1) Carnival of souls (1962)
2) The haunting (1963)
3) In the mouth of madness
Benieuwd naar die van jou...
*Denkt
"Heeeeeeeeeeeere's Johnny......."
Ook vond ik de Exorcist eng.......
(maar dan egt vroeger hé......)
De volgende films hadden voor mij scenes die ik bij deze wel wil omschrijven als echt eng:
- Ringu
- Videodrome
- The Thing
- American Werewolf In London
- Hellraiser
- Carrie
Films die ik van voor naar achter echt eng vond heb ik niet.
Dus voor hem was het een enge film
Kaïro
The Woman In Black
The Eye
Exorcist 3
Don't Look Now
Henry
The Brood
en, geloof het of niet
The Blair Witch Project
[Dit bericht is gewijzigd door Duimelijntje op 22-06-2003 13:31]
* Monk houdt gewoon niet van schrikken
samen met me moeder een paar jaar geleden Gremlins gekeken, en we hebben het uitgezet, elke keer als die klote beesten uit de kastjes kwamen kon je ons van het plafon schrapen. Niet zo best voor een 19 jarige maarja ik kan er ook niks aan doen.
quote:Whahahaha
Op zondag 22 juni 2003 13:28 schreef Monk het volgende:
Ik kan echt helemaal niet tegen horror films, ik flip gewoon bij al die schrik effecten![]()
samen met me moeder een paar jaar geleden Gremlins gekeken, en we hebben het uitgezet, elke keer als die klote beesten uit de kastjes kwamen kon je ons van het plafon schrapen. Niet zo best voor een 19 jarige
maarja ik kan er ook niks aan doen.
Tegenwoordig word ik van elke horrorfilm niet meer bang, ja af en toe heb je van die films om je gewoon even uit je stoel te schudden. Maar dat is gewoon hetzelfde als dat iemand achter een muurtje staat te wachten tot iemand voorbij komt en dan opeens voor je neus springt. Boejuh voor de rest van de tijd lig ik altijd in de scheur van de fantasierijke slachtscenes, maar wie ben ik
Verder heb ik vroeger erg veel last gehad op 13 jarige leeftijd van de x-files, en toen ik een keer geblowed had vond ik na de x-files eng om te gaan slapen
Ben nu niet meer snel bang, eigenlijk nooit meer
quote:Dagon eng, ik vond hem meer lachwekkend?? hehe wel een leuke film dat wel gordon/yuzna kan er bij mij altijd wel in
Op zondag 22 juni 2003 10:03 schreef Boef het volgende:
Dagon (Stuart Gordon regisseert verhaal H.P. Lovecraft, Yummie!)
quote:Dat ken ik
Op zondag 22 juni 2003 13:28 schreef Monk het volgende:
Ik kan echt helemaal niet tegen horror films, ik flip gewoon bij al die schrik effecten![]()
samen met me moeder een paar jaar geleden Gremlins gekeken, en we hebben het uitgezet, elke keer als die klote beesten uit de kastjes kwamen kon je ons van het plafon schrapen. Niet zo best voor een 19 jarige
maarja ik kan er ook niks aan doen.
Vervolgens vermelden dat dit gebeurd met stoute kinderen
En dan willen ze wel luisteren in één keer
quote:Toevallig dacht ik vandaag nog aan "In the mouth of madness"..dat het zo'n bizarre film was en inderdaad wel freaky.
Op zondag 22 juni 2003 07:49 schreef kinky_queen het volgende:
2) The haunting (1963)
3) In the mouth of madnessBenieuwd naar die van jou...
Die leipo die steeds weer op z'n fiets komt voorbij rijden omdat die vent in de auto steeds dezelfde rondjes rijdt.
Die paarse , heb ik nachtmerries van
Nu: Ringu, The Grudge... (en andere Aziatische horror)
The Others, Blair Witch Project
Ook heel eng.. de Nederlandse film Spoorloos..
Te eng, te realistisch. En het gaat gewoon om een groep mensen wat verdwijnt in het regenwoud waarna een andere groep op zoek gaat naar ze en het fimmateriaal vindt (goh, eerder gehoord), alleen deze film komt uit de jaren zeventig en is zo'n beetje overal verboden.
The Ring.... pffffff wat een schrikeffecten en helemaal als je hem ziet in de bioscoop ...
quote:Die heb ik ook gezien, die video lag toen in de videotheek naast ander docu's zoals Faces of Death.... was dat nou echt of niet? Soort van Faces of Death leek het wel. Zag je ze overleven in de jungle met schildpadden te doden en aan het einde werden ze gepakt door inboorlingen ofzo en opgegeten... ik vond het echt eng om te zien maar ik was toen een stuk jonger dus ik weet nu niet of het echt was of niet... Echt
Op maandag 23 juni 2003 10:04 schreef Fransje het volgende:
Ben zelf dol op horrorfilms dus niet snel meer onder de indruk, maar Canabal Holocaust wil ik niet meer zien.Te eng, te realistisch. En het gaat gewoon om een groep mensen wat verdwijnt in het regenwoud waarna een andere groep op zoek gaat naar ze en het fimmateriaal vindt (goh, eerder gehoord), alleen deze film komt uit de jaren zeventig en is zo'n beetje overal verboden.
quote:Ik dacht dus dat het echt was, vooral die schildpad was erg goed gedaan, maar het is dus nep.
Op maandag 23 juni 2003 10:09 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Die heb ik ook gezien, die video lag toen in de videotheek naast ander docu's zoals Faces of Death.... was dat nou echt of niet? Soort van Faces of Death leek het wel. Zag je ze overleven in de jungle met schildpadden te doden en aan het einde werden ze gepakt door inboorlingen ofzo en opgegeten... ik vond het echt eng om te zien maar ik was toen een stuk jonger dus ik weet nu niet of het echt was of niet... Echt
quote:
Op maandag 23 juni 2003 04:09 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
excorsist
blair witch 1
quote:
Op maandag 23 juni 2003 10:36 schreef Fransje het volgende:[..]
Ik dacht dus dat het echt was, vooral die schildpad was erg goed gedaan, maar het is dus nep.
De tweede groep wordt als het goed is niet opgegeten, maar de eerste groep had nul respect voor de inboorlingen (stak de hut in brand met de mensen er nog in) dus die moesten kebab worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |