was dat echt het enige wat nog een beetje lukte. Ik kreeg wel last van schoolslag (m'n bekken, als ik me goed herinner) en ging afwisselen: baantje schoolslag, baantje crawl . Gewoon voorzichtig uitproberen dus. Zelfs als je niet eens baantjes trekt, is lekker in het water poedelen een enorme opluchting. Even die buik niet dragen. Is er geen zwemgymclub voor zwangeren in de buurt?
Op zondag 22 juni 2003 11:17 schreef jessie het volgende:
Zou zwemmen trouwens kwaad kunnen. Lijkt me lekker om toch iets te doen, en misschien doet dat geen pijn omdat je dan geen gewicht draag.
quote:Volgens mij heb ik ooit een keer gelezen dat zwemmen niet zo goed is als je bekkeninstabiliteit hebt. Dat had volgens mij te maken met de bewegingen die je tijdens het zwemmen maakt.
Op zondag 22 juni 2003 11:17 schreef jessie het volgende:
Zou zwemmen trouwens kwaad kunnen. Lijkt me lekker om toch iets te doen, en misschien doet dat geen pijn omdat je dan geen gewicht draag.
succes
weer een doosje onder de arm neemt
Jessie, het is al eerder gevraagd maar ik kan mij niet herinneren dat er antwoord op is geweest, maar krijg je ook fyshiotherapie nu? De klachten die je hebt opgegeven had ik ook en toen heeft de HA mij onmiddellijk doorgestuurd naar de fhyshio ,ik moest ook drastisch minder gaan werken (werk je nog?) en veel meer rustmomenten tussen twee activiteiten nemen. De combi van deze drie hebben een ommekeer in mijn klachten betekend. Er gaat nog steeds geen dag voorbij zonder pijn alleen het is zoveel meer dragelijker geworden. Niet meer voetje voor voetje de trap op, vloeken bij het omdraaien in bed of instappen in de auto. Maar veel rus is denk ik toch wel de keyword in alles. Zoals Knor al aangeeft moet je goed listeren naar je lichaam en wanneer je iets doet wat pijn oplevert gelijk stoppen. Helaas kom ik er nog weleens te laat achter en moet ik het achteraf bezuren! Ervaringen met een band heb ik niet.
quote:Zwangerschapszwemmen zou je nog goed kunnen doen en is inderdaad ook bedoelt om lekker te ontspannen en wat oefeningen te doen. Maar verkijk je zeker niet op zwemmen samen met je dreumes hoor. Ik heb met Storm vanaf de 5 maand tot zo'n 18 maanden met hem peuterzwemmen gedaan en dat is krachttraining voor jezelf. Je houdt die kleintjes toch een half uur vast en bent er intensief mee bezig en op het laatst was ik zo'n 5 maand zwanger en kon ik het al voelen in mijn rug/bekken/schaamstreek, terwijl ik verder geen b.i. of iets heb.
Op zondag 22 juni 2003 13:27 schreef Rewimo het volgende:
Ja, zwemmen is heerlijk, lekker dat gewicht een tijdje kwijtEn ik wed dat Bo dat ook heerlijk vindt om samen met mama te doen
Al zul je wel iemand mee moeten nemen voor het tillen denk ik.
quote:Nou hier is het nog rustig ...
Op zondag 22 juni 2003 10:29 schreef bastardhost het volgende:
Tanne? Scorpion? Report please.... ons is nieuwsgierig
[knip]...
Wat ik nog misschien in de vorige hoofdstukken vergeten ben te vermelden is dat de buren ook al op 39 weken zitten. Zij zijn 28 juni uitgerekend en wij 1 juli
Was trouwens even schikken want de huisarts stond gisteren al bij hun op de stoep maar ik heb nog niets gehoord.
[edit]sig aangepast want we zitten op 39 weken [/edit]
Allereerst Catootje en ET, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik heb destijds al meegekregen dat het niet zonder slag of stoot is gegaan. Fantastisch zeg! Geniet ervan!
Coolbabe, jij staat nu boven aan de lijst! Succes! Heb je er zin in of zie je er tegen op?
CarOnline, nog van harte gefeliciteerd met je dochter! Gaat alles goed? Hoe vind je man dit nu, een huis vol vrouwen? En je andere dochters? Hoe vinden zij het om een zusje erbij te hebben? Hoe ging je bevalling?
Ik ben een tijdje weg geweest. Was druk druk druk, verhuizing, werk, geen internet (nu sinds vrijdag weer, yaaaaaaaaahoeeeeeeeeeeeeeeee).
Ben nu 35 weken + 4 dagen en sinds vorige week met verlof. Werkte wel al een tijdje parttime ivm een te hoge bloeddruk. Nu gaat alles goed. De baby is nu al 3 kilo, dus dat wordt een knoeperd, ai ai. Ik verwacht dan ook dat ik wel wat eerder zal bevallen. Vanaf de 38e week zal ik dan ook flink aan de bitter lemon gaan, haha.
Ik ben inmiddels (schrik niet) 35 kilo aangekomen en hou veel vocht vast en slaap belabberd. Maar ja, het hoort erbij. Ik weet nu ook dat zwangerschapsverlof niet zomaar is, maar toch wel noodzakelijk...
Oh ja, zwemmen, dat doe ik graag. Ik zwem nu ongeveer 4 x per week, heerlijk is dat, even "gewichtloos". Al wordt het wel steeds zwaarder en zwaarder en lig ik eerder stil dan dat ik vooruit kom in het water
groetjes,
Esther
Catoot en ET (en Swets ook natuurlijk) Onwijs gefeliciteerd. Ik gun het jullioe van harte na al die moeite en onzekerheden !!!!! Geniet ervan !
quote:Oeps, ik schrik wel. Gebeurde dat in één keer, of kwam je vanaf het begin van je zwangerschap al zoveel aan? Succes in ieder geval deze laatste weken en rust maar lekker uit in je zwangerschapsverlof. Het is inderdaad een echte noodzaak, daar ben ik bij de eerste zwangerschap ook achter gekomen. Vooraf had ik allerlei plannen voor wat ik allemaal zou gaan doen tijdens mijn zwangerschapsverlof, maar uiteindelijk heb ik voornamelijk op de bank gezeten en gelegen.
Op zondag 22 juni 2003 21:11 schreef Ethel het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben inmiddels (schrik niet) 35 kilo aangekomen en hou veel vocht vast en slaap belabberd. Maar ja, het hoort erbij. Ik weet nu ook dat zwangerschapsverlof niet zomaar is, maar toch wel noodzakelijk...
Wanneer begint je buik te groeien? Ik heb nu al (echo: alalalalalal) dat ik bepaalde broeken niet meer aankan omdat ik ze niet zo strak verdraag, en andere broeken moet ik als een bejaarde opa onder mijn buikkie strappen met een riem. Hij voelt best hard al, die buik van mij.
Net het ziekenhuis gebeld: ze waren heeel blij...kreeg een grote gele post it op mijn dossier "ZWANGER!" en vrijdag krijg ik al een echo!!!
quote:wow, dat is snel!
Op maandag 23 juni 2003 08:41 schreef Catootje het volgende:
vrijdag krijg ik al een echo!!!
quote:....ga ik wel van uit, ben heeeel benieuwd! Ben trouwens ook heel nieuwsgierig hoe het met Dylan-Dog en Carmen gaat....
Op maandag 23 juni 2003 09:56 schreef Brighteyes het volgende:
He, catootje, vrijdag al een echo! Gaaf hoor! Weet je dan ook meteen hoe ver je bent en zo?
quote:Zet hem op he Coolbabe en maak het niet zo spannend als mijn schoonzusje, die ook steeds een uurtje last van krampen had en dan weer stopte en uiteindelijk bij 16 dagen overtijd geholpen is met een infuus met weeenopwekkers
Op maandag 23 juni 2003 10:12 schreef coolbabe het volgende:
Ik had gehoopt te bevallen maar was in plaats daarvan in de weer met een zieke Jasper vannacht...
Raar hoe alles dan ineens weer dicht lijkt te klappen. Vannacht doen we weer een nieuwe poging hoor, de 23e is toch wel een mooie datum voor een verjaardag
quote:Kom op coolbabe !!!!
Ik had gehoopt te bevallen maar was in plaats daarvan in de weer met een zieke Jasper vannacht...
Raar hoe alles dan ineens weer dicht lijkt te klappen. Vannacht doen we weer een nieuwe poging hoor, de 23e is toch wel een mooie datum voor een verjaardag
Wij willen op nummer 1 staan
Tanne is net bij de huisarts geweest. Haar lichaam is er klaar voor.
Nu dus nog wachten op kruumeltje wanneer hij of zij er zin in heeft om te komen.
Vanaf week 37 duren de dagen/weken wel erg lang hoor ....
ET en Swets jullie hebben een mooie datum gepakt want 1 maart heb ik ook het levenslicht gezien
[offtopic]Voor alle lezers in mijn sig staat de link naar het emo smilie -> [/offtopic]
[Dit bericht is gewijzigd door Sc0rPi0n op 23-06-2003 12:44]
Catootje, lekker zeg, vrijdag al een echo!
quote:Was al bang dat ik de enige was met 't broekenprobleem .. Gelukkig niet dus.
Op maandag 23 juni 2003 08:41 schreef Catootje het volgende:
we krijgen straks echt weer een bevallingsgolf, leuk hoor!!! Ben benieuwd welke leuke namen jullie nu weer inpikken![]()
![]()
....
Wanneer begint je buik te groeien? Ik heb nu al (echo: alalalalalal) dat ik bepaalde broeken niet meer aankan omdat ik ze niet zo strak verdraag, en andere broeken moet ik als een bejaarde opa onder mijn buikkie strappen met een riem. Hij voelt best hard al, die buik van mij.
Net het ziekenhuis gebeld: ze waren heeel blij...kreeg een grote gele post it op mijn dossier "ZWANGER!" en vrijdag krijg ik al een echo!!!
Vrijdag al een echo? Jemig dat is snel! Kunnen ze wel al wat zien dan? Want te vroeg kunnen ze toch niks zien (heb me laten vertellen dat ze pas bij een week of zes a zeven 't hartje kunnen zien?)
Ik ga vanmiddag 't ziekenhuis bellen. De regel hier is dat ze een echo doen, zes weken na punctiedatum. Dan ben ik dus mooi op vakantie! Dus dat gaan ze maar mooi voor m'n vakantie doen! Dan ben ik ipv acht weken maar zeven weken zwanger op die echo.. Dan kunnen ze volgens mij net zoveel zien.
Heb 't net trouwens ook al tegen m'n baas verteld. Iedereen op de afdeling komt steeds vragen of ik al wat weet en hoe 't gaat enzo.. dus dan is 't errug moeilijk om nog een paar weken je mond dicht te houden.. Dat gaat gewoon niet. Maar m'n baas had ook zoiets van.. eerst die eerste weken maar voorbij.. dan gaan we wel 'gewoon' ff om de tafel.
Heb gister trouwens wel m'n eerste echte 'aankoop' gedaan.. Ik heb een nieuwe bh gekocht.. een hele maat groter dan dat ik had.. (en hij is niet eens te groot )
quote:Wehehe nog ff en dan ben ik jaloers op jouw borsten
Op maandag 23 juni 2003 12:20 schreef E.T. het volgende:Heb gister trouwens wel m'n eerste echte 'aankoop' gedaan.. Ik heb een nieuwe bh gekocht.. een hele maat groter dan dat ik had.. (en hij is niet eens te groot
)
quote:Spannend!
Op maandag 23 juni 2003 13:04 schreef Catootje het volgende:
ET, ik weet het niet precies: de juffrouw aan de telefoon vroeg hoe lang geleden ik mijn laatste menstruatie heb gehad, dat is nu een week of zes geleden. Volgens haar was er dan wel wat te zien. Maar omdat ik heel onregelmatig ongesteld ben, vind ik het ook moeilijk te zeggen. Ik kom er vrijdag wel achter of het te zien is...
Ik vond het nl altijd wel leuk om te weten van oh die frummes is nu al 8 cm (ik noem maar wat hoor...)
Hee Ethel, wat leuk eens weer wat van je te horen!
Lara is helemaal gezond en ik helemaal happy! Manlief is hartstikke trots op zn meidengezin! Al kreeg ik wel de vraag: Goh, alweer een meisje? En wat vind Wim er nou van? Echt zo idioot!
Ik heb een goeie bevalling gehad, om 10 uur ruggeprik er in, om half 11 3 cm en vliezen breken, om 2 uur 5 cm, om 5 uur volledige ontsluiting. Ruggeprik eruit en een uur lang persweeën opvangen omdat het te druk was! Om 5 voor 6 persen en om 2 over was ze er, Lara, 5500 gram en 57 cm lang
Alleen had ik zwangerschapsvergiftiging en had ik op de tweede dag verhoogde waardes en functie uitvallen, dus ik moest nog 4 dagen blijven
Dat was wel ff vreselijk brullen van de teleurstelling
Ik ben ook zoveel aangekomen, 37 kilo met Lara en 40 met Britt en Romée, en toen ben ik nog een maand te vroeg bevallen ook
Maar ik neem aan dat ze je wel in de gaten houden? Een troost, na 11 dagen was ik bij allebei al 24 kg kwijt, dus er is hoop
Zing ze nog ff uit die weken, en wel ff posten waar je van bevallen bent he!
Sorrie als ik niet op alle reacties reageer, dit is zeker geen desintresse.
Achter de pc zitten is eigenlijk al te veel, en langer dan 30min. trek ik
het dan ook niet.
Ik kan niet wachten tot volgende week, dan is mijn vriend klaar met zijn
stage (en dus thuis! ) en kan ik lekker met zijn laptop vanuit bed internetten
Ik heb echt ontzettend veel pijn in mijn rug, als ik wakker
word valt het redelijk mee, maar na een half uur verga ik
van de pijn, loop met mijn rug tegen muren aan te leunen
uit pure frustratie moet ik de hele tijd huilen, en wil dat er
een einde aan deze ellende komt, WAAR IS DIE ROZE WOLK?!
Gelukkig weet ik, dat straks als de kleine er eenmaal is het
een stuk beter gaat en ik dit allemaal vast snel vergeten ben.
Overmorgen komt mijn schoonmoeder t/m Vrijdag helpen en
vanaf volgende week heeft Wouter 2mnd vakantie + de extra
thuiszorg die we dan nog krijgen, dus alles zal wel goed komen.
Maar de gedachte aan de hele dag vandaag + morgen nog
alleen te zijn met zo'n kleintje vind ik wel moeilijk, ik doe dan
ook weer veel te veel, maar ik kan hem gewoon niet zomaar in
zijn box o.i.d zetten, dat is zo zielig!!!!!! * ben soft ik weet het *
Ik zit nu gewoon naar de klok te kijken en de uren weg te tellen
tot Wouter thuis komt, nooit gedacht dat ik zo afhankelijk zou zijn.
Jessie Rustig aan, en Genuivere jij ook, en succes met het rusten
Phil: wat een mooie foto's!! plaats er zoveel als je wilt!!!
want daar worden we allemaal vrolijk van!
*Einde zeur bericht*
Tevens doen ze hier in het ziekenhuis een onderzoek naar ontwikkeling en doorbloeding van de embryo's in prille zwangerschappen met 3D echo. Of ik daaraan mee wilde werken. Ik krijg dan dus ook een uitgebreide 3D echo.
Geen probleem natuurlijk.! Hoe meer echo's hoe leuker
Duurt alleen nog wel lang.. nog 2,5 week wachten..
edit: typo
quote:Ohh wat leuk dat je een 3d echo krijgt zeg!
Op maandag 23 juni 2003 14:29 schreef E.T. het volgende:
11 juli mag ik op de echo en zullen we weten of 't een of twee babies zullen worden.
Ik ben dan 6w4d dus hartje moet te zien zijn.Tevens doen ze hier in het ziekenhuis een onderzoek naar ontwikkeling en doorbloeding van de embryo's in prille zwangerschappen met 3D echo. Of ik daaraan mee wilde werken. Ik krijg dan dus ook een uitgebreide 3D echo.
Geen probleem natuurlijk.! Hoe meer echo's hoe leuker![]()
Duurt alleen nog wel lang.. nog 2,5 week wachten..
![]()
edit: typo
coolbabe gaat 't nog lukken de 23e? zet 'm op he!
ET nog 2,5 week, da's ook best snel!
phileine wat een mooie foto's waren dat weer! alweer heel anders met open ogen, vind ik.
CarOnline & Ethel, pffff 35 kilo is wel erg veel zeg!! ik vind de ± 15 kg die ik er nu bij heb al een enorme last... sterkte met de laatste 'loodjes' Ethel!
quote:Ik ben heel erg onregelmatig ongesteld. Volgens een 'normale' cyclus had ik twee weken terug ongesteld moeten worden. Helaas is mijn cyclus sinds ik een maand of tien geleden met de pil ben gestopt alles behalve normaal. Heeft iemand anders daar ervaring mee?
Op maandag 23 juni 2003 17:38 schreef bixister het volgende:
balen m@x... maar test je niet wat te vroeg misschien? of is je cyclus zo onregelmatig?
quote:ik zelf niet maar ik heb 't wel vaker gehoord. lijkt me erg vervelend. temperatuur je ook? dan kun je nog enigszins zicht houden op ovulatie e.d.
Op maandag 23 juni 2003 17:40 schreef m@x het volgende:
Ik ben heel erg onregelmatig ongesteld. Volgens een 'normale' cyclus had ik twee weken terug ongesteld moeten worden. Helaas is mijn cyclus sinds ik een maand of tien geleden met de pil ben gestopt alles behalve normaal. Heeft iemand anders daar ervaring mee?
quote:Wacht dan effe tot de 27e dat is ook een heeeeeeeeeeeeeele mooie dag om jarig te zijn.
quote:Ik ben half maart gestopt met de pil. Daarna 2x netjes na 29 dagen ongesteld geworden en de keer daarna al na 16 dagen. Als ik weer van 29 dagen uitga zou ik eind van deze week ongesteld worden (liever niet natuurlijk
Op maandag 23 juni 2003 17:40 schreef m@x het volgende:[..]
Ik ben heel erg onregelmatig ongesteld. Volgens een 'normale' cyclus had ik twee weken terug ongesteld moeten worden. Helaas is mijn cyclus sinds ik een maand of tien geleden met de pil ben gestopt alles behalve normaal. Heeft iemand anders daar ervaring mee?
quote:Ja, toen ik met de pil was gestopt heb ik ook maandenlang een onregelmatige cyclus gehad. De maand dat ik naar de huisarts zou gaan bleek ik zwanger te zijn. Die zwangerschap liep vervolgens op een miskraam uit, met als enig lichtpuntje dat mijn cyclus hierna weer in orde was. De zwangerschap had mijn hormoonhuishouding blijkbaar geregeld.
Op maandag 23 juni 2003 17:40 schreef m@x het volgende:[..]
Ik zou toch een bezoekje aan de huisarts brengen, tien maanden is wel lang, vooral als je graag zwanger wilt worden. Temperaturen is ook nog een optie, maar vergt wel wat discipline en het kan misschien zijn dat je geen eisprong hebt door die verstoorde hormoonhuishouding, waardoor tempen geen zin heeft. Een regelmatige cyclus maakt de kans op een zwangerschap groter, je kunt immers gericht 'klussen'.
Even contact opnemen met je huisarts lijkt me dus zeker geen slecht plan. Succes.
quote:26 nog mooier
Op maandag 23 juni 2003 18:12 schreef berney het volgende:[..]
Wacht dan effe tot de 27e dat is ook een heeeeeeeeeeeeeele mooie dag om jarig te zijn.
.
Temperaturen is inderdaad ook een optie, maar daar moet je wel discipline voor hebben. Meestal ben ik zo aan het rennen en vliegen dat het er bij inschiet (ben er wel pas twee weken mee bezig).
quote:Nee, de 5e
Op maandag 23 juni 2003 18:50 schreef CarOnline het volgende:[..]
26 nog mooier
quote:Hoi Logician
Op maandag 23 juni 2003 14:14 schreef Logician het volgende:
Ik heb echt ontzettend veel pijn in mijn rug, als ik wakker
word valt het redelijk mee, maar na een half uur verga ik
van de pijn, loop met mijn rug tegen muren aan te leunen
uit pure frustratie moet ik de hele tijd huilen, en wil dat er
een einde aan deze ellende komt, WAAR IS DIE ROZE WOLK?!
Gelukkig weet ik, dat straks als de kleine er eenmaal is het
een stuk beter gaat en ik dit allemaal vast snel vergeten ben.
Overmorgen komt mijn schoonmoeder t/m Vrijdag helpen en
vanaf volgende week heeft Wouter 2mnd vakantie + de extra
thuiszorg die we dan nog krijgen, dus alles zal wel goed komen.
Maar de gedachte aan de hele dag vandaag + morgen nog
alleen te zijn met zo'n kleintje vind ik wel moeilijk, ik doe dan
ook weer veel te veel, maar ik kan hem gewoon niet zomaar in
zijn box o.i.d zetten, dat is zo zielig!!!!!! * ben soft ik weet het*
Ik zit nu gewoon naar de klok te kijken en de uren weg te tellen
tot Wouter thuis komt, nooit gedacht dat ik zo afhankelijk zou zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Genuivere op 23-06-2003 20:54]
quote:Die Genuivere doet het wel rustig, Logician. Ik heb haar al beloofd dat wanneer ik #*@(R&@!#^%^$ merk dat ze weer onnodig beweegt ik er hoogstpersoonlijk voor zorg dat ze in isolatie op het ziekenhuis terecht komt. Dan maar alleen met de kids thuis, niet meer naar het werk en geen thuishulp, dit is ff belangrijker.
Op maandag 23 juni 2003 14:14 schreef Logician het volgende:
Jessie Rustig aan, en Genuivere jij ook, en succes met het rusten
quote:Nou ok dan. Mijn allerliefste schoonzusje is ook zwanger. En dat terwijl ze net het laatste gesprek van de samenlevingstesten zou hebben en er werd verteld dat het KI zou worden! Gelukkig heeft de natuur op het laatste moment toch nog ingegrepen en kunnen we nog heel even samen zwangeren!!!
Op maandag 23 juni 2003 22:05 schreef Rewimo het volgende:
Moet het echt even melden hoor: een van de meiden op mijn mailinglist voor alleenstaande (wens)moeders is ook zwanger! Dit is echt een positieve flow, ik wil meer, meer, meer!!!![]()
Leuk dat je nog even zo uitgebreid je ervaringen vertelt. Mijn hemel, wat was Lara groot en zwaar! Pfffff. Grappig. Wist je dit vantevoren?
Blij dat jullie zo gelukkig zijn met jullie gezin. Hoe kan het ook anders!
Erg positief, het verhaal dat het er zo snel afgaat (het begin dan), hier put ik hoop uit.
groetjes,
Esther
Ik wordt langzamerhadn wat meer misselijk, en ik ben heel blij dat ik van jullie al had gehoord dat die buikkrampen de baarmoeder in actie is..want soms doet het best zeer (heeel eng). *zit hier nu met beschuitje en slappe thee, heel gelukkig te wezen*
quote:hihi tis niet niet zo besmettelijk dan ik hier beter niet meer kan komen lurken ??
Op dinsdag 24 juni 2003 07:17 schreef Catootje het volgende:
.....het hangt in de lucht dat zwanger zijn!!!! Ik ben heeeeeeeeel benieuwd hoeveel nieuwen zich komen melden straksGaaf, iedereen weer gefeliciteerd, echt gaaf hoor!!
Ik wordt langzamerhadn wat meer misselijk, en ik ben heel blij dat ik van jullie al had gehoord dat die buikkrampen de baarmoeder in actie is..want soms doet het best zeer (heeel eng). *zit hier nu met beschuitje en slappe thee, heel gelukkig te wezen*
quote:Dat zou sensationeel zijn, Just Me
Op dinsdag 24 juni 2003 07:23 schreef just me het volgende:[..]
hihi tis niet niet zo besmettelijk dan ik hier beter niet meer kan komen lurken ??
doe maar lekker gelukkig zijn Toot!
quote:*grin* ik weet niet of het door Katja en Maarten zo op prijs gesteld zou worden
Op dinsdag 24 juni 2003 07:25 schreef Catootje het volgende:[..]
Dat zou sensationeel zijn, Just Me
![]()
![]()
samen zwanger, gezellie!!!
quote:nou, ik ben er nog niet aan toegekomen. (ik durfde ook niet vanwege E.T en Catoot). Een van de meiden op mijn mailinglist is ook zwanger. Ze ontdekte dat nog niet zo lang geleden, moet er wel bij zeggen dat ze er onregelmatig was altijd vanwege 2 vleesboompjes. Maar ze groeide maar en op gegeven moment hadden wij aangespoord; ga toch eens naar de dokter toe en neem ochtendurine mee. Neeeeeeeeeej zei ze ik ben niet zwanger.
Op maandag 23 juni 2003 22:05 schreef Rewimo het volgende:
Moet het echt even melden hoor: een van de meiden op mijn mailinglist voor alleenstaande (wens)moeders is ook zwanger! Dit is echt een positieve flow, ik wil meer, meer, meer!!!![]()
Ze zat al ongemerkt op de helft eind oktober komt het.
quote:Ik kan me nog heel goed herinneren dat me dat erg tegenviel Catoot, die krampen in het begin. Het duurde een paar weken, maar het is net of je al die tijd ongesteld bent. Ik durfde bijna niet te kijken als ik naar de wc ging
Op dinsdag 24 juni 2003 07:17 schreef Catootje het volgende:
Ik wordt langzamerhadn wat meer misselijk, en ik ben heel blij dat ik van jullie al had gehoord dat die buikkrampen de baarmoeder in actie is..want soms doet het best zeer (heeel eng)
quote:Nee, ik heb het soms ook, dat ik echt echt denk dat ik mijn hand heb overspeeld en dat ik ongi word......ik ben daarom (nu nog wel) blij dat die misselijkheid en vermoeidheid erger worden, dat is toch van het zwanger zijn...enge buik!
Op dinsdag 24 juni 2003 10:29 schreef Gaoxing het volgende:[..]
Ik kan me nog heel goed herinneren dat me dat erg tegenviel Catoot, die krampen in het begin. Het duurde een paar weken, maar het is net of je al die tijd ongesteld bent. Ik durfde bijna niet te kijken als ik naar de wc ging
Zo dat moet genoeg zijn.
quote:Toot, mij is indertijd verteld dat wanneer er hartaktie te zien is, de kans dat het misgaat gedaald is naar 5 %.
Op dinsdag 24 juni 2003 09:21 schreef Catootje het volgende:
Op de helft!!! *geschokt is* whehe, vandaag bij de huisarts geweest: hij vond me aan de vroege kant, maar was blij voor me. Hij waarschuwde dat een echo nog niet veel zou opleveren. Na een week of tien zwangerschap had ik grote kans dat het bleef zitten, en veel miskramen zijn heel erg in het begin...hij hoopte dat ik al over dat 'begin' was.
*gaat vrijdag lekker naar eigen gyn* Ik ben nog steeds op een heel egocentrisch, wat-voel-ik-mij-belangrijk-zie-jij-es-hoe-goed-ik-babietjes-maak-wolkje....gaat dat nog over?
quote:Nee
Op dinsdag 24 juni 2003 11:59 schreef Catootje het volgende:
*gaat vrijdag lekker naar eigen gyn* Ik ben nog steeds op een heel egocentrisch, wat-voel-ik-mij-belangrijk-zie-jij-es-hoe-goed-ik-babietjes-maak-wolkje....gaat dat nog over?
Coolbabe, doe es melden?
* Lois gaat weer verder zoeken naar geboortegedichtjes.
Kaartje is eindelijk gevonden, nu de tekst nog...
Ik was laatst met Duncan voor de echo van de heupjes in het ziekenhuis ( met stuitbevalling doen ze dat standaard) en die echo-ist (hoe heet zo iemand in hemelsnaam??? ) zei dat alles er prachtig piccobello uitzag. Dus toen was mijn reactie ( en ik quote)
quote:
tja had ook niet anders verwacht... Hij: "hoezo dat?" Tja ik maak aleen maar geweldige kinderen![]()
quote:beeeeellllleeeeee!!! Straks gaan ze ineens heel snel komen, lijkt me toch wel eng om dan alleen thuis te zijn!! Joe gooooooooo Coolbabe!!!
Op dinsdag 24 juni 2003 12:08 schreef coolbabe het volgende:
vanaf 9.00 vanmorgen heb ik onregelmatig voorweeen. Ze doen nog geen vreselijke pijn dus ga er maar ff van uit dat het nog niet echt begonnen is. Ze komen om de 5,7,10 en dan weer 3 minuten dus het zal nog wel meevallen. Ik denk heel de ochtend al dat ik mijn vriend van zijn werk ga bellen maar ja, wat schiet hij er mee op om naast me op de bank te komen zitten wachten op wat komen gaat?
Coolbabe, ik zou wel ff bellen hoor
Toot, bij mij zagen ze met 6 weken een knipperlichie hoor, bij Mink én bij Zo
Heb me gister meteen maar aangemeld voor Moeders voor Moeders. Ik wilde iets met m'n zwanger-zijn doen Dingen kopen enzo is het nog te vroeg voor.. dus dan maar aanmelden.
Raar om te voelen trouwens dat je zes keer per dag wat anders voelt. Het ene moment heb ik 't idee dat ik een luchtballon in m'n buik heb (zo'n opgeblazen gevoel), dan weer die vage menstruatiekrampen (die idd eng zijn).. vaak moe, steken in m'n borsten (zijn dat groei-steken ofzo?), jeukende tepels.. en vooral het gevoel dat er iemand aan 't bungee-jumpen is met mijn buikspieren ! Het meest bizarre vind ik nog dat ik, sinds de positieve test, niet meer echt misselijk ben geweest Nu hooguit nog een beetje misselijk gevoel.. Zullen 't vorige week dan toch zenuwen geweest zijn?
M'n borsten zijn nu ruim een cup groter en ook m'n buik dijt uit.. meer aan de zijkant dan dat ik normaal dikker wordt van teveel eten (is het raar als ik dit allemaal wel errug vroeg vind?)
Naja, ik voel en zie vanalles gebeuren met m'n lichaam.. 't zal dus wel goed zijn. Maar toch zal ik nog steeds erg blij zijn als we die echo hebben gehad!
Voor het lijstje: Isa's tweede naam is Donna. De geboortekaartjes zijn eindelijk klaar, ik zal hem binnenkort scannen en hier neerzetten. Was nog een hele bevalling, vannacht om 3 uur wou de printer melden dat hij door de magenta heen was, maar toen waren we gelukkig klaar. Volgende keer maar gewoon naar de drukker.
quote:In de FAQ is ie erbij gezet
Op dinsdag 24 juni 2003 13:31 schreef phileine het volgende:
(waar vind ik die smiley van Swets?)
Go Coolbaby, tis tijd om geboren te worden!
quote:url=http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/push.gif][afbeelding][/url] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Op dinsdag 24 juni 2003 15:19 schreef Brighteyes het volgende:
Best toch wel heel spannend hoor!Ik begin gewoon alvast:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
*meedoet* Eng allemaal he ET: MvM kan hier helaas niet, dus ik kan niks meer terugdoen voor mijn vrouwenbroeders.....Misselijkheid, dat begint hier toch redelijk het ding te worden, misselijkheid en dik en moe. Mijn borsten zijn wel zeeeer pijnlijk (en juist dan springen er honden tegenaan, katten geven er kopjes tegen..oook tegen mijn buik, dat is dan wel weer lief)...maar niet groter nog, de goden zij geloofd!!!
quote:www.gedichten-gedachten.nl
Op dinsdag 24 juni 2003 12:03 schreef Lois het volgende:[..]
Nee
maar dat hoeft toch ook niet?
Coolbabe, doe es melden?
* Lois gaat weer verder zoeken naar geboortegedichtjes.
Kaartje is eindelijk gevonden, nu de tekst nog...
Enne, ik bied mijn diensten aan Via de mail natuurlijk
quote:Hee mijn emo smilie staat erbij
Op dinsdag 24 juni 2003 13:38 schreef E.T. het volgende:[..]
In de FAQ is ie erbij gezet
Oh ja Coolbabe
doe maar bevalluh dan komen wij op nummer 1
Go Coolbabe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:*doet mee* auwauwauw!!!! Neeee, ik kan me er alles bij voorstellen, gelijkmatige temperatuur hebben we nodig.....
Op dinsdag 24 juni 2003 19:22 schreef Leah het volgende:
ET, steken in mijn borsten had ik ook, enne wat die tepels betreft... Ik was net zwanger in november, en dan is het koud, dus mijn tepels hadden het ook koud.... (auwauwauwauw!)
Ik zit hier heerlijk mutserig minifilmpjes te maken van Jennifer die ligt te kraaien in de box! Leuk joh, we hebben een nieuw fototoestel en die kan dat. Kunnen leuk met de mail mee naar opa's en oma' s en cybertante's en dinnetjes ensow
quote:haha naja
Op dinsdag 24 juni 2003 18:22 schreef Catootje het volgende:
Joene, ik ben je mail kwijt...Go Coolbabe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Ik heb de vooral de eerste drie maanden gigantisch zitten bibberen op de bank, brrrrrrr... was precies in de winter ook nog
Op dinsdag 24 juni 2003 19:24 schreef Catootje het volgende:[..]
*doet mee* auwauwauw!!!! Neeee, ik kan me er alles bij voorstellen, gelijkmatige temperatuur hebben we nodig.....
quote:Toevallig een Canon Powershot A60 / A70 ???
Op dinsdag 24 juni 2003 20:02 schreef Dinus het volgende:
Wauwie, wat geweldig leuk allemaal om te lezen van Catootje en E.T, en van Coolbabe die echt wel heel snel gaat bevallen!!!!Ik zit hier heerlijk mutserig minifilmpjes te maken van Jennifer die ligt te kraaien in de box! Leuk joh, we hebben een nieuw fototoestel en die kan dat. Kunnen leuk met de mail mee naar opa's en oma' s en cybertante's en dinnetjes ensow
quote:Op een gegeven moment plopte er ook vanalles in mijn borsten, ik ging van een B cupje naar een dubbel D
Op dinsdag 24 juni 2003 19:24 schreef Catootje het volgende:
*doet mee* auwauwauw!!!! Neeee, ik kan me er alles bij voorstellen, gelijkmatige temperatuur hebben we nodig.....
quote:Bijna, een S45 ! Leuk he
Op dinsdag 24 juni 2003 20:19 schreef Sc0rPi0n het volgende:[..]
Toevallig een Canon Powershot A60 / A70 ???
Honderden foto;s en allemaal even mooi en prachtig.... !!
quote:Bij mij ook zoiets: ik ging van C naar DD/E en ben daarna op D blijven steken. Nu heb ik het idee dat ik eigenlijk nog grotere meegroei/voedings-BH's moet kopen (dus F), maar ik wacht er nog even mee. Ik denk dat ik t.z.t. wel voedings-BH's in cup F aanschaf.
Op dinsdag 24 juni 2003 20:46 schreef Leah het volgende:[..]
Op een gegeven moment plopte er ook vanalles in mijn borsten, ik ging van een B cupje naar een dubbel D
en toen weer terug..........
Vinden jullie het nageltjes knippen ook zo eng? Ik heb net voor het eerst 1 handje gedaan en toen was meneer het spuugzat. Ik zat natuurlijk enorm te pielen en durfde eigenlijk niet dus het duurde erg lang allemaal. Morgen maar de andere hand. Peet heeft er gelukkig minder moeite mee en die heeft het al die tijd gedaan. Maarja het moet zo'n beetje elke week en dus vind ik het wel fijn als ik gewoon zelf durf.
O, en over dat nageltjes knippen: dat deden wij gewoon met een normaal nagelknippertje, beslist niet met zo'n enge schaar (zelfs als-ie er voor gemaakt was). Dat vonden we veel gemakkelijker, en duidelijk minder eng. Nu lijkt het minder vaak nodig te zijn, want de nagels slijten door klimmen, klauteren, spelen etc. best snel.
[Dit bericht is gewijzigd door Nausicaa op 24-06-2003 21:21]
quote:Ik vond het ook altijd wat eng, maar ik zag dat Difrax een baby-manicure-set had. Daar zit ook zo'n tangetje in, wat ik veel handiger vond. Dat had ik dus direct aangeschaft. Had ik veel eerder moeten weten!
Op dinsdag 24 juni 2003 21:15 schreef Karin het volgende:
Vinden jullie het nageltjes knippen ook zo eng? Ik heb net voor het eerst 1 handje gedaan en toen was meneer het spuugzat. Ik zat natuurlijk enorm te pielen en durfde eigenlijk niet dus het duurde erg lang allemaal. Morgen maar de andere hand. Peet heeft er gelukkig minder moeite mee en die heeft het al die tijd gedaan. Maarja het moet zo'n beetje elke week en dus vind ik het wel fijn als ik gewoon zelf durf.
Maar wat vreemd dat jij de nagels van de kindertjes op het kinderdagverblijf moet knippen. Is natuurlijk wel nodig voordat ze andere kindjes verwonden.
quote:Astrid, euh, Genuivere doet de nageltjes altijd ná de fles. Zijn ze lekker doezelig en rustig en heb je nergens last mee.
Vinden jullie het nageltjes knippen ook zo eng? Ik heb net voor het eerst 1 handje gedaan en toen was meneer het spuugzat.
Er zal nu toch wel een kinneke geboren zijn ?
[Dit bericht is gewijzigd door Sc0rPi0n op 24-06-2003 23:01]
quote:Ja, echt wel dus....
Vinden jullie het nageltjes knippen ook zo eng?
Ik moet bekennen dat ik dat dus nog nooit heb gedaan. Vreselijk vind ik het. Patrick heeft het tot nu toe altijd gedaan. Vingers en tenen...
Wel vaak met huilen (Damon dan ) maar P heeft engelen-geduld wat dat betreft, en weet hem ook meestal te kalmeren. (ik ben zo bang dat ik het het vel knip)
Vier minuten???? Geef 't recept eens?
Gefeliciteerd met je zoon!
Wauw, 4 minuten, ik ben erg benieuwd naar het verhaal!!! qua tijdsduur ben ik in elk geval jaloers!
Van harte gefeliciteerd, Coolbabe en meneer Coolbabe
In 4 minuten bevallen?!?!
dat record hoop ik niet te breken
Gefeliciteerd Coolbabe, meneer Coolbabe en Jasper met Coolbaby
de 4 minuten voelde zeker als úren?
quote:Gefeliciteerd met de verjaardag van Tom, namens een vreselijke oude lurker in dit topic.
Op dinsdag 24 juni 2003 23:08 schreef coolbabe het volgende:
Hoera, onze zoon Tom is geboren om 19:38 en weegt 3310 gram.
Na een bevalling van 4 minuten kwam hij schreeuwend ter wereld.
4 minuten? dat moet een nieuw Wereld-Record zijn.
(Een lurkster waarvan de hormoontjes nu ook behoorlijk beginnen te schreeuwen)
Jeetje, 4 minuten! Doe es vertellen als je weer een beetje bijgekomen bent! Enneh, doe es showen. Wij willen een foto!
4 minuten!!! OMG!
Hoe vind Jasper de baby?
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 25-06-2003 09:49]
4 Minuten?? Zo wil ik het later ook graag, bij wie moet ik dat indienen??
Dat gaat volgens mij zo van
Oe....au....au....shit een echte wee....
.
.
.
.
.
Hee een baby! Hoi Tom, dag lekker ventje
Raar feitje, onze kleine heet ook Tom(tomas)en als het nu een
jongetje word hadden we Jasper als naam, goeie combi idd dus
quote:WOW.... Gefeliciteerd meid, echt geweldig en wonderlijk zo'n klein nieuw wezentje...
ik hoop alleen dat het maken van leven langer duurde
Gefeliciteerd met de kleine Tom, dat ie maar groot en sterk mag worden!!!!
Coolbabe, verteeeeeeeeel!!!
quote:ik kan er ook niet bij, zou 't niet een typefout zijn?
Op woensdag 25 juni 2003 10:46 schreef moussy het volgende:
Ik ben toch ook wel stront nieuwsgierig naar die 4 minutenZou het niet 4 min. persen geweest zijn, aangezien ze de hele dag al wat weeën had??
Van harte gefeliciteerd met je zoon Tom! Hoe voelt dat nou als kersverse moeder?
Ben ook erg benieuwd naar je verhaal. Die "4-minuten-bevalling" van jou is nu al een ware legende
Groetjes,
Esther
quote:DE KANJER, meteen van zich laten horen he
geweldig hoor, van harte gefeliciteerd met jullie Coolbaby
Coolbabe, man en grote broer Jasper, van harte gefeliciteerd met Tom!!
Gisteren weer naar de verloskundige geweest, alles is goed en ik ben wederom één kilo aangekomen sinds vorige keer. Buikie is lekker actief, dus daar hoef ik me ook geen zorgen meer om te maken.
We hebben een ander kamertje voor Jillian gevonden en een dezer dagen gaan we aan de slag voor de babykamer en vandaag ook nog bericht gehad dat we de Bugaboo op kunnen halen. Heerlijk al die voorbereidingen en spulletjes uitzoeken
quote:eh moussy... bedoel je misschien huiverig?
Op woensdag 25 juni 2003 12:31 schreef moussy het volgende:
hufterig
en onze namen staan ook allang vast.
quote:euhhh, das hetzelfde, voor de gebruiken van hier dan he
Op woensdag 25 juni 2003 12:49 schreef bixister het volgende:[..]
eh moussy... bedoel je misschien huiverig?
quote:mjaah... achtergebleven gebied
Op woensdag 25 juni 2003 12:57 schreef bixister het volgende:
oja, den Helder was het, niet?
Ik WEET dat 't erbij hoort, de rest voelt ook allemaal gewoon goed.. Maar echt.. ik wou dat ik die krampen kon overslaan. Heb af en toe echt 't idee alsof ik gewoon ongesteld ben.
Wordt er een beetje onzeker van..
quote:tip: doe alle wc-papier met (vooral roze) motiefjes de deur uit, want je schrikt je elke keer 't apezuur!
Op woensdag 25 juni 2003 13:01 schreef E.T. het volgende:
Ik heb vandaag al minstens zes keer op 't toilet gezeten.. bang vanwege de krampen..Ik WEET dat 't erbij hoort, de rest voelt ook allemaal gewoon goed.. Maar echt.. ik wou dat ik die krampen kon overslaan. Heb af en toe echt 't idee alsof ik gewoon ongesteld ben.
quote:En draag wit ondergoed!
Op woensdag 25 juni 2003 13:04 schreef moussy het volgende:
eet ook geen (verse) bietjes!!
Merkt zo'n baby toch niks van. .
Edit, puur voor de lol even geëdit. Er stond verder geen fout in of zo... .
[Dit bericht is gewijzigd door GHaven op 25-06-2003 15:31]
Voorlopig houden we deze 2 namen.
Nou maar hopen dat de buren niet toevallig dezelfde naam ook hebben , want dan word ik gek!
E.T. Ik heb nog nooit zo 100% zeker geweten dat ik ongesteld werd als toen ik zwanger was!
Beide keren.
Als je zoveel moeite hebt moeten doen om zwanger te worden is het zo moeilijk om op je lijf te vertrouwen, en jullie hebben natuurlijk ook al eens meegemaakt dat het niet goed ging. Maar deze krummel blijft gewoon zitten hoor!!
En die krampjes blijven wel een tijdje, afgewisseld door darmkramp, en bandenpijn. (dat had ik ook al heel snel.)
En als het kind geboren is, krijgt die weer krampjes
Dat je krampen hebt ala het ongesteld zijn is juist een goed teken: Je baarmoeder is aan het groeien! En dat voelt nouo eenmaal naar.
Ik heb er in het begin van mijn zwangerschap heel veel last van gehad. Erg vervelend, wordt je niet ongesteld, omdat je zwanger bent, dus blij, heb je 3 weken continue het gevoel dat je ongesteld wordt
Maar het is dus een goed teken > baarmoeder groeit > dus wees blij!
groetjes,
Esther
nu 35 weken + 7 dagen,
waarvan minimaal 3 weken krampen zoals bij een ongesteldheid
Ze houdt ook al 2 weken lang enorm veel vocht vast, dus ze is het ook al behoorlijk zat. Gelukkig is het kindje voorbij de 37 weken dus het zou ook niet zo erg zijn mocht het eerder moeten komen.
Verder zijn ze nu vandaag hun 1e trouwdag aan het vieren, maar ik vond dat omdat ze op het lijstje staan, er nu toch ook wel een update-je hoorde te komen
Sterkte verder, met deze laatste loodjes!
Wel spannend hoor. Wij gaan morgen op vakantie en komen rond 11 of 12 julie terug. Ms Basset is 10 juli uitgerekend, dus ik ging er vanuit dat ze nog wel een buik zou hebben als we terug komen, maar misschien moeten we nu wel meteen door op kraamvisite!
Mijn broer had gelijk, als je er zelf niet midden instaat kan je er geen voorstelling van maken! (En toen schoonzus zwanger was, waren wij nota bene zelf al bezig met het ICSI traject!)
quote:Nuttige post
Op woensdag 25 juni 2003 16:04 schreef boebiedoe het volgende:
dus dit is z&b..
ik kom hier over een jaar of 10 wel terug.
.
quote:in geval van mogelijke zwangerschapsvergiftiging slaat men gewoon liever een keer te veel alarm dan een keer te weinig. en terecht!
Op woensdag 25 juni 2003 16:48 schreef Karin het volgende:
Wat is dat toch met die zwangerschapsvergiftigingen? Nu mw. Basset ookal. Heel veel sterkte!! Laat je niet teveel opnaaien door zo'n ziekenhuis. Het is heel vaak paniek en dan een paar dagen later doen ze net alsof er niets aan de hand is terwijl jij al helemaal opgefokt bent.
quote:Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in.
Op woensdag 25 juni 2003 18:04 schreef bixister het volgende:[..]
in geval van mogelijke zwangerschapsvergiftiging slaat men gewoon liever een keer te veel alarm dan een keer te weinig. en terecht!
Coolbabe wat een verhaal. Zo snel lijkt me ook helemaal niets. Ben je niet uitgescheurd? Dat hoor je vaak met snelle bevallingen.
Wat ontzettend vervelend dat coolmeneer nu de griep heeft. Heb je niet iemand die jullie 's avonds wat kan komen helpen? Je moet wel een beetje rustig aan doen hoor.
Van Harte Gefeliciteerd met Coolbaby Tom!
Erg leuke naam
Was er hier nou laatst niet iemand die een gipsen afdruk van haar buik ging maken??
Omdat dit waarschijnlijk toch wel de laatste zwangerschap is die ik ga meemaken willen we dit graag doen. Nou heb ik zo'n pakket gevonden op internet maar voor ik het bestel wil ik graag wat ervaringen horen.
quote:Het was Coolbabe die een gipsafdruk ging maken Lois. Ik vraag me af wat je precies met zo'n afdruk/beeld wilt doen (zo in het algemeen, dus niet alleen jij) Hang je het aan de muur in de babykamer of je eigen slaapkamer? Vertel, vertel, vertel....
Op woensdag 25 juni 2003 21:38 schreef Lois het volgende:Was er hier nou laatst niet iemand die een gipsen afdruk van haar buik ging maken??
Omdat dit waarschijnlijk toch wel de laatste zwangerschap is die ik ga meemaken willen we dit graag doen. Nou heb ik zo'n pakket gevonden op internet maar voor ik het bestel wil ik graag wat ervaringen horen.
Ik zal eens kijken of er nog iets van te vinden is op internet.
Bij ons is het nog rustig
Ik heb ook wel eens zitten denken om een afdruk te maken, met de handjes van René er bij. Maar wat moet ik nou met zo'n ding ? Als vogelbadje in de tuin ophangen, verder kwam ik niet Achteraf had ik van Mink misschien wel een afdruk willen hebben, maar dan weet ik nog niet wat ik er mee had gedaan.
Ik heb sinds gisteravond steeds het gevoel alsof mijn vliezen knappen. Dat rare geplop in mijn buik.... nahjah, is niet uit te leggen hoe dat voelt... maar tis in ieder geval vervelend.
quote:Nou nee dus!
Op woensdag 25 juni 2003 14:22 schreef Dinus het volgende:
Brighteyes, heeft ze goede instructies meegekregen voor het opvangen van de plas?
Een zgn. gewassen plas, je eerst goed wassen en dan de middenstroom opvangen. Zo komt er geen afscheiding o.i.d. in de urine wat de uitslag kan beinvloeden!Sterkte verder, met deze laatste loodjes!
Ze is nu naar het ziekenhuis. Ze heeft alles opgevangen en had dus te weinig aan die ene pot.
Leuk zo je eerste heuse trouwdag en je zit de hele ochtend in het ziekenhuis. Nou ja, we zien wel. Ze had vanochtend hoofdpijn, dus maak me wel een beetje ongerust.
Kan ook niet bellen omdat ze in het ziekenhuis zit. Ik ga zo maar weer proberen. Jullie horen het nog wel.
zwangerschapsvergiftiging Ik hoop dat het goed komt Bright!
Phileine, hoe gaat het met jou en Isa?
Wat een week! mn vader vandaag naar het ziekenhuis (kleine ingreep hoor) Wij gisteren naar het ziekenhuis. Ik voor foto's woensdag naar het ziekenhuis, vrouw van baas vandaag naar het ziekenhuis, collega voor voet naar ziekenhuis.
Hoop geziekenhuis!
quote:Jeutje dat is duur! Nee joh wij vonden dit: http://www.kindjeopkomst.nl/html/bellymask/bellymask.htm .
Op donderdag 26 juni 2003 10:28 schreef moussy het volgende:
http://www.alwaysremember.nl/ ?
Wat ik er mee ga doen? Waarschijnlijk eerst in de babykamer hangen/zetten maar het is toch vooral een herinnering voor mezelf. Ik heb nu zo'n mooie buik, en zo heel anders als bij Eva, dat ik het wil vastleggen voor later. Foto's maken we ook genoeg maar dit vind ik zo bijzonder.
basset het feit dat de bloeddruk goed is is een goed teken
quote:1tje van anderhalve week geleden: Het grote buik topic
Op donderdag 26 juni 2003 12:50 schreef Catootje het volgende:
Basset, spannend hoor.....Loisje, heb je dan al een buikfoto?
quote:owja diiieeee!!! Idd erg mooi en beschaafd..... Waar blijven de fotookes van de Coolbaby eik?
Op donderdag 26 juni 2003 13:13 schreef Lois het volgende:[..]
1tje van anderhalve week geleden: Het grote buik topic
Vanmorgen moest ik wel vreselijk haasten. Ik had me voorgenomen op de eerste dag zeker niet te laat te komen. Alsof Bram het voelde werd hij om 4 uur wakker (ondersteboven bovenin zijn bedje, zo'n leuk gezicht!). Paar keer speentje gegeven maar hij was echt klaarwakker. Nouja dan maar een keertje extra eten hoor. Gelukkig viel hij tijdens het drinken in slaap en heb ik hem weer in zijn bed kunnen liggen. Maarja toen was ik bijna weer een uur verder voordat ik sliep. En dus heb ik daarna mooi door de wekker heen geslapen om half 7. Stom he dat je wel door je wekker heenslaapt maar bij de eerste kik van Bram ben ik wel wakker. Gelukkig werd ik een half uurtje later wakker maar toen heb ik dus vreselijk moeten haasten. Ik had wel alles al klaargezet gisteravond, hoefde ik niet al te erg als kip zonder kop door het huis heen te rennen.
Basset zouden de eiwitten in de urine misschien van een blaasontsteking af kunnen komen? Omdat de bloeddruk weer goed is. Ik had ook eiwitten in de urine een paar weken voordat het wel een zwangerschapsvergiftiging was en toen bleek het dus van een blaasontsteking af te komen. Zeker omdat je al vaak moet plassen met zo'n grote buik en je al van alles in de buik voelt kan je zelf wel eens een blaasontsteking over het hoofd zien. Tis maar een stom ideetje hoor, ik weet niet of ze daar toevallig ook naar gekeken hebben in het ziekenhuis.
Sterkte maar weer! Soms kom je nooit in het ziekenhuis inderdaad en soms zit je er dan elke week.
quote:heb je hier wat aan karin? http://www.kruidvat.nl/fotoservice/
Op donderdag 26 juni 2003 14:22 schreef Karin het volgende:
Ze vonden het wel jammer dat ik geen foto's mee had. Maarja wij hebben alles digitaal en moeten nog steeds wat laten afdrukken, het komt er alleen niet van om dat uit te zoeken.(quote ingekort)
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 26-06-2003 21:34]
quote:Prima naam
Wel bale dat ik nu op mn werk zit ipv thuis. Voel me best wel schuldig.
mochten we het toch nog een keer willen proberen hebben we groen licht. Wel direct na positieve test echo afspraak maken voor diezelfde week en uiterlijk die week erna (kon er altijd tussengepropt worden) Mochten we ervoor gaan is het weer het riedeltje aflopen onder de gyn. (onze eigen dat wel)
dus nu is het aan ons
quote:ontzettend veel sterkte met die klote weeen die staannog zo goed in mijn geheugen
Op donderdag 26 juni 2003 16:47 schreef coolbabe het volgende:
Verder heb ik erg last van naweeen maar dat schijnt gewoon te zijn na zo`n vlotte bevalling.
Niet om je te ontmoedigen maar heb nog zeker een dag of 6 nog naweeen gehad.
Knorretje wat moeilijk zeg. Kan me voorstellen dat je nu nog veel meer twijfelt, als het van de gyn mag........
Angel bedankt voor de tip. Maar ik bedoelde eigenlijk dat we nog uit moesten zoeken welke foto's we af willen drukken. Nu ik het teruglees zie ik dat ik het wat rottig heb opgeschreven. Helaas wordt onze kruidvat nu nog steeds verbouwd. Ik hoop maar dat ze snel weer open gaan, het is nu al een aantal weken dicht.
Catootje het is heel gek. Aan de ene kant heeft het daar stilgestaan. Aan de andere kant zag ik zoveel nieuwe namen voorbij komen, van patienten en collega's. Heel vreemd allemaal. Allemaal nieuw maar ook zo vertrouwd. We hadden namelijk net een nieuw computersysteem toen ik wegging en ik was bang dat ik alles vergeten zou zijn, nou ik zat er nog geen 5 minuten of ik had de eerste afspraken al gemaakt. Ik had het heel snel weer terug.
Knor, fijn dat jullie nu weer 'mogen' maar best moeilijk om te besluiten wat jullie gaan doen hè...
Karin, Hema levert ook prima foto's af, is dat misschien een idee?
Zo te horen is ie al lekker dwars
Suc6
Karin, toch ook wel weer leuk he, zo'n eerste werkdag. Ik weet nog dat ik om 6.00 opgestaan was en uiteindelijk pas na 9.00 op mijn werk was. Voordat ik in het ritme kwam van voeden, klaarmaken voor de creche en zelf naar mijn werk gaan, was ik al weer een paar weken verder. Het scheelde trouwens enorm in tijd toen Katja over stapte naar de fles. Borstvoeding duurde minstens 20 minuten, terwijl ze het flesje in een paar minuten naar binnen klokte.
Scorpion, nog steeds geen kleintje? Hoe is het met de voorweeën?
quote:Dan vind je deze vast leuk
Op donderdag 26 juni 2003 18:46 schreef livelink het volgende:
Oh, wat ligt Tom er lief bij! Gek he, ik vind foto's van slapende babies altijd zo lief, terwijl de meeste mensen het leuker vinden als ze hun ogen open hebben.
Een draadje op Ouders Online over iemand die ook nadenkt over een zwangerschap na ernstige BI. Staan veel ervaringen in.
Knor, wat een keuze nu weer he? God, je hebt toch eigenlijk ook wel recht op een leuke, zorgeloze zwangerschap maar zo werkt het leven niet Heel veel succes maar weer bij deze moeilijke beslissing.
Karin: zo'n nieuw computersysteem, aaaargh! Zou niks voor mij zijn, een poos er uit en dan een nieuw systeem en zo.
Ik ga morgenmiddag voor de echo en vind het heeeel eng. Kweet niet of ik morgen meteen kan fokken, maar jullie horen er zsm van!
quote:Een videoband
Op donderdag 26 juni 2003 21:23 schreef berney het volgende:
Wel copietje meenemen he van echo Catoot!!
In het topic over een kraamkadootje zag ik hele leuke links voorbij komen. Nu zoek ik ook nog een klok voor op de kamer van Bram maar bij die sites zag ik helaas niets. Ik ben al heel wat winkels afgeweest maar het is echt heel moeilijk als je niet van Nijntje of Winnie de Pooh houdt. Het liefst natuurlijk met een schaapje maarja dat heb ik al een beetje opgegeven, dat zal wel niets worden. Hebben jullie nog leuke links of winkeltjes voor me? (liefst niet wat moeilijk is met creditcards of winkels ergens in verweggistan).
Karin, heb je al bij zo'n winkeltje met houten speelgoed gekeken?
Die hebben vaal erg leuke en ook aparte dingen.
Als je erg handig bent zou je altijd nog zelf een schaap kunnen figuurzagen en dan het mechanisme van een oude klok erin kunnen zetten
Hier gaat alles z'n gangetje en heb weer honderden verhalen van Sven maar duik zo het bed in want gaan een weekendje naar schoonzus in Den Haag.
Volgende week zondag 2 week naar Duitsland op vakantie.
Hoop volgende week nog wat bij te lezen en wat verhalen van Sven vertellen.(gaat prima trouwens, praat honderduit en zingt liedjes )
verdorie, ik moet hier echt weer wat vaker komen
Beertje hele fijne vakantie!
ik ben een beetje aan het bijlezen, heb de laatste weken wat minder hier gekeken en gepost.
Het gaat goed met onze meid. Ze groeit enorm, met bijna 6 weken al 5 kilo! Ze slaapt vooral 'snachts goed, overdag wat minder, maar waarom daarover klagen
Ze slaapt nog niet door, maar dat geeft niet. Ze is helemaal een lekkere baby en ze geniet nu ook al van alle aandacht die ze kan krijgen van iedereen
Ik ben weer een klassieke domme gans geweest. Deze maand (jaja, vandaag en maandag nog) moet ik een uitkering aanvragen. Maar door allerlei omstandigheden kwam het nogal op het laatste moment aan. Vandaag had mijn vriend speciaal vrij genomen om mee te gaan (ook voor de echo van vanmiddag hoor), omdat ik de laatste tijd niet voor mezelf insta: lijkt wel alsof mijn hersenen gekookt zijn en niet meer functioneren. Wat was nu het geval? Ik kom daar (is een trip van half uur heen, half uur terug), heb ik geen identificatie bij me, sterker nog: die is allang niet meer geldig...en aanvragen duurt een week. Dus ik met spoedprocedure, heb ik maandag me paspoort, als een gek weer half uur heen half uur terug om die uitkering op de laatste dag van de maand te regelen. (mag ik even) TRUT!!!!
catoot: kun je geen kopie opsturen ? hebben wij destijds wel gedaan en was geen probleem voor de aanvraag en hoefde daardoor niet weer op en neer.
Die vraag van Karin over een klok....... je zou ook kunnen informeren bij een sociale werkplaats / aktiviteitencentrum of ze daar klokken maken. Wat ik weet is dat ze op het WNK in Alkmaar (op de ambachtelijke afdeling) wel klokken maken die het ook daadwerkelijk doen. En volgens mij kunnen ze er ook wel een schapenklok van maken!
quote:tnx.
Op vrijdag 27 juni 2003 13:19 schreef phileine het volgende:
Dat is vast geen makkelijke beslissing geweest Knor, maar het is wel heel goed dat jullie al zo snel een besluit hebben genomen. Anders blijf je maar ronddobberen in die onzekerheid. Alicia is een fantastische meid, dus een compleet gezin en een compleet leven hebben jullie sowieso al. Veel geluk, en sterkte met het accepteren van deze beslissing.
De beslissing nemen viel eigenlijk een stuk makkelijker dan ik dacht. Gister bij de gyn was het een behoorlijke confrontatie. Je ziet daar prachtige zwangeren lopen, met buiken waar je spontaan verliefd op wordt. Jaloezie alom. Maar zag helaas ook de keerzijde die ik maar al te goed ken bij vrouwen. Neem dat beeld voor je tesamen met het lezen van m'n zwngerschapsdagboek en de keus was heel simpel. Ik heb de afgelopen maanden zoveel moeten knokken voor hetgeen wat ik nu kan en dat ineens opgeven wil ik niet. Niet nu (mocht het zo zijn kan ik altijd weer stoppen met de pil). Dhr Mens (arts, onderzoeker, medeoprichter etc van het Spine-Joint centre hier in R'dam heeft afgelopen week nieuwe cijfers bekend gemaakt over herhaling van de klachten in een hernieuwde zwangerschap en helaas hebben ze moeten constateren dat 90% van de vrouwen die dusdanige bekkeninstabiliteit hadden als ik in een eerste zwangerschap in een tweede zwangerschap meer hinder ondervonden en 23% kwam zelfs van die 90% permanent in een rolstoel terrecht) De kans dat ik bij die 10% behoor met de kenmerken die ik nu vertoon is miniem. En hoe graag ik ook een tweede kindje wil en hoe graag ik nog een keer een normale zwangerschap had meewillen maken, alicia een broertje of een zusje gun. Het risico is nu gewoon nog te groot. Een kind is geweldig en een opoffering heb ik er zat voorover in beperkte mate(durf ik nu achteraf gezien pas toetegeven nu het een stuk beterder gaat, heb alicia in mijn zwangerschap behoorlijk vaak doodgewenst en gehaat, zelfs na de bevalling nog een tijdlang) maar mijn mobiliteit en gezinsleven is me te lief en me te belangrijk om er voor op te geven.
Ik denk dat ik veel te lang gevoelsmatig de keuze moeilijk heb gehouden en veel eerder met de feiten geconfronteerd had moeten worden dan hadden we hier niet het slachtveld aan emoties gehad en had ik het hele drama miskraam en curretage niet mee hoeven te maken, maar das helaas achteraf gelul. 't is niet anders he
en wie weet, er zijn miljoenen pleegkindjes en vakantie/weekendpleegouders nodig misschien dat dat over een jaar of tien wat voor ons is om de misschien dan aanwezige behoeften te bevredigen. Nu eerst maar eens genieten van Alicia, das het belangrijkste, die kunnen ze me nooooit meer afnemen.
Gynacoloog vertrouwd het toch niet helemaal en om 1600 moet ze toch opgenomen worden. Gelukkig is de bloedruk wel goed, de uitslag van de 24 uurs urine is er nog niet.
Met een beetje pech moet ze een paar dagen het ziekenhuis in
Net nu we besloten hadden dat de deugniet thuis geboren moest worden omdat we redelijk klaar met verbouwen zijn
quote:Coolbabe.....wat een heerlijk schatje en wat ligt hij zo lief te slapen.
Op donderdag 26 juni 2003 16:47 schreef coolbabe het volgende:
onze luiwammes...
Hij wordt niet wakker om te drinken of wat dan ook, alleen `s nachts spookt hij graag waar we dan weer wat minder blij mee zijn. Ook hapt hij erg slecht toe, ik heb dus ook al wat tepelkloofjes
Knorretje, je klinkt heel zeker over je beslissing. Wat fijn dat je nu ook voor je gevoel de juiste beslissing maakt. Natuurlijk zal het heel moeilijk zijn, maar zoals je verwoordt hoe je er tegenaan kijkt, dat klinkt heel goed!
-edit- even over Basset heengelezen: sterkte ermee!!! Ziekenhuisopname klinkt niet fijn, hopelijk hoeft het niet zover te komen...
Hier ben ik net teruggekomen van de echo ...het zit er echt!!!! Een perfect ronde baarmoeder (net de vorm als de omtrek van de aarde heeft...) en een piepklein zakje/frutje/dingetje erin!!!!! Op de goeie plek, alles zoals het hoort met (ruim?) vijf weken *zucht*
quote:Ik heb waanzinnig veel respect voor jullie keus Knorretje
Op vrijdag 27 juni 2003 13:35 schreef Knorretje het volgende:.. Nu eerst maar eens genieten van Alicia, das het belangrijkste, die kunnen ze me nooooit meer afnemen.
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 15:30 schreef Catootje het volgende:
.Hier ben ik net teruggekomen van de echo
...het zit er echt!!!! Een perfect ronde baarmoeder (net de vorm als de omtrek van de aarde heeft...) en een piepklein zakje/frutje/dingetje erin!!!!! Op de goeie plek, alles zoals het hoort met (ruim?) vijf weken *zucht*
quote:Vraag1 wat wordt de werknaam?
Basset en Knor: heeeel erg veel sterkte. Moeilijk hoor.Hier ben ik net teruggekomen van de echo
...het zit er echt!!!! Een perfect ronde baarmoeder (net de vorm als de omtrek van de aarde heeft...) en een piepklein zakje/frutje/dingetje erin!!!!! Op de goeie plek, alles zoals het hoort met (ruim?) vijf weken *zucht*
Enne nogmaals heeeeeeeeel erg gefeliciteerd he!!! Lekker nu je bevestiging hebt dat het er ook ECHT zit.
Ik voelde me bij allebei pas echt zwanger toen ik de echo had gehad.
Basset, heel veel sterkte, een ziekenhuisopname is niet fijn! Het is zo vervelend als je op het laatste moment de kans op een thuisbevalling ziet verdwijnen.
Probeer er het beste van te maken en in dit soort situaties moet ik altijd denken aan Karins Gyn. die zei: Ow je wilde thuisbevallen? Nee hoor, jij wilt een gezonde baby en dat gaat voor alles!
En zo is het natuurlijk maar net.
Knor wat een moeilijke en moedige beslissing. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen...
Catoot, YEAH!! Sjoe go girlie!!!
quote:Toot, wat heerlijk meid
Hier ben ik net teruggekomen van de echo...het zit er echt!!!! Een perfect ronde baarmoeder (net de vorm als de omtrek van de aarde heeft...) en een piepklein zakje/frutje/dingetje erin!!!!! Op de goeie plek, alles zoals het hoort met (ruim?) vijf weken *zucht*
Basset, veel sterkte, tja, wat moet dat moet hè... Bedrust helpt goed, weet ik uit ervaring.
En nu lekker genieten!!
Knorretje wat een ontzettend moeilijke en vooral moedige beslissing. Sterkte, want het lijkt me een van de moeilijkste dingen die je ooit hebt moeten doen!
Wat dubbel trouwens om toot te commanderen tot genieten en dan het bericht van Knor te lezen, sterkte met je beslissing, het is niet zo maar iets.
En de uitslag is ook binnen: Naar alle waarschijnlijkheid is het geen zwangerschapsvergiftiging, maar omdat ze extreem veel vocht vasthoud moet ze wel een paar dagen blijven. Morgen hoor ik meer........Of wellicht krijg ik een telefoontje . De gynacologe zei dat de baarmoederwand nog niet helemaal rijp was (
) maar de tekenen waren er wel dat het eerder vroeg dan laat zou komen. Of het waar is weet ik niet, maar mama basset kan niet w88............en ik ook niet
quote:absoluut, maar wel "mooi" allemaal in 1 topic ..... (als je begrijpt wat ik bedoel)
Op vrijdag 27 juni 2003 20:31 schreef moussy het volgende:
Wat dubbel trouwens om toot te commanderen tot genieten en dan het bericht van Knor te lezen, sterkte met je beslissing, het is niet zo maar iets.
quote:Tof!
Basset en Knor: heeeel erg veel sterkte. Moeilijk hoor.Hier ben ik net teruggekomen van de echo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |